کد خبر: ۴۲۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
وزیر نیرو گفت: امروز نخستین روز از آخرین سال فعالیت دولت است؛ انشاءالله در ۱۲ مرداد سال آینده طبق برنامه و روال معمول، کار تحویل رسمی مسئولیت به منتخب بعدی ملت ایران برای اداره قوه مجریه انجام خواهد شد. این بدان معناست که ما یک سال سراسر امید و توام با تدبیر را در اختیار داریم که کارنامه موفقی را هم از خود به یادگار بگذاریم و هم ریل‌گذاری مناسب برای فعالیت‌های دولت بعدی صورت گیرد.
به‌گزارش برق نیوز،وزیر نیرو از بهره‌برداری شبکه‌های آبیاری و زهکشی در ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی حاصلخیز استان‌های کرمانشاه و ایلام در هفته آینده خبر داد.
 
«رضا اردکانیان» روز دوشنبه در آئین بهره‌برداری از ۱۵ پروژه صنعت برق استان تهران در چهاردهمین هفته پویش  هرهفته_الف_ب_ایران با اشاره به وجود رودخانه‌های مرزی و حوضه‌های آبریز مشترک در ۱۲ استان مرزی کشور اظهار داشت: در پانزدهمین هفته از پویش، مجموعه پروژه بزرگی در عرصه آب و خاک کشور با عنوان طرح‌های توسعه منابع آب و خاک مرزی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه برای چگونگی استفاده از این منابع حیاتی با همه کشور‌های همسایه معاهدات معتبر بین‌المللی داریم و مرزنشینان ما شایسته‌ترین‌ها برای بهره‌مندی از این منابع خدادادی هستند.

اردکانیان تاکید کرد: استقرار و تثبیت جمعیت در استان‌های مرزی مستلزم استفاده از این منابع سرشار آب و خاک و اجرای پروژه توسعه منابع آب و خاک مرزی است که هفته آینده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی حاصلخیز در استان‌های کرمانشاه و ایلام به بهره برداری می‌رسد.

وزیر نیرو گفت: علاوه بر نقش موثر و مثبتی که در تولید مواد غذایی و شغل‌های مولد دارد، این بخش خاص حدود ۱۱ هزار شغل مستقیم و ۳ هزار شغل دیگر به‌طور غیرمستقیم را فراهم می‌کند که فرصت بسیار تعیین کننده‌ای برای آبادانی استان‌های مرزی کشور دارد و تا پایان دولت دوازدهم کارنامه دولت تدبیر و امید به ثمر رساندن بیش از ۳۳۳ هزار هکتار از شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی خواهد بود.

اردکانیان ادامه داد: امروز نخستین روز از آخرین سال فعالیت دولت تدبیر و امید است؛ انشاءالله در ۱۲ مرداد سال آینده طبق برنامه و روال معمول، کار تحویل رسمی مسئولیت به منتخب بعدی ملت ایران برای اداره قوه مجریه انجام خواهد شد. این بدان معناست که ما یک سال سراسر امید و توام با تدبیر را در اختیار داریم که کارنامه موفقی را هم از خود به یادگار بگذاریم و هم ریل‌گذاری مناسب برای فعالیت‌های دولت بعدی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در هفته چهاردهم پویش هستیم، افزود: طبق وعده‌ای که با هموطنان کردیم تا پایان سال ۲۵۰ پروژه بزرگ آب و برق در همه استان‌های کشور با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان از منابع دولتی، داخلی و سرمایه‌گذاری‌های مستقیم بخش خصوصی به ثمر خواهد رسید.

اردکانیان گفت: تاکنون و با احتساب پروژه‌های امروز، ۵۳ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان افتتاح شده و ۱۹۷ پروژه دیگر با سرمایه‌گذاری ۳۵ هزار و ۲۷۵ میلیارد تومان تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ پروژه از این مجموع ساخت و سازی و ۵۰ پروژه دیگر ساز و کاری اعم از اصلاح روش‌ها، تدوین رویه‌ها و کار‌های نرم افزاری است که از یک‌سو تسهیل‌گر اجرای پروژه‌های ساخت و سازی هستند و از سوی دیگر کاهش هزینه‌های اجرای آنها، سرعت دادن به خدمات‌رسانی و کوتاه شدن زمان ارائه خدمات، تسهیل مراجعات مردم و پایداری عرضه آب و برق مطمئن به بخش‌های مختلف کشور را به دنبال خواهد داشت.

وزیر نیرو گفت: تاکنون ۳ پروژه از مجموع پروژه‌های ساز و کاری افتتاح شده که یکی از آن‌ها سامانه بیمه مشترکان است که از امسال بویژه در بخش خانگی، مشترکانی که ناشی از نوسانات برق و برخی خرابی‌ها و اتفاق‌ها وسایل برقی آن‌ها آسیب می‌بیند به‌صورت برخط از طریق تلفن همراه می‌توانند نسبت به تکمیل پرونده و ادعای خسارت اقدام کنند و شرکت‌های بیمه طرف قرارداد توانیر برابر ضوابط نسبت به بازپرداخت خسارات اقدام می‌کنند.

تلاش وزارت نیرو برای برقراری روش جدید مدیریتی در استفاده از منابع

وی ادامه داد: در سال‌هایی که کشور با تحریم‌های پیچیده و هوشمند اقتصادی روبه روست و این تحریم‌ها اثر قابل ملاحظه‌ای بر درآمد‌های نفتی گذاشته است، مجموع درآمد‌های دولت در هفت سال گذشته حدود ۸۰ درصد در مقایسه با دولت پیشین کاهش داشته است. در وزارت نیرو، امسال که سال جهش تولید است نهایت تلاش خود را کردیم که از تمام لحظه‌های این سال برای برقراری شیوه و روش جدید مدیریتی و استفاده از منابع استفاده کنیم و این پویش هدفی جز این ندارد.

اردکانیان گفت: اصلی‌ترین کار ما خدمت رسانی به مردم است و برای اصلی‌ترین منابعی که در اختیار داریم و مهمترین آن منابع انسانی است سعی کردیم در انتخاب‌ها سیستم شایسته گزینی را جدی‌تر مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به حفظ رشد اوج بار در دو سال گذشته به میزان یک درصد اظهار داشت: از امروز یا اواسط هفته آینده سعی می‌شود برای تابستان ۱۴۰۰ هم به این منظور برنامه‌ریزی شود. حفظ این میزان رشد در این سه سال متوالی قطعا" صنعت برق و مدیریت عالی کشور را به این نتیجه خواهد رساند که می‌توانیم رشد بار بیش از حدود یک درصد نداشته باشیم و در عین حال عرضه انرژی ما همان گونه که امسال رخ داد بیشتر باشد.

اردکانیان گفت: امسال بیش از ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته انرژی عرضه شد که این میزان برای کشاورزی ۴.۵ درصد و به‌طور متوسط ۴ درصد بود.
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
5
تنها چیزی که امیدوارانه این یکسال را می توان تحمل و سپری کرد امید به پایان این انتخاب مدیران عامل فراخوانی است که منتخبین گند زدند به شرکت ها از مازندران گرفته تا اردبیل و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
فرقی نمی کند!
چون اگر فرآخوانی هم نبود، این دوستان مدیرعامل بودند چون باید فرد مورد تایید معاون محترم برق و انرژی بودند،
مدیر عامل توزیع حد اقل باید ۲۵ سال سابقه، علم مدیریت، با تجربه و انعطاف پذیر ضمن شاخص عملکرد بخش توزیع را به خوبی بشناسد و به زیر مجموعه اجازه کار بدهد.
شهرام
| Iran (Islamic Republic of)
جناب وزیر شما تو این یکسال بهتره فکر نکنی و نظر ندی
اینقدر گند زدید با این مدیر گذاشتناتون که هیچ کاری نکنید سنگین ترید
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
3
بهتره آقای اردکانیان تو این بکسال باقیمانده ازکسانیکه در حقشان جفا کردید حلالیت بطلبیدوسعی در جبران مافات باشید خاطرتان باشد شما با آبروی کسانی بازی کردید که در پی افشای ماهیت پست افرادی بودند که در لباس خدمتکار فقط داشتند به جیب و خانواده خود خدمت میکردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
در زمان ایشان شرایط جوی سازگار بود که این حسن بزرگ چند سال گذشته بود.
برقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
1
سلام یک فکری به حال برق منطقه ای کرمان هم بکنید،حقوق ها رو برخلاف همه کشور کم کردند و حقوق ها رو نامنظم میدن
پاسخ ها
اپراتور یزد
| Iran (Islamic Republic of)
داداش کجایی که یزد هم همین اتفاق رخ داده،از همه اپراتورها و نگهبانان چه رسمی چه غیر رسمی
خدا به آقای معاون بهره‌برداری خیر نده،یه عقده ای،تنگ نظره که از روزی که اومده پا گذاشته بیخ گردن همه و داره فشار میده،تو این اوضاع گرونی،جای اینکه فکرمون به کار باشه،همش داریم غصه قسط و بدهی میخوریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
1
در این فرصت باقیمانده جناب دکتر اردکانیان وقت بیشتری برای اصلاح ساز و کارها تخصیص بدهند. یکی از اقدامات میتواند دخالت نیروی انسانی سازمان و شرکت ها بعنوان سرمایه اجتماعی در سنجش قابلیت و شایستگی مدیر عامل و مقبولیت ان از طرف سازمان این اصلاح در جهت حقوق شهروندی است ،در سال های اخیر بی کفایتی مدیران باعث شده هم در بخش نیروی انسانی و هم در بخش سخت افزاری و شبکه با چالش های سنگینی روبرو شویم. در بخش نیروی انسانی نافرمانی پنهان وجود دارد و این بخش در بسیاری از موارد حکم مقاومت را دارد و تلفات زیادی را به سیستم تحمیل می کند.علت این همه نابسامانی متوجه معیوب بودن ساز و کار مدیریت و بی کفایتی برخی از مدیران است. با این مشکلات ،راه برون رفت اصلاح سازوکار و برکناری مدیران نالایق و بی کفایت است.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
3
برق نیوز عزیز،تمامی کارکنان صنعت برق علی الخصوص قشر کارشناس و تحصیل کرده می دونن که بخاطر مطالب انتقادی و شفاف سازی ها چقدر شما تحت فشار از تمامی جهات هستین مخصوصا اینکه انتقاد حتی منصفانه و سازنده از مدیران در کشور ما هنوز یک تابو و جرم بزرگ نانوشته است که تبعات سنگینی برای منتقدین دارد،اما این را بدانید که اگر انتشار این مطالب وبعضا افشاگری ها باعث شود حتی دست یک مدیر فاسد غاصب از بیت المال و حکومت بر نیروی انسانی کوتاه شود رسالت خود را به کمال ادا فرموده اید.
متاسفانه اخبار رسیده حاکی از آنست که مدیرعامل لابی گر وسیاسی خراسان شمالی که انتصاب اولش نیز از همین روش بوده است با بکارگیری تمامی امکانات و روابط سیاسی خود از طریق نمایندگان مجلس و سایر سیاسیون دولت مخصوصا اصلاح طلبان بدنبال کسب مدیرعاملی و رفتن به توزیع مشهد است هرچند از نمایندگان محترم انقلابی مشهد بعید است فریب چنین افرادی را بخورند اما بهتر است بدانند عملکرد ۵ ساله ایشان در خراسان شمالی باند ...، سوء استفاده، باج دادن به سیاسیون و پرونده ها و بازرسی های متعدد از بازرسی و توانیر بوده است ضمن اینکه شخصیت مناسبی برای این مناصب ندارد،فردی کینه توز و جاسوس پرور و... وروش مدیریتی نمایشی و شو و تبلیغات و کارناوال و قطعا کارآیی لازم برای کلان شهر مشهد را ندارد و قطعا باعث بی آبرویی صنعت برق خواهد گردید،امیدواریم شرکت توانیر و وزارت نیرو متوجه باشند چه می کنند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
3
در این یکسال باقی مانده لطفا تصمیمات جدید اتخاذ نفرمایید تا شاهد افزایش چالش های وزارت نیرو نباشیم
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
2
3
آقای وزیر
در بدنه برق یکنفر هست که توان بالایی در مدیریت برق دارد، تعهد، تخصص و توانمند بود و انسان بلند طبع بودن در خونش است، این یک سال برق را به ایشان بسپارید تا به خواسته شما محقق گردد، دکتر ناصر اسکندری منظور بنده است، البته ایشان بدخواه زیاد دارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگر منظورتون همکار بازنشسته آقای دکتر اسکندری معاونت موقت منابع انسانی برق حرارتی است که وامصیبتا!!!! تعهد! تخصص! بدخواه! ایشان اگر خوب بود چرا از مدیر عاملی توزیع البرز برکنار شد؟ اگر تعهد داشت که سمت معاونت منابع انسانی برق حرارتی که تخصص ایشان نیست قبول کرده و ....... خدا بخیر بگذره!!!!!!!!!!!!! ایشان همون نیست که ..... را به پشتوانه مدیر عامل ..... تولید برق زنحان ............؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چی میگی! نکنه نوه اش هستی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
2
جناب وزير حقوق نيرو ي ها نسبت به بانكها و بسياري ديگر پائين است هيچ مزاياي رفاهي مانند بيمارستان و اقا متگاه ه ندارند بنابر اين اين يكساله چند پاداش بديد
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
0
جناب دكتر ،آقاي وزير،سلام.

اين فرايند شايسته گزيني در نام و عنوان بسيار زيبا و پسنديده است و بناي خوبي است كه در وزارت نيرو گذاشته شده. اميدوارم قبل از پايان وزارت شما عيوب و ايرادات آنرا برطرف نماييد.

نكته قابل توجه در عملكرد شما در انتصاب مديران عامل و عزل آنها نشان داديد كه انتصاب آنها بدست شما تضميني براي دائمي شدن مديريت و آزاد گذاشتن مديران نيست و هرآن ممكن است بدليل تخلفات با شدت و صلابت عزل شوند كه جاي بسي تشكر دارد.

يك پيشنهاد:
در فرايند انتخاب مديران ارشد در استانها ،فاكتور فرهنگ حاكم بر استان و شركت را مد نظر قرار دهيد.
بساط دهقانی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
2
انسان پاک در وزارت نیرو جایگاهی ندارد چون با لابیگری انتخاب صورت می گیرد وبا دخالت برخی نمایندگان واین آفت بزرگ در وزارت نیروست.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
2
بدون کار کارشناسی و کاملا شتابزده برای خودشیرینی شرکت های آب روستایی و تمام داراییشان و نیروی خدوم آن را ازبین بردی و حالا ادعا هم داری... متاسفم آقای دکتر..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
اقای اردکانیان شما طی خدمت بیشترین بی حرمتی با بخش نامه بازنشستگی اختیا ی به پرسنل این وزارت خانه نمودی امیدواریم طی این یکسال جبران نمایید ومیتوان یکی از بی تدبیرترین وزیرها باشید چون فقط به پرسنل اضطراب وارد کردیدو فکر خودنمایی بودید ویک قدم برای پرسنل بر نداشتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
3
اقای وزیر تو این یکسال اکر قدرت و توان داری تکلیف مدیر عامل برق استان مرکزی مشخص. کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
1
این ساتکین رو بردار گند زده به تجدیدپذیرها
با تابان لابی کرده که جلوی واردات پنل ها را بگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
5
اقای اردکانیان طی این یکسال کاری کن که اشتباهاتت را جبران کنی و برو دانشگاه خودت وهمان را پیش بگیر تا وزیری که ان برای اخرتت بهتر است
آمنه نقدی ماد ر یکی ازهمین نخبگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
به جای بازنشستگان ،جوانان وسربازان که در شرکت ونیروگاه خدمت را گذراندند وکارهم بلدند وعلم به روز هم دارندودر دانشگاه برتر هم کارشناسی ارشد بامعدل بالا درس خواندند سرکار بیاورید تا نخبگان همین جا درایران خودمان به کار مشغول شوند وجهش تولید درست شود.یاحق
آمنه نقدی ماد ر یکی ازهمین نخبگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
به جای بازنشستگان ،جوانان وسربازان که در شرکت ونیروگاه خدمت را گذراندند وکارهم بلدند وعلم به روز هم دارندودر دانشگاه برتر هم کارشناسی ارشد بامعدل بالا درس خواندند سرکار بیاورید تا نخبگان همین جا درایران خودمان به کار مشغول شوند وجهش تولید درست شود.یاحق
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
1
جناب اقای وزیر در وزارت خانه دائم دم از صرفه جویی و شرای نامسائد اقتصادی زده میشه، اخیرا کتابچه ای در بین شرکتهای اب و برق توزیع شده که دارای صفحاته گلاسه و هزینه بر می باشد که برای تبلیغ اقدامات انجام شده وزارت نیرو می باشد.
واقعا نمیشد همین کتابچه بصورت pdf توزیع بشه و این همه هزینه روی دست وزارت خانه گذاشته نشه؟!هر کدام از این کتابچه ها قیمتی حدود 100 هزار تومان دارد و در تیراژ بسیار بالا چاپ شده در حالی که وزارت خانه حقوق کارکنان خود را با مشکل تامین میکند هزینه ای مثل این مورد چه توجیهی دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
3
بعد يه سال به کي ميخواي ارد بدي از وقتي وزير شدي چهار مدل ماشين عوض کردي پرشيا دنا سراتو و حالا که به راي مردم احتياج پيدا ميکونين دوباره پرشيا اينها همه عوامفريبي بيش نيست خدا وکيلي بعد وزارت بازم ميري هتل اسپيناس تاخرجشو از جيبت بدي و بفهمي چه هزينه اي به وزارت نيرو تحميل ميکردي يانه عقده هاتو با پول بيت المال خالي ميکردي اصلا فکر نمي کردي لاريجاني ها اينجور از صحنه سياسي حذف بشن فقط تو اين مدت باقيمانده حيا کن و توبه کن ازين کارات و سعي کن آخر عمري با عزت زندگي کني و سعي کن يه گوشي موبايل بروز داشته باشي و توقع خريد موبايل از بيت المال نداشته باشي هر چند خيلي سخته و همينطور با پويش هات الکلي سران مملکت را گول نزني زمين گرمايي مشکين شهر حداقل براي شانزده سال پيشه براي وزير هاي بعدي هم پروژه بزار
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
2
باید خدمت وزیر گفت که تا حالا کارنامه سیاهی در وزارت داشتی و کلا وزارت نیرو را مخصوصا نیروگاهها را به ورطه نابودی کشاندی و احتمالا بعد از اتمام وزارتت دوباره میری المان می شینی و به کارنامه کاری خودت می بالی و در وجدان خودت راحت خواهی بود ولی شک نکن اهه پرسنل مورد ظلم شده وزارت نیرو تو را خواهد گرفت
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
4
هنری که تو این سه سال نشان دادی تصمیم های آنی و بدون تفکر بوده و چه با باتصمیم های آبکی شما با شخصیت انسان‌ها بازی کردی و شرکت ها را با شو فراخوان به خاک سیاه کشاندی و گند زدی به آرامش و عملکرد عالی شرکت‌های برق ، الکی اعلام استقلال کردی در دوره گذشته از نماینده گان ولی امروز خودت با کله می ری دیدن قالی باف و تمام مدیران را هم مجاب کردی با نمایندگان دیدار کنند که عکسشان را هرروز در سایتها می گذارند ، اون حزر را باور کنیم یا این شیرزده رفتن از پشت بام اصلاح طلبی به آغوش قالیباف ، نکنه وقت نمایندگان قبلی تمام بود اون حرف‌ها را می زدی یعنی نان به نرخ روزخوری فرمودین ، از مدیران عاملی که برکنار فرمودی و با شو فراخوان جایشان انتخاب کردی کاش بک بررسی هم از حیث عملکرد و مدیریت و هم از حیث سلامت اداری هم از حیث انتصابات و هم تفکر فکری و سیاسی با مدیران قبلی بعمل می آوردین آنگاه حداقل برای یک سال مابقی با تفکر و اصلاح پیش می رفتی
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
1
آقای وزیر ترا خدا در این یکسال باقی مانده یک مرور سه سال عملکرد گذشته را بفرمایید ، برای شرکت توزیع برق اردبیل مدیری را گذاشتید که عملا هیچکاره است و اداره البته بصورت امنیتی توسط برادرش به صورت ... و ... کنترل می شود والان هم بدنبال معاون کردن ایشان هست بطوریکه حاضر هستند اداره خرابه بشود تنها خودشان و باندشان که اکثرا مشکل دار هستند پستها را اشغال کنند ، کاش دستور بررسی می دادین و در این یکسال باقی مانده جبران می کردین
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
با سلام
کارمندان قرارداد کار معین افزایش حقوق نداشتن هیچ بعضی جاها کاهش هم داشتن توی این وضعیت گرانی چرا حقوقمون مثل همه افزایش نداشته باشه این چه جور عدالتی هست که داره انجام میشه کارگر قراردادی دوبرابر ما حقوق میگیره والا دیگه نمی دونم چی بگم فقط خواهشمندم پیگیری بفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
1
0
سلام آقای دکتر به نظرم اگه میخوای کارنامه خوبی داشته باشی حداقل در استان مرکزی به فکر باش و جلوی تخلفات گسترده مدیر عامل و دار و دستش را بگیر.برق نیوزم که در خواب تشریف داره حداقل پیگیر این تخلفات بشه
مبارز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
با سلام برق نیوز پیگیر استان مرکزی باش شما چطور رسانه ای هستی که پیگیر تخلفات و جابه جایی مدیر عامل استان مرکزی نمیشی شما به گوش وزیر برسون بلکم تو این 1 سال یه کاری کرد
مدیر پایگاه ما دخالتی در امور اجرایی و عزل و نصب ها نداریم و فقط به خبر رسانی خود می پردازیم. انها هم ما را رصد می کنند اگر نیاز باشه اقدام می کنند. به گوش وزیر خیلی از مسائل میرسه ولی ممکنه من و شما یک قسمت قضیه رو دیده باشیم ولی اونها چند وجهی به چالش ها نگاه می کنند که یکیش هم حفظ قدرت و جایگاه مدیریتی خود است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
1
جناب دکتر ضمن سلام خواهشمند است درین یکسال باقی مانده دستور فرمایید بحث رعایت استانداردهای صنعت برق خیلی جدی گرفته شود بخصوص استانداردها و دستورالعمل های بهره برداری از تجهیزات گرانبهای صنعت برق...بخدا بخاطر عدم رعایت جدی رعایت استانداردهای نصب نگهداری وبهره برداری تا سه سال دیگر این صنعت دچار کمبود تجهیزات و خاموشی های بیمورد خواهد شد.حتی نظام نامه استاندارد که توسط شما در 26اسفند سال 96 به تمام واحدهای وزارت نیرو ابلاغ شد متاسفانه از طرف اکثر مدیران کم اهمیت جلوه داده میشود..مهندسین دلسوز و وطنپرست با ابلاغ این نظامنامه دلشون شاد و شاکر شدن ولی متاسفانه علی رغم موجود بودن تمام ابزار لازم مدیران توانیر آن اهمیت لازم را ندادند..واین در حالیستکه درین شرایط تحریم و کم پولی رعایت استانداردهای نصب نگهداری و بهره برداری میلیونها دلار میتواند از خسارات جلوگیری کند...ممنون از بذل توجه ویژه شما..اینرا هم اضافه کنم وقتی مهندس حایری خودشون مدیر عامل توانیر بودن به رعایت استانداردها توجه زیادی میشد..
یک مهندس توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
1
لطفا در این یکسال باقیمانده بمدیرانتون دستور دهید که به استانداردهای مصوب صنعت برق که حاصل هزاران ساعت کار کارشناسی بیش از دوهزار مهندس برق مکانیک شیمی ساختمان فیزیک الکترونیک...بوده توجه عملی کنند... واقعا حیفه این مدیران علیرغم ابلاغ نظامنامه استانداردها که خودتون در اسفند 1396 ابلاغ فرمودید بی تفاوت از کنار این استانداردها بگزرن باور کنید تا سه سال آینده تجهیزات گرانقیمت برق بخاطر عدم رعایت استانداردهای مصوب پوسیده خواهند شد...
احمد مژده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
آقای وزیر اگر برسی تو این چند وقت باقیمانده فقط به تشکیلات خودت ی سروسامانی بدی شاهکار کردی ملت پیشکش بخون ببین چیا نوشتن
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار