کد خبر: ۵۴۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اخبار برق از نگاهی دیگر در استوری‌های برق نیوز در اینستاگرام را در اینجا مشاهده نمایید. توضیحاتی در مورد شورا‌های من درآوردی، تبدیل وضعیت با ایثارگری تقلبی، کاهش ۹۰ درصدی برق صنایع، روابط ایران و پاکستان.

به گزارش برق نیوز، اخبار برق از نگاهی دیگر در استوریهای برق نیوز در اینستاگرام را در اینجا مشاهده نمایید. توضیحاتی در مورد شورا‌های من درآوردی، تبدیل وضعیت با ایثارگری تقلبی، کاهش ۹۰ درصدی برق صنایع، روابط ایران و پاکستان.

بخاطر فیلتر شدن اینستاگرام از این به بعد استوریها و حاشیه نویسی های روی اخبار، مطالب جالب و مرتبط با صنعت برق اینستاگرامی هم در سایت برق نیوز منتشر خواهد شد.

برای مشاهده خبر مرتبط با هر تصویر، روی آن کلیک نمایید:

استوری‌های برق نیوز/شورا‌های من درآوردی

استوری‌های برق نیوز/تبدیل وضعیت با ایثارگری تقلبی

استوری‌های برق نیوز/کاهش ۹۰ درصدی برق صنایع

استوری‌های برق نیوز/روابط ایران و پاکستان

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
0
4
فاتحه صنعت برق خوانده شده است...
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
0
3
باید کل پیمانکاریها با ۵ تا بیست سال سابقه رسمی میشدن که انجام نشد فقط ایثارگران بچه هاشون اومدن دوماه قبل ۱۴۰۱ با سه ماه سابقه عنوزم کار بلد نیسن رسمی مملکت شیر توشیر پارتی بازی همینه که ۴۰سال درجا زدیم با ایثارگری ۹۰درصد سواد قلابی وسمت های مهم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
0
3
مردم کولر روشن نکنند بفرستن پاکستان وعراق پولش بره تو جیب آقا زاده وانور آبی
مقداد رمضانی دارابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
0
0
با عرض درود
یه استوری درمورد اخراج چند روزه کارکنان شرکت برق نکا قرار دادید.خواستم از شما تشکر کنم و عرض کنم که هنوزم ادامه داره و فرزندان ایثارگران رو به بهونه بخش نامه از شرکت مادرتخصصی ماهی ۵روز برای خراب کردن سابقه بیمه بدون هیچ لیست و نامه رسمی برای اینکه ردپایی از خودشون به جا نذارن اخراج میکنند.مدیرعامل جدید هم که تشریف اوردن و هندز تغییری در روند احساس نشد.بنده تحصیلات کارشناسی ارشد مالی با ۱۵۰۰ ساعت آموزش های کامپیوتر و ایمنی و امنیت و سلامت و زبان و ابزار دقیق،مشغول کارگری در بخش تخلیه سوخت و تمیز کردن و جارو زدن محوطه ها با کمترین حقوق و مشکلااااات بسیار زیادتر از سمت پیمانکار رسمی نیروگاه........بند واو ایثارگری شامل نیروهایی که تا بهمن۱۴۰۰ در دستگاه دولتی حضور داشته اند اطلاق میشه ولی آقایون با تخریب بیمه و مانور روی این بخش اصراااار بر این دارند که از بهمن ۱۴۰۰لغایت مهر۱۴۰۱ هر ایثارگری که حق بیمه کامل ۳۱روز پرداخت نموده مورد جذب قرار میگیرند ولی چندین نفر از همکاران ما تبدیل وضعیت شده اند.همه ی عرائض من با مستند قابل ارائه است......خواهشمندم پیگیری نمایید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار