کد خبر: ۵۳۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۲ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:در چنین شرایطی که استفاده از سوخت جایگزین یا مازوت جهت تولید برق برای نیروگاه‌ها ضروری می‌شود لازم است تا به اذعان مسئولان وزارت نفت، تصفیه مازوت از مبدا در دستور کار قرار گیرد تا شاهد آلودگی هوا نباشیم.

به گزارش برق نیوز، علی رضایی با اشاره به ضرورت گام برداشتن در مسیر بهینه‌سازی مصرف و تصفیه سوخت مازوت مصرفی در نیروگاه ها، گفت: از آنجایی که در فصول سرد سال با مصرف بالا در بخش خانگی شاهد کاهش یا قطع گاز تحویلی به نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌ها هستیم در همین راستا برای جلوگیری از بروز مشکل در تامین گاز بخش خانگی، وزارت نفت و شرکت ملی گاز، گاز پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌ها را قطع می‌کنند و به نیروگاه‌ها سوخت جایگزین تحویل داده می شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چنین شرایطی که استفاده از سوخت جایگزین یا مازوت جهت تولید برق برای نیروگاه‌ها ضروری می‌شود لازم است تا به اذعان مسئولان وزارت نفت، تصفیه مازوت از مبدا در دستور کار قرار گیرد تا شاهد آلودگی هوا نباشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی لازم است مدیریت صحیحی در این حوزه اعمال شود، گفت: با برنامه‌ریزی مناسب در این خصوص می‌توان علاوه‌بر بهینه کردن مصرف گاز در حوزه خانگی از بروز آلودگی‌های زیست محیطی نیز جلوگیری کرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
2
حرف و پیشنهاد بجایی است...ضمنا فیلترینگ در نیروگاهها بایستی مورد توجه نیز قرار گیرد..
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار