کد خبر: ۴۱۳۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
مدیر امور برق منطقه ۲ زاهدان گفت: ۵۰۰ انشعاب برق غیرمجاز در منطقه سیادک و حوالی آن از توابع این شهرستان کشف و جمع‌آوری شد.

به گزارش برق نیوز،  مدیر امور برق منطقه ۲ زاهدان گفت: ۵۰۰ انشعاب برق غیرمجاز در منطقه سیادک و حوالی آن از توابع این شهرستان کشف و جمع‌آوری شد.

مسعود نژاد عبدالله  اظهار داشت: در پی اعلام گزارش مشترکان برق مبنی بر وجود انشعاب‌های غیرمجاز در منطقه سیادک و حوالی آن تیمی از نیرو‌های شرکت توزیع برق با هماهنگی مقام قضایی انشعابات غیرمجاز این منطقه راشناسایی و نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کرد.

وی ادامه داد: استفاده غیرمجاز از انرژی برق یکی از چالش‌های جدی شرکت توزیع نیروی برق است که صدمات و خسارات قابل توجهی به شبکه برق وارد می‌کند.

مدیر امور برق منطقه ۲ زاهدان بیان کرد: استفاده غیرمجاز و سرقت انرژی برق علاوه‌بر پیامد‌های زیان‌بار در شبکه توزیع، موجب آسیب و خسارت به وسایل و تجهیزات الکتریکی مشترکان خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته انشعابات برق غیرمجاز هفت میلیارد ریال به حوزه شرکت توزیع برق شهر زاهدان خسارت وارد کرده است افزود: هزار انشعاب غیرمجاز سال گذشته در بخش برق منطقه ۲ زاهدان جمع‌آوری شده است.

نژاد عبدالله ادامه‌داد: افراد با داشتن مدرک معتبر دال بر تملک اراضی و احراز هویت می‌توانند به امورات برق زاهدان و یا از طریق نام‌نویسی در اپلیکیشن خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به قید فوریت انشعاب دریافت کنند.

بعد از  انقلاب اسلامی بیش‌از پنج هزار و ۴۵۵ روستا معادل ۹۳.۴ درصد روستا‌های دارای مجوز سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخوردار هستند.

قبل از پیروزی انقلاب مشترکین برق در سیستان و بلوچستان ۴۳ هزار و ۷۱۶ مشترک بوده و هم‌اینک به ۸۴۵ هزار و ۶۴۸ مشترک رسیده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار