کد خبر: ۸۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
امام جمعه بادرود خواستار شد
امام جمعه بادرود گفت: با فرا رسیدن فصل گرم تابستان محاسبه تعرفه برق گرمسیری برای این منطقه ضروری است.
حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در نماز جمعه بادرود اظهار کرد: دنیا در سکوت خبری جنایات آل سعود همگان را متعجب کرده و در این بین آنچه حکام سعودی را مجنون و دیوانه کرده صبر و استقامت مردم انقلابی یمن است که جرمشان حق‌طلبی و استقلال‌طلبی است.

وی افزود: با گذشت تاریخ روسیاهی آل سعود بیشتر هویدا و پیروزی نهایی از مردم صبور یمن است و ما نیز دعا می‌کنیم روزی خفت جهانی آل سعود و فروپاشی حاکمان مزدور عربستان را به چشم ببینیم.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به روز جهانی خانواده تصریح کرد: خوشبختانه خانواده در بین جامعه ایران اسلامی از قداست خاصی برخوردار است و بایستی این رویه ادامه داشته باشد و حرمت والدین و بزرگ‌ترها همچون گذشته حفظ شود.

وی خاطر نشان کرد: در آستانه روز 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات هستیم و این روز همان سالروز تولد ارتباط انسان‌ها است، شاید در گذشته انسان‌ها از احوال همدیگر خبری نداشتند ولی امروز به لطف دستگاه‌های ارتباطی، دنیا تبدیل به یک دهکده شده که همگی آنلاین از احوال و حوادث پیرامون دنیا باخبر می‌شوند، این خوب است اما بایستی مواظب آثار سوء ارتباطات نیز باشیم.

قاسمی در پایان ضمن تشکر از نماینده مجلس به خاطر زحمات و خدمات شایسته اضافه کرد: آنچه که مردم منطقه بادرود را در ایام فصل تابستان رنج می‌دهد، محاسبه تعرفه برق عادی، تصاعدی و کمرشکن است و انتظار داریم دولت‌مردان در محاسبه تعرفه برق منطقه بادرود، تعرفه گرمسیری را لحاظ کنند.
منبع: فارس
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
0
0
با گرمسیری شدن مشکل خیلی از مردم حل می شود
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار