کد خبر: ۵۱۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۵ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
دستگیری سارقان محموله ۴۵ میلیاردی کابل یک شرکت صنعتی با تلاش کارآگاهان پلیس استان مرکزی سارقان محموله ۴۵ میلیاردی کابل یک شرکت صنعتی دستگیر شدند.

به گزارش برق نیوز، فرمانده انتظامی استان مرکزی ازدستگیری ۲ نفر از سارقان که اقدام به سرقت کابل برق به ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال از یک شرکت صنعتی کرده بودند، خبرداد.

 حسن مفخمی شهرستانی در بیان جزئیات این خبر گفت: به دنبال وصول یک فقره پرونده قضائی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مرکزی، مبنی بر به مقصد نرسیدن یک دستگاه تریلر که به همراه ۲ تریلر دیگر از یک شرکت صنعتی در شهرستان ساوه اقدام به حمل کابل به کشور عراق کرده بودند، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

سردار مفخمی شهرستانی افزود: کارآگاهان پلیس مرکزی در استعلامات به عمل آمده از مدارک ارائه شده از سوی راننده تریلر مفقود شده، دریافتند که تمامی مدارک از قبیل کارت فعالیت ناوگان عمومی، کارت فعالیت راننده حرفه ای، گواهینامه، کارت شناسایی و دیگر مدارک جعلی بوده و او مشخصات اعلامی در هنگام تحویل بار را از دیگر مشخصات کارت‌های رانندگان فعال در شرکت باربری مورد نظر برداشته تا در هنگام استعلام مشخصات رانندگان، کاربر سامانه حمل و نقل متوجه جعلی بودن مدارک نشود.

او با اشاره به تکمیل تحقیقات و دستگیری ۲ متهم در این خصوص یادآور شد: این متهمان که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی در قالب جعل و کلاهبرداری بودند، با مشاهده مستندات و مدارک قانونی کارآگاهان پلیس، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و در نهایت به سرقت قرقره‌های کابل برق با یک دستگاه کامیون تریلر، به ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال از یک شرکت صنعتی در شهرستان ساوه با مشارکت دیگر همدستانشان اعتراف کردند.

رئیس پلیس استان مرکزی با اشاره به تلاش ماموران به منظور شناسایی و دستگیری سایرمتهمان افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار