کد خبر: ۴۴۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
۵ پروژه صنعت برق با اعتبار ۴۳۷ میلیارد تومان در استان چهارمحال بختیاری با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو و در هفته چهل و یکم پویش هرهفته الف ب ایران به بهره‌برداری رسید.
به‌گزارش برق نیوز، صبح امروز سه‌شنبه "رضا اردکانیان" چهار پروژه تامین و توسعه برق شامل "افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت فرادنبه"، "پست ۴۰۰ کیلوولت جهان بین"، "پست سیار دشتک و توسعه ۶۳ کیلوولت فارسان" و "توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع" با اجرای ۷۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۲۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی به کابل خودنگهدار و تعویض ۷۲۰۰ دستگاه کنتور تک‌فاز و سه فاز را افتتاح کرد.

همچنین در این استان، پروژه برق‌رسانی به چهار روستای دره گرم، تنگ هوئی، منصورآباد و کریم آباد خاکی با تحت پوشش قرار دادن ۴۱ خانوار به بهره‌برداری رسید.

بر این اساس، این پروژه‌ها با هدف تقویت شبکه فوق توزیع، تعدیل بار ترانسفورماتور‌های موجود در پست، تامین برق مشترکان، تقویت شبکه فوق توزیع، تعدیل بار پست‌های مجاور و توسعه شبکه فوق توزیع افتتاح شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار