کد خبر: ۴۷۲۷۶
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۷ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سه متهم سابقه دار و کشف یک تن سیم برق مسروقه از یک کارگاه ضایعاتی در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ این فرماندهی خبر داد.
به گزارش برق نیوز، مهدی پور امینائی امروز ۳۱ مردادماه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر کرمان، ماموران این کلانتری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین رابطه ماموران انتظامی این کلانتری با انجام یکسری تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی توانستند یک کارگاه ضایعاتی را که در امر خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت داشته را شناسایی کنند.

پورامینائی ادامه داد: در همین رابطه ماموران انتظامی موفق شدند پس از کسب اجازه از مقام قضائی و در یک اقدام ضربتی در بازرسی از این کارگاه یک تن سیم برق مسروقه را کشف و سه نفر مالخر سابقه دار را نیز در این رابطه دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهمان که در رویارویی با شواهد و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه انتسابی مبنی بر خرید این اموال از سارقان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار