کد خبر: ۵۴۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۴ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در پیامی به مناسبت فرارسیدن اول خردادماه؛ روز بهره وری و بهینه سازی مصرف، مشترکان این شرکت را به رعایت الگو و راهکار‌های بهینه سازی مصرف انرژی دعوت کرد.

به گزارش برق نیوز، "کامبیز ناظریان" همزمان با فرارسیدن روز بهره وری و بهینه سازی مصرف با اشاره به این که بخش عمده برق تولیدی از طریق نیروگاه‌های حرارتی تامین می‌شود، صرفه جویی در مصرف برق را از عوامل بسیار موثر در کاهش تولیدگاز‌های گلخانه‌ای دانست و گفت: مدیریت صحیح مصرف و افزایش بهره وری انرژی موضوعی نیست که امروزه محدود به جامعه و یا کشوری خاص باشد و همه انسان‌ها در سراسر جهان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان این که در آموزه‌های اسلامی نیز صرفه جویی و پرهیز از اسراف همواره مورد تاکید بزرگان دین بوده است خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که دمای هوا در حال افزایش و میزان مصرف برق در کشور نیز رو به رشد است مدیریت صحیح مصرف برق اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند و تعیین اول خردادماه به عنوان روز بهره وری و بهینه سازی مصرف نیز به منظور یادآوری اهمیت این موضوع به هموطنان و جلب همراهی آنان است.

"ناظریان" با اشاره به برنامه‌های متعددی که وزارت نیرو به منظور تامین برق مورد نیاز هموطنان در سراسر کشور تدوین کرده است گفت: در همین راستا ۱۴۲ برنامه تخصصی در هشت محور ویژه شهر تهران توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تهیه شده و امیدواریم با همراهی همه مشترکان برق شهر تهران بتوانیم امسال نیز همچون سال گذشته شاهد تابستانی بدون خاموشی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت و بهینه سازی مصرف برق علاوه بر کاهش بار شبکه در ساعات اوج مصرف، آثار مثبت زیست محیطی قابل ملاحظه‌ای نیز به دنبال خواهد داشت و امیدواریم هموطنان تهرانی همچون همیشه همراه و همکار ما در این حوزه باشند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
واشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
0
24
شما زیاد حرص نخور.. انرژی خودتو برای کنفرانس فردا نگه دار باید شو اجرا کنی!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار