کد خبر: ۴۹۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۳:۳۴ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
نوار میکا نه تنها عایق الکتریکی را فراهم می‌کند، بلکه با جلوگیری از انتشار آن و کاهش حجم گاز‌ها و دود‌های سمی در هنگام آتش سوزی، به عنوان یک مانع منحصر به فرد در برابر آتش عمل می‌کند.

سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: کابل‌های الکتریکی عایق‌شده با کیفیت باید با سخت‌ترین استاندارد‌های بین‌المللی در برابر آتش‌سوزی مطابقت داشته باشد. نوار میکا نه تنها عایق الکتریکی را فراهم می‌کند، بلکه با جلوگیری از انتشار آن و کاهش حجم گاز‌ها و دود‌های سمی در هنگام آتش سوزی، به عنوان یک مانع منحصر به فرد در برابر آتش عمل می‌کند.

کابل با عایق میکا

میکا یک ماده طبیعی، از نظر شیمیایی خنثی، غیر سمی و کاملاً بدون هالوژن است. نوار میکا یک نوار انعطاف پذیر غیرچسب خشک است که با یک رزین سیلیکونی مقاوم در برابر حرارت با کارایی بالا آغشته شده و با پشتیبانی از فیلم پلی اتیلن تقویت شده است.

 

مزایای میکا:

عدم انتشار شعله: میکا ماده‌ای غیر قابل اشتعال است و شعله‌های آتش را تکثیر نمی‌کند.

تاخیر در انتشار دود: میکا تعداد گاز‌های سمی و دود خارج شده در آتش را کاهش می‌دهد و همچنین انتشار آن‌ها را به تاخیر می‌اندازد.

سازگار با محیط زیست: میکا بدون آزبست است و با آخرین استاندارد‌های بین المللی محیط زیست مطابقت دارد.

مقاوم در برابر اسید و قلیایی

مقاوم در برابر لرزش و ضربه

ضد آب

مقاوم در برابر تشعشع تا ۱۰۹ راد

کاربردها:

کاربرد‌های کابل شامل روشنایی اضطراری، دودکش ها، تلفن ها، بالابرها، تجهیزات سیگنال، واحد‌های کنترل، پمپ‌های اضطراری، مراکز فناوری اطلاعات و ... در هر جایی که تجهیزات مهم استراتژیک وجود دارد که نمی‌توانند کار را متوقف کنند و باید حفظ شوند، وجود دارد. این کابل‌ها برای بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، آپارتمان‌های مرتفع، سینما، هتل‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، تونل‌ها، راه‌آهن‌های زیرزمینی و تأسیسات صنعتی و نظامی مانند کارخانه‌های فولادسازی، مجتمع‌های پتروشیمی، سکو‌های دریایی، مراکز مخابراتی و ... مناسب هستند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار