کد خبر: ۴۹۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۰:۰۷ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
مدیرعامل برق حرارتی که نتوانست اعتماد وزیر نیرو برای ادامه حضور در برق حرارتی را جلب کند مانندمتولی زاده، استعفای خود را نوشت و به وزیر نیرو تقدیم کرد. به زودی مدیرعامل جدید یا سرپرست جدید برق حرارتی از سوی وزیر نیرو معرفی و منصوب می‌شود. در سال ۹۳ شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با اصلاح اساسنامه شرکت سازمان توسعه برق مجوز تاسیس یافت و مهرماه ۱۳۹۴ در سکوت کامل خبری طرزطلب بجای صالحی به سازمان توسعه امدو برق حرارتی ایجاد شد. وی همراه با خود تیمی را از آب نیرو به برق حرارتی آورد و در طی ۶ سال گذشته ساختار عریض و طویلی را ایجاد کرد. این تیم که در دوران چیت چیان آمده بودند در زمان اردکانیان هم ابقا شدند، ولی عملکرد کلی آن‌ها انتقادات زیادی را در پی داشت.

سرویس صنعت برق نیوز: محسن طرز طلب مدیرعامل شرکت مادر تخصصی برق حرارتی که نتوانست اعتماد علی اکبر محرابیان وزیر نیروی دولت سیزدهم برای ادامه حضور در برق حرارتی را جلب کند مانند محمدحسن متولی زاده که خودش پیش از برکناری استعفا داد، چند روز قبلتر استعفای خود را نوشته و به وزیر نیرو تقدیم کرده است.

علی اکبر محرابیان هنوز استعفای وی را نپذیرفته اما بررسی ها نشان می دهد به زودی مدیرعامل جدید یا سرپرست جدید برق حرارتی از سوی وزیر نیرو معرفی و منصوب می شود.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم و انتصاب علی اکبر محرابیان به سمت وزارت نیروی ایران گمانه زنی ها برای تغییر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی برق حرارتی ایران شروع شد. شرایط تولید برق کشور و نیروگاه‌های ایران طوری بود که پیش بینی می شد علی اکبر محرابیان که شعار تولید ۳۵ هزار مگاوات نیروگاه جدید را داده است در این حوزه اقدام به تغییرات گسترده ای نماید ولی ترجیح داده است بعد از پیک زمستانی دست به این تغییرات بزند.

در سال ۹۳ شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با اصلاح اساسنامه شرکت سازمان توسعه برق ایران از سوی هیات دولت مجوز تاسیس یافت و در سال ۹۴ رسما مقدمات تشکیل مادرتخصصی برق حرارتی انجام گردید و بخش تولید نیز از توانیر جداگردید و به این شرکت ملحق شد.

شنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۴ در سکوت کامل خبری مراسم معرفی و انتصاب محسن طرزطلب بجای مجید صالحی برگزار شد.مجید صالحی آخرین مدیرعامل سازمان توسعه برق ایران بود که بعد از انحلال سازمان مثل خیلی از مدیران ارشد برق ایران به مپنا رفت و در آنجا مشغول بکار شد.

طرز طلب بدون هیچ سابقه ای در نیروگاههای حرارتی از شرکت مدیریت منابع آب و نیروی ایران (آب نیرو) به شرکت نوپای مادرتخصصی مدیریت تولید برق آمد و بعنوان اولین مدیرعامل این شرکت آغاز بکار کرد.

وی فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق بود و سابقه معاونت برنامه ریزی و نظارت شركت توسعه منابع آب و نيروی ايران، مجری طرح های رودبار لرستان, چمشیر و پارسیان را در کارنامه خود داشت. طرزطلب همراه با خود تیمی را از آب نیرو به برق حرارتی آورد و در طی شش سال گذشته ساختار عریض و طویلی را بنام شرکتهای مدیریت تولید برق ایجاد کرد. این تیم که در دوران چیت چیان به برق حرارتی آمده بودند در زمان اردکانیان هم ابقا شدند. انتقادات زیادی به این تیم وارد شد و عملکرد شش ساله آنها نتوانست رضایت وزارت نیروییها، مجلس و کارشناسان را فراهم کند.

محرابیان مدتی است در حال رایزنی برای انتخاب جایگزین مناسب مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی بوده و با استعفای طرز طلب این رایزنیها شدت گرفته است. سیدزمان حسینی معاون سابق هماهنگی توانیر که توانست در مدت زمان چهارماه از شروع بکار محرابیان، پروژه احداث ۱۲ هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع را اجرایی کند و به تنهایی بیشتر از شش سال عملکرد طرزطلب و همکارانش قرارداد تولید برق را عملیاتی نماید، از جمله گزینه های احتمالی برای حضور در این سمت عنوان میشد.

همانطور که قبلا گفته شد محرابیان نسبت به تیم فعلی مدیران وزارت نیرو بی اعتماد بوده و ترجیح می دهد از مدیران بی سابقه ولی مورد اعتماد خودش در دوران فعالیت های اجرائی قبلی اش استفاده نماید. وی قرار است مانند ساتبا و ساتکاب، فردی خارج از مجموعه وزارت نیرو را برای این شرکت فنی و حساس انتخاب کند. گفته میشود احتمالا الهم بخش مدیرکل سابق صنایع غیرفلزی، برق و الکترونیک بعنوان مدیرعامل جدید معرفی و منصوب شود.

محرابیان حتی برای هیات مدیره توانیر نیز دو نفر از خارج از مجموعه وزارت نیرو معرفی کرد. وی از طریق مجتبی اکبری مدیرعامل فعلی ساتکاب، محمدحسین ملاعلیا را ابتدا بعنوان عضو هیئت مدیره ساتکاب معرفی و سپس به همراه سید سعید سیدعلایی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره توانیر منصوب نمود. در برق حرارتی نیز با تغییر طرزطلب، شاهد تغییرات گسترده ای خواهیم بود و قرار است چند معاونت اصلی این شرکت تغییر کنند.

احتمال تغییر معاونت برق و انرژی وزارت نیرو بعد از پیک زمستانی وجود دارد. با تغییر محسن طرزطلب و هماین حائری، عملا تیم مدیریتی برق محرابیان بطور کامل مستقر شده تا وی بتواند به وعهده های خود مبنی بر خروج صنعت برق از شرایط بحرانی عمل نماید.

انتشار یافته: ۲۳۶
در انتظار بررسی: ۱۵
غیر قابل انتشار: ۶۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
4
22
باسلام و احترام
ان شاءالله که خیر باشد.
سرمایه انسانی صنعت برق راهبر اصلی صنعت هستند، امیدواریم هر عزیزی مسئول این صنعت می شود، گام اول مشکل حقوق و مزایای سرمایه انسانی را مثل صنعت نفت حل کند با عدالت و در راستای آن صنعت در گام بعدی خیزش خوبی خواهد داشت.
صنعت مدیران و کارشناسان خوب و نخبه زیاد دارد فقط مشکلات است که باعث دلسردی شده است.
ضمنا مدیرانی بیایند که فرق بین سرمایه انسانی در عصر خرد محوری (عصر حاضر)را با امور کارکنان در سال های ۱۳۵۰ را بدانند .... سرمایه انسانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی بود

یه چند روزی اومد و رفت
جواد
| Iran (Islamic Republic of)
آقای طرز طلب
در این این ۵ سال حکومت شما یکبار به سیستان و بلوچستان سر نزدید ببینید ایرانشهر و کنارک که سه نیروگاه در این دو شهر است کجای نقشه می باشد
مدیر عامل اینقدر بهش اختیار داده شد که هر کاری خواست کرد
استخدام خواهر خانم،همسر برادر،دو داماد خواهر، برادر زاده شوهر خواهر خانم ، برادر داماد، رفیق، دوتا از خواهر زاده های مقامات امنیتی، فرزند مقامات بازرسی، و خیلی خیلی خیلی نفرات دیگر
و همه را هم در مرکز استان استخدام کردند
تبدیل وضعیت یک شرکتی که در فضای سبز مشغول به کار بوده را به عنوان کارشناس ایمنی و‌بهداشت در دفتر فنی مهندس با توجه به اینکه یک‌روز سابقه ایمنی نداشته اند و مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد ان هم کاملا متفاوت و غیر مرتبط است
ساختمان تولید برق زاهدان را از چه کسی اجاره کرده اند !؟ پسر صاحب ساختمان هم استخدام نیروگاه زاهدان شد
از پول بیت المال چه کادوها که به افراد خاصی داده نشد از ... تا ....
استفاده مهمانسراهای شرکت برای کل فامیل با اینکه به خود پرسنل مهمانسرا داده نمی شد
تعداد پرسنل مشغول به کار در ستاد قبل از مدیرعاملی اقای پودینه و اکنون چند برابر شده است دلیل ان چیست؟
حراست کل شرکت مادر تخصصی تشریف اوردند ایرانشهر ولی ساعت ۷:۳۰ روز تعطیل (پنج شنبه) بی انکه اطلاع رسانی شده باشد کل بازید ایشان از دو نیروگاه ۳۰ دقیقه شد و این کار ترفند مدیر عامل شرکت بود که هیچ کس خبردار از حضور مدیر حراست نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همکارای عزیز
آواربرداری از کی شروع میشه؟
مدیر پایگاه دوباره بفرست
اگر قابل انتشار باشد دلیلی برای سانسور نیست. بعضی وقتا کلماتی استفاده میشود که قانون مطبوعات اجازه انتشار انها را نمی دهد
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه خیلی وقته جناب مهندس پودینه مدیر عاملی براشون تفریح شده!!! ایشان و کل هیئت مدیره آمدند نیروگاه بمپور تا مهندس عرب نژاد را به عنوان مدیر نیروگاه جای ایرندگانی بگذارند که باعث بیچارگی نیروگاه شده .آنوقت با معامله گری قضیه را پیچاندند . به خداوندی خدا آیا این وزارت خانه حراستی نداره تا پیگیر این مسائل شود؟!!!
همکار حرارتی
| Iran (Islamic Republic of)
یک نگاه ساده به کامنت‌ها خیلی چیزهارو مشخص می‌کنه. کامنت‌های مثبت هم زیاده و از طرفی هر تیمی در هر دوره کاری موافقان و مخالفانی داره. ولی ای کاش دروغگویی، افترا و بی‌اخلاقی به جای نقد و تحلیل استفاده نشه. مثل نسبت دادن مدرک معارف به آقای طرزطلب که به وضوح شیطنته، همه می‌دانند که دانشگاه امام صادق ابتدای تمام رشته‌های تخصصی و عمومیش عنوان "معارف" قید شده، پس این قطعا غرض‌ورزی محسوب میشه.
از طرف دیگه ما ایرانی‌ها در نفرت‌پراکنی معمولا قوی‌تر عمل می‌کنیم. به زور در مورد نقاط قوت کسی حرف می‌زنیم چون دایم در حال دودوتا چهارتا کردن هستیم. همین تعداد کامنت‌های مثبت نشان میده طرزطلب و تیمش بدتر از تیم‌های قبلی نبودن.
نکته آخر در کدام متن جابجایی مدیران افسوس خوردیم یا ابراز رضایت از عملکرد کسی کردیم، پس یا همه از نظر ما ضعیفن و خودمان از همه بهتریم یا همه سر و ته یک کرباسیم. دومی به واقعیت نزدیک‌تره.
نیروگاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
21
25
با تشکیل برق حرارتی مدیران سابق توانیر که از کوچک شدن حوزه مدیریتشان ناراضی بودند تز بی‌نیازی از احداث نیروگاه با تکیه بر مدیریت مصرف را دادند و دوره مدیریتی اردکانیان را با این شعار به انحراف بردند. با توجه به اینکه منابع مالی صنعت برق را نیز در اختیار داشتند از هبج سنگ‌اندازی در کار شرکت برق حرارتی کوتاهی نکردند. حالا که وزیر جدبد متوجه اشکال در رویکرد قبلی شده و توسعه ظرفیت تولید را به عنوان رکن اساسی برنامه‌هابشان اعلام کردند برخی می‌خواهند با انواع فشارها برای تغییر مدیریت و انتصاب مدیر کم‌توان به صنعت برق ضربه بزنند.
طرزطلب مدیری شجاع، خلاق و اخلاق‌مدار است که وزارت نیرو به آسانی از دستش می‌دهد. تفویض اختیار، اعتماد به بدنه و نظرات کارشناسی، رویکرد حرفه‌ای در مدیریت، دلسوزی نسبت به پرسنل، ابتکار در تامین منابع مالی و پیگیری خستگی‌ناپذیر براب اجرای پروژه‌ها و جلب همکاری دستگاه‌های دیگر، از ویژگیهای برجسته ایشان است که ظاهرا قرار شده در بخشهایی غیر از صنعت آب و برق مورد استفاده قرار گیرد.
ای کاش وزیر جدید نیرو بیشتر قدر سرمایه‌ انسانی و داشته‌هایشان را می‌دانستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برو بابا
خود تیم برق حرارتی مشکل داشت اساسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بیا پایین سرمون درد گرفت
طوس
| Iran (Islamic Republic of)
امروز نیروگاه حرارتی طوس بخاطر عدم رسیدگی به مشکلات پرسنل زحمتکش ، تجمع اعتراضی داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همه اختیارات رو‌دادن دست مدیرعامل ها و معاونینش
انها هم قدرت خود روا کمتر از خدا نمیدیدند
الان باید در سازمان های بازرسی و … جوابگو باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
34
11
بهترین گزینه برای مدیرعاملی برق حرارتی جناب مستطاب دکتر ناصر اسکندری است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جناب مستطاب شما دکتر بعد از این ناصر اسکندری بازنشسته هستند و با نامه سازمان بازرسی کل کشور حضور ایشان در برق حرارتی غیر قانونی و خلاف است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
8
0
سلام علیکم
ظاهرا مهندس تیموری مدیرعامل توزیع برق استان تهران درخواست بازنشستگی کرده اند و شایع شده آقای رخشانی مهر جایگزین ایشان می شود. آیا برق نیوز خبر را تایید می کند؟
مدیر پایگاه بی اطلاعیم
البته قبلا که پیگیری شده بود گفته بودند احتمالا تغییرات استان تهران در اخر سال هست ولی اینکه رخشانی مهر آنجا بروند فکر نمی کنیم
کارمند برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
15
17
با سلام
برق نیوز عزیز بالاخره بعد از ۱۶ روز تاخیر، خبر استعفاء طرزطلب را چاپ کردید. ولی واقعا واقعیت مطالب را نوشتید. بلایی که طرزطلب بر سر شرکت مادر تخصصی تولید آورد بزودی قابل جبران نیست. انشالله فرد جایگزین، یک فرد متخصص متعهد باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از یکی از مدیران نزدیک به طرزطلب شنیده شده که ایشون دو هفته پیش مدیر عامل بخش اقتصادی دانشگاه امام صادق رو بعهده گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بلایی که اردکامیان و حایری و هزاران ...دیگه سر صنعت برق اوردند قابل جبران نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام بر اساس شنیده های موثق ایشان به همراه دو یا سه نفر از مدیران ارشد برق حرارتی به معاونت تازه تاسیس انرژی در بنیاد برکت نقل مکان خواهند کرد البته تا آماده شدن چارت پرسنلی جدید التاسیس بنیاد برکت به دانشگاه امام صادق بر خواهند گشت بصورت موقت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
3
11
اگه مدیرعامل استعفا داده و وزارت نیرو هنوز در حال جستجو برای پیدا کردن مدیرعامل جدیده یعنی خودش به اراده خودش و بنا به دلایلی استعفا داده. خب دلایلش چیه؟ خسته شده؟ از چیزی ناراحته؟ شرایط رو برای کار کردن مناسب نمی‌بینه؟ میخواد بره جای بهتر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقای طرزطلب سعی کرد با خروج بموقع خودشو از زیر بار فاجعه تابستون آینده و وعده های فضایی (شش هزار مگاوات و ...) که داده بود خلاص کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نه خیر
شما چه ساده ای دوست من

تو دولت قبل با سفارش دکتر آشنا خودشو جا کرد

تو این دولت راستی شده و رفته بیخ گوش رئیس جمهور تو بخش اقتصادی نهاد ریاست جمهوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشون اول چاه رو کند بعدش ....

قبلش جای خودشو تو نهاد ریاست جمهوری محکم کرده بود بعد شوی استعفا رو اجرا کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
18
4
هرکسی با بچه های امام صادق درافتاد ورافتاد. محرابیان اشتباه کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشون ...اون دانشگاهه
اونجا آدمهای خوب خیلی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اسم اون دانشگاه رو خراب کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
معلومه نونت از طریق این اقا میاد
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
19
27
طرز طلب مدیر توانمندی است تحلیل درستی نیست البته مواردی دارد اماایشان مدیری اخلاق مدار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
...نخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
به عنوان کسی که چها سال مستقیم با ایشون کار کردم میگم که فردی بسیار زیرک و چند رو است
با پنبه سر میبره
ناشناس
| Canada
جناب آقای دکتر طرزطلب از معدود متخصصین نخبه صنعت برق و از مدیران استخواندار بخصوص در بخش تولید بویژه برق حرارتی بودند
مقالات ایشان و ابتکارات و روشهای مدیریتی ایشان تا مدتها منبع الهام اصلی برای تمام متخصصان این صنعت خواهدبود
صداقت ایشان که خود ضرب المثل شده است
نيروگاهی
| India
غرویان میرود انشالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اخلاق مداری به درد صنعت برق مسخپره یا تخصص و فنی بودن یا شیخ؟
زر مفتت نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
وقتی الهیات میشه دکتر و مهندس دیگه منی که ۲۰ ساله کارمند تپزیع برقم باید پرفوسور باشم
جمع کنید کاسه کوزتونو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
1
12
خیلی بی انصافید که نوشتید متولی زاده استعفا کرد. متولی زاده دو سال هم از سن بازنشستگی گذشته بود و به اصرار وزارت نیرو مانده بود و پس از تغیر و تحول وزارت نیرو با بازنشستگی ایشان موافقت شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
5
14
چقدر توی این عکس نفرت و منفوریت میباره
یکی از یکی بدتر
چه بلایی که سر پرسنل بیجاره نیوردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آفرین
خیلیاشون شامل این فرمایش شما هستن
ناشناس
| Canada
دودابی و عظیمی هم باید هرچه زودتر برن
مهندس
| Iran (Islamic Republic of)
کاش این عکس چندش آور را بردارید فقط نفرت هست ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
8
...امام صادقی هم رفت؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
رفت جای بهتر رو بالاتر
واقعا باید فاتحه مملکت رو خوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تیمش چی
اونا کی میرن راحت شیم
رئیس گروه حرارتی
| Iran (Islamic Republic of)
من یکی ایشونو حلال نمیکنم بخار بلایی که سر من و خانواده ام آورد
ایشالا عوضش رو ببینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
امام صادقی بعدی نیاد صلوات
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
5
15
انتصابات اخیر در وزارت نیرو، حاکی از ضعیف‌تر شدن مدیریت شرکت‌ها است. احداث ۱۵هزارمگاوات نیروگاه حرارتی در ۴ سال (مشابه ۱۰ هزارمگاوات تجدیدپذیر)، کار ساده ای نیست که برای اجراش بشه روی مدیران میانی سابق صدا و سیما و وزارت صمت حساب کرد. خدا خودش به داد صنعت برق برسه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نه این که طرزطلب این کاره بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگه فرد بعدی مهندس باشه تازه یه قدم به جلوئه
اگه سابقه مدیریتی داشته باشه یه قدم دیگه به جلو
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
2
16
ظاهرا نه تنها الهام‌بخش، بلکه چند نفر دیگر هم قبول مسئولیت نکردند. البته حق دارند چون ساخت ۲۵ هزارمگاوات نیروگاه در ۴ سال بیشتر به آرزو شبیهه تا برنامه!
برق مرکزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
6
11
انشالله این تغییرات برای صنعت خیر باشد و سر آغازی باشد برای برخورد با مدیران بی کفایت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کجای کاری عزیز

دوستان نوشتن این آقا ارتقا هم گرفته و از هرم قدرت بالاتر هم رفته

اونوقت شما میگی امیدوارم باهاش برخورد بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
14
6
غرویان ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
7
10
حلالت باشه برق نیوز
همه شهادت میدن که تا لحظه آخر هم بیشترین تلاشت رو برای تلطیف فاجعه ای که در برق حرارتی در جریانه انجام دادی
حتی تو همین خبر آخرت هم خوب زهر قضیه رو گرفتی و فرار تیم حاضر از افتضاح شش ساله ون رو یه جابجایی عادی جلوه دادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برق نیوز در تمام این کارنامه سیاه برق حرارتی سهیمه
مدیر پایگاه همه ما مقصریم مهندس
ما در برق نیوز فقط بستر نقد را فراهم کرده ایم باید همه تلاش کنیم ضمن اصلاح رویه های غلط قبلی، نقاط قوت انها تقویت گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
2
11
اینکه بعد از بیش از 20 روز این خبر رو منتشر کردید مهم نیست. اما نکته مهم اینه که وزیر 5 ماه هست که دنبال جانشین برای طرزطلب هست و هنوز نتونسته به نتیجه برسه. بیابید پرتقال فروش را!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دودابی رو با سه تای دیگه مقایسه نکنید! انسانی شریف و مدیری باهوش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
8
15
امیدوارم برق نیوز شرف رسانه ای داشته باشه و حداقل این دم آخری بذاره همه کامنت ها و نقدها به طرزطلب و عظیمی و مقیمی و دودابی و نصراللهی و .... بصورت کامل منتشر بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جالبه
همین الان کامنت گذاشتم نصفشو پاک کرد
هنوز هم وفاداره
مدیر پایگاه کامنت شما کامل منتشر شد. شما هم خوب بلدی جو بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
قسم جلاله میخورم که کامنت منو نصفه زدی
الکی ادای رسانه آزاد رو درنیار
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
والا ارتقاء دودابی نژاد از یه کارشناس بسیار معمولی و کم کار بهینه سازی به معاونت پشتیبانی شرکت مادر تخصصی برق حرارتی هم از موارد نادریه که بنده در بیست وهشت سال سابقه کارم در صنعت برق مانند اون رو ندیده بودم! گویا رانتشون خیلی قویه !
همکار
| France
کارشناس معمولی و کم‌کار ؟؟ کم‌کار آخه؟ شایدم رانت قوی این آقا وجود امثال شماست که با ۲۸سال خدمت سطح نقد و تحلیلتون در این حده. شما هم لابد نمونه نخبه کشی در صنعت برقی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقای دودابی‌نژاد مدیر مدبر و شریفی هستند. وقتی ساتبا بودند مستقیما باهاشون کار می‌کردم. خاطرات کاری خیلی خوبی از ایشون داریم.
سانا
| United States of America
دودابی معاون پشتیبانی نیست همکار عزیز. معاون بهینه سازی مصرف سابا و معاون فنی ساتبا بود رفت حرارتی مجری طرح شد، الانم معاون توسعه مدیریت حرارتیه. با ازمون استخدامی وارد شده دکترای اقتصاد دانشگاه تهرانه، رتبه یک کشوری. هرچقدر هم سعی کردید به این و اون ربطش بدید نشد چون دروغ گفتید. ما هم مثل شما رفتیم از صد نفر پرس و جو کردیم. دودابی کمتر از ما و شما فرزند صنعت برق نیست و فرزند خلفی هم بوده. ما فنی‌ها در ساتبا هیچوقت ازش با بدگویی یاد نکردیم و همیشه در اتاقش به روی ما باز بوده. واقعا بعضی کامنتها جای تاسف داره. فقط کینه هاتون رو بیرون میریزید. همین چند نفرم بزنید لت و پار کنید سال بعد از وزارت آموزش و پرورش برامون معاون بیارن!!
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
اخوی جان فقط یک مورد از عملکرد ایشون رو به عنوان کارشناس ذکر کنید ! شاید ادامه تحصیل در ساعت اداری با ماموریت اداری اسمش نخبه گی هستش که فکر کنم هستش ! در ضمن رفیق طرف اگر بازده فنی مناسبی داشت تو همون بخش فنی می موند نمی رفت یه معاونت غیر مرتبط با سوابقش رو قبول کنه که ! اگه فنیه مومند کار نیروگاهیش رو انجام می داد ! می دونین که مجری طرح که شد یکی از مدیران سابق سابا رو که کار نیروگاهی رو می فهمید با خودش برد برق حرارتی که کم نیاره ! این اسمش نخبه گیه دیگه رفیق !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تا کی میخواید اسیر این دروغ بامزه‌ی رانت قوی! که بهتون گفتن باشید. خوش‌باوری بعضیها خیلی عجیبه
ساتبا
| Iran (Islamic Republic of)
این بار کینه و عقده و حسادت رو زمین بگذارید، خودتان سبک‌تر میشوید. دکتر دودابی نژاد یک جوان نخبه و اخلاق مند است. همیشه هوای همکاران و کارمندها را داشته اند حتی اگر در ساعت اداری درس خوانده که با توجه به سنشان طبیعی است مثل همه ما عمل کردند. همیشه جز مدیرانی بوده که اول صبح سر کار بوده تا دیروقت کار کرده است. در هیچ جلسه ای پشت کارشناسانش را خالی نکرده است. کاش شما بگویید که کجا نظر غیرتخصصی داده یا آبروی سازمانش رو برده؟ کجا ضعیف ظاهر شده؟ واقعا جای تاسف دارد که حتی درکی از تعریف مدیر ارشد ندارید. همکارشان هم از مدیران ساتبا بودند که به خواست خودشان و بعد از مشکلاتی که در ساتبا داشتند با تصمیم خودش رفت به حرارتی و حدود یک سال و نیم بعد دکتر رفتند. حرف‌های شما غیرمستند و بسیار بی اساس است همکار عزیز. با آبروی ادم‌ها راحت بازی نکنید. برخلاف شما ایشان هرگز بدگویی کسی حتی دشمنانش را نکرده است و همیشه در قضاوت سعی در درک شرایط امثال شما کرده است. با این رفتارها ظاهرا سن و تجربه بیشتر لزوما اخلاق و تجربه و معرفت بیشتر نمی‌آورد.
برق حرارتی
| Iran (Islamic Republic of)
این حرفها اصلا حق دودابی نژاد نیست. ما در حرارتی ازش بدی ندیدیم. تر و خشک را با هم نسوزونید.اتفاقا خیلی انسان محجوب و کاردرستیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز بد نیست تشریف بیاورید با ما در معاونت برنامه‌ریزی شرکت کار کنید. حتما برای شما تجربه متفاوت و ارزشمندی خواهد بود و متوجه قابلیت‌ها و روش متفاوت‌شان می‌شوید. اگر هم نمی‌خواهید یا نمی‌توانید حداقل به بهانه‌ای بروید و سئوالهایتان را بپرسید. آن‌قدر بزرگ‌منشی و سعه صدر دارند که حرف‌هایتان را بشنوند و پاسخ بدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
8
3
برق نیوز از محل احتمالی استقرار رخشانی مهر خبر داری یا نه
جواب بده بی زحمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
1
6
در متن اشاره شده به ساختار عریض وطویلی بنام شرکتهای مدیریت تولید برق که همزمان با تشکیل شرکت برق حرارتی ودوره جناب مهندس طرز طلب ایجاد شد در حالیکه شرکتهای مدیریت تولید از ابتدای دهه هفتاد وبنوعی فعالیت های خصولتی تشکیل شده بودند ولیکن همزمان با تاسیس شرکت برق حرارتی شرکتهای تولید نیروی برق (بنوعی مالکین استانی ) تشکیل شده اند وفلسفه انهم بر مبانی واگذاری برخی شرکتها توسط سازمان خصوصی سازی که بنوعی چون در شروع کار بود در کوتاه مدت مشخص شد که برخی داراییها ی واگذار شده همراه نیروگاهها محاسبه نشده بود ولذا شرکتهای تولید تشکیل تا بنوعی تمام داراییها در انها تجمیع وبا واگذاری هر نیروگاه عملاشرکت تولید ان نیز واگذار شود که برخی بواسطه قرار گرفتن چندین نیروگاه زیر مجموعه انها عملا یا واگذاری انها همچنان میسر نمیشد ویا با همچنان با واگذاری نیروگاه بدلایل غیر اقتصادی شرکت حفظ میشد(تولید نیروی خیام ) که اساسا تشکیل اولیه انها نیز بر خلاف اصل 44 قانون اساسی وکوچک سازی دولت بود ضمن اینکه بعد از تغییر شرایط خصوصی سازی و رویکرد به بورس از سال گذشتهعلاوه بر شرکتهایتولید نیروی برق (دولتی که در سال 1395 تشکیل شدند ) شرکتهایی بازهم دولتی تحت عنوان چهار هلدینک شرق وغرب شمال ومرکز نیز تشکیل وبه 16 شرکت دولتی قبل اضافه شدند وعملا شرکتهای ستادی افزوده شدند در حالیکه هیچ کدام از شرکتهای زیر مجموعه مادر تخصصی برق حرارتی اساسا استقلال مالی که ندارند هیچ عملا هرگونه اقدامات انها از طریق شرکت مادر تخصصی برنامه ریزی میشود ضمن اینکه خود شرکتهای تولید نیروی برق که عملا با تعداد نفراتی که عملا از مجموعه فنی شرکتهای برق منطقه ای منتقل شدند ومعاونت هایی همچون مالی ومهندسی و...را دارند جهت انجام فعالیتهای فنی عملا از شرکتهای فنی مشاور جهت امور نظارتی نیروگاه منتفع میشوند (حال ضرورت دارد بررسی گردد با طولانی شدن مراحل ستادی عملکرد تولید قبل وبعد ازاین تغییر ساختاردر کنار تعاملات شرکتها نیز واقعا بررسی گردد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
3
9
امیدوارم برق نیوز شرف رسانه ای داشته باشه و حداقل این دم آخری بذاره همه کامنت ها و نقدها به طرزطلب و عظیمی و مقیمی و دودابی و نصراللهی و .... بصورت کامل منتشر بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
12
12
شايد طرز طلب رو کاغذ فرد مناسبي نباشد ولي تو اين چند سال برق حرارتي رو خوب اداره کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
13
حایری رفتنی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada
بت بزرگ که شکسته بشه خیلی چیزا درست میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
الان این سئوالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
15
8
قرارداد ۱۲ هزار مگاوات با صنایع رو طرزطلب اوکی کرد نه سید زمان، انصافم خوب چیزیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چه جوری تو این شش سال خبری نبود حالا داره میره اون کار را با صنایع هماهنگ کرد
خبر مداری الکی کامنت نذار
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
الو الو آقا بیدار شو طرز طلب کجا بود ۱۲هزار مگا وات توانیر مجریش سبد زمان هستش
مهندس برق
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا بدون اطلاعات نظر نذارید
مهندس حسینی روزو شبش رو برای این پروژه گذاشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
طرز طلب از اول هم اشتیاهی بود که یکی از نزدیکان روحانی به صنعت برق تحمیل کرد.معارف اسلامی چه به برق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
قرارداد صنایع پر از اشتباهه و غیر حرفه‌ای ترینه،
جزو مدیران ... صنعت برقه اینو همه توی توانیر و برق تهران میدونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خوب طرز طلب مدیر عامل بود سید زمان چه کاره کار بود؟ خوب جو میدید 12هزار مگاوات عجباااااااا
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز که میگی طرز طلب مدیر عامله سبد زمان چکاره عرض شود سید زمان مجری طرح ۱۲هزار مگاوات از ۴۰هزار مگاواتی که وزیر قولش رو به مجلس دادند ربطی به طرز طلب نداره این سهم توانیره ۰ افتاد حالا !!!!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
21
1
پیشنهاد بنده این است آقای مهندس رخشانی مهر را مدیرعامل برق حرارتی کنند، تولید ۲۵ هزار مگاوات را تأمین می کند، واقعا مرد عمل است،
البته طرح ها را هم با خود ببرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
8
1
چه شود ؟! ناصرخان از دستش در توانیر در رفت! یعنی دوبار به توانیر برگردد جای رخشانی مهر یا اینکه با هم کشتی نجات تولید شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
8
10
سلام : جا دارد خدا قوت به جناب مهندس طرز طلب بواسطه اقداماتی که شخصا والبته در کنار معاونین محترمی همچون عربگری ؛ دودابی واسکندری وعظیمی گفت تلاش جناب طرز طلب بخصوص در شرایط تحریم وقطعا اثاران که در نگاه نقد منصفانه والبته با لحاظ کردن شرایط اقتصاد کلی کشور وسرمایه گذاری بر کسی پوشیده نخواهد بود متاسفانه همزمان با تشکیل برق حرارتی شاید انچه مانع تحقق کامل هدف مورد تصور (البته در بخش نیروگاه سازی همچنان شرایط اقتصاد وتورم باید لحاظ گردد) که بعضا بیشتر جنبه فنی در حفظ نیروگاههای گذشته وشرایط پرسنلی بوده عملکرد ضعیف عمدتا رده های پایین معاونتی شرکت وتغییر ساختارها در حوزه فنی وپرسنلی وصیانتی که گاها مانع حتی تحقق اهداف وچشم انداز شرکت که بهیچ وجه تورم وتحریم نیز نقشی دران نداشته بلکه مداخله وصدور دستور العمل هایی که هریک علیرغم مشکلات اقتصادی و... شوکی را در مجموعه وارد کرده ودر موضوعات فنی نیز عدم تجربه ای که اولویت های برنامه ریزی وبهینه سازی ها را در عین کیفیت متاسفانه منسجم ومعقول بواسطه شاید عدم تعامل سه جانبه ستاد ؛شرکتهای مالک وبهره بردار مانع گردید بهر جهت با ارزوی توفیق وسلامت برای ایشان وانشالله سلامتی وموفقیت برای هر فردی که جایگزین خواهند شد وقطعا تا حمایت همه جانبه دولت ؛وزارت وپرسنل در کنار استفاده از تجارب گذشتگان وشناخت مشکلات واستفاده از دست اورده های گذشته در کنار انچه قطعا برنامه بوده وموانعی اعم از مدیریتی ؛حاکمیتی و.. موجبات تحقق نشد امید که با رعایت اصل تصمیم بموقع وگاها ارزیابی شخصی بدون توجه به انچه اساسا دیگران بیان می کنند تیم جدید ومدیرعامل جدید صرفا در راه خدمت به صنعت برق کشور ومردم عزیز موفق باشند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
12
12
با سلام
جالب است که خبر زده اید مهندس طرزطلب نتوانست نظر وزیر نیرو را جلب نماید. بر عکسش هم صدق می کند اساسا با تعویض مهندس طرزطلب تیر خلاص به صنعت برق زده شد و باید منتظر فروپاشی صنعت برق در پیک سال آینده باشیم. مصبب این موضوع را در انتصاب های غلط جستجو کنید . دوستانی هم که نظر می دهند کمی اطلاعاتشون را بالا ببرن هیچ ساختار عریض و طویلی در برق حرارتی بوجود نیامد بجز اجرای مصوبات قانونی .
خداوند به مردم صبور ایران رحم کند که باید تاوان ندانم کاری های مسئولین را بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مهندس طرز طلب؟!
لیسانس معارفو شماها بهش میگین مهندس؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا جالبه. استنباط کردی که کسی که تخصص یک کار رو نداره و حتی اجزای اون رو نمیشناسه اگه بره شیرازه کار از هم میپاشه! پس بزار این بیت الخلا زودتر فروبپاشه که یه لیسانس معارف عمود خيمش بوده.
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
تو کدوم هیات مدیره هستی که ترسیدی جایگاهت از دست بدی

اگه طرز طلب از نزدیک میشناسب ازش بپرس قانون اهم چیه ببین بلده جواب بده یا نه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
5
9
تسلیت به مپنا

یار کمکی تون در برق حرارتی رو از دست دادین
انصافا خیلی براتون کار کرد
همیشه از منافع ملی گذشت تا نظر شما رو تامین کنه
پاسخ ها
مجری طرح برق حرارتی
| Iran (Islamic Republic of)
بابا کرکر خنده بود
این پیمانکارا مخصوصا مپناییها میومدن تو جلسات طرحها و با بلغور کردن دو تا اصطلاح فنی بنده خدا طرزطلب رو ایستگاه میکردن و امتیازهای عجیب غریب میگرفتن
از جلسه میومدن بیرون به ریش ما کارشناسهای طرحها میخندیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همکارای قراردادها و طرحها همیشه دغدغه داشتن که ما هر چ تو جلسات به نفع ملی رشته میکنیم تو اولین جلسه ...
کارگاهی
| Iran (Islamic Republic of)
مپنا نگو
واقعا گند زده به صنعت برق

اساسا دادن تقریبا تمام پروژه ها به یک تیم و آنهم مپنا کاری بس اشتباه بود
لوشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
1
2
برق نیوز سلام
ظاهرا آمدن آقای الهام بخش کنسل شده و دنبال گزینه دیگری هستند. خبری نداری؟ برای نیروگاه لوشان نمی دونی چه کسانی گزینه هستند؟
مدیر پایگاه فعلا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
1
9
خودش متوجه شد قبل از عزل بره بهتره
با تجربه صنعت برق کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
10
2
شرایط فعلی شرکت برق حرارتی یه مدیرعامل بسیار قوی،باهوش،مدیر و مدبردر حوزه های مختلف اجرا تا تولید و نیروگاه های خصوصی در کنار مدیران کل نسبتا ضعیف و بیصلاحیته. تو این شرایط جا به جا کردن آقای طرزطلب با حتی مدیری که مدیریت قوی و کارآمد داشته باشد اما توان اجرایی و فنی و اشراف به حوزه های نیروگاهی رو ندارد معنیش وابستگی ایشان به همان مدیران میانی ضعیف در برق حرارتی و نهایتا عملکرد بسیار ضعیف شرکت برق حرارتی خواهد شد. امیدوارم اقای حائری با علم بر این موضوع از فاجعه ای که در آینده در انتظار شرکت برق حرارتی و متعاقبا بخش تولید و کل وزارت نیرو خواهد بود جلوگیری و اصلاحات لازم را انجام دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
در مواردی که فرمودید آقای حایری نقشی ندارند. تصمیمات در این مورد صرفا توسط وزیر اخذ می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یک مدیر جهادی مثل سید زمان حسینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
انشاالله واقعا این دم آخری آقای حائری انتصاب درست واز نخبگان وصلاحیت داران برای برق حرارتی استفاده بکند نه سید زمان حسینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همه خرابکاری ها تا به این لحظه زیر سر حائری بوده. چه انتظاراتی دارید شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
2
3
به نظرم بهتره در تیتر خبر بنویسید: "احتمال" انتصاب مدیر جدید از خارج وزارت نیرو.
برق حرارتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
4
15
یعنی میشه مقیمی و دودابی و عظیمی هم باهاش برن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این آرزوی همه ما تو برق حرارتیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خودتو جای همه همکاران برق حرارتی نگذار. ما همچین آرزویی نداریم. دست از سنگ پرت کردن بردار
مشاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
5
دوستان
من واقعا به این نتیجه رسیدم که پشت هم اندازی تو سیستم خوب جواب میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بعضیا خیلی زودتراز شما اینو فهمیدن
همکار توانیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
3
8
خیلی باید زبل بوده باشه که شیش سال رو بتونه بین اون همه مهندس و دکتر دووم بیاره و آخرش هم هیچی به هیچی
ناشناس
|
Canada
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
4
9
همکارا نوشتن که داره میره نهاد ریاست جمهوری و دانشگاه امام صادق و ...
تو رو خدا بگین به ما هم سوراخ دعا رو نشون بده که این طوری روی کل سیستم اسکی میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
23
12
طرزطلب از مدیران حرفه‌ای، متعهد، ولایی و انقلابی کشور است. قطعا در دولت مردمی و جهادی از قابلیتهایشان به شکل مناسبی استفاده خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada
تا دیروز مدیر روحانی و آشنا و از بانیان وضع موجود بود!

حالا شده ولایی و مردمی؟!!!!!
ناشناس
|
Canada
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
7
آفتابپرست هم اینطور سریع رنگ عوض نمیکنه که بعضیا اینقدر سریع خودشونو با وضع سیاسی جدید همرنگ میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
5
... آینده شغلی منو خراب کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada
آقای برق نیوز که میگی سانسور نکردی
خو من این پست رو گذاشتم اما الان میبینم با این کار شما اصلا بیمفهوم شده
مدیر پایگاه خدا لعنتشون کنه از نظر قانون مطبوعات قابل انتشار نیست
مثلا می توانید بگویید خدا انها را به راه راست هدایت بفرماید یا بگوید خداوند از سر تقصیرات آنها بگذرد و...
سازمان توسعه
|
Canada
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
8
16
آقایان طرزطلب عظیمی مقیمی

شما از صنعت برق نبودید، روزی آمدید، و بالاخره رفتید

ما بدنه کارشناسی و مدیریتی صنعت برق بودیم، هستیم، و همچنان می مانیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هنوز که دنباله هاش نرفتن
اول بذارین عظیمی و مقیمی هم برن بعد خوشحالی کنین
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
7
16
برق نیوز عزیز
شرکت های مدیریت تولید که امر بهره برداری از نیروگاهها را بعهدا دارند از قدیم بوده و هستند و آقای طرز طلب آنها را ایجاد نکرد اگه منظورت شرکت های تولید هست که در زمان برق حرارتی ایجاد شد باید در جریان باشید که این شرکت های بسیار چابک(با چارت ۱۶ نفره) در واقع در راستای خصوصی سازی و واگذاری تشکیل شد ولی خب باز شما بهتر گی دانید شرکت های به درد بخور قبلا لپبه بخش خصوصی و خصولتی واگذار شده بود و این نیروگاههای قدیمی و ورشکسته را کسی نخرید.
نکته دوم این که فرموده اید مجری طرح نیروگاههای صنایع ظرف ۴ ماه به تنهایی به اندازه ی ۶ سال برق حرارتی کار کرد ؟! حواستان هست شما رسانه هستید و اگر دین ندارید حدااقل باید آزاده باشید ؟
نکته سوم این که هرکسی از خارج از صنعت به این پست منصوب شود با توحه به پیچیدگی های تخصصی این بخش لااقل سه سال طول خواهد کشید که دست چپ و راست خود را تشخیص دهد وفقط صورت مساله ها را درست بفهمد(اگر بفهمد) . آقای برق نیور محترم اینطور جو دادن و اینطور بازی کردن ، در نهایت دودش به چشم مردم خواهد رفت.حداقل کمک کن تا تصمیم گیران گزینه ای از داخل صنعت انتخاب کنند .
نکته پایانی جهت اطلاع شما : آقای طرزطلب آدم عاقلی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
7
9
آقای طرزطلب در ابتدای ورود به صنعت برق اطلاعی دقیقی از صنعت برق نداشتند ولی به سرعت ایشان متوجه شد که اگر در زمینه افزایش ظرفیت تولید برق و توسعه نیروگاهها به امید تامین مالی خارجی و یا سرمایه گذاران داخلی( خصولتی ها) باشند هرگز به برنامه های اعلامی نمی رسند و لذا روی اجرای طرح های احداث و توسعه نیروگاههای دولتی تمرکز کردند. از محاسن ایشان این بود که به نظر مدیران و کارشناسان اهمیت می دادند و اهل ریسک بودند ولی به مشکلات مدیریتی و نیروی انسانی در نیروگاهها و شرکت‌های تولید کمتر رسیدگی می کردند.
همچنین تمرکز جریان مالی صنعت برق در توانیر هم اجازه تزریق مالی مناسب به طرح های توسعه نیروگاهها و اورهال درست نیروگاهها را نمی داد. البته تحریم‌ها و کاهش منابع مالی دولت هم روی موضوع تاثیر منفی داشت و افزایش نرخ ارز هم تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در توسعه نیروگاهها را کاهش داد به عبارت دیگر آقای طرزطلب در شرایطی مدیریت برق حرارتی را در دست داشتند که شرایط اقتصادی ایده آل نبود.
تاسیس شرکت‌های تولید هم سبب بروز اختلاف بین نیروگاهها و این شرکت‌ها و دخالت این شرکت در تولید و نهایتا اخلال در تولید برق نیروگاهها شد.
بهرحال الان ایجاد ظرفیت شش هزار مگاوات تولید برق در سال یا 25 هزار مگاوات در چهار سال بسیار دور از دسترس می باشد و هر مدیر جدیدی در برق حرارتی هم احتمالا می داند که بدلیل کمبود سرمایه گذاری در احداث و توسعه نیروگاهها در سال های قبل، در تابستان های پیش رو تابستان های بعدی با کمبود برق وجود خواهد داشت و معجزه نمی توان کرد. هر مدیری می آید باید برای کاهش بحران بتواند منابع مالی بیشتری را جذب کرده و برای ارتقای مدیریت زیر مجموعه و کاهش دغدغه پرسنل و افزایش بهره وری نیروی انسانی در کلیه شرکت‌های تابعه و وابسته برنامه دقیق داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چی میگی
ظاهرا جنست خیلی خوب بوده
ایشون هنوز هم بعد چند سال سوار کار نشده
برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
11
13
خدا رو شکر طرزطلب رفت انشالله عظیمی هم بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشالا

من که با خبر رفتنشون شیرینی میدم
مجری طرح حرارتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
5
14
الان مپنا عزاداریه
دیگه کسی نیست که بتونن باهاش قراردادهای دولاپهنا ببندن و نصفش رو هم تو اجرا ازش بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ندهای قرارداد رو که بچه های شرکت تنظیم کرده بودن به نفع مپنا ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
منافع ملی 85 میلیون ایرانی رو به پای مپنا ذبح کرد
پاسخگوی مجری طرح
| Iran (Islamic Republic of)
مپنا کدام قرارداد را زمان ایشان بسته؟؟
پاسخ پاسخگوی مجری
| Iran (Islamic Republic of)
حداقل 8 نیروگاه کلاس اف در چند سال اخیر
پاسخگوی مجری طرح
| Iran (Islamic Republic of)
جناب پاسخ پاسخگو//بعرض مبارک برسانم که 8 نیروگاه کلاس f ادعایی شما شش واحد کلاس f واقعی بوده که مادر تخصصی کلا و جمعا پول یک واحد آنرا هم نداده به مپنا. بماند که 8 نیروگاه کلا قصه است. ضمنا بعلت همین بی پولی و عدم پرداخت جمعا 4 واحد آن تحویل شده است. جالب بودن ماجرا این است که قراردادهای دارای ارز به روس ها میرسه و بی پول به مپنا اون وقت یک کلمه در مورد سیریک نمی نویسید و یکسره علیه مپنا درفشانی می کنید؟!!! طی هشت سال حضور طرزطلب 4 واحد کلاس f هم شد قرارداد که حالا با رفتن جناب طرزطلب مپنا به فلاکت بیفته؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو قرارداد زاهدان مپنا به اندازه چند تا قرارداد ...
اون هم به یورو
طرزطلب هم حسابی بهشون حال داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کلا بدون اطلاعات و با چشمان بسته یکسره فحش . این هم شد روش اطلاع رسانی !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
12
20
متاسفیم برای اونایی که سازمان توسعه را منحل و این ساختار عریض و طویل غیر تخصصی را بنا نهادند و متاسفت تر برای اون کسی که از این تیم بسیار ضعیف و ... حمایت می کند احتمالا نون عده ای آجر شده
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
10
18
خبر بسیار خوشحال کننده ای بود ، خدا را شکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشالا با رفتن بقیه شون (عظیمی و دودابی) این شادی تون تکمیل بشه
ناجی
|
Netherlands
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
22
4
مهندس فرهور بهترین گزینه برای مدیر عاملی شرکت مادر تخصصی هست چون کامل به این صنعت آشناست، امیدوارم وزیر محترم در این فرصت بدست آمده، یک فرد متخصص و آگاه از این صنعت رو انتخاب کنه تا نتایج خوبی حاصل بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
12
10
خداییش بهترین گزینه حسینی میتونه باشه
خودت هم گفتتی تو چهار ماه کارنکرده شش ساله برق حرارتی راانجام داده
وزیر دیگه چی میخواد
پاسخ ها
پورشیرازی
| Iran (Islamic Republic of)
درود بر مهندس حسینی با سواد و پر تلاش و زحمت کش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگه میخوان واقعا مشکل تولید حل بشه فقط و فقط سید زمان حسینی مردی فوق العاده با پشتکار و مدیر و باجسارت و جهادی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ببخشید؟!؟!؟!؟ میشه دقیقا بفرمایید حسینی چه کار کرده در این چند ماه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا به سرانجام کار بیندیشید این آمار غیر واقعی است صرفا برای تصدی پست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سید زمان حسینی چکار کرده ؟؟شما که برق نیوز می‌خونید متن خبر رو دقت میکردی میدید تو‌ چهار ماه کار شبش ساله رو انجام داد درست مثل پروژه گرمسار تهران که تو خاور میانه بی نظیر بود درست مثل سد سیاه بیشه درست مثل وووووو
مجری طرح حرارتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
2
10
الان مپنا عزاداریه
دیگه کسی نیست که بتونن باهاش قراردادهای دولاپهنا ببندن و نصفش رو هم تو اجرا ازش بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چرا نصرالهی رو فراموش می کنید؟!!!!
پاسخگوی مجری طرح
| Iran (Islamic Republic of)
بسیار مغرضانه و غیر منصفانه می نویسید. کاش میدانستید که بعکس سایر پیمانکاران خصوصی که اغلب به راحتی مطالباتشان تادیه میشود مطالبات مپنا سنواتی شده و تا 30 برابر ارزش واقعی اش را از دست داده و دریغ از هرگوهه پرداخت یا جبران افت ارزش زمانی ... ضمنا قرارداد سیریک را با مپنا بسته اند؟؟؟ وظیفه ما فارغ از اینکه دوست یا دشمن افراد هستیم شفاف سازی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نصراللهی چی؟
مجری طرح مجرب، مسلط، محترم، کارآمد
چشم نداری آدم حسابی ببینی؟ با پایین کشیدن یکی دیگه تو بالا می‌ری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کارامد؟ ایشون خودش با پایین کشیدن دیگران و نزدیک شدن به عظیمی و طرز طلب الان اونجاست. طرح طبس رو یادمون نرفته !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
5
برق نیوز جان
به تعداد بالای غیر قابل انتشارها یه نیگا انداختی؟
حواست هست که خیلی دیگه داری تیغ سانسور رو تیز میکنی؟

ولشون کن دیگه اینا رفتنی شدن مخاطبهای صنعت برق رو داشته باش
مدیر پایگاه برخی از کامنتها یک مضمون واحد دارند که با ادبیات مختلف پشت سر هم ارسال شده اند. معمولا یکی دو مورد از آنها کفایت می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada
چه غیر حرفه ای
اصلاانتظار نداشتم اینقدر تابلو بگی که سانسور می کنی

خب همین که تعداد یک مطلب چندتا باشه خودش نشونه میزان مقبولیت اون مطلبه

خودتو گول میزنی یا ما مخاطبهات رو؟
منتقد
| Iran (Islamic Republic of)
البته این فقط نظر برق نیوزه که کیفیت را به کمیت پیامها ترجیح داده و چه بسا نظر خوانندگان چیز دیگریت.
مدیر پایگاه نمی توان اجازه داد با تعدد ارسال یک پیام واحد، فضای کامنتها را به نفع جریان خاصی مدیریت کرد. ما ضمن اینکه تلاش می کنیم بستر ارسال نظرات فراهم شود و تا حد ممکن از سانسور پرهیز می کنیم اما اگر یک نفر بخواهد با ایجاد ترافیک فیک و کامنتهای تکراری از فضای کامنتها بهره برداری شخصی کند قاعدتا اجازه نخواهیم داد. ما با کیفیت کامنتها کاری نداریم چراکه مقیاس مشخصی برای تعیین آن نیست و طبیعتا از نگاه رسانه ای باید موافق تعداد کامنت بیشتر باشیم ولی تاثیرگذاری را بر بازدید بیشتر ترجیح داده ایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
2
6
یعنی واقعا هنوز ... هستن که از اینا حمایت کنن؟
کارمند برق حرارتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
6
14
ایشالا همکارای برق حرارتی بتونن بعد سالها بالاخره یه نفسی بکشن

نترسین بیاین حداقل با لایک و دیسلایک تون برای هر کامنت نظر خودتون رو در مورد این چندسال آقای طرزطلب آادانه بیان کنین
ناجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
21
7
مهندس فرهور بهترین گزینه برای مدیر عاملی شرکت مادر تخصصی هست چون کامل به این صنعت آشناست، امیدوارم وزیر محترم در این فرصت بدست آمده، یک فرد متخصص و آگاه از این صنعت رو انتخاب کنه تا نتایج خوبی حاصل بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشان عنقریب بازنشسته می شوند ضمن اینکه بحث دو تابعیتی بودن ایشان هم شنیده شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقا میخواد بره کانادا تمومه کار هنوز سنگش را به سینه میزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
7
10
امیدواریم با تعویض ایشان دلجویی و جبران بی مهری ها و ظلم های واقع شده به پرسنل صنعت تولید برق حضوصا همکاران شاغل در نیروگاه ها حادث شود زیرا در این چند سال اخیر نیرو های با تجریه و متخصص نیروگاه یا بازنشسته اجباری یا به حاشیه رانده شدند .مانند نیروگاه بخار بندرعباس که با مدیریت آقای سلیمی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بله همچنین آقای میرزاعسگری مدیریت نیروگاه بیستون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
18
12
خرسندیم همگی ما از خبر تعویض طرزطلب و معاونین بی کفایتشان غیر از دکتر اسکندری...طرزطلب با تشکیل شرکت های تولید نیروی برق در راستای خصوصی سازی اقدامات بسیار ناکارآمدی انجام داد. که البته این شرکتها دقیقا در تضاد با اهداف تشکیلشون عملکرد داشتن،با انتصاب آقای پیشاهنگ و مدیران عامل وابسته به ایشون ضربه مهلک دوم به بدنه برق حرارتی وارد نمودن.که البته با توکل بر خداوند سازمان های نظارتی منتجه دستاوردهای شخصی آقای پیشاهنگ و وابستگان ایشان را بررسی خواهند کرد.هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود، صحنه پیوسته به جاست/خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پیشاهنگ با ... و ندانم کاری کاری با صنعت برق تولید حرارتی کرد که ... نکرد!! آخه در کدام کوره دهات دنیا خواهرزاده معاون راهبری تولید بدون یک روز سابقه مدیریت و بعنوان منشی مدیر عامل یک نیروگاه میشه مدیر عامل یک نیروگاه قدیمی و پر مشکل دیگر و حالا با ندانم کاری و سوء مدیریت چنان گند زده به عملکرد آن نیروگاه که مدیران منطقه و پرسنل به خونش تشنه هستند و خود برق حرارتی بدنبال برکناری و جایگزین کردنشه اما هیج کس حاضر نیست بیاد و خرابکاری ها و سوء استفاده های این را پاک کنه و به عهده بگیره. البته در این را نباید از مداخله و جانبداری آقای بزرگ وزارت نیرو که بر مسند مدیر عاملی بزرگترین نیروگاه کشور نشسته هم گذشت کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
غیر از دکتر اسکندریییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! البته با فرمایشات شما در مورد آقای پیشاهنگ و البته تیم وابسته به ایشون موافقم. اما عملکرد دکتر اسکندری هم اصلا خوب نبود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اتفاقاً شاهکارهای اسکندری خیلی فاجعه بارتر از بقیه هستش. پارسال بهمن ماه علیرغم مخالفت بیش از 80درصدی پرسنل با تجمع و اعتراض و نامه و ....با مدیر عامل فعلی شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی ، ایشان به صراحت اعلام کردند که من این انتصاب را انجام میدهم و خیر و شرش با من. علاوه بر تصفیه حسابهای شخصی و عقده ای با مخالفین و ... درست یکسال بعد در اثر .... یک نفر از همکاران نیروگاه تبریز به رحمت خدا رفت حال آقای اسکندری بیاید و جواب شری که درست شده را بدهد و یا جواب مادر دلسوخته و همسر و مخصوصاً دختر بچه معصوم 5ساله مرحوم را که از این به بعد بدون سایه پدر بزرگ خواهد شد را بدهد و ...
ناشناسی
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام
بندهع از این موضوع که فلان مدیرعامل قبلا منشی بوده یا نبوده بی اطلاعم ولی در مورد آقای پیشاهنگ ، باید عرض کنم ایشان بسیار مدیر توانمند و لایقی بودند که شخصا دیده ام که نحوه بهره برداری و تعمیراتهای نیروگاههای بزرگ و کوچک را پیگیری و سرگشی میکردند ... عدم حضور ایشان یکی از دلایل افتضاح تولید سال گذشته بود.

حداقلش این بود که مدیران عامل نیروگاهها و شرکتهای تولید حساب از ش می بردند.
مجید بهروزی بازنشسته نیروگاه
| Iran (Islamic Republic of)
صحبت کردن در مورد مهندس پیشاهنگ باید با انصاف توام باشد بزرگمردی که در سخت ترین لحظه ها مردانه در برافراشتن پرچم تولید ایستادو حمایت کردونگذاست که تولید اسیب ببیند پس ازتشکیل برق حرارتی بااینکه جفائ بزرگی درحقش شده بود خود راکنار نکشید و سبک مغزهای مادر تخصصی درجلسات به ایشان توهین کردند ولی خم به ابرو نیاورد ودر مقام یک مسئول والا مقام از مصادیق :فبشر عبادالذینیستمعون القول ...بود
ناشناس
|
Belgium
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
5
8
به نظر من و بر اساس شواهد تيم غير تخصصي و ناسالم و بعضا فاسدي داشت و فقط اسيب زد به مجموعه توليد
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
2
16
پس حائری و رجبی کی رفتنی میشن؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داشت . برق حرارتی چکار داره به دیسپاچینگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
9
با سلام، ای کاش واسه حقوق پرسنل نیروگاه حرارتی هم یک فکری میشد تو این گرما بدون امکانات کار میکنند با حقوق ناچیز و بدون پاداش، چند ساله لباس و کفش کار ندادن بچه ها خودشون میخرن، غذا افتضاح مقدارشم کمه
واقعا جای تاسف داره ما از پرسنل آموزش پرورش هم وضعیتمون بدتر شده یه زمانی با نفتی ها قابل مقایسه بودیم
یک برقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
3
11
سلام، طی این سال ها برق حراتی با مشکلات زیادی مواجه بود، سرمایه گذاری بخش تولید که به طور متوسط،در دنیا دو سوم کل سرمایه گذاری در صنعت برق است، به یک سوم کاهش یافت.
وابستگی مالی به شرکت توانیر و فقدان استقلال مالی، محدودیت دیگر بود و در عین حال پرداختن بیشتر به مدیریت مصرف بجای توجه توام به افزایش تولید و مدیریت مصرف.
برخی انتصاب های برق حرارتی هم به اقای طرزطلب تحمیلی بود، حتی تعدادی از معاونین.
به خود یاداوری می کنم که نقد کردن دیگران با هدف اصلاح و بهبود پسندیده و بلکه واجب است، اما یک سویه قضاوت کردن و ندیدن محدودیت ها در ارزیابی عملکرد هر مدیری دور از انصاف است.
به عنوان نمونه احداث نیروگاه ها توسط صنایع سال هاست که پیگیری می شد و حالا به نتیجه رسید، حال ان را به حساب بزرگوار دیگری که چند ماهی است درگیر موضوع شده اند، گذاشتن از انصاف دور است و یا تامین نقدینگی با ساز و کار گواهی ظرفیت.
انشاا.. نقد کردن مان در جهت اصلاح برنامه ها و راهبردها و راهکارها باشد تا حمله و یا دفاع بر له یا علیه اشخاص
ممنونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تنها کامنت منصفانه همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
16
22
به حول و قوه الهی ،‌شرکت برق حرارتی به خواستگاه اولیه خود یعنی شرکت توانیر خواهد پیوست و اشتباه استراتژیک وزارت نیرو مبنی بر تکه تکه شدن شرکت ها جبران خواهد شد و با یکپارچگی در مدیریت دیگر شاهد خاموشی در کشور نخواهیم بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خواستگاه برق حرارتی، سازمان توسعه برق بود که با ورود تعدادی از توانیر نابود شد. حق با شماست اشتباه استراتژیکی بود که منجر به نابودی سازمان توسعه برق و منزوی شدن بخش احداث و توسعه نیروگاه‌های حرارتی شد که خاموشی های زیادی رو هم به دنبال داشت. ما هم موافقیم که این افراد به توانیر برگردن و شرکت ما به شرایط قبلی برگرده. هرچند بعید می دونم با این حجم از خرابی دوباره بشه سازمان توسعه برق سابق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگه بشه که خیلی خوبه ولی مافیای قدرت و پول در برق حرارتی عمرا بگذاره اینطور بشه. نمی شه. اینطور بشه که همشون باید جمع کنن برن شهرستان
مجید بهروزب بازنشسته نیروگاه تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
14
7
اقای مهندس طرزطلب از نظر شخصیتی انسانی شریف ومردمدار بودند منتهی جون اصلا شناختی از نیروگاه وتولید برق نداشتند از طرف زیر مجموعه خود اغفال شده و با تیمی که در منابع انسانی شرکت بود وبعضی ها هنوز هن وجود دارند بلایی برسر تولید وپرسنل زحمتکش تولید اوردند که شاید اثرس تا سالهای سال محسوس باشداز اولین روز فقط سعی منابع انسانی شرکت تولید کاهش مزایای پرسنل بود که هنوز هم عطش نها متاسفانه فروکش نکرده.امیدوارم مدیرعامل جدید باکنارگذاشتنن این مدیران غیرمسئول که انها هم هیچ شناختط از نشکلات تولید ندارند مجددا شرایط پرسنل را به دوران توانیر برگرداند تا انها هم بتوانند با انگیزه بیستر درراه کاهش مشکلات تولید قدم بردارن
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
18
13
با سلام زنده و پاینده باد دکتر طرزطلب ، ایشان یه انسان مومن و دلسوزی بود هر چی بود تو این مدت در دوران تحریم های ظالمانه بودیم ،
آقای طرزطلب هر کجا باشن بهترین ها را از خداوند منان برایشان مسئلت داریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دکتر هم شد؟
قبلنا بمال های ایشون میگفتن مهندس حالا میگن دکتر؟!
لیسانس معارف مگه مهندس میشه؟
مومن و دلسوز؟!

در زمان روحانی با سفارش آشنا اومد حالا شد دلسوز و مردمدار؟
بدبختای کاسه لیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
25
3
تنها گزینه در این شرایط اقای فرهور هست
هم آشنا با صنعت برق هست و هم علم و دانش مدیریتی دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
وای نگو تورو خدا انگار حالت خوب نیست! فرهور اولاً بازنشسته میشه عنقریب دوماً میتوانی استعلامی از نیروگاه شهید رجایی بگیری ببینی امپراطوری فرهور چطوریه؟ قبل از هر گونه اظهار نظر تحقیق کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
فقط و فقط با قدرت و درایت و جهادی و توانمند مهندس سید زمان حسینی . اگه واقعا این دولت و جناب وزیر میخواد مشکل تولید را حل کنه فقط ایشون و واسلام .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اقای فرهور انقدر که ... بیان کامنت بنویسند تو را معرفی کنند صدقه داده بودی الان از هفتاد تا بلا در امان بودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقای مهندس فرهور،‌مدیری متخصص و موفق هستن. ظاهرا اینجا یک عده فقط می خواهند همه رو بزنند و نفرت پراکنی کنن. طرزطلب که مهندس نیست پس به درد نمیخوره. فرهور مهندسه اما امپراطوره، اون یکی ... معلومه چتونه شما؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
3
11
کفش براق و پول مفت و کت شلوار گرون مجانی تن ایناست
کارش برای کارکنای بدبختی که زر دست اینا و امثال اینا بودن بدون حقوق و مزایای درخور شان
اگه امثال این نیروها نبودن هیچکدوم از این مفتخورها نمیتونستن ...
رییسی جان توم نتونستی برای مجازات اینها کاری کنی و فقط حرف زدی و اینا هم دارن با خیال راحت میرن
بیشتر کسانی که رانت و لابی دارن با خیال راحت حق و ناحق میکنن و کیف میکنن اخر کارم بدون ترسی صحنه رو ترک میکنن
منی که پدرم باید استرس اینو داشته باشم که آخر ماه با چندرغاز حقوق شرمنده ی خونوادم نشم اونوقت اینها.....
خدایا تا کی باید اینطوری امتحان بشیم؟ بسه دیگه خسته شدیم
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
7
15
تیمی که از وزارت نیرو در زمان تشکیل مادر تخصصی تولید آوردند به تولید برق ناآشنا بودند. منابع انسانی که با ورود خود در زمان اولین معاون در مادر تخصصی تولید به جان ساختار سازمانی تولید افتاد و آنچه انجام داد سنخیتی با ماهیت تولید ندارد. هدفش کاهش حقوق و عناوین سازمانی بود و انجام داد و نتیجه اکنون چیست؟ و در بسیاری از مزایا حتی ساعت اضافه کاری هم مداخله کرد و هر ماه به دنبال گزارش حقوق و سقف اضافه کاری به مافوق بودند. بی خبر از اینکه نیروگاه با سختی کار خود، خود مشکلات ذاتی دارد. در بودجه هم گروهی آمدند که جلوی ریخت و پاش! را بگیرند. در بسیاری از مسایل ریز سازمانی و خرید روزانه مداخله کردند. این بخش در تامین نقدینگی تولید ناتوان بود. تخصیص نقدینگی از طرف توانیر انجام نشد و تولید یک وصله ناجور صنعت برق شد. و تولید ماند و بدهی گسترده به نیروگاه ها. در برخی موارد حتی توانیر خود راسا به نیروگاه ها واریز داشته یعنی شرکت مادر تولید را دور زده! حقوق نیروگاه ها در بیشتر موارد بعد از زیر مجموعه توانیر داده میشد. روابط اقتصادی بین دو سازمان مدعی در برق یعنی توانیر سالمند و با تجربه و فرزند تازه متولد شده تولید هیچگاه به سامان نرسید. شرکتهای تازه تاسیس جنوب و شمال و غرب و شرق هم مشکل ساختاری حل نکرد.
جالبتر از همه اینکه با منفک شدن تولید از بدنه توانیر و واگذاری فعالیتهای شرکتهای برق به پیمانکاران، تعداد کارکنان شرکتهای برق نه اینکه کاهش نیافته بلکه افزایش یافته است. . در توزیع هم علی رغم واگذاری فعالیتها به پیمانکاران رشد نیرو داشته؟ یک بررسی نیاز است تا آسیب شناسی انجام شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
3
16
از غرویان چه خبر؟ اون کجا می‌ره .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از اینجا بهتر کجا داره که بره
از نیشابور امد به کجا رسید
الان تمام امتیاز های اعضای هیات مدیره رو میکیره چون نایب رییس هیات مدیره تولید برق زاهدان است کلی وام و پاداش و … میگیره
مدیرعامل تولید برق و معاون منابع انسانی ایشان نیز براشون زحمت های زیادی میکشه دیکه از اینجا بهتر کجاست
محل کار تهران
حقوق و مزایا بالا
از این طرف هم تمام پاداش ها رو از هیات مدیره زاهدان میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
البته جز هیات مدیره تولید برق زاهدان هیت مدیره یزد (جنوب شرق) هم هستند ایشون
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
5
4
یکی بداد توزیع مازندران برسه . ده ماهه که اداره تبدیل به ویرانه شده. هیچ کاری نمی شه. همه خوابن. همه دارن همدیگه رو می پان.
طرف رو گیر آوردن و مترسکش کردن می گن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
21
14
آقای طرز طلب آدم خوبی بود ...ولی بعضی از انتخاب ایشان اشتباه بود شخصی مثل مددی که از ... آمده بود وبعد از مدتی مجری ساخت ساختمان که کلی پول ... و از ... به ... رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم این چه اصراریه راجع به همه بد و بیراه بگیم،چه غیضی داریم نسبت به هم . چه اصراری داریم اسم افراد رو ببریم. و آبروی ملت رو بریزیم وسط . ین شخصی که نام بردید اندازه ده تای دیگه کار انجام میده و توانایی داره . کارهایی که میکنه رو به یه نفر شما بدن دوسال دور خودتون میپیچین. صد تا مسئولیت رو همزمان به ایشون بدید همه شو به بهترین نحو انجام میده.
نکنید دوستان با آبرو و حیثیت افراد بازی نکنیدو تاوان داره. از کوچیک شدن بقیه شما بزرگ نمیشید. سعی کنید شماهم برا خودتون بالا برید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
8
3
تشکر می کنم از برق نیوز:
دوستان نشر مطالب هم قوانین خواص خودش را دارد، برق نیوز که نمی تواند توهین، ترور شخصیت، بهتان و افترا نامعلوم و بدون سند را نشر دهد، واقعا اگر کسی سندی دارد ارسال کند به مراجع ذی الصلاح رسیدگی می شود، ضمن اینکه سعی کنید نظرات علمی و با آمار و تجزیه و تحلیل باشد، خواسته ای شما غیر قانونی بود فرد انجام نداده شما می خواهید او را بکوبید، تاوانش را باید برق نیوز بدهد.
انتقاد و نقد سازنده داشته باشید
مثلا سال ۹۰ نیروگاه حرارتی تولید .... بود، توسعه نداشته حالا این قدر است از برنامه عقب مانده و کشور را در تامین برق با مشکل روبرو کرده است، البته بعضی موارد مشکل بالادستی بود مانند کاهش آلودگی و کنوانسیون مربوطه .
لطفا منتطقی باشیم.
به قول ابو علی‌ سینا:
در همه دهر یک مسلمان آن هم کافر
پس در همه دهر یک مسلمان نبود
در آخر در ایران مدیر باسواد، متعهد و متخصص و فراجناحی مانند دکتر اسکندری پیدا نخواهید کرد قدرش را بدانید که زود دیر می شود ما قدرش را ندانستیم .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگر مراجع ذیصلاح فایده ای داشتن حال و روز مملکت بهتر از این بود
نخعی مقدم
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز مراجع ذیصلاح دولت قبل که با خودشون هستند
تعداد زیادی نامه از کارهای که مدیر عامل تولید برق نیروگاهای استان سیستان و بلوچستان اقای مهندس پودینه در ۱۰ سال مدیرعاملی ایشان زده شد
نامه رو برای خودشون ارسال کردند نه برای پاسخ گوی بلکه فقط در جریان باشه
چون ان اقا در سمت بازرسی وزارت خونه قبلش رییس دفتر مجامع مادر تخصصی برق حرارتی بودند و دوست خوبی داشتند
بعد از ان همه گزارش که ارسال شد تازه بدتر شد تعداد غیر معمولشان بیشتر شد
از استخدامی بدون ضابطه تا ……
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
11
11
طرزطلب مدیری است که با رانت در حوزه غیر تخصصی خود بالا آمده و بالاتر هم خواهد رفت چون اهل استفاده از رانت بود ! نمایندگاه دائم در اتاقش هستند ولی پرسنل شرکت نمی توانند نیم ساعت ببینندش ! قصه های پر غصه ای در دوران مدیریتش اتفاق افتاده از ساخت ساختمان جدیدبا مناقصات ... و قیمت ... تا عقد قرارداد جدید نیروگاههای مقیاس متوسط در واپسین روزهای مدیریتش !!
مپنا واحدهای وارداتی و دست ... را بنام تولید داخل به برق حرارتی قالب می کند آنهم با چند برابر قیمت واقعی !!!
کاش نهادی مستقل و نظارتی غیر از مجلسی ها ( که این واحدها را به شهرهاشون سفارش دادن و طرز طلب هم پذیرفته ) بیاد و به این قراردادها ورود کنه ! به نیروگاه زاهدان ، به نیروگاه لرستان ، به نیروگاه هنگام و ...سایر نیروگاههایی که ایشان مناقصه رفتن !!
مخصوصا آخرین مناقصه شان که کلاه گشادی بر سر برق حرارتی است ! مشاور سابقشان در شرکت سرمایه گذار دیگری سهامدار است و با هم قرارداد مبادله می کنند !!!!!!!
کی بود دنبال تعارض منافع می گشت ؟ بیا همینجاست
بازرسی اگر همین کامنتها را بخواند می فهمد با چه طرف است
پاسخ ها
پاسخگوی مجری طرح
| Iran (Islamic Republic of)
محمود خان کجا مپنا واحد دست دوم به برق حرارتی قالب کرده؟ خبر از طلب مپنا از دولت و برق حرارتی داری؟ قلم حرمت دارد چنین بی محابا بهتان می زنی شک دارم ذره ای اطلاعات داشته باشی اخوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
قالب کرده بدجور
خبر نداری الکی خودتو ننداز وسط
واحدهای سایز متوسط که استوک از خارج وارد کرده و به جای واحدهای ساخت خودش انداخته به برق حرارتی
برو از رئیست طرزطلب بپرس بهت میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از 44 هزار مگاوات سنکرون شده چه میزان دست دوم بوده؟؟؟ ضمنا مپنا عمرا استوک بیاره مگر اینکه موضوع خاصی باشه که اگر خبرشو داری واضح تر بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
12
10
با سلام : عملکرد هر مدیر ی باید با میزان امکانات ومنابع دراختیار ایشان مورد بررسی قرار گیرد جناب مهندس طرز طلب انسانی شربف وبزرگوار که تمام تلاش خود را شخصا در جهت حفظ نیروگاههای گذشته وایجاد نیروگاههای جدید بکار گرفتند وقطعا اگر دوره اول ودوم دولت گذشته را مورد توجه داشته باشیم که تنها رییس جمهوری که دوره دوم ان از دوره اول بیشتر رای داشتند جناب روحانی بودند که به پشتوانه برجام وارتباطات با دنیا وبهبود شاخص های رفاه اجتماعی موجب جلب رضایت مردم وارا بیشتر در دور دوم بودند که انتظار ورود سرمایه خارجی وتکنولوژی روز امد وهمچنین بهره مندی از منابع مصادره شده کشور در خارج عامل رونق وتوسعه صنعت در جهت رفاه بیشتر کشور که احداث نیروگاه های جدید نیز قطعا بخشی از ان بود موجبات اعتماد مردم گردید که متاسفانه با خروج امریکا وعدم حمایت وپشتیبانی داخلی عملا انچه انتظار بود نیز محقق نشد لیکن راهبری در چنین شرایطی بخصوص در حالیکه اقتصاد وتورم وتحریم نیز بر شرایط وسطح زندگی پرسنل وجامعه بشدت تاثیر گذار و خود ویژگی وپیچیدگیهای خاص را داشت که البته جناب مهندس طرز طلب با درایت تلاش خود را به انجام رساندند اگر چه گاهی توجه به نیروگاههای موجود وبخصوص با ایجاد وفاق وهمدلی مابین شرکتهای تولید ومدیریت تولیدوستاد (کاهش ومدیریت چالش های مابین برخی شرکتها )
واتخاذ تصمیمات بموقع ومستقیم قطعا موجب هم حفظ وارتقا تولید وهم سطح کیفی زندگی پرسنل درشرایط موجود از مواردی بودکه ایراد بر عملکرد ایشان خواهد بود که میتوانست موجبات افزایش سطح رضایتمندی نیز گردد بهر جهت انشالله بعنوان مدیر با تجربه از خدمات ایشان همواره صنعت برق و کشور بهره مند گردد و جانشین اینده نیز در عین رعایت اصل صداقت ومفاهیم الهی با شناخت موضوعات تخصصی وحمایت همه جانبه واستفاده از ظرفیت های موجود انچه را قطعا با تصمیم مناسب میتواند با همین شرایط نیز موجبات ارتقا جایگاه شرکت مادر تخصصی برق حرارتی در تولید برق از همین ظرفیت های موجود باشد را با اصلاح ساختاری ؛ استفاده از تجارب وتکریم نیروی انسانی و همچنین اولویت های مالی انشالله فراهم اورد تا در سایه رهبری حکیمانه ومردم عزیز بیش از همیشه موجب رشد وتعالی صنعت در خدمت به کشور باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جمع کن بابا
نمال براش
مهندس طرزطلب؟ باید بهش گفت ملا طرزطلب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با تشکر از توضیحات کامل و دقیق روابط عمومی اقای طرز طلب. چی شد تا الان برق نیوز بد بود. الان که حرف تغیر رییس پیش اومد اقای مقیمی به حرف اومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
7
13
تشکیل شرکت مادر تخصصی تولید اشتباه بود، هیچ نفعی برای تولید نداشت، همچنین جداسازی سانا از زیرمجموعه توانیر و تشکیل ساتبا، اینقدر با تشکیل این دوتا ساختار را عریض و طویل کردند و مدیران ضعیف آمدن و به فکر منافع خودشون بودند که وضعیت صنعت برق خرابتر شد، کل ساتبای فعلی رو میشه در یکی‌ دوتا دفتر در توانیر خلاصه کرد، همینطور برق حرارتی درحد یه معاونت براش کافی بود، اشتباهاتی که با این تغییر ساختار شد زیاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
2
2
برق نیوز انگار باز خارج زدی دادا آقای طرز طلب که سر کار تشریف دارند و بحث استعفایی هم مطرح نیست خواب دیدید خبره
مدیر پایگاه نگفتیم که رفته
گفتیم استعفا داده و هنوز هم وزیر نپذیرفته
مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
2
2
برق نیوز جان اگه چیزی میدونی بگو خسته شدیم هی کامنت خوندیم
مدیر پایگاه از کجا؟
پاسخ ها
مهندس
| Iran (Islamic Republic of)
جانشین طرز طلب
مدیر پایگاه کسی هنوز قطعی نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
2
2
مقدار عیدی و پاداش شرکت های مدیریت تولید مشخص نشد؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
11
7
استاد طرزطلب متخصص معارف اسلامی در معیت رییس برق حرارتی کاری کرد که ادیسون و تسلا نتونستن انجامش بدن

پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مجید جان دلبندم!
منظورت از معیت همون کسوته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
3
0
فرخزاد را بزارید مدیرعامل حرارتی، تا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
... اون جا رو هم بزنه بپکونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
1
3
سلام.
پس مدیرعامل خوزستان چی شد؟؟
برق نیوز عزیز لطفا اطلاع رسانی کنید...
چرا تغییر به تعویق افتاد...؟؟؟
ممنونم از برق نیوز پاسخگو
مدیر پایگاه از دفتر وزیر قراره برای جایگزینی تصمیمات اعلام بشه
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
سلام.یعنی خدری عوض میشه یا فقط معاونت هاش تغییر میکنن؟برق نیوز خواهش میکنم جواب بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بزودی تغییر خواهد کرد..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ساییدی با این خدری
کارمند برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
4
8
سلام برق نیوز
متاسفانه امروز باخبر شدیم رفتن آقای طرزطلب منتفی شده است و خوشحالی ما فقط چند روز بیشتر دوام نداشت.
دوستدار صنعت برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
29
5
اگر جانب انصاف را رعایت کنیم در میان مسئولین مادر تخصصی کسی که از همان ابتدا با تمام سختی های پیش رو نهایت تلاش خود را بعمل آورد و منابع انسانی را به معنای واقع ترجمه نمود جناب غرویان بود. ایشان کار در وزارتخانه را تجربه کرده و با تمام وجود در مسیر توجه به نیروهای شایسته و کاردان گام برداشت. ای کاش شرایطی فراهم شود تا بتوانند در جایگاههای بالاتر منابع انسانی قرار گیرند و منشاء خیر و اثر بیشتر باشند. در بسیاری از اظهار نظرها ایشان را عامل تعدیل ها و کم شدن مزایا و... می دانند در حالیکه تا آنجا که آگاهم و از چشم اغلب ما پنهان است ایشان در بسیاری از موارد مدافع و خیرخواه نیروی انسانی صنعت بوده اند که اثرات فراوان آن را با اقدامات ارزشمند و نظم دهی به جنبه های مختلف این عرصه در کنار تیم توانمند و درجه یک همراه ایشان شاهد بوده و هستیم. به سهم خود و به نمایندگی از طرف فرهیختگان منابع انسانی صنعت از زحمات و تلاش ایشان و سایر عزیزان دفتر منابع انسانی مادر تخصصی سپاسگزارم و آرزوی موفقیت روزافزون و سلامتی برایشان دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جناب غرویان عزیز همین رو بگم وقتی میایی زاهدان خونه جواد جان یا با محبعلی با سانتافه میری….
شما برای ما ثابت شده ای
همینی که است رو یادته
یادته چطور طرف دوستان هیئت مدیره رو میگیری
ناشناس
| Russian Federation
طنزه؟ دوربین مخفیه؟ خود همکاران دفتر اینو نوشتن؟
مجید بهروزی بازنشسته نیروگاه تبریز
| Iran (Islamic Republic of)
بنده بدون غرض .عرض میکنم که اقای غرویان از نظرشخصیتی شاید ادم بدی نباشه و شاید هم بقول شما عامل اصلی قطع مزایای پرسنل نباشه که احتمالا هم اینطوریه ولی هرجا صحبت از کاهش مزایای پرسنلی باشه نام ایشان خیلی درخشان هست و درنظر نمایندگان پرسنل هم که دائما جهت پیگیری مسایل پرسنل به مادر تخصصی مراجعه میکنندهیچکس از مسئولین به اندازه ایشان بار منفیندارند امیدوارم که درمدت کم باقیمانده از خدمتشون درجهت اصلاح نظر پرسنل ونمایندگان حرکتکنند برای ایشان دراین راه ارزوی موفقیت دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اینکه میای با اسم دوستدار برق کامنت دروغ میزاری میخوام بگیرم از تخم مرغ آویزونت کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
5
13
برق نیوز خبر را اصلاح کن
ابقا شد
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
3
4
ما فقط اینو بگیم که مازندران با شدت بالایی حاموشی داره. سوادکوه بابل آمل ساری گلوگاه بهشهر نکا از هم جا بدتره. وضع خیلی خدگرابه. پریروز 65 فیدر قطع بودن چون بعد برف همینجور تیرها می افتن پایین.
معاون بهره برداری شاسی بلند دو کابین سواره و هر روز داره ...
سرپزست ما هر روز یواشکی تهران می,ره تا پستشو بگیره. از,طرفی معاوناش هم بشدت فعال هستن.
جلسه شبانه تو قائمشهر خ تهران برقراره تا این گروه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بابا کشتی ما را با این مازندرانت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
5
25
متاسفانه طرزطلب ابقا شد دوستان:-)
ایران قوی... رییس جمهور فساد ستیز, به به
پاسخ ها
امیر
| United States of America
فقط چند روز خوشی داشتیم
حیف شد
محرابیان هم راه اردکانیان میره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
2
6
برق نیوز جناب آقای مهندس طرزطلب ابقا شدند.خبر استعفای ایشان را حذف کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مهندس طرزطلب؟
روحانی طرزطلب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
10
عزیز دل شمایی که از غرویان تعریف کردی اگر عالی بود الان باید تو خود ستاد بود نه شرکت زیرمجموعه اون هم تازه تأسیس نه شرکت قدیمی
تو ستاد که بود چه گلی زد به سر بچه های ستاد که حالا بزنه تو سر شرکت مادر تخصصی
عزیز دل با تحقیق تعریف کن
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
8
0
باسلام و احترام ، عزیزان برق نیوز خسته نباشید ، شنیده شده مدیر عامل برق منطقه ای خوزستان بجای آقای طرز طلب انتخاب شده است .آیا صحت دارد؟ و اصولا کی میخواهند مدیر عامل برق منطقه ای خوزستان را تغییر دهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یا ابالفضل اگر که اینطور باشه که باید مدیریت را تعطیل فرض کرد
مدیر برق حرارتی
|
Russian Federation
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
24
10
اقدام وزیر نیرو در ابقای مهندس طرزطلب، اقدامی بسیار هوشمندانه بود چون فقط خود ایشان توان پیشبرد برنامه هایی که تعریف کرده (به ویژه تا تابستان سال آینده) داره. کارنامه طرزطلب پر از نقاط قوت و ضعف هست اما کارنامه افرادی که در دوماه گذشته به عنوان جایگزین‌اش مطرح شدن پر از خالی بود!
ان شا الله با تغییر هیات مدیره و برخی مدیران ارشد و اعمال اصلاحاتی در تعیین اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه، شاهد بهبود شرایط تولید برق حرارتی و رفع نقاط ضعف مجموعه باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هوشمندانه بود چون جنابعالی نون خورش هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
وقتی در دوران مدیریت طرزطلب یک بیسوادی چون … که منشی مدیر عامل و هیئت مدیره در نیروگاه ما بوده تبدیل به مدیر عامل یک نیروگاه دیگر میشود کیفیت مدیریت طرز طلب را درک می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
1
منابع انسانی فرهیخته هم مگه داره !!!شوخی میکنی !!! طنزی بیش نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
3
برق نیوز خبر داری چه کسانی در انتصابات دست بر نظر دارند؟
فقط وزیر و کردی و توانیر یا بعضی نمایندگان به ظاهر انقلابی هم هستند یا دیگر ارکان؟
مدیر پایگاه بیشتر دفتر وزیر و نمایندگان و ستاد رئیسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
2
7
کاش مجلس و وزارت خونه ها شخم زده میشد تا قانون پایستگی مدیران از بین بره
میگن خود نیرو وایساده کنار میگه قانون برای مدیران ایرانی بوده من ازشون کپی کردم

مردم و کارمندان خسته ان خجالت بکشید آقایون محرابیان , مجلسیان, توانیری ها
خجالت بکشید
حیا کنید
شرم کنید
کارمندان بدبخت چه گناهی کردن مگه؟
مدیران بی انگیزه و فشل و بی رمق و باند باز رو بندازین بیرون چرا ابقا میکنین آخههههه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
1
7
انشالله بعد از پیک تابستان و اعمال خاموشی های فراوان همشون را با خفت بیرون می کنند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
3
آقای طرزطلب در معاونت مالی یکی از همکاران خانم که سال گذشته بازنشسته شده بصورت شرکتی بر سر کار آورده .و با توجه به ممنوعیت بکارگیری پرسنل بازنشسته چند نفر بازنشسته که در برق حرارتی بودند در سال گذشته اخراج شدند .ولی این خانم سر کار هستند.
تست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
4
2
پيشنهاد ميشه از فارغ التحصبلان دانشگاه امام صادق استفاده شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
1
0
بله اینم خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
5
3
امیدوارم هرکی مدیر عامل برق حرارتی میشه یک فکری هم برای مدیران حراست نیروگاههابرداره مدیرانی که حالا دیگه خودشون را از مدیر عامل بالاتر می دونن و نمی گذارن مدیران عامل کار کنن یکیشونم مدیر حراست نیروگاه یزد هستش آخه کجا پیدا می کنید یک مدیر حراست از ماشین شرکت به عنوان وسیله شخصی استفاده کنه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
بله اینجوری بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
2
5
پیشنهاد می کنم مدیرعامل جدید قبل از هر چیز رسیدگی مفصلی به زیردستان و جاده صاف کن های مدیریت قبلی انجام بدن. قراردادهای خصوصی برق حرارتی در حوزه احداث به زودی زود وزیر رو هم برکنار خواهد کرد. کافیه به چگونگی صدور مجوز نیروگاه های جدید و حداقل شش برابر کردن قیمت بعضی قراردادها توجه کنن. خیلیا در ایام طرزطلب و عظیمی با بله قربان گویی راه صدساله رو یک شبه رفتن و به جایی رسیدن که خوابش رو هم نمیدیدن. به امید ورود مدیرعامل جدید و بازرسی به این موضوعات. حقی که از بودجه مردم و کشور در این زمینه تلف شده در چند سال اخیر سابقه نداشته
ساتبایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
مگه مهندس طرز طلب ابقا نشد؟؟؟اگر ابقا شده پس چرا اسمی از مدیریت جدید به میون میاد؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار