کد خبر: ۴۰۶۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
در مراسمی با حضور مدیرعامل توانیر، بهره برداری از ۴۰۰ پروژه توزیع برق در استان زنجان آغاز شد.

به گزارش برق نیوز،  محمد حسن متولی زاده در مراسمی که به منظور بهره برداری از ۴۰۰ پروژه توزیع برگزار شده بود گفت: بخش توزیع پیشانی صنعت برق است و رضایت مردم بستگی به نحوه خدمات رسانی همکاران در این بخش دارد.

مدیرعامل توانیر همچنین به کسب دو رتبه توسط توانیر در جشنواره شهید رجایی نیزدر دو محور فنی و رضایتمندی مردم اشاره کرد و با بیان این که در بخش فنی این رتبه قابل انتظار بود تصریح کرد: به طور حتم کسب رتبه در زمینه میزان رضایتمندی مردم نتیجه فعالیت مستمر همکاران و خدمات رسانی در بخش توزیع است.

وی به سهم تولید در استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به این که بیشترین میزان برق در استان در بخش تولید مصرف می‌شود، وظایف مسئولان در زمینه بهینه سازی مصرف و افزایش بهره وری افزایش می‌یابد.

در این مراسم همچنین مدیرعامل توزیع برق زنجان نیز گفت: ۴۰۰ پروژه‌ای که در این مراسم به صورت همزمان به بهره برداری می‌رسد بیشتر در حوزه توسعه و بهینه سازی، اصلاح و بهینه سازی، نیرو رسانی، روشنایی معابر و... است.

 علیرضا علیزاده افزود: مهمترین پروژه‌ای که در این مراسم شاهد بهره برداری از آن هستیم، تعویض ۵۰۰ کیلومتر از شبکه مسی و تبدیل آن به کابل خودنگهدار است که تاثیر بسزایی در کاهش تلفات، جلوگیری از سرقت سیم‌ها و افت ولتاژ دارد.

وی تصریح کرد: بیشتر این شبکه‌ها در مناطق روستایی قرار دارد و به همین دلیل نتایج بسیار خوبی پایدار کردن شبکه‌های برق روستا‌ها داشته است.

وی همچنین حذف قبوض برق نیز اشاره کرد و گفت: به منظور رفاه حال مشترکان روستایی، تمهیداتی اندیشیده شده تا مشترکانی که از گوشی‌های همراه هوشمند برخوردار نیستندات نیز بتوانند هزینه برق مصرفی را بدون دریافت قبض کاغذی دریافت کنند.

برپایه این گزارش در پایان این مراسم جلسه بررسی چالش‌ها و توانمندی‌های صنعت برق زنجان با حضور مدیرعامل توانیر، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر و مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای زنجان، توزیع برق زنجان و توزیع برق قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
0
0
با سلام _ امیدوارم این متن رو مدیران محترم حراست یا بازرسی وزارت نیرو مشاهده نمایند.
در آیین بهره برداری 400 پروژه توزیع برق استان زنجان ساختمان اداری نیز که به تازگی ساخته شده بود افتتاح گردید. نکات بسیار جالب در این ساختمان ساخت اتاق مخفی مجهز برای استراحت در داخل اتاق کاری مدیر عامل همچنین آسانسور اختصاصی مدیر عامل می باشد . مدیرعامل محترم در این وضعیت اقتصادی و معیشتی آحاد مردم با چه مجوزی میتواند برای خودش این چنین امتیازاتی قائل شود. مگر از جیب شخصی و مبارک خودشان این هزینه ها رو می نمایند که بی پروا هزینه گزاف از بیت المال صرف می نمایند. در این میان نقش واحد حراست چه بوده است ؟
بنظر یه زد و بندی اینجا اتفاق افتاده ....
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار