کد خبر: ۵۳۵۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۹ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از اجرای طرح نظارت بر روشنایی معابر نوروزی خبر داد.

به گزارش برق نیوز، محمود محمودی از اجرای طرح نظارت بر روشنایی معابر نوروزی خبر داد و گفت: تامین روشنایی در مناطق پر رفت و آمد، افزایش بازدهی نور پایه چراغها، تعویض چراغ‌های معیوب و شستشوی حباب‌ها از اهم اقدامات انجام شده این طرح نوروزی است.

وی تشدید نظارت و کنترل روشنایی وسط بلواری و رنگ آمیزی پایه ها، بازدید معابر از محلات قدیمی، اصلاح و تعویض دریچه‌های پایه‌های روشنایی برای افزایش ایمنی، شاخه زنی برای تامین روشنایی مطلوب‌تر را از دیگر اقدامات انجام شده این طرح عنوان کرد.

مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی با اشاره به فعالیت‌های سال گذشته بیان کرد: بهسازی شبکه‌های روستایی به میزان ۲۵۰ روستا، بهسازی شبکه‌های فرسوده شهری به میزان ۲۰۰ کیلومتر، اصلاح چراغ‌های فرسوده تبدیل به LED به تعداد ۲۶۰۰۰ دستگاه، اتصال ادارات برق به فیبر نوری با هدف بهبود ارائه خدمات به مشترکین در ۲۳ نقطه از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در سال گذشته است.

محمودی با اشاره به میزان رشد شاخص‌های مختلف شرکت نسبت به سال گذشته گفت: کاهش مدت زمان خاموشی و کاهش تلفات شرکت و رسیدن به عدد ۷.۹۲ درصد از مهم‌ترین شاخصه‌های کسب شده به شمار می‌رود.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار