کد خبر: ۴۴۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
مدیرعامل توانیر از آغاز دور چهارم اقدام فراگیر با هدف مقابله با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز و تنظیم روشنایی‌های معابر در سراسر کشور خبر داد و گفت:پیش بینی سازمان هواشناسی نشان از سرد شدن هوا در روز‌های آینده دارد و برهمین اساس صنعت برق برای روز‌های سرد آماده است.
به‌گزارش برق نیوز،مدیرعامل توانیر از آغاز دور چهارم اقدام فراگیر با هدف مقابله با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز و تنظیم روشنایی‌های معابر در سراسر کشور خبر داد.
 
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: پیش بینی سازمان هواشناسی نشان از سرد شدن هوا در روز‌های آینده دارد و برهمین اساس صنعت برق برای روز‌های سرد آماده است.
 
"محمدحسن متولی زاده" با بیان این که این برنامه در قالب اقدامی فراگیر در سراسر کشور آغاز خواهد شد، افزود: این برنامه با هدف تعادیل و تنظیم روشنایی معابر و مقابله با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در دو روز متوالی اجرا خواهد شد.

متولی زاده در عین حال استفاده از کنتور‌های فهام و تنظیم ساعت‌های نجومی مدارات روشنایی و یک درمیان کردن چراغ‌های روشنایی معابر را از دیگر محور‌های این برنامه سراسری عنوان کرد و گفت: در کنار مقابله با دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز که به نوعی تجاوز به حقوق مردم تلقی می‌شود، توسعه بکارگیری نرم افزار برق من در اخذ گزارش‌های مردمی نیز در دستور کار این برنامه سراسری خواهد بود.

مدیرعامل توانیر همچنین با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته در خصوص ورود جبهه هوای سرد به کشور، تصریح کرد: صنعت برق با این اقدام فراگیر، برای هفته سرد پیش‌رو آماده می‌شود.

بر پایه این گزارش، این برنامه سراسری از فردا پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

خاطرنشان می‌سازد که پیش از این صنعت برق در سطح شرکت‌های توزیع سراسر کشور، با برگزاری سه برنامه سراسری، برای افزایش پایداری، تاب آوری و پیشگیری از بروز مشکلات در شبکه‌های توزیع اقدام کرده بود.

در این برنامه سراسری، بیش از یک‌هزار اکیپ‌های عملیاتی در قالب در گروه‌های ۲ تا ۳ نفره اقدام به رفع مشکلات و بهینه سازی شبکه‌های توزیع با محور‌های تنظیم شده می‌کنند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
واقعا این آقای وزیر و تیم معاونت برق و مدیران توانیرش فقط بدرد تبلیغات تلویزیونی میخورنند ، اگر بگید که کوچکترین هنری در انجام وظایف ذاتی وزارت نیرو دارنند اشتباه کردید ، در این چند سال اخیر ببینید که این تیم چه صدماتی و خسارات جبران ناپذیری را بواسطه ... و ... هایشان به این کشور و وزارت نیرو و بخصوص بخش برق آن وارد کردنند و حالا در پرده آخر عمر بی برکتشان رو آورده اند به مانورهای مسخره که بجز تحمیل هزینه های اضافی هیچ تاثیر مثبتی در کم کردن مشکلات بخش برق نداشته و فقط باعث مسخره شدن پرسنل زحمتکش شرکتهای توزیع در انظار عمومی و در مقابل پرسنل سایر ادارات و وزارت خانه های دیگر میگردد . انشالله خداوند به پرسنل زحمتکش وزارت نیرو نظری کرده و هرچه سریعتر این وزیر و معاونین و مدیران را از سر این وزارت خانه و کشور کم نماید.
.ضمنا فردا شب ( ۳۰ بهمن) اولین شب جمعه ماه رجب ، شب لیلة الرغائب است . انشالله شما هم مثل من در این شب پر فضلیت جهت سر بلندی کشور و نابودی دشمن خارجی و بخصوص دشمنان داخلی این مرز و بوم دست بدعا برداریم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
عزیزان گزارش مردمی چاره کار نیست خودم شاهد بودم گزارشات غیرواقعی با نیت تسویه حساب شخصی با آبروی افراد بازی میشود و به جای به جان هم انداختن مردم راهکار فنی و اقدامات در جهت قانونی کردن فعالیتها که به شدت و راحت زیرزمینی شده و خواهد شد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار