کد خبر: ۴۹۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷:۰۸ - ۲۰ دی ۱۴۰۰
قبلا در خبری در خصوص وام‌هایی که صرفا به توانیری‌ها تعلق می‌گیرد و بقیه صنعت برقی‌ها از ان بی بهره هستند پرداخته شد. علاوه بر وام‌ها و مزایای خاصی که به مدیران و برخی از کارکنان شاغل در توانیر داده می‌شود فیش‌های حقوقی آن‌ها هم نسبت به صنعت برقی‌ها دارای تفاوت معناداری است. یکی از مسئول دفاتر توانیری بالای ۴۳ میلیون تومان در ماه حقوق می‌گیرد که بنظرم در شرایطی که رنج حقوقی کارگران و کارمندان عادی و غیررسمی صنعت برقی زیر ۷ میلیون تومان است این میزان حقوق غیرعادلانه است.

سرویس صنعت برق نیوز: خیلی ها از ما سوال می پرسند که فیش حقوقی مدیران ارشد برق توانیر چقدر است؟ بنظرم همین فیش یک کارمند عادی توانیری نشان می دهد که مدیران و معاونان توانیر و یا دیگر دستگاههای اجرایی صنعت برقی چقدر دریافتی دارند.

ما اعتقاد داریم همه مردم ایران باید درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه داشته باشند ولی در شرایطی که توانیر و وزارت نیرو ادعا می کنند بخاطر هزینه های بالای صنعت برق امکان افزایش حقوق کارگران، کارمندان، سیمبانان و ... ندارند چرا مدیران، معاونان و حتی کارمندان توانیری باید حقوق های نجومی بگیرند.

قبلا در خبر مربوط به وامهای کلانی که توانیری ها بین خود تقسیم کرده بودند گفتیم که حتی اگر قانون اجازه پرداخت حقوق های نجومی به مدیران برقی را می دهد مادامی که کارکنان صنعت برقی در بدترین شرایط حقوقی زندگی می کنند درست نیست این فرصتها صرفا برای عده ای خاص ایجاد گردد. این رویه موجب بی اعتمادی کارکنان صنعت برقی به مدیران بالادستی شده و ضمن ایجاد نارضایتی های بیشتر، انگیزه انها را برای ادامه فعالیتهای سخت کم می کند.

فیش حقوقی یکی از مسئول دفاتر توانیر!
 
انتشار یافته: ۱۴۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
7
41
چرا به کارمندای شرکت توزیع این حقوق نمیدن توانیر تافته جدا بافته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نگید کارمندان توانیر، بیشتر از ۹۰ درصد کارکنان توانیر هم حقوقشون مثل کارمندان توزیع و برق منطقه ای هست. من به عنوان‌ کارمند و کارشناس در توانیر حاضرم فیش حقوقی ام رو منتشر کنم. قضاوت نکنید و همه رو با هم نسوزونید.
رضا میررضایی
| France
خوشا به غیرت توانیر و وزارت نیرو
ستاد وزارت نیرو و توانیر که نه مسئولیت اجرایی خاصی دارن و نه در معرض کارهای احرایی پرخطر هستن اینطوری حقوق بگیرن و اون کسانی که کار وزارت نیرو رو در برق منطقه ای و شرکت توزیع انجام میدن، یک چهارم این رقم بگیرن. آغایون فقط بفکر خودشون هستن. متاسفم برای این وزارت خونه . کمی کلاه غیرتت رو بالا بزار
حقوق پرستار و معلم از رسمی وزارت نیرو بالاتر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مجموع حقوق 5 نفر از همکان من در توانیر 45 میلیون نمیشه الکی نگید توانیریا این جور اونجور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با 11 سال سابقه کار و مدرک کارشناسی برق و 9 سال سابقه دارم و ماهانه 5.800 تا 6 تومن حقوق میگیرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ممنون برق نیوز خانه ات آباد ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
لنعت بر .... خیلی ها درس این رشته را خوندن اما رانت توانیر اجازه حضور افراد تحصیل کرده را نمیدهد.
ناشناس
| France
اگر حرفهایی که درباره ی معاونت توزیع زده میشه درست باشه وای به حال شرکت توزیع سیستان وای به حال توانیر ..... وای به حال حراست و بازرسی که نفهمیدن یا اگر فهمیدن سکوت کردن ... یک نفر ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
انتشار فیش حقوقی یک کارمند کار غیر اخلاقی و زشتی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
4
33
نظرتون چیه ماهانه یه مقدار از حقوق ماها کم بشه که خرج توانیریها دربیاد. بالاخره توی سرما و گرما دارند زحمت میکشند و حیفه که با این حقوق ها بیگاری بکشند. ماها که ادم نیستم بخواهیم مثل ادم زندگی کنیم اونها ادمند و با این حقوق ها یه ادم نمیتونه زندگی راحتی داشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
اینا خواصن! جمع نبندید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پیشنهاد میکنم ساعات کاری از 6 صبح تا 22 هرروز حتی روزهای تعطیل هم لحاظ شود تا دوستانی که هنوز ساعت اداری شان تمام نشده در صف خروج هستند و دهها یا بیش از صدساعت اضافه کاری میگیرند، خیلی ناراحت نشوند.
جواد
| Iran (Islamic Republic of)
قطعا این شخص فرد خاص و نور چشمی است, اگر به نوع استخدام نگاه کنید متوجه میشوید که حکم ایشان کارگر-قراردادی است کارگر را چه به دفتر داری؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقا این که حدود بیست میلیونش طلب هست ... این بیست میلیون که هر ماه پرداخت نمیشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
2
30
در نظام پرداخت حقوق همه برابرند منتها یک دسته خاص برابرترند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اینو گفتی یاد داستان قلعه حیوانات افتادم.
ناشناس
| Germany
اگر فیش حقوق اضافه کاری پاداش هیات مدیره اقای سید حسن اقا جمال الدینی مدیر جدید عامل نیروگاه یزد را ببینید چی میگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داغدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
2
18
ضمن تشکر از اقدام جسورانه برق نیوز؛
ای کاش این نهضت شفاف سازی که از مسئول دفتر شروع شده به مرحله شفاف سازی فیش حقوق مدیر گروه، مدیرکل و معاونین برسه.
چون وقتی با دیدن این فیش داغ دله کارگران و سیمبانان تازه شده، وای از روزی که فیش حقوقی مدیران توانیر با دریافتی ۴ برابر بیشتر از این عدد رو ببینن!!
جالب اینجاست ۱۲۰ ساعت اضافه کار و ۸ روز تعطیل کاری در توانیر خیلی کم محسوب میشه.
بعید میدانم کسی فکرش را هم بکند که توانیر ماهانه به مدیران در مجموع ۳۰۰ ساعت اضافه کار در قالب های من‌در‌اوردی تعطیل کاری، انکال، خارج از شمول ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ ، ۶ و ….. می دهد. فقط کسور اقساط وامهای مدیران یک صفحه است!!!!
ان وقت حقوق شرکت های توزیع و سیمبانان به علت نبود پول پرداخت نمیشه.
دیرترین زمان پرداخت حقوق ۲ ام ماه است در توانیر
علی صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
2
11
غذا زیاد میزنه که همش کمک هزینه غذا بش دادن
همه جمع بشن یه غذایی بدنش تا همه رو نخورده ...
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
2
20
سلام
کارمندو کارگرهای برق منطقه ای حقوق های یک پنجم این فیش رو هم نمیگیرند
هنوز ک هنوزه رفاهیات بر حسب حکم سال ۹۶ پرداخت میشه و توانیر اجازه به روز کردن همین یک آیتم رو هم نمیده اما ماشالله برای خودشون بروز ک هست هست صدتا آیتم دیگه هم میگیرند
چرا به زیر دستشون اینقد ظلم میکنند آقا یه مجوز این به روز کردن رفاهیات رو بده
تو این شرایط خودشون تو رفاه و زیردست له باید بشه
اما اینو بدونن با این کار اینقد اعتراض میکنیم تا حقوق شما هم مثل ما بشه ببینیم میتونین زندگی کنید یا نه
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
1
31
اقتصاد مال خر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
20
10
باسلام
لطفاً بدون سند،مدرک و تحقیق زود قضاوت نکنید.
ممنون
کارمند رسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
2
12
بی عدالتی ها در شرکت های زیر مجموعه توانیر بیداد می کند کارمند رسمی با ۱۵ سال سابقه دریافتی ۸ میلیونی دربرق منطقه ای و حالا طرف تو توانیر حقوق نجومی با کلی مزایای میگیره ، خارج از شمول دیگه چیه که اینا میگیرن یا تعطیل کاری که اصلا مطابق قانون خدمات کشوری اصلا به کارمندا پرداخت نمیشه ولی روز تعطیل نیاز به کارمندان درآن ولی چیزی پرداخت نمیشه
پاسخ ها
کارمند توانیر
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا واقعیت رو بگید. مبلغی که گفتید خالص دریافتی شما پس از اعمال کسورات و اقساط وام هست یا حقوق ناخالصتون هست!!!؟؟؟ لطفا شفاف حرف بزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
3
6
در برق منطقه ای تهران از این حقوق ها نمیدن ولی به جاش معاونان و مجری ها و خیلی جاهای دیگش فقط … میکنن و جالب تر اینه که میبینن … میشه ولی همه سعی میکنن تایید کنن این … ها رو ،الان هم باز سعی میکنن از معاونان شرکت برای مدیر عاملی استفاده کنن و ادمهای سالم رو کنار میذارن که خودشون و هم فکراشون تامین بشن
تا اسم یه ادم خوب به عنوان مدیرعاملی مطرح شده همشون دست به دست هم دادن تا هر اتفاقی بیوفته که ایشون و خراب کنن تا به مقاصدشون برسن
واقعا کجایند مردان بی ادعا؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
13
5
تقریبا ۲۰ میلیون تومانش معوقات هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
معوق چی؟ خارج از شمول لطفا اول دقت کنین بعد دفاع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
1
6
به ما 4100میدن
کارمند
|
United States of America
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
5
24
نگید کارمندان توانیر، من کارمند توانیرم و حاضرم فیش حقوقی کل سال رو برای برق نیوز بفرستم جهت انتشار!

این خارج از شمول های ده ها میلیونی برای یک عده خواص در شرکت توانیره! حالا ببینید مدیر ایشون چه خارج از شمولی دریافت میکنه !
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
دقیقا! بگید خواص نگید کارمند توانیر.
حسن
| Iran (Islamic Republic of)
سلام
شما که کارمند توانیر هستید می شه بفرمایید یه مسئول دفتر چطور تعطیل کاری میگیره؟(تو نیروگاه فقط شیفت کارها اگه شیفت کاری شون مصادف تعطیل رسمی باشه تعطیل کاری میگیرن)
و چرا این فیش اصلا کسورات نداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سلام، فقط قسمت بالای فیش قزاز داره و کسورات از عکس حذف شده، برای مام سواله که این مقدار خارج از شمول و تعطیل کاری چیه؟!
ما هم که توانیر هستیم اینا جدیده واسمون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اصلا چرا باید قرارداد مسئول دفتر کارگری باشه جالبه تعطیل کاری هم میگیره با وقت اداری
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
1
18
وقتی حقوق ۴ میلیونی یه کارمند ساده میشه ۴۰ میلیون پس حقوق مدیران که بالای ۱۰ میلیون هست لابد به لطف خارج از شمول و غیره میشخ بالای ۱۰۰ میلیون خدا بده برکت
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
3
16
پول صنعت برق همین جاها میره که پول برای ساخت نیروگاه نمیمونه و خاموشی تابستون و زمستون داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
1
12
جناب مهندس مالیاتش هم رو نداده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
1
2
در برق منطقه ای تهران از این حقوق ها نمیدن ولی به جاش معاونان و مجری ها و خیلی جاهای دیگش فقط ... میکنن و جالب تر اینه که میبینن ... میشه ولی همه سعی میکنن تایید کنن این ... ها رو ،الان هم باز سعی میکنن از معاونان شرکت برای مدیر عاملی استفاده کنن و ادمهای سالم رو کنار میذارن که خودشون و هم فکراشون تامین بشن
تا اسم یه ادم خوب به عنوان مدیرعاملی مطرح شده همشون دست به دست هم دادن تا هر اتفاقی بیوفته که ایشون و خراب کنن تا به مقاصدشون برسن
واقعا کجایند مردان بی ادعا؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
4
11
من توی اداره برق کار می کنم و نیروی رسمی هستم ولی اصلا نمی دونم خارج از شمول ، هزینه سرویس و اضافه کار۱۲۰ ساعت و... دیگه چی هست !!! وای بحال نیروهای شرکتی و وا اسفا بحال نیروهای حجمی
جانم فدای رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
7
10
با سلام و احترام. بنده کارشناس یکی از امور شرکت برق منطقه ای تهران هستم. ما از حقوق آقایان مدیر و معاونین خبری نداریم. اما باند بازی و فساد غوغا میکنه. افراد بی لیاقت در سمت معاونت و مدیریت و باند بازی که بجز خودشون هیچ کس را در جمع خودشون راه نمیدن و سمت‌ها از یک فرد باند به فرد دیگر دست به دست میباشد. فساد در قراداد با مشترکین و مجریان و پیمانکاران باعث شده که یک سری از خدا بی خبر به منافع زیادی برسند و شرکت را با کلیه مشکلات فنی، پروژه های ناتمام و چه بسا پروژه های بی هدف و در پی آن نا امیدی کارشناسان و کارمندان تنها گذاشتن. به لطف خدا و دولت محترم دست مفسدان رو شده و کم کم به مجازات خودشان میرسند.
حالا تو این اوضاع یه فردی با اخلاص تمام قصد داره که این اوضاع نابسامان را بهبود ببخشه، چون تو باند این از خدا بی خبرها نیست سنگ جلو پای ایشان میندازند و ترس از اتمام قوت از سفره سراسر خون خود را دارند.
جناب آقایی که در یکی از معاونت‌ها مشغول هستن و ادعای مدیریت عاملی دارند در یک سال سرپرستی ایشان چه کاری کردن که الان دنبال این سمت هستن. ایشان حتی توانایی تشکیل کمیته انتصابات نداشتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy
چرا فکر میکنید با اخلاص میشه یه شرکت و چرخوند ، بابا بخدا اخلاص خوبه ولی قبلش تخصص لازمه ، اگر صنعت برق پیشرفت نمیکنه یکی از دلایلش همین نوع تفکر هاست . اتفاقا اون کسی که دوبار سرپرست میشه و مدیر عامل نمیشه مشخص که هیچ لابی نداره و از طریق لابی های قوی خارج از سازمان و بعضاً داخل سازمان اجازه نمیدن وگرنه حکم مدیرعاملیشو می‌گرفت .
سعی کنیم اگر حقیقت و نمیگیم حداقل دروغ نگیم .
پلی تکنیک
| Iran (Islamic Republic of)
اخلاص خیلی مهمه. اینکه نسبت به موقعیتی که در اختیارمون گذاشته شده احساس مسئولیت داشته باشیم. حق نا حق نکنیم. لقمه حرام نبریم سر سفره. اخلاص ربطی به دین و ایمان نداره. اخلاص انسانیت لازم داره. همین آقایی که معاونت هستن و سرپرست بودن با همین باند موجود به این سمتها رسیدن. تخصص مهمه اما مهمتر اینه که یک فرد مدیر از قابلیت افراد زیر دستش بتونه بهره لازم ببره. یعنی با ایجاد شرایط مناسب قابلیت نیروی انسانیشو شکوفا کنه. امید بده بهشون. این آقایی که در معاونت بودن و الان سودای مدیر عاملی دارن نیروهای معاونت خودشونو نمیشناسه و حتی خلاقیت اونهارو کور کردن. چه بسا افرادی که طرحهای حیاتی با کمترین هزینه دادن که میتونست مشکلات کور شبکه را حل کنه اما چون دیده نشد و بها داده نشد در نطفه خفه شد. ایشان امتحان خودشونو پس دادن و در این مدت یک فرد منفعل بودن. همین آقایی که میفرمایید تخصص ندارن اگه در جریان نیستین تحقیق کنین که مدرک تحصیلی ایشون و آقای معاون فعلی چیه و از کجا گرفتن... مهندس برق دانشگاه فنی کجا و ...
اگه مدیر مدیریت بدونه و بتونه با ایجاد امید بین کارکنان و بهره گیری موثر از اونها و استفاده از مشاوران فنی و نیروهای تحصیل کرده جوان میتونن مشکلات بزرگتر از اینی که در حوزه برق وجود داره حل کنه
رضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
1
4
وقتیکه شرکت برق برای خانه خالی فیش برق دوماهه 6000/000میلیون تومان صادرمیکنه بعد میگه برق شما؟ به زمین رفته پول …. میگیرند از مردم خدا رسوا میکنه آخرش
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
10
11
این بنده خدا ۱۹ میلیون معوقات داره که اگر کسر بشه در حدود ۲۳ میلیون بدون کسورات حقوق دریافتی هست.فیش حقوقی ناقصه چون کسورات دیده نمیشه.اشاره ای هم به سابقه خدمت نکردید
به نظر بنده که وزارت نیرو و شرکت های توزیع و آبفا در مجموع حقوق پایینی رو نسبت به دیگر ارگانها علیرغم مسئولیت سنگین میگیرند.یه کارشناس عادی تو امور مالیاتی یا بیمه یا سازمان زندانها جمع حقوق و مزایاش از یه مدیر عامل توزیع یا آبفا بالاتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خارج از شمول رو‌ تحت عنوان معوقات واریز کردن، ماهی ۸ تومن خارج از شمول ثابت داره!
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
2
7
بندگان خدا تو سرما و گرما و خاموشی اینا هستن که از همه جلوتر هستند و بعدش هم هزار تا فشار جسمی و روانی دارند، والله بخدا...
بسم الله تیم جدید آقایون که رگ گردنشون برا ناعدالتی‌ها و هزار تا کوفت و زهر مار که گاها هم بهانه میگیرن این خودش اصل کیس هست . کرم از خودتون هست آقایون توانیر بازم میگم یه سوزن به خودتان بزنید یه جوال دوز به بقیه...
البته نمی‌دونم طرح طبقه بندی مشاغل جدید هم برا آقایان داخل توانیر ظاهراً با مابقی شرکت ها فرق میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
2
7
برق نیوز جان فیش نیروهای شرکتی و حجمی هم کنار این فیش منتشر کن.
اگه دستت رسید فیش مدیران و کارشناسان توانیر، برق منطقه ای ، تولید حرارتی و نیروگاههای خصوصی رو هم منتشر کن
مدیر پایگاه مانند انتشار فیش حقوقی مدیران نفتی، مراجع قضایی هم با انتشار فیشهای حقوقی مدیران مشکلی نداشته و ما هم سعی می کنیم برخی از آنها را منتشر کنیم.
اگر شما هم فیش حقوقی غیرمنطقی و خارج از عرف سراغ دارید بفرستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا میذارید فیش بفرستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
18
2
ما هنوز در اصول اولیه انسانی مونیدم ، بنده نیز مخالف عدم تبیعض بین پرسنل هستم ولی انتشار فیش حقوقی کسی کار درستی نیست.
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of)
از لطفآ گند حرف نزنید اصول انسانی کدومه اول درست به فیش نگاه کن مگر در فبش نامو نشون کسی درج شده که به جلیز قبای حضرت عالی برخورده خوبه دستگیر شدهای هزارمیلیاردی اختلاث با حرف الف نون معرفی مبشن ولی یارو برای نون نداشته شب بچهاش
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of)
تو موندی نکنه فیش حقوقی شماست کجای این فیش نام نشان کسی درج شده که کار درستی نباشه اول یاد بگیر اصول انسانیتو بعد نظر بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
17
5
بنظرم فیش من آوردی است. کسورات اصلا نداره
افسانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
2
4
اگه همه مردم چنین حقوقی داشتن فقر بیداد نمیکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
2
5
خدا رازی باش ازاین مسیولین ببینید چه کشوراسلامی ساختن اون ایرانی ملت بی گانند
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
13
10
فیش حقوق ما توانیریها این شکلی نیست
همچین حقوق هایی هم پرداخت نمیشه
از برق نیرو بعیده همچین خبرهای زردی بره
اخه مسئول دفتر قراردادی 43 میلیون؟
مدیرعامل اینقدر نمیگیره که مسئول دفترش بگیره

قصد شفاف سازی دارید شماره پرسنلی ارسال کنید براتون با مهر بفرستم
مدیر پایگاه بله
کاری نداره شما فیش حقوقی واقعی مدیران دفاتر را از طریق ارسال اسناد در زیر همین خبر بفرستید ما همه را منتشر می کنیم و اگر اشتباهی صورت گرفته باشه عذرخواهی میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خلاصه:
کارمند توانیر: فیش حقوقی ما این شکلی نیست. ستون کسورات فیش کجاست؟ پشت برگه؟
برق نیوز: اینجا مرکز دنیاست. هر کس باور نداره متر کنه!
مدیر پایگاه بخش کسورات فیشها جداست
کارمند
| Iran (Islamic Republic of)
سلام
ببینید من وقتی نوشتم پرسنلی بدید تا فیش با مهر بفرستم یعتی هم دسترسی دارم هم میدونم مبالغ پرداحتی چفدر هستش

1-ما در توانیر فیش دوم و وسوم نداریم، یک فیش داریم.
2-در توانیر حقوق های این مبلغی وجود نداره اون هم برای مسئول دفتر
این دو مورد در این زمانه چیزی نیست که بشه برای همیشه پنهانش کرد

3-توانیر جز اولین دستگاه‌هایی بود که اطلاعات پرداحتی را در سامانه پاکنا بارگزاری کرد

با اطلاعات و نوع قرارداد و محل خدمت غیر واقعی بودن فیش یسیار واضحه با این هنوزم میگم مشکلی نیست شماره پرسنلی همین فیشو ارسال کنید با حفظ محرمانگی خدمتتون ارسال میشه جهت شفاف سازی
مدیر پایگاه کاری نداره
برای اثبات اینکه اینکاره هستید فیش حقوقی مدیرعامل و معاونان توانیر را بفرستید
ما هم منتشر می کنیم که صنعت برقی ها بدانند مدیرانشان حقوق بالایی نمی گیرند و خیال همه راحت شود.
اگر دنبال این فرد هستید که چه کسی است، اونهایی که بدونند میدونند و اگر امکان شماره پرسنلی بود حتما منتشر می کردیم.
یک توانیری
| Iran (Islamic Republic of)
در توانیر از ابتدا چیزی به عنوان فیش غیر رسمی وجود نداشته
الان بیش از یکساله که کلیه پرداختها حتی خارج از شمول در فیش درج میشه والا مشکل مالیاتی پیدا میشه قبلا ۱۰ درصد مالیات مقطوع از پرداخت‌های متفرقه کم می کردند و تو فیش نمی آوردند اما الان چون ماليات باحقوق تصاعدی است و کل دریافتی را شامل میشه ذیحساب درصورت عدم افشای پرداختی کل به مشکل می خوره و چنین ریسکی نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
85...
اینم شماره پرسنلی

امروز همه توانیر فهمیدن این فیش کیه! شما که دسترسی داری نمیدونی فیش کیه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
3
2
سلام پرداخت ای نادرست است که قبض برق مردم را اضافه بنویسند وهمیشه داد بزنند هزینه ها زیاد است سرویس دهی خود دستگاه بسیار کم است بیشتر هزینه مربوط به دزدی خود کارمندان و فیشهای نجومی است که به مردم ستم میکنند خدا روز قیامت از زن وبچهاهی انها بگیرد و خدا لعنت کند که از این روش نان برای بچهای خود تهیه میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
2
5
بدبخت شرکتهای توزیع
حتی تولیدی ها هم از توزیع بالاتر حقوق میگیرند و حالا هم توانیر
چه انقلابی کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو شرکت توزیع بیکار نشستید پول مفت میگیرید حقوق نیروگاه حرارتی از همه کمتره
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
3
6
اینها نانی که در می‌آورند، در جوی فاضلاب می‌کنند و می‌خورند! ما که بیکاریم چه کار کنیم با ۵ نفر که یارانه و معیشتی زندگی می‌کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
میخواستی با‌ بیکاری پنج نفر نشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
درسته واقعا اون بیچاره هایی که بیکارن چی مگر اونها آدم نیستن .خودتون بزارید جای کسیکه پارتی و آشنانداره دایما حقش میخورن.به نظرتان حقوق این افراد حلاله.
درددل
|
United States of America
|
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
5
وقتی مدیران توانیر آنقدر به کار خود واردن که برای ناظر و حسابرس و بازرس خودرو شاسی بلند و… مهیا میکنند، هر کسی هم که باشد خواه ناخواه چشمش به فیش چند برابریه این فیش بسته میشه.
برق نیوز اولا ممنون از شروع سنت شفاف سازی؛ ثانیا این راه موقعی ارزش پیدا میکنه که با وجود تمام سنگ اندازیا متوقف نشه … حقوق این فرد در برابر دریافتی ها و پاداش ها و امکانات و مزایای خارج از تصور مدیرکل ها و معاونین هیچه‌ هیچه … رسم انسانیت است که برای یک بار هم که شده دریافتی حداقل یکی از مدیران را هم بزاری تا عمق فاجعه توانیر نمایان بشه.
در هیچ جای کشور محال ممکن است مدیری ۱۵ سال در سمتش باشه و بالاترین امکانات رو داشته باشه و تغییر نکنه اما در توانیر هست… اگر حق الناس ذره ای برای این افراد مهم بود یک روز در سمت نمیموندن… فیش حقوقی این بنده خدا تو رتبه های اخر دریافتیای توانیره و عددی نیست و مدیران و معاونین حداقل ... برابر این رقم در ماه دریافتی دارن…
کارگران شرکتهای برق منطقه ای و توزیع و پیمانکاران بیچاره با هزار بدبختی تو سرما و گرما دارن شبکه را با این مشکلات پیش میبرن و اون وقت مدیر پشت میز نشین توانیر زبونش درازه و از میزش تکون نمیخوره و امر و نهی میکنه و حقوق نجومی به نا حق میگیره.
مجموع وام های دریافتی فقط امسال برای هر مدیر توانیری با سود صفر و بازپرداخت ۱۰ ساله بالغ بر چند صد میلیون بوده … اون وقت از خدا و پیغمبر صحبت میکنن موقع تبدیل وضعیت ها…
مشکل توانیر اینه هیچ احدی جرات نداره تعداد مدیرای ثابت و محدود رو که تو تمام دولت ها و جناح های سیاسی ثابتن رو برای یک بار هم که شده با جسارت تغییر بده و هر کدومشون دو سال میرن استراحت و دوباره تشنه تر بر میگردن..
صنعت نفت ده ها سایت خبرگزاری قوی و تخصصی برای شفاف سازی داره که کوچیکترین رانت و فساد رو علنی میکنه و همین اهرم شفاف سازی جلوی خیلی زد و بندها و انتصاب ها رو تو نفت گرفته اما برق نیوز یه تنه قطره چکونی داره عمق تبعیض رو تو صنعت برق نشون میده و همه چشم ها به برق نیوزه که هر چند ماه این چنین خبری رو اون هم با هزار تهدید منتشر کنه… برق نیوز رسالتت رو به دور از باندبازی و فشار ادامه بده و با جسارت قدم محکم بعدی رو بردار و فیش چند مدیرکل و معاون رو منتشر کن … چون تنها راه برای تغییر حلقه محدود کنونی مدیران و انعکاس این خفقان به مدیران جدید و بی خبر وزارت نیرو همین شفاف سازی رسانه ایه…
پیمانکاران صنعت برق به خاک سیاه کشیده شدن … ورشکست شدن و کلی نیرو تعدیل کردن و تو برقهای استانی ساعت اضافه کاری که تو محل کار هستن رو کسر میکنن اما در توانیر مدیران ساعتی اضافه کار نمیمونن و اخر ماه با هزار عنوان مزخرف نزدیک به ۳۰۰ ساعت حق اضافه کار و آنکال میگیرن… با همین سیاست ها و به دلیل بدبخت شدن صدها شرکت خصوصی بزرگ برقی به علت مطالبات فراوان (که توانیر زبونشم درازه میگه برای پیمانکار پول ندارم)، رشته برق که روزی برترین رتبه ها میرفتن رو به خاک سیاه نشوندن و تبدیلش کردن به یکی از بی ارزش ترین رشته ها که حقوق فارغ التحصیل بهترین دانشگاه ها تو شرکتای خصوصی ۵ میلیون هم نمیشه … آه دل سینه سوزان اتیشیه که اخر به جون ناحقان میفته و خداوند همیشه حکیم و الرحم الراحمینه
شازده
|
Germany
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
4
مگر فیش حقوق ۶۳میلیون تومنی مدیرعامل توزیع مازندران در فروردین ۹۹ رو منتشر کردید ،دروغ بود؟! اردکانیان با صحت سنجی موضوع براحتی او را پس از ۱۳ماه از انتصابش عزل کرد.
عزل
همین حقوقهای نجومی توانیری هاست که شرکتهای توزیع در پرداخت حقوق ماهیانه خودشون موندن و قسطی در دو مرحله با تأخیر پرداخت میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
6
همچنان افشاکنید.موفق باشید
اتاق خبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
2
4
این خبر قدیمی و مربوط به پرونده فرار مالیاتی ترامپ است!
همانطور که در این فیش مشاهده می شود، ایشان حتی یک ریال بابت مالیات پرداخت نکرده است!
ممنون از برق نیوز برای افشاگری و مخابره خبرهای دقیق!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
فیش حقوق توانیر سه قسمت داره:
1. جمع حقوق
2.کسورات وام و ...
3. کسورات بیمه و مالیات

این قسمت اول فیشه، کاش قسمت دوم هم منتشر می کردید که معلوم میشد چه وام هایی گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
2
سلام صبح بخیر
برق نیوز تشکر از روشنگری که در خصوص پرداخت ها در مجموعه وزارت نیرو انجام می دید.
لطف کنید پرداخت های نیروهای شرکتی که تا کنون در مجموعه شان طبقه بندی مشاغل صورت نگرفته و حقوق کمی نسبت به کارکرد خود را دریافت می کنند را هم به نمایش بگذارید.تا عدالتی که از آن در تمام محافل صحبت می کنند ببینند محقق شده....!
کارشناس توانیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
1
6
این فیش توانیر هستش که قسمت کسورات و وام ها حذف کردند . لطفا قسمت کسورات و وامها رو هم بزارید که ببینیم به ایشون چقدر وام پرداخت شده . ببینید وقتی یه مسئول دفتر این قدر خارج از شمول می گیره ، مدیران و معاونین تو دفتر مدیر عامل پرداختهایشان چه جوری .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
1
4
برق نیوز عزیز قبل از انتشار این فیش ها باید صحت وسقم آن بررسی شود تا موجب تشویش اذهان نشود چرا که باعث دلسردی وبی انگیزگی پرسنل زحمت کش صنعت برق میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
6
2
خبرنگار محترم کاش یک فیش حقوقی واقعی می گذاشتی این فیش حقوقی فتوشاپه و ای کاش شفاف سازی می شد و فیش حقوقی شرکتهای توزیع و ... را می گذاشتی تا شاید برای بهبود حقوق های زیر خط فقر فکری شود .
مدیر پایگاه والا چی بگیم
مثلا چرا باید بیاییم فتوشاپ کنیم؟
این فیش صحت داره و اگر صحت نداشته باشه مطمئن باشید توانیر دوباره بخاطر این خبر از ما شکایت خواهد کرد. بقیه رو هم سر فرصت میزنیم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
2
6
چیه حسودی می کنید بدون پارتی درس خونده بدون پارتی وارد توانیر شده بدون پارتی مخصوصاً رئیس شده حالا هم بدون پارتی با زحمت خودش داره ماهی ۴۳ تومان میگیره لطفاً حسودی نکنید حسودی بد ها
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
4
سلام
درود بر جسارت برق نیوز
ولی بدان ما مهندسین با سابقه شرکت توزیع برق یک چهارم این فیش حقوق می گیریم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
9
8
چرا تو روز روشن دروغ میگید؟
من توانیری هستم اولا از این حقوقها جز برای مدیران ارشد خبری نیست چه برسه به مسئول دفتر.
ثانیا اصلا فیش حقوقی توانیری ها این شکلی نیست و مشخصه تو اکسل درست شده.
ثالثا حق بیمه و مالیاتش کو آقای فیش ساز؟ دفعه بعد خواستی فیش حقوقی جعل کنی هم به فرم فیشهای توانیری ها نگاه کن هم مالیات و حق بیمه رو ازش کسر کن!!!
مدیر پایگاه شما یا توانیری نیستید یا تاکنون فیش حقوقی نگرفته اید
این فیش درسته
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
نه خیر اتفاقا توانیری هستم. کافیه آی پی منو چک کنید.
تا دلت بخواد هم فیش حقوقی گرفتم. فیش حقوقی توانیر خروجی سیستم ERP هست که همکاران قطعا تصدیق میکنند که به این شکل نیست. نه آرمی داره نه کسورات.
مدیر پایگاه اگر توانیری بودید میدونستید این فیشها بخش کسوراتش جداست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
5
اگراین فیش صحت داره اگراسم این نوع حقوق گرفتن دزدی نیست پس چی هست؟؟؟؟؟؟؟بخداماهم آدمیم ماهم عزت واحترام حقوق خوب میخواهیم آخه ۴۳میلیون برای یه آدم نهایت۱۷ ۱۸سال سابقه خیلی زیاده ازحداثل حقوقش سابقشوفهمیدم ایشون به ظاهردوتااولادهم داره ازحق اولادمیشه فهمیدآخه چه جوری۴۳ میلیون میبری اولدات بخورندنون حرمه دیگه اگرنون حرم اسمش نیست پس چیه اسمش ؟؟یعنی بچه هاتومیخواهی بانون حروم بزرگ کنی باماهی۴۳ میلیون هرماه هم به دلایل مختلف برای خودت معوقه بزنی فقط خدابه دادمون برسه.روزی افتاده دست قوزی
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
1
6
با سلام. بنده بیش از 11 سال هست که کارمند توانیر هستم. قراردادم هم از نوع کار معین هست. مدرک کارشناسی ارشد هم دارم. از اول هم کار کارشناسی هم انجام دادم. تازه با به اصطلاح همسان سازی حقوق ها، حقوق بنده به حدود 10 میلیون رسیده که پس از لحاظ کسورات معمول و کسر اقساط چند وام، خالص دریافتی بنده به سختی به دو و نیم میلیون تومان میرسه. حالا قضیه این فیش حقوقی چیه، خدا داند و دست اندرکاران!!! البته ظاهراً از این خارج از شمول ها به هر کس که دلشون بخواد به بهانه های مختلف میدن، یا اضافه کار که سقف مشخصی دارد ولی بعضی ها خیلی بیشتر از سقف دریافت می کنند. قطعاً اینها همه از مصادیق فساد در سیستم اداری هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
داداش چجوری حقوقت ده میلیونه بعدش با کسورات شده دو نیم ، خب کمتر وام بگیر عزیزم . ما که برق تهرانی هستیم چی بگیم که بدون کسورات دریافتیمون به زور شیش و نیمه تازه با ۲۰ سال سابقه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
15
ریشه تمام مشکلات بخش توزیع، معاون هماهنگی توزیع توانیر هست که میخواد به هر طریقی خودش حفظ کنه. بایستی یه دستگاه نظارتی به دریافتی‌های ... که قبل از آمدن به توانیر از توزیع سیستان داشت ورود کنه.
این آدم و اطرافیانش چطور در این سه سال پاشون رو‌گردن پرسنل زحمتکش بخش توزیع گذاشتن و گزارشات ... دادن، از خدا بترسید.
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of)
متن شما رو بایستی سازمان های نظارتی خارج از توانیر ببینند و فقط اونا میتونن وگرنه از این بخش های نظارتی توانیر نه آبی گرم نشده و نمیشه.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
7
در معاونت هماهنگی توزیع توانیر قبلاً اگر پاداشی مثل پاداش پیک وجود داشت، به همه تعلق می گرفت. ظرف دو سه سال اخیر، از هر دفتر چند نفر توسط معاونین محترم و مدیران کل محترم معرفی میشن و فقط به اونها پاداش تعلق میگیره. جالبه بعضی کارمندها پای ثابت دریافت این پاداش ها هستند. یعنی هر پاداشی تعلق بگیره محاله به اینها داده نشه. جالبه افرادی هستند که نه دانش بالایی دارند، نه کیفیت کارشون خوبه، نه از دانشگاه های نامداری فارغ التحصیل شدن. حتی مقام ارشد معاونت که نام اینها رو هر سال می بینند، یک بار جویا نمیشن که این افراد چه ثمره ای برای سازمان داشتند که باید همیشه از پاداش ها بهره مند بشن. تبعیض بین کارمندان در توانیر کاملاً مشهود هست. کاش روزی فیش حقوقی این پای ثابت دریافت پاداش ها و دریافت اضافه کار بیش از سقف مجاز، منتشر بشه...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
در معاونت توزیع توانیر، یه رئیس گروه که اخیرا هم ترفیع گرفته تنها با شخص آقای رخشانی‌مهر کار میکنه و تمامی مرخصی‌ها و اضافه‌کار ایشون خود معاون توزیع رد میکنه. بدیهیه که این آدم دیگه خدا رو بنده نیست و با بالادست و پایین‌دست کاملا عامرانه برخورد میکنه. این‌چنین اقدامات خارج از عرف هست که به این مسائل دامن میزنه.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
2
برق نیوز عزیزقراربوددرموردبرق حرارتی خبر بدی چی شد ؟اینکه شایعه کردن پیشاهنگ برمیگرده درسته!؟
مدیر پایگاه فعلا منع قانونی برای ایشون وجود داره و بازنشست هست
مگر اینکه شرایط را تغییر دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برق نیوز خبرت از حرارتی چی شد
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام
آقای پیشاهنگ یک مدیر توانمند و آگاه به نحوه کار مدیران عامل شرکتهای تولید و مدیریت تولید است.
نبود ایشان در پیک سال گذشته کاملا مشهود بود.
اینکه باز تشسته است ... درسته .... ولی باید به کارایی افراد و میزان تاثیر گذاری شان هم نگاه کرد ... نباید صرفا یک مشخصه را ملاک تصمیم گیری کرد ... آنهم در سطح مدیریت کلان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
5
بقیه کار میکنن که امثال اینها حقوق بگیرن دیگه. سیستم برده داری نوین
همکار برقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
3
3
بنظرم این فیش ایرادهایی دارد اول آرم ندارد دوم کسورات بیمه و مالیات کجا ثبت شده
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
11
اون 28 میلیون تومن خارج از شمولی که مدیرعامل توانیر به دفتردارش داده از هر حرامی حرامتر است و معلوم نیست سهم مدیرعامل چقدر بوده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
2
10
سلام من هم کارمند توانیر هستم حاضرم فیش حقوقی خودم رو برای شما جهت نمایش ارسال کنم اصلا چنین چیزی بین ماها خبری نیست اینا مال قشر خاصه
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
5
بیخود نیست تعرفه چند برابری هم‌کفاف دخل و خرج شرکتها را نمیده. اگر این فیش واقعی باشد، باید خون گریست چون این پولها از حق الناس است و آخر عاقبت ندارد
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
8
کل فیش رو منتشر کنید تا همه بفهمند فیش توانیره
وهم وامهایی که گرفته معلوم بشه
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
6
از همه بدبخت تر پرسنل تولید برق هستند که بار اصلی بر دوش آنهاست و بقیه مفت خوری بیش نیستند، اینجانب با ۱۸ سال سابقه کار در بخش تولید برق و در سمت کارشناسی یک پنجم این حقوق رو میگیرم،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
6
8
یحتمل از باند کردی است وگرنه بقیه کارمندان
توانیر اینچنین حقوقی ندارند
کارشناس توانیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
1
5
برق نیوز عزیز لطفا یک روشی اعلام کنید که کارکنان توانیر فیش حقوقی‌شون رو ارسال کنند و شما منتشرش کنید که اینقدر راحت قضاوت نکنید که کارکنان توانیر حقوق بالایی دارند. کل دفتر ما به اندازه یک ماه ایشون نمی‌گیرند.
خواص خواص خواص و تمام
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
23
معاونت هماهنگی توزیع توانیر وقتی از ریل خارج شد که عده‌ای از مقربین بارگاه آقای رخشانی‌مهر یک شبه ره صد ساله را طی کردن. انتصاب افراد به مسئولیتی که تخصص و تجربه‌اش رو ندارند، خیانتیه که تا سالها اثر مخربش در بخش توزیع کشور خواهد موند.
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of)
فعلا که ایشون در عزل و نصب مدیران عامل که سنگ تمام گذاشتند و دارن همینطور می تازونن، در ضمن مار خوردن افعی شدن آقایون،
گردنشون رو با تبر نمیشه زد، بله
حامي حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
1
2
با تشكر از سايت برق نيوز
دوستان در برق منطقه اي تهران نمي دانيد چه اتفاقاتي مي افتد
دوست عزيزي كه راجع به تغيير مدير عامل نوشته كاملاً بله درسته
و اتفاقاً و مديراني وجود دارند كه با مدرك معادل (دانشگاه صنعت اب وبرق رفتند) وفوق ليسانس دارند و برابر نامه اردكانيان مي بايستي ليسانس حساب شوند و با داشتن ٣٤سال سابقه ،بر طبق قانون چون بايد ليسانس با سي سال بازنشسته شوند بايستي ٤سال پيش مي رفتند ولي و از اين طرف و اتطرف زد وبند مي كنند و نامه مي گيرند كه بازهم بمانند ولي كاركنان دون پايه را با ٣٠ سال سريعاً بازنشست مي كنند

از برق نيوز خواهشمندم تا اين را هم ريانه اي كنه تا آبروي اين دزدان بيت المال برود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت آب وبرق با سواد ترین افراد هستند اغلب توسط شرکت های متمکن نفت به کارگیری شده اند . بی انصاف نباشید همه کلاس ها حضوری برای کارشناسی ارشد ۵ سال وقت صرف شده است اساتید اغلب با تجربه که شما خوابش را هم ندیده اید، بهتر از دانشگاه های تولید مدرک است که فارغ‌التحصیل آن فرق بین نول و فاز را نمی داند، لطفا بی تعصب نباشید، فارغ‌التحصیل دانشگاه نرفته . حیف که بد خواهان و حسودان ( پذیرفته نشد یا چهار بار در یک درس افتادن ، کجا همچنین دانشگاهی دیدی) یا شوهر دادند یا تخته کردند ، نگهداری دانشگاه را از وزارت صنایع و معادن یا بگیرید.
مدیر پایگاه عباسپور ۳ تیپ دانشجو داشت
یه عده که با کنکور سراسری میومدن و رتبه های خوب داشتن که اغلبشون به راحتی دانشگاههای مراکز استانهای بزرگ را میاوردن. در زمان دانشگاه هم سختگیری میشد و مطالب کاربردی، عملی و صنعتی به خوبی تدریس میشد.
یک دسته علمی کاربردی بودند که خوب از طریق کنکور علمی کاربردی میومدن و طبیعی بود سطح بالایی نداشتن.
یه عده هم سفارشی و با ازمون های داخلی میومدن که دیگر هیچ.
البته بچه های سراسری تحصن و اعتراض کردن که دانشگاه زیر بار پذیرش دانشجو از طرق دیگر نرود اما بی پولی و عدم حمایت مالی وزارت نیرو آنها را به گرفتن دانشجوی پولی راضی کرد و در نهایت هم واگذارش کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برق نیوز درست میگه من خودم همکلاس آن اقا بودم دانشجوی دوره چهارم بود وقتی سال 63 به استحدام درامد هزار تومن هم نداشت الان بیش از صد میلیارد تومان دارد ایشان دانشجوی دوره چهارم و ورودی مهر 66 است .
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
12
تازه اینها حقوق و مزایای نقدی هست که ملاحظه ‌میکنید. فقط امکانات رفاهی غیرنقدی‌ای که در اختیار ... توانیر هست از این فیش بیشتر باشه کمتر نیست. تمامی ساختمان مهمان‌سرای شرکت توزیع سیستان و بلوچستان و چند خودرو آن شرکت و شرکتهای دیگه نظیر خراسان رضوی، آخه مگه یک مدیر چندتا خودرو شخصی لازم داره!؟
حداقل حالا که دیگه رخشانی‌مهر نماینده مجمع شرکتهای توزیع نیست، خودرویی که از خراسان رضوی تحت عنوان مجمع گرفته را برگردونه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
ماشین صفر تحویل دادیم، انقد باهاش تصادف کرد و فاکتور فرستاد پدرمون دراومد. الان ماشین صدا تراکتور میده. انصافا ماشین خودت هم بود همینجوری باهاش رانندگی میکردی
مدیر پایگاه مگه هزینه تصادف با بیمه نیست؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
این عزیزان وقتی چنین خودروهایی تحویل می‌گیرن، تمامی هزینه‌های نگهداری خودرو، از کوچکترین و پیش پا افتاده‌ترین هزینه‌ها تا تعویض لاستیک و تعمیرات اساسی برای شرکت توزیع فاکتور میکنن. چون خودرو صفر در اختیارشون قرار گرفته شده انتظار میره استهلاک کمی داشته باشه ولی متاسفانه انقد نامناسب از این خودرو استفاده شده که هزینه‌هاش خیلی بیشتر از هزینه‌های عرف نگهداری یک ماشین نو هست.
ناشناس
| United States of America
بچه های توزیع زاهدان میگفتن یه پژو پلا ک شخصی توزیع زاهدان سالها دست ...ش بوده و خودش رانندگی می کرده و درب و داغون بوده ... احتمالا این ماشین هم دست ...یا ...اش بوده چون خودش دست فرمونش خوبه... شین ها پلاک شخصی هستند... سرایدار مهمانسرای توزیع سیتان در تهران هم فامیل نزدیکشه
نلشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بله سرايدار پسرخاله شه
طبقه پنجم مهمانسراي مشهد هم خونه مجردي ... با ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
يكي دو سال پيش از توانير با هزينه دولتي اومد چابهار فقط براي اينكه تولد پسر كوچيكش رو لب دريا بگيره
چندبرابر اين فيش هم تو اون جشن از پول دولت خرج كرد
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
0
با سلام حالا راست و درستی این فیش ها با اونایی که منتشر میکنه من فقط ی سوال دارم آیا به طور مثال منی که ۷ ساله بعنوان اپراتور پست برق بصورت شرکتی استخدام شدم و نه هیچ مزایایی میگیرم حقوق ۷۴۰۰۰۰۰ مدرک کارشناسی دارم اما با فوق دیپلم جذب شدم میخوام اینو بگم امنیت شغلی من و حقوق کم که به من میدن شده سرمایه ای برای این آقایون یا چطوره که موقع جنگ به بچه ۱۴ ساله مسولیت فرماندهی میدادن اما الان به من ۳۱ ساله شغل اپراتوری رو هم با هزار منت و شرکتی حق ما رو خوردن
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
0
سلام دوستان. منم کارمند توانیرم تا حالا خارج از شمول دریافت نکردم. این برا یه عده خاصه وگرنه منم حکمم نزدیک این شخصه دریافتیم بدون کسور حدود 11 تومنه. حالا من یه نفر فنی هستم و پیمانی با کلی گزینش اومدم این قراردادی با پارتی اومده. همه جا از این خاص ها هستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
میگن دریافتی کارمندای شرکت های توزیع خیلی بیشتر از توانیریهاست. با نظراتی که اینجا خوندم و ادعا میکنن با ۲۰ سال سابقه به زور ۶.۵ میلیون میگیرن و احتمالا هیچ وامی هم نگرفتن که اقساطش کم بشه، وقتش فیش حقوقی این عزیزان در شرکتهای توزیع و برق منطقه ای هم منتشر بشه تا صحت و سقم ادعاشون ثابت بشه...
کارشناس در توانیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
خودم کارمند قراردادی توانیر هستم. با یکی از همکاران شرکتهای توزیع که سابقه‌مون تقریبا یکسانه و ایشون هم کارمند قراردادی هستن راجع به حقوق صحبت می‌کردیم که فهمیدم دریافتی‌مون تقریبا برابره. البته قبول دارم در حق افرادی مثل سیمبانان محترم که جونشون رو کف دستشون گرفتن برای کار، واقعا جفا میشه
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
3
نهایت بی عدالتی تو این مملکت بی داد میکنه وکسی هم زورش به این بی عدالتی ها نمیرسه. اونوقت یک بازنشسته که سی سال جون کنده و به سن وسا ل پیری رسیده وبا چند سر عائله ونوه بعنوان بزرگ خاندان باید حداقل حقوق وبگیره وشرمنده وار به زندگی ادامه بده.این انصاف نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
4
6
در حق توانیری ها احجاف کردی. چون هیچ کارمندی در توانیر در این حد حقوق نمی گیره. این مورد هم بنده خدا کلی طلب داشته که در شرف بازنشستگی به ایشون پرداخت کردند.
پاسخ ها
توانیری
| Iran (Islamic Republic of)
ممکنه ایشون در شرف بازنشستگی باشن یا خانمی باشن که از مرخصی زایمان برگشتن. اما قضیه ۲ تا خارج از شمول چیه که به ایشون پرداخت میشده و بابتش طلب هم دارن!!!؟؟؟ یا قضیه تعطیل کاری چیه!!!؟؟؟ بنده هم توانیری هستم، ولی چنین ردیف هایی تا به حال در فیش حقوقیم نداشتم. برای اینها توضیح بفرمایید ممنون میشم.
ناشناس
|
Japan
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
1
10
خانم کارگر نجفی
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت نیرو
لطفا به این پرونده ورود کنید و قاطعانه با عوامل این بریز و بپاش‌ها برخورد کنید تا همکاران صنعت برق احساس بی عدالتی و بی اعتمادی به سیستم نکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
4
4
احدس بزنید فيش كردي و گلاب كش چقدره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
17
سرکار خانم کارگر نجفی
مدیرکل محترم دفتر بازرسی وزارت نیرو
لطفا بررسی فرمایید امکانات در اختیار آقای مهندس رخشانی‌مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر از مسکن (و بلااستفاده شدن ۸ واحد مسکونی سازمانی توزیع سیستان و بلوچستان به جهت برهم نخوردن آسایش ایشان)، خودروهای در اختیار، خارج از شمول و سایر مواردی که شرکتهای توزیع نیروی برق در اختیار ایشان قرار می‌دهند ماهانه بالغ بر … میلیون تومان میباشد که در هیچ‌جای قانون این اختیارات و امکانات برای هیچ مدیر دولتی تعریف نشده است و این ظلم مسلم به سایر کارکنان دولت و مردم در این شرایط معیشت اقتصادی میباشد.
از سرکار عالی به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی وزارت نیرو در دولت جناب آیت ا... رئیسی انتظار رسیدگی میرود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
آقای عوض زاده بیا جواب بده .... میدونم کامنت ها رو میخونی ....این همه سرمایه استان دست یک نفر !!! شنیدم مهمانسرای تهران کلی پرداختی ماهیانه داره درحالیکه پرسنل شرکت ماموریت تهران میرن هتل !!!
ناشناس
| Germany
ما از واحدهای نظارتی داخل و خارج از توانیر و وزارت نیرو خواهش میکنیم با توجه به مستندات متقنی که از تخلفات مالی آقای رخشانی مهر وجود داره، به این موضوع ورود کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
4
در بهره برداری توزیع برق استان تهران پولشویی انجام میشه. چرا گزارش تهیه نمیشه. توانیر بازرس بفرسته.
مدیر پایگاه بفرستید بازرسی توانیر
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
19
آقای رخشانی مهر در حالی خودش نماینده مردم محروم معرفی میکنه که از بالاترین سطح امکانات رفاهی‌ با پول بیت المال استفاده میکنه. یه نگاه به ظاهر ایشون و جلال و جبروتی که برای خودش در سیستان و توانیر ساخته نشانگر این موضوعه. این رفتارها عین تزویر و استفاده ابزاری و تبلیغاتی از مردم مظلومه. مراقب آه همون مردم مظلوم باش
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
4
3
سلام علیکم وقت شما بخیر سردبیر محترم سایت وزین برق نیوز خدا قوت اینجانب به عنوان یکی از از کارکنان صنعت برق کشور در بخش توزیع لازم دانستم نکته ای را در خصوص انتشار این خبر خدمت جنابعالی و همکاران محترمتان عرض کنم همانگونه که بازخورد و بازتاب انتشار فیش حقوقی در مرتبه‌ی قبل تبعات بسیار بسیار منفی برای کل مجموعه صنعت برق داشت به گونه‌ای که کنترل های بسیار شدید و سخت گیرانه به خصوص در بخش توزیع و برق های منطقه ای صورت گرفت به هیچ عنوان مفید فایده نخواهد بود و اگر هدف شما اصلاح امور می باشد بهتر است این گونه اطلاعات در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گیرد و انتشار آن به این گونه که فقط و فقط باعث ایجاد هرج و مرج و همچنین سختگیری های بسیار شدید در سایر بخش ها خواهد شد . همه ما از اتفاقات و انواع پرداختی های نامتعارف در سطح کلان توانیر و همچنین وزارتخانه کم و بیش مطلع هستیم لیکن این گونه رفتارهای پوپولیستی هرگز مفید فایده نخواهد بود و منجر به تضییع حقوق ضعیف ترین اقشار در سیستم خواهد بود .
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید یا علی مدد
مدیر پایگاه مثلا چه تبعات منفی برای صنعت داشت؟ اگر جلوی حقوقهای نامتعارف چند نفر گرفته شود سختگیری برای کل صنعت برق است؟
قبلا در چند مورد به حقوقهای نامتعارف پرداخته شد و برخلاف نظر شما اتفاق خاصی نیفتاد.
بنظرم امید زیادی به بازرسی و حراست وزارت نیرو و توانیر نیست و باید با اتکا به افکار عمومی برق نسبت به معرفی تخلفات اقدام شود تا بلکه مجبور به واکنش شوند.
پوپولیست یعنی اقدامی عوامفریبانه و بزرگنمایی بیش از حد به قصد بهره برداری اشتباه.
اینجا هیچ کدام از این اهداف نبوده.
مصداق رفتارهای پوپولیستی مواردی مانند برق امید، شایسته گزینی و … طرح ها و آمارهایی است به اشتباه ارائه میشود.
البته قابل ذکر است ۴۳ میلیون درآمد بالایی نیست ولی برای یک مدیر دولتی وقتی کف حقوق همکارانش زیر ۵ میلیون است این حقوق نامتعارف و غیرعادلانه است. علاوه بر این اگر چنین فیشی قانونی است باید شفاف اعلام شود.
اگر فردی کاربلد باشد در بخش خصوصی میتواند صدها میلیون درآمد داشته باشد اما وقتی پذیرفته در سیستم دولتی کار کند یعنی اجازه ندارد فراتر از قانون حقوق بگیرد.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
سلام علیکم وقت شما بخیر و سپاس از پاسخ گرم و صریح شما دوستان بزرگوار متاسفانه � نظر می‌رسد دوستان اطلاع چندانی از وضعیت داخلی شرکت ها علی الخصوص بخش توزیع نداشته باشد و صرف ارسال سند این کامل در زیر پیام ها در اکثر غیر کارشناسی هستند و برگرفته از احساسات کارکنان اقدام به انجام فعالیتهای به ظاهر خوب ولی در واقع مخرب مینماید مصداق سخن بنده کامنتی هست که از طرف یک کارمند دادگستری برای شما ارسال شده است بزرگوار این را بدانید که شما با این کار مجموعه توانیر و شرکت های زیر مجموعه آن را هدف قرار داده اید و خود را به عنوان منجی مطرح نموده اید در حالی که به نظر اینجانب در حال خیانت به کلیه کارکنان خدوم و نفرات زحمتکش شاغل در بخش های عملیاتی و اجرایی صنعت هستید مطمئناً در پاسخ به این انتشار شما به زودی بخش نامه ها و دستورالعمل ها و حسابرسی های جدید در شرکت ها به راه خواهد افتاد و باز هم منجر به کاهش دستمزدها و همچنین پرداخت های پرسنل خواهد شد شما برای اهداف خود 1 اقدام به انتشار یک برگ فیش حقوقی نموده اید که از محتویات و دلایل پرداخت آن به هیچ عنوان آگاه نیستید در بخش حکم ایشان فقط ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار حقوق شخص می باشد و مسلماً پرداخت سایر موارد بر اساس معوقات و یا دستورهای خاص توانیر بوده است �ونه به خود اجازه می‌دهید که کل جامعه را بر علیه یک وزارتخانه که در سخت ترین شرایط خود به سر می‌برد بشورانید. امیدوارم ذات کار شما صادقانه باشد موفق و منصور باشید همکار شما در بخش توزیع
مدیر پایگاه ما هم امیدوارم به افزایش عادلانه حقوق همکارانمون هستیم و ضمن تشکر از نقد شما تلاش شد توضیح دهیم که این اقدام در پی رفع رویه های نادرست بوده است. همزمان با این مطلب نقد برق امید و ضررهای آن منتشر شد. فیش این بنده فرد در مقابل ضرری که تصمیمات نادرست مدیریتی به صنعت برق وارد کرده قطره ای در مقابل دریاست. اون مقاله چقدر دیده شد؟ چرا ما اون مقاله را تیتر یک کردیم ولی این خبر را نه؟ چرا صنعت برقی ها به فیش حقوقی حساس هستند ولی به دهها و صدها میلیاردی که بخاطر تصمیمات اشتباه هدر می رود حساسیت کمتری دارند؟

اتفاقا در برق نیوز به ندرت به فیشهای نجومی حقوقی پرداخته شده و بنظرم باید بیشتر پرداخته میشد.
اینکه توانیر یا نهادهای دیگر این فیش را پیراهن عثمان کرده و بجای رفع مشکل اصلی در پی فشار بیشتر به همکاران صنعت برقی هستند مقوله دیگری است که در جای خود باید به آن پرداخته شود.

بجای برخورد صلبی در موضوعات فساد و بجای مجرم جلوه دادن سوت زنی و افشاگری تخلف، باید به اصل تخلف پرداخته شود. از نگاه ما این جدیت در صنعت برق برای برخورد با اصل خلاف وجود ندارد. از نگاه شما ما خلاف (البته محترمانه بیان شده) کرده ایم و توانیر یا فردی که چنین فیشی داشته تخلفی نداشته و بنظرم باید در این دیدگاه تجدیدنظر جدی شود.

سالهاست توانیری ها خود را محق می دانند و خودشون یک نظرسنجی برگزار کننند تا ببینند افکار عمومی برق در مورد مدیران ما که باید همه آنها را قبول داشته باشیم چه ذهنیتی دارند. با پاک کردن صوت مسئله تخلف بیشتر می شود چنانچه در چند سال اخیر افزایش پیدا کرده است یا حداقل بیشتر رسانه ای شده است.

ضعف رسانه ای مدیران ما و فشل بودن روابط عمومی ها موجب شده تا برق نیوز بجای پرداختن به مسائل اصلی درگیر مسائل کم اهمیت تر شود. اینقدر مسائل پیش پا افتاده نادرست وجود دارد که فرصتی برای دیده شدن مسائل مهمتر وجود ندارد و شاید برخی ها از خدا خواسته دوست دارند صنعت برقی ها درگیر همین مسائل شوند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
7
1
نظرات دوستان شرکت برقی رو خوندم به جرات می تونم بگم همه شماها وضعتون از کارمند دادگستری بهتره. من کارمند دادگستری ام به 20 سال سابقه و فوق لیسانس. حکمم 7 میلیون تومنه بدون هیچ گونه اضافه کار و مزایایی باور می کنید دریافتی ام بدون کسور قانونی همون 7 میلیون تومنه که با کسر کسور قانونی 5 میلیون میشه. هر روز در محیط استرس زای اداره با مراجعین ناجور یا طرف شاکیه یا متهم. این عدالته !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خدایی هم رشته برق جزوسخت ترین رشته هادانشگاهیه هم کارکردن بابرق جزوخطرناکترین وپرزیان ترین شغلهاست پس خودتوبامهندسهای برق یکی نکن یه کارمندروبامهندس میسنجی اصلامقایسه اش خنده داره
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
5
انشالله خدا جواب این هم بی عدالتی را بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
4
سلام توزیع قم ازاینجور فیش ها زیاده .فقط فیش داماد خواهر مدیر عامل ...گه انتشار بدین قطعا میفرستم .گزارش داده شده بازرسی توانیر .وقتی 7سال هیچ اتفاقی نمیافتد.گفتن چه فایده دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
4
میشه فیش بچه های قم بذارید که چند سال رو پنج تومن داره بالا وپایین میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
8
من یک توانیری‌ام، این جور فیش ها برای مدیران و یه عده خواص هست، اکثریت مثل همان توزیع‌ها حقوق مبگیرن، ما که موافقیم بازرسی بیاد شخم بزنه دست اینا رو از بیت‌المال کوتاه کنه، اکثریت براشون فرقی نداره چون معمولی حقوق میگیرن،
احتمالا این شخص جایی مثل ضمانت وام باید فیش میداده که لو رفته وگرنه همش مخفیانه صورت میگیره
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
5
2
سلام دوستان وهمکاران گرامی زود قضاوت نکنید،کمی بیشتر به اقلام مندرج درفیش توجه کنید،جمع پرداختی به نامبرده همراه با معوقه است حالا کاری با نوع ماهیت معوقه ندارم ولی در یکماه این رقم پرداخت شده که می تواند درهرشرکتی وبرای هر حقوق بگیری اتفاق بیفتد،کسی که ۸تا جمعه کاری میگیره قائدتا یا راننده است ویا مسئول دفتر که باید تا پاسی از شب در اداره باشد،کمی انصاف داشته باشید واینقدر به امور دیگران سرک نکشید،این رفتارهاست که باعث شده اینقدر از نظر فرهنگی وانسانیت پسرفت داشته باشیم.خداوند عاقبتمان را ختم بخیر کند.
مدیر پایگاه بخش اول نقد شما را باید توانیر پاسخ دهد که این موارد مندرج در فیش چیست و مثلا موارد خارج از شمول شامل چه چیزیهایی است.
اما در مورد بخش دوم نقد شما:
هیچ فردی که مرتکب خلاف و فساد شده دوست ندارد کسی به کارش سرک بکشد.
ما هم معتقدیم به زندگی شخصی، مسائل فردی و اعتقادی مردم نباید سرک کشیده شود ولی هرچیزی که موجب اضمحلال بیت المال یا دست درازی به حقوق و قوانین شود جای مماشات ندارد. یا باید خود نهادهای نظارتی ورود کنند ویا در نبود آنها رسانه ها و مردم با واکنش به موقع در پی اصلاح برآیند. ورود نهادهای نظارتی درست تر و سریعتر و پرفایده تر است
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
2
7
تو ...در هر معاونت هر ماه یا هر سه ماه فقط دو سه نفر خارج شمول قلمبه چند ده میلیون تومنی می گیرن که رو فیش نمی آد معمولا.
خارج شمول ماهی حدود پنجاه تا صد میلیون تومن به هر معاون می دن تقسیم کنه که هر ماه معمولا به دور و بریاش می ده.
ما که بیست ساله یکبار هم خارج شمول نگرفتیم و حقوق ته فبش من هم 15 میلیون تومن ناخالص هست. یعنی بیمه مالیات و اقساط ازش کسر نشده.
معمولا حقوق توزیع ها 25% قانونی بیشتر از توانیر هست مگر در اینگونه موارد خاص.

البته تو .... معاونین خونه و ماشین و موبایل و انواع پاداش ها از شرکت های زیر مجموعه و هدایا می گیرن که خاص خودشونه و رقمش هم ظاهرا خیلی بالاس.
اگه نبود که برا معاون شدن ....

بگذریم.
الان شما بیا به یه مدیر یا معاون بگو می خوایم کارشناست کنیم. ببینین چه می کنن.

البت این توزیع بدتره و تو برق منطقه ای و تولید بدترترترتر

به هرحال ما همه تو یه کشتی پوسیده ایم که یه عده ای سوار قایق نجات هستن
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
0
0
درشرکت توزیع تهران بزرگ چند تا از مناطق برق شمالی برای خودشون کار میکنن و هیچ مانعی سد راهشون نیست چون به بدنه ی قدرت وصل هستن و انتخاب مدیرعامل هم از جنس خودشون بود.این فیش که ۴۳ میلیونه ،بعضی ها توی مناطق برق ماهیانه بیش از ۲۰ برابر این عدد را در میارن.بهتره بازرسی وزارتخانه به این موارد بپردازه.بهتره از گذشته شروع کنه و مثل واحدهای صدور تاییدیه و نظارتی نفرماد گذشته ی رئیس آلوده بوده و چند سالی هست خلاف نمیکنه و بنابراین تاییدش می کنیم...آلودگی فکری واحدهای نظارتی به مراتب بدتر از آلودگی مالی مسئولین هست و چه بسا فساد در این شرکت را دامن هم میزنه.
خوزستان
|
Netherlands
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
0
1
خداروشکر
درود بر سربازان گمنام امام زمان
براساس اخبار واصله بسیار موثق ،و پیگیری علت عدم رسیدگی به پرونده بزرگ اختلاس در توزیع برق خوزستان در سال ۹۷،کلیه عوامل اختلاس از جمله مدیر وقت که در حال حاضر در تهران بزرگ با عنوان کارشناس برق مشغول بکار میباشد تعلیق خواهند بود.
یادآوری می‌شود که اتهامات افراد فوق ارتشاع،اختلاس،اخذ رشوه،پولشویی ،خرید منزل در گرجستان، دریافت ارز دولتی از تولید کنندگان ،و و و می باشد.
متهمین ردیف اول عبارت بودن از
ر.غ
ع.ج
ه.ر
ا.ط
و چند نفر فقیر بیچاره که فقط ماشین امضا اون ۴ نفر بودن
سی سی تان
|
Netherlands
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
0
9
دفتر بازرسی توانیر لطفا وارد عمل بشوید .
آقای ر... بصورت فوریت از کلیه مدیران عامل شرکت های توزیع خواسته حداقل ... میلیاردتومان با سو استفاده از شعار رهبری مبنی بر حمایت تولیدات داخل ، از محصولات تولیدی شرکت معراج که زن و شوهر مثل موریانه افتادن به جون شرکت های توزیع و کالاهای بی کیفیت را قالب کردن ،اعلام به توانیر جهت خرید کلان.

بس است
دیر اومدی زود میخوای بری؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
2
2
بهش دادن اينهم گرفته به شما ها ميدان چکار ميکرديد
شما هاييکه منتقيد بريد ببينيد مسئول دفتر ب.... زمان معاونتش چه پولهايي جابجا کرده چه درصد هايي گرفته به ازائ هر يک وقتي که تنظيم ميکرد سکه ميگرفت و الان داره به ريش همه ي صنعت ميخنده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
زمان معاونت برقي آقاي ب... متاسفانه با اطلاع يا بي اطلاع ب... خيلي کارها کردند در دفترشان از درصذ گرفتن مستقيم بابت کار چاق کني ها ونقد کردن مطالبات پيمانکاران و خريد ملک تا گرفتن دستور برق رساني براي زمين هاي خارج از طرح هادي وتبديل آنها به ويلا و بدست آوردن ثروت هاي باد آورده ي ميلياردي و ... وبه آلمان و راه انداختن کسب وکار از راه گرفتن حق وحساب و حق سکوت وشنود واستراق سمع غير قانوني از معاون و منشي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
0
3
توانیر نه تنها تافته جدا بافته است بلکه مدیران ارشد آن از بی ... ترین وبی ... . ترین مدیران کشور هستند در شرایطی که اکثر ارگانها و سازمانها مثل آموزش عالی بهداشت ....افزایش حقوق جهشی در سال گذشته داشتند که تا دوبرابر هم بوده است اونوقت این آقایان ....میان برای کاهش هزینه و جبران ناتوانی خودشان از کمک هزینه غیر نقدی شرکتهای توزیع کسر کردند ... براین بی ... و ناتوانی و چقدر بیچاره اند کارکنان و کارمندان توزیع که هیچ حرکتی نکردند این اتفاق اگر در آموزش وپرورش ویا هر سازمانی افتاده بود خاک اونجا رو توبره می کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
1
6
شرکت ....خانومه می اد پیش رخشا..ر و می گه می خوام معاون توزیع توانیر حفظت کنم و با ساعدی فر و کمیسیون امرژی مجلس بستم حمایتت کنه و ..
اونوقت صد میلیارد تومن جمعا تستر خط و اولتراسونیک تستر و ولتمتر آمپرمتر 20 کیلوولت شرکت های توزیع مجبورن بخرن بزارن انبار خاک بخوره چون بی کیفیته
به اسم تنها شرکت دانش بنیان تولید کننده این تجهیزات می آن بنداز می کنن و ...

خاک بر,سر ما که ما رو تو قالب خرید تجمیعی و کوفت و زهر مار سالی پنج شش هزار میلیارد تومان کابل و کنتور و ایسوزو و ... می خرن و پدرسانت و ...
اینم از دولت انقلابی
برقی توانیر
|
United States of America
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
2
چشم امیدمون به حراست هست که جلوی این رانت ها و دزدی ها رو تو وزارت و توانیر بگیره تا شرکتهای تابعه هم حساب کار دستشون بیاد ... اما زنهار که آب از آب تکون نمیخوره و این آدمها به ...هاشون و سوء استفاده از حایگاهشون ادامه میدن .... فکر کنم باید آتش به اختیار دست به دامان سربازان گمنام بشیم ...
کارگر بی نوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
2
0
از تجمع صنفی و اعتراضی مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ کارگران مقابل سازمان امور استخدامی چرا خبر نمی زنید!؟

چرا کار برابر، حقوق نابرابر!؟؟؟
ناشناس
|
France
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
0
1
برق نیوز عزیز ... میشه فیش حقوقی مافوق ایشون رو بذاری ببینیم ایشون چقدر دریافتی دارن ؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
0
0
سلام
در فیشی که نشان دادید نوشته طلب یعنی حدود بیست میلیون طلب ماهای گذشته هست
برادران عزیز که خود خوری میکنید خدایش متوجه نشدید
بنده کارشناس رسمی برق منطقه ای هستم
تنها موردی که خیلی واقعا رعایت نمیشه ماموریت های سیستمی هست که چرا نفری که با قانون ایثارگری و یک مصاحبه الکی و کیلویی وارد سیستم شده است برای ده روز غیبت بایستی مرخصی رد کنه نه اینکه ماموریت ساعتی اونم از هفت صبح تا یازده شب خدایش خنده داره ساعت کاری تا چهار هست.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار