کد خبر: ۲۶۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶
به پاس بیش از ۳۸ سال فعالیت در بخش تحقیق، طراحی و تولید دستگاههای اندازه گیری برق و الکترونیک و تحقق بخشی از اهداف صادراتی و توسعه بازار خدمات فنی و مهندسی، شرکت الکترونیک افزار آزما (دانش بنیان)، بعنوان صادر کننده نمونه ملی سال ۹۶ تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.
شرکت الکترونیک افزار آزما عنوان صادر کننده نمونه ملی را از آن خود کرد
به گزارش برق نیوز،، این شرکت موفق شد عنوان ارزشمند «صادر کننده نمونه ملی» را در بین صادرات کنندگان برتر کسب نموده و از دستان معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت در مراسم روز ملی صادرات تندیس و لوح دریافت نماید.

کنتورهای ساخت این شرکت با دانش فنی ۱۰۰ % داخلی و با بالاترین کیفیت و مشخصات فنی، در حال رقابت با برند‌های برتر دنیا در کسب سهم بیشتر بازار‌های بین المللی می‌باشد و در ردیف صادرات خدمات فنی و مهندسی ارزش و اعتبار فراوانی برای جمهوری اسلامی ایران بدنبال داشته است.

شرکت الکترونیک افزارآزما در سال ۱۳۵۹ توسط گروهی از فارغ التحصیلان رشته برق و الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف تأسیس و طی ۳۸ سال فعالیت شبانه روزی برای اولین باردر ایران موفق به طراحی و تولید بیش از ده‌ها نوع دستگاه‌های اندازه گیری الکترونیکی با کیفیتی مطابق با استانداردهای بین المللی گردیده است.

کلیه مراحل تحقیقات، طراحی، تولید مدارات، سخت افزار و نرم افزار و ساخت قطعات فلزی، پلاستیکی و بدنه دستگاه‌ها توسط این شرکت و توسط تجهیزات پیشرفته و سیستمهای خودکار انجام می‌پذیرد.
شرکت الکترونیک افزار آزما عنوان صادر کننده نمونه ملی را از آن خود کرد 

بر اساس این گزارش، از سال ۱۳۸۰ این شرکت همکاری گسترده‌ای را با وزارت نیرو در جهت طراحی و تولید سیستمهای اندازه گیری مورد نیاز صنعت برق کشور آغاز نمود و با دستیابی به دانش فنی صد در صد داخلی موفق به تولید انواع کنتور تکفاز و سه فاز دیجیتال چند تعرفه گردید. در این راستا موفق به تاسیس کارخانه، خرید و نصب مدرن‌ترین ماشین آلات و همچنین راه اندازی آزمایشگاه منحصر بفرد جهت تست‌های استاندارد کنتور و رفع نیازهای بخش تحقیقات و ارتقاء کیفیت تولید با ظرفیت تولید بیش از شش میلیون دستگاه کنتور (در سال) گردیده است. این شرکت تا کنون بیش از هشت میلیون انواع کنتور برق چند تعرفه دیجیتالی را به بازار ارائه نموده است.

این شرکت با هدف دستیابی به کیفیت بهتر و استانداردهای جهانی موفق به دریافت گواهی نامه از شرکت KEMA هلند، شورای ارزیابی و گواهی کیفیت کالا از شرکت توانیر، تاییدیه DLMS و گواهی نامه‌های دیگر شده است و هم زمان اقدام به بازاریابی و توسعه بازار محصولات خود در خاورمیانه و کشورهای همسایه نموده و کسب عنوان صادر کننده نمونه ملی در راستای گام‌های برداشته شده در این مسیر بوده است.
شرکت الکترونیک افزار آزما عنوان صادر کننده نمونه ملی را از آن خود کرد 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Hasan valipor
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
سلام و خسته نباشید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار