کد خبر: ۵۱۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۳ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران گفت: مقدمات لازم برای احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپدیر تا یک ماه آینده به طور کامل فراهم خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، "محمود کمانی" روز دوشنبه در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افزود: فراهم شدن این مقدمات سبب خواهد شد کار احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپدیر وارد مرحله اجرایی شده و به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی امروز با حضور بیش از یکصد شرکت فعال در عرضه انرژی‌های تجدیدپذیر و نیز برخی شرکت‌های خارجی در مکانی به مساحت حدود ۵ هزار مترمربع آغاز بکار کرد.

معاون وزیر نیرو هدف این نمایشگاه را ارائه جدیدترین دستاورد‌های بخش انرژی‌های تجدیدپذیر و ایجاد تعامل بین فعالان این بخش برشمرد.

کمانی از برگزاری چهار نشست تخصصی در حاشیه نمایشگاه خبر داد و گفت: نخستین و مهمترین نشست درباره تامین مالی است که فعالان این بخش با آن درگیر هستند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار