کد خبر: ۵۲۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۶ - ۰۴ دی ۱۴۰۱
تعویض بیش از ۶ هزار چراغ کم‌مصرف در معابر استان خراسان‌جنوبی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از تعویض ۶ هزار و ۷۸۳ چراغ به LED در استان خراسان جنوبی بعنوان پاداش همراهی مشترکین در پرداخت به موقع قبوض برق مصرفی خود خبر داد.

به گزارش برق نیوز، مهدی دادگر با اشاره به برنامه توانیر توانیر مبنی بر ابلاغ اعتبارات به استان‌ها متناسب با وصول مطالبات، افزود: بر اساس ابلاغیه یادشده، شرکت‌های توزیع برق موظف به تخصیص بودجه به شهرستان‌ها به تناسب همراهی مشترکین در پرداخت بهای برق مصرفی خود شده اند که در این راستا شهرستان‌هایی که مشترکین خانگی، تجاری، کشاورزی، اداری، شهرداری ها، و. اهتمام بیشتری در پرداخت قبوض برق مصرفی خود داشته باشند از طریق نوسازی و بهسازی روشنایی معابر به LED از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای توسعه شبکه‌های شهری و روستایی، رفع افت ولتاژ و روشنایی معابر در شهر‌ها و روستا‌ها متناسب با درصد پرداخت قبوض در هر شهر و استان اختصاص می‌یابد، تاکید کرد: شاخص وصول مطالبات از تاثیرگذارترین مولفه‌ها در بحث تخصیص اعتبار بین شهرستان‌ها است.

دادگر در ادامه با اشاره به اقدامات زیر بنایی صورت گرفته در صنعت برق استان برای توسعه زیر ساخت‌های شهری، روشنایی معابر را یکی از مولفه‌های زیبایی و مبلمان شهری بر شمرد و گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح استان نیز با پرداخت به موقع برق مصرفی خود می‌توانند مستقیماً به افزایش سهم اعتبارات کمک کرده و از این جهت اثر چشمگیری در زیبایی معابر شهری و روستایی داشته باشند.

وی بابیان اینکه وضعیت پرداخت قبوض مشترکان همه روزه از طریق سامانه‌های مرتبط توسط شرکت توانیر رصد می‌شود و اعتبارات بر اساس آن برنامه ریزی و تخصیص می‌یابد، تصریح کرد: شهرستان‌های درمیان، زیرکوه و سربیشه در استان دارای بالاترین درصد وصول و شهرستان‌های طبس، خوسف و قاین کمترین درصد وصول را به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه وصول مطالبات ادارات استان نیز شهرستان‌های درمیان، قاین و بیرجند بالاترین و شهرستان‌های طبس، بشرویه و فردوس پایین‌ترین درصد وصول را دارند.

دادگر افزود: در راستای تشویق شهرستان‌ها با بیشترین درصد وصول مطالبات تاکنون تعداد ۶ هزار و ۷۸۳ دستگاه چراغ LED در سطح معابر به تناسب بین شهرستان‌ها توزیع و نصب شده است که این امر علاوه بر ارتقاء بازده و کیفیت نور معابر، زیبایی و جلوه مناسبی از معابر در شب ایجاد نموده است و در ادامه نیز ان شا الله با تخصیص اعتبار از همراهی مشترکین شهرستان‌های درمیان، زیرکوه و سربیشه تقدیر خواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از مشترکان حوزه خانگی، اداری، صنعتی و کشاورزی که دارای بیشترین پرداختی و در نتیجه وصول بالایی بوده اند، بیان کرد: از مشترکین سایر شهرستان‌ها نیز انتظار میرود با پرداخت به موقع قبوض برق مصرفی، در تامین زیرساخت‌های شهر و روستای خود و گسترش خدمات زیربنایی صنعت برق و همچنین تامین برق مستمر نقش موثری داشته باشند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار