کد خبر: ۵۳۴۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۳ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
افتتاح منطقه برق باغستان منطقه برق باغستان با بیش از ۵۳ هزار اشتراک، در نصیر آبادِ شهریار، به بهره برداری رسید.

به گزارش برق نیوز، اداره برق منطقه باغستان با حضور حسین حق وردی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد، شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران، معاون فرماندار، شهردار باغستان، رئیس و اعضای محترم شورای شهر باغستان، رئیس اداره برق شهرستان شهریار، در اعیاد شعبانیه افتتاح شد.

حسین حق وردی در مراسم افتتاح اداره برق منطقه باغستان گفت: جمعیت حاضر در این منطقه جمعیت شهرستانی نبوده و جمعیت استانی است لذا اداراتی که باید خدمتگذار مردم باشند باید ظرفیت لازم برای پاسخگویی داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما در موضوع برق رسانی به باغستان دو مشکل داشتیم که یکی از آن‌ها نبود ساختار اداری بود، این در حالی است که مابقی ادارات خدمات رسان از قبل در این منطقه مستقر شده بودند همچنین برق شهریار هم با ۲۵۰ هزار مشترک، بزرگترین اداره برق کشور است.

حق وردی با بیان اینکه منطقه باغستان ۵۳ هزار مشترک برق دارد، ادامه داد: بنابراین لازم بود که زودتر از این‌ها این مسئله رخ می‌داد. یک بحث در این موضوع بخش استقرار اداره در این منطقه بود که باید برطرف می‌شد.

وی با بیان اینکه مناطقی اعم از باغستان و نصیر آباد در ایام گرم سال با مشکل برق مواجه می‌شدند، بیان کرد: این شهر‌ها جز شهر‌های جنوبی هستند و در سال گذشته که ما به لطف مدیریت وزارت نیرو خاموشی‌ها را در مناطق مسکونی نداشتیم، اما این مناطق خاموشی‌های پی در پی را تجربه کردند.

وی تاکید کرد: بنابراین علاوه بر اینکه استقرار اداره برق باغستان قابل تمجید است، از سوی دیگر مسائل فنی در این بخش هم حائز اهمیت است.

حق وردی با بیان اینکه سال ۹۵ پست سیار ۶۳ سعید آباد در این بخش انتقال پیدا کرد، ادامه داد: از این رو ما هم اکنون با کمبود برق در این منطقه مواجه هستیم.

وی با اشاره به وعده تامین ترانس برق از سوی مسئولین بیان کرد: انشالله این مسائل فنی تا ایام گرم سال به درستی تامین شود. البته در حال حاضر هم بخشی از این ترانس‌های برق به تعداد ۳۰ عدد و به همت مهندش لشگری تامین شده است که باید گفت ما به همین میزان هم کمبود داریم.

حق وردی با بیان اینکه مسائل فنی در حوزه برق رسانی باید تا ابتدای فصل گرم سال برطرف شود، بیان کرد: مسئولین قول دادند که پست برق ۶۳ قرار است به این منطقه بازگردانده شود و باید به وعده خود عمل کنند. همچنین ظاهرا معارضات پست بهارستان به زودی قابل حل نیست لذا لازم می‌دانیم پست سیار ۶۳ سعید آباد به این منطقه بازگردانده شود تا بتوانیم مشکلات حوزه برق مردم را برطرف کنیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
0
0
در توزیع برق اردبیل هم به مناسبت اعیاد شعبانیه و همت و تلاش مدیر عامل سایه ، علاوه بر توسعه شهر و نیاز به ایجاد اموری دیگر در شهر اردبیل، امور ۳ برق اردبیل جمع آوری گردید.
مرضیه غفاری
|
-
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
0
با سلام خدمت مسئولین برق منطقه باغستان شهریار بلوار ولیعصر نبش یکم غربی مدت یک سالی در این منطقه ساکنم مرتب قطی برق داریم گاهی اوقاتم برق دوفاز میشه بعضی واحدها داریم بعضی ندارن آب هم که بطور کل با قطی برق قطع میشه تورخدا قسم تون میدم بداد این مردم برسید بعضی روزا حتی هفت سال برق نداشتیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار