کد خبر: ۵۱۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷:۰۹ - ۲۶ تير ۱۴۰۱
سفر وزیر نیرو به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه بازدید از پست برق شهرک صنعتی فیروزکوه، تصفیه‌خانه شهر‌های رودهن و بومهن، افتتاح پست سیار ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دماوند و شرکت در جلسه شورای اداری فیروزکوه و دماوند از برنامه‌های مهم وزیر نیرو در سفر به استان تهران بود.

به گزارش برق نیوز، بازدید از پست برق شهرک صنعتی فیروزکوه، تصفیه‌خانه شهر‌های رودهن و بومهن، افتتاح پست سیار ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دماوند و شرکت در جلسه شورای اداری فیروزکوه و دماوند از برنامه‌های مهم وزیر نیرو در سفر به استان تهران بود.

بازدید وزیر نیرو از پست برق شهرک صنعتی فیروزکوه

«علی اکبرمحرابیان» بعد از ظهر دیروز در بدو ورود به شهرستان فیروزکوه، از پست فوق توزیع شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید «حبیب قراگوزلو» مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به ویژگی‌ها و مشخصات پست یاد شده، این پست را در تامین برق مطمئن و پایدار شهرک صنعتی فیروزکوه موثر ارزیابی کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پست متشکل از یک دستگاه ترانس ۶۳ به ۲۰ کیلوولت با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، یک دستگاه فیدر ورودی با جریان نامی ۱۶۰۰ آمپر و ۴ دستگاه فیدر خروجی با جریان نامی ۱۲۵۰ آمپر است.

پیش‌بینی پروژه‌های مهم آبی و برقی برای شرق استان تهران

علی اکبر محرابیان در حاشیه سفر به استان تهران، ضمن بازدید از پست برق فیروزکوه، هدف از این سفر را بررسی پیشرفت پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: در اثنای این سفر از پست برق صنعتی فیروزکوه بازدید کردیم که یکی از مراکز مهم برای تامین برق صنعت شرق این استان است.

به گفته محرابیان، این پست به مرحله نصب رسیده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به شبکه برق کشور متصل شود.

وی با بیان اینکه برای منطقه شرق استان تهران پروژه‌های آبی و برقی مهمی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: این پروژه‌ها می‌تواند تاثیر زیادی روی منطقه داشته باشد که در آینده جزئیات آن به استحضار مردم خواهد رسید.

محرابیان، شهرستان فیروزکوه را در سال‌های اخیر دارای رشد مناسب دانست و خاطرنشان کرد: کارخانجات سیمان و سرمایه‌گذاری‌های متفاوت از جمله ظرفیت‌های مهم این شهرستان است که فیروزکوه را با داشتن زیرساخت‌های مناسب از بقیه متمایز کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بدو ورود دولت سیزدهم برای جلوگیری از محدودیت برق در تمامی بخش‌های مصرف گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و مناسبی که صورت گرفت، سعی شد بتوانیم از تابستان با کمترین مشکل عبور کنیم.

وزیر نیرو به اجرای برنامه‌ریزی‌های متفاوت از توسعه بخش نیروگاهی تا انجام برنامه‌های مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت: با همکاری مردم، صنایع و ... تاکنون توانستیم تابستانی بدون محدودیت را سپری کنیم.

محرابیان در ادامه با تاکید بر استمرار صرفه‌جویی در کشور، همراهی مردم را مهم‌ترین راه برای عبور موفق از تابستان امسال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بخش عمده عملیات اجرایی سد نمرود در این منطقه در حال اجرا است، ادامه داد: با بازدید از این منطقه طی ماه‌های گذشته، مشکلات تملک و ... مطرح و تصمیمات مناسبی در این زمینه اتخاذ شده که امیدواریم بتوانیم در آینده نه چندان دور از این سد بهره‌برداری لازم را انجام دهیم.

پست سیار ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دماوند افتتاح شد

علی اکبر محرابیان عصر دیروز پس از بازدید طرح‌های در دست اقدام شهرستان دماوند، پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی دماوند را افتتاح کرد.

در حاشیه این بازدید، «حبیب قراگوزلو» مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران، با اشاره به ویژگی‌ها و مشخصات پست یاد شده، هدف از اجرای آن را تامین برق مطمئن و پایدار شهرک صنعتی دماوند عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پست متشکل از یک دستگاه ترانسفورماتور ۶۳.۲۰ کیلوولت با ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر، یک دستگاه فیدر ورودی با جریان نامی ۱۲۵۰ آمپر، سه دستگاه فیدر خروجی با جریان نامی ۱۲۵۰ آمپر و کابل ۶۳ کیلوولت خشک به طول ۳.۵ کیلومتر مدار است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار