کد خبر: ۴۸۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷:۱۴ - ۱۳ دی ۱۴۰۰
رئیس پژوهشگاه نیرو سرپرست دانشگاه فردوسی شد/ لزوم معرفی رئیس جدید پژوهشگاه نیرو زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی احد ضابط رئیس فعلی پژوهشگاه نیرو و عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد را به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب کرد. آذرماه ۹۹ "رضا اردکانیان" وزیر سابق نیرو در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه، با صدور حکمی "احد ضابط" را به عنوان رئیس پژوهشگاه نیرو منصوب بجای محمدصادق قاضی زاده معرفی و منصوب کرد.

سرویس صنعت برق نیوز: آذرماه ۹۹ "رضا اردکانیان" وزیر سابق نیرو در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه، با صدور حکمی "احد ضابط" را به عنوان رئیس پژوهشگاه نیرو منصوب بجای محمدصادق قاضی زاده معرفی و منصوب کرد. بعد از آمدن ضابط به پژوهشگاه نیرو، موسسه صنعت آب و برق که بعدا به موسسه آموزش‌های تخصصی آب و برق تغییر نام داده بود نیز به پژوهشگاه نیرو پیوست. البته قاضی زاده با روی کار آمدن محرابیان قرار است دوباره بعنوان عضو هیئت مدیره توانیر مشغول بکار گردد.

ضابط در چارچوب برنامه‌های ابلاغی وزیر سابق نیرو در خصوص اعمال فرآیند شایسته‌گزینی به عنوان معیار اصلی انتخاب و انتصاب صادر شده بود، ولی وی بعد از یکسال از انتصابش در پژوهشگاه نیرو ترجیح داد به وزارت علوم برگردد و فعلا بعنوان سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شده است.

با این شرایط به زودی رئیس جدید پژوهشگاه نیرو نیز معرفی و منصوب خواهد شد و با مشغله های کاری سنگینی که پژوهشگاه نیرو و دانشگاه فردوسی دارند طبیعی است در صورت تداوم حضور وی در پژوهشگاه نیرو و دو شغله بودن ضابط به هر دو جا آسیب وارد خواهد شد. رضا انجم شعاع معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو در  هفته های آتی رئیس جدید پژوهشگاه را منصوب خواهد کرد.

زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و وفناوری در حکم انتصاب، خطاب به دکتر ضابط آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب می‌شوید.

انتظارمی‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه ازجمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محور‌های سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

احد ضابط عضو هیأت علمی رشته مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه فردوسی مشهد است که پیش از این مسئولیت هایی همچون مدیریت ارتباط علمی دانشگاه با جامعه و صنعت و ریاست پژوهشکده هوا خورشید دانشگاه فردوسی مشهد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره مجتمع صنعتی اسفراین و همچنین ریاست پژوهشگاه نیرو وزارت نیرو را برعهده داشته است.

انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
35
11
با سلام و احترام
از وزير محترم نيرو خواهشمند است فردي را بعنوان ريس پژوهشگاه انتخاب بفرمايند اول تخصص صنعت برق را داشته باشند دوما از دانشگاه نباشند
لطفا پيشنهاد مي شود از جتاب آقاي دكتر قاضي زاده درخواست بفرماييد مسئوليت رياست پژوهشگاه نيرو را بپذيرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خودتون مي گيد كسي انتخاب شود كه از دانشگاه نباشد و بعد آقاي دكتر قاضي زاده را كه استاد دانشگاه شهيد بهشتي هستند را پيشنهاد مي دهيد.
شما اول تناقض را در خودتون حل كنيد و بعد پيشنهاد بدين.
زارع
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام. قطعا قطعا آ.قاضی زاده گزینه مناسبی نیستند.
میدونید چرا ؟
چون :
1- اولویت ایشون درس و دانشگاه و پایان نامه های دانشجویی است و صنعت برق اولویت های بعدی ایشان است.
2-ایشان در تصمیم گیری و قاطع بودن که باید هر مدیری داشته داشته ، متاسفانه ضعف دارند و سعی دارند همه جا خود را فردی مهربان جلوه دهند و رضایت همگان را داشته باشند.
3-ایشان در طول دوره مدیریت خود بفرمایید کدام مساله صنعت برق را حل کردند؟! با وجود کلی پژوهشکده و گروه ، کدام صطعات صنعت برق را بومی سازی کردند؟!
پروژه هایی مثل موتور برقی و توربین بادی ملی و ... همه و همه ناقص ماندند.
4- در طول مدیریت ایشان کلی نیروی پروژه ای بودند که طلب های جندین ماهه داشتند و با نارضایتی پژوهشگاه را ترک می کردند.
5- ایشان یک سری دوستانی دارند مثل آقایان نظرپور، کبیری، وحیدی نسب، بیگلری، رمضانی، عمیدپور، کرمانشاه ، غفرانی و ... که عمدتا با ایشان در انگلستان هم دوره بودند و این حلقه همیشه با ایشان است ولی توان مدیریتی ضعیفی دارند.
6-ببینید در دوران مدیریت ایشان کلی مدیر در سمت های مختلف جابجا شدند و هیچ فعل مثبتی هم در عملکرد و محصولات پژوهشگاه دیده نشد.
7-فقط یک فقره ایشان دختر آقای فضایی فر، مدیر عامل بزرگترین پیمانکار پژوهشگاه را بعنوان مدیر مالی با رزومه بسیار ضعیف منصوب کردند و بعد از دو سال با آبروریزی از آنجا رفت.
8-ایشان کلی مشاور منصوب کردند که هیچ فایده ای برای صنعت برق نداشته است.
9-ایشان در قالب صندوق بهره وری هر ماهه میلیون ها تومان بدون مصوبه هیات امنا و در قالب خارج از شمول به پرسنل پرداخت می کردند.!!
10-ایشان علاقه خاصی به برون سپاری دارند که البته در پژوهشگاه به خاکسپاری مشهور است و با نظرهای عجیب و غریب خود ، سرمایه صنعت برق را به هدر دادند.
11- ایشان علاقه خاصی به بعضی افراد داشته و چندین مسئولیت به آنها می دادند که در کار را ضایع می کردند مثل آقایان بابک امینی و باقرپور و ...
12-طرح هوشمند سازی که توسط دکتر غرویان از دوستان آقای قاضی زاده چندین سال پیگیری میشد، به کجا رسید؟؟!!چرا کسی مطالبه نمی کند؟!!
13-این آقایان 35 ساله بر صنعت برق خیمه زدند و فکر میکنند که ارثیه پدری آنهاست و فقط بیت المال را از بین می برند.
بازهم میخواهید عرض کنم یا بسه ؟؟؟
صنعت برق با این پدرخوانده ها آینده خوبی نداره...
گرانی برق...
مستهلک بودن نیروگاه ها...
مدیران ناموفق ...
عدم آینده نگری درست...
نیاز به یک بازسازی درست و درمان داریم که قطعا با
سفارشات آقای حائری و رفیق بازی آقای قاضی زاده و سفارش عمه و خاله چیزی درست نمی شود.
خدایا خودت به فریاد این مردم برس
بی نام
| Iran (Islamic Republic of)
به عنوان یک عضو پژوهشگاه نیرو با نظرات زارع کاملا موافقم
مهندس برق
| Iran (Islamic Republic of)
مهندس مرجانمهر شخص لایقی است که رییس پزوهشگاه بشه البته الان که مهندس سجادی معاون محترم تحقیقات و توسعه منابع انسانی توانیر در شرف بازنشستگی تست مهندس مرجانمهر به توانیر ملحق شن نفعش به صنعت برق بیشتره ..بشن معاون تحقیات یا حداقل مدیرکل دفتر تحفیقات و توسعه بجای دکتر تقوایی که سالها درین دفتره و اون خلاقیت شیش سال پیش رو نداره
مهندس توانیری
| Iran (Islamic Republic of)
دکتر غلامرضا لطیف شبگاهی بهترین گزینه هستند هم با سواد هم رک و هم مجرب.
ایشان الان رییس مرکز رسد پزوهشگاهند..اهل تعارف نبوده بسیار با انظباطند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای مهندس توانیری
دکتر لطیف تقدیم به شما
فک کنم با این سوابق درخشان و قابلیتهای بالایی که شما میفرمائید بهتره بشن مدیر عامل توانیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
2
39
طرف از دانشگاه فردوس با تخصص متالوژي فقط بخلطر رفاقت دوران دانشجوي با اقاي اردكاني در فراخون ميارند بيرون
حالا هم بعد از يكسال رفتند دانشگاه فرودس
فقط فراخوانش عالي بود!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پس برای همین دوستی بود وقتی مجتمعها رو بهش قالب کردند نه نگفت و ۴۰۰ نفرو بدبخت کرد..از دست این مدیران و تصمیمگیری های نابجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
1
42
واقعا اين اقاي اردكاني خودش مسخره كرده بود فراخوان مي گذاشت بعد كسي كه دوست داشت از فراخوان بيرون مي اورد!! چقدر به شعور مردم توهين مي شه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
30
19
مهندس مرجانمهر از همه برای ریاست
شایسته و توانمند تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با شما کاملا موافقم.‌مهندس مرجانمهر یکی از با سابقه ترین و بهترین مدیران مجموعه است. فقط اشکالی که وجود دارد آن است که ایشان عضو هیات علمی نیستند و مدرک دکترا ندارند. و برای ریاست پژوهشگاه این دو مورد لازم است. وگرنه ایشان از دید من بهترین رئیس برای پژوهشگاه هستند.
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
سلام.
آقای مرجان مهر را چقدر می شناسید؟؟!!
ایشان حدود 28 ساله در صنعت برق و پژوهشگاه هستند.
دو برادر عزیزشان هم در آلمان تشریف دارن.
البته یکی تازگی مرحوم شده و دومی هم که تا پارسال در پژوهشگاه بود و وقتی کاراش درست شد
یک لحظه هم نماند و از سکوی پرش استفاده کرد.
ایشان معاون فناوری بوده و سال ها قائم مقام بوده و در دوره ای هم سرپرست پژوهشگاه بوده اند.
فقط یک سوال :
اگر ایشان چیزی در چنته داشتند
آیا در این سال ها نباید در پژوهشگاه دیده میشد؟؟!!
ایشان تمام امکانات پژوهشگاه در اختیارش بوده
چرا کاری نکرده؟؟!!
در ضمن جهت اطلاع
ایشان با مدرک فوق لیسانس
هیات علمی هم شده است!!!!!!!
پس اگر کاری بلد بود و توانایی داشت
در این سال ها باید نقطه قوتی در ایشان می دیدیم.
پس آزمودن را آزمودن خطاست....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشان عضو هیئت علمی هستند و دکترای ناتمام دارند.در هر صورت بهترین گزینه هستند
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of)
بهتر اینه که آقای وزیر آخرین مدیرعاملانی که آقای اردکانیان از فراخوانهای صوری بیرون آورد را چک کنند و وضعیت آن دستگاهها را بررسی کنند!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
6
بزرگترین خیانت به آموزش های تخصصی صنعت آب و برق، انحلال و ادغام با پژوهشگاه نیرویی بود که هنوز جنس این آموزش ها و نحوه مدیریت آن را بدرستی درک نکرده است. امیدوارم مثل امور پژوهش، آموزش های صنعت آب و برق را برون سپاری نکنند. تا الان که حامی اصلی این ادغام کار خاصی برای رسالت آموزش های صنعت آب و برق نکرد. وای به حال این امور آموزشی که از الان به بعد حامی اصلی این ادغام رو از دست داده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
1
میدونی چرا ؟ چون واقعا قحط الرجال است در وزارت نیرو
حالا آقای انجم شجاع هم دادمادش بزاره رییس پژوهشگاه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقاي محرابيان سريع يه پست ديگه به معاون پشتيبانيت بده مرد حسابي مگه قحط الرجاله خودتو مسخره کردي معاون پشتيباني دبير گزينش امور فرهنگي ..
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
6
برق نیوز عزیز یه خبر خوشحال کننده هم درباره برق حرارتی بده لطفاًمثلاًغرویان واساتیدغیرمرتبط کی میرین انشالله؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
9
بطور کلی سیستم "مرید پروری" در صنعت برق حاکم است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
3
24
با سلام
ضعیف ترین رئیس پژوهشگاه نیرو از کار برکنار شد. از وزیر نیرو خواهشمند است فردی را جایگزین نماید که دارای توان و انگیزه مدیریتی کافی در این پست باشد و از همه مهمتر برای اعتلای پژوهشگاه و صنعت برق ارزش قائل باشد و نه صرفا برای گرفتن پست و افزایش حقوق بازنشستگی برای ریاست کاندید شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ضعیف ترین عضو البته با اختلاف جناب قاضی زاده هستند ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
26
0
آقای دکتر فرخزاد هم می توانند به عنوان گزینه های احتمالی مطرح باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اوه اوه خدایا توبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشون دکتری برق ندارن و گرینه مناسبی نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
1
23
متاسفانه آقای اردکانیان با سیستم شایسته گزینی مبتنی بر فراخوانی که راه انداختند، با سرنوشت و حیثیت کارکنان وزارت نیرو در سازمان‌ها و نهادهای مختلف بازی کردند و در آخر مسأله رو جوری طرح و حل کردند که دوستان و همشهریان خودشان انتخاب و منصوب شوند. این حرکت ایشون توهین آمیز و ناجوانمردانه بود.
عاقبت انتصاب آقای ضابط هم به ریاست پژوهشگاه قابل پیش بینی بود و رفتن ایشان، تصویر تاریکی را در ذهن پرسنل پژوهشگاه به جای گذاشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
14
4
سوال اساسی این است که
چه انتظاری از پژوهشگاه نیرو می رود!!
آیا می خواهیم پژوهشگاه بعنوان بازوی قدرتمند و مشاوره قوی در مسائل لاینحل در صنعت برق باشیم!! یا یک مشاوره مثل تمام مشاورین صنعت برق!!
در این صورت انتخاب مدیر و ریس از دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشگاه برای پژوهشگاه نیرو گزینه مناسبی می تواند باشد؟
یا از مدیران با تجربه و با دانش برای ریاست پژوهشگاه انتخاب کنیم!!کسی که بتواند مسائل و مشکلات را با همکاری صنعت برق به درستی مطرح و برنامه تحقیقاتی مدون و توسط تیم های متخصص به پژوهش بپردازد یا مثل دانشگاه فقط تحقیقاتی شاید غیرکاربردی دنبال کند!!
شاید گزینه های هم تجربه و دانش مثل آقای مهندس حائری یا دکتر رجب مشهدی، دکتر قراگوزلو،... و بسیار از بزرگان که همگی ما می توانیم نام ببریم مناسب برای ریاست پژوهشگاه هستند یا یک عضو محترم هیات علمی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقا والا بلا به کسي که فيزيک خونده مهندس نميگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اينها كه گفتيد سوته دل هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
طنز گفتی یا جدی بودی؟ حائری؟! خداییش این موجود به جز رفیق بازی و … پروری چیز دیگه ای هم بلده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
19
چه نگاه سخيفي به مديريت پژوهشگاه نيرو از سوي مديريت ارشد وزارت نيرو وجود دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
1
برق نیوز عزیز، خواهش می کنم شفاف سازی کنید:
دکتر ضابط استعفاء داد یا برکنار شد؟
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of)
هیچ کدام عشق خدمت کشوندش سمتی که پر و پیمون تره .....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
22
سلام.
فقط یک جمله اینکه:
با آقایان پیرمراد که دنبال کسب و کار شخصی خود بوده و الانم هدفش هیات علمی شدن با وجود مشکلات فراوان قانونی است و کبر سن داره و امتیاز لازم را نداره و ...
و با آقایان مرجان مهر بزرگ ....که دنبال چیدمان دوستان خود در پژوهشگاه بوده و ارتباط گیری با توانیر و کسب امتیاز هدفشان بوده نه چیز دیگری..

وزرات نیرو و پژوهشگاه نیرو
به رستگاری نمیرسه...
باید دنبال یه فد واقع بین باشیم که بدون تعارف و رودربایستی
منافع صنعت برق را تامیم کرده و بیت المال را حیف و میل نکند.
همین وبس
عباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
3
23
عرض سلام.
اگر میخوهید کشوری را فلج کنید
اگر میخواهید کشوری را نابود کنید
مدیران اجرایی کشور را از بین اعضای هیات علمی دانشگاه هاانتخاب کنید.
بنده جسارتی به اساتید ندارم و مطلق هم عرض نمیکنم ولی
در این 40 ساله انقلاب
چند تا هیات علمی داشتیم که مدیر ارشد بشه و موفق باشه؟؟!!
ببینید همین اخیرا
آقای قاضی زاده
عضو هیات علمی دانشگاه عباسپور قدیم و شهید بهشتی جدید
در مدت 8 ساله مدیریت در پژوهشگاه چه عملکرد ناموفقی داشته...
یا آقای دکتر صادق زاده که عضو هیات علمی دانشگاه شاهد و رییس سازمان ساتبا بود
خرای کاری در خراب کاری کرد و رفت
در مدت مدیریت در ساتبا
هفته ای دو تا 2 ساعت می آمد و می رفت
و هیچ فعلی برای صنعت برق و تجدید پذیرها ندیدیم متاسفانه...
مثال زیاد داریم..
لطفا اجازه بدهید این معلم های عزیز
به کار تدریس و علم بپردازند و وارد کار اجرایی نشوند
هم علم لطمه نبینه و هم
کشور حفظ شود.
فرصت آزمون و خطا نداریم..
لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حقی فام را فراموش کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
6
برق نیوز جان قرار بود این هفته گزینه های برق حرارتی و مدیران خودش و شرکت های زیر مجموعه اش را اعلام کنید انگار یادتون رفت!
مدیر پایگاه وزارت نیرو در حال تصمیم گیری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ما هم می دونیم وزارت نیرو سه ماهه داره تصمیم گیری می کنه خواستیم ببینیم چه کسانی مطرح هستند و آیا این فسیلهای خیمه زده بر مدیریت شرکتها تشریف می برند استراحت حتی برای یه دوره کوتاه مدت یا قانون بقای مدیران دوباره جاری می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
1
0
واقعا دکتر ضابط استعفا داد یا برکنار شد؟؟
دوستانی که اطلاع دارند گزینه های ریاست چه کسانی هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
1
16
ای کاش دکتر ضابط از عملکرد این چندوقت ریاستشون گزارشی می دادند!!
اصلا ایشان حتی یک نشست هم برگزار نکرد تا دیده شود. یک نشست برای معارفه یکی برای خداحافظی!
فاجعه است!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
13
0
دکتر ضابط را هم اخراج کردند البته خیلی وضعیت بهتر از اخراج چند سال پیش آقای قربانی (مسئول حراست) بود!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقای قربانی بازنشست شد اخراج نشد
ناشناس
|
Luxembourg
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
5
14
باید بعد از چندین دهه ، از عملکرد پژوهشگاه یک تحلیل مفصلی صورت گیرد که هزینه سود این همه پژوهشکده نیمه فعال چیست؟ آیا پژوهشگاه یک سازمان بودجه بگیری است که کارش ترجمه و کپی کردن گزارشات EPRI,IEEE و غیره است؟ چه مشکلی از صنعت برق در طی این چند دهه از پژوهش پژوهشگاه حل شده؟ چند ترابایت گزارش عمل نشده از پژوهشگاه وجود دارد که فقط بیت المال را صرف کرده و منتج به هیچ کاری نشده؟ دقیقا همین بحث برای دانشگاهها هم‌مطرح است. بالاخره چند دانشگاه صنعتی و غیر صنعتی این مملکت لازم دارد؟ خروجی این همه دانشگاه چیست؟ قصد ما صدور مهندسین و دکتر فنی به سایر کشورهاست؟ یعنی شدیم هند که پزشک صادر میکرد؟ اگر اینهمه دانشمند یک درصد و دو درصد ISU همکار پژوهشگاه داریم، چرا مشکلات صنعت برق قابل حل نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی خوبه این مطالعه برای تمام سازمان ها انجام شود مثلا ساتیا در بیست سال گذشته چه فعالیت مفیدی داشت؟ آیا این سازمان اساس وجودش ضروری و لازم است؟
شرکت مدیریت شیکه توسط چند پرسنل می تواند به امر مدیریت شبکه بپردازد 500 نفر نیروی واقعا لازم و ضروری است
توانیر؟
شرکت تولید حرارتی؟
....
خلاصه فقط پژوهشگاه اگر هیچ کازی نکند چهارتا مقاله را تبدیل به کتاب و گزارش می کند سازمان ساتبا مدیریت شبکه توانیر چطور؟
آیا شرکتهای توزیع، نیروگاهی تولید چند ساعت بدون توانیر، برق حرارتی سانبا دوام می آورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هسته اصلی مدیریت شبکه که شامل دیسپاچینگ ملی (تهران مرکز اصلی و زنجان مرکز پشتیبان) و بازار برق هست حدود ۱۸۰ نفر پرسنل داره کلا، اولا نمیدونم عدد ۵۰۰ از کجا اومده، شاید نیروهای خدماتی و نقلیه و نگهبان و باغبان و تاسیسات هم حساب شده، در ثانی کاری نداره، هر کدوم از این بخش ها رو غیرفعال کنید ببینید کار کجا لنگ میشه
ناشناس
| Luxembourg
کامنت ۲۱:۳۵ به نکته بسیار مهمی اشاره کردند. واقعا چرا با این تعداد پروژه ها و پرسنل شاغل در دانشگاهها و پژوهشگاهها که همکاری نزدیکی با صنعت برق دارند ، مشکلات ساده صنعت برق از نظر سیستمی و نرم افزاری حل نمیشود. طبیعتا مشکلات سخت افزاری و فرسودگی تجهیزات در این بحث مدنظر نیست. متاسفانه غالب و شاید بیش از ۹۵ درصد پروژه ها برای ریزومه سازی و تبدیل گزارشات انگلیسی به فارسی است و دانش فنی واقعی از این تحقیقات حاصل نمیشود. تجربه غالب مراکز ایجاد شده دانشگاهی از سوی وزارت نیرو هم تجربه موفقی نبود. بحث رانت در اخذ پروژه ها و یا ایجاد جایگاهی برای تبدیل به هیات علمی شدن افرادی که واقعا توانایی آن را ندارند که بماند. آیا یکی از مهمترین دلایل گران تمام شدن تولید برق، هزینه های گزاف جانبی اعم از شرکتهای اقماری و پژوهشگاهها و
دانشگاهها و پرسنل مازاد بر ظرفیت آنها نیست؟ مقایسه نرم و استاندارد تعداد پرسنل شاغل در مراکز تحقیقاتی دنیا و کمیت و کیفیت خروجی مطالعات این مراکز با پژوهشگاه و دانشگاههای کشور، دیدگاه خوبی از نظر جایگاه کشور در این زمینه ارایه میدهد. بحث کلی است و مربوط به کل ساختار پژوهش دانشگاهها و پژوهشگاههاست! بشرطی که این‌پروژه نیز به سرانجام تحقیقات قبلی دچار نشود.
مجید
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام
جهت استحضار بعرض برسانم بودجه پژوهشگاه کمتر از یک دهم درصد درآمدهای وزارت نیرو است پس هزینه فایده ها را جای دیگر دنبال کنید،
اگر از مغز متفکر صنعت برق انتظار بیل و کلنگ زنی و افتتاح و ... دارید سخت در اشتباهید، کار مغز تفکر و خلق ایده و ارایه طریق است.
از منافع پژوهشگاه همین بس که با حدود ۲۰ آزمایشگاه مرجع، کار خدمت رسانی را به صنعت برق انجام میدهند، مزید استحضار یکی از همین آزمایشگاه ها را (سازه) هم شاید نتوان با کل بودجه تحقیقات یکسال کشور راه اندازی نمود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
20
8
پژوهشگاه را باید اصلاح کرد. این پژوهشگاه باید سه سال تعطیل شود و بعد با استراتژی و چینش و تعاریف جدید و صرفا بر مبنای انجام پروزه های دانش بنیان که خروجی داشته باشد بنا شود.

الان فقط دستورالعمل و نقشه راه می خوان بندیسن اونم بلد میستن.

شده خونه خاله.
بچه بازی هست و کیندرگارتن این پژوهشگاه

مرخص مرخصه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
0
20
کار مهم اقای دکتر ضابط پذیرفتن بدون و منطق مجتمع ها فقط به امید استفاده از فضاهای آنها برای راه اندازی زیست بوم فن اوری نیرو بود. پس از الحاق به پژوهشگاه تا برج ۹ نه تنها احکام کارکنان را نزدند. بلکه هنوز هم احکام حقوقی اعضا هیات علمی مجتمع ها را ثبت ننموده اند. روسای سابق مجتمع ها را هنوز به صورت سرپرست بیش از ۹ ماه است که نگه داشته اند. عدم توجه به ماموریت اصلی مجتمع ها ، نگاه از بالا به پایین به مجتمع ها . کمبود تنخواه تخصیص یافته به مجتمع ها جهت امور جاری . همگی مشکلات این انتقال نابخردانه بود‌ . اما ریاست پژوهشگاه سکوی پرتاب خوبی برای جناب ضابط گردید که به یکباره از ریاست پژوهشکده هوا و خورشید به ریاست بزرگترین دانشگاه شرق کشور برسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اون که باید تعطیل بشه تفکر سمی و مسموم شماست. پژوهشگاه به کوری چشم حسودان پابرجا خواهد بود. ریاست اشتباه فردی با تفکرات اشتباه در یک سال گذشته مشکل زا بوده است. محصولات و خدمات برون سپاری شده پس از سه سال در حال ثمر دادن است. صبر و حوصله تحقیقات در کشور وجود ندارد.
پژوهشگاه باید جایگاه رصد و ستاد فرماندهی نرم افزاری و سخت افزاری صنعت برق باشد. بدون شک مخالفان پژوهشگاه ، از مخالفین پیشرفت و جنبش نرم افزاری کشور هستند. بدون مغز متفکر تحقیقات دانش بنیان صنعت برق به نتیجه نخواهد رسید. اگر کلیه بخش های و ارکان مدیریت تحقیقات در اختیار پژوهشگاه قرار می گرفت قضیه متفاوت بود، اصولا حضور اعضای هیات علمی در پژوهشگاه خاری در چشم معاندان و دشمنان صنعت برق و کشور هستند زیرا با پروش نسلی با دانش و دارای تجربه کافی سمت های اجرایی این صنعت در اختیار این دوستان در آینده قرار گرفته و دیگر قحط الرجال انتقال مدیران بی تجربه به صنعت برق را شاهد نخواهیم بود.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
18
3
واقعا آورده پژوهشگاه الان چیست.
یک باغ اداره ی چند هکتاری,زیبا با ساختمان های مجلل در اختیار کسانی است که پروژه های آبوی تعریف می کنن و پول می گیرن و بدرد هیچ کاری نمی خوره.
باید یک رییس اجرایی عملیاتی کاربلد از مپنا یا ... بیارن و اینحا را یک مجموعه و تشکیلات قوی نمایند که نهایتا بتوان حداقل تجهیزات مدرن را بومی سازی کرد, نرم افزارهای قوی,و بدرد بخور اجرایی ایجاد کرد, مدیرانی آورد و رئوسای پژوهشکده ها نباید سانتی مانتال و گزارش نویس باشند بلکه باید در ایجاد سیستم و تشکیل تیم و راهبرد قوی و با تجربهدباشند.
پژوهشگاه باید مشکلات صنعت برق را کاملا مرتفع تناید.
ما الان چقدر تجهیزات در حوزه نیروگاهی داریم که هیچ نمی توانیم بسازیم.
برق حرارتی یکجا آش را با جاش داد پژوهشگاه و سالانه میلیاردها تومان داد تا خودش پروژه تعریف کند و خروجی را به برق حرارتی بدهد چه شد.
در انتقال کدام پروژه اش بدرد توانیر می خورد
در توزیع چه خبر هست. هیچی تعطیل
در بقیه موارد هم همین.
این همه پول دولت کجا می رود. چه می شود.

به این ترتیب اسمش را نباید گفت پژوهشگاه نیرو باید گفت

گرمخانه نیرو
پاسخ ها
پوپک
| Iran (Islamic Republic of)
سلام.
پژوهشگاهی که :
معاون پشتیبانی آن
آقای پیرمراد
دنبال هیات علمی شدنه و زمین و زمان را بهم دوخته
تا این کار را بکنه و
البته یک فروشگاه اینترنتی کتاب داره به اسم
آدینه بوک و
کارهای ساخت و ساز هم که میکنه
و مهندس مطلق هم که از دوستان ایشون هستش و الان داره دم درب ورودی ساختمان میسازه
و قراره چند صد میلیون تومان هم بگیره و
هم آقای پیرمراد
از نظان مهندسی اش هم استفاده میکنه؟؟!1
دستگاه های نظارتی کجا هستید؟!
یه نفر چند تا شغل مگه میتونه داشته باشه ؟!
دریافتی آقای پیرمراد را بررسی کنید
حقوق پژوهشگاه
فروشگاه کتاب
نظام مهندسی
بساز و بفروشی...
بازم بگم...؟؟!!
به صغیر و کبیر هم رحم نمیکنه..
با این معاون
پژوهشگاه به درد صنعت برق که هیچی به درد هیچکس نمیخوره...
مهندس توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
10
11
دکتر ضابط انسان شریفی بودند و هستند ولی متاسفانه دل رحم بودند..
پژوهشگاه نیرو که توانیر کلی درانجا برای تجهیزات آزمایشگاهی اش هزینه کرده شخصی مثل مرحوم محمد صادق سلاجقه میخواد...قاطع با انضباط که در ضمن از مهندسی هم سردربیاره..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
0
17
متاسفانه آقای اردکانیان با سیستم شایسته گزینی مبتنی بر فراخوانی که راه انداختند، با سرنوشت و حیثیت کارکنان وزارت نیرو در سازمان‌ها و نهادهای مختلف بازی کردند و در آخر مسأله رو جوری طرح و حل کردند که دوستان و همشهریان خودشان انتخاب و منصوب شوند. این حرکت ایشون توهین آمیز و ناجوانمردانه بود.
عاقبت انتصاب آقای ضابط هم به ریاست پژوهشگاه قابل پیش بینی بود و رفتن ایشان، تصویر تاریکی را در ذهن پرسنل پژوهشگاه به جای گذاشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
19
6
بجان هرچي مرده مرجانمهر بر ميگرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مگه کجا رفته که برگرده ؟ از اول خلقت پژوهشگاه مرجانمهر بوده ،‌ وقتی که زمین پژوهشگاه راه هبه کردند به برق حرارتی بوده ،‌ رئیس ها رفتند بوده ،‌ الان هم هست و جایی نرفته.
پوپک
| Iran (Islamic Republic of)
مرجان مهر
فقط میتونه برگرده آلمان پیش داداش
مهربانش...
پژوهشگاه و وزارت نیرو
دیگه پولی براشون نمونده بدهند به اینا..!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
1
23
این که بنا به هر صلاحدیدی آقای ضابط باید میشدن رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به کنار...
ولی اینی که ایشون میتونستن حرفه‌ای عمل کنن و انتقال خودشون رو منوط کنن به انتصاب رئیس جدید پژوهشگاه، فکر نمیکنم انتظار خیلی بالایی باشه.
به نظرم ایشون بعد از یکسال به اشتباه خودشون در شرکت در فراخوان ریاست پژوهشگاه پی بردن و فرار را بر قرار ترجیح دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
0
19
چه طنز تلخي شده سرنوشت پژوهشگاه نيرو و كساني كه بيش از حد براي آن از خود مايه گذاشتند. بستند عهد الفت گلچين و باغباني
بيچاره عندليبي بربخت بوستاني
سفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
19
سلام بر خوانندگان...
اولا یکی از مشکلات بزرگ پژوهشگاه نیرو عدم حمایت بدنه وزارت نیرو از مرکز تحقیقاتی خود می باشد... شما مرکز تحقیقات مخابرات که اخیرا نیز مورد حمایت شدید وزارتخانه متبوعش قرار دارد را به عنوان مثال بگیرید تا مرکز تحقیقات وزارت نفت و....
ثانیا مشکل دیگر پزوهشگاه نیرو ارثیه پدری بودن آن برای یک عده معلوم الحال در داخل پژوهشگاه است. شما بروید اسامی مدیران پژوهشگاه را از 20 سال پیش تا الن جستجو کنید و ببینید به چند نفر جدید در سال کنونی برمیخورید وجود افراد همیشه در صحنه برای مدت طولانی باعث شده است که این باند همیشه معایب هم را می پوشانند و باری به هر جهت , پزوهشگاه پیش میرود
ثالثا وقتی یک مهندس ارشد حکمش در پژوهشگاه نیرو زیر خط فقر اعلامی از سوی مراجع اقتصادی است و هر روز نیز شاهد بی عدالتی و بی احترامی بیشتر می شود, انتظار چه حرکت خاصی از این مجموعه دارید . وقتی تخصص در جامعه ای بی ارزش باشد باید فاتحه پیشرفت در آن جامعه را خواند الان بسیاری از پژوهشگران تمایل دارند یا دکترا بخوانند یا در مجموعه پشتیبانی شان فعالیت کنند !! چون حداقل درآمد بهتری خواهند داشت خود این موضوع نشان میدهد پژوهشگاه برای چه کسانی منفعت دارد!!!!
در آخر , بهتر است فردی رییس پژوهشگاه باشد که از نظر مدیریتی و ایده فکری , بسیار قوی باشد و جسارت به هم زدن مهره های باندی پژوهشگاه را داشته باشد و در کارنامه مدیریتی خود رزومه قدرتمندی داشته باشد. شما از همین انتصاب ریاست پژوهشگاه می توانید دید وزارتخانه نسبت به این مرکز تحقیقاتی را ببینید
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
10
بیخود نیست تعرفه چند برابری هم‌کفاف دخل و خرج شرکتها را نمیده. والا اینها نونشان را درخون ملت میزنند و میخورند، اگر فیش واقعی باشد. این پولها آخر و عاقبت ندارد و به هزار درد و بدبختی گرفتاری فرد و خانواده اش منجر میشود چون حق الناس است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
22
نمیدونم مدیران ارشد وزارت نیرو برای ریاست پژوهشگاه نیرو، دنبال چه توانمندی ها و شایستگی هایی هستن که جواب مسأله میشه آقایان احسانیان و پیرمراد و موسوی ترشیزی!!!
به خدا این حد از سطحی نگری و تساهل، انصاف نیست
الهامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
18
باز جای شکرش باقیه که تو تهران کسی رو پیداکردند که به درد ریاست پژوهشگاه بخوره. سری قبل که قحط الرجال بود یک نفر با رشته متالورژی را آورند جایی که قرار بود قلب صنعت برق باشه گذاشتند و بعد یک سال با کلی مشکلات که برای پژوهشگاه به وجود آورد بردنش
هرچند امیدی به این نفرات معرفی شده نیست و کماکان پژوهشگاه رو به افول خواهد رفت
کارمندان پژوهشگاه با شنیدن نام دو نفر اول وتخصص شان در باندسازی باندبازی و رفیق بازی لرزه به تنشان افتاده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
21
یکی از شاخص های پژوهشگاه در زمان مرحوم دکتر رنجبر سلامت مالی سازمان بود که با نوآوری های صورت گرفته، در آینده شاهد یک بنگاه معاملات پروژه و ... خواهیم بود. ای کاش اراده ای برای جمع کردن این بساط ایجاد بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
34
0
فقط دکتر احسانیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این که اصلا نوبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
23
0
جناب آقای دکتر محرابیان
وزیر محترم نیرو

با عرض سلام و ادب

پیشنهاد می شود ریس پژوهشگاه را از همکاران پژوهشگاه با تخصص برق معرفی بفرمایید افرادی همچون آقای دکتر احسانیان، غلامرضا حیدری، که شایسته مدیریت هستند و از تجربه خوبی برخوردارند پیشنهاد می گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یعنی الان مدیریت آقای احسانیان خیلی شایسته است؟؟؟
آقای غلامرضا حیدری تخصص برق دارند؟؟؟
ناشناس
|
France
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
2
برق نیوز جان کاش خبر فوت همکار عزیزمان از شرکت توزیع برق غرب مازندران اقای حامد علا رو که به خاطر برق گرفتی جان باختند در سایتتون کار می‌کردید.

غروب پنجشنبه جوان ۳۵ ساله که به اسرار مدیران بالادستی برای رفع مشکل برق روستایی ییلاقی در سنگو از بخش نور مازندران به علت برق گرفتگی جان خود را از دست میدهد. حامد علا که دارای یک فرزند پنج ساله می‌باشد حدود دو ساعت بالای تیربرق با ارتفاع ۱۰ متر در حال جان دادن بود ولی کسی نبود به دادش برسه. خدا از سر تقصیرات آقایون نگذرد.اقای مدیرعامل کاش بتونید جواب این ظلمی که به این خانواده شد را بدهید.
مدیر پایگاه از جزئیات این اتفاق بی اطلاعیم
لینک خبرش رو بفرستید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
13
0
با سلام چه عیبی داره یک نفر اینقدر توانمند باشه- بابا آقای پیرمراد سالهاست که داره خدمت می کنه- چه عیبی داره که یه نفر اینقدر توانمند باشه که بتواند همزمان چند کار رو با هم انجام بده چند تا کار بیرون از پژوهشگاه داره و بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب رو مدیریت میکنه و پروژه های ساخت مجنمع های بزرگ رو انجام میده و در کنارش تحصیلات تا مدرک دکترا و الان هم انشالله با تلاش زیاد هیات علمی خواهند شد و به ریاست پژوهشگاه خواهند رسید و نشان خواهد داد که یک نفر هم می تواند تاجر باشد هم پزوهشگر هم معاون پشتیبانی و هم پژوهشگاه رو به این خوبی مدیریت کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هم می تواند با پیمانکار و شریک خود پروژه مشترک آن هم در جلوی چشم هم تعریف کند.

سه میلیارد خرج کرده اند برای 30 متر مربع غیر مفید بدون هزینه خرید زمین.

نه در پشت و پستو در مقابل درب اصلی در مقابل چشم همکان

خورانده اند به شریک خودشان آقای مهندس . . .

به بقیه چه

موفقیتهای ایشان پایدار باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام. مشکل این نیست که آقای پیرمراد چند تا کار را می تواند انجام دهد. مشکل اینست که جلوی بقیه برای انجام فعالیت بیرون مجموعه گرفته نشود. فقط ایشان توانایی انجام کار در بیرون را ندارند بقیه همه این توانایی را دارند. اما امتیاز و انحصار برای یک فرد دارای مشکل است وگرنه همه توانایی های بسیار قوی دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اره دکتراش با همکاری پروژه یش انجام داد و نهایت هم طرف استخدام شد
رشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
23
4
ان شالله با انتصاب دکتر پیر مراد به ریاست پژوهشگاه وضعیت پژوهشگاه بهتر از قبل هم خواهد شد چه عیبی دارد یک مدیر موفق مثل ایشان از زحماتی که می کشد انتفاع شخصی هم ببرد.
خدا اموال و دارایی ها و پروژهای ساختمانی و فروشگاه های کتابشان را زیاد کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این بار بعیده اما اگر آقای پیرمراد همین بازی ... را ادامه بده در دوره های بعدی احتمالا می تواند جز گزینه ها باشد.
بالاخره برای ایشان خوب است.
با قاضی زاده هم دکتری گرفت آن هم با پایان نامه ای که ...، هم کبر سن خودش را پوشاند هم عضو هیئت علمی شد
حالا دیگر نوبتی هم باشه نوبت تلاش برای گزینه ریاست بودن است.
دوره های بعدی هم احتمالا تلاش برای خود رئیس شدن.
بقیه یاد بگیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
الان هم داریم از وضعیت معاونت عالی پشتیانی مستفیذ می شویم خدا بخیر کنه ریس پژوهشگاه بشه
هنوز سیستم ارتقا در پژوهشگاه بعد از ده سال مشخص نیست و رویه و سیستم تعریف نشده و اخرین فرمایش ایشان وقت نداریم ارتقا همکاران را بررسی کنیم
بماند مباحث همسانسازی و ضریب اضافه کار، کارانه ،و.. هیچ کدام برنامه اجرای ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیزمون بسیار ظریف از صنعت طنز استفاده کردن
مطلق
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام.
به نظر می رسد بنده بعنوان یه آدم بی طرف عرض می کنم که به نظر تمام مطالبی که راجع به آقای ... و نوچه پروری و باند بازی ایشان گفته می شود، صحت داره.
در چند روز گذشته نوچه های ایشان از جمله آقای ذ...
اقدام به تهیه طومار نموده و برای وزیر محترم نیرو ارسال نموده اند.
ببین پژوهشگاه چقدر خالی از مدیران لایق و موفق شده که سرنوشت آنرا باید اینچنین رقم زد....؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
در چند روز اخیر بادمجون دور قاب چین های ایشان نظیر آقای ... وغیره به امید رسیدن به مراتب بالای شغلی اقدام به تهیه طومار وگرفتن امضا از افراد خدماتی و زیر مجموعه آقای…که از ترس به خطر افتادن موقعیت شغلیشون طوماررو امضاکردن تلاش زیادی رو برا ی موجه نشون دادن این آدم انجام دادن که امیدوارم آقای وزیر به این چیزااهمیت نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
6
0
اگه توانمند باشه که ایرادی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
2
11
وقت اون رسیده که پژوهشگاه یه شخم اساسی بخوره که ازاین نابسامانی دربیادودرمسیر رسالت واقعی خودش قراربگیره وافرادی مثل مرجانمهروپیرمرادکه عین اختاپوس چمبره زدن وفکرمنافع شخصی خودشون هستن ازاین سمتهاشرشون کنده بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
1
11
تخلف آشکار :
امضای حکم انتصاب معاون پژوهشکده تولید توسط آقای ضابط یک ماه بعد از خداحافظی !!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار