کد خبر: ۱۳۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
همزمان با آغاز سي وهشتمين بهار پيروزي انقلاب اسلامي ايران در سال دولت و ملت ،همدلي و همزباني ۵۳۲ پروژه‌ي اين شركت افتتاح می شود.
به گزارش برق نیوز، همزمان با آغاز سي وهشتمين بهار پيروزي انقلاب اسلامي ايران در سال دولت و ملت ،همدلي و همزباني 532 پروژه‌ي اين شركت درقالب 89 طرح بزرگ اعم از طرح‌هاي تامين برق مراكز بهداشتي، درماني، آموزشي، كشاورزي، صنعتي ،مجتمع‌هاي مسكوني و همچنين افتتاح پروژه‌ي ساختمان‌هاي اداري - رفاهي ،کاهش تلفات انرژي، روشنايي معابر و نيز اصلاح و بهينه‌سازي شبكه‌هاي توزيع برق استان را شامل مي‌شود با اعتباري بيش از 101 ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد‍.

 عادل كاظمی مديرعامل شركت توزيع نيروی برق استان زنجان با بيان اين مطلب كه وضعيت کنوني صنعت برق در مقايسه با پيش ازانقلاب رشد کمي وکيفي قابل توجهي داشته است، ادامه داد: همزمان با دولت يازدهم نيز پيشرفت چشمگيري در حوزه‌ي بهره‌‍‌برداري از پروژه‌هاي مربوط به شبكه‌هاي توزيع برق از جمله اصلاح و بهينه‌سازي و بهره‌مندي از فناوري‌هاي روز دنيا داشته‌ايم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امسال همزمان با ايام الله دهه فجر كه از سوي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به شعار دولت و ملت ، همدلي و همزباني نيزمزين شده است ، تعداد 532 پروژه‌ي قابل افتتاح اين شرکت با صرف اعتباري بيش از 101 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد.

 وي افزود: از مجموع 89 طرح بزرگ درسطح استان ، تعداد62پروژه با اعتباري بالغ بر 73ميليارد ريال مربوط به شهرستان زنجان ونواحي ، تعداد 10پروژه با اعتباري بالغ بر 11ميليارد ريال مربوط به شهرستان خدابنده ، تعداد7 پروژه با اعتباري بالغ بر6 ميليارد و400ميليون ريال شهرستان خرمدره و تعداد 10پروژه با اعتباري بيش از 10ميليارد ريال به شهرستان ابهر اختصاص يافته است.

 گفتني است با به بهره برداري رسيدن طرح هاي مربوط به شركت توزيع نيروي برق استان زنجان  قابليت اطمينان قريب به 13 هزار و 500كيلومتر شبكه توزيع برق در سطح استان زنجان  ارتقاء يافته و مردم شريف مناطق ياد شده از نعمت برق با كيفيت مناسب در تمامي سطوح بهره مند؛ و گام هاي موثري در توسعه ي استان برداشته مي شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار