کد خبر: ۴۱۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: وی مرتکب ۲۲ فقره سرقت سیم برق شده بود که در نهایت با تیزهوشی کاراگاهان به دام افتاد.

به گزارش برق نیوز، محمدرضا امیری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از ارجاء چند پرونده در خصوص سرقت سیم برق به پلیس آگاهی، کاراگاهان اقدامات خود را برای شناسایی عوامل سرقت آغاز کردند.

وی ادامه داد: تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با افزایش گشت‌های موفق به دستگیری فردی شدند که در حال سرقت سیم برق در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه بود.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی‌های به عمل آمده اعتراف کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ فقره سرقت سیم برق مرتکب شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: کاراگاهان در ادامه و با راهنمایی سارق حرفه‌ای، یک نفر مالخر را نیز که اقدام به خرید سیم برق‌های سرقتی می‌کرد، دستگیر کردند.

وی در پایان از معرفی سارق و مالخر دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار