کد خبر: ۲۶۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: این از زیرکی رئیس جمهور است که در این شرایط حساس و بحرانی در حوزه آب کشور، سعی کرده گزینه‌ای برای تصدی وزارت نیرو انتخاب کند که سال هاست در حوزه منابع آب و مدیریت منابع آب کشور کار کرده و از تجربیات بین المللی نیز برخوردار است.
به گزارش برق نیوز، سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ایران  در خصوص وزیر پیشنهادی نیرو اظهار داشت: به اعتقاد من، این از زیرکی رئیس جمهور است که در این شرایط حساس و بحرانی در حوزه آب کشور، سعی کرده گزینه‌ای برای تصدی وزارت نیرو انتخاب کند که سال هاست در حوزه منابع آب و مدیریت منابع آب کشور کار کرده و از تجربیات بین المللی نیز برخوردار است.

وی افزود: اردکانیان از خانواده آب و از بدنه وزارت نیرو هستند که امیدوارم بتواند با تجربیاتی که از گذشته و اکنون که در انبان خود دارد استفاده کرده و بتواند کشور را از مسیر بحران زده خارج کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم در صورت اخذ رأی اعتماد از مجلس، ایشان بتواند متناسب با قوانین در سایر عرصه‌ها نیز از جمله هوشمند سازی کنتورهای برق، آبرسانی به روستا‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه کاره تمام توان خود را بکار بسته و این پروژه‌ها را به سرانجامی خوب برساند.


منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار