کد خبر: ۵۲۶۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۳ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱
دولت انگلیس برنامه‌ای جدید برای کاهش مصرف برق ارائه کرده است.

به گزارش برق نیوز، تاکنون بیش از یک میلیون خانوار در انگلیس در برنامه جدید دولت انگلیس ثبت نام کرده اند که به آن‌ها مبالغی پول می‌پردازد، اما به این شرط که در ساعات اوج مصرفِ برق در این کشور، مصرف برق خود را کاهش دهند. این برنامه به منظور کمک به دولت انگلیس برای پیشگیری از قطعی‌های مکرر برق خانه‌های مردم و صنایع این کشور، طراحی شده است.

طبق مفاد این برنامه- موسوم به برنامه‌ی «خدمات انعطاف پذیری تقاضا (ی برق)»- اگر مشتریانِ برق در زمان‌های اوج مصرف برق در انگلیس، وسایل برقی خود را خاموش کنند و از مصرف برق خانه‌های خود بکاهند، مبالغی را از دولت انگلیس دریافت خواهند کرد.

مسئولان سازمان مدیریت شبکه برق رسانی انگلیس اعلام کردند، آزمایش‌های این سازمان نشان می‌دهد که خانوار‌های انگلیسی در صورت مشارکت در برنامه «خدمات انعطاف پذیری تقاضا»، در مجموع، حدود ۲/۸ میلیون پوند صرفه جویی خواهند کرد.

نتایج آزمایش‌های این سازمان همچنین نشان می‌دهد که این برنامه، به سازمان مدیریت شبکه برق رسانی انگلیس کمک خواهد کرد تا بتواند توازن را در طول فصل زمستان در شبکه برق رسانی این کشور، برقرار کند. این سازمان در ماه اکتبر (بیش از دو ماه پیش)، هشدار داده بود که اگر دولت این کشور راهی برای برآورده کردن میزان تقاضای برق پیدا نکند، خانه‌های مردم در زمستانِ امسال، با چند دوره‌ی مختلف از قطعی‌های نوبتیِ برق مواجه خواهند شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار