کد خبر: ۴۶۸۷۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
با توجه به شرایط جدید، تولید نیروگاه‌های کشور از ساعت ۲۴ جمعه ۱ مرداد ماه در کل ۲۴ ساعت شبانه روز کلیه صنایع سیمان و فولاد فقط مجاز به استفاده از ۱۰ درصد دیماند مصرفی هستند.

برق صنایع سیمان و فولاد دوباره قطع می‌شود

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
2
چه آبرویی از صنعت برق بردند شل کن سفت کن به این میگن اقتصاد ملعبه یک عده در توانیر شده
مهاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
1
اینهمه تدبیر از کجاتون سرچشمه میگیره، سیمان شده 100هزار تومان، آهن آلات سربه فلک کشیده، صنایع و ساخت و سازها نابود شدن،تا کجا میخواین پیش برین. به راحتی ظرف 8 سال، کشور رو 100 سال عقب بردین. با قطع شدن برق صنایع چه نتیجه مثبتی حاصل می‌شه؟ مرغداری ها هر روز ده ها هزار مرغشون می میرن و شاهد کوهی از مرغ های مرده هستیم، از شما بعید نیست همین مرغ ها رو وارد بازار کنین با قیمت پایین تر با اسم تنظیم بازار و به خورد ملت بدین.
چه عاقبتی در انتظار شماست، الله اعلم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
بخدا توان همه را مردم میدهند ظرفیت نظارتی کشور در حد بسیار پایین است متاسفانه سلاطین هم در تمام وارد کاملاشناسایی شده هستند ولی توان برخورد با انها وجود ندارد ویا اگر برخورد هم شود بجهت رشد قارچی وفساد سیستمی متاسفانه برخورد بایکنفر اثبات شده هیچ نقشی در بهبود شرایط بعد از ایشان که نداشته هیچ واگر اعمال جرایمی هم انجامگیرد باز به مرمدم بر نخواهد گشت ضمن اینکه مابه ازا جریم مجازخواهد بود قمیت را جهت جبران افزایش تایید شده بدهند مانند مواد خوراکی که مدتی نایاباب ؛بعد به وفور وارد بازار وروزانه وساعتی که افزایش قمیت می یابد وتوجیه کامل هم انجام میشود جوایز هم در نظر گرفته میشود تبلیغات صدا وسیما وبیلبورد نیز الحمد بجهت تامین منابع مالی دستگاهها انجام میشود ولیازمحل افزایش قیمت وپرداخت توسط مصرف کننده ونه کیفیت ورقابت
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار