کد خبر: ۴۲۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
در پی وقوع طوفان و تند باد شدید در منطقه غرب استان هرمزگان، شبکه برق ۱۰۰ روستای شهرستان بستک دچار آسیب شد.
به‌گزارش برق نیوز، معاون بهره برداری شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: طوفان روز گذشته باعث بروز خسارت به ۲۵ کیلومتر شبکه فشارمتوسط، ۱۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و پنج دستگاه پست هوایی توزیع شد.

"حمید ساعدپناه" با اشاره به خسارت ۵۰ میلیارد ریالی به شبکه برق افزود: پس از وقوع این طوفان بلافاصله عملیات اصلاح شبکه‌ها و تاسیسات آسیب دیده آغاز و با اقدامات و عملیات ضربتی، از قطع آب شرب شهروندان جلوگیری شد.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته تصریح کرد: در بخشی با همکاری به موقع برق شهرستان لامرد و رینگ نمودن شبکه‌های برق، خطوط تامین کننده برق چاه‌های آب شرب شهرستان بستک پایدار و به دنبال این اقدام، کار اصلاح کامل شبکه به سرعت انجام شد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق هرمزگان در ادامه افزود: جهت رفع خاموشی و اصلاح شبکه ۱۸ گروه عملیاتی شرکت توزیع برق و گروه‌های پیمانکاری از مناطق مختلف استان از روز حادثه تاکنون مشغول به کار بوده‌اند و تمامی شبکه‌های آسیب دیده بازسازی و مناطق خسارت دیده برق‌دار شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار