کد خبر: ۴۱۱۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
۶ پایه‌ی تازه نصب شده‌ی اداره برق سوادکوه در جاده آلاشت بعد از معدن کارمزد که دو ماه پیش نصب شده بود ، توسط عوامل راهداری سوادکوه تخریب شد.
به گزارش برق نیوز، این عکس‌ها مربوط است به ۶ پایه‌ی تازه نصب شده‌ی اداره برق سوادکوه در جاده آلاشت بعد از معدن کارمزد که توسط عوامل راهداری سوادکوه تخریب شد.

این پروژه در راستای تقویت و نوسازی شبکه برق ۲۰ روستای منطقه و شهر آلاشت، همچنین تقویت شبکه برق تغذیه کننده روستا‌های مسیر شش رودبار و برق رسانی به چند واحد تولیدی، از جمله یک مزرعه پرورش ماهی درحال اجرا بود.

تخریب و شکستن تیر‌های برقی که دو ماه پیش توسط اداره برق (یک اداره دولتی) نصب شد، توسط اداره راه (یک اداره دولتی دیگر)، علاوه بر خسارت حداقل ۴۰ میلیون تومانی، باعث خواب پروژه‌ها خواهد شد. جالب اینکه این پروژه در راستای حمایت از تولید و با فوریت درحال اجرا بود!

گفتنی است پس از ممانعت اداره راه، مراحل اخذ مجوز در اداره کل راه وشهرسازی مازندران در حال پیگیری بود و پس از حدود دوماه، این اداره کل هنوز کارشناسی برای بازدید نفرستاد و سبب شد عوامل راهداری در تعطیلات عید، این تیر‌ها را تخریب کنند، در حالی که فرماندار شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت، از انجام چنین اقدامی مطلع نبود.
 
یک اداره تیر کاشت، یک اداره تخریب کرد؟!
 
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار