کد خبر: ۴۳۱۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸:۴۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹
تعدادی از مدیران فعلی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی ایران که به بازنشستگی رسیده بودند بعد از سال‌ها مقامت و با پیگیری سازمان‌های بازرسی بالاخره بازنشسته شدند، اما دوباره در سمتی مهم به مدیرعاملی رسیده اند. میانگین سنی مدیران ارشد برق حرارتی از متوسط سنی مدیران صنعت برقی بالاست و جزو مسن‌ترین مدیران بخش برقی به حساب می‌آیند. حلقه خاصی از مدیران وجود دارند که سالهایت در این صنعت حکمرانی می‌کنند و گردش مدیریتی خارج از این حلقه به سختی اتفاق می‌افتد.
پیشاهنگ بازنشسته شد و مجددا مدیرعامل می‌شود/ مدیری از توزیع در سمت مهمترین معاونت برق حرارتیسرویس صنعت برق نیوز: عبدالرسول پیشاهنگ که از معاونت سابق تولید توانیر به معاونت راهبری شرکت مادرتخصصی برق حرارتی رسیده بود و از ابتدای تشکیل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی در این سمت حضور داشت به تازگی بازنشسته شده است. پیشاهنگ که تاپایان سال بازنشسته می شود به عنوان سرپرست شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران منصوب شده تا بقیه عمر مدیریتی خود را از این شرکت بزرگ و مهم در حوزه نیروگاهی شروع کند.

عجیب‌ترین اتفاق، جایگزینی ناصر اسکندری به جای عبدالرسول پیشاهنگ است. اسکندری که برداشتن آن از توزیع برق البرز با حاشیه های زیادی روبه رو شد، مدتی در توانیر حضور داشت و سپس به بخش تولید آمد تا پله‌های ترقی را در این حوزه با سرعت طی نماید.

ناصر اسکندری بدون هیچ سابقه‌ای در بخش تولید و منابع انسانی، چندی پیش جایگزین جمال آریایی "معاون منابع انسانی" مادرتخصصی برق حرارتی شد و این انتصاب با انتقادات زیادی روبه رو شد. الان مشخص می‌شود که قرار گرفتن اسکندری بجای پیشاهنگ از قبل برنامه ریزی شده بود و اسکندری چند ماهی قبل‌تر به مادرتخصصی برق حرارتی رفت تا با رزومه سازی برای وی، امکان قرار گرفتن در سمت مهم معاونت راهبری تولید برق حرارتی فراهم شود.
 
این مدل رزومه سازی‌ها در صنعت برق این روز‌ها مد شده و از زمان مدیرعاملی آرش کردی در توانیر به بعد نمونه‌های متعددی از آن را می‌توان مشاهده کرد. افرادی که در طی چند ماه با قرارگرفتن در سمت‌های حساس، رزومه سازی‌های لازم برای کسب مناصب مهم صنعت برقی را انجام داده و یکشبه راه چندساله را می‌روند.
 
چندی پیش جمال آریایی معاونت منابع انسانی سابق مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی که بعد از سال‌ها پیگیری بازنشسته شد بود بلافاصله به سمت مدیرعاملی شرکت مدیریت تولید برق دماوند که مدیریت بزرگترین نیروگاه حرارتی ایران را انجام می‌دهد، رسید. پیشاهنگ نیز به شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران رفته و همان راه مدیران قبلی بازنشسته در بخش مدیریتی تولید را ادامه دهد.

بر این اساس، عین اله صالحی مدیرعامل فعلی شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران که گفته می شود وی نیز به بازنشستگی رسیده است به شرکت قطعات توربین شهریار می رود که قبلا نیز چندسالی آنجا حضور داشت تا در آنجا باقیمانده عمر خود را سپری نماید. وی جایگزین علی اکبر ساکت پور می شود که آنهم سالها قبل بازنشسته شده و به سختی در شرکت و محل کار حاضر می شود.

میانگین سنی مدیران ارشد برق حرارتی از متوسط سنی مدیران صنعت برقی بالاست و جزو مسن‌ترین مدیران بخش برقی به حساب می‌آیند. حلقه خاصی از مدیران وجود دارند که سالهایت در این صنعت حکمرانی می‌کنند و گردش مدیریتی خارج از این حلقه به سختی اتفاق می‌افتد. این حلقه حتی در صورت بازنشستگی به شرکت‌های خصوصی و خصولتی زیرمجموعه این نهاد می‌روند تا همچنان حضوری پررنگ در صنعت نیروگاهی ایفا کنند. حضوری که نتیجه آن در طی یک دهه گذشته وضعیت فعلی نیروگاهی ایران را رقم زده است.

حضور مدیران بازنشسته در شرکت‌های خصوصی و خصولتی وابسته به صنعت برق چه در بخش توزیع و انتقال و چه در تولید از مصداق‌های بازر تضادمنافع به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد علاوه بر قانون بازنشستگی اجباری باید قانون عدم بکارگیری بازنشسته ها در مناصب مرتبط قبلی هم ابلاغ گردد.
انتشار یافته: ۱۴۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
24
34
افراد توانمند قطعا تا زمانی که توانایی کار و انجام امورات به نحوه احسنت دارند باید مستفیذ شد شما در سه سال گذشته که کشور درگیر تحریم است و نیروگاههای به سختی تامین قطعات و تعمیرات هستند شبکه برق با بالاترین ضریب در مدار بودن کمترین خاموشی را داشته است نتیجه مدیریت و درایت افرادی همچون آقای مهندس پیشاهنگ است حالا اگر فردی الزایمر داره و سن بالا 80 سال به سختی می توان حرکت کندجای خود دارد برای بحث و نظر
به نظر من این سمت باید فردی با تجریه و توانمند باشد که مادر تخصصی تولید حرارتی انتخاب کند. حداقل سابقه کار در نیروگاه و بهره برداری را داشته باشد لیکن نظر آقای طرز طلب از اهمیت بالایی برخوردار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands
زارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
وقتی اجازه فعالیت به افراد توانمند و خلاق و جوانتر داده نمی شود همین می شود که تصور می شود تا حالا بهترین مدیریت رخ داده است. راندمان بخش نیروگاهی ما به اندازه راندمان مدیران ماست. مشکل اینجاست که از ترس لولو دارند مدیریت های ناکارامد خودشون رو به ما تحمیل می کنند. اینها بخاطر باند و نفوذی که برای خود ایجاد کرده اند افرادی لابی من شده اند که رابطه را بر ضابطه ترجیح می دهند. اگر همه چیز جای خودش باشد هیچ وقت به مدیران فعلی برق اجازه مدیریت داده نمی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
به هرحال خداروشکر که ایشون از شرکت برق حرارتی رفت. شاید شاید بازم تکرار میکنم شاید ایشان حداقل قابلیتی در امور نیروگاهها در این سو مدیریت کشور داشتند ولیکن رفتارهای اخلاقی دور از شان ایشان بقیه موارد دیگر را تحت تاثیر قرار میداد. به نظر من اخلاق در هر جایی در اولویت است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با بازی کردن با الفاظ نمی توان ادعای مدیریت کرد. سیستم ارباب رعیتی درست کرده اند که زیردستی ها فقط از خودشان تبعیت کنند و این هنر مدیریت نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
قطعا جناب مهندس پیشاهنگ از مدیران خوشنام در حوزه تولید صنعت برق به شمار می آیند و نظرات افرادی که بعضا به دلایل شخصی از ایشان بدگویی میکنند، مورد تایید اکثریت جامعه برق حرارتی و همکاران ایشان نمی باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما پسرشي ما كه قابليتي نديديم برادر هرچي بودجناح وباند
حسين محمدي
| Iran (Islamic Republic of)
جناب ... رو كه متحم به اختلاص كردن كه البته ايشون فقط نيت خير داشت كه بتونه در بورس بيت المال رو افزايش بده ، بنده هم كه در سمت مديرعاملي شركت ... هستم بر خلاف افت شديد وضعيت شركت هرچه در توان دارم انجام مي دم هر چند خيلي ها بنده رو اصلا به حساب نميارن ، اقاي حايري هم تلاشش رو بكنه ببينيم كي از كجا سر در مياره
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
18
9
متاسفانه ایشون و مابقی مدیران ... و ناکارآمد ... زدن به حقوق و مزایای پرسنل نیروگاه.
یه عده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
الان شرایط حقوقی در نیروگاهها بهتر از جاهای دیگر صنعت برق است. کلا صنعت برق افتضاح شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نیروگاه رامین را داغون کردن......
بازنشسته نیروگاه
| United States of America
معاونت تولید توانیر و معاونت راهبردی تولید برق حرارتی هر دو سمتهایی بوده اند که از قدیم با مدیریت افراد فنی اداره می شده، و مهندس پیشاهنگ پیش از اینها مدیر عامل شرکت سهامی برق هرمزگان بوده اند و بهیچوجه فرد فنی نبوده و نخواهد بود حتی حالا که در تعمیرات نیروگاهی ایران مدیرعامل شده مهندس مهرداد را کنار خود برده تا مسائل فنی را به ایشان بسپارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
14
15
وی نیز به بازنشستگی رسیده است به شرکت قطعات توربین شهریار می رود تا در آنجا باقیمانده عمر خود را سپری نماید

ابنو خوب اومدی
نیروگاه اصفهان
|
Netherlands
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
10
5
... شرکت مادر
...
پاسخ ها
دلسوز برق
| France
خودت میفهمی چی بوده؟ حمایت های برق نیوز از برق حرارتی بی دلیل نیست و شما هم از این سفره بی نصیب نمانده اید
مدیر پایگاه برق نیوز به دلیل مشارکت با شرکت دیگری در برگزاری همایش های تخصصی برق چند مرتبه بصورت تهاتری از خدمات برق حرارتی با تخفیف استفاده کرد که اولا این تخفیف به خیلی های دیگه هم داده شده است و ثانیا برق نیوز بصورت اسپانسری آنرا قبول کرده و از فضای تبلیغاتی خود به ویژه در رپرتاژآگهی ها، چند برابر آنرا جبران کرده است .گرچه مجموع حمایت های تخفیفی آنها در طول چند سال به اندازه هزینه ۲۰ خبر رپرتاژی هم نمیشود ولی ترجیح داده شد که وابستگی با این تشکیلات نداشته باشیم.
ما هیچ ارتباط دیگری با برق حرارتی نداشته ایم و اخیرا هم تهدید به برخورد قانونی برای انتشار همین کامنت های حداقلی کرده اند.
سانسورهای انجام شده هم نه بخاطر فشار برق حرارتی که بدلیل رعایت قوانین مطبوعاتی است و از کاربران تقاضا داریم در نقدهای خود از توهین و تهمت بپرهیزند تا امکان انتشار راحتتر آنها فراهم گردد
ناشناس
| United States of America
هرجا رسانه ها تهدید به برخورد میشوند احتمال خیلی زیاد فساد و خلافی وجود دارد که از ترس برملاشدن در پی خفه کردن رسانه ها هستند وگرنه طلا که پاک است...
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
17
6
اقای اسکندری را توانیر نتوانست حفظ کند و اصولا توانیر برنامه ای برای مدیران خود ندارد حال که شرکت تخصصی نیروگاههای حرارتی سعی دارد از توانایی ایشان استفاده کند باید به این شرکت امیدوار بود. این را هم یاداور شویم در مدتی قبل برق نیوز در جهت جریان سازی رسانه ای از رخشانی مهر و شبیهی بعنوان رفقای حائری در کاندیداتوری برق تهران نام برد که پس از درنگ چند روزه اقای حائری اعلام کردند رفیقی با این اسامی ندارد و با این اعلان عملا رخشانی مهر و شبیهی از چرخه توسعه مدیریتی خارج شدند و انتخاب جناب اسکندری در سمت معاونت شرکت نیروگاهی میتواند دنباله همان جریان سازی باشد. الحق جناب گودرزی را باید برژینسکی بخش برق نامید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این هم از اون حرقها بود
چون اونجا نتونست جایگاهی پیدا کند که اتفاقا تمام سابقه و مدیریتش اونجا بوده حالا باید بیاید جائیکه در تخصصش نیست؟ اونم معاونت منابع انسانی و بعدش راهبری
به شعور مردم توهین نکنید
داستان چیز دیگه است که ...
خدای ناکرده ... که نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
13
9
مادرتخصصی حرارتی به حیاط خلوت وزارت نیرویی ها بدل شده است. ببینید چند نفر از ساتبا و توانیر به این شرکت آمده اند. هیچ جا مثل بخش نیروگاهی امکان بهره برداری شخصی ندارد. نیروگاه ها پولدارند و حاضرند برای کوچکترین رابطه ها هزینه های زیادی کنند وگرنه نیروگاهها با تکنولوژی به روز و پیچیده جای پیرمردان نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
18
12
لطفا" به تحصيلات و رزومه تصميم گيران نگاه كنيد بيشتر از اين انتظار نميره
آقايان حايرى و طرز طلب و ...بايد نفراتى انتخاب كنند كه خودشان بتونن عرض اندام كنند مديرعامل مديريت توليد برق آذربايجان شرقى نيروگاههاى تبريز وسهند و صوفيان را به چه روز و حالى درآورده
فقط با انتصاب فاميل نزديك ... به پست ... حق السكوت ...
اگه كسى كوچكترين تحقيقى انجام بده بوى تعفن كاراشون ايران را ميگيره
پاسخ ها
مخلص
| Germany
دوست گرامی بقول شما تعفن ناشی از گزارشات و شبنامه های ارسالی مدیر سابق ... که الانم در یکی از ...های شرکت منصوب هستش بر میگرده که بدلیل عشق مدیرعاملی اطلاعات کذب رو به هر جایی فرستاد تا همه رو بد و خودش رو خوب نشون بدهد غافل از اعمال ننگین خود در دوران ... و حال که بگردین کثافت کاریاش مشخصه و حق السکوت از سوی مسئولین همشهری و ... برکنار شده شرکت در خصوص حفظ آبروریزی این ...جان خوش صحبت بد باطن جهت منع نشر اطلاعات کذب علیه شرکت می باشد اشتباه نگیرید موضوع رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
12
16
این جابجایها توسط اقای ... که خود نیز باز نشسته است صورت می گیرد بکارگیری بازنشسته خلاف قانون مجلس است مگر از طریق ریس جمهور و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
21
33
مهندس پیشاهنگ توانمند و پاکدست و خدمات ارزنده ای به صنعت برق کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands
قطعا برا جنابعالی خوب بودن ایشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشان رو من از زمانی که تکنسین توزیع بود می شناسم لطفا اگر کسی سراغ داره که ایشان در بحث علمی و تخصصی یکبار حتی در زمینه تخصصی توزیع حرفی رو گفته . اعلام کنین به همین دلیل از همکار های قدیمی فراری هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
در مدیریت و پاکدستی جناب مهندس پیشاهنگ تردیدی وجود ندارد.
حسن
| Iran (Islamic Republic of)
ارواح عمه من و خودت . پاک دست را می توانی تعریف کنی ؟ شاید منظورتان از پاک دست بود این است که موارد بهداشتی و نظافت را رعایت میکنند.
کارگر
|
Netherlands
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
13
9
دوستان خدمات ارزنده شرکت مادر از بدو تاسیس به شرح زیر است
پایین آوردن میانگین اضافه کار پرسنل نیروگاه
عدم افزایش حق جذب
عدم پرداخت معوقات افزایش حقوق سال جدید
عدم صدور افزایش حقوق مرتبه دوم در سال جاری
کم کردن 10درصد از حقوق در ماه جاری
کم کردن 5 الی10 ساعت اضافه کار ماهیانه
آسیب جدی به توربین واحد های مختلف نیروگاه ها
از بین رفتن نیروگاه و نزول معیشت پرسنل در حد کارگر سر فلکه
ممنون شرکت مادر که این اسم برازنده شما نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
10
13
از خدمات آقای پیشاهنگ متشکریم.
اما اینکه بیش از پانزده سال است برای مراقبت یک تنه از صنعت برق احساس مسئولیت می کنند، یعنی اشکالی در کار است.
جایگاه ایشان جایگاه برنامه ریزی کلان بود،
ایشان اگر مدیر توانمندی بود باید ایده ها خود را در بازه زمانی 4 ساله یا حداکثر هشت ساله پیاده می کرد.
اینکه بیش از 15 سال در یک پست حضور داشته است یعنی برنامه نداشته و صرفا درگیر اجرائیاتی بوده است که تمام شدنی نیست.
و این بزرگترین اشتباه یک فرد در جایگاه معاون شرکت مادر تخصصی است.
البته حتما جابجایی آقای صالحی از تعمیرات نیروگاهی ضروری یود اما بعید است آقای پیشاهنگ تا پیش از اینکه حرت عزرائیل به سراغشان بیاید، این شرکت را تحویل فرد دیگری بدهد.
الان جمع شان هم جور شده است،
مهرداد رئیس هیئت مدیره
پیشاهنگ مدیرعامل
دیگر افراد ... ای مانند نمازی یا عبدلی هم توان مقابله با ایشان را ندارند.

اینکه سیاست گذار از روز اول علاقه خود به حذف بخش فنی از شرکت مادر تخصصی را بروز داده است، رویکرد صحیحی به نظر می رسد.
اما اینکه ... ها موجود برای ایجاد جایگاه برای خود در صنعت به دنبال اعلام نظرهای صنعتی و فنی هستند، عملا اجرای رویکرد فوق را به شدت کند کرده است.
انتخاب آقای اسکندری را باید از این منظر بررسی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
با وجود برق آبی ها و ساتبایی ها و توزیع چی ها در بخش تولید عملا این بخش از مدیران نیروگاهی خالی شده و یکسری افراد غیرمرتبط بر نیروگاهها حکومت می کنند. هیچ کس با شش ماه و یکسال نمی تواند درک درستی از مسائل نیروگاهها پیدا کند. یعنی واقعا چارتا فرد مدیر و کاربلد نبود که از بیرون واردات کنند؟ همه اینجا را ول کرده اند تا هر جور که ... مدیریت کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
13
11
خانه از پاي بست ويران است
دلسوز برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
12
9
کدهایی که داده میشود همه مهمترین مشکلات بخش حاکمیتی نیروگاهی را شامل می شود. برق نیوز بجای استفاده از مافیای تولید از عنوان حلقه خاص استفاده کرده که جای بحث دارد. برای پایان دادن به مافیاهای تولید باید این حلقه خواص را بازنشسته و متلاشی کرد.
تا تولید و کارتلهای در سایه آن مدیریت نشوند نمی توان انتظاری بیش از این داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
15
9
متاسفانه کسی پاسخگو نیست. معلوم نیست همای سعادت چه از این فسیلها گرفته که مدام بر شانه آنها مینشیند. آقای مهندس حائری معاون برق و انرژی بایستی پاسخگو باشند. تا وقتی جوان‌های تحصیلکرده با مدارج عالی در شرکتها وجود دارند چرا باید افراد بازنشسته یا در شرف بازنشستگی مجددا در این شرکتها قرار بگیرند. آقای گودرزی لطفا این موضوع را به مراجع بازرسی و نظارتی منعکس نمایید. البته ما از طریق کمیسیون انرژی شکوائیه ای بر علیه معاون برق و انرژی و آقای طرز طلب مدیر عامل بازنشسته برق حرارتی که مسبب این جابجایی های بحث برانگیز شده اند تنظیم خواهیم کرد. مشخص نیست چه .... و ... این وسط جابجا میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
13
11
ظاهراً سفره چرب و چیلی برای دوستان بازنشسته مهیا و گسترانیده شده. مراجع امنیتی و نظارتی هم که کماکان خواب تشریف دارند.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
15
11
قابل توجه
مقام محترم وزیر نیرو،
دستگاههای امنیتی و ناظر،
سازمان بازرسی کل کشور
کمیسیون محترم انرژی مجلس شورای اسلامی
دفتر بازرسی مقام معظم رهبری
متاسفانه بر خلاف مصوبه سازمان بازرسی کل کشور و دستور اکید رهبر معظم انقلاب، وزارت نیرو شده جولانگاه افراد زهوار در رفته که در دوران مدیریت خود هیچ دستاوردی نداشته اند اما حاضر نیستند حتی پس از بازنشستگی دست از این مناصب بظاهر پر منفعت!!!! بردارند و فضا را برای سرمایه های جوانتر باز کنند. چرا باید افرادی که مدت فعالیتشان تمام شده و در دوره عملکرد خود هیچ دستاورد برجسته ای از خود بجای نگذاشته، بعد از تمام شدن دوره عملکردشان هنوز چشم به منافع پست خود داشته باشند. آیا آقای مهندس اسکندری بازنشسته و پر حاشیه (ایشان دکتر نیست) بدون تخصص منابع انسانی باید در سمت معاونت منابع انسانی برق حرارتی قرار بگیرد؟ ایشان اگر عملکرد درستی داشت که در پست مدیر عاملی توزیع برق البرز می ماند نه با آن جنجال برداشته میشد. آقای پیشاهنگی که اعتقاد به تخصص فنی دارد! چطور آقای آریایی بازنشسته را با لیسانس و فوق لیسانس مختلط ادبیات و مدیریت به سمت مدیر عاملی نیروگاه بزرگ دماوند می رساند؟ حال خود آقای پیشاهنگ پس از بازنشستگی به شرکت تعمیرات نیروگاهی رفته و مدیر عامل بازنشسته تعمیرات نیروگاهی مهندس صالحی را مجددا و برای مرتبه دوم به شرکت بخاک سیاه نشانده شده توسط مهندس ساکت پور بیمار یعنی توربین شهریار فرستاده است؟ آیا کسی در وزارت نیرو بررسی میکند این انتصابات بر چه اساسی است؟ آیا معاونین محترم برق و انرژی و منابع انسانی وزیر ( که ظاهراً هر دو بازنشسته هستند!!!) نباید در این زمین پاسخگو باشند؟ باید بحال صنعت برق و نیروهای جوان و توانمندش گریه کرد.
پاسخ ها
کارمند
| Iran (Islamic Republic of)
سلام
دوستان و همکاران عزیز
ریاست محترم جمهوری اسلامی
وزیر محترم نیرو
نمایندگان محترم مجلس
 تا حالا به این موضوع فکر کردید که چرا در مقایسه با سایر بخش های تولیدی و خدماتی ، در صنعت نیروگاهی کشور که بدلیل ماهیت توامان اقتصادی ، معیشتی و امنیتی استراتژیک ترین صنعت کشور محسوب میشه از افراد نالایق هم از نظر فنی - مدیریتی و هم شخصیتی استفاده میشه ؟
عمدی تو کار نمی بینید؟
لطفا سوابق علمی ، فنی ، تجربی ، عملکردی و .... همه این آقایان در سطوح ملی ، استانی ، نیروگاهی و آمار میزان آمادگی، انرژی،تولیدی ،  درآمد، هزینه ها و ...... ده ساله اخیر نیروگاهها ( مخصوصا دولتی ها ) را هم بررسی کنید تا متوجه بشید چه خبره .
آخه کجای دنیا افرادی را که نه تحصیلات مرتبط ، نه سوابق و تجارب مرتبط با صنعت نیروگاهی را ندارند میزارن مدیرعامل و معاون و ..... شرکت های اداره کننده نیروگاههای تولید برق ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مهندس ساکت پور از توانمندهای صنعت برق بوده و رزومه کاری بسیار قوی داشته اند و بهترین دوران شرکت قطعات توربین در زمان ایشان بوده و خدمات ارزنده ای به شرکت داشته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما ظاهرا از سوابق و رزومه کاری افرادی که نام بردید اطلاع کافی ندارید
ناشناس۱
| Iran (Islamic Republic of)
ی مشت چرندیات داری مینویسی بدون اینکه اطلاعی داشته باشی
mmmmm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
2
30
برق نیوز وقتی از خبری که منتشر می کنید اطلاع کافی ندارید خودتان را خراب نکنید
مهندس پیشاهنگ معاون تولید توانیر بودند و با همان سمت به برق حرارتی منصوب شدند
ضمنا بازنشسته نمیتواند در یک شرکت دیگر پست سازمانی داشته باشد پس بازنشسته نشده است
مدیر پایگاه ممنونم
اصلاح شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز مطلع!!! آقای پیشاهنگ اگر بازنشسته نبود کوه هم ایشان را از معاون راهبری تولید برق حرارتی نمی‌توانست تکان بدهد. ضمنا ایشان خیلی وقته بازنشسته هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
11
34
ایشان فردی توانمند و متخصص میباشد. فردی توانا برای صنعت برق و بنده در این چند سالی که ایشان را میشناسم به حق میتوان گفت از سرمایه های صنعت برق کشور بوده و میباشد و چندین سال مدبرانه و متخصصانه به صنعت مزبور خدمت کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز طرفدار آقای پیشاهنگ لطف کن بگو کجا هیئت مدیره هستی تا عنقریب که انتصاب ایشان توسط سازمان بازرسی کل کشور باطل شد اطلاع بهتون بدم با ایشان تشریف ببرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سلام
آقای مهندس .... خودتون هستید ؟!
کارمند برق حرارتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
13
7
با سلام
هدف از تشکیل برق حرارتی به جز فراهم کردن پست های مدیریتی برای عده ای خاص نبوده و نیست. متاسفانه با فروپاشی سازمان توسعه برق ، بسیاری از همکاران و جوانان با تجربه فرصت رشد را از دست داده اند. هر روز شاهد انتصاب افراد خارج از مجموعه شرکت در پست های آن بوده و عملا فرصت رشد برای بدنه کارشناسی از بین رفته است. علاوه بر آن تشکیل فرصت عضویت در هیات مدیره شرکت های زیرمجموعه ، سبب شده که رانت های خاص درآمدی برای عده ای خاص فراهم شده و بقیه کارکنان شرایط معیشیتی بدی را تجربه کنند. افراد خاص در سمت مدیریت علاوه بر مزایای خاص مدیریتی که به خود هدیه می کنند، از مزایای هیات مدیره بودن در شرکت های زیر مجموعه نیز کمال استفاده را می برند. رانت های پیمانکاری، تامین نیروی انسانی ، تبانی با سرمایه گذاران و ... مابقی پیش کش.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
مادرتخصصی حرارتی یعنی کاری که قبلا توسط یک دفتر و با ده دوازده نفر انجام میشد الان با هزار نفر انجام شود و تفاوت محسوسی هم نمی بینیم.
حتما شرایط خاصی وجود دارد که همه تلاش می کنند خودشان را در این سیستم بچپانند
برق نیوز یک آمار بگیر ببین چند نفر واقعا از طریق آزمون استخدام شده اند؟ ارتباط استخدام شده ها با مدیران را هم بررسی کنید و گزارش دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
6
8
خیلی مسخره است
دال
|
France
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
10
10
...ترین مدیر صنعت برق
خدمات و اقدامات مهندس پیشاهنگ:
... پروری
انتصابات ...
.... و ... به پرسنل
استخدام ....
استفاده .... از امکانات شرکت
انتصاب ... به عنوان پزشک ....
انتصاب .... ب عنوان مدیر ....
انشااله همون طوری ک هوای پرسنلتو داشتی خداهم همون طور هواتو داشته باشه
قدرت تخریب مهندس پیشاهنگ از بمب اتم بیشتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از متن این دوستمون معلومه که هدفش فقط تخریب بوده
البته برداشت دیگه ای هم میشه کرد که: ایشان مورد خشم مهندس پیشاهنگ قرار گرفته اند و این طبیعی است افرادی که به علت بی لیاقتی در این مدت مورد خشم مهندس پیشاهنگ قرار گرفته اند بیایند و از ایشان که انسانی پاک و شریف بودند بدگویی کنند.
لطفا به دور از مسایل شخصی و از بعد مدیریتی نظر بدید.
021
| Iran (Islamic Republic of)
لیاقت؟؟؟ خخخخخخ
تو حتما از اونایی هستی که کشکی دوغی ازش پست گرفتی..خخخخ
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
2
4
توزیع مازندران را دریابید که به ناکجاآباد رفت
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
15
خدارا شاکرین که آقای غرویان بعنوان معاونت منابع انسانی برق حرارتی نشد از مدیران و.... کمال تشکر را داریم که نگذاشتند فردی که واقعا ... را در جایگاه معاونت منابع انسانی نزاشتن واقعا از اقای طرزطلب ممنون و سپاسگزاریم لطفا آقای غرویان را بازنشسته یا به شرکت .. منتقل کنید ممنونم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
مراقب باش داداش....آقا ج. برات میزنه ها......
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
6
5
برای درک بهتر فاجعه در بخش نیروگاهی بهتر است آنرا با چند کشور دیگر مقایسه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مدیراش را مقایسه کنیم یا راندمان نیروگاهها یا تعداد نفرات به مگاوات یا میزان رشد سالانه یا...
البته خیلی از مشکلات مربوط به مسئل کلان کشوری است. انتصابات هم فرمایشی شده است و فرقی بین تقی و نقی نیست.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
2
14
با سلام

من هیچی نمیخوام بگم فقط :

از اسکندری یک سوال دارم‌به عنوان مدیر بهره برداری کل نیروگاه های ایران ازش بپرسین فرق کندانسور با کولینگ تاور چیه اگه تونست جواب بده من میگم این خیلی حالیش هست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
روزی که طرزطلب هم اومد اینجا فرق این دوتا را نمیدونست به مرور زمان یادش می دهند. مهم نیست چقدر هزینه یادگرفتن انها از بیت المال مصرف شود مهم اسن است که اقایان میزشان بزرگتر و دوامشان بیشتر باشد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
برو دوست من
کجای کاری؟!!!!!!!!!!
مگه طرزطلب با لیسانس معارف بعد از پنج سال مدیرعاملی تولید بلده؟
مگه عظیمی که مثلا برنامه ریز تولیده بلده؟
مگه روحی که با لیسانس ادبیات از حراست رفت و شد مدیر عامل شرکت تولید تهران بلده؟
توی دوره اینا اگه کسی بلد باشه و منصوب بشه باید تعجب کرد
در سوگ برق
| France
قرار دادن دکتر دورعلی در هیات مدیره شرکت برای همین بوده که براشون توضیح بده نیروگاه های حرارتی چیست و هرجا جلسه یا بحث فنی باشد ایشون توضیح بده. خیلی از مدیران بزرگ دنیا ممکنه در یک حوزه دانش کافی نداشته باشند و مشاورهای حرفه ای استخدام می کنند. اینجا چی؟؟؟؟؟؟
فرض کنیم پاکدست هستند که البته همیشه تیم بعدی مشخص میکنه قبلی ها چه کرده اتد و هنوز زوده
از مدیریت روز و دانش فنی و مهارتهای ارتباطی و مذاکره و تخصص های مالی و... در کدام مسلطند. در همین سایت مصاحبه های آنها در مورد مسائل فنی و مدیریتی را بخوانید تا به عمق ماجرا پی ببرید. خدا همه ما را از طمع و حرص به مال و مقام دنیا در امان بدارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
11
ایران خودرو و سایپا داره ی سمند و تیبا با قیمتهای نجومی در بازار آزاد به کمک دلان نامحترم می فروشند و هنوز نتواستند به سطح تولید سال 91 برسند!! با این حجم چرخش مالی و تکنولوژی 50 سال پیش پراید!!
حالا شما ببیند کدام نیروگاههای ما از خارج شدن و کاهش تولید یا از دست رفتن واحد برای زمانهای بیش از سه ماه داشتیم ؟ با قیمت نجومی دلار و ارز!؟ مرغی که هر روز قیمتش سر به فلک می کشد تمام ارکان نظام و دولت تلاش می کنند تا تخم مرغش را کاهش قیمت بدهند!!اگر این مدیریت نیست پس چی هست!! واقعا برای کسانی که شرایط نمی ببیند و جوانگرای را فقط ادعا می کنند و چون جوان هستند مدیر نشدند را سر می دهند!! بهرصورت افرادی همچون آقایان مهندس حائری پیشاهنگ مقیم زاده و خیلی از مدیران با دانش و تجریه،... و دوستان که از مهندس نیروگاهها شبکه با تجریه و دانش بالا به این سطح مدیریت رسیدن انتظار نکهداری شبکه و نیروگاه را در این برهه باید انتظار داشت و انجام می دهند. اینکه ما به فرض سن و سال بفرمایید ناتوان هستند بسیار خطرتاک و جاه طلبی است به فرض اینکه حقوق و اضافه کار کاهش پیدا کرده معاونت راهبری و تولید شبکه را توبیخ کنیم و بی لیاقت نام ببریم فاجعه است!! وقتی تعرفه برق کمتر از یک هزارم دلار هست و هزینه تامین برق بیش از 4-5 سنت برکیلووات ساعت است واقعا نکهداری شبکه فقط فقط یک معجزه است. ما هیچ وقت بزرگان را نشناختیم و همیشه در جهت منافع خودمان انها را نابود کردیم!! خدمت و تلاش برای ما واقعا هیچ ارزشی ندارد تا وقتی منافع شخصی ما تامین نشود نه منافع سیستم!!
همه جا ما شاهد این اتفاقات هستیم!! نمی توانیم تفکیک کنیم عوامل را کی و چه کسی موجب این اوضاع و وضعیت برای صنعت برق شده! و چه کسی این سیستم و صنعت برق با این شرایط با تمام قدرت حفظ می کند!!با تمام قدرت به نابودی نخبگان و توانمندان حرکت می کنیم. با تمام قدرت افرادی که با کمترین هزینه ، افرادی که راحت در دسترس هست را مسئول تمام اتفاقات و ناملایمات صنعت معرفی م می کنیم. لطفا تفکر کنید شما در چه پست و موقعیتی قرار دارید کارشناس، مدیر،.. چقدر توانستیم در این شرایط صنعت برق بهترین نقش مفید برای صنعت داشته باشیم !؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
اینکه الان هم دارند با قیمت های قبلی سیستم را سرپا نگه میدارند معجزه نیست یعنی اینکه قبلا خیلی زیاد پول می گرفته اند که حتی در این شرایط هم جوابگوست. سن بالا داشتن با افکار بسته و تفکر پوسیده داشتن فرق دارد. مغلطه نکنید ما هم نگفته ایم هر جوانی می تواند با هر شرایطی مدیر شود ولی این چه داستانی است که طرف را باید با جرثقیل از میزش جدا کرد؟
مثلا آقای طرزطلب چه عملکرد خاصی دارد که کردی ندارد؟ چه تاثیر شگرفی داشته که یکی دیگه نمی تواند داشته باشد؟
چرا همه بعد از بازنشستگی در شرکت های دیگر و مناصب مهم دوباره سمت می گیرند؟ کجای دنیا این شیوه وجود دارد؟ حتما که ضدوبند و فساد نیست
پیرمردها در پی توبیخ ما هستند نه ما در پی توبیخ آنها
بجای حمایت غیرمنطقی از سیستم ناکارآمد فعلی بیایید شفاف سازی و شایسته پروری را ترویج دهید
021
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
1
0
خدا برات ... فقط مخبر پروری ...
ناشناس
|
France
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
8
2
در اینکه آقایان تعمیرات رو خوب بلدند شکی نیست و بیشترین آماری که در این چند سال دارند شکستن رکوردهای پی در پی زمان تعمیرات است چون نیازی به علم و تکنولوژی بالایی ندارد و باید نیروی کار بیشتر ریخت و تعمیرات کرد.
در طول چند ده گذشته هیچ وقت نیروگاهها اینقدر از تکنولوژی روز دنیا عقب نیفتاده اند و آقایان دلخوش به تعمیرات کوتاه مدت شده اند.
مدیریت ناکارآمد یعنی همین که فقط به فکر سرپانگه داشتن سیستم فعلی بمانند ولی غافل از توسعه و نورآوری شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
1
10
جهان سوم جایی است که یک نفر از بخش آب میشود مدیر شرکت نیروگاههای حرارتی و یک نفر از بخش توزیع می شود مدیر راهبری نیروگاهها
هزینه آزمون و خطای اینها را صنعت برق می دهد
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
1
واقعا درست گفتن دوستان متاسفانه انتخاب اشتباه مدیرعامل توزیع ... که صرفا براساس یک جوک بود و بدون شناخت و صرفا لابی رانتی هایی که دنبال چپاول شرکت هستن و می خواستن یه بچه بیاد که سرش گول بمالن. باعث نابوری شرکت شد.
مگه مدیر قبلی چیش بود. از این یکی که سیصد هزار برابر بهتر بود.
همکار
|
United States of America
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
8
11
باسلام
مهندس پیشاهنگ انسان شریف و توانمندی هستند...بسیار آدم شناس هستند و به کسانی که واقعا درخدمت صنعت برق بودند بها میدانند... انشاالله هرجا که هستند سالم و تندرست باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
9
4
ببینید در همین یکسال اخیر چند تجمع اعتراضی در نیروگاهها رخ داده و مادرتخصصی به کدامیک رسیدگی کرده است
اکثر این اعتراضات به مدیریت های ضعیفی است که با حمایت ویا چراغ سبز مادرتخصصی در این نیروگاه ها حاکم شده است
ناشناس
|
Canada
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
5
10
چرا در رابطه با معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی برق حرارتی صحبت نمی شه که با وجود نامرتبط بودن رشته تحصیلی و نداشتن حتی یک روز سابقه کاری مرتبط در حوزه منابع انسانی، بدون حتی برگزاری فراخوان نمایشی در این پست فوق العاده حساس گمارده شدن. متاسفانه سرعت ارتقا ایشون با سن کمتر از ۴۰ سال این حس رو ایجاد کرده که وابستگی خانوادگی به مقامات مهمترین فاکتور در انتصاب های دولتیه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
حالا اگه غرویان میشد بهتر بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا انتصاب آقای دکتر دودابی نژاد به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی یکی از اقدامات مهم در راستای جوان گرایی و شایسته سالاری است. افرادی که با ایشان کار کرده اند قطعا این موضوع را تصدیق می کنند.
ناشناس
|
France
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
1
12
لعنت اله علی القوم الظالمین و الفاسدین
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
1
8
چرا در مورد جایگزین اقای اسکندری مطلبی نمی زنید
پیشاهنگ هرچه بود رفت باید این نفرات جدید رو بپایید
تولید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
1
8
با عرض سلام
کسانیکه مدیران ارشد زحمت کش را زیر سوال میبرن ، واقعا در پیشگاه خداوند مسئولند. کشور در شرایط خاصی است ، خصوصا کمبود نقدینگی در صنعت برق ، شرایط را برای مدیران دلسوز چه در نیروگاهها، شرکتهای تولید و برق حرارتی سخت کرده. به کلیه مدیران صنعت برق خصوصا برق حرارتی و شرکتهای زیر مجموعه خداقوت میگویم. ان شاالله سربلند بیرون بیایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
5
6
ای کاش یک فکری هم برای مدیرعامل نیروگاه یزد هم می شد. ایشان از دوستان صمیمی آقای پیشاهنگ هستند و سابقه سی و اندی سال دارند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
3
12
باند آبی ها در برق حرارتی دارن خوب می تازن
طرزطلب، عظیمی، مقیمی، دودابی نژاد و ....
در خفقان حاکم بر برقی ها و رفتن نسل قبل و سرکوب برقیهای جوون فعلا بتازونین که خیلی وقت ندارین
ویرانه ای که برای دولت بعد دارین به ارث میذارین از سال بعد تبدیل میشه به دعای خیر برقیا و مردم پشت سر شما
دارم روزی رو میبینم که ذکر خیر این تیم و تخصصشون و کارآمدی شون تا دهه ها سر زبونهای همکارهای صنعت برق باشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چرا در آینده
همین حالاش هم حسابی دعاست که پشت سرشونه
خخخخخخخخخخ
ناشناس
| France
چرا فراخوان گزینی وزیر در همه جا رعایت شده ولی در مادر حرارتی انجام نمی شود؟ برای توزیع شهرستان فراخوان ارسال می شود بعد برای مدیرعامل و معاونان حرارتی نیازی نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
روحی ...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
2
8
برق نیوز جان
این دسته گل جدید باند برق حرارتی رو هم کار کنین بذارین همکارای اصیل این صنعت بی پدر شاید از خواب بیدار شدن و یه کاری کردن:
دودابی نژاد که تازه از ساتبا اومده بود و با سن کم و بدون تجربه یکراست مجری طرح نیروگاه‌های خصوصی شده بود قراره بیاد جای اسکندری تو معاونت منابع انسانی برق حرارتی
نخند عزیزم نخند
گریه داره
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
4
3
یعنی پوکوندین با این انتخاب. حالا تحویل بگیرین.
واقعا به ریش کل ... خندیدی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
6
همش بی عدالتی. فرحناکیان رفت منو مدیرکل نکردن.
ناشناس
|
France
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
1
11
طرزطلب در خود شرکت منابع آب نتوانست به سمت مدیرعاملی برسد بعد اونو گذاشتند مدیرعامل شرکتی بزرگتر و مهمتر و استراتژیک تر از منابع آب
آنها که به حکومت بر برقی ها رسیده بودند در سکوت و کرنش بزرگان برقی توانستند بر نیروگاهها که مهمترین و حرفه ای ترین بخش صنعت برق است مدیریت کنند و متاسفانه هیچ وقت هم کسی و برنامه های آنها را نقد نکرد.
از ایجاد ساختار بادکنکی گرفته تا وادادگی به بخش خصوصی و مپنا و عدم توانمندی در ایجاد زیرساختهای سرمایه گذاری های بیشتر و عدم اجرای تعهدات خود در افزتیش راندمان و بازنشستگی نیروگاهها و... همه و همه نتیجه مدیریت چندساله افرادی غیرمرتبط با نیدوگاههای حرارتی است
اردکانیان هم نتوانست کاری کند و کار بجایی رسیده است که اوضاع نیروگاهها در این چندسال نسبت سالهای قبلترش وضعیت قابل دفاعی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بله خیلی جالبه
نه می دونست برق چیه
نه مدیرعاملی رو تجربه کرده بود حتی تو یه شرکت ساده
برداشتن عدل گذاشتنش مدیرعامل یه شرکت تازه تاسیس برقی اون هم نهیه شرکت دست چندم بلکه مادرتخصصی
نتیجه هم طبیعتا همین گل و بلبلی است که داریم میبینیم در بخش تولید به بار نشسته
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
8
خدا وکیلی اصل جنسن
آدمای ... که مث بختک افتادن....
جالبه که واسه عوامفریبی هم که شده حداقل یه انتصاب درست هم نمی کنن که ادم دلش خوش باشه
اگه این انتخابا رو نکنن باید شک کرد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
توزیع مازندران در منجلاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
5
3
کامنت ها را ببینید حتی یکنفر از انتخاب اسکندری استقبال نکرده است و نمیدانم در سر هیئت مدیره شرکت چه می گذرد با این انتخابهایشان. اکثرا رفتن پیشاهنگ را مفید قلمداد کرده اند.
یکی از مهمترین تفاوت مدیران در سبک های نوین و کارامد امروز توجه به افکار عمومی و خواست اکثریت است. چیزی که وزارت نیرو حداقل در مورد مادرتخصصی تولید خلاف آنرا نشان داده است. آقای اسکندری یا حتی طرزطلب و دودابی نژاد و عظیمی و دیگر رفقای غیرنیروگاهیشان هرچقدر هم مدیر توانمندی باشند که به شخصه معتقدم نیستند نباید به یکباره مدیریت تخصصی ترین بخش صنعت برق را داشته باشند. کجای دنیا مربی والیبال را میزارند مربی فوتبال. کجای دنیا کسی که در شرکت قبلی نتوانسته موفق شود را در یک شرکت غیرمرتبط دیگر به سمت بالاتر منصوب می کنند. به شعور مردم توهین نکنید و بگذارید خود نیروگاهی ها برای خود تصمیم بگیرند و از آنها بخواهید سیاست های کلان کشور را پیاده کنند.
باز هم پیشاهنگ و آریایی و مهرداد بازنشسته شرف دارند به این افراد جوان غیرمتخصص. از چاله به چاه افتاده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
این جمله آخرتون رو هستم
با این که اون ها هم آنچنانی نبودن
اما ... داشت به این مدیرای تحمیلی از بیرون برق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
2
6
وقتی ایشون مجری طرح نیروگاه‌های خصوصی شد ما از اینکه یک نفر رو از بیرون شرکت آوردند ناراحت بودیم اما با جدیت و متانت و خلاقیت کارهای طرح رو به خوبی پیش برد و روش مدیریتی تازه‌ای رو حاکم کرد. ما از رفتنشون از طرح نیروگاهی خصوصی تاراحت هستیم اما امیدواریم با نگاه اخلاقی و دلسوزانه‌ای که دارند در بخش منابع انسانی هم موفق و تحول آفرین باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اصلا شما بگو انیشتن، پسر پیغمبر

آیا در زمینه منابع انسانی هم تجربه یا تحصیل دارن؟
آیا قحط الرجال اومده که حتما باید ایشون رو گذاشت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
7
8
چیدمان برق حرارتی توسط نفرات دیگری که اخیرا بازنشسته شده اند و طراح و بازیگردان قهاری است انجام می‌گیرد. باید دید که آقای دودابی نژاد توسط چه کسی به شرکت آورده شد. این افراد بازنشسته حتی بعد از بازنشستگی نیز بر برق حرارتی تسلط کامل و کافی را دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
میشه لطفا شفاف تر بفرمایین کی منظورتون هست
آریایی پیشاهنگ مهرداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
4
1
الان جای اسکندری کی رو می‌ذاشتن راضی بودید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
خود شما رو!!!
آخه این چه حرفیه
وسط دعوا با این حرفتون نرخ رو میشکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
5
سایت خود شرکت مادرتخصصی تولید برق این خبر را کار نکرده باید از کجا اصل خبرش را دید؟
مدیر پایگاه اکثر تغییر و تحولات و اعتراضات و مسائل مهم برق حرارتی منتشر نمی شود. ترس عجیبی از قضاوت شدن دارند و عدم توان پاسخگویی به افکار عمومی باعث شده تا سیاست محرمانگی اخبار را بر خلاف قانون دسترسی آزاد به اطلاعات در پیش بگیرند. این رویه که عمدتا توسط روابط عمومی ها مدیریت می شود موجب شده دستگاههای اجرایی وزارت نیرو در تعامل با مخاطبان ضعیف باشند. یکبار نشده که ما از روابط عمومی های دولتی در خصوص انتصابات یا اعتراضات و پرونده های فساد و حتی آمار اشتغال و استخدام و... سوال کنیم و شفاف جزئیات را گفته باشند.اکثر حاشیه هایی که برای بخش دولتی ایجاد می شود بدلیل همین عدم شفافیت هاست. بخش نیروگاهی در این حوزه بدترین عملکرد را داشته گرچه روابط عمومی برق حرارتی در تعامل با رسانه ها کمی بهتر عمل می کند. البته تعاملات بیشتر در راستای کنترل حاشیه ها و یا دمپ اعتراضات است نه بر پاسخگویی و انتقال مطالبات و اقناع افکار عمومی.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوستان همچین میگن کجا خبرش اومده که انگار خبرهای قبلی رو برق حرارتی اطلاع رسانی کرده بود
سه ماه بعد از انتصاب روحی به تولید تهران یا یه ماه بعد از انتصاب اسکندری به منابع انسانی که آبها حسابی از آسیتب افتاد خبر رو منتشر کردن
خبر اومدن دودابی نژاد از ساتبا رو که اصلا منتشر نکردن
یه ...هایی هستن اینا
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
5
دوست عزيز. همینکه آقای ... نشده خدارا شکر کن از اون شده بود باید صنعت برق حرارتی و شرکتهای تولید و مدیریت بیچاره بودند بازهم معاونت جدید یاید گوش به حرف ... بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Japan
برق نیوز جان بزار همه بدونم جای نقطه های خالی آقای غرویان هه. بخدا به گوش وزیر و آقای طرزطلب برسانید ممنون میشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
1
سلام خدمت همه دوستان و تلاشگران صنعت برق از اينكه در اين شرايط سخت همه مديران ستاد تلاش بزرگي را در كنار مديران اجرايي بخصوص نيروگاهها براي حداقل نگه داشت صنعت انجام دادند شك وترديدي نيست. وبايد واقعا از همه مجموعه صنعت تشكر كرد اما مواردي وجود دارد كه در اين چند سال باعث تضعيف ساختارهاي فني ومديريت هاي اجرايي فني شد و مشكلاتي را بوجود اورد جه بسا افزايش تعداد حوادث نيروكاهي و بعضا افزايش محدوديت در توليد هم گرديد كه علت يابي كه نشد هيج بلكه هزينه اصلاح هم پرداخت شد - تشكيل شركتهاي ترليد نيروي برق عموما. در برخي شركتها نتيجه. مناسب را حاصل نكرديد و بخصوص در شرايطي كه همه دعوت به خصوصي سازي دارند تنها. موجب شد. مديران بخش دولتي فرصتي يافته. از دولتي به خصولتي ها انتقال يابند (اينكه چه مزايا وجه هدفي دنبال ميشود جاي بررسي وپيگيري است وجز اينكه تفكر دولتي را كه خود مانع پيشرفت ميشود انتقال مي دهد و عملا حقوق همكاران خصولتي پايمال ميشود چرا كه تاكنون عكس اين مرضوع كه از خصولتي به دولتي انتقال يابد اتفاق نيفتاده يا كمتر بوده است. وام در مورد معاونت منابع انساني جناب اقاي اسكندري ايشان حداقل اجرايي بوده وتنها با بهره از خبركان. صاحب تخصص. مي تواند راهبر موثر باشد وهمين موضوع براي جناب دودابي با توجه به جوان بودن. فرصت خوبي براي صنعت مشروط بر اينكه واقعا وابسته به برخي افكار درون شركت در زير مجموعه نشود ميتواند موثر باشد بخصوص اينكه واقعا در حوزه منابع انساني از بين نفرات موجود كه صرفا مدعي داشتن مدرك ونه تخصص مي باشند نفر خوش فكر و موثر. واشنا بهيچ وجه وجود نداشته است. انشالله بهر جهت عاقبت بخير ي اين صنعت باشد
اینیشتن صنعت برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
3
مدیران صنعت برق بازنشسته نمی شوند. بلکه از مکانی به مکان دیگر می روند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
9
5
مهندس پیشاهنگ یکی از معدود مدیرانی بود که سلسله مراتب رو در پست های بخش تولید طی کرد و بازنشست شد. کسانی هم که با ایشان مستقیما کار کرده اند همگی رفتار محترمانه و اخلاقی ایشان را تایید می کنند.
نقاط مثبت و منفی در کارنامه مدیریتی همه وجود داره. اما نکته عجیب اینه که اکثر کامنت ها علیه ایشان نوشته شده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگر یک نفر صرفا سالم باشد اجازه دارد تا ابد مدیر بماند؟ چرا پیشاهنگ نتوانست چند مدیر پرورش دهد که الان نیاز نباشد از بیرون بگذراند؟ اکثر کامنت ها علیه پیشاهنگ نیست و من در پیامها ندیدم کسی در مورد فاسد بودن ایشان حرفی زده باشد یا برق نیوز سانسور کرده
اکثر کامنت ها به سیستم غلط انتخاب مدیران در بخش تولید انتقاد دارند. از وقتی که آب نیرویی ها به برق حرارتی آمدند میشد چنین روزهایی را پیش بینی کرد. چرا اسکندری را نمیزارند مدیرعامل آب نیرو؟ حتما اینها چیزی بلدند که برقی ها بلد نیست.
در رمینه سلامت در برق حرارتی هم بهتر است یک نهاد بیطرف تحقیق و تفحص کند.
هیچ کدام از عواملی نظیر سلامت و جوانگرایی و ... نباید ارجح بر تخصص و مدیریت شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
7
6
دوستان عزیز بیاید بدون تعصب و برای رضای خدا نظر بدهیم:
جناب مهندس پیشاهنگ قطعا از معدود مدیران بسیار پاکدست و متخصص و با جذبه در صنعت برق بودند. البته انتقاداتی هم به ایشان وارد است زیرا هیچ فردی کامل نیست.
اما نکته ای که وجود دارد این است که در بخش تولید برق پولهای کلانی وجود دارد و به راحتی یک مدیر یا یک فرد میتواند پولهای کثیفی را به جیب بزند. طبیعتا در مدتی که جناب مهندس پیشاهنگ معاون تولی توانیر و سپس برق حرارتی شدند، با اکثریت مدیران کثیفی که پرونده های مالی داشتند برخورد قاطع کردند. همین یه مورد کافیه تا همون افراد بیان و راجع به ایشان بدگویی کنند.
بنده همه کامنتها را خوندم، به نظرم همون افرادی که به دلایلی چون کوتاهی در انجام کار، مراودات مالی با پیمانکاران، مسایل اخلاقی و ... توسط مهندس پیشاهنگ برکنار شده اند، اکثر این کامنت ها را گذاشته اند. وگرنه همه بر این واقفا که از زمان تشکیل برق حرارتی خیلی ها خواستند مهندس پیشاهنگ رو کنار بزنند. و همه میدانند که تعدادی از مدیران برق حرارتی که لیاقت مدیریت ندارند از همان اول با مهندس پیشاهنگ به مقابله برخاستند وبه هرشکلی خواستند ایشان را زمین بزنند، اما ایشان با درایت تمام و با وجود همه فشارها در این چندسال کارنامه موفقی را از خود به جا گذاشت و همه شاهد هستند که نیروگاه ها با وجود همه مشکلات (تحریمها، کمبود نقدینگی و ...) سرپا بودند و خاموشی نداشتیم.
با برخی انتقادات که بنده از مهندس پیشاهنگ دارم، اما با تمام وجود از مدیریت و دریات ایشان بسیار سپاسگزارم.
البته با انتقال ایشان به تعمیرات نیروگاهی موافق نیستم. زیرا بر این باورم که ایشان با همه تلاشهایی که برای صنعت برق انجام داده اند باید کنار بکشند و عرصه را به جوانان واگذار کنند. بنابراین امیدوارم ایشان در مدت کوتاهی بتوانند تعمیرات نیروگاهی را سروسامان دهند و جای خود را به جوانان بسپارند.

با تشکر از برق نیوز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از نظر شما یا باید همه مطیع و تاییدکننده باشند یا اگر به شیوه کار و تصمیم ها و رفتارهای اشتباه ایراد گرفته شود حتما دزد بوده اند که دستشان را قطع کرده
توهم دشمن سازی قوی داری
لابد آنهایی هم که از روحانی انتقاد می کنند همه دزدند
شما از کجا میدانید دست همه افراد کثیف را کوتاه کرده اند؟ اصلا چند موردش رو بگو ببینیم کجا با چه فرد متخلفی برخورد کرده که همه بدانند؟ مگر واگذاریها زمان ایشان در توانیر رخ نداد آنجا چقدر برخورد کردند؟
چرا در برق حرارتی کسی جرات ندارد انتقاد کند که عده ای سریع متهمشان می کنند؟ احتمالا تصور نمی کنید یکجای کار میلنگد؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
7
برق حرارتی! بازنشسته گرایی ات رو بارور کنیم با این انتصاب ها یا جوان گرایی ات رو با اون انتصاب ها؟!
راستی آقای اردکانیان از فراخوان چه خبر؟!!!!
برق حرارتی برای معاون اداره کل تدارکات فراخوان میذاره ولی در ظرف 2 ساعت خیلی خوشگل 2 تا معاون مدیرعامل و چندتا مدیرکل رو منصوب میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
11
7
با سلام و احترام
مهندس پیشاهنگ مدیری لایق و درستکار بودند. ایشان روانشناس و آدم شناس بسیار قهاری هستند.
احتمالا افراد معدودی که از ایشان راضی نبودند، خرده شیشه داشته و مهندس پیشاهنگ دستشون رو رو کرده است.
برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون را دارم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
2
عزیزان دقت داشته باشن
یه دفعه دیدین اینا هم به برق نیوز فشار بیارن که هویت یا آی پی کامنت گذاران رو بدن بهشون
اونوقت منو شما میمونیم و این مدیرای بی تحمل و ناکاربلد
مدیر پایگاه تاکنون برق حرارتی در زمینه شناسایی کاربران اقدامی نداشته و بیشتر فشارها به خود برق نیوز بوده است. با تهدید به برخورد قانونی اخیر هم احتمالا خود برق نیوز را شکایت کنند. بخش نیروگاهی به طرز عجیبی از رسانه ای شدن انتصابات و مشکلات واهمه دارد. با کوچکترین نقدی که اشاره به فساد یا اشکال در یک بخش نماید بهم می ریزند و تلاش می کنند رسانه ها را مجاب کنند که مشکلی وجود ندارد. از نظر انها همین واژه ناکاربلد تهمت تلقی شده و بی تحمل بودن را توهین می دانند در حالیکه همین تصور مصداق بی تحملی و ناکاربلدی می تواند باشد.
ما تلاش می کنیم اجازه ندهیم مدیران دولتی از نفوذ و ارتباط خود با بخش انتظامی و اطلاعاتی در پی شناسایی کاربران باشند و اگر چنین درخواست هایی باشد حتما رسانه ای خواهیم کرد و هشدار خواهیم داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
13
5
با سلام، آقای مهندس پیشاهنگ از سرمایه های باارزش صنعت برق کشور میباشند آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان و صنعت برق دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز کجا پست گرفتی؟ حقوق 20 میلیونی مزه میده؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
10
دوستان از این که اسکندری رفته معاونت راهبری تولید آب و روغن قاطی کردن
چند هفته پیش تو معاونت ما تو برق حرارتی سرزبونها افتاده بود که طرزطلب میخاد عظیمی رو ببره اونجا
ببین اونوقت دیگه دوستان چیکار میکردن؟!!!!!!!
برین خدا رو شکر کنین حداقل این طرف میفهمه الکترون یعنی چی
اگه عظیمی بود که کل اون معاونت رو مثل برنامه ریزی .... و مثل الان ادعا هم داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
1
8
بنظرتون اگر فراخوان شایسته گزینی واقعی مثل آب نیرو برای برق حرارتی زده میشد اینها الان توی این پست ها میبودند؟
پیشاهنگ حداقل تخصصش میخورد ولی...
اینها که نه تخصصشون به این جایگاهها میخوره و نه در علم مدیریت سرآمد بوده اند. پس داستان چیست که یک سری افراد را از خارج بر این صنعت خاکم کرده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دقیقا
داستان، سکوت و کرخی ما برقی ها است که گذاشتیم اینها سوار ما بشن و حتی در حد آخ هم متعرض اینا نشدیم
حتی بدتر، تو جاهایی شدیم عمله و اکره اینها برای توجیه بیسوادی شون
واقعیت طلب
|
United States of America
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
10
فساد قرار نیست دزدی و اختلاس و رشوه باشد
قرارگرفتن افراد در مناصبی که به تخصص و سابقه آنها نمیخورد نوعی فساد تلقی میشود. دزد و مختلس ممکنه چند میلیارد بخورد ولی فرد ناآگاه و ضعیف با تصمیمات اشتباهش چندین برابر آنرا بر باد میدهد
اکثر کسانی که اینجا نظرات فرستاده اند حرفشون اینه که چرا...؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بزرگترین معضل سیستم مدیریتی که کشور را به این روز رسانده همین مشکل است. تعهد بر تخصص اولویت پیدا کرده است درحالی که فرد متعهد مثلا دزدی نمی کند اما هزاران برابر را حیف می کند و چون تخصص ندارد اجازه رشد بقیه را هم نمی دهد. اقای طرزطلب هرچقدر هم متعهد و سالم باشد بدرد این سمت نمیخورد و تجربه سالهای اخیر نشان می دهد نتوانسته است از پس اوضاع برآید. از لحاظ شرعی هم به نظر من مشکل دارد که فردی بدون تجربه و دانش کافی در یک سمت قرار گیرد حتی اگر به قول خودشان به انها تکلیف شود که همه می دانیم اسمش تکلیف است واقعیتش چیز دیگر
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
3
توزی مازندران را چه می شود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
2
5
فارغ از جنجالهای رسانه ای و بهره برداری های احساسی باید پرونده مدیریت چندساله برق حرارتی بررسی گردد. نیروگاهها بدلیل عدم خدماتی بودن ارتباطی با عموم مردم نداشته و کمتر زیر ذره بین قرار گرفته اند و همین امر آنها را از پاسخگویی بی نیاز کرده است. این مقوله فرصتی برای سوء استفاده بیشتر فراهم خواهد کرد.
سرقت سیم و کابل در شرکت توزیع خبرش منتشر میشود اما انفجار در نیروگاه نه. اشتباه در یک قبض برق هم رسانه ای میشود اما سرنوشت قراردادهای خارجی نیروگاهی به فراموشی سپرده میشود.
نباید تصور شود که بخش تولید به فراموشی سپرده شده و از نظارتهای دولتی و حراستی در آنها خبری نیست. اتفاقا جاهایی که افکار عمومی نظارت کمتری دارند باید نهادهای حراستی قویتر عمل کنند.
بخور بخور و فساد و رشوه و ... در همه نهادهای دولتی ایران قابل تصور است پس آنهایی که مخالف شفاف سازی در این خصوص هستند یا ناآگاه هستند و یا همدست آنها
منصف
|
France
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
12
وضعیت اقتصادی و سیاسی مملکت و تحریم ها کمر صنایع را شکسته است. در شرایط جنگ اقتصادی که باید فرمانده هان قدر و باتجربه و پرانرژی سرکار بیایند تعدادی گروهبان که خیلی از آنها هم توان راه رفتن ندارند چه رسد به حنگیدن را آورده اند. واقعا شک میکنیم که هدف بردن جنگ اقتصادی است ینه عملیات تخریب و نفوذ است!!!!!
هیچ کدام از بخشهای دیگر صنعت برق به داغونی اینجا نیست. در توانیر و شرکت مدیریت شبکه و ساتبا و پژوهشگاه نیرو و... بالاخره افرادی مدیر شده اند که سابقه و تحصیلات و... مرتبط و کافی داشته اند اما در حرارتی وضعیت نگران کننده است
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
14
سلام وخداقوت به دوستان برق نیوز
شماهم برخی اسامی را سانسور میکنید آقای غرویان خیلی ازش گله و ناراحتی دارن اکثر پرسنل نیروگاهها. بزارید بفهمن اگر شد بود معاونت منابع انسانی همه صنعت برق حرارتی را ... میکرد
وای به حال اینکه شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چرا نعل وارونه میزنی و حواس ها رو از مصیبتی که سر برق اومده پرت میکنی؟!!!!
اگه فلانی شده بود رو بذار کنار برادر من
اینهایی که شدن رو بچسب
دودابی نژاد با یه سال تجربه در برق حرارتی و سن حدود 40: منابع انسانی
روحی با لیسانس ادبیات: مدیر عامل شرکت تولید برق تهران
عظیمی با لیسانس الکترونیک: معاون برنامه ریزی کل تولید مملکت
و شاهکارقرن، طرزطلب با لیسانس معارف دانشگاه امام صادق: مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
1
6
بخشی از تجمعات اعتراضی یکسال اخیر در نیروگاهها:
تجمع اعتراضی و اعتصاب کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج
تجمع کارگران معترض نیروگاه رامین اهواز
تجمع اعتراضی در نیروگاه دماوند
اعتراض اعتصاب کارگران نیروگاه حرارتی تبریز
اعتراضات در نیروگاه شهید منتظری اصفهان
تجمع در محل نیروگاه برق اسلام آباد
تجمع اعتراضی در نیروگاه سیکل ترکیبی گازی آبادان
و....

وزارت نیرو بهتر است از خواب بیدار شود و به مدیریت های فعلی سر و سامان دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
5 مورد از 7 مورد خصوصی هستند!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
12
وقتی خود مدیریت عامل برق حرارتی ... تشریف دارند انشاا... دستگاههی مسئول بزودی زود این انتصابها را بلحاظ شائبه غیر قانونی بودن ابطال خواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
17
همه این بدبختیا زیر سر خودمونه دوستان
اگه همون اول سر انتصاب طرزطلب یا عظیمی سکوت نکرده بودیم الان کار به اینجاها نمیکشید

بدتر از همه هم اونهایی مثل مهندس خبازپیشه و حاج آقا آریایی که تو محاسباتشون اشتباه کردن و به امیدهایی خودشونو دودستی تقدیم این باند آبی ها کردن و این باند هم آخر سر بعد از سواری گرفتن های حسابی خوب مزد اونا رو کف دستشون گذاشتن
این دیگه سوختن داره
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
درسته کاملا
البته دقت داشته باشین که بعضی از این افرادی که نام بردین شاید از سر نیت خیر به اینا سرویس داده باشن
اما خیلی فرقی نمیکنه به هر حال آخرش شدن حکایت چوب دو سر طلا
هم به هدفشون نرسیدن هم اون اعتبار و آبروشون به حراج رفت اون هم تو سال آخر خدمت
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مهندس اریایی آدم خیلی سالم و شریفیه
این که طرف مقابل خیلی ... بود و نهایتا از ایشون سوع استفاده کرد از ارزشهای ایشون چیزی کم نمیکنه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
5
10
الان روزای خوش پیشاهنگ هست
پیشاهنگ ... شخصی مثل دکتر طالبیان مدیر عامل فقید و توانمند نیروگاه نکا با اون حالت زشت برکنار کرد و روزی باید با سرخوردگی وزارت نیرو ترک کنه
اون روز دیر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
خیلی موافقم
تاریخ خیلی بی رحمه
بذار چن سال بگذره و این گرد و خاکا بشینه
ببین چه حرفها که پشت سر ایشون خواهن زد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
3
13
ما رو تحقیر کردن
برق رو ذلیل کردن
ما رو له کردن با گذاشتن کسانی که تو بخش آب به هیچ جا نرسیده بودن به سمت های بالای مدیریتی تو برق
می خواستن بگن شما حتی در اون حد نیستین که حداقل آدمای گمنام از خود برق براتون بذاریم
حالا اینا هم دارن همون کار رو با بخش تولید میکنن
با سرمایه های مملکت دارن بازی بازی میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اینایی که الان اینطور میکنن خودشون محصول انتخاب های گتره ای وزیر سابق هستن
چرا؟ چون اقا میخواست توانیر رو از تک وتا بندازه
اما نتیجه چی شد؟ از خودش یه باقیات سیئات گذاشت که تا ثریا میرود دیوار کج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
12
دقت کردین تو این گیر و ویری از مهندس حائری به عنوان بالاترین مقام صنعت برق هیچ خبر یا حرکتی نیست

ظاهرا ایشون یه گوشه نشسته و داره خیلی راحت ... و ... صنعت برق و مشکلاتش
تعدادی از بازنشسته های1398شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
2
اسلام و عرض خسته نباشید به تلاشگران واقعی صنعت برق و عزیزان برق نیوز
ما تعدادی از پرسنل بازنشسته سال1398 شرکت مدیریت تولید برق استان سیستان و بلوچستان که سالها با بدترین شرایط منطقه ای و حداقل امکانات رفاهی، درمانی، بهداشتی و آموزشی در نیروگاههای ایرانشهر، کنارک و زاهدان صادقانه خدمت نموده ایم بنا به درخواست مدیران جهت برنامه ریزی و تامین بودجه موردنیاز، یکسال قبل از تاریخ بازنشستگی فرم تقاضای مربوطه را تکمیل و تحویل حوزه ستاد شرکت نموده ایم.
حال جای بسی تعجب و تاسف است که پس از پیگیریهای فراوان با گذشت بیش از6 ماه از تاریخ بازنشستگی ما یعنی 1398/12/25هنوز مدیران این شرکت از پرداخت پاداش سنوات، مرخصی ذخیره، صندوق رفاه و... خوداری نموده و تسویه حساب مالی نمی کنند انتظار داشتیم حداقل تا پایان1399/04/31محقق گردد اما متاسفانه با توجه به تورم افسار گسیخته بازار و افزایش نرخ ارز از4800تومان به بیش از 30هزار تومان، این پاداش ارزش واقعی خود را از دست داده است. با توجه به موارد فوق علت عدم پرداخت آنرا از مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی استان جویا شدیم که با تعجب گفتند تسویه مالی از دیر وقت انجام شده و شرکت مدیریت تولید دیون قابل ملاحظه ای نزد ما ندارد!!!
آیا از نیروهای زحمت کش فنی و تلاشگرصنعت نیروگاهی که سالها بهترین دوران جوانی خود را با حداقل امکانات رفاهی در مسیر محقق شدن اهداف وزارت نیرو گذرانده اند اینگونه باید تقدیر شود ؟!؟!!!!!
آیا مدیران حوزه ستادی صادق بوده و در وظایف اصلی خود کوتاهی نکرده اند؟!؟!
اگر شرکت مشکل مالی دارد پس چگونه تمام مطالبات پرسنل شامل مابه التفاوت احکام، اضافه کاری، ماموریت ها و غیره را به روز پرداخت شده است.؟!!! لذا از مدیران ارشد شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی کشور و مدیران بالادستی خواهشمندیم ضمن نظارت و بررسی دقیق آن، ما بازنشستگان را دریابید و دستور فوری تسویه مالی صادر نمایند. /با تشکر
تعدادی از بازنشسته های1398شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
سلام لطفا نظریه دومی که کاملتر هست در سایت قرار داده شود / متشکریم
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
3
با سلام
آزمون نیروگاه 97 را کن لم یکن میکنن میگن لیسانس دارین بعد این آقا از این میز میره اون یکی میز .
ما تخلف کردیم حذف شدیم ولی این آقا تا ... میخواد به کشور خدمت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
5
کسانی که در نظرات شرکت کرده اند دو دسته اند. دسته اولی که بدون هیچ دلیلی و اصولی پیشاهنگ را مدیر خوب و موفق عنوان کرده اند. این دسته که به نظر می رسد وی را با جایگزینش مقایسه می کنند و معتقدند خوب بوده که درست است. بخش عمده ای از نظرها در مورد انتصابات غیرتخضضی یا حضور مدیران خارج از سازمان است که نتیجه کارکرد این شرکت را دلیلی برای حرف خود ذکر کردند و اینم بنظر من درسته
اردکانیان می تواند با مدیریتی بهتر در مدت زمان باقیمانده اولا از نیروهای متخصص و باتجربه در تولید استفاده کند تا کمی از بار انتقادات کم شود و پیشنهادمی شود خود مدیران شرکت مادرتخصصی دست از جایگزینی های حاشیه ساز بردارند و در پی پاسخگویی به مطالبات خواسته شده باشند. تجربه نشان داده است اعترضاتی در این سطح بی دلیل نبوده و حتی اگر نصف انها را هم جهتگیری شخصی و غیرمنطقی بشماریم باز هم به نظر می رسد اینجا نیاز به اصلاح دارد. خوشبختانه امروز خبر انتصابها هم که قبلا از طریق این شرکت نشر پیدا نمی کرد کار شده و بنظر می رسد انها بخشی از پیامهای خواننده ها را دریافت کرده اند. چه اشکال دارد اگر نسبت به اقای اسکندری انتقاد است خود شرکت برق دلیل انرا عنوان کند و حتی اگر اشتباه کرده بپذیرد و اجازه ندهد بیش از این اعتبارش خراب شود. حضور پررنگ حائری بعنوان کسی که سکاندار برق است باید بیشتر شود و اجازه ندهد بین مدیریت و کارکنان بیش از این فاصله بیفتد.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
8
دو کلمه حرف حسابی ما مگر کارشناس فنی و متخصص در امور نیروگاهی کم داریم مهندسین فنی ما در نیروگاه که سالیان سال در نیروگاه بودند و پیچ و مهره بخشهای نیروگاه اشنا هستند لباس کار به تن کردند و برای تعمیرات بویلر و....داخل ان شدند ونیز در بخش‌های دیگر نیروگاه حالا یک نفر را انتخاب کردید که در بخش نیروگاهی سابقه ای ندارد با انتصاب ابن فرد سعی می کند کسانی رو بکار بگیره که مقل خودش هستند شاید بگید مدیر که نباید حتما در نیروگاه کار کرده باشد در بخش‌های فنی همچون تولید این قضیه فرق می کند یکی از مشکلات جامعه امروز ما همین هست فردی که دو سال مدیر بوده را همیین اقیان مدیر عاملش می کنند فردی که اصلا در نیروگاه کار نکرده را مدیر تولید انهم بهره برداری می کنند و همینطور بریم جلو ......... اینهم امروز یک کمی به عقب برگردیم در زمان معاونین امو برق ببنید چه کسانی به معاونت برق و. سایر بخش‌های وزارت نیرو انتخاب می شدند مدیران عاملی که این اقیان انتخاب کردند توزیع رو به فلاکت کشیدند تولید هم رفته رفته به ان سمت خواهد رفت برقهای منطقه ای هم همینطور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
10
خداوند فقط شاهد است كه اين فرد چه انسان هاي توانمندي ودلسوز وصادقي رابركنار كرد فقط به خاطر اينكه توانمند نبود فقط ... پرور بود اگر درصنعت برق به جايي نميرسيم وجود أفراد .... و بی ... مثل ايشان هست چند ده ميليارد ...ش تونست از نيروگاه ها پول .... بازنشسته شد خداحافظ اين دنيا جواب ندي خدايي هست كه بشده كافيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
4
8
ایشون با انتخاب آقای محسن نعمتی بعنوان مدیرعامل نیروگاه نکا ضربه سنگینی به صنعت برق کشور زدند.
خون دل
|
Netherlands
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
2
1
سلام خدمت آقایان مهندس! طرزطلب پیشاهنگ اسکندر و.....
درگذشت نابهنگام همکار عزیزمان زنده یاد حبیب اسدی را تسلیت عرض مینمائیم.
ایشان کارگر خدمات نیروگاه اصفهان در حال کار بر روی ژنراتور(به اجبار) شهید شدند. خون ایشان به گردن کیست؟ حقوق و مزایای تاراج شده در این نیروگاه به گردن کیست.
نفرین بر همه شما
قيامت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
8
ان شالله روز قيامت حساب پس ميدن..
قيامت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
11
اقاي دكتر اسكندري فرد بسيار با اخلاق، با متانت و ادم علمي هستن و ان شالله تو كارشان موفق ميشن
متاسفانه مدير قبلي بسيار دنبال حاشيه بودن و ارامش رو از همه گرفته بودن و اين يكي از ضعفهاي بزرگشان بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دکتر اسکندری؟
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
2
قابل توجه دلسوزان بیت المال و نظام مقدس جمهوری اسلامی
(خاطره واقعی یک دانشجوی ایرانی تحصیل کرده در یوگسلاوی در دهه 70 میلادی)

در یوگسلاوی رسم بود که دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل به دیدار رهبر یوگسلاوی برده می شدند و ایشان برایشان سخنرانی می کرد.
مطابق همین رسم ما را هم بدیدار تیتو بردند و ایشان ضمن سخنرانی خاطره ای از دوران انقلاب در یوگسلاوی و پیروزی آن تعریف نمود
تیتو گفت : چندسال پس از پیروزی انقلاب و استقرار دولت از کا گ ب اطلاع دادند که در کابینه شما یک جاسوس سیا وجود دارد .وی را شناسایی و دستگیر کنید.

تیتو می گوید : تمام تلفن ها و مکاتبات و رفتار افراد کابینه را تحت کنترل قرار دادیم و پس از مدتی مایوس شدیم هیچ نشانی از جاسوس پیدا نکردیم.
(تیتو با ادعای استقلال از روسیه نمی خواست این جاسوس توسط روس ها شناسایی شود )

پس از مدتی جستجو ، نا امیدانه و عاجزانه درخواست شناسایی و معرفی جاسوس در کابینه را از روسیه می نماید.

از "ک گ ب" به وی اطلاع می دهند "معاون اول تو در کابینه #جاسوس_سیا است."
تیتو از این خبر متحیر می شود و پس از اتمام یکی از جلسات کابینه از وی می خواهد بماند.
تیتو می گوید :
در یک جلسه دو نفری اسلحه را روی شقیقه معاون اول گذاشتم و از وی سوال کردم آیا تو جاسوس سیا هستی؟
او که متوجه شد قضیه لو رفته است به جاسوسی خود اعتراف نمود .
تیتو از او سوال می کند از چه وقت با سیا همکاری می کنی؟
پاسخ : از زمان دانشجویی قبل ازپیروزی انقلاب در زمان جنگهای چریکی !
س : در این مدت با تمام کنترل های امنیتی ، هیچ ارتباطی با سیا، از تو کشف نشد ؟
ج : الان هیچ ارتباطی با سیا ندارم.
س: چگونه عضوی هستید که ارتباط ندارید ؟
ج: سیا مسئولیتی به من واگذار کرده که وظیفه ام را انجام می دهم
س: مسئولیت تو چیست ؟
ج: به من ماموریت داده شده تا "در سپردن پست ها به افراد غیر تخصصی عمل کنم " و تا کنون هم این گونه عمل کرده ام!

تیتو می گوید : نگاهی کردم به افراد کابینه و مدیران ارشد دیدم همین طور است!! هیچ کس سر جای خودش نیست !
مثلا طرف دکترای کشاورزی دارد ولی وزیر نیرو است و یا دیگری برق خوانده اما وزیر مسکن است!

معاون تیتو می گوید :
تحلیل سیا این بود که با این روش ، انقلاب بدون کودتا و حمله خارجی از درون متلاشی می شود⁉
Hassan
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
2
مدیری که انتقاد پذیر نباشد و توهم دانایی داشته باشد سیستم را به فساد می کشد. ممکنه کار پیش بره و در این وضعیت هم تلاش می کنند با آمارهای دروغ وضعیت را خوب جلوه بدهند اما می توانستیم بهتر از آن باشیم. تاوان این همه عقب ماندگی را کی باید بده؟
یاد یعضی از اساتید دانشگاه می افتم که با ایجاد ترس در دانشجویان برای نمره پایان ترم، روحیه انتقاد کردن را در آنها می کشند. اکثر آنهایی که پستی داشتند توان انتقاد نداشتند، مجبور بودند به ظاهر چاپلوسی کنند ولی در پشت سر حرفای دیگری می زدند. مدیری با این توصیف که با معطل کردن ارباب رجوع پشت در اتاقش احساس بزرگی می کند آدم کوچیک، ضعیف و البته خیلی خطرناک است. مدیر توانا باید روحیه انتقادی را در زیردستان پرورش دهد.
البته که سیاست بدون شرافت ننگ است!
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
خدا ... کنه پیشاهنگ طرزطلب و بقیه مدیران و معاونان نالایق و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جالبه اين آقاي ... با اون همه پول كه برد بورس معلوم نيست چي شد هنوز سر جاشه بعد... كه به زور به درد عملگي مي خوره مدير عامل م... شده كه البته نهايتا شركت تا اخر امسال دوام بياره
بازم دمه اقاي حايري گرم اين ... هارو اصلا ادم حساب نمي كرد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار