کد خبر: ۴۹۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۶ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
حبیب قراگوزلو به عنوان مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای تهران منصوب می‌گردد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران منصوب می‌شود

سرویس صنعت برق نیوز: حبیب قراگوزلو به عنوان مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای تهران منصوب می‌گردد.

حبیب قراگوزلو از سال ۸۴ در شرکت مدیریت شبکه برق ایران استخدام و شروع به کار کرده و در این مدت نیز تماماً در همین شرکت مشغول به فعالیت بوده است. وی مدتی مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت بر توسعه شبکه شرکت مدیریت شبکه برق ایران بوده و‌در چند سال اخیر نیز بعنوان معاون بازار شرکت مدیریت شبکه برق ایران فعالیت داشته است.

وی که از حمایت ستاد رئیسی و دوستان و حامیانش در کمیته انرژی ستاد برخوردار است توانسته است بدون هیچ سابقه کاری و مدیریتی در شرکت‌های برق منطقه‌ای به مدیریت بزرگترین و مهمترین شرکت برق منطقه‌ای کشور منصوب شود.

تاکنون افرادی که مدیریت برق منطقه‌ای تهران را برعهده داشته اند همگی از مدیران با رزومه و سابقه بالا در شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به آرش کردی، غلامرضا خوش خلق و سیدزمان حسینی اشاره کرد.

بعد از بازگشت آرش کردی به توانیر، شرکت برق منطقه‌ای تهران با سرپرستی قسمت مدیریت می‌شد و مدتی نیز اعلام شد که قرار است رجبی مشهدی به این سمت منصوب گردد.   در بازه‌ای نیز به صورت غیر رسمی گفته شد که احتمالاً غلامعلی رخشانی مهر به برق منطقه‌ای تهران خواهد رفت، اما در نهایت قراگوزلو توانست با نزدیکی به تیم حامیان رئیسی به این سمت برسد.

این مراسم که ظهر روز ۱۹ بهمن ماه  با حضور آرش کردی، مدیرعامل توانیر برگزار شد، حبيب قراگوزلو به عنوان مديرعامل جديد برق منطقه اي تهران منصوب شد.

در این مراسم همچنین روح اله نجف پور به عنوان عضو هیات مدیره برق منطقه‌ای تهران منصوب و از تلاش‌های رسول قسمت در مدت تصدی سرپرستی این شرکت تقدیر شد.

مدیرعامل توانیر در این مراسم با اشاره به اهمیت شرکت برق منطقه‌ای تهران که سه استان کلیدی تهران، قم و البرز را تحت پوشش خود دارد، افزود: مدیریت برق این سه استان به لحاظ سهم مصرف و موقعیت سیاسی و جغرافیایی، از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردارست.

براساس این گزارش، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مهران گلابکش عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصای توانیر و مجتبی قربانی مدیرکل حراست توانیر حضور داشتند.

انتشار یافته: ۲۷۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۴
قیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
9
20
تبریک به برق منطقه ای تهران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
میشناسمش
فرد ساده دل و زودباوریه
همیشه سعی میکنه مثبت نگاه کنه
همیشه هم از مدیران ارشد شرکت شبکه تا میتونه خورده
چه از شخص دکتر فرخزاد
چه زمان مهندس حائری
و حالا هم که از دکتر رجبی مشهدی بدجور رکب خورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همکارای برق تهران هیچ نگرانی نداشته باشن و به هر کاری که مشغول بودن ادامه بدن
ایشون کلا دور کند تشریف دارن و ازشون بخاری بلند نمیشه
ناشناس
| Japan
ایشان انسان شایسته و اهداف مورد هستند ولی قطعا مدیر خوبی نخواهند بود و واگذاری سکان مدیریت برق منطقه ای تهران با آنهمه حساسیت به ایشان که فاقد تجربه میدانی هستند نشان از ضعف مدیریتی توانیر و عدم شایسته گزینی در صنعت برق دارد.
در این شرایط حساس و بعد از ۴۰ سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد اینگونه انتصابات با انگیزههای گروهی مخصوصا در مراکز حساس موجب افزایش آسیب پذیری میگردد.
وگرنه همه مردم خوب هستند.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سال بعد این موقع رو میبینم که همکارای برق تهران از سر و کول دکتر قراگوزلو بالا میرن و هر چی میخوان میگیرن
اون بنده خدا هم که اصن جیک نمیزنه

خوشبحالتون

کوفتتون بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تبریک به کارمندان برق تهران
تسلیت به شرکت برق تهران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تبریک اصلی به آقایان رجبی مشهدی، مذکوری و درفشیان مرام و ذبیح زاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تسلیت به بچه های معاونت بازار برق شرکت شبکه که بعد مدتها بالاخره باید خوشگذرونی و تن آسایی رو کنار بذارن و دیگه مرتب سر کار حاضر بشن
ناشناس
| Netherlands
تبریک به تو تبریک به من تبریک به همه
در این حوزه مدیر بدون تجربه هم برای خودش خطر ساز است و هم برای سازمان
ارزیابی این موضوع بماند برای ۶ ماه دیگر
بی تدبیری وزارت و بی توجهی به نظرات کارشناسی مدیران توانیر و بخشی نگری نتیجه ای جز هزینه مضاعف ندارد.
ناشناس
| Germany
با این انتصاب کاملا منظور جناب دکتر محرابیان از تغییر در ساختار صنعت آب و برق را فهمیدیم . منظور ایشان از تغییر در ساختار ریشه در تاریخ و ادبیات و سنن مردم ایران دارد. از قدیم میگفتند مرگ یکبار شیون هم یکبار
آقای محرابیان با این انتصاباتشان نشان دادند که کاملا به این مثل اعتقاد دارند . هر سال دلهره و نگرانی و اضطراب کمبود آب و برق چه معنایی دارد یکدفعه فاتحه ش رو بخونیم بره .
این هم یه نوع سبک مدیریت نوین آمیخته به سنت هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چه تبریکی
باید تسلیت گفت
ناشناس
| Germany
آقای وزیر
سلام
مشکل صنعت برق ساختار نیست . مشکل نمایشی بودن ساختار است . آقای دکتر محرابیان یعنی شما الان معتقدید که آقای مهندس قراگوزلو را هیئت مدیره برق منطقه ای تهران پیشنهاد کرده و مجمع هم انتصاب زده ؟
خدایی انتظار داری اینو باور کنیم ؟!
حالا فرض کنیم که چنین موضوع محالی هم بوده باشه، آخه مجمعی که همش یه سهامداره و همشون هیئت مدیرهرشرکت مادر تخصصی توانیر هستن چطور میتونن بین گزینه های مختلف بحث کنن .
آخه کجای دنیا دیدی که یه شرکت یه سهامدار داشته باشه
آخه مگه میشه
شرکت یعنی شراکت چند نفر حقیقی یا حقوقی
وقتی سهامدار شده یه شرکت مادر تخصصی آخه دیگه شرکت و مجمع و هیئت مدیره چه معنایی داره .
انصافا اینها رو نمیدونید یا ...
ناشناس
| Netherlands
"از فراخوان برای شایسته گزینی تا انتصاب براساس ارتباطات"
نگاهی اجمالی به انتصابات در چند سال اخیر نشان می دهد که ردپای سیاست و سیاسیون در صنعت آب و برق کشور که افتخار خود را ارائه خدمات بهینه به مردم به دور از گرایش های سیاسی می دانست هر روز پر رنگ تر از روز قبل می شود.

زمانی آقای وزیر برای پنهان کردن حضور و نفوذ سیاسیون در انتصابات صنعت آب و برق راهکار فراخوان عمومی را ارائه داد که به ظاهر توانست قسمتی از جامعه را متقاعد کند که انتصابات کاملا فنی و براساس شایستگی افراد است اما خروجی فراخوان ها و اتفاقاتی که برای مدیران منتصب از طریق فراخوان افتاد این طرح نخ نما شده را نمایان تر از قبل ساخت .
اما الان دیگر کسی نگران پنهان کردن ردپای سیاسیون در انتصابات نیست چون وقتی تخصص و تجربه جایگاهی در انتخابها ندارد ، پس قطعا برای انتصابات سیاسی نیز نیازی به پوششی مثل فراخوان و امثال آن نیست .
هیچکس با شخصیت جناب آقای قراگوزلو مشکلی ندارد.
"" اما برق نیوز یک نظر سنجی انجام دهد تا نخبگان صنعت برق کشور بیایند و نظر بدهند که آیا ایشان مناسب برای انتصاب به عنوان مدیر عامل حساس ترین برق منطقه ای کشور را دارند ؟""

نکته ای هست که همه همکاران صنعت برق باید به آن توجه ویژه داشته باشند و آن پاسخ به این سوال است :
عملکرد مدیرانی که توانایی لازم جهت اداره صنعت برق را ندارند چه می شود؟ بله باعث ضعف در عملکرد و افزایش نارضایتی ها .
خب وقتی که نارضایتی ناشی از ناکارآمدی بوجود آمد وزیر محترم نیرو چه راهکاری برای حل مشکل ارائه می کنند ؟ بله ، اصلاح ساختار.
چندین سال است ساختار صنعت آب و برق کشور برای پوشاندن بر روی بی کفایتی ها تغییر یافته است، آیا اتفاقی افتاد؟ آیا مشکلات حل شد؟ خیر بدتر شد اما بهتر نشد .
ای کاش بزرگان صنعت برق در این برهه زمانی واقعا به وظیفه بزرگی خود عمل می کردند و با شکست سکوت محافظه کارانه خود ، وزارت نیرو را از حرکت در مسیری که به آسیب دیدن صنعت آب و برق ختم می شود برحذر می داشتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی عجیبه
همین تعریفها در مورد طرزطلب هم بکار برده میشد و میگفتند فرد باتقوا و خداترسی است
چه بر سر صنعت تولید آورد؟ تو رو خدا بسه توهم اینکه هرکس نمازخون باشه حتما متخصص هم هست دست بردارید مملکت دیگه تحمل این نگاهها را نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
به نظر میاد اولین انتصاب بجا در صنعت برق و در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم صورت گرفته. فراموش نکنیم مدیران دولت انفعالی روحانی که فی الواقع مسببین وضعیت فعلی صنعت برق هستند هنوز در جای خود خشکیده اند. کسانی که باعث و بانی عقب ماندن تولید و توسعه شبکه هستند و خاموشی های گسترده را رقم زده اند، وزیر را را از بلاک اوت شبکه می ترسانند که مبادا دست به تغییرات گسترده بزند. این آقایان چه گلی به سر صنعت برق زده اند که اینگونه ادعایشان گوش فلک را کر کرده و هیچکس را غیر از خود که تا وارد صنعت شده اند بواسطه وصل به قدرت سکان مدیریت را به ناشایستگی بعهده گرفته اند قبول ندارند و شایسته تر از خود نمیدانند. از این گذشته قرار نیست که مدیرعامل به تنهایی بار مسئولیت را به دوش بکشد بلکه با انتخاب تیم کارآمد به حول و قوه الهی بر مشکلات فعلی و کوتاهی های گذشته فائق خواهد آمد. ان شاءالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا انتصاب بجایی است
زمان مشخص میکند که این انتخاب چقدر درست بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
14
تعویض مدیران عامل پر حاشیه و درد ساز که به زمین و زمان متوسل شده تا چند روز بیشتر بخوانید صنعت برق بمانند انتظار همه کارگران این صنعت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
توزیع اردبیل را دریابید،گناه پرسنل توزیع اردبیل چیست تو این وضعیت نابسامان و تهدید به سر می برند.لطفا ، خواهشا و حتما به داد توزیع اردبیل برسید.
پودینه تمیز
| Iran (Islamic Republic of)
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاهای استان سیستان و بلوچستان از سال ۹۰ مدیر عامل شدند
و در سال ۹۵تا ۹۷ با تاسیس شرکت تولید برق زاهدان انجا مدیرعامل شدند و دوباره در سال ۹۷تا به اکنون مجددا به مدیرعامل تولید برق نیروگاهای استان سیستان و بلوچستان منسوب شده اند‌
اقایان مسئول چرا باید ۱۰ سال یک شخص مدیرعامل باشد
پسر پیغمبر هم اگر ۱۰ سال در این سمت ها باشد خراب میشود
ناشناس
| United States of America
مازندران را هبه کردیم به ...
وای بر مازندران . بخدا نصاحبه سرپرست توزیع رو دیدم در مورد تعرفه ها که از سیمای استان پخش شد سرم و کوبیدم به اونجای ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
به روی چشم بیوک آقا،خواهشا و حتما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
به جان دوتا داداش کذاب اون نبود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
توزیع برق قم هم دست تهران نیست.تاوقتی حمایت معاونت سیاسی استاندار حامی این آقا است ودرتهران حمایت آقاحائری هست.هفت سال عملکرد مدیر قم نقد شده تو برق نیوز اما دریغ ازکوچکترین بازخواست.میخواهیم مملکت با وجود چنین مدیرانی درست شود؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
16
34
ایشان فردی بسیار متخصص است. ضمنا تاریخ استخدام ایشان سال84 نسیت بلکه شهریور1380 است.
او لیسلنس و فوق لیسانس را در دانشگاه شریف و دکترای خود را سال83 از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد و در موضوعات فنی بسیار مسلط بوده و بیش از شش سال است که معاون بازار برق ایران است.
او به لحاظ رفتاری بسیار مردمی بوده و علی رغم مشغله کاری موسس خیریه در مدیریت شبکه بوده و تابحال اقدامات زیاد جهادی انجام داده و خانواده های بی سرپرست زیادی را حمایت مالی کرده است. او همچنین به معنای واقعی کلمه فردی ارزشی بوده و در ارتباط با دیگران بسیار متواضعانه و انسانی برخورد میکند بطوریکه نیروهای خدوم خدماتی و کارگری همواره او را حامی خود میدانند و درب اتاق ایشان به روی افراد ضعیف و نیازمند باز بوده و کارهای ان افراد را با جدیدیت دنبال میکند و از اعتبار و ابروی خود نیز هزینه میکند.
خلاصه اینکه ایشان به معنای واقعی کلمه انسان بزرگ و بنده مخلص خداوند است و من ایشان را میشناسم و تاکنون ذره ای ناخالصی از او ندیدم و به آشنایی با ایشان افتخار میکنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
و نکته آخر اینکه خوشا بحال کارکنان برق تهران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ای کاش نحوه پذیرش در مقاطع تحصیلی هم می فرمودین، در ضمن برای سنجش عملکرد، باید دید خروجی بازار برق در این چند سال چی بوده و چه اثری بر صنعت برق داشته، وگرنه توجه به قشر ضعیف که بسیار هم مهم هست، نمیتونه توجیهی برای عملکرد ضعیف یک مدیر باشه در جایی که وظیفه اصلی چیز دیگه هست، چقدر همه چیو با هم قاطی میکنیم، والا آدمای خوب کم نیستن، اینکه آدم خوب مدیر خوبی هم باشه حسابه (نه صرفا بحث پیگیری رفاهیات)، ایشالا ابشون هرجا هستن سلامت باشن و موفق تر از قبل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خوب از خودت تعریف کردی. من که توجیه شدم برق منطقه ای دچار چنان تحولی بشه که دیگه کارمندها به حقوق اداره نیاز نداشته باشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دیگه خیلی اغراق کردین
اما کلیت حرفهاتون رو قبول دارم
ایشان خیلی دست به خیر دارن
اما از نظر سازمانی بسیار به مجموعه ضربه میزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشون در بهترین شرایط می باید یک مدیر میانی در برق تهران می شدند
اصلا از مدیریت چند هزار نیرو و چند هزار مگاوات برق اطلاعی دارند. بیخیال بابا همه میدونند داستان چیه و برق نیوز اتفاقا خوب نوشته که ایشون سفارشی مدیر شده
اگر می خواهید حمایت کنید طوری حمایت کنید که باورچذیر باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
لطفاً از سوابق مديريت ارشد ايشان اطلاعاتي بگذاريد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا راه اندازی خیریه اونم با پول همکارایی که تو رویدروایسی مشارکت می کردن از مواردیه که باید اون دنیا جوابگو باشن. عقل بقیه همکارا تو این مورد بیشتر ازیشون کار می کنه اما حیا اجازه نمی ده که برای کسانی که به بهانه همپین موقعیتی به ادم متوسل میشن بجای کمک از حقوق خود به بقیه متوسل بشی... هر کسی الان با توجه به اوضاع کشور به اندازه کافی ادم بی بضاعت در اطراف خوذش هست که نیاز نباشه کمکاشو به همچین ادمی بده که با فیلتر سلیقه ایشون به دست مردم برسه
یک دکترای برق
| Iran (Islamic Republic of)
من شاگرد ایشان در دوران دبیرستان بودم و به ما حسابان درس می دادند. یک فرد مومن، متواضع، والا و در عین حال متخصص هستند.
ضمنا ایشان واقعا و با تلاش خودشان دانشجوی دانشگاه شریف شده بودند. آن هم در اوایل دهه ۷۰ .
رتبه من در کنکور، ۷۲۰ بود و بخشی از آن را واقعا مرهون ایشان هستم.
به نظرم ایشان یک انتصاب بسیار شایسته هستند و زمان این را اثبات خواهد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
4
11
ایشان مدیر هسته گزینش هم بوده اند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
ایشان در حال حاضر فرمانده پایگاه بسیج شرکت مدیریت شبکه و مدیرعامل موسسه خیریه الصالحین هم هستند و در بزنگاه های تاریخی ...همانند یک سرباز مجاهد تمام قد از کیان نظام اسلامی دفاع کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خدا می دونه یا اعمال سلیقه و در راستای منافع خود جلوی پیشرفت چند نفر رو گرفتن... خودشونو خداشون...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من ایشون رو نمیشناختم اما الان فهمیدم ممنونم ! دیگه نیاز به توضیح بیشتری نداره اما ی نکته؛ انسان ...سعی میکنه در مسایل اینچنینی که دربحث استخدام یا رد کسی دخالت داشته باشه شرکت نکنه! مشکل همینجاست خروجی این گزینش ها در چند دهه اخیر چی بوده !؟قضاوت در مورد دین دیگران ! وکسانی که تونستن ریا به خرج بدن این هسته ها رو دور زدن ! امثال خاوری ها وطبری ها نمونه بارز وشاخص این افراد ریا کار بودن !کاش ارزش اصلی رو برای وطن دوستی قائل میشدن نه ریا کار بودن یا داشتن پارتی و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
18
13
وضعیت برق منطقه ای تهران ضعیفتر از سابق خواهد شد چراکه ایشان سابقه بهره برداری و طرح و توسعه و اجرایی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خوش بحال کانکنان شرکت برق منطقه ای تهران
حالشو ببرین چون دور دور شما خواهد شد
دکتر به هیچ کس کاری نداره

اما بدبختانه برق تهران دیگه کاملا به کما میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مدیر اجرایی و یا فنی نیستند
بیشتر رویکرد رسیدگی به اقشار ضعیف را دارند که البته بسیار ارزشمند است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از صفات بارزشون رها کردن سیستم و اعتماد محدود به افراد خاص می باشد. در راستای ارتقا و منافعشون عمرا نه بگن ولو اینکه بر روی عقاید مذهبی خود به وضوح پا بگذارند... نکات ظریفی که عمرا در جاهای دولتی دیده شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حتما شما مدیر اجرایی و فنی هستید دست بردارید از این نگاه بالا به پایین به افراد توجه به قشر ضعیف سعادتی که برای خیلی ها قابل فهم نیست
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
15
12
آقای قسمت نتیجه خود خدمتی به بالا دست و ظلم به پرسنل و کارمندان زیر دست همین است
چوب خدا صدا نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
9
17
چقدر مغرضانه
خیلی تابلو سفارشی کار کردین
مدیر پایگاه اگر تعریف می کردیم سفارشی نبود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من یکی که میگم برق نیوز متن این خبر رو قلمبه از دکتر رجبی مشهدی گرفته و کار کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تازه اولین حکمشو گرفته
بد جوری کوبیدینش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا این خبر رو درست و بجا کار کرده
قرار نیست ستاد رئیسی بدون درنظرگرفتن توانمندیها صرفا بخاطر دیدگاه سیاسی و یا مذهبی مدیرانی را به صنعت برق تحمیل کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برق نیوز شما به کجا وصلی که در مورد همچین شخصیتی اینطور به خودت اجازه اظهار نظر میدی
مدیر پایگاه چه شخصیتی؟ خود رهبری هم می گوید ما را نقد کنید برای بیان دو واقعیت واضح در مورد ایشون باید به جایی وصل بوده باشیم؟ یا ایشون اینقدر مقدس هستند که نقد وی کفر است؟
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
13
10
آقای قسمت نتیجه خود خدمتی به بالا دست و ظلم به پرسنل و کارمندان زیر دست همین است
چوب خدا صدا نداره
همکار توانیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
4
16
دیالوگ رجبی مشهدی: اون از فرخزاد که اوت شد!
اینم از قراگوزلو که فرستادیمش رفت قاطی باقالیا...
حالا دیگه کی مونده که برامون شاخ بشه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جمع کنین بابا این بساط توهم توطئه رو
مگه اسلحه گذاشتن بیخ گوشش که باید این پست رو قبول کنی
خب میخواست قبول نکنه
مگه بچه اس که بگیم براش توطئه کردن و این نفهمیده
ممد
| Iran (Islamic Republic of)
خودش هم تا پایان سال شوت میشه
کارمند مدیریت شبکه
| Iran (Islamic Republic of)
ببینیم بازار جناب ... تا کی گرم می مونه؟!

وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماکِرينَ
تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
15
14
هردم از این باغ بری میرسد
تازه تر از تازه تری میرسد
روحانی روحت شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بازی روزگار رو ببین

همین آبان آذر بود که خبر رسمی زدین که قراگوزلو رجبی رو کنار میزنه و میفرسته برق تهران و خودش مدیرعامل شبکه میشه

حالا دقیقا برعکس شده
رجبی مشهدی قراگوزلو رو فرستاده برق تهران و خودش محکم به مدیریت شبکه تکیه زده
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
18
ای بابا، این گزینه رخشانی مهر هم که سوخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
رخشانی مهر گزینه مدیرعاملی توزیع برف استان تهران است. تسلیت به استان تهرانیا
ناشناس
| United States of America
مهندس رخشانی مهر در مناصب حساس آسیب بسیار بیشتری به صنعت برق میزنند. در این چند سال ثابت شد ایشان با …،
ناشناس
| United States of America
برگرده به روستای شان ، هم برای خودش خوبه و هم برای صنعت برق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
14
16
ما که از ایشون شناخت نداریم ولی واقعا حیف مهندس قسمت و درود بر او که زیر بار سمت دادن به افراد معلوم الحال نشد تا مدیر عامل بشه بخاطر همین هم برکنارش کردن .
مهندس کردی کلاهتو بزار بالاتر
خانه از پای بست ویرانه است .
پاسخ ها
همكار برق تهران
| Iran (Islamic Republic of)
اولا كه مديراني كه فسمت منتصب كردند رو بررسي كنيد اونوقت معني معلوم الحال رو بهتر ميفهمي.
دوما انتظار داشتي كه ليسانس فيزيك رو مدير عامل كنند
سوما ايشون در بهره برداري چه گندهايي كه نزد اونوقت ميذاشتنش مدير عامل؟
چهارما ايشون هيچ برنامه اي جز به قهقرا بردن سبستم نداشت. دفاع از چي ميكني؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بهتر بود بدون غرض یک بار رزومه و سوابق مهندس قسمت رو میخوندی و با بقیه مقایسه میکردی بعد در مورد ایشون قضاوت میکردی.
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
ظلمی که قسمت به اپراتورها کردش هیچکس نکردش ایشون معاونت بهره برداری بودش ولی اپراتور ها چهار ساله لباس کار نگرفتن و بعدش گفتن لباس کار سال ۹۷و ۹۹رو نمیدیم و اینکه لباس کار سال ۹۸رو جنس آشغال دادن که بچه ها پس دادن واینکه ما تازه لباس کار ۱۴۰۰رو اندازه زدیم ایشون یه لباس کار رو واسه پرسنلش پیگیر نبود
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
بر مهندس ...لعنت انشاالله به روزگار چه کنم چه کنم بیفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
3
1
چقدر جالب! یعنی هیچکس هیچ نظری نداره !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
16
21
ایشان از جمله نوادر صنعت برق است که توامان هم دانش فنی بسیار بالا هم تجربه و هم اخلاق و منش متعالی دارد. او را میتوان بعنوان الگوی یک مدیر کامل معرفی کرد.
خوشا به حال کارکنان برق منطقه ای تهران
نگاه ایشان بیشتر متمایل به افراد ضعیف و نیازمند است.
اکثر کارگران خدماتی شرکت مدیریت شبکه در مواجهه با مشکلات سراغ ایشان می‌رفتند.
او در معاونت بازار برق نیز ، با خلاقیت علمی با موضوعات فنی و کاری برخورد می‌کرد و همیشه بیشتر از دیگران از خود مایه میگذارد
خلاصه هر چی بگویم حق مطلب را ادا نکرده ام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هر چی درخواست دارین برین ازش بخواین
نه نمیگه
هیچ درخواستی رو رد نمیکنه
خیلی دل رحم و خوش باوره

زبل باشین بار خودتونو بستین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشان به لحاظ فردی انسان نیکویی هستند، و مدیری توانمند که حتما حضورشان در نهادهای عام المنفعه مثل کمیته امداد یا بنیاد مستضعفان منشا ثمرات بیشتری برای جامعه خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همین که فکر میکنید اگه کسی به کارگر خدمات برسه مدیرعامل خوبیه یعنی کلا ذهنیتتون مشکل داره
کسانی که ضعیف هستند همیشه با این راهکار میخوان خودشونو معرفی کنند

مدیر با لیاقت به همه پرسنلش بر اساس توانمندیها نگاه میکنه
و اتفاقا برق تهران شرکت مهندسی هست
و مدیرعامل دیدگاهش باید برقی و مهندسی و استفاده از ظرفیت کارشناسان توانمند
و کارمندان نخبه باشد
بزق تهران خیریه نیست و اصولا هم نباید باشه
خدمات محترم و جایگاه خودش را دارد
نگهبان و کارگر و راننده هم همینطور
اما قرار نیست مول قبل با دلسوزیه الکی کاری کنیم که کسی با زحمت و مدرک فوق لیسانس دریافتی کمتر از همان قشر ضعیف داشته باشد

شرکت باید بر اساس لیاقت و زحمت باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بله
اما همانطور که نوشته اید

آفتابه لگن هفت دست ولی شام و نهار هیچی
همکار مدیریت شبکه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
5
14
دکتر قراگوزلو حروم شد رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اصلا اون کسی که تو این سطح اینقدر راحت بازی بخوره همون بهتر که بلاهای بدتر از این سرش بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آدم به این ساده ای نوبره والا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خودش با ذوق و شوق دنبال ارتقا بود
پس الکی براش ننه من غریبم بازی در نیارین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یه آدم خوب که این کاره نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
5
16
بعد انتخابات خیلی تو ستاد حامیان دکتر رئیسی با دکتر محمدزاده و ... می پلکید
چند ماه پیش هم صحبت مدیر عاملی شرکت شبکه بود
اما نمیدونم چرا آخرش از یرق منطقه ای سردرآورد

الله علم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
محمدزاده اینا بار خودشونو خوب بستن
به ایشون ته دیگش رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همکارا که ایشون رو پیش رئیسی دیده بودن فکر میکردن خیلی کارش درسته
اما الکی جدی گرفتیمش و بیخود بزرگش کردیم
همین رو هم به زور و بعد شیش ماه بهش دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از سرشم زیاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
12
11
شخصا فرد خوبیه
اما مدیر بسیار ضعیفیه
برق تهران روهم که اصلا نمیشناسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو این چند سال معاونت بازار برق والا ما ازش بدی ندیدیم
البته کار خاصی هم نکرد
خیلی محافظه کار بود
همکار برق
| Iran (Islamic Republic of)
درسته
خیلی هوای زیردستان رو دارن
اما سیستم رو با بی تدبیری کاملا می پوکونن
ناشناس
| Japan
درست فرمودید ......متاسفانه انتخابهای دستوری وزارت نیرو و ضعف توانیر ساختار صنعت برق را با چالش جدی مواجه میکند و خواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مگه بقیه که از شهرستانها آمدند می شناختند
ایشان کاملا به شبکه تهران مسلطند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بسیار ضعیف و جاه طلب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
6
18
این انتصاب هم نشون داد که این تیم جدید نه تنها تو آوردن آدمهای جدید از بیرون خیلی افتضاح عمل میکنن بلکه تو استفاده از آدمهای داخلی خیلی بدتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو کیس کردی و گلابکش و قراگوزلو که انصافا خیلی افتضاح بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
5
15
پروژه مشترک حائری-کردی-رجبی مشهدی برای اصلی ترین رقیبشون
باید یه خسته نباشید هم به دفتر وزارتی بگیم که چقد خوب بازی میخورن
خسته نباشی قهرمان خداقوت پهلوون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کاش به جای این سهم خواهی ها و بازی های سیاسی، یه کمی هم به توانایی ها و عملکرد افراد توجه میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
راست میگی داداش. اینها که از هیچی سر در نمیارن. این جلبا خوب سرشونو کلاه گذاشتن
.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این تیم سابق خیلی بدجوری داره ریشه می دوونن
فکر کنم پدر جد وزیر هم نتونه از پسشون بر بیاد و خودش قربانی بشه
مدیر مدیریت شبکه
|
Italy
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
6
11
تبریک تبریک تبریک به دکتر رجبی عزیز
دیگه همه چی برای پیاده سازی برنامه های اصلیتون برای شرکت و ... فراهم شد
ان شالله هر چه زودتر آثار اون رو شاهد هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این خط این نشون
با این فرمون که دکتر رجبی داره جلو میره سال بعد این موقع خود وزیر رو کم از سر راه برمیداره و خودش میشینه جاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
امیدوارم آقای دکتر رجبی جلوی این جو حراستی شدن و زیراب زنی و تبدیل شرکت به خیریه رو بگیرن... تو این چند سال شرکت خیلی افت داشته...
مدیر مدیریت شبکه
|
Italy
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
3
10
تبریک تبریک تبریک به دکتر رجبی عزیز
دیگه همه چی برای پیاده سازی برنامه های اصلیتون برای شرکت و ... فراهم شد
ان شالله هر چه زودتر آثار اون رو شاهد هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی از دکتر رجبی مشهدی خوشم میاد
با کسی که مانعش باشه هیچ مماشاتی نمیکنه
با خودش تعارف نداره
تکلیفش با خودش روشنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چه خوابهایی برامون دیده؟

خدایا توبه

ما رو از شر بدخواهان شرکت محفوظ بدار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
1
11
ای بابا، این گزینه رخشانی مهر هم که سوخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
توزیع برق استان تهران جای خوبیه بره اونجا سابقه توزیع برق بلوچستان را هم در رزومه داره.
توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
5
12
همکارای برق تهران هیچ نگرانی نداشته باشن و به هر کاری که مشغول بودن ادامه بدن
ایشون کلا دور کند تشریف دارن و ازشون بخاری بلند نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
به هیچ وجه مدیر و مدبر نیستن
چه برسه یک مدیر قوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
به جاش سرشون تا دلتون بخواد تو امور شخصی ذوروبریاش از نماز خوندن و حرف سیاسی زدن و... هست... مواطب صحبتاتون باشین تو رو هیچی نمی گن اما به موقش...
ناشناس
|
Argentina
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
4
7
اه
مگه همین چندماه پیش نبود که صحبت از معاون وزیری یا مدیرعاملی توانیر بود برای این بزرگوار
چی شد که مغضوب شد؟مگه حسابی در راستا نبود؟

هیاهوی بسیار برای هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اصن تو این مقیاسها نبود
همین برق تهران هم زیادشه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
2
3
سلام قبلا در خبرها رجبی مشهدی رو اعلام کردید. چی شد؟ این هم ممکنه نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
فن بدل حاجی تو داشته باش
حالا ایمان آوردی به تواناییهای ایشون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چیو نباشه
بچه ها حکمشو دیدن
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
10
14
با آقای دکتر کار کردم. بسیار فعال. و فوق العاده قوی و انقلابی. و از معاونین جوان صنعت برق است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
فوق العاده قوی در چه زمینه ای؟ مسابقات ورزشی منظورتون هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
توصیفات تون درسته
اما در عمل ایشون مدیر خیلی موفقی نبوده ان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو زمینه های ورزشی و هر جا که با بقیه قاطی بشن و یز علیه اونا پرونده جمع کنن
ناشناس
|
Argentina
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
8
24
این متن خبر رو بذارین کنار متن خبر انتصابهای همین اواخر مث محرابیان، رجبی مشهدی، کردی، گلابکش و...
ببین برق نیوز چه پدر کشتگی با قراگوزلو داره که تو همین اولین خبر این طوری با خاک یکسان کردش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بله موافقم
برق نیوز این جا از جاده انصاف خارج شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
12
23
ایشون چون از هیچ جایی ( مجلس و دولت قبل و....) توصیه نشده، برق نیوز این طور برای انتصابش خبر رفته واقعا جای تاسف داره. همه ی کارمندای ایشون میدونن که ایشون مدیر دلسوز ، فعال ، قوی و کارآمدی هستند حالا معلوم نیست که برق نیوز از چی ناراحته که این خبر رو اینجوری کار کرده.
خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا چرا برق نیوز اینقدر نگاه باندی و قشری دارد.؟
اگر برق نیوز متن خبر را بی‌طرفانه می‌نوشت اعتبارش زیر سوال نمیرفت
مدیر پایگاه در مورد همه انتصابات خارج از قاعده، برق نیوز همین روال را داشته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سفارش خاص مهندس حائری و دکتر رجبی مشهدی بوده که برق نیوز برای ایشون یه کنجدی دو رو کار کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جای خالی که این روزا زیاده
چرا همچین جای پرتی فرستادنش؟
فکر کنم میخواستن از سر خودشون وا کنن و بفرستنش دنبال نخود سیاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگه خبر ندارین بی خود اظهار نظر نکنین دوست بی اطلاع من
اتفاقا از همه جاها ایشون رو سفارش کردن
ناشناس
| United States of America
فکر میکنم بهتر است به متن گزارش توجه بیشتری کنی داداش
ناشناس
| Germany
از هیچ جا سفارش نشده؟
پس بقیه از جایی سفارش شدن؟ مثلا مدیر عامل قبلی؟
اگه چیزی میدونی بگو بقیه هم بدونن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برق نیوز اگر یکجا موضع گیری درستی کرده باشد اینجاست. به ندرت پیش میمومد چنین واضح واکنش نشان دهد احتمالا فهمیده اند حضور مدیر ناشنا به امور مدیریتی چه فجایعی به بار خواهد آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برق نیوز انتصاب کردی خارج از قاعده نبود؟ یعنی خبر ندارید چه افراد سیاسی پشت این داستان بودند؟ یعنی خودت خبر نداری که با کردی رفیقی و خبر سفارشی براش میزنی؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
5
11
انشالله ایشان همانطور که ۴ سال در برابر عرضه برق در بورس مقاومت کردند تا خرید و فروش برق چند برابر قیمت در بازار انحصاری و غیرشفاف زیر نظر خودشون انجام بشه و با همین سیاست شرکت‌های توزیع را زیان ده و ورشکسته کردند با قدرت تمام برق منطقه ای تهران و زیرساخت‌های آن را آباد خواهند کرد. از انتخاب هوشمندانه وزیر تشکر میکنیم. با همین فرمون انتخاب و انتصاب کنند منتظر تابستانی پربرق باشید چون مدیران موفق تابستان ۱۴۰۰ ارتقا پست داده شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بازار میان روزی و افزایش هزینه های بازار هم موضوع مهمیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
عملکرد خیلی ضعیفی داشته اند
تعجب است که چرا ایشون ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بابا تو کللن از دنیا عقبی. مگه عرضه تو بورس دست این بنده خداست . الان توانیر به شرکت های توزیع پول نمیده خرید کنن تو بورس دست دکتر قراگوزلو هست . چند برابر شدن پول برق!!!! مصوبات هیأت تنظیم هم حتمن دکتر قراگوزلو برای افزایش برق میده حتمن... خواهشن قبل نوشتن یکم تحقیق کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
7
17
شاید مدیریتشون خیلی قوی نباشه ولی انسان بسیار درستکاری هستند. البته ایشون دغدغه ی مسائل رفاهی پرسنل رو هم دارند و تو مدیریت شبکه هم همیشه پیگیر مسائل رفاهی همکاران معاونت بازار برق بودند. جزو معدود مدیرانی هستند که دعا و ذکر خیر پشت سرشون زیاد هست. متاسفانه مدیریت شبکه یک انسان بزرگوار و نیک رو از دست داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مدیریت بسیار ضعیفی دارن
همیشه با همه موافقن
قدرت نه گفتن شون ضعیفه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
در سیستم دولتی مگه شاخصی برای سنجش عملکرد هست؟ همینکه به پرسنل سخت نگیری و دنبال وام و ... باشی، دعا پشت سرت هست، چه بلایی سر مجموعه ای که کل ملت درش سهیم هستن آورده باشی، کجا و کی ارزیابی شده
توانیری
| Iran (Islamic Republic of)
نه فقط شرکت شبکه بلکه کل صنعت برق یه پتانسیل خوب رو از دست داد
چون با این تبعید این بزرگوار دیگه کاملا از دست رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی راحت میشه ایشونو مدیریت کرد و جهت داد
ایشون در ادوار مختلف با ساده لوحی موجبات ارتقای برخی از مدیرا رو فراهم کردن که مدیریت شبکه الان حسابی گرفتارشون شده
دیگه کاریشم نمیشه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خوب آموزگاری هم که اطلاعات خوبی داشته باشه و انسان شریفی باشه الزاما معلم خوبی نخواهد بود .
باید ضمن داشتن تجربه متناسب از فن بیان خوبی برخوردار باشد و مهارت انتقال دانش را به شاگردان داشته باشد تا بتوان از او به عنوان معلم خوب یاد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی دید محدود و بسته ای داشتن
برداشتشون از کارمند رسیدگی ظاهری به اونه و نه بهبود و ارتقا سطح کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
برق نیوززز........
چرا از توزیع خوزستان خبری کار نمیکنید؟؟؟
بابا خدری امسال عوض میشه یا نه؟؟
بخدا من میخام از خوزستان بروم...
لااقل تکلیف خودم رو بدونم
مدیر پایگاه بی اطلاعیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خدری به این دلیل بد شده که نگذاشت افراد سودجو متخلف پا بگیرن و یه کشتی به گل نشسته رو از تیم غضنفری و جهان بین و حسینی نیا تحویل گرفت و الان که شرکت داره یکم جون میگیره شما دارین حاشیه درست میکنین بابا برین بچسبین به کار کم دنبال حاشیه باشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اره چون کل شرکت شده طایفه ی خودش...هر تخلفی بشه خانوادگی...الان که کشتی رفته زیر آب...
بزودی باید یدک کش بیاریم شاید بتونیم بیرونش بیاریم..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
5
10
این رجبی چی یا کی رو داره که نه تنها عزل نشد بلکه ارتقا پیدا کرد و الانم داره دونه دونه رقیب هاشو جوری اوت میکنه که استخون ها خورد میشه و بنده خداها هرجور عمل کنن دیگه حتی به جایگاه قبلی نمیرسن
خدایا خودت نگاه کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
فقط یه کم جربزه و رو داره
تعارف هم نداره با خودش
اهل عمل و اقدامه
بر خلاف قراگوزلو بی عمل و شل نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پارتی داره
لابی داره
همایونو داره
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
وخی یره خوته جمع کن :1-خدا رادره 2- سواد دره 3-مدیره و...
نیاز به هیچ ...ناشوری ندره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
زور داره
رفیقاشو داره
مدیر نیست
سفارشیه
بازم بگم یاره؟
مهمتر از همه حایری رو داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
2
احتمالا رابطه ی رجبی با کردیی باید خیلی خوب باشه که رفیق قافله هم شدن و باهم تصمیم به جابجایی میگیرن
برق نیوز از سمنان خبر درست و حسابی داری یا نه؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
4
4
تبریک به دکتر قره گوزلو.
مازندران را که گل گرفتن درشو. دیگه وقتی یه نماینده بیاد فامیل سفارش کنه و .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
3
12
مهمترین الترناتیو دکتر رجبی مشهدی از صحنه دور شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه دفتر وزیر فریب بازی کردی و حائری را خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
7
احتمالا رابطه ی رجبی با کردیی باید خیلی خوب باشه که رفیق قافله هم شدن و باهم تصمیم به جابجایی میگیرن
برق نیوز از سمنان خبر درست و حسابی داری یا نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
1
2
برق نیوز مطمعنی که خبر درسته؟
چرا سایت توانیر چیزی ننوشته پس؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
5
13
از شهید چمران پرسیدند: تعهد بهتر است یا تخصص؟ می گویند تقوا از تخصص لازم تر است، آ نرا می پذیرم،اما می گویم: آنکس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست.

این هم در پاسخ برخی دوستان که در دفاع از مدیرعامل برق منطقه ای تهران شدن ایشان، مدام از ایشان به عنوان انسان خوبی یاد میکنند که پیوسته به نیازمندان کمک میکنند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شرکتی که ایشون در راس اش باشه ول معطله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشان کاملا متخصص و فنی و باسواد است و برق تهران تا حالا با سوارتر از ایشان به خودش ندیده
ما سید زمان حسینی و خوش خلق و فتاح و کردی و قسمت را دیدیم
بعضی با لیسانس فیزیک و برخی با بلیط عباسپور و رابطه مدرک تبدیلی سفارشی گرفتند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
2
آقای قراگوزلو ما اپراتورهای پستهای برق تهران از سال ۹۷لباس کار دریافت نکردیم با پیگیری های زیاد فهمیدیم آقای شریعتی نیا معاون منابع انسانی گفتند سال ۹۷و ۹۹رو نمیدیم و فقط ۱۴۰۰رو میدیم سال ۹۸هم یه مشت لباس کار اشغال دادن که بچه ها همشون رو پس دادن حتی ۴ساله کفش کار نگرفتیم خواهش میکنم اومدی پیگیری کن ما توی زمستان بدون کاپشن چطوری از تجهیزات بازدید کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این از بی لیاقتی مدیران سابق و فعلی است که پرسنل معطله ابتدایی ترین دفاعیات و حقوق خود هستند
برق تهرانی
| Iran (Islamic Republic of)
معاون منابع انسانی برق تهران اصلا صلاحیت این معاونت را نداره البته مقصر سیستم است که فکر کرد هر ادمی از جمله حراستی می تواند منابع انسانی یک شرکت با این شبکه گسترده و پرسنل زیاد را مدیریت کنه! قحط الرجاله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
4
10
کاش رجبی مشهدی حواب اینکارهاشو بده نه تنها اون
همایون خان هم باید ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی دوست دارم باشم و آخر کار رجبی مشهدی رو هم ببینم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
....برای صنعت برق توطئه کردند
راضی به زمین زدن صنعت برق هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
3
14
جدا از بحث مدیریت فنی، دکتر قراگوزلو انسان شریفی هستن، انشالله موفق باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
9
10
فردی بسیار ظاهربین هست
یه اشتباه رو صد بار میکنه و باز هم تکرار میکنه
چه افراد زیادی که ازش سو استفاده کردن و پست و مزایا و امتیاز گرفتن
امیدوارم خودشو اصلاح کنه وگرنه میشه یه سوراخ دعا برای سو استفاده چی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
11
9
پیش بینی افق دو ساله:
به قهقرا رفتن فنی تخصصی سازمانی برق منطقه ای تهران
و
بهبود وضع حقوق و مزایای کارمندان
و
بی نظمی مزمن و شل شدن انضباط اداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شماها نگران منافع سردمدارانتان هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
5
9
انگار قرار نیست کسی از کارشناسان مدیران برق تهران که سالها در برق تهران تجربه کسب کردند و مشکلات پرسنل و شبکه برق تهران را می شناسد مدیرعامل شود
منتظر پیک بار سال ۱۴۰۱ باشید خدا به پرسنل معاونت بهره برداری رحم کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مدیران نالایق و سفارشی و بی سواد در برق تهران لانه کرده اند نیاز به خانه تکانی است
جمشیدی
| Iran (Islamic Republic of)
امسال دهنمون سروبسه مهندس...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
6
16
این دوستانی که میگن (از جمله برق نیوز) ایشون تجربه مدیریتی شبکه ندارن، انگار فراموش کردن شرکت مدیریت شبکه چه وظایفی تو صنعت برق داره، تمام طرح های توسعه انتقال و نیروگاهی با نظر مدیریت شبکه انجام میشه (همون دفتری که دکتر قراگوزلو سالها مدیرش بودن) و کنترل شبکه و نیروگاهها و برنامه ریزی تعمیرات اونها تو مدیریت شبکه انجام میشه به علاوه تسویه مالی و تراکنش های بازار برق و زیرساخت مخابرات صنعت برق، قطعا تجربه چندین و چند ساله تو مدیریت شبکه و عضویت هیات مدیره اش، اگر بیشتر از تجربه برق منطقه ای و توزیع نباشه، کمتر هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا درست گفتی
ایشون جزء ان 15 نفری بودند که در مصاحبه فنی در بین جمع کثیری از کارشناسان خبره در سال84 انتخاب شدند و در طرح مطالعات جامع در بخش برنامه ریزی پذیرفته شدند و دوره های متعدد در زیمنس المان را طی کرد و به گفته مدیران شرکت زیمنس المان اقایان دکتر قراگوزلو و دکتر توکلی از همه سرامدتر بودند حتی به انها پیشنهاد کار در شرکت زیمنس المان داده شد ولی ایشان قبول نکرد.
ایشان چند سال هم مدیر دفتر برنامه ریزی شرکت مدیریت شبکه بودند و به لحاظ فنی و تحلیل خیلی حرف برای گفتن دارد. تنها عیبش ان است که اهل غرور و پوز دادن و فخر فروشی نیست. اگر باد به غب غب میانداخت و توانایی های علمی اش را به رخ همه میکشید انگاه یک عده ظاهر بین میگفتند این اخر علم و مدیریت است. بنده با اعتقاد و اطمینان میگویم تمام اینهایی که گفته اند او فرد کم دانشی است یا کم تجربه است و ... حتما ایشان را نشناخته اند و قضاوت ساده لوحانه کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
8
...کی بشه شماها برین که یک ایران از دستتون خلاص شه
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
1
3
آقایان در توانیر به فکر مدیران عامل برق استان‌های کوچک نیز باشند کارد به استخوان رسیده ما فکر می کنیم استان های غربی و مرزی جز توانیر نباشند و یا اینکه آقای مدیر معلوم الحال .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
1
3
تکلیف مدیرعامل برق منطقه خوزستان چی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
او در فهرست خلع می باشد
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
مدیر عامل های برق خراسان و... چی شد کی نوبت آنهاست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
7
8
به نظرم تجربه تلخ طرزطلب در برق حرارتی برای ایشان در برق منطقه ای تهران تهران تکرار خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو رو خدا دیگه فحش ندین
ایشون که مث بعضیا لیسانس معارف نداره
دکتر برقه
البته قبول دارم شخصیتا مدیر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نفوس بد نزن عزیز
حالا هی میگین و این بنده خدا امر براش مشتبه میشه که واقعا مث طرزطلبه
ایشالا که اصلاح میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
1
12
هر کی هر چی میخواد بگه، مدیرای بی دست وپا که در جوانی مدیریت توانیر یا برق تهران رو براشون دست و پا کردند رو خوب میشناسیم
بدون تجربه و با یکسری مدرک تحصیلی ناپلئونی که بخاطر وصل بودن به آسانسور، جهشی خودشون رو به طبقات بالا رسوندند
حالا همین افراد بی سواد ، چشم دیدن یه فرد قوی بنیه علمی و سلیم النفس رو ندارند و نمی دونم در آینده با ایشون چطور معامله می کنند
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
7
13
آقای دکتر قراگوزلو در حوزه تخصصی و فنی کاملا مسلط هستند و کاملا به دنبال کار و حل مشکلات شبکه بصورت مهندسی می باشند
ایشان وابستگی به جریانهای ناسالم ندارند و کاملا مستقل هستند
افراد فرصت طلب و ناشایست در کنار ایشان جا ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بر خلاف نظر شما دوست عزیز، تو دوران بیست سالی که مدیریت شبکه بودن خیلیا خودشونو به ایشون چسبوندن و ایشون هم با سادگی هر چه تمام تر ازشون حمایت بی دریغ کرد
این واقعیته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
7
13
ایشان به مسایل و مشکلات شبکه برق ایران در کلیه نقاط مسلط هستند
با هیچ جریان قدرت در صنعت برق رابطه ندارند و کاملا مستقل و سالم هستند
هدف ایشان کار جهادی و به نفع مردم است
نه سود آقایان پشت پرده و سو استفاده چی
پاسخ ها
ناشناس
| Argentina
بله مسلط هستن
اما خداییش دیگه باید قبول کنین ایشون در وسط یکی از جریانهای اصلی قدرت هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
12
14
سلام؛بازنشسته صنعت برق هستم و تعجب کردم از مقایسه آقای دکتر قراگوزلو که در کنکور سراسری رتبه دو رقمی داشته و از دانشگاه صنعتی شریف فارغ التحصیل شده و دکترای خود را از تربیت مدرس گرفته است ؛نخبه علمی است ودر برنامه ریزی توانیر و مدیریت شبکه دادای تجربه است و مستقل از زد و بندهای گروه ها را با افرادی که باداشتن فوق دیپلم و بدون کنکور در ابتدای تاسیس دانشگاه شهید عباسپور به عباسپور وارد و دارای لیسانس مهندسی شدند و طول خدمت خود فقط هم دوره ای هایشان را بدون در نظر گرفتن سطح علمی و توان مدیریتی پشتیبانی می‌کردند و حالا یک فرد تحصیل کرده توانا را به سخره گرفتن شایسته صنعت برق نمی باشد و یا لااقل ایشان را با مدیران توانمند برق تهران مقایسه می‌کردند به صواب نزدیکتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ببخشید مطمئن هستین این انتصاب هیچ ارتباطی به سایر گروه بندی ها نداره و صرفا بر اساس شایستگی هست، بودن تو ستاد انتخاباتی و گرفتن پست مدیرعاملی، حالا شبکه نشد، برق تهران، برق تهران نشد به جا دیگه، اسمش باندبازی نیست؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
10
1
سلام. انتظار می رفت از مدیران با سابقه در مدیریت برق تهران بهره می بردن. حضور مهندس صبوری که هم سابقه توزیع تهران بزرگ رو دارن و هم سابقه برق آذربایجان خیلی می‌تونه تو حل مشکلات مجموعه کارساز باشه.البته اگه ایشون قبول کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
10
4
سلام. انتظار می رفت از مدیران با سابقه در مدیریت برق تهران بهره می بردن. حضور مهندس صبوری که هم سابقه توزیع تهران بزرگ رو دارن و هم سابقه برق آذربایجان خیلی می‌تونه تو حل مشکلات مجموعه کارساز باشه.البته اگه ایشون قبول کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برق منطقه‌ای تهران برای صبوری کمه. ایشون در حد معاون وزیر هستن
اذربایجان
| United States of America
من باوزارتش هم موافقم. صبوری در تهران بزرگ اونقدر قشنگ زیباییها را میدید که هیچ کس نمیتونست ببینه.
زیبایی را دوست داره
من شنیدم برای ایشون و
معاونت برق و انرژی را مهیا کردند.قطعا تهران براش کوچیکه
برق منطقه ای آذربایجان
| Iran (Islamic Republic of)
ای کاش مهندس صبوری برای برق منطقه ای آذربایجان انتخاب می شدند،مدیریت خوبی در شرکت برق منطقه ای داشتند، ار جناب مهندس کردی استدعا دارم این موضوع را از همکاران شرکت برق اذربایجان جویا بشوند و ایشان را به عپوان مدیر عامل برق اذربایجان انتخاب نمایند
کارشناس مدیریت شبکه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
6
5
دکتر قراگوزلوآدم خوبی هستن ولی فاقد تجربه مدیریتی در این حوزه میباشند. اداره کردن شرکت بزرگ و حساسی مثل برق تهران کار هرکسی نیس.
راجع به دکتر رجبی هم باید بگم که چیزی که ایشون رو جدا میکنع از بقیه مدیران سه عامل زیر هس:
۱- هوش و حافظه بسیار قوی: ایشون اکثر پرسنل رو به اسم میشناسن و ویژگیهای کاری افراد رو میدونن
۲- قدرت مدیریتی و قاطعیت
۳- اشراف فنی بسیار بالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نه خیر هم

تنها فرقشون اینه که قراگوزلو مث بعضیا بزن بهادر نیست
یه کمش بخاطر اینه که حروم حلال سرش میشه بیشترش هم بخاطر بیعرضگیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
موارد ۱و ۲ و ۳جوک های قشنگی بود
کلی خندیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یه موردم اضافه کن
لابی باز و پارتی کلفت داشتن
مال مردمو ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
2
جناب آقای مهندس کردی
با اینهمه نارضایتی کارکنان شرکت و مسئولین منطقه از عملکرد مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران چرا مدیر عامل رو جابجا نمی‌کنید
مگه ما چه گناهی کردیم کارمند این شرکت شدیم
نه بزرگ اش معلومه نه کوچیکش
هر کی به هرکی شده ، بی عدالتی فریاد می‌زند، باند بازی ، فامیل بازی ووقتی مدیرعامل شرکت در انتصابات ملاکش همشهری خودش بودن بشود و بدون توجه به شایستگی آنها ، همه کارکنان می گویند که ایکاش من هم یک بهشهری بودم .

ما تا کی باید صبر کنیم ؟؟؟الآن نزدیک به چهار ساله که مسئولین منطقه برای جابجایی مدیرعامل به توانیر متوصل میشوند ولی تا کنون حریف مدیرعامل شرکت نشدند.
چرا اضافه کار ۱۲۰ ساعت رو آقایون باید بگیرن ؟؟؟
چرا ستاد شرکت پنجشنبه ها تعطیل هست ؟؟؟
چرا جابه جایی نیرو ها رو به صورت دلخواه انجام میدهد ؟؟
آقای مهندس کردی ٬ خواهشا وضعیت واگذاری پروژه ها به پیمانکاران شرکت را حتما بررسی بفرمائید !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
6
0
با سلام. متاسفانه مرکزی ها خوب دارن عقده گشایی میکنن. دوران بزن در رو سامانی تموم شده.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
8
4
کاملا مشخص هست که یک سری از کارکنان مرکز کنترل بدجوری دارند میسوزند و در حال عقده گشایی هستند.
همین دکتر قراگوزلو خیلی از کارهای پرسنل معاونت راهبری شبکه رو انجام میداد با اینکه معاونشن مخالف بود..
نان به نرخ روز خور هستید و نمکدان را شکاندید.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
7
3
کاملا مشخص هست که یک سری از کارکنان مرکز کنترل بدجوری دارند میسوزند و در حال عقده گشایی هستند.
همین دکتر قراگوزلو خیلی از کارهای پرسنل معاونت راهبری شبکه رو انجام میداد با اینکه معاونشن مخالف بود..
نان به نرخ روز خور هستید و نمکدان را شکاندید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
7
بعد از سال ۸۴ برق تهران به خود مدیر عامل ندیده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
5
8
اتفاقا چون ایشان جزو مافیای موجود قدرت و ثروت و رسانه ای مثل برق نیوز و فساد نیستند . انتخاب بسیار شایسته و خوبی است . شما ها از ترس از دست رفتن مافیایی هایتان کامنت تسیلت گذاشتید. چون از افراد انقلابی واقعی واهمه دارید. شاید اگر این افراد بیایند جلوی بخور بخور شماها را ( مافیایی های رسانه و ثروت و قدرت و فساد) بتوانند بگیرند.
صنعت برق زمانی مرد که شما از سال 1388 به بعد سکان توانیر را دست گرفتید.
دورود بر وزیر اگر بقیه را هم بتواند عوض کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
7
12
برق نیوز خجالت بکش، با اینجور خبرسازی‌ها که با مافیای صنعت برق مچ شدی ، ذره‌ای بهت اعتماد نمیشه کرد، کسی یادش نمیره همیشه برای مدیرای بی‌عرضه مطالب فوق العاده میزنی، دکتر قراگوزلو از مدیران خوب صنعت برق و نخبگانه، کسانی که به قول شما روزنه خوب دارن خیلی‌هاشون بله قربان گوهای بی‌عرضن، معلومه که باید نگران باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
3
13
با سلام و احترام به تمامی همکاران عزیز در صنعت برق :خداشاهده این مطالبی که من مینویسم عین واقعیت است که حدود 10 سال پیش دکتر قره گوزلو را من اولین بار دیدم و مدتی در وزارت نیرو خمتش بودم ایشان فردی سالم بادانش و خارج از حاشیه و بسیار مومن و خوش اخلاق می باشند در بزنگاههای سیاسی کشور که خیلی از مدیرای وزارت نیرو سال 88 ازپشت خنجر می زدند و شب نامه پخش می کردند ایشان شب تا صبح کشیک وایمیساد تا خدای نکرده مشکلی درسیستم برق کشور اتفاق نیافتد من مطمنم با حضور آقای دکتر قره گوزلو که مدیر جوان باانگیزه و سالم می باشند اتفاقات خوبی در شرکت برق منطقه ای تهران خواهد افتاد -به امید سرافرازی کشور عزیزمان ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مدیرانی در سال ۸۸ در وزارت نیرو شب نامه پخش میکردن و اونوقت راست راست راه میرفتن و شما هم که خبر داشتی هیچ کاری نکردی !!!
کارمند مدیریت شبکه
|
United States of America
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
2
8
عجب جایی خالی کردن برای مهره خودشان رحمتی!!!!!!!!
این بنده خدا را هم که در جناحشان نبود شوت کردن پی نخود سیاه!!!!!
چجوری دارن آهسته و زیرپوستی مهره چینی میکنند!

آقای وزیر! کسانی که شما را دوره کرده اند صحنه گردانی نکنند که به سرنوشت اردکانیان دچار خواهید شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کدوم رحمتی؟
ایمان رحمتی؟

تا درفشیان و مذکوری و ذبیح زاده هستن نوبت به رحمتی تمیرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
گزینه احتمالی جانشینی ایشان مهندس باقری یک شخصیت ارزشی و انقلابی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چی؟!
باقری؟!

یا جده سادات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بچه بازی شده
هر کی که شایسته نیست رو بهش یه اتیکت ارزشی می چسبونن و این لغت کاملا ارزشمند رو لوث کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نخیر، منظورشون رحمتی وزارتخونه هست، خیلی از همکاران از کار ایشون راضی هستن
کارمند
| Iran (Islamic Republic of)
جناب مهندس رحمتی از نظر اخلاق حرفه ای بسیار فرد شایسته ای هستند. همواره نست به ذینفعان پاسخگو و گشاده رو می باشند. من خودم هر چند که در برق منطقه ای هستم با ایشون مشورت کردم و بسیار متواضع پاسخگو بودند. البته گروه بسیار منظم و باسوادی هم با ایشان کار میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام خیلی متاسفم برای کسانی که دایم تهمت و افترا میزنن به افرادی امثال اقای دکتر ایمان رحمتی. از ایشون فردی با سوادتر مگر در صنعت برق وجود دارد. حداقل رعایت انصاف فرمایید.
مارمند توزیع
| Iran (Islamic Republic of)
من هر وقت که در مورد مسائل بازار برق با آقای دکتر رحمتی و گروه ایشون تماس داشتم واقعا با برخورد مناسب و راهنمایی جامع بهم پاسخ دادند. ایشون در کنار علم و دانش، فوق العاده اخلاق حرفه ای والایی دارند. زیر مجموعه کاری ایشون هم انصافا کارمندهای با سواد و با اخلاقی هستند.
همکار برق تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
7
12
انگار هیچکس خبر نداره مهندس قسمت تا چند روز پیش گزینه اصلی مدیرعاملی برق تهران بوده ولی بخاطر اینکه زیر بار معاونین تحمیلی نرفت گذاشتنش کنار. زمان ثابت خواهد کرد که نتیجه انتصابات غلط چه به روز صنعت برق خواهد آورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
18
دکتر قراگوزلو انسانی بسیار شریف، متخصص و توانمند است.

امیدواریم بانیان شوآف، گزارش‌های دروغ و ارقام سازی، هر چه زودتر از وزارت نیرو دور ریخته بشوند. همه تون میدونید چه کسی رو میگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
... خدا ازت نگذره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چرا زیر کامنت بالا رو سانسور کردی

من که چیزی ننوشته بودم

فقط نوشته بودم ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
8
برق نیوز: در مورد همه انتصابات خارج از قاعده، برق نیوز همین روال را داشته است.
برق نیوز محترم! لطفا ضمن انتشار قاعده انتصابات، بفرمائید کدام فامیل تان دستش از مدیرعاملی کوتاه مانده.
پ.ن.1: قصد توهین نداشتم فقط خواستم بدانید که وقتی نظر شخصی را در متن خبر وارد می کنیم چقدر می تواند گمراه کننده باشد.
پ.ن.2: ایشان هم مثل هر انسان دیگری موافق و مخالف دارد.
پ.ن.3: این که گذشت، لطفا در مورد افراد دیگر جانب انصاف را رعایت کنید. همیشه دیگرانی هستند که جای ما فحش دهند، ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم.
پ.ن.4: اگر تحلیلی بر نوع مدیریت گذشته ایشان دارید، بسیار عالی! منتظر نقد تحلیلی شما هستیم.
رودبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
2
سلام برق نیوز از تغییر مدیریتی در نیروگاه لوشان خبر نمی دهی؟ کی قراره بجای شجاعی بیاد؟ خیلی حرف و حدیث است
پاسخ ها
لوشانی
| Iran (Islamic Republic of)
برق نیوز جان چرا خبری از لوشان نمی‌دی؟ چه خبره؟ مدیر عامل فعلی کمر به نابودی نیروگاه و پرسنل بسته! خبری از جابجایی اش نیست؟
مدیر پایگاه فعلا خبری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
2
10
سردبير محترم برق نيوز
با سلام؛ متن سفارشي درج شده از سوي اسپانسرهاي مالي سايت شما دقيقا نشان دهنده اين است كه در اين سالها شما نيز بيطرفانه به جريانات صنعت برق نگاه نمي اندخته اي و بر اساس منافع كاسبان تحريم تيتر ميزده اي بسيار براي شما متاسفم كه فقط بر اساس شفارشات كار ميكني نه بر اساس رسالت خبري و خبرنگاري دورغ پراكني توسط سايت شما سابقه اي ديرينه دارد و دور از انتظار نيست روزي خواهد ژامد كه كساني ديگر از ارتباطات كثيف مالي پشت پرده شما با مافياي صنعت برق تيتر بزنند خود كرده را تدبير نيست.
مدیر پایگاه کاسبان تحریم!
برق نیوز معمولا به انتصابات سفارشی و سیاسی واکنش نشان داده است.اگر تردیدی بود برطرف شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برق نیوز جان
چرا الکی خودتو گول میزنی
بیه انتصاب کردی هم که سفارش اندر سفارش بود همینطوری واکنش نشون دادین؟!!!!!!!!!
برو خودتو فیلم کن
مدیر پایگاه اخبار بار اولی که کردی به مدیرعاملی توانیر منصوب شدند را سرچ کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
3
9
خیلی قشنگ ادمارو سر کار میزاره سالها
امیدوارم اونجارو خیریه نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دکتر بهترین گزینه اس برای کارمندایی که بخوان کار نکنن
اصلن کاری به کارشون نداره
با همه راه میاد

برق تهرانیا
کوفتتون باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
1
7
برق نیوز: در مورد همه انتصابات خارج از قاعده، برق نیوز همین روال را داشته است.
برق نیوز محترم! لطفا ضمن انتشار قاعده انتصابات، بفرمائید کدام فامیل تان دستش از مدیرعاملی کوتاه مانده.
پ.ن.1: قصد توهین نداشتم فقط خواستم بدانید که وقتی نظر شخصی را در متن خبر وارد می کنیم چقدر می تواند گمراه کننده باشد.
پ.ن.2: ایشان هم مثل هر انسان دیگری موافق و مخالف دارد.
پ.ن.3: این که گذشت، لطفا در مورد افراد دیگر جانب انصاف را رعایت کنید. همیشه دیگرانی هستند که جای ما فحش دهند، ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم.
پ.ن.4: اگر تحلیلی بر نوع مدیریت گذشته ایشان دارید، بسیار عالی! منتظر نقد تحلیلی شما هستیم.
مدیریت شبکه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
8
چقدر شبکه تو این چند ماه آخر تغییرات اساسی داشت

کی فکرشو میکرد

فرخزاد بره ته دره تو یه معاونت دورافتاده توانیر
رجبی بیاد مدیر عامل بشه
قراگوزلو رو با مدیر عاملی برق تهران بفرستن دنبال قاقا لی لی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
قاقالی لی رو خوب اومدی عزیز
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
7
8
سلام دوستان مردم به آقای رئیسی رای دادند که دولت انقلابی تشکیل شود
انتصاب دکتر قره گوزلو بعنوان یک فرد ارزشی و انقلابی کمترین کار در این دولت است
هرچند وزیر محترم تحت فشار مافیای برق و نمایندگان است اما به هر حال انتصاب نیروهای انقلابی در وزارتی که در اختیار مافیا و باندهای قدرت معاونت برق است قابل تقدیر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یعنی این کلمه مافیا رو ازتون بگیرن چیکار میکنید واسه توجیه
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
1
9
برای حل مشکلات صنعت برق ضرورت دارد تکلیف معاونت برق و تیم
مافیای برق را عزل نمایند
با این انتصابات و زیر نظر مافیای برق کار کردن برای فردی سالم و پاکدست همانند دکتر قره گوزلو کاری سخت و طاقت فرسا است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مشکل از قوت اون تیم نیستن
از بی عملی افرادی مث قراگوزلو ئه
کسی که دیگه تو این دولت کاملا همسو هم نتونه از پس اینا بر بیاد بدرد لای ... میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
1
6
تبریک به ابراهیمی بجدنی ایشالله بره بازار برق چارت اتاق کنترل رو هم ازاد کنه و بازار برق از خدماتش بهره مند بشه
پاسخ ها
کارمند توزیع
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا جناب ابراهیمی بجندی را معرفی نمایید؟
کارمند برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
11
سلام برق نیوز
چرا در مورد استعفاء طرزطلب و جانشین ایشان آقای الهام بخش صحبت نمی فرمایید. آیا در این مورد توسط روابط عمومی مادر تخصصی تولید سفارشی انجام شده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برق نیوز کلا یه ارادت خاصی به روابط عمومی برق حرارتی داره

بعد سه هقته هنوز خبر استعفا و رفتن طرزطلب بهش نرسیده!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
3
7
برق نیوز شما سایت دیکتاتور نیوز هستید .هر چه که به نفع اربابانتان نباشد سریعا سانسور و وارونه جلوه می دهید. به پیشینه دکتر قراگزلو مراجعه کنید.. و ببینید چه تحولی در بازار برق بوجود آورده. ایشون در حد وزیر توانمندی دارد.
واقعا از خودتان خجالت بکشید.
مدیر پایگاه اگر تفکر ایشون هم مثل حامیانش باشد که خطرناک است.
ما کفته ایم ایشون سابقه ای در برق منطقه ای نداشته و با حمایت ستاد رئیسی منصوب شده. کجای این ادعاها دروغ بوده که حامیانش چند روزه انواع توهین و تهمت را به برق نیوز وارد می کنند؟ اگر ایشون میداند و با نظر ایشون این کامنتها ارسال می شود که جای تاسف دارد و اگر نمی داند که امیدوارم زودتر متوجه شود و بداند یکی از مهمترین خصلتهای مدیران موفق نقدپذیری و اصلاح عیبهاست. وگرنه دهها پیام توهین آمیز دیگر هم ارسال کنید همه منتشر می شود تا …
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
3
9
انتصاب فرد شایسته و نخبه ی جوان چقدر برای برق نیوز و باند قدرت برق گران تموم شده که خبر رو اینجوری منتشر کرده…
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
سلام خدمت برق نیوز و تشکر از مدیریت و پرسنل محترم این شبکه اجتماعی پرتلاش، همکاران شرکت برق منطقه ای آذربایکان منتظر تغییرات مدیریتی در این شرکت هستند. همه همکاران به امید جوان گرایی و برگشتن امید به این شرکت هستند،خبری از تغییر و تحولات مذکور دارید و مدیر عامل برق منطقه ای آدربایجان دارید.لطفا اطلاع رسانی فرمایید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
3
1
یه سوال
الان براش بد شده یا خوب شده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
1
10
مدیر عامل های قبلی چکار برای برق تهران کردند، هر روز بدتر از دیروز، دکتر قراگوزلو‌ حداقل میتونه‌ برق تهران که مدیرای‌ رانتی و بی‌سواد داره رو به مسیر درست برگردونه و با تیم‌های مافیایی رانت خوار این شرکت در بیافته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
3
13
برق نیوز چقدر ناراحته که یک نخبه علمی در دولت مردمی توانسته با این همه مافیای قدرت و ثروت به مدیر عاملی یک شرکت مهم منصوب بشه. واقعا نشان دادید که شما رسانه ی بی طرفی نیستید و با جهت گیری و سفارشی خبرها رو کار می کنید.
دکتر قراگزلو با رتبه دو رقمی در کنکور پذیرفته شده و بعد از آن لیسانس و فوق لیسانس خود را از دانشگاه صنعتی شریف گرفته و دکترای خود را از دانشگاه تربیت مدرس گذرانده اند.
ایشون ابتدا در یک شرکت برق منطقه ای کار خود را شروع و سپس کار خود را در دانشگاه شریف ادامه داده و بعد از آن در توانیر مشغول شدند.
سابقه مدیریت در دفتر برنامه ریزی شرکت توانیر و معاون شرکت مدیریت شبکه برق را در کارنامه خود دارند.
ایشون چون مثل اکثر مدیران عامل سفارشی منسوب نشدند شما روی سابقه ایشون اما و اگر وارد کردید.
خودتان هم می دانید که جز هیچ کدام از باندهای مافیایی وزارت نیرو نیستند و بسیار سالم مراتب مدیریتی رو طی کردند و به همین دلیل برق نیوز برای ایشون اینجوری خبر رو کار کرده.
در مقابل کوچکترین عمل در پیشگاه خدا مسئولیم چه برسه به بازی کردن با آبروی مومن و افراد نیک
انشالله عملکرد خوب ایشون نشون میده که حق با چه کسی است.
انشالله خدا کمکشون می کنه و این بار سنگین رو به مقصد میرسونن و شرکت برق منطقه ای و کارکنانش رو سامان بدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
2
9
با سلام خدمت کلیه خدمتگزاران صنعت برق، متاسفانه در کشور ما کسانی که خوب حرف بزنندولی علم چندانی نداشته باشند مدیران خوب هستندو کسانی که حرفهای خوب بزنند چون علم بیشتری دارند مدیران ضعیف تلقی میشوند. در خیلی از کشورها مدیرانی را دیدم که هلدینگ های بزرگ را اداره میکردند ولی موقع صحبت خیلی کند حرف میزدند. دلیلش را جویا شدم و گفتند مدیر خوب باید با علم و آگاهی خوب فکر کند نه خوب حرف بزند. اگر دیدید که فردی از دانشگاههای دولتی معتبر فارغ التحصیل شده و مثل بقیه آقایون مدرک معادل یا ... ندارد معلوم است که همه معترضش میشوند چون فعلا اکثریت با آنهاست. فعلا انتصاب ایشان را به فال نیک میگیریم تا انشالله سایر افراد مشابه نیز امیدی به ارتقا داشته باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
سسسس
ناشناس
|
Estonia
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
8
14
مگه ایشون کمتر از ناظریان توزیع تهران بزرگ هست. کسی خواب می دید ناظریان مدیرعامل شود. واقعا من در عجبم که محرابیان چطور انتخاب می کند.
البته بعضی ها با … و نمایش به مدیرعاملی میرسند. در سرپرستی چه نمایشی بازی میشد. الان تعطیل تعطیل. هر روز جلسه با ...
عملکرد را خواهیم دید. البته دوره ایشان بسیار کم است. ما اثبات خواهیم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
برق نیوز ریش گذاشتن ناظریان رو در این کامنت با ... سانسور میکنی
اما در کامنت بعدی که در مورد قره گوزلو هست چرا سانسور نمی شود.
عدالت را رعایت کنید.
من در خیلی کامنت های شما دیدم که برای بعضی ها کلماتی سانسور می شود و حتی گاها اسم فرد سانسور می شود ولی برای یک عده هر چیزی را درست یا غلط میگذارید.
در موارد مشابه باید انصاف داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
12
5
از سرشم زیاده. بالاخره … و خوش رقصیش جواب داد. این آدم با پنبه سر می بره. با ریش و پوپولیست بازی کاراشو پیش می برد. مگه وظیفه معاونت همچین شرکتی راه اندازی خیریست. پس اهل این کار چکاره اند جز اینکه با …. داشت برا خودش رزومه می ساخت. خودش از سال 88 و باتوم و چماق خبر داره و همون خداش که به اسم اون نون خیلیا رو برید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
درسته خیلیا از کنارش به آلاف و الوف رسیدن و مدیریت گرفتن اما انصافا قراگوزلو دنبال اینجور سو استفاده ها نبوده
ناشناس
| United States of America
ا نه بابا
میتونم بپرسم برای چه کسی خوش رقصی کردن؟
و اینکه منبع شما چی بوده برای این نظر بی منطقتون؟
کارمند اداره برق بودین یا از ایشون تا حالا رشوه قبول کردین که میگین رشوه میدن؟
کارمند
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا مصداقی صحبت کن:
۱- کجا خوش رقصی کرد؟
۲- سر چه کسی رو و چرا با پنبه برید؟
۳- از خیریه صالحین در مدیریت شبکه چقدر اطلاع داری؟
۴- لطفا رزومه ایشون رو بگو؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
1
9
دکتر قره گوزلو انسان شریف و وارسته ای است. به هر حال ایشان به این سمت منصوب شد و دیروز در مسند کار قرار گرفت. اکنون هم زمان کار است. دیگر این اختلاف سلیقه ها را کنار گذارید و به مردم خدمت کنید. عمری که در دست شماست بزرگترین ودیعه الهی نزد شماست. بیشترین بهره را از آن ببرید و وقت خود را برای قضاوت در مورد دیگران تلف نکنید و با مرکب جنجال های برق نیوز به آتش جهنم نروید که هرچه در این دنیا به دیگران نسبت می دهید و این نسبت ناروا را در سایت برق نیوز برای دیگران به اشتراک می گذارید حقی است که برگردن شما می ماند. برای دیگران آتش جهنم به دست خود فراهم نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands
روز گذشته در وقایع میخواندم پسر ۱۱ ساله ای در جاده قم -تفرش در حال رانندگی منجر به تصادفی شد که ۳ نفر در جا فوت شدند و ۴ نفر از جمله خودش مجروح
اشتباه نکنید این اولین رانندگی ایشان نبود .ایشان در خیابانهای شهر و کوچه های محله هر روز رانندگی میکردن ولی نه تجربه و نه قابلیت رانندگی در جاده بین شهری را بدست نیاورده بودند .
این اشتباه فاحش ناشی از اجازه بزرگتر و بی تدبیری و عدم توجه به شاخصهای عرفی مورد نیاز یک نفر در رانندگی و عدم توجه به ساختارهای ایجاد شده(قوانین و ضرورت آشنایی با آن و اخذ گواهینامه) باعث ضایعه بزرگی شد که خانواده های زیادی را داغدار کرد .
حکایت انتخابهاهم همین است وقتی از افرادی که در حوزههای میدانی و یا ستادی تجربیات موفقی نداشته باشند و یا به مرور زمان مهارت اینکار را پیدا نکرده باشند و به بلوغ سازمانی نرسیده باشند در واقع ما خودمان سازمان را در موقعیت ریسک بالا قرار میدهیم و ممکن از از چند پیچ کوچک عبور کنیم اما اگر نتوانیم کنترل کامل سیستم را در دست بگیریم و وارد حادثه ای شویم قطعا خسارات آن به مراتب بیش از کشته شدن ۳ نفر در یک تصادف خواهد بود و
آنجا بایستی از بزرگان صنعت بپرسیم چرا کسی به این هم نقطه نظر توجهی نکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
4
10
نه تنها این انتصاب در تهران
بلکه بقیه ی انتصابهای استان های دیگه
نعوذ بالله حتی اگر خداروهم بکنن مدیرعامل یه عده میان به عمد دروغ سرهم میکنن و میگن
این خصلت ما ایرانیاست که هیچ موقع نتونستیم اونجور که باید بقیه رو ببینیم و بهشون حسادت کردیم چون جای اون ها نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا اگر هکین یک نفر درست میشد خیلی چیزا ها بدنبالش درست میشد
عامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
6
8
از بالا تا پایین وقتی کامنت ها نگاه می کنی همه کسانیکه از ایشان تعریف و تمجید کردند همه به چند کلمه اشاره نموده اند انسان خوبی است دارای مدرک از فلان دانشگاه است و......اما یک نفر نگفته ایشان مدیر خوبی است ایشان مدیر توانایی است چرا؟؟؟ سیستم گزینش اینگونه می خواهد (( از ما باش با ما باش در کنار ما باش )) مدیریت و اداره کردن یک مجموعه معنی و مفهومی غربی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
0
0
برق نیوز از سمنان خبر داری یا نه بگو دیگههههه
مدیر پایگاه خبر جدیدی نداریم. قراره مدیرعامل جدید معرفی شود و فعلا دارند بررسی می کنند
چماز
|
United States of America
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
9
4
آقای وزیر نیرو گول نخورین. ایشون همه رو سرکار گذاشته از جمله وزارت نیرو. خودش رو موجه نشون می ده و ...
این دیگه چه مسخره بازیه. دلتون نمی سوزه برا ما.
ما بشدت دلخوریم و انتظار داریم توزیع مازندران را از دست اینانجات بدین.
سرباز صفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
9
7
واقعا بايد به حال صنعت برق تاسف خورد يه مدير گذاشتند اگر خوب بود كه اينهمه نقد نميشد !!! شده حكايت سفارش اندر سفارشات نهاد رياست جمهوري.
يه عزه هم ياد گرفتند دوروز قبل انتخابات ميرن تو ستاد كانديداي برنده بعد رنگ عوض ميكنن پست هم ميگيرن ! كثافت سرتاسر صنعت اب و برق را كرفته است همه مدعيان خدمت كاسب شده اند . كاركزاران دولت قبل هم كه مافياي كاسبي و دروغ دست گرفته اند !
حراست ها تعطيل شده
مديران تخصصي سياسي شده اند
پياده ها مدير شده اند
متخصص ها بي انگيزه و داخل پاركينگ
واقعا خاك بر سرتان با اين تمركز خدمت راه انداختن تون
از خاك جبهه و خون شهيد خجالت بكشيد از اين خانواده هاي شهيد داده شرم كنيد از بدبختاي مستضعف حيا كنيد
... به شرافتتون با اين مدير انتخاب كردنتون
اون دولت ... قبلي به اسم فراخوان نيروهاي كاسب و ... رو مدير عامل ميكرد اين دولت هم سفارشات به اصطلاح ارزشي رو مدير ميكنه ! كي ميخواي بهاي اين همه ساختار رو پرداخت كنه
اقايان حراستي اگر نميتوانيد ورود كنيد و تاثير گذار باشيد استعفا بدهيد شما چرا خود فروخته و مصلحت نگر شديد
خدايا تو شاهد باش فريادمان را ميزنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این دولت و اون دولت هیچ تفاوتی ندارند اونها با فراخوان اینها به اسم انقلابی مدیرعامل میکندد
مدیری خوبه که در کنار تخصص بالا انقلابی هم باشه نه اینکه انقلابی باشه بدون هیچ تخصصی
به خدا خانواده های شهید اگر میدونستن یروز قراره ملت قربانی سیاسی این بازی ها بشن و خیلی ها از مسیولین به برکت جانفشانی خون همین شهدا به مناصب برسند به قران اگه حلالشون میکردن
وزرا و مدیران عامل نالایق همتون باید جوابگو باشید
شاید نه در اینجا و این دنیا و این مناصب و مسند ها
اما بیشک و بیشک و بی شک دنیایی دگر و زمانی دگر
یا حق
کارمند صفر
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا به حال صنعت برق باید تاسف خورد که بدون شناخت کافی از یک فرد اینهمه در موردش حرفهای بی پایه میزنند.
خود خدا هم بیاد مدیر عامل برق متطقه ای نهران باشه باز ازش ایراد میگیرید
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
1
2
تو بزق منطقه ای مازندران چندتا کاندید مدیرعاملی که رفتن دنبال مدیرعاملی به توانیر و استانداری رو تا فهمیدن آقای ... و رییسش منفجر کردن.
...
ظاهرا می گن ما مسلمونیم اما از خانه سازمانی 7 خوابه جکوزی دار در 1500 متر زمین مشجر و راننده و خدم و حشم و باغبان و حقوق و مزایا و ... نمی تونن بگذرن

اگه بداد مازندران نرسید چپاول می شه

دیگه این مدیرعاملا تو مازندران چودار دارن. بریزنشون تو ... بندازینشون بیرون این ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
0
0
نمیدونم چه حکمتی برق نیوز شجاع دیگه از توزیع خوزستان خبری نمیزاره؟؟؟این احتمال وجود دارد که تهدید شده باشد...
خدری و دار و دسته اش خیلی مول خرج میکنند...
مدیر پایگاه تهدید!
فعلا از تغییر خوزستان خبری نیست نه اینکه نخواهد تغییر کند کمی به تعویق افتاده است
ق ال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
4
8
با سلام واحترام خدمت عزیزان برق نیوزوتشکر فراوان بابت انجام بموقع وظایف واطلاع رسانی صادقانه وانتشار بموقع اخبار ورسالت خطیری که بر عهده این عزیزان است.
اینجانب با توجه به شناخت 20ساله ای که از اقای دکتر قره گوزلود دارم بدون شک با توجه به توان علمی ومدیریتی بالاوبه روز ایشان که امیخته با وجدان کاری واخلاقی ومدیریت جهادی میباشد شاهد تحول مثبت ورشدوشکوفایی هر چه بیشتر برق منطقه ای تهران وصنعت برق خواهیم بود
از خداوند متعال برای این مدیر جوان وارزشمند صنعت برق ارزوی توفیق وسلامتی روز افزون دارم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
3
7
بالاخره یه آدم لایق شایستگی این مقام رو پیدا کرد و واقعا مملکت ما به همچین انسان هایی نیاز داره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
1
1
سلام برق نیوز خواهشا جواب بده.مدیرعامل توزیع برق خوزستان عوض میشه یا نه؟
پاسخ ها
عجول
| Iran (Islamic Republic of)
حالا چه عجله ایی داری ...
نهایتش ۲ سال دیگه .
شما برو بچسب به کار اداریت ،تو کار بزرگترا دخالت نکن
برق تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
5
10
بقول قدیمی ها ازکوتهی ماست که دیوار بلند است،بهرحال وزیر ساده و بی اطلاع از صنعت برق هرچند انقلابی و با تقوا از یکطرف وازطرف دیگر انتصابات فرمایشی از وزرای قبلی تا به حال با اعمال نفوذ آقای حایری که حدود چهار دهه به صنعت برق چنبره زده و حالا حالاها هم قصد بازنشستگی ندارد ،این مهم تداعی می‌شود که آقای حایری در حال سازماندهی جانشینی پست وزارت در سال آینده پس از استیضاح وزیر جدید هست.کلیه انتصابات وزارت نیرو یقینا زیر نظر آقای حایری بدون نشان از حتی یک ردپای ناچیز از ایشان هست.تا صنعت برق با مدیریت ایشان ره به جلو می‌رود، عاقبت مثبتی در چشم انداز وزارت نیرو سایه افکن نخواهدشد.از انتصابات قبلی و جدید مدیران عامل شرکت های توزیع از گذشته تاحال و خلع و برکناری آنها بیانگر این مهم هست که کارها بصورت هدفمند در جهت کسب پست وزارت آقای حایری ،درحال سازماندهی هست.انتصابات قبل و فعلی مدیران عامل از جمله توزیع تهران بزرگ (پاک شدن سوابق ناهنجار همه جانبه و کارنامه ی پر از تخلف ایشون و پاک شدن تخلفات متعدد و مکرر به دستور این بزرگوار) ونیز استان البرز (دوست ارزشی آقای حایری که اخیرا انفصال از خدمات دولتی شده بنا به حکم دادگاه بدوی)و مازندران (که شده ایستگاه شرکت واحد برای مدیریت که بصورت کاروانسرایی تحت تعویض مدیران طی این چند ساله هست ) و خوزستان واهواز و کرمانشاه و بوشهر و .....گویای تصمیمات پشت پرده هست که وزیر جدید کاملا بی اطلاع هست.خلاصه برادر گلم،تمام افرادی هم که مجددا ً هم چینش میشن قطعا به دستور آقای حایری هست تا زمینه ی وزارتش فراهم شود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
7
7
کسانی که تاریخ نمی دانند، نمی توانند آینده ای ترسیم کنند.در صدر اسلام هم شیوخ نادان برعلیه فرمانده جوان سپاه اسلام( اسامه) توطئه چینی میکردند. بازهم قضاوت های بی مورد و قصاص قبل از جنایت. وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر.
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
6
5
این بزرگوار طی چند سال اخیر علاوه بر معاونت بازار برق همزمان عضو هیئت مدیره هم بودن و در وضعیت فعلی شرکت مدیریت شبکه خوب یا بد نقش پررنگی دارن
البته متاسفانه ایشون بیشتر با کوتاه اومدن ها و بی عملی ها و بی تدبیری ها نقش ایفا کردن تا ابتکار عمل و اقدام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
0
1
سلام بر همکاران برق نیوز
لطفا با توجه به شایعات موجود ذر خصوص تغییر مدیر عامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان آیا شما خبری در مورد این جابجایی و گزینه های مطرح دارید؟
نیروگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
5
13
به همکاران برق منطقه ای تهران بسبار تبریک میگم.
عموما مجموعه معاونت بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران با معاونت دکتر قراگوزلو بسیار بخش مثبت و فعالی هست. به نظرم بهترین بخش پاسخگو در مجموعه وزارت نیرو هست. پرسنل کاربلد، با دانش و اخلاق محور.
این فرهنگ عالی در این معاونت از بابت وجود معاون و مدیران لایق هست که باعث این مجموعه دارای اخلاق حرفه ای فوق العاده ای باشند.
من بارها و بارها شده برای انجام کارهای نیروگاهمون از مجموعه معاونت بازار برق کمم خواستم حتی در مواردی که بقیه جاهای مدیریت شبکه پاسخگو نبودند ولی این معاونت پاسخگو و راه گشا بودند.
طبیعتا باید معاون خوبی بالاسر این معاونت بوده باشه که این اتمسفر و جو خوب رو در اونجا ایجاد کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
1
2
جناب وزیر محترم وخدوم و محبوب

سلام علیکم
شما برنامه ها را عنوان کردید اما نفرمودید چرا و چگونه این فرامین عملیاتی نمی شود و باید بشود.
من برای نمونه در شرکت توزیع برق غرب مازندران خدمت شما می گویم.
شما دچار یک بیماری مزمن شدید که مدیر عامل لیگ نخبگان و کارشناسان را تعطیل کرد ودر شرکت فضای عجیب کج سلیقگی, باندبازی , رانت و نامهربان را حاکم کرد.مدیر عاملی بر شرکت حاکم است که دو تا از فرزندانشان را میفرستند اروپا و آمریکا تا بگویند اینجا جای آنها نیست.
شیوه غلط انتخاب مدیران و عدم انتخاب مدیران انقلابی ومتخصص .
عدم باور به اصل شایسته سالاری و مرعوب بودن از زیرمجموعه باسواد و انتخاب مدیران کم سواد
و نمایشی و پاچه خوار و حذف شایسته سالاری و دخالت سیاسیون در انتصابات مدیران ومعاونین
برای نمونه انتخاب یک نفر لیسانس حقوق بدون حتی یک دقیقه تجربه در زمینه مالی بعنوان معاون مالی شرکت .
ضعیف بودن مدیران برنامه ریز ستادی . با توجه به این خدا رحم کنه به مردم منطقه با این روش شرکت داری. هرچند که گفتن این حرف آب در هاون کوفتن است و مدیران ما اینها را تفسیر بر اغراق و دروغ و ناتوانی می دانند اما اینها مشکلات ما در عدم دستیایی به موفقیت است. عدم پایبندی به اینها هزینه بالای شرکت , زیان ده بودن شرکت, سرخوردگی نیروهای متخصص , جابجایی افراد در پست های غیرتخصصی, و...نتیجه آن میشود خاموشی, نارضایتی پرسنل ومردم منطقه ودرنهایت گران شدن قیمت برق .
اما اگر بدانیم این دولت, جمهوری اسلامی است و براساس معیارهای آن انتخاب مدیر داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل می شود.
آنگاه مدیران با برنامه واقعی می آیند و باید بابت عملکردشان هزینه دهند نه اینکه برای مردم هزینه بتراشند و بروند.
رستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
2
1
با سلام و تشکر از برق نیوز ( رسانه شفاف و زحمتکش)، اطلاعی از تغییر مدیر عامل برق منطقه ای آذربایجان دارین؟ همکاران واقعا خسته شده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
1
از توزیع برق مازندران خبری نیست برق نیوز؟
مدیر پایگاه نه
رستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
1
برق نیوز، جواب ندادین، خبری از تغییر مدیر عامل برق منطقه ای آذربایجان ندارین.؟ چرا جواب ندادین، کلیه همکاران شرکت برق منطقه ای آذربایجان منتظر هستند. لطفا به مهندس کردی اطلاع بدین
مدیر پایگاه نه خبری نبست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
2
6
واقعا متاسفم برای کسانی که این همه بغض و کینه نسبت به بهترین معاون شرکت مدیریت شبکه دارند این نشون دهنده اینکه دکتر قراگوزلو چقدر خوب کار کردند توصیه بنده به عنوان شخصی که ارتباط نزدیکی با دکتر داره به دشمنان به ظاهر دوست اینکه شما ام تلاش کنید تا اندکی از لحاظ کاری به سطح دکتر برسید از لحاظی اخلاقی که ذره ای نمیتونید شبیه ایشان باشید این محبوبیت بین افراد بزرگ و ضعیف برای خیلی ها خوشایند نیست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
1
7
با سلام و صبح بخیر خدمت همه سروران گرامی، بنده با توجه به موقعیت سازمانی که در شرکت مدیریت شبکه برق ایران داشتم ، با نظرات ، دیدگاهها ، نگرش و عملکرد آقای دکتر قراگوزلو تا حدود زیادی آشنا بودم و لازم دانستم محتضری از نظرات خود را در مورد این همکار عزیز و گرامی بیان دارم :
۱- ایشان دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ی برق قدرت از دانشگاههای معتبر دولتی کشور میباشند .
۲- آقای دکتر قراگوزلو با هفده سال سابقه کار مفید در کلیدی ترین بخش صنعت برق کشور فردی بتمام معنا متخصص ، عمیقا متعهد به رشد و شکوفایی لایه های مختلف صنعت برق کشور ، فعال ، پرتلاش، جامع و کلان نگر و دارای نگرش با مدیریت سیستمی بوده و در عمل نیز تا آنجا که میتوانست آنها را راهنمای عمل خود قرار میداد .
۳- از خداوند متعال برای ایشان بعنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران سلامتی و موفقیت ارزو نموده و امید دارم با توجه به تخصص ، تعهد ، شایستگی ، دیدگاهها و نگرشهای مثبت و سیستمی که دارند انشاءالله منشا اقدامات تاثیر گذار و ارزنده ای در شرکت برق منطقه ای تهران باشند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
3
8
برق نیوز با ارایه و تدوین چنین خبری اثبات کرد که رسانه سطحی نگر بوده و عوامانه اظهار نظر میکند بنده برای این ادعایم به سر تیتر افتخارات آقای قراگوزلو اشاره میکنم
۱- ایشان به لحاظ علمی در ردیف نخبگان واقعی قرار دارند زیرا وی با رتبه دو رقمی بدون سهمیه خاص وارد دانشگاه شریف شد و با معدل الف فارغ‌التحصیل شد
۲-لو در دانشگاه تربیت مدرس در مدت سه سال مدرک دکترای خود را با نمره عالی دریافت کرد
۳- در در بدو استخدام و حدود سه سال از شروع کار بدلیل سخت کوشی و تهیه گزارشات فنی با کیفیت توسط آقایان دکتر فرخزاد و دکتر سامانی برای آموزش در طرح زیمنس و اعزام به آلمان انتخاب شد و ایشان در بین آن افراد بر اساس مستندات موجود سرآمد آن ۱۵نفر انتخاب شده بودند بطوریکه شرکت زیمنس آلمان در انتهای دوره به ایشان پیشنهاد استخدام داد ولی ایشان قبول نکرد.
۴- او بعد از مدت کوتاهی در سال ۸۷به مدیریت برنامه ریزی شرکت مدیریت شبکه ارتقا پیداکرد و در زمان مدیریت خود گزارشات خیلی خوبی و اقدامات فنی شاخصی ارایه داد.
۵-بیش از پنج سال مدیر دفتر عملیات بازار برق بود
۶-بیش از شش سال معاون بازار برق بود و تسلط کافی به اقتصاد برق دارد
۷- ایشان به لحاظ شخصیتی فردی بسیار خودساخته است وبر خلاف بسیاری از افراد علی رغم این سوابق درخشان همواره متواضعانه برخورد میکند ولی در مواجهه با مسایل فنی بسیار محکم و سرسختانه البته محترمانه برخورد داشتند

حال برق نیوز
ایشان فردی بی تجربه است؟
آیا شما نمی‌دانید که برای اراده شرکتی مثل برق تهران نیاز نیست فرد در معاونت طرح و توسعه کار کرده باشد مهم آنست که بتواند با خلاقیت و دانش برنامه اجرایی برای برون رفت از مشکلات تدوین و اجرا نماید. آیا این سوابق کافی نیست؟
امیدوارم توانسته باشیم ذهن سردبیر محترم برق نیوز را اصلاح کرده باشم.
مدیر پایگاه همه این موارد در بقیه مدیران هم قابل اثبات است و حتی بیشتر.
عجیبه که نمی خواهید بپذیرید. ما گفته ایم ایشون در برق منطقه ای سابقه ای ندارند و از طرف ستاد رئیسی حمایت شده اند. این دو واقعیت است نه ذهنیت که بخواهد اصلاح شد شماها اصرار دارید که ایشون پاک دسته کار خیریه میکنه باسواده و ... مگه ما گفته ایم نیست!

شماها اصرار دارید که ایشون مدیر هستند و ما هم جایی نگفته ایم ایشون مدیر نیست. برق نیوز صرفا در انتشار خبر به این دو وجه انتخاب ایشون که خلاف عرف بوده پرداخته است. ما که قرار نیست برای ایشون یا هرکس دیگری رپرتاژآگهی کار کنیم. وظیفه رسانه نقد رویه های غلط است و روی سخن ما بیشتر با منتخبین وی بوده است نه خود ایشون.

در مجموع انتخاب سیاسی به هیچ وجه پذیرفته نیست حتی اگر اتفاقی خوب از آب درآید. ضرر انتخابهای سیاسی برای پستهای تخصصی بیشتر از منفعتش است.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
2
امروز دعوای شدید در توزیع مازندران بود. اگر بداد نرسن اینجا هفت تیر هم به رو همدیگه می کشن. شنیده ها خکایت داره که تو داد و بیدادها سرپرست غش کرد.

ای خدا
کارشناس مدیریت شبکه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
5
1
با سلام خدمت دوستان
دکتر قراگوزلو ابوالمشاغل مدیریت شبکه بود. رییس بسیج، رییس خیریه، عضویت در هییت مدیره تعاونی اعتبار، معاونت بازار و ... با رفتن ایشون فک کنم ی چند تا پست آزاد بشه و ی کم برخی از این جوونا امیدوار بشن. ایشون همیشه تو مسابقات ورزشی هم شرکت میکرد و برنده هم میشد و من نمدونم چطور وقت میکرد که تو این مسابقات شرکت کنه.
چند تا جلسه فنی هم باهاش بودم. توانمندی خاصی ازش ندیدم. اخلاقش خوبه امافاقد قاطعیت و کاریزما هس.
ی نکته مهم رو هم باید دقت کنیم. کارشناس خوب بودن ی نفر دلیل نمیشه که مدیر خوبی هم هس و عکس این قاعده هم برقراره البته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست محترم اگراطلاع ندارید بیهوده این چیزها رو ننویسید. رییس بسیج و خیریه و عضویت در هییت مدیره هیچ پستی نیست و در قبالش حقوقی هم دریافت نمیشه. چقدر نگاه تنگ و مغرضانه تو این کامنت مشهوده. حتی شرکت در مسابقات ورزشی و همراه بودن با پرسنل که یک حسن برای مدیر شرکت ها محسوب میشه اینجا نکته منفی لحاظ شده در صورتی که جامعیت شخصیتی دکتر قراگزلو رو می رسونه. کاش از حسادتها کم کنیم و هرکس نقش خودش رو در هر جایگاهی هست سعی کنه خوب ایفا کنه.
در آخر فقط فکر نکنیم که این دنیا هست و کامنتی می گذاریم و تمام.
نه بردا باید در پیشگاه الهی به تک تک قضاوتها و اعمالمون پاسخگو باشیم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار