کد خبر: ۴۰۷۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
در شرایطی که خبر‌ها حکایت از آن داشت که تماس بسیاری از شهروندان رشتی با اداره برق با موفقیت انجام نمی‌شود و تلفن این اداره به صورت مداوم اشغال است، حالا از آتش نشانی رشت خبر رسیده که اکثریت تماس‌ها به آتش نشانی رشت به دلیل قطعی برق بوده است!

به گزارش برق نیوز، در حالی که از روزهای گذشته سازمان هواشناسی طی اطلاعیه های متعدد از بارش برف در گیلان خبر داده بود ، دستگاه های زیربط از جمله شرکت توزیع نیروی برق گیلان ، با توجه به عملکرد ضعیفش در سالهای گذشته ، باز هم ناتوان از کنترل اوضاع ، نتوانست به شهروندان خدمت رسانی کند . 
 
در شرایطی که از صبح دیروز خبر‌ها حکایت از آن داشت که تماس بسیاری از شهروندان رشتی با اداره برق با موفقیت انجام نمی‌شود و تلفن این اداره به صورت مداوم اشغال است، حالا از آتش نشانی رشت خبر رسیده که اکثریت تماس‌ها به آتش نشانی رشت به دلیل قطعی برق بوده است!


این اتفاق در شرایطی رخ داده است که اداره برق از پاسخگویی به شهروندان خودداری کرده و از نظر خدمت رسانی در حوزه برق با مشکل جدی مواجه هستند و تماس‌ها منجر به نتیجه نمی‌شود. حالا نیز تماس‌های مکرر شهروندان در خصوص مشکلات برقی شهروندان باعث شده است که برای آتش نشانی شهرداری رشت مشکلات فراوان به وجود بیاید.
 
لازم به ذکر است مردم در تماس با ۱۲۱ فوریت های برق با بوق اشغال دائم مواجه می شوند و طبق تماس  روابط عمومی توزیع برق گیلان نیز جوابگو نمی باشد.
 
منبع: رشت 20 و عصر کاسپین
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار