کد خبر: ۴۲۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۹
دو پایگاه غیرمجاز استخراج ارز‌های دیجیتال در محدوده خیابان ولیعصر و خیابان شیخ هادی شده شناسایی و جمع آوری شد.

به گزارش برق نیوز؛ در راستای حفظ پایداری و جلوگیری از استفاده غیرمجاز از شبکه توزیع برق پایتخت، کارشناسان منطقه برق فارابی با همکاری دفتر حقوقی و حراست این شرکت، موفق به شناسایی دو مرکز غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در محدوده خیابان ولیعصر و خیابان شیخ هادی شده و با هماهنگی انجام شده با مراجع قضایی و انتظامی، ۱۰۰ دستگاه کشف شده، توسط مراجع انتظامی، جمع آوری شد.

علیرضا صالحی؛ مدیر منطقه برق فارابی  گقت: یکی از پایگاه‌های استخراج رمزارز کشف شده با استفاده غیرقانونی از تعرفه مخفف واگذار شده به یک مرکز درمانی، اقدام به تولید ارز دیجیتال کرده است.

دستگاه‌های استخراج رمز ارز، به دلیل مصرف بسیار زیاد انرژی، فشار قابل توجهی بر شبکه توزیع برق به ویژه در ساعات اوج بار وارد می‌کنند و بر اساس قوانین جاری، هرگونه استفاده از انشعاب برق برای اهداف مغایر با تعرفه واگذار شده، نقض آیین نامه تکمیلی تعرفه‌های برق و قرارداد واگذاری انشعاب بوده و حسب قانون، قابل پیگیری خواهد بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار