کد خبر: ۴۴۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۹
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌یک از مشترکان خانگی یا تجاری شهر تهران، امروز با قطعی برق ناشی از کمبود تولید مواجه نشده و برنامه تعیین شده‌ای نیز برای اعمال خاموشی در پایتخت وجود ندارد.
به‌گزارش برق نیوز، در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آمده است: با همکاری مناسب هموطنان در کاهش مصرف انرژی، امروز چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه، هیچ‌یک از مشترکان خانگی یا تجاری پایتخت دچار قطعی برق نشده و تمامی تلاش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بر آن است تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از طریق جلب همکاری مشترکان اداری و صنعتی و تعدیل روشنایی‌های غیرضروری، با کاهش بار شبکه توزیع برق پایتخت از خاموشی و قطع برق جلوگیری کند.

در همین راستا به اطلاع شهروندان فهیم پایتخت می‌رساند برنامه قطعی برقی که در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها منتشر شده است مربوط به شرکت مزبور نیست و در سال جاری، برنامه‌ریزی به منظور قطع برق در تهران انجام نشده و خاموشی‌های رخ داده در روز گذشته، سراسری و کشوری و ناشی از کاهش تولید نیروگاهی بوده و ارتباطی با شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ندارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار