کد خبر: ۱۲۳۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴
مدیر امور برق شهرستان فهرج گفت: کاهش تلفات توزیع برق این شهرستان از 17 درصد در پایان سال 93 به 14 درصد در پایان آبان ماه 94 رسیده است.
به گزارش برق نیوز، حمزه صدیقی اظهار داشت: برای نخستین‌بار در سطح شهرستان فهرج شورای حفظ حقوق بیت‌المال با محوریت کاهش سرقت تجهیزات و کاهش تلفات توزیع برق برگزار شد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه انرژی برق در زندگی مردم و لزوم صیانت از هزینه‌های بیت‌المال در فرآیند تولید، انتقال و توزیع برق بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار و 500 فقره انشعاب غیرمجاز برق از سطح شهرستان فهرج جمع‌آوری شده و 300 فقره از آنها تبدیل به انشعاب مجاز شده است.

مدیر امور برق شهرستان فهرج تاکید کرد: نتیجه این اقدامات کاهش تلفات توزیع برق این شهرستان از 17 درصد در پایان سال 93 به 14 درصد در پایان آبان ماه 94 رسیده است و امیدواریم با ادامه این همکاری‌ها در آینده‌ای نزدیک تلفات این شهرستان به کمتر از10 درصد کاهش یابد.

مدیر امور برق شهرستان فهرج خاطرنشان کرد: برای نخستین‌ بار در سطح شهرستان فهرج شورای حفظ حقوق بیت‌المال با محوریت کاهش سرقت تجهیزات و کاهش تلفات توزیع برق برگزار شد.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار