کد خبر: ۲۴۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت برق حرارتی گفت: طی یک ماه آینده افراد بومی در پست‌های مدنظر آزمون استخدامی نیروگاه هرمزگان مشغول به کار خواهند شد.
به گزارش برق نیوز، جمال آریایی ضمن بیان این خبر افزود: از ۱۴۰ نفر پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی نیروگاه هرمزگان، ۸۰ نفر (معادل ۵۷ %) افراد بومی استان هرمزگان، ۳۶ نفر (معادل ۲۶ %) از دو استان مجاور (فارس و کرمان) و ۲۴ نفر (معادل ۱۷ %) نیز از افراد غیر بومی (سایر استان‌ها) هستند.

وی تصریح کرد: براساس مفاد دستورالعمل اجرایی استخدام در شرکت‌های وابسته (غیردولتی)، شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان موظف است حداکثر یک هفته پس از اتمام آخرین مصاحبه، اقدامات مرتبط با معاینات پزشکی، عدم سوء پیشینه و معرفی به گزینش را برای افراد یک برابر ظرفیت آزمون، به انجام برساند که هم اکنون این مراحل در حال انجام است و انتظار می‌رود طی یک ماهه آینده، افراد بومی در پست‌های خود مشغول به کار شوند.

آریایی درباره پیشینه آزمون استخدامی نیروگاه هرمزگان اظهار داشت: در سال ۱۳۹۳ هیأت مدیره شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، براساس نیاز خود و وجود پست‌های بلاتصدی از مجمع عمومی وقت، درخواست استخدام ۱۴۹ نفر را از طریق برگزاری آزمون نمود و مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده در بهمن ۹۳ تشکیل و استخدام ۱۴۹ نفر را تصویب کرد. بر این اساس در اردیبهشت ۹۴ دفترچه آزمون استخدامی متمرکز شرکتهای وابسته (غیر دولتی) زیرمجموعه شرکت توانیر منتشر و آزمون متمرکز استخدامی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار ونتیجه ۲ برابر ظرفیت آزمون استخدامی با معرفی ۲۶۳ نفر پذیرفته شده در مرداد همان سال به شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: با تغییر در مدیریت نیروگاه، مدیرعامل جدید باتوجه به مشکلات متعدد از قبیل: عدم تامین اعتبار بودجه نفرات پذیرفته شده، وجود تعداد زیادی از کارکنان شرکتی در نیروگاه و مسایل نیروی انسانی، فرایند جذب نیروهای پذیرفته شده در آزمون را متوقف کرد که با توقف فرایند آزمون، پذیرفته شدگان از طرق مختلف مانند مراجعات متعدد به نیروگاه، حضور دسته جمعی در شرکت توانیر و وزارت نیرو، شکایت به بازرسی‌های توانیر و وزارت نیرو، شکایت به تعدادی از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، خواستار پیگیری وضعیت و استیفای حقوق خود شدند.

آریایی افزود: با ایجاد شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی در سال ۹۵ و ارجاع مسائل شرکت‌های مدیریت تولید از شرکت توانیر به این شرکت، مطالبات پذیرفته شدگان این آزمون نیز از مبادی مختلف مانند نمایندگان مجلس، کمیسیون اصل ۹۰، وزارت نیرو و دیوان عدالت اداری به شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی ارجاع و این شرکت با جمع آوری اطلاعات مرتبط از مبادی ذیربط، به بررسی موضوع پرداخت و با تهیه پیشنهادات ۷ گانه برای حل این مشکل، با تاکید بر ظرفیت‌های قانونی براساس ضوابط و مقررات از قبل اعلام شده، اقدام کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت برق حرارتی اضافه کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد در سطح شرکت و وزارت نیرو، کمیته سرمایه انسانی شرکت نیز با بررسی کامل و همه‌جانبه موضوع و باتوجه به اعلام نظر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی برمبنای نتایج و مصوبات جلسه با معاون وزیر نیرو در تحقیقات و منابع انسانی، تصمیم به ادامه فرایند استخدام و برگزاری مصاحبه‌های تخصصی برای پذیرفته‌شدگان گرفت که موضوع به نیروگاه هرمزگان جهت اجرا ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد که با توجه به نیازهای فعلی نیروگاه هرمزگان و طرح توسعه و همچنین نیاز سایر شرکت‌های وابسته وزارت نیرو (مانند شرکت‌های مدیریت تولید در سایر استان‌ها، شرکت‌های توزیع برق و شرکت‌های آب و آبفا) و با توجه به علاقمندی افراد پذیرفته شده، نسبت به تخصیص سهمیه، اقدام شود.

آریایی ادامه داد: مصاحبه‌های استخدامی در بهمن ۹۵ در شهر بندرعباس مطابق دستورالعمل‌های مربوطه توسط مصاحبه‌گران مرتبط در پانل‌های مختلف و با حضور نمایندگان شرکت مدیریت تولید نیروی برق هرمزگان و نمایندگان شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، براساس برنامه زمان‌بندی از پیش اعلام شده، توسط موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق (به عنوان پیمانکار برگزاری مصاحبه)، برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت برق حرارتی تصریح کرد: با توجه به مذاکرات متعدد و چاره‌جویی‌های انجام شده با دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو و معاون وزیر نیرو در تحقیقات و منابع انسانی، ضروری است برای کاستن از فشارهای روزافزون موجود بر شرکت مدیریت تولید نیروی برق هرمزگان، درباره جایابی برای افراد (اعم از بومی و غیربومی)، بررسی و اقدامات لازم با همکاری و همراهی سایر بخش‌های ذیربط در وزارت نیرو به عمل آید.
انتشار یافته: ۱۸۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۷
مرتضی
|
Brazil
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
1
1
با سلام خدمت شما ادمین محترم
اینکه فقط بومی ها مشغول به کار میشن خلاف قانون.امتیاز بومی برای مصاحبه امتیاز داشت نه برای شروع به کار. ینی ی نفر هم مشغول به کار بشه ینی اوج ظلم.لطفا در این مورد شفاف سازی کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
سلام
من متوجه نشدم تکلیف من غیربومی الان چیه؟
مرتضی
|
Brazil
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
ادمین جان متن زیر که گفتن دقیقا ینی چی؟
وی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد که با توجه به نیازهای فعلی نیروگاه هرمزگان و طرح توسعه و همچنین نیاز سایر شرکت‌های وابسته وزارت نیرو (مانند شرکت‌های مدیریت تولید در سایر استان‌ها، شرکت‌های توزیع برق و شرکت‌های آب و آبفا) و با توجه به علاقمندی افراد پذیرفته شده، نسبت به تخصیص سهمیه، اقدام شود.
مدیر پایگاه یعنی بقیه افرادی که الان امکان استخدامشون نیست رو در شرکت های دیگر یا طرح توسعه همین نیروگاه با اولویت استخدام کنند
انسان افسرده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
خدا رو شکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
ادمین جان متشکریم از بابت پیگیریهای جنابعالی
حالا با توجه به این خبر یعنی اینکه ما مهرماه سر کار هستیم دیگه درسته؟واقعا میتونیم رو این حرفشون حساب باز کنیم و برنامه ریزی برای آینده داشته باشیم؟
مدیر پایگاه این دیگه حرف خودشونه
بعیده بهش عمل نکنن
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
باتشکر از مسئولین محترم ومدیران که همکاری هایه لازم را انجام دادند.تشکر مدیریت سایت.
جان من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
سلام
اگر میخوان مارو بفرستن استان خودمون خو دیگه ایکارو بکنن!چرا این دست اون دست میکنن!
2سالو نیم کمه واسه1ازمون!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
سلام
جناب ادمین عزیز با این وضعیت تکلیف ما که غیر بومی از استان همجوار هست چیه؟
چه جوری میتونیم پیگیری استخدامون باشیم ، که کی تعیین تکلیف میشیم؟
یعنی ما رو کی استخدام میکنن؟
مدیر پایگاه گفته اند که می خواهند شما در بخش های دیگر استخدام کنند و در شهرهای دیگر که البته با موافقت خود شما خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
باسلام
ایا امکانش هست که بمونیم داخل نیروگاه بندرعباس با این که بومی استان هرمزگان نیستیم؟
مدیر پایگاه بله ولی با این وضعیت بیشتر از بومی ها پذیرش کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
من که به جزء بندرعباس جایی دیگه نمیرم.الویت اول هم بندر عباس زدم.این چه ظلمیه دیگه بعد از این همه انتظار
برقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
آخه چه جوری شرکتهای شهرهای دیگه زیربار میروند مخصوصا کرمان و شیراز که ۳۶ نفر قبولی داشته تعدادشون زیاده۰نیروگاه بندرعباس اعلام نیاز کرده بعد اونا مسولیتش قبول کنن
اگر هم بخواهیم منتظر فاز دوم نیروگاه باشیم همین امسال توربین هاشو وارد کردن حالا خوشبینانه ترین حالتش اگر دوباره بودجه کم نیارن و همه چی درست پیش بره حداقل ۲و۳سال دیگه قابل بهرهبرداریه اونوقت منی که زمان آزمون ۲۶ سال داشتم و کلی انرژی و امید الان ۲۹ سال با کلی استرس و نا امیدی تو سن ۳۳ و ۳۴سالگی واقعا دیگه چی میشم که بخوام کار کنم کاش یکم سن ما رو هم در نظر میگرفتن
آخه اینقدر بومی گزینی براشون مهم بود چرا همون اول مثل خوزستان که صرفا بومی ها تونستن تو آزمون شرکت کنند هرمزگان عمل نکرد بخاطر قراردادی هاشون چون خیلیهاشون غیربومی هستند همش باید چوب این قراردادی ها رو بخوریم
مصاحبه تخصصی هم بومی ها امتیاز داشتن واقعا این دیگه ظلمه سر این موضوع ما دوباره بحالت انتظار باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
درضمن ادمین جان تیتر خبر بنظرم باید عوض بشه
بلاخره تکلیف داوطلبین بومی و قراردادی آزمون استخدامی نیروگاه هرمزگان مشخص شد و برای 50داوطلب دیگه رفت و آمد به بازرسی توانیر و وزارت نیرو و مجلس و دیوان عدالت اداری ادامه دارد۰۰۰۰
این قصه سر دراز دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
سلام ادمین
این خبر یعنی فقط بومی ها شروع به کار دارن

فرقی بین افراد استان همجوار فارس و کرمان که 36 نفرند با 24 نفر استان های دیکه نیست؟؟
یعنی این 60 نفر یه شرایط دارن یا فرق دارن؟؟

سوال آخر، افراد سهمیه ایثارگران چی وضعشان هست؟ افرادی که غیر بومی و ایثارگران هستند...
مدیر پایگاه هنوز که همه چیز رو مشخص نکرده اند و فقط به صورت سربسته عنوان شده که قرار است برای غیربومی ها فکر دیگری شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
ادمین عزیز
در مورد قبول شدگان با سهمیه ایثارگران که غیر بومی هستند، آیا فرقی براشون قایل هستند؟

و فرقی بین افراد استان فارس و دیگران استانها هست؟؟
مدیر پایگاه بومی بودن امتیاز و شرایط خاص خود را دارد و قاعدتا بین بومی و غیر بومی فرق هست
داوطلب ازاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
با سلام خدمت همه دوستان عزیزم. این کار نیروگاه بندر عباس از لحاظ اخلاقی صحیح نیست. اصطلاحا میگن توپ را در زمین همسایه انداختن. ما غیر بومی ها اگر شهر خودمون میتونستیم قبول شیم که نمیومدیم هزار کیلومتر اونطرفتر از شهرمون رو برا کار انتخاب کنیم. توی شهر های ما هم مثل بندر عباس پارتی حرف اولو میزنه و کاری به تحصیلات و سطح سواد ندارن. برادر من فوق لیسانس عمران گرایش اب هست با معدل نوزده و نیم از دانشگاه صنعتی شریف. با داشتن یازده مقاله برتر. با داشتن نامه از نماینده مجلس و نامه وزیر خواست در ابفای شهری شهرمون استخدام شه که مدیر کل ابفا گفت برو پی کارت . نامه وزیر و نمایندت بدرد خودت میخوره. ما نیروی اظافی هم داریم که باید اخراج کنیم. حالا شما میخوایین ساده باشین و پا پس بکشن و با وعده تو خالی به یه منطقه دیگه معرفیتون کنن. تنها برگ برنده ای که تو دست ما ها هست دادن ازمون سراسری هست که طبق روند قانونی قبول شدیم. خواهشمندم فردا به دفتر نماینده های خود تو شهرتون برید و با یه نامه کل ماجرا رو شرح بدهید تا از حقوقتون در سطح مجلس یا وزارت نیرو دفاع بشه. دوستان یک دست صدا نداره. من فردا میرم تهران . حتی دو میلیون تمن خرج کنم باید برم در مجلس و وزارت نیرو شکایت کتبی خودمو ایراد کنم . حق گرفتنی هست حق دادنی نیست . با وعده تو خالی فریبتون ندن. دوستان اگه میشه برید تهران پیگیر کارتون باشین. با تشکر از سایت برق نیوز و ادمین محترمش .
شرکت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
سلام شماره های مربوط به شرکت مادر تخصصی برق حرارتی در سایت این شرکت اعلام شده است

دوستان خواهشا همه حداقل یه بار تماس بگیرن و پیگیری کنن تا به یک نتیجه درست برسیم
ی شرکت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
دوستان و داوطلبان غیر بومی ، …همچون خودم که غیر بومی هستم..

توجه کنید..

من امروز پیش اقای محمدزاده ، مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت نیرو…تو خود ساختمان اصلی وزارت نیرو ..پیش ایشون بودم..

ایشون فرمودن که دیروز..مورخ ۱۳۹۶/۵/۲۹ جلسه ای که با اقای اریایی داشتن ..مقرر شد که اریایی با نیروگاه ها و شرکت های توزیع و ابفا از طریق مدیران ارشد ..ی رایزنی داشته باشه تا بچه های غیربومی ببینن کجا ها میتونن بفرستن..و اولویتشون هم شهر داوطلب هستش…
و اگه هم هیچ شهری قبول نکرد داوطلب رو ، اون فرد استخدام نیروگاه بندر میشه ( باحتمال شاید ۱ درصد بندر بره….)
و گفتن توی یک ماه ( تا اخر شهریور) تکلیف غیربومی ها هم مشخص میشه..

این کاری بود ک از دست من بر اومد …اقای محمد زاده هم مدیر ارشد اریایی هستن و هرچی ایشون گفتن درست هست انشااا…

خدایا این همه پیگیری مون رو نتبجش رو هرچی زودتر مشخص کن تا از بلاتکلیفی در بیایم
شرکت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
سلام من با شرکت برق حرارتی تماس گرفتم گفتن بومی ها قبول شدن به نیروگاه مراجعه کنن
فعلا غیربومی ها تعیین تکلیف نشدن
ی شرکت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
دوست محترم لطفا اسم کاربری ت رو عوض کن...اینجوری بهتره...دقیقا" اومدی شبیه نام کاربری بنده رو استفاده کردی...من از قدیم ..از زمان همین ازمون اردیبهشت 94 با همین نام کاربری خودم نظر میدادم..
شرکت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
سلام دوست عزیز من نوشتم شرکت کننده
شما ی شرکت کننده هستید.
اینا دو تا نام کاربری متفاوت هستند شاید شبیه هم باشن ولی با این وجود متفاوت هستن.
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
سلام به همه کسایی که قبول شدن. چند مورد هست که باید به اگاهیتون برسونم. اول در مورد حقوق ابفا و نیرو گاه هست. حقوف نیروگاه دو برابر حقوق ابفا هست و در من سختی کار و شرایط بد اب و هوایی هم به حقوق اضافه میشه. دوم استخدام نیروگاه قرارداد معینه یعنی هیچ فرقی با رسمی نداره ولی قرارداد ابفا شرکتی یا قرترداد موقته که میتونن به راحتی سال بعد شوتمون کنن بیرون. سوم ابفا کار اداریه ولی نیروگاه کار فنی و مهندسیه و درامد بالاتری داره. شما در نیرو گاه از مزایای مسکن و هواپیمای ریگان بهرمندید ولی در ابفا یا شرکت های تابعه وزارت نیرو همچین مزایایی رو ندارین. دوستان تو رو قران نزارید با گول زدنمون و امضای برگه های موافقت نامه گور خودمون بکنیم. میدونید چرا؟ چون ابفا حداکثر سال یه نیرو یا دو نیرو جذب کنه که اونم سهمیه مدیران و استانداری و پارتی داراش هست. ولی نیروگاه در هر رشته حداقل 30 نیرو میخواد. ابفا شاید قبول کنه ولی نه استخدامت میکنه نه قرارداد معینت میکنه. چون نیروی مازاد رو بزاره کجای دلش. دوستان من ارزوی موفقیت برای هممون دارم. مهر قانونی که در دست ماست امتحان سراسری هست و مصاحبه فنی تخصصی هست که دانشگاه اب و برق اصفان از هممون به عمل اورد. پیروز و سر بلند باشیم. خدایا به تو پناه میبریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
سلام
ادمین جان اگر ما رو بفرستن شرکتهای آبفا و توزیع احتمالش چقدر است که مرکز استان نگه دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
سلام
ادمین جان اگر ما رو بفرستن شرکتهای آبفا و توزیع احتمالش چقدر است که مرکز استان نگه دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
سلام
ادمین جان اگر ما رو بفرستن شرکتهای آبفا و توزیع احتمالش چقدر است که مرکز استان نگه دارند
مدیر پایگاه بستگی به چارت خالی شرکت ها دارد. ممکنه قبول نکنند مرکز استان نگه دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
همچنین مقرر شد که با توجه به نیازهای فعلی نیروگاه هرمزگان و طرح توسعه و همچنین نیاز سایر شرکت‌های وابسته وزارت نیرو (مانند شرکت‌های مدیریت تولید در سایر استان‌ها، شرکت‌های توزیع برق و شرکت‌های آب و آبفا) و با توجه به علاقمندی افراد پذیرفته شده، نسبت به تخصیص سهمیه، اقدام شود.


باتوجه به این خبر،
یعنی آب منطقه ای هم ممکنه فرستاده بشیم
یا فقط آبفا شهری؟؟
مدیر پایگاه احتمالش کمه
بیشتر این مسئله در بخش برق بوجود آمده و احتمالا در شرکت های وابسته برقی استخدام کنند مثل توزیع ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
سلام ادمین
ولی ما غیربومیا فقط میخاییم نیروگاه کار کنیم
اگه میخان منتقل کنند فقط نیروگاه و بس
چرا حرفی از نیروگاهها نیست؟
Ahmdareza
|
Germany
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
سلام
متاسفانه بعضی از افرادی که تو امتحان قبول شدند حتی درصد نمرشون یک رقمی هست و اینجور ادعا دارند. اگر کسی خواست اسمشون هم میگم
نیروی شرکتی نیروگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
شما ازمونی ها که همتون منفی اوردین چطوری میخواین بیاین نیروگاه
ما به هر قیمتی شده اجازه نمیدیم این کار انجام بشه
به هر قیمتی شده .... ‌ مسیولین توجه کنید لطفا
نیروی شرکتی نیروگاه باسابقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
1
0
خیال باطل ما به هیچ عنوان نمیزاریم ازمونی ها بیاین
حقمون نمیزاریم ضایع بشه
برین شهرای خودتون کار کنید چرا جای ما رو میخواین بگیرید ما اجازه نمیدیم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
ریس نیروگاه در ساله ۹۳(داوود محمودی) یه اشتباهی کرد و جز اینکه ۶۰۰ ۷۰۰ نفرو بندازه به جون هم هیچ چیزه دیگه ای نداشته .تکلیفه ماها که ۱۰ سال تو نیروگاه سابقه داریم چی میشه؟؟به جا اینکه الان بیاد جوابگو باشه ،تازه ریس نیروگاه اهواز هم می کننش.ادمین جان تو نیروگاه ما تو همه جور هوایی تو هر ساعت شبانه روز داریم‌کار میکنیم ولی هیچکی صدای ما نیست
نیروی شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
عزیزانی که قصد اومدن به این نیروگاه رو دارن باید شرایطشو داشته باشند اگه فکر میکنید با پارتی مشکلتون حل میشه اشتباه میکنید این قضیه باید درست بررسی بشه و بفهمیم کسی که حتی نمره قبولی نیاورده چطوری و از طریق چه کسی معرفی شده
نيروي شركتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
سلام خدمت همه مسئولين نگران وضعيت استخدامي تعدادي از شركت كننده هاي محترم آزمون سراسر حرف و حديث نيروگاه بندرعباس. سوالات مارو ديگه نبايد بي پاسخ بزارين. چون ديگه از وقت و حوصله و صبر ما كاملا سوءاستفاده هاي لازم شد:
١- چرا كارنامه هاي داوطلبين آزمون ارديبهشت٩٤، رو مثل ساير آزمونها بعد از اعلام نتيجه در سايت نداشتين و اطلاع رساني نكردين؟
٢-آيا فقط كلمه شما "قبول" يا "مردود" شديد، براي بازي با سرنوشت اينهمه نيرويي كه آزمون دادند و اكثرا هم جزء نيروهاي شركتي بودند كافي بود؟
٣-چرا با وجود اينهمه درج اهميت شرايط پذيرش آزمون مبني بر كسب حد نصاب نمرات آزمون از حداقل٥٠٪‏ سطح عمومي جهت راهيابي به مرحله سوالات تخصصي، باز شاهد نمرات منفي و كمتر از ٥٠٪‏ عزيز دردانه هاي شركت كننده در آزمون هستيم؟(لازم بذكر است كه از طريقي نمرات عزيزان بدست ما رسيده)؟؟؟
٤-آيا با وجود اينهمه نيروي كار آزموده و شركتي در نيروگاه، جايز بود كه تبديل وضعيت رها و سرنوشت اينهمه نيرو بدست آزمون سپرده شود؟
حالا هرچي! چه اين نيرو با پارتي آمده باشه چه بدون پارتي!!! مهم اين بود كه در آن زمان، نيروي مورد نياز نيروگاه رو فقط از طريق شركتهاي تامين نيرو جذب ميكردند و برنامه اي براي آزمون وجود نداشت!
لطفا جواب اين سوالات رو مسئولين محترم عنايت بفرمايند!
"بزرگواران آزموني لطفا سكوت"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
1
شما شرکتی ها با پارتی اومدید بعد ادعای مالکیت میکنید۰
شمای که میگید با نمره منفی اومدیم شما خودتون چی که با وجود سهمیه قبول نشدید حتما نمراتتون منفی بینهایت بوده
در ضمن شمای که نمیتونید در نمرات داوطلبین امانت داری کنید چه جوری میتونید با حسن نیت و وفاداری تو نیروگاه کار کنید حتما تا حالا با زیرآب زنی و زور و تهدید دوام آوردید
با این حرفهای که زدید اگر احتمال یک صدم درصد قصد داشتیم قید نیروگاه رو بزنیم بریم شرکتهای دیگه ولی الان امرا دیگه از حقمون بگذریم
نيروي شركتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
سلام خدمت همه مسئولين نگران وضعيت استخدامي تعدادي از شركت كننده هاي محترم آزمون سراسر حرف و حديث نيروگاه بندرعباس. سوالات مارو ديگه نبايد بي پاسخ بزارين. چون ديگه از وقت و حوصله و صبر ما كاملا سوءاستفاده هاي لازم شد:
١- چرا كارنامه هاي داوطلبين آزمون ارديبهشت٩٤، رو مثل ساير آزمونها بعد از اعلام نتيجه در سايت نداشتين و اطلاع رساني نكردين؟
٢-آيا فقط كلمه شما "قبول" يا "مردود" شديد، براي بازي با سرنوشت اينهمه نيرويي كه آزمون دادند و اكثرا هم جزء نيروهاي شركتي بودند كافي بود؟
٣-چرا با وجود اينهمه درج اهميت شرايط پذيرش آزمون مبني بر كسب حد نصاب نمرات آزمون از حداقل٥٠٪‏ سطح عمومي جهت راهيابي به مرحله سوالات تخصصي، باز شاهد نمرات منفي و كمتر از ٥٠٪‏ عزيز دردانه هاي شركت كننده در آزمون هستيم؟(لازم بذكر است كه از طريقي نمرات عزيزان بدست ما رسيده)؟؟؟
٤-آيا با وجود اينهمه نيروي كار آزموده و شركتي در نيروگاه، جايز بود كه تبديل وضعيت رها و سرنوشت اينهمه نيرو بدست آزمون سپرده شود؟
حالا هرچي! چه اين نيرو با پارتي آمده باشه چه بدون پارتي!!! مهم اين بود كه در آن زمان، نيروي مورد نياز نيروگاه رو فقط از طريق شركتهاي تامين نيرو جذب ميكردند و برنامه اي براي آزمون وجود نداشت!
لطفا جواب اين سوالات رو مسئولين محترم عنايت بفرمايند!
"بزرگواران آزموني لطفا سكوت"
Bandar abbas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
Ta zamani ke karname azmon sori montasher nashe ma be hich niroy jadidi ejaze vorod be Nirogah ro nemidim
Nirogah be niroy jadid ehtiyaji nadare bedid py kareton
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
1
0
ورود اين افراد كه بدون تجربه هستن در كنار افراد با سابقه بالا و همچنين تجربه بالاتر و با در نظر گرفتن حقوق كمتر براى اين افراد باتجربه نسبت به كسى كه دو روزه اومده سر كار كارى اشتباه است.
Hashem
|
Germany
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
1
0
متاسفانه بعضی از کسایی که تو امتحان قبول شدند حتی نتونستند ۱۰ درصد بزنن الان اومدن دارن ادعا میکنند . و اعتراض دارند. باید حتما بازرسی پیگیری بشه ببینیم چجوری قبول شدند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
جناب آقای آریایی
لطف کنید در برنامه هاتون تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی باشه. من هم شرکتی هم پدرم بازنشسته نیروگاه برق بندرعباس بود. اولویت با پرسنل شرکتی در جذب در نیروگاه برق بندرعباس میباشد بعد هم اگه قرار به جذب باشه برای نفرات به نفرات بومی استان میباشد . مسئولین محترم از بندرعباس چه در سر دارید اینکه نفرات استان با مدرک با سابقه بیکار بمانند بعد از استان های دیگه نفر جذب کنید . قابل توجه تمامی مدیران این پست و مقام برای کسی نمانده برای شما هم نمیماند به فکر پاسخ برای حداقل ۴۰۰ خانواده با شرایط سخت باشید همانطور که به فکر خانواده خود هستید
با تشکر
Nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
با سلام خدمت آدمین عزیز با عرض خسته نباشید خدمت شما لطفا نظرات ما هم انعکاس بدهید با تشکر از شما
Nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
با سلام خدمت آدمین عزیز با عرض خسته نباشید خدمت شما لطفا نظرات ما هم انعکاس بدهید با تشکر از شما
شركتي هاي نيروگاه هاي ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
نفست گرم، اوني كه گفت آزموني ها از طريق نماينده هاي شهرشون پيگيري كنن! پيگيري كنين كه بندرعباس بي صاحابه! پيگيري كنين كه سيستان بلوچستان بي صاحابه!! پيگيري كنين كه اينجا مردمش صداشون در بياد مثل گوشت قربوني تيكه تيكشون ميكنن! اينجا صنعتش، آلومينيومش، اسكله ش، بنادرش، خاكش فداي سر شما غير بومي هايي كه تمام ثروت ايران ارثيه پدري شمان! اينجا نماينده هاي شهرمون صداشون در بياد گناه كبيره كردن. بدو تا دير نشده لباساتو بريز تو بغچه بزن زير بغلت، خونه سازماني مجهز كردن واست! حقوقتم چند برابر با ديركرد اين ايامي كه استرس داشتي آمادست! فقط بيا قربونت. بيا كه باهات كار داريم. ما شركتي ها زنده به گور بشيم اگه تو ي آماده خور بتوني حق ما رو زير پا بزاري. بازم جا داره از بعضيا تشكر ويژه كنيم كه ... دنشون گرم!يا حق
بندرعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
دوستان عزیز اصلا قرار نیست که کسی جای کسی رو بگیره و نیرو های جدیدی که میخوان بیان هم مقصر نیستن .من خودم بومی بندرم و همون قدر که شما حق دارین نیروگاه کار کنین ما هم حق داریم .اگر با نمره منفی هم قبول شدیم شما هم توی ازمون شرکت میکردی با صفر درصد قبول میشدی کسی هم اعتراض نداشت.
نیروی شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
سلام. تو آزمونی که همش با نمره منفی پذیرفته شدی حتی حدنصاب نمره قبولی رو نداری مگر از جنازه ما شرکتی ها رد شی بیای داخل شرکت. مسئولین وزارت نیرو لطفا حقوق پرسنل شرکتی رو نادیده نگیرید. نیروگاه بندرعباس بر دستان همین نیروی های شرکتی استوار و سربلند بوده. تشکر از ادمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
دوستان شرکتی لطفاجواین سایتو خراب نکنید،
کارنامه ها محرمانه هست و شما هیچی نمیدونید اینو مطمعنم
و شماها که نتونستید تو این آزمون نمره بیارید پس لطفا حرفای کذب نزنید من از ادمین خواهش میکنم یه صفحه جدا برای شرکتیا بزاره که دیگه کامنتای بی جا نزارن، ایتجا صفحه آزمونیاس
تیترخبرشم بخونید متوجه میشید
من
انسان افسرده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
هنوز که تماسی با بومی ها و حتی خود نیروی های شرکتی خود نیروگاه که توی آزمون قبول شدن نگرفتن حتی هنوز توی نیروگاه هنوز هیچ خبری نیست
نیروی شرکتی نیروگاه باسابقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
من به عنوان نیروی شرکتی باسابقه اجازه ورود حتی یه دونه از این ازمونی ها رو نمیدم گفته باشم این حق زن و بچه منه نمیزارم حقشون پایمال بشد
به خاطر خصومت مدیر عامل قبلی از بچه های شرکتی و الان بعضی مدیران موزی ت نیروگاه که به حرف مدیرعامل قبلی دارن گوش میدن ما به هیچ عنوان کوتاه نمیایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
1
ادمین جان چرا کامنتها رو تایید نمیکنید
یه سوال نیروی شرکتی چه معنی میده؟نوع قراردادشون چیه؟ میشه دقیقا بگید متن قراردادشون چی نوشته؟
اینجوری من برداشت کردم قراردادشون از استخدام رسمی کشوری که کلی مرحله طی میکنند قویتره
میتونیم با آشنایی وارد شرکت بشیم به عنوان نیروی شرکتی بعد به مدیرعامل و مدیران ارشد امر ونهی کنیم تهدید کنیم
خواهش میکنم ادمین جان واقعا ما رو روشن کنید دقیقا موقع قرارداد نوشتن با نیروهای شرکتی چه بندی مرتبط به استخدام رسمی صد درصدی اونهاست که الان ادعای حق میکنند (البته بگم ما راضی به بیکار شدن هیچ کس نیستیم اگر اونا ما رو درک نمیکنند چون درد بیکاری رو نکشیدن ولی ما که درد بیکاری رو کشیدیم راضی به بیکاری هیچکس حتی دشمنمونم نیستیم)
واقعا میخوام بدونم آیا بهشون وقتی این قراردادو امضا کردن تعهد دادن استخدامشون میکنن الان دارن حقشونو ضایع میکنند؟؟
لطفا جواب بدید
قراردادهای شرکتی چه جوری هست۰
اگر کسی بعنوان شرکتی وارد شرکتها بشود بعدا رسمی بشه پس آزمون استخدامی چه معنی داره؟ ۰پس فقط کسایی که پارتی دارن مشغول بکار میشن۰۰۰ منی که هیچ کسی حتی در حد یک آبدارچی در شرکتهای وزارت نیرو و نفت وغیره ندارم حق ندارم وارد این شرکتها بشم
مسولین من فقط پارتیم خداست نمیتونم در قالب شرکتی و قراردادی وارد توزیع وآبفا ۰تولید بشوم تمام امیدم به این استخدامی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
چرا گزینشی کامنتها رو تایید میکنید
مدیر پایگاه ما همه را منتشر می کنیم مگر اینکه تکراری بوده و یا حاوی توهین و تهمت و الفاظ زشت و... باشد
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
باسلام.من خودم بومی بندرعباس هستم ۳۰ساله تو این شهر زندگی میکنم و ۱۲سال سابقه کاردارم تو زمینه ی صنعت برق و نیروگاه به طور قانونی و با آزمون ورودی نیروگاه قبول شدم.قابل توجه اون چند نفری که هی کارآموز کارآموز میکنن.
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا به این لینک برید پیام متناقض این شخص دروغگو رو ببینید که گفته 40 سال تو این شهرم
http://barghnews.com/fa/news/20179/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
من موندم چرا شما شرکتی ها الان یادتون اومده اعتراض کنید وقتی مدیرعاملی قبلی بود اعتراض نکردید چرا چرا چرا چون حتما کارتون یک ایرادی داشت
تو همون آزمون ۹۴ سیستان بلوچستانیها اعتراض کردن دو هفته بعد از زمان ثبت نام گفتند فقط بومیها حق دارند ثبت نام کنند وغیر بومیها اگر ثبت نام کردن پولشون عودت داده میشه
اونوموقع خواب بودید که اعتراض نکردید یا چیزی نداشتید برای اعتراض چون خیلی از شما شرکتیها تا اون تاریخ بومی حساب نمیشدید
اگر شما اون موقع اعتراض کرده بودید ما توزیع امتحان میدادیم شما حق ما رو ضایع کردید ما که روحمون از این موضوع شما خبردار نبود هم از اونجا رونده شدیم هم از اینجا مونده
اصلا وزارت نیرو باید یک جلسه با مهندس داوودی و شرکتیها در حضور مسولئین بالا دستی بگذاره دلیل اعلام نیازشو بگه
به ما ربطی نداره ما آزمون دادیم روحممون هم از این ماجرها خبر نداشته از حقمونم نمیگذریم
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of)
چون مدیر قبلی عوام فریبی میکرد از اعتماد پرسنل سوء استفاده کرد با وعده و عید بچه هارو آروم نگه داشت هرچند در آخر با اعتارض پرسنل جابجا شد. الان هم با مدیریت جدید مشکلی نداریم خدا خیر و برکا به زندگی آقای مهندس نیکی بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
فردی از پروردگار درخواست کرد تا به او بهشت و جهنم را نشان دهد.خداوند پذیرفت...اورا وارد اتاقی نمود که جمعی از مردم در اطراف یک دیگ بزرگ غذا نشسته بودند.همه گرسنه ، ناامید و در عذاب بودند.هرکدام قاشقی داشتند که به دیگ میرسید ولی دسته قاشقها بلند تر از بازوی آنها بود به طوریکه نمیتوانستند قاشق را به دهانشان برسانند!
عذاب آنها وحشتناک بود.
آنگاه خدا گفت اکنون بهشت را به تو نشان می دهم .
اوبه اتاق دیگری که درست مانند اولی بود وارد شد. دیگ غذا ، جمعی از مردم ، همان قاشقهای دسته بلند .
ولی در آنجا همه شاد و سیر بودند.
آن مرد گفت:نمی فهمم چرا مردم در اینجا شادند در حالی که در اتاق دیگر بدبختند ، با آنکه همه چیزشان یکسان است؟....
خداوند تبسمی کرد و گفت:خیلی ساده است،در اینجا یاد گرفته اند که یکدیگر را تغذیه کنند هر کسی با قاشقش غذا در دهان دیگری می گذارد ،چون ایمان دارد کسی هست در دهانش غذایی بگذارد..

ماهم بهتره برای رسیدن به هدف خودمون بقیه رو نادیده نگیریم و باهم متحد باشیم
شما شرکتیها بهتره بجای اینکه ما رو تهدید کنید با ما هماهنگ بشید هم ما 140 نفر از این بیکاری بیرون بیاییم هم شما بیکار نشید شما هم میدونید اوضاع اشتغال خوب نیست کاری نکنید همین امیدی که ما داریم از بین بره شماها باز یکی رو دارید که همونطور نیروگاه مشغول شدید جای دیگه هم مشغول بشید ولی ما کسی رو نداریم

بهتره به جای اینکه جلوی هم وایستیم به هم کمک کنیم که کارمون درست بشه اگر ما رو بفرستن نیروگاه اصلی استان خودمون و توزیع مرکزی استانمون وهمزمان باهم مشغول بشیم اینجوری نه ما ضرر میکنیم نه شما
بهتر باهم باشیم تا روبروی هم
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of)
خدا هیچ وقت نگفته حق خانوادتون و زحمات چند ساله و عمری که گذاشتین بزارید برید یه عده با پارتی بیان جاتونو بگیرن که هیچ سودی واسه هیچکس نداره شما هم لطفا داستان سرایی نکن خجالت بکش داستان نگو
Ahmdareza
|
Germany
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
1
0
سلام
صدای ناله دهل از دور خوش است
این دوستانی که امتحان دادند که فکر همه با پارتی اومدند‌ خاطر نشان کنم که این نیروگاه از نظر سختی کار با آبفا و .... قابل مقایسه نیست . و نیز خیلیاشون با پارتی اسمشون تو امتحان دراومده . نمراتشون گویای این حقیقت هست.
نيروي شركتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
1
0
مسئولين محترم وزارت نيرو
معاونت محترم منابع انساني وزارت نيرو
معاونت محترم منابع انساني شركت مادر تخصصي توليد نيروي برق حرارتي!
برادران دست اندركار و دلسوز تعدادي از داوطلبان آزمون استخدامي نيروگاه بندرعباس!
شماكه نگران پايمال شدن حقّ تعدادي از اين افراد و سرنوشتشان هستين، چرا قدمي براي تبديل وضعيت نيروهاي شركتي نيروگاه بندرعباس بر نميداريد؟ مگر همين افراد شركتي، با آيين نامه ها و مجوزهاي داخلي خودتان مشغول بكار نشدند؟ آنهم با پايين ترين حقوق و مزايا؟ مگر همين افراد شركتي كه اينهمه تا الان داراي تجربه و سرپا ماندن نيروگاه بوده اند براي پر كردن چارت خالي نيروگاه كافي نبودند؟ شما چه سودي از آمدن داوطلبان بحاي شركتي ها ميبريد؟؟ آمار اشتغالزايي خود را افزايش ميدهيد؟ مدال افتخار ميگيريد؟ پس تكليف اينهمه نيروي شركتي كار آزموده كه ديگر سنّ آن اجازه شركت در هيچ آزموني نميدهد، آن هم با مدارك تحصيلي بالا مثل دكتري، كارشناسي ارشد و كارشناسي و ... چه ميشود؟ چرا پاي خود را در يك كفش كرده ايد كه الّا و بلّا استخدامي فقط از طريق آزمون؟؟؟ شما ابتدا نيروهاي شركتي تان را ساماندهي بفرما، بعد به فكر آوردن نيروي حديد و پر كردن خلا باشيد. التماس كمي تفكر
نيروي شركتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
1
0
مسئولين محترم وزارت نيرو
معاونت محترم منابع انساني وزارت نيرو
معاونت محترم منابع انساني شركت مادر تخصصي توليد نيروي برق حرارتي!
برادران دست اندركار و دلسوز تعدادي از داوطلبان آزمون استخدامي نيروگاه بندرعباس!
شماكه نگران پايمال شدن حقّ تعدادي از اين افراد و سرنوشتشان هستين، چرا قدمي براي تبديل وضعيت نيروهاي شركتي نيروگاه بندرعباس بر نميداريد؟ مگر همين افراد شركتي، با آيين نامه ها و مجوزهاي داخلي خودتان مشغول بكار نشدند؟ آنهم با پايين ترين حقوق و مزايا؟ مگر همين افراد شركتي كه اينهمه تا الان داراي تجربه و سرپا ماندن نيروگاه بوده اند براي پر كردن چارت خالي نيروگاه كافي نبودند؟ شما چه سودي از آمدن داوطلبان بحاي شركتي ها ميبريد؟؟ آمار اشتغالزايي خود را افزايش ميدهيد؟ مدال افتخار ميگيريد؟ پس تكليف اينهمه نيروي شركتي كار آزموده كه ديگر سنّ آن اجازه شركت در هيچ آزموني نميدهد، آن هم با مدارك تحصيلي بالا مثل دكتري، كارشناسي ارشد و كارشناسي و ... چه ميشود؟ چرا پاي خود را در يك كفش كرده ايد كه الّا و بلّا استخدامي فقط از طريق آزمون؟؟؟ شما ابتدا نيروهاي شركتي تان را ساماندهي بفرما، بعد به فكر آوردن نيروي حديد و پر كردن خلا باشيد. التماس كمي تفكر
از نیروهای شرکتی نیروگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
1
0
با سلام خدمت دوستان آزموني عرض كنم شما كه ادعا داري نيروگاه هسته اي طراحي ميكنيم ! آيا بوئي از فن مكانيك يا الكتريك يا ابزار دقيق و... بردي كه با اعتماد به سقف حرف ميزني؟ اگه يه دقيقه خودت رو جاي پرسنل زحمت كش اينجا كه از بدو ورود بكار كه اكثر بچه ها بالاي ٥ يا ١٠ سال هست تو اين شرايط آب وهوا كنار اين تاسيسات شب به صبح رسوندن وبا سختيها زيادي پشت سر گذاشتن، اونوقت ميگين خودتون امتياز داشتين واگه تو آزمون شركت ميكردين صد در صد قبول ميشدين مگه فك ميكني كسي شركت نكرد وهمه بي سواد بودن ، اين بچه ها با وجود خستگي طاقت فرسا واسترس تاجايي كه ميتونستن تلاش كردن اما كسي تلاش مون رو نديد! ودر جواب اون هموطني كه ميگه شما با پارتي اومدين سر كار! بايد صادقانه جواب بدم كه نميگم كسي با پارتي نيومده ولي شايد حدود بيست درصد باشند ولي تا جايي كه من وامثال من اينجا كار ميكنيم ميدونيم اكثر بچه ها توي اورحال (تعميرات اساسي ) كه سالانه تعداد زيادي نيروي فني وغيره به صورت موقت ميگيرن ، اونم براي چهار يا پنج ماه از سال وازبين اونها هم اوني كه چند سال پشت سر هم تو اورحال ها اومده ورفته بود هركي واردتر و بدردبخور بوده بصلاح ديد سرپرست كارگاه ها نگه داشته شدن به عنوان شركتي كه يكيش خود بنده وتعداد بسياري از همكاران، وگرنه داشتيم كه عده معدودي از روز اول كه وارد نيروگاه شدن وبدون سابقه شدن رييس ماها ! بله دوستان اينجور كه از دور ميبينين نيست، ما اگه پارتي ميداشتيم كه باوجود مدرك وسابقه ده پانزده سال گرفتارمون نميكردن كه حرفهاي عده اي بي ملاحظه بشنويم درصورتي كه حقمون اين همه سال زحمت كشيدن اين نبود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
1
من سه تا کامنت فرستادم هیچ کدوم هم هیچ توهین و تهمت نداشت تکراری هم نبود
شما دارید فقط پیامهای شرکتی ها رک بازتاب میکنید
مدیر پایگاه ممکنه با تاخیر منتشر شده باشه
چک کنید اگر در کامنت های قبلی نبود دوباره بفرستید
دلیلی ندارد که منتشر نشود
نيروي شركتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
مسئولين محترم وزارت نيرو
معاونت محترم منابع انساني وزارت نيرو
معاونت محترم منابع انساني شركت مادر تخصصي توليد نيروي برق حرارتي!
برادران دست اندركار و دلسوز تعدادي از داوطلبان آزمون استخدامي نيروگاه بندرعباس!
شماكه نگران پايمال شدن حقّ تعدادي از اين افراد و سرنوشتشان هستين، چرا قدمي براي تبديل وضعيت نيروهاي شركتي نيروگاه بندرعباس بر نميداريد؟ مگر همين افراد شركتي، با آيين نامه ها و مجوزهاي داخلي خودتان مشغول بكار نشدند؟ آنهم با پايين ترين حقوق و مزايا؟ مگر همين افراد شركتي كه اينهمه تا الان داراي تجربه و سرپا ماندن نيروگاه بوده اند براي پر كردن چارت خالي نيروگاه كافي نبودند؟ شما چه سودي از آمدن داوطلبان بحاي شركتي ها ميبريد؟؟ آمار اشتغالزايي خود را افزايش ميدهيد؟ مدال افتخار ميگيريد؟ پس تكليف اينهمه نيروي شركتي كار آزموده كه ديگر سنّ آن اجازه شركت در هيچ آزموني نميدهد، آن هم با مدارك تحصيلي بالا مثل دكتري، كارشناسي ارشد و كارشناسي و ... چه ميشود؟ چرا پاي خود را در يك كفش كرده ايد كه الّا و بلّا استخدامي فقط از طريق آزمون؟؟؟ شما ابتدا نيروهاي شركتي تان را ساماندهي بفرما، بعد به فكر آوردن نيروي حديد و پر كردن خلا باشيد. التماس كمي تفكر
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
باسلام.جناب آقایه متخصصه فن مکانیک والکتریک میخواستم بگویم نه فقط آسمان سوراخ شده است وجنابعالی از آن بالا افتاده اید که از مکانیک والکتریک وبویلر وژنراتور ونقشه خوانی وابزاردقیق حالیتان میشود دیگر هیچکس تخصص ندارد وفقط جنابعالی همچی تمام هستید.واقعا جایه تاسف دارد برایه یک متخصص که ازخود تعریف کند!!
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
با سلام خدمت دوستان عزیز و ادمین گرامی که خیلی لطف دارن
به نظر من همه حق دارن، چه اونایی که آزمون دادن و چه بچه های شرکتی که در حال حاضر مشغول به کار هستن،فقط باید همدگه رو درک کنیم و خودمون رو جای هم بزاریم و از همه مهم تر باید مسءولین خودشون رو جای ما بزارن و شرایط همه رو بسنجن که ان شاءالله همینطور هست
بالاخره باید یه فکر اساسی واسه نیروهای شرکتی که سالهی زیادی رو در این نیرگاه با تمام مشکلات و سرما و گرما و حقوق پایین کار کردن و تلاش های زیادی جهت پیشرفت نیروگاه و حتی وزارت کردن انجام داد تا این وسط کسی بیکار نشه و زندگی کسی مختل نشه، بالاخره کسایی که آزمون قبول شدن هم حق دارن که سر کار برن.
واسه نیروهای شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
سلامم.میشه توضیح بدین شما اولش چجوری انیشتین بدنیا اومدی که نیروگاه بدون آزمون جذب کرده بوده.جوجو من یکسال بیام اونجا از سیویل نیروگاه تا آخرین الکترون که کجا می ره رو میدونم.اینقد تجربه تجربه نکن .ده ساله با سیکل جای مهندسی بیکار هم سن خودت رو گرفتی.
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of)
خخخخخخخخخخخخخخخ خدایی تو یکی بیا نیروگاه خیلی باحالی واسه روحیه بچه ها خوبی.
محض اطلاعتون بچه های تکنسین اینجا حداقل کارشناسی فنی دارن بعضا 2 تا کارشناسی از رشته هایی مثل برق مکانیک و مهندسی از کارشناسها استاتید دانشگاه داریم ولی خدایی بیا ببین این سویل و الکترون ها کجا در میرن خخخخخخخ
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
آدمین عزیز لطفا وضعیت نیروهای شرکتی نیروگاه برق رو پیگیر باشی.در شان وزارتخونه نیست که اتفاق ناخوشایندی در نیروگاه بندر عباس بیفته
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
قابل توجه اون دوستی که میگه نیروگاه طراحی میکنم من میگم شما در حد کارآموز هم نیستی همین حرفت یعنی در حد یه دانشجو هستی
پس چطور 3 سال بیکار موندی شما که اینقد قوی هستی؟؟؟؟
میخوای رزومت بفرستم شرکت franko tossi اونجا بری نیروگاه طراحی کنی ؟؟؟ ansaldo چی مد نظرت هست؟؟؟
نيروي شركتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
1
0
واسه اون شخص محترمي كه گفت اگه يه سال بياد نيروگاه از سيويل تا آخرين الكترون رو كشف ميكنه! خدمتت عرض كنم نابغه، كه همين نيروهاي شركتي ظرف كمتر از سه ماه از تاريخ ورودشون همه چيزو كشف كردن و ثبت سامانه مديريت دانش شد. جنابعالي فقط زحمت معالعه ش رو بكش و اينقد غمپض نگو! جا داره يه سلامي هم بهت داشته باشم قبلش(( سلام كاشف))
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
1
0
آزمونی ها خودتون خوب میدونید که نه شما نخبه هستید نه حق با شماست نه نمره خوب دارید و نه بومی ،پس فقط پارتی و پارتی بازی میمونه که تا الان پیش رفتید . چون اگه نخبه بودید جاهای دیگه که امتحان دادید یا تو شهر خودتون قبول میشدید . مردم بندرعباس اجازه نمیدن شما مشغول به کار و زندگی شوید
ادمین محترم لطفا مطالب را انعکاس بده
ی شرکت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
ادمین جان امروز ب خیلی از بومیا تماس گرفتن و دوشنبه و سه شنبه این هفته مصاحبه عقیدتی دارن...ولی با غیر بومیا اصلا تماسی نگرفتن و واقعا معلوم نیست چی ب چیه...

شما ک واقعا میتونید ی ارتباطی داشته با شید با مدیران بالا دستی چ نیروگاه چ شرکت مادر تخصصی ، واقعا این تکلیف غیربومیا چی میشه...از ی طرف میگن وقتی میری مصاحبه عقیدتی تا ۳ ماه بعد جوابش میاد...اخه مگه میشه ۳ ماه باز منتظر جواب عقیدتی موند...

وجدان تنها محکمه ای است که نیاز به قاضی ندارد

من ک حلالشون نمیکنم عمر و جوانیم رو ۲ سال پای این استخدامی هدر دادیم....

و در جواب اون دوستانی ک میگن میتونستی جای دیگه مشغول شی این دو سال...عرض کنم خدمتتون که اکثر غیر بومیا مشغول هستن ب صورت شرکتی...ولی وقتی این حق ما بوده ک تو ازمون قبول شدیم و پیگیر این مساله باشیم
Nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
1
0
خدمت دوستان عزیز شرکتی عرض کنم حالا که کار به اینجا کشیده باید در سراسر کشور پخش کنیم و این مسئله رو رسانه ای کنیم که عموم مردم عزیز ایران بدانند چه ظلمی داره در حق این نیروهای زحمت کش بندرعباس میوفته و دارن حقشونو ضایع میکنن تمام مردم عزیز بندرعباس از ما حمایت میکنن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
1
ادمین به بومی ها زنگ زدن دوشنبه و سه شنبه برن مصاحبه عقیدتی لطفا پیگیری کن تکلیف ما غیربومی ها چی میشه پس
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
بومي به فردي اطلاق ميشود كه حداقلداراي يكي ازويژگيهاي زير باشد:
الف( محل تولدداوطلب با استان مورد تقاضا براي استخدام يكي باشد.
ب( حداقل پنج سال از سنوات تحصيلي قبل از دانشگاه داوطلب )ابتدايي، راهنمايي يا دبيرستان( به صورت پيوسته
دراستان مورد تقاضا طيشده باشد.
ج( همسر و فرزندان پرسنل نيروهاي مسلح كه استان محل تولد همسر يا پدر )شاغلين نيروهاي مسلح( و يا محـل
سـكونت كنـوني آنان )در خصوص بازنشستگان نيروهاي مسلح( در استان مورد تقاضايشغل باشد.
د( حداقل سهسال تمامسابقه كار تماموقتدر دستگاههاي اجرايي استان مـورد تقاضـا بـراي اسـتخدام بـا پرداخت
حق بيمهداشته باشند.
Nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
تعیین تکلیف کارکنان غیررسمی تا 2 ماه آینده

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان شرکتی، کار معین، قراردادی و پیمانی تا دو ماه دیگر تعیین وضعیت خواهند شد.

سلمان خدادادی گفت: قرار بر این شده است که بعد از ارجاع برنامه قانون مدیریت خدمات کشوری توسط دولت به مجلس شورای اسلامی، در مورد آن تصمیم گیری شده و در صحن مجلس طرح شود.

او افزود: اجرایی شدن این طرح به خاطر انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از طرف دولت یک سال به تعویق افتاد؛ اما شهریور ماه سال جاری باید اجرایی شود؛ زیرا 350 هزار نفر در انتظار تصویب و اجرایی شدن این طرح مهم هستند.

خدادادی افزود: دولت و سازمان استخدامی کشوری باید تا شهریورماه طرح تعیین وضعیت کارکنان غیررسمی را به مجلس ارائه دهند تا افرادی که چندین سال است بدون تعیین تکلیف در استخدام دولت می‌باشند، وضعیت‌شان مشخص شود..

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاری را که کارکنان قراردادی، شرکتی و سایر کارکنانی که وضعیتشان مشخص نیست با حقوق یک میلیون تومانی انجام می‌دهند، نیروهای رسمی با چهار میلیون تومان حقوق ماهیانه انجام می‌دهند و این کار انصاف نیست.

خدادادی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر این مسئله هستند تا هر چه زودتر تصویب و اجرایی شود.
یه دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
0
سلام و خدا قوت
دوستان این درسته که برای تعدادی تماس گرفته شده که دوشنبه و سه شنبه برن نیروگاه؟؟
کسی خبری داره؟ اصلا معلومه چه داره میشه؟ هر کسی یه حرفی میزنه

پیشاپیش تشکر
شركتي هاي نيروگاه بندرعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
1
بودن ما شركتي هاي نيروگاه بندرعباس ديگه واسه خيلي از حضرات، مفيد نيست! چون به تمام فوت و فن نيروگاه وارد و مسلط هستن. الان اونايي كه تلاش ميكنن آزموني ها وارد بدنه نيروگاه بشن فقط و فقط براي اينه كه دوران رو برگردونن به برونسپاري و پيمانكاري هاي اقماري خودشون تا چندسالي رو حسابي جيب پر كنن! دقيقا افراد خداترسي مثل مهندس نيكي كه عمرشون پربركت باشه با اعتماد به بچه هاي نيروگاه و شركتي ها، نزديك به سه ساله كه هيچ پيمانكاري از بيرون ديگه نيازي نيست بياد و بيت المال رو به غارت ببره! مهندس نيكي اعتماد كرد، جواب گرفت! آمار تعميرات و صرفه جويي ها و توليد برق خودش گوياي همه چيزه! همون عملي كه باعث عصبانيت خيلي ها شده و اين سالهاي اخير جيبشون خالي مونده! چون مهندس نيكي مديرعامل محترم با اعتمادش و خداترسي كه داره وفاداريش رو به نظام و انقلاب ثابت كرده، همون كاري كه ...خان ها خيلي وقته ازش دور موندن! عمرت جاويدان مهندس نيكي. تا آخرين لحظه با تو ايم! ولي زير بار ظلم اقماري ها و ... نمي رويم.
كمپين نيروهاي شركتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
2
جناب آقاي ... عزيز
شما دلسوز كدوم حق پايمال شده اي؟ هنوز جوابايي كه دادين رو يادمون نرفته!
كدوم حرف و جواب؟ هموني كه با سينه ستبر گفتي: من اين قانونا و آيين نامه ها رو مينويسم و خودمم باطلش ميكنم! شما قدرتت زياده. ولي فرعون هم قدرتش زياد بود. عاقبتش چي شد؟
شركتي هاي نيروگاه هاي ايران، اين ظلم شما رو فراموش نميكنن! شما غرور اون كت و شلوار تنت گرفته تت. بودن آدمايي كه پوزخند زدن و توجه نكردن، سرنوشتشون ... الله اكبر
از آه چهارتا آزموني كه فقط زحمت سياه كردن چهارخونه هاي برگشو كشيده اونم معلوم نيست با چه وضعي نترس! از آه اوني بترس كه با سختي و مشقت تو بدترين شرايط ، نيروگاه رو سرپا نگه داشته!
شمايي كه هنوز وضعيت نيروهاي شركتي تحصيل كرده و باتجربه نيروگاه رو مشخص نكردي، چقدر نگران آوردن اون نور چشمي هاي داوطلب آزموني؟ قراره چي بياد تو سوابقت؟ چنتا ستاره؟ چنتا مدال افتخار؟ به ولله اگه نماينده هاي تبعيدگاه بندرعباس عُرضه داشتن، ما روزگارمون اين نبود! تمام حرف ما اينه: شما اينهمه نيروي شركتي رو پرورش دادي، تو اون زمان چرا آزمون نذاشتين؟ چرا جدب فقط از طريق شركتهاي تامين نيرو بود؟ الان آزمون نازل شده و شما بفكر عدالت و مساوات افتادي؟ ظلم پايدار نميمونه جناب!
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
سلام
ادمین جان یه پیگری بکن تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی چی میشه؟ما با دستورالعمل های قبلی اومدیم الان انصاف نیس با این دستورالعمل جدید 94 این بلا سرمون بیاد ولله ما زنو بچه داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
سلام
روز شنبه از نیروگاه با من تماس گرفتن گفتند روز سه شنبه بیا برای گزینش اما امروز دوباره زنگ زدن گفتند نیا لغو شده!!!! کسی میدونه جریان چیه؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
فعلا برو استراحت کن خبرت میدن
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
فعلا لغو شده تا اطلاع ثانوی دوباره خبررسانی میکنند.
بندرعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
1
دوستان وعزیزان نیروگاه بندرعباس
والا ما هم بندریم ،درس خوندیم سال ها برای شرکت های مختلف کار کردیم و نیروی شرکتی بودیم و بعد از مدت ها توی سن سی سالگی ازمون اینجا رو قبول شدیم ودر ضمن برای شرکت های پیمانکار وزارت نیرو هم کار کردیم و من درک میکنم که شما ناراحتین از وضع پیش امده.اما اینکه یک طرفه قضاوت کنین درست نیست بلاخره این ازمون با مجوز وزارت نیرو و همه کسانی که توی این ازمون شرکت کردن دو سال سر کارن و ما هنوز درگیر مصاحبه پیگیری برای اومدن سر کار.و فکر نکنید شرکتی های نیروگاه خیلی غریبه ان من دو نفر از نزدیک ترین دوستام نیروی شرکتی نیروگاه هستن و هم من وهم اونا معتقدیم نباید این اعلام نیاز صورت میگرفت ولی حالا که یک عده های قبول شدن این حقشونه که بیان سرکار .
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of)
شما میگی یه عده قبول شدن ما میگیم اون عده قبول نشدن و امتحان سوری بود تا زمانیکه کارنامه منتشر نشده و تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی انجام نشه هیچ فرد جدید در نیروگاه استخدام نخواهد شد و نیروگاه طی این 30 ماه ثابت کرده نیازی به نفر جدید نداره.
در ضمن 30 سال سن داری و پیمانکار بودی و هرچی دلیل نمیشه بیای جای بچه های اینجارو بگیری
نیروی شرکتی نیروگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
0
تو اگه انقد زرنگ بودی چرا دو سال و نیمه بیکاری
بعد از ازمون نیروگاه سه دوره ازمون اداره های دیگه حداقلش تو بندر برگزار کردن چرا قبول نشدی زرنگ خان
مینشستی میخوندی همین ازمون نیروگاهم معلوم نیس با کدوم پارتی قبول شدی حیفه نیروگاه که دست بیسوادا و جوجه هایی مثل شما بیفته بخدا حیفه البته عمرا بزاریم دست شما بیفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جهت اطلاع اکثر دوستان پذیرفته شده در آزمون تا جایی که بنده اطلاع دارم بیش از 2 سال سابقه کار داشته و مانند حضرتعالی بصورت قراردادی میباشند و قصد بهبود شرایط کاری خود را دارند و اگه بیسواد بودن قطعا الان جای جنابعالی در نیروگاه بودند.
SKY
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
نیروی شرکتی عزیز
اولا سعی کنید بفهمید چطوری و با چه لحنی صحبت کنین ، اینجا نه جای تهدید هست و نه جای قلدر بازی ، شما اگه نظری یا پیشنهادی دارین برا ادامه کار و قرارداد کاری میتونین مطرح کنین به مدیران نیروگاه و یا مدیران وزارت نیرو که پیگیری کنند.
دوما راجب نمرات بچه های آزمونی که انقد ادعا دارین همه با نمره منفی قبول شدن ، باید خدمتتوت عرض کنم آزمون زیر نظر وزارت نیرو بوده و همه دوستان که قبول شدن بیشترشون هم سابقه کار دارند هم از لحاظ دانش فنی اگه از شما بیشتر نباشن قطعا کمتر نیستد، همینطور که هم در آزمون( سطح والات) و هم در مصاحبه تخصصی (سوالاتی که پرسیده میشد ) واضحه و مشهوده و همچنین یه وزارت خونه نمیاد خودشو ببره زیر سوال با حرفای و ادعاهای شما...
و در آخر یه نکته ، چندین نفر از شما شرکتیا تو این آزمون شرکت کردین و حتی نتونستین حداقل نمره 50 درصدم کسب کنین...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
هنوز جایی سفت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
ادمین جان چرا کامنت درپاسخ میدم ارسال میشه فقط دکمه انصراف فعاله
پاسخ کمپین نیروی شرکتی
بله همین کار رو میکنند همش شده پارتی بازی طرف تمام طایفه شو بدون مدرک مرتبط میبره سرکار بعد یک مدرک کشکی میگیره بدون دردسر استخدام رسمی میشه بعد از مدتی آگهی میاد یک نفر که برای این یک نفر تمام مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد دکتری زن و مرد باید رقابت کنند۰واقعا دم وزارت نیرو گرم که حداقل کمتر از ادارات دیگه پارتی بازی میکنه دمتون گرم خداقوت
شما که کلا باید از آزمون حذفتون کنن و جریمه تون هم کنند گوشی بردید سر جلسه!!!!
یعنی تقلب حتما عکس فرستادید براتون جوابا رو بفرستن
واقعا خودتونو فنا کردید میگم چرا همش میگید آزمون تقلب شده نگو خودتونو تقلب کردید
میگن کافر همه رو به کیش خود خواند همینه
واقعا فنا شدید خخخخخ
باید از این صفحه عکس بگیرم مدرک جرمتون
ادمین دمت گرم بخاطر این وبسایتتون چقدر ناراحت این شرکتیها بودم خودشونو رسوا کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
ادمین کامنت های ما رو که تایید نمیکنی۰این آخری رو که در جواب کامنت کمپین شرکتیها حتما تایید کنید
باتشکر فراوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
قابل توجه نیروهای شرکتی محترم بیخودی وقت خود رو با کامنت گذاشتن در اینجا صرف نکنید هرچند که بعلت مشغله زیاد در نیروگاه وقت چندانی ندارید.این حرف ها و تهمت های ناروایی که بعضی از دوستان که اصالتا عقده ای هستن و تصمیمات مدیران ارشد رو فقط اگر تابع میل میلشان باشد میپذیرند والا شروع به گزافه گویی میکنن و بیخودی آب در هاون میکوبن.بدانید به که له حول و قوه الهی راه به جایی نخواهید برد و هر کسی که در روند کار ما کارشکنی میکند این خداست که جواب بدخواهانی که ۲۸ماه است ما رو بلاتکلیف گذاشتن و یا اینکه سنگ اندازی کردن میدهد.ما در این مملکت درس خواندیم و خدمت سربازی رفتیم و به شیوه کاملا قانونی در آزمون رسمی وزارت نیرو شرکت کردیم و به یاری پروردگار موفق شدیم آزمونی که مجوزهای استخدامی لازم رو اخذ کرده و سیر مراحل قانونی خود را طی نموده فقط زمان شروع بکار ما بسیار طولانی شده.اگر مدرکی دال بر غیر قانونی بودن آزمون و نتایج آن دارید به مراجع زی صلاح مراجعه کنید نه اینکه بیاید صفحه ای که متعلق به اظهار نظر دوستان ازمونی هست رو با توهین و جسارت و هتک حرمت نسبت به اشخاص حقوقی و حقیقی اشغال کنید.
اگر خداوند قسمت ما کرده که شاغل در نیروگاه شویم شما هیچ ... نمیتوانید بکنید.بدانید که خدا آگاه است و بدخواهان بد اندیش را به سزای اعمالشان خواهد رساند.دیگه چیزی نمونده انشاءالله بزودی شاغل در نیروگاه خواهیم شد ببینیم که شما چه ... میکنید آیا کسی از بین شما هست که به جز یاوه گویی که کار ... است بتواند جلوی ورود ما رو به نیروگاه بگیرد روزی که ما آمدیم برای مصاحبه بیاید و جلوی ما رو بگیرید.تا به حال چندین بار آمده ایم و ... نکرده اید جز اینکه با احترام با ما رفتار کرده اید پس لطفا بیخود خودتان را کمپین نیروهای شرکتی معرفی نکنید شما هیچ دوستی با یکدیگر ندارید جز ااینکه میاید اینجا و ما بین ما و نیرهای زحمت کش شرکتی نیروگاه اختلاف بیندازید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
آرش خان که فقط شغلت شده کامنت گذاشتن در این سایت و بعید میدانم که جنابعالی نیروی زحمت کش شرکتی باشی تو مایه ننگ آنها هستی خودت در نماینده آنها معرفی نکن.آنها سخت مشغول کارند و تو با در رفتن هز زیز کار و در ساعات اداری و استفاده از اینترنت مجانی شرکت اقدام به کامنت نوشتن و تخریب اشخاص میکنی.تو در حد و اندازه ما نیروهای آزمونی نیستی چه رسد که برای مسولان ارشد وزارت نیرو و شرکا برق حرارتی تعیین تکلیف کنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بله بنده اینترنت مجانی دارم لب تالب دارم موبایل دارم تبلت دارم یه شرکت پیمانکار دزد حق کارگز دارم خودمم بازنشستم دست از سر نیروگاه ور نمیدارم حقوقم 4 پنج برابر یه شرکتیه، کل فک و فامیل از ده آوردم جای بومی جا زدم خوبه؟؟؟
ولی اینقد [[[[[[غیرت]]]]] دارم حرف دل همینایی که شما بدبختشون کردین بزنم.
تو آژمونی نیستی
مسئولان و مدیران ارشد مثل همون مدیر قبلی اگه لیاقت داشتن کمتر به فکر منفعت طلبی نبودن همین نیروهای زحمت کش الان این وضعشون نبود و این همه آدم آزمونی و شرکتی تو این وضع نبودن.
تو نگران کار ما نباش خداروشکر عملکرد نیروگاه تو این 2.5 سال گواه همچی هست.
آرش
| Iran (Islamic Republic of)
حداقل اینقد شرف دارم حرف نیروی زحمت کش رو بزنم یا مثل شما و اون مدیر ... و ... با این آزمون سوری با زندگی این همه آدم بازی نکنم.
ادمین لطفا منتشر کن
SKY
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
با سلام خدمت تمام عزیزان شرکتی بنده از شما عذرخواهی میکنم اگه در کامنت های بالا چیزی بی ربطی گفتم باید یک اعترافی بکنم چون واقعا وجدانم ناراحته شما درست میگید بنده کسی رو سراغ دارم که برا مصاحبه قبول شده با وجود اینکه نمره منفی داشت بازم از عزیزان عذرخواهی میکنم امیدوارم همه ی ما به خواسته ها و حقمون برسیم به امید خدا
SKY
|
United States of America
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
عجب ! شما خیلی بی ... میکنی که با نام SKY میای و جای من نظر میزاری!
غیر اینه که یکی از همین نیروهای شرکتی هستی
خدا کمکت کنه.
ادمین محترم لطف کن به ایشون اجازه نده با اسم SKY بیاد جای من نظر بزاره و احساس وجدان درد کنه.
بنده با اسم SKY چنتا کامنت بالا تر نظر کاملا بجای در جواب شرکتی ها که ادعا های واحی میکنن گذاشتم و شخصی دیگر با این اسم مجددا کامنت گذاشته!!
SKY
|
United States of America
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
1
0
ادمین عزیز نظری در مورد مصاحبه لغو شده نیروهای بومی ندارین؟
مدیر پایگاه تصمیم داخلی است و مشخص نیست قرار نیست با بقیه چکار کنند گرچه به صورت سربسته معاون مادرتخصصی توضیحاتی دادن
شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
با سلام خدمت شما دوست عزیز که توهین و قضاوت بیجا در مورد آقای آرش میکنی و گفتید ننگ ما هست اتفاقا شما ننگ دوستان آزمونی هستید که با این طرز ادبیات اومدی و کامنت میزاری و آبروی اون اشخاص محترم هم بردی بجای گذاشتن این کامنت هاا این چند وقت دنبال ی کار بودی تا الان مشغول شده بودی و منتظر نمیموندی که بخوای بیای جای مارو بگیری بخدا انصاف نیست کاش ی مقدار به وجدان خودت رجوع میکردی امید است که همه به خواسته هاشون برسن حتی شما دوست عزیز و امیدوارم که در ادبیاتتون یه مقدار رعایت کنید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
بنظرت کسی حرفتو باور میکنه غیر از دروغ گفتن دیگه چی بلدی
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
ادمین لطفا منتشر کن
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
1
0
نیروهای شرکتی نیروگاه در قبال نیروهای آزمونی دوتا ادعا دارند:
«1- نیروگاه به نیروهای آزمونی نیاز نداره و مدیرعامل نیروگاه نباید اعلام نیاز میکرد.
2- این آزمون سوری و تقلبی بوده و نیروهای آزمونی با پارتی قبول شدند.
لذا ما اجازه نمیدیم نیروهای آزمونی در نیروگاه کارکنند.»
پاسخ به این ادعاهای کاملا بی منطق و بیخودی:
1-نیروهای آزمونی چکار کنند که مدیرعامل و مدیران ارشد و مرتبط نیروگاه همچین اشتباهی کردند و اعلام نیاز کردند این آزمونیا که در یک آزمون کشوری شرکت کردند و بعد از قبولی در تمام مراحل استخدامی که حقشونه باید دعوت بکار بشند حالا شما انتظار دارید جور اشتباهات بعضی ها رو گردن بگیرند و استخدام قانونی خودشون رو نادیده بگیرند و نیروگاه نیاند؟؟؟
2- اولا اینکه واقعا در آزمون تقلب و پارتی بازی صورت گرفته یا نه یه چیز دیگه است که باید درست و حسابی تحقیق بشه تا واقعیت روشن بشه و هیچ عقل سلیمی بنابر ادعای برخی نفرات یقین پیدا نمی‌کنند که تقلب شده دوما بود و نبود تقلب و پارتی بازی در آزمون هییییییچ توفیری در حال و روز شما نداره. برنامه این بوده که 149 نفر طبق این آزمون قبول شند و وارد نیروگاه بشند لذا نیروهای مازاد شرکتی هیچ چاره ای جز تعدیل و اخراج ندارند حالا میخواد این 149 نفر قانونی اومده باشند جلو یا با پارتی. اصلا هم ادعا نکنید که چون دلتون به حال نیروگاه و بندرعباس می سوزه تحمل اینو ندارید که افراد بیسواد و بی تجربه ای مثل ما بیاند و نیروگاه رو بچرخونند و اگه افراد باسواد که بدون پارتی قبول شدند و اومدند نیروگاه اینقد مخالفت نمی کردید سوما شما لطف کنید تا زمانی که در مقام نظارت بر آزمون استخدامی کشوری قرار نگرفتید درمورد صحت و سلامت این آزمون اظهار نظر نکنید.
لذا این حق بچه های آزمونی هست که وارد نیروگاه بشند و استخدام و کارکنند.» و به شما نیروهای شرکتی محترم عرض میکنم که شما باید این حق حق حق که میگید رو از مدیرانی که اعلام نیاز کردند و سایر مسئولین که در حق شما ظلم کردند بخواید نه از بچه های آزمون و شکایتتون رو به مقامات مسئول و مرتبط وزارت نیرو برسونید نه سایت برق نیوز، من دلسوزانه این راهنمایی رو براتون کردم چون تا اونجا که من میبینم شما اصلا روش حل مسئله رو بلد نیستید.
جواب اون ناشناسي كه وجودشو نداره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
ناشناس غير محترم! ظاهرا شما قاضي القضات تشريف داري كه واسه خودت حكم ميبري و مدرك جرم جمع ميكني!!! شما عوامل فريب خورده همون تعداد افرادي هستي كه اسمتو رد كردن واسه استخدامي كه انشالا به زودي تشت رسوايي تون در مياد! اينقد ديگه ما شركتي ها بدبخت باشيم كه توي پيزوري بياي واسه ما لوغوض بخوني! اگه تا حالا با عزت و احترام به نيروگاه راهت دادن تا بياي و بري واسه اين بود چون قبلش بايد كار ما رو درست ميكردن! ولي چون خلف وعده كردن و زيرش زدن حالا شما بيا و ببين! كافيه بشناسنت كه آزموني هستي! هرچي ميخاي حساب كن. تهديد! ترعيب! خرابكاري! هرچي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی خوبه والا ما واسه مدارک تحویل دادن آخر شهریور اومدیم چیزی ندیدیم. یعنی مملکت اینقدر بی قانونه که جنابعالی بخوای خرابکاری کنی؟؟؟؟ لطفا آروم باش و نظاره گر ورود ما به نیروگاه باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
1
0
ادمین جان کامنت کاربر کمپین نیروهای شرکتی رو حذف کردید؟؟؟
فهمید چه سوتی بزرگی دادن۰
امیدوارم دیگه تهمت بیجا نزنن که خدا خودش رسواش میکنه
البته من یک اسکرین شات برای یادگاری از اون کامنت گرفتم
مدیر پایگاه هیچ کامنتی حذف نشده است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
2
ادمین ما نیروهای شرکتی نیروگاه واقعا متاسفیم از وضعیتی که با کوته نظری مدیر عامل سابق بوجود آمده نمیدانیم از روی باج خواهی بودیا از روی نادانی .نمیدایم پشت پرده بده بستونی بود واقعا نمیدانیم با وجود نیروهای بومی وبا سابقه تحصیلکرده چرا چنین کرد که اکنون چنین مشکلاتی بوجود بیاید ادمین جان ما لز شما خواهشی که داریم جدا از بحث آزمون به ددرست بودن یا غیر قانونی بودن آن کاری نداریم آیا وزارت نیرو مگر از وضعیت پرسنل نیروگاه برق بندرعباس از آمار شاغلین و نیروهای شرکتی مطلع نبود کع با چنین اعلام نیازی از طرف مدیریت وقت موافقت کرد اینها همه جای سوال است ادمین جان امیدواریم شخصا موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی رو پیگیر باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
1
0
فقط میدونم اگر شما ادعای سوری بودن آزمون رو میکنید۰
اولا 60نفر غیربومی قبول شدند که بعضیها 2000کیلومتر از اینجا فاصله دارند کسی هم تو نیروگاه و وزارت نیرو ندارن که بخوان براشون پارتی بازی کنه اگر پارتی داشتن تو شهر خودشون میموندن
اگر منظورت بومی هاست که براشون آزمون سوری بوده الان میخوان بیان نیروگاه ،اگر بومیها پارتی داشتند مثل شما الان می بایست قراردادی تو نیروگاه کار کنند از بی پارتی که آزمون نیروگاه دادن سه سال منتظر استخدام شدنشون بمونن
فقط می مونه شرکتهای که قبول شدند و شما از این ناراحتید چرا اونها قبول شدند نه ؟اگر شما از وضعیت آزمون کسی خبر دار باشید همون همکارهای شرکتیتون هست که قبول شدند و گرنه ما که آزمون دادیم روحمون خبر ندار که نمره مون چنده یا چندم شدیم فقط میدونم زمانی از سرجلسه بلند شدم دو نفر فقط مونده بودیم دو سوم داوطلبها یک ساعت بعد از شروع آزمون بلند شدن و بقیه هم یک ساعت بعد هرکس هم تا آخر جلسه مونده بود واقعا برای آزمون تلاش کرده و براش مهم بوده
کسایی که آزمون دادیم تمام تلاشمونو کردیم که قبول بشیم تهمت بیخودی نزنید من یکی که حلالتون نمیکنم اینقدر تهمت میزنید ۰ما روحمون هم از وضعیت نیروگاه خبر دار نبود یک آگهی اومد ما هم ثبت نام کردیم من به شخصه چونکه نیروگاه خود بندرعباس بود و دو نفر بیشتر از توزیع میخواست نیروگاه رو انتخاب کردم وگرنه توزیع رو انتخاب میکردم ۰
پس بیخودی آزمونی ها آزمونی ها نکنید اگر حرفی دارید به مسولین بزنید نه اینکه ما رو تهدید کنید
بندرعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
1
0
دوستان عزیز سلام
اصلا قرار نیست با امدن ازمونی ها نیروی شرکتی بیکار بشن یا کسی جای کسی بگیره با توجه به طرح وتوسعه نیروگاه و واحدهای جدیدی که داره اضافه میشه به نیروی بیشتر هم شاید نیاز باشه پس این نگرانی بی مورده و خود بچه های زحمتکش نیروگاه هم میدونن و تا زمانی که بچه های که تازه قراره اضافه بشن تجربه کافی بدست بیارن واحدهای جدید هم راه اندازی میشه و انشاالله نیروهای شرکتی هم تبدیل وضعیت میشن .
بندرعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
1
0
دوستان عزیز سلام
اصلا قرار نیست با امدن ازمونی ها نیروی شرکتی بیکار بشن یا کسی جای کسی بگیره با توجه به طرح وتوسعه نیروگاه و واحدهای جدیدی که داره اضافه میشه به نیروی بیشتر هم شاید نیاز باشه پس این نگرانی بی مورده و خود بچه های زحمتکش نیروگاه هم میدونن و تا زمانی که بچه های که تازه قراره اضافه بشن تجربه کافی بدست بیارن واحدهای جدید هم راه اندازی میشه و انشاالله نیروهای شرکتی هم تبدیل وضعیت میشن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
1
0
فقط میدونم اگر شما ادعای سوری بودن آزمون رو میکنید۰
اولا 60نفر غیربومی قبول شدند که بعضیها 2000کیلومتر از اینجا فاصله دارند کسی هم تو نیروگاه و وزارت نیرو ندارن که بخوان براشون پارتی بازی کنه اگر پارتی داشتن تو شهر خودشون میموندن
اگر منظورت بومی هاست که براشون آزمون سوری بوده الان میخوان بیان نیروگاه ،اگر بومیها پارتی داشتند مثل شما الان می بایست قراردادی تو نیروگاه کار کنند از بی پارتی که آزمون نیروگاه دادن سه سال منتظر استخدام شدنشون بمونن
فقط می مونه شرکتهای که قبول شدند و شما از این ناراحتید چرا اونها قبول شدند نه ؟اگر شما از وضعیت آزمون کسی خبر دار باشید همون همکارهای شرکتیتون هست که قبول شدند و گرنه ما که آزمون دادیم روحمون خبر ندار که نمره مون چنده یا چندم شدیم فقط میدونم زمانی از سرجلسه بلند شدم دو نفر فقط مونده بودیم دو سوم داوطلبها یک ساعت بعد از شروع آزمون بلند شدن و بقیه هم یک ساعت بعد هرکس هم تا آخر جلسه مونده بود واقعا برای آزمون تلاش کرده و براش مهم بوده
کسایی که آزمون دادیم تمام تلاشمونو کردیم که قبول بشیم تهمت بیخودی نزنید من یکی که حلالتون نمیکنم اینقدر تهمت میزنید ۰ما روحمون هم از وضعیت نیروگاه خبر دار نبود یک آگهی اومد ما هم ثبت نام کردیم من به شخصه چونکه نیروگاه خود بندرعباس بود و دو نفر بیشتر از توزیع میخواست نیروگاه رو انتخاب کردم وگرنه توزیع رو انتخاب میکردم ۰
پس بیخودی آزمونی ها آزمونی ها نکنید اگر حرفی دارید به مسولین بزنید نه اینکه ما رو تهدید کنید
پاسخ ها
کمپین شرکتی ها
| Iran (Islamic Republic of)
باز هم میگیم!آزمون سوری و به میل افرادی برگزار شده که دیگه نمیتونستن از ما شرکتی ها منفعت ببرن! چون دست همشون رو شده بود! چه مدیرعامل سابق و چه یارانش! افرادی که قبول شدن چه بومی و چه غیر بومی!گناهی ندارن ولی کسانی که پشتشون ایستادن گناهکارن و قبول شدگان باید چوب ندانم کاری اینا رو بخورن! شما هم انشالا سعی کن از جانب خودت حرف بزنی نه 60نفر غیر بومی! بعید میدونم کل 60 نفر رو بشناسی مگه اینکه آدمای پشتتون بهم وص باشن!در ثانی، سعی کن تو محدوده و شعاع 10 کیلومتری خودت مفید باشی! اینجا با فاصله 2000 کیلومتر بدرد نمیخوری! آفتابش بد میسوزونه!اگه هم نسوزونه، احتمال یه اتفاق بدتر رو همیشه بده! خلاصه اینکه اینجا یه زمانی تبعیدگاه بوده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
1
0
سلام متاسفانه لحن کسانی که با عنوان نیروی شرکتی کامنت میزارن خیلی بی ادبانه هست فقط متاسفم و امیدوارم همه این کامنتا کار یه انسان بی ادب باشه و بقیه رو خراب نکنه
پاسخ ها
کمپین نیروهای شرکتی
| Iran (Islamic Republic of)
همینی که هست! این لحن ماست! حالا بیا پیش ما کار کن
SKY
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
1
0
ادمین لطفا توضیح دهید معاون مادرتخصصی دقیقا چه دلایلی بابت کنسلی مصاحبه این هفته دادند؟
مهمه..
مدیر پایگاه برای کنسلی مصاحبه چیزی نگفته اند برای وضعیت استخدامی غیر بومی ها صحبت کرده اند
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
1
0
آقایه آرش تو با این طرز رفتار و ادبیات که توام همراه با دروغ وافترا است واقعا نه درحده یک مهندس نه درحده یک بازنشسته و نه یک تکنسین نیست.متاسفیم برات.
پاسخ ها
کمپین نیروهای شرکتی
| Iran (Islamic Republic of)
همینی که هست!!! متاسف باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
1
0
نیروی شرکتی اصلا معنی نداره آخه این نیروهای شرکتی از چه فیلتری رد شدن و وارد نیروگاه شدند فلسفه نیروهای شرکتی و قراردادی اینه: ابتدا توسط یک آشنا و رابطه و میانجی وارد نیروگاه یا هر ارگان دیگه می شند بعد تا چندسال بدون چشمداشت اضافی به حداقل حقوق و مزایا راضی می شند و در کمال رضایت کار میکنند بعد که جاشون رو محکمتر کردند و چندسال سابقه کار مرتبط پیدا کردند به قول خودشون باید وزارت نیرو این آقایون متخصص که به تمام امور نیروگاهی مسلطند رو تبدیل وضعیت کنه و بشند کارمند رسمی وزارت نیرو. یکی نیست گناه منی که هیچ آشنایی نداشتم و نتونستم وارد نیروگاه یا هرجا بشم چیه تازه با آزمون دادن هم ما رو قبول ندارید هرچند ما هیچ احتیاجی به قبول کردن و نکردن شما نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
سلام ادمین عزیز خواهشمندم به آقای آریایی اطلاع دهید که از این فرصت یک ماهه که فرمودند بیش از یک سوم آن گذشته است.
لطفا موضوع رو پیگیری نمایند
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
دوستان عزیزفعلا مصاحبه لغو شده فقط.کی گفته استخدامی لغو شده آخه!مگه میشه آزمون استخدامی کشوری لغو بشه.
Nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
اره بایدم اینو بگید شما دوست گرامی که میگی نیروی شرکتی یعنی چی یعنی شرف یعنی با جون دل زحمت کشیدن و نون حلال بردن سر سفره زن و بچه یعنی ۳ تا ۴ روز مدام در نیروگاه بودن و تلاش کردن برای هر چه سریع تر آمدن واحد در مدار که تو و امثال تو لحظه ای بی برق نباشید و شرم دارم از این ادبیات زشت که شما به کار بردید بنده الان ۱۰ سال سابقه کار دارم و نه با پارتی اومدم نه اون زمان آزمونی بود که بدم اصلا اون‌موقع وزارت نیرو و نیروگاههای کشور آزمون برگزار نمیکردن بعدشم یکم که منطقی فکر کنی میبینی که واقعا ما هم حق داریم بخدا خیلی سختی دیدیم شما هیچ وقت مارو درک‌نمیکنید لاقل یک‌مقدار اندیشه کنید و از این مطالب ناراحت کننده نفرستید
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
سلام دوستان بنظر من دست از دعوای بومی و غیر بومی بردارید بیابید یه کم واقع‌بینانه باشیم ما باید همه با هم مشغول به کار بشیم. همه بچه ها برای شرکت تولید برق هرمزگان امتحان دادن و این غیر قانونی هست که بخوان یه عده رو بفرستند استان دیگه اگر قرار بود برن استان دیگه موقعی که ثبت نام میکردن واسه آزمون یه استان دیگه رو انتخاب میکردن. طبق دستور العمل خود وزارت نیرو ملاک برتری امتیاز هر نفر نسبت به دیگری هست برای هر کاری که بخوان انجام بدن. اون ها دارند ما رو دچار دو دستگی میکنند که این به نفع هیچ کدوم از ما نیست. به امید موفقیت برای همه دوستان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
همین جوری روال استخدام ما دوسال و نیم طول کشیده ادمین شما دیگه با دیر انتشار دادن نظرات بچه ها باعث تاخیر بیشتر نشید لطفا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
من تمام کسایی که باعث شدن استخدام ما اینقد طول بکشه نفرین کردم خواهشا ادمین انتشار بده تا بفهمن من هیچ وقت حلالشون نمیکنم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
بالاخره تکلیف داوطلبین آزمون استخدامی نیروگاه هرمزگان مشخص شد ادمین فقط تیتر زدین که بازدید سایتتون بره بالا تکلیف ما که نامشخصه میشه بگین چرا
مدیر پایگاه مگر تعداد بازدید کننده های این خبر چقدر است که برای بالا بردن بازدید سایت این تیتر را زده باشیم؟
وظیفه ما پیگیری مطالبات کاربران بوده که سعی کرده ایم انجام دهیم
نمی شود هر روز یک خبر زد یا هر روز مصاحبه کرد
باید روال ان طی شود که برای شما این فرایند به دلایلی که خودتان هم می دانید طولانی شده است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
ادمین لطفا پبگیری کن مصاحبه عقیدتی کیه ما که خودمون تو این دوسال و نیم این حرفای آقای اریایی رو متوجه شده بودیم
شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
0
سلام ادمین محترم چرا دیگه نظرات انعکاس داده نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
ادمین عزیز لطفا پیگیر موضوع باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
سلام دوستان امرو با دفتر آقای اشتیاقی تماس گرفتم ایشون گفتن که گزینش تا آخر شهریور انجام میشه چه بومی و چه غیر بومی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
با سلام ماکه دیگه خسته شدیم از بس امروز فردا کردن من به شخصه فعلا ی کاری پیدا کردم و بقیه دوستان هم به نظر من دنبال کار دیگه ای باشن بعدشم شما دوست عزیز که میگی با آقای اشتیاقی صحبت کردی اولا هر تلفنی رو به دفتر ایشون وصل نمیکنن که بشه اینقدر راحت باهاشون صحبت کنید و بعدشم رو چه حسابی ما حرف شما رو باور کتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
سلام دوست عزیز رو این حساب که به همه زنگ زدم که بیان برا گزینش و تکمیل پرونده از روز 27 این ماه شروع میشه تا 12 مهر تموم میشه خود منم باید 5 مهر بیام مث اینکه همه گزینش ها افتاده بعد از ظهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
سلام دوست عزیز خوبید پس چرا با ما تماس نگرفتن ممنون از اطلاع رسانیتون
نيروي شركتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
دوستان عزيز سلام.از من به شما نصيحت بريد دنبال يكار ديكه.نيروهاي شركتي زحمتكش شكايت كردن.امكان نداره شما جذب بشيد.عقلاني نيست نيرويي كه ده سال كار كرده اموزش ديده تجربه كسب كرده اخراج بشه و نيروي تازه وترد جذب بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
سلام دوست عزیز زنگ بزن داخلی 517 ازش بپرس تاریخ گزینش رو بهت میگه
توزیع شهرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
سلام. ادمین شما میدونید مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو که برج 2 برگزار شد کی انجام میشه؟ خیلی وقته مدارک تحویل دادیم! لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر
مدیر پایگاه سلام
تطبیق مدارک برای همه اداره ها و شرکت ها هنوز تمام نشده.
احتمالا تا اواخر مهرماه برگزار می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
سلام ادمین کامنت قبلی من مشکلی نداشت چرا تائید نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
سلام دوست عزیز زنگ بزن نیروگاه داخلی 517 ازش بپرس تاریخ گزینش رو بهت میگن.
شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
با عرض سلام‌و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز و محترم ی خواهشی داشتم واقعا دست ما از همه جا کوتاهه اگه براتون‌مقدور هست ی پیگیری در رابطه با تعیین و تکلیف تبدیل وضعیت و ساماندهی نیروهای شرکتی انجام میدین ازتون خیلی ممنونم بابت انتشار همه ی نظرات
مدیر پایگاه دوباره تلاش می شود تا در این خصوص پیگیری شود
معمولا پیگیری که می کنیم فقط به این نکته اشاره می کنند که دار روال اداری اش را طی می کند و در خصوص جزئیات آن اطلاعاتی نمی دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
با سلام خدمت ادمین عزیز
ما داوطلبان آزمون بندرعباس چه گناهی کردیم سال 94 آزمون دادیم و تا این تاریخ طی 28 ماه از ما 3 مرتبه مدارک کامل تحویل گرفته نیروگاه الان دوباره طی این هفته و هفته دیگه برای بار 4 همون مدارکی که تحویل داده ایم این مرتبه به بهانه گزینش درخواست کرده!
این از نظر شما طبیعیه؟؟
واقعا تاریخ شروع به کار ما کی هست؟
آیا این غیر از اینه که نیروگاه و وزارت خونه داره وقت تلف میکنه به بهانه های مختلف؟؟ تا از استخدامی ما سرباز بزنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
سلام دوستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
سلام دوستان من امروز صبح زنگ زدم نیروگاه با قسمت گزینش صحبت کردم ایشون گفتن مصاحبه گزینیش ایندفعه برگزار نمیشه و فقط برای تکمیل پرونده و یه فرم هم مربوط میشه به گزینیش محلی رو باید پر کنیم برای شروع بکار هم سوال کردم ایشون در جواب گفتن برنامه اینه که تا آخر سال گزینش عقیدتی و گزینش محلی و جاه یابی افراد تموم میشه و انشالله سال جدید آموزش و شروع بکار اینم گفت که غیر بومی ها رو میفرستن شهر خودشون
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
فرم گزینش بهمن 95 پر کردیم مدارک هم خرداد 96 به گزینش جدا دادیم (مدارک به وزارت نیرو تیر 94 دادیم مدارک به نیروگاه شهریور 94) دوبار دوبار فرم پرکردن یا دوبار دوبار مدرک دادن بی معنیه ادمین نظرت چیه
مدیر پایگاه مورد نیروگاه بندعباس مورد خاصی است که تاکنون اتفاق نیفتاده بود و برای اولین بار با این ترفندها و توانمندی ها روبه رو می شویم لذا همه غافلگیر هستند و سردرگم
ی شرکت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
ادمین راه حلی نداره چجوری پیگیری کنیم ؟؟؟ بندر داره همش زمان میخره تا بچه ها رو منصرف کنه ....همین مدارکی رو ک میخوان 3 سری اخر که بندر رفتیم به نیروگاه تحویل دادیم...همون فرم گزینش هم تو بهمن 95 روز مصاحبه تخصصی تکمیل کردیم... بخدا خسته شدیم از این بازی هایی که بندر داره در میاره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
گزینش از فردا شروع میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
سلام ادمین جان
نیروگاه تابع دستورات مادر تخصصی تهران هستش هر چی اونجا تکلیف کنن انجام میدن.لطفا به آقایان اشتیاقی و آریایی بگوئید از زیر بار مسولیت خودشون شونه خالی نکنن.نیروگاه هرمزگان تنها نیروگاهی نیستش که از تهران دستور میگیره مگه مدیرعامل نیروگاه بندرعباس جرات میکنه از دستورات مادر تخصصی تهران سرپیچی کنه.
واقعا ضعف و سردرگمی بین مسولان مادر تخصصی وجود داره.به این روال پیش بره ما به قوه قضائیه و ریاست جمهوری و معظم له متوسل خواهیم شد.
حقمون رو میگیریم ازشون دیگه چقد باید صبر کنیم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
ادمین پیگیری کن دوبار دوبار فرم گزینش پر کردن و مدرک دادن واسه چی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
0
سلام ادمین یک ماهی که اقای اریایی قولش رو داده بودن و جنابعالی بعید دونسته بودید زیر قولشون بزنن.گذشت و هیچ اتفاق خاصی جز مدارکی که قبلا تحویل داده بودیم نیفتاد.
سلام مارو به آقای مهندس آریایی برسونید و به ایشان خسته نباشید بگوئید واقعا آیا ایشان با این شیوه میخوان در پست معاونت منابع انسانی باشن.دیگه به حرف کی میشه اعتماد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0
0
"بلاخره تکلیف داوطلبین آزمون استخدامی نیرکگاه هرمزگان مشخص شد "
ولی ما همچنان بلاتکلیف و سر در گم هستیم.
ادمین مصاحبه ای را با آقای اریایی و غرویان ترتیب دهید لطفا.
شما که گفتید بعید میدانید این دفعه رو کنسل کنن.ولی شد
مدیر پایگاه مصاحبه ها برگزار شده و درگیر بقیه مراحل هستند. جواب مشخصی نمی دهند. می گویند وقتش که بشود اطلاع می دهیم. متاسفانه حتی حاضر نیستند یک بازه زمانی مشخص کنند و لذا همچنان ماجرای نیروگاه بندرعباس ادامه دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
با سلام خدمت ادمین محترم و تشکر از شما.بنده عاجزانه از شما ی خواهشی دارم و تقاضا دارم اگه ممکنه به صورت روشن از مسئولین پیگیری کنید مشخص شه که تعیین و تکلیف نیروهای شرکتی نیروگاه بندرعباس چیه آیا درسته ی بخشنامه جدید صادر شده جهت تبدیل وضعیت و تکلیف اون بخشنامه قبلی چی میشه به صورت روشن اعلام کنن
مدیر پایگاه باور کنید پیگیری می کنیم ولی پاسخ روشنی نمی دهند. ما هم که نمیتوانیم هر روز صبح زنگ بزنیم که چه خبر؟
هر دو سه هفته ای یکبار پیگیری می شود ولی همچنان خبر جدیدی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
مصاحبه ها انجام نشده ادمین عزیز فقط مدارکی رو که قبلا چندین بار ازمون گرفته بودن رو دوباره تحویل گرفتن.و مثل همیشه گفتن برید تا خبرتون کنیم.که این یعنی بلاتکلیفی.
استدعا داریم ادمین عزیز پیگیری کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
1
0
چرا ساکتی ادمین اونقدر که ما داریم به این در و اون در میزنیم لاقل شما هم یه پیگیری انجام بدید.
شانس هم که ندارین ما
بومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
1
0
سلام
ادمین جان یه پیگیری در رابطه با شروع به کار نیروگاه بندرعباس انجام بدید با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
0
سلام ادمین خسته شدی یا روزه سکوت گرفتی
چرا پیگیر نیستی مصاحبه ای با آقای آریایی ترتیب بده لطفا و به ایشان بگو که اجازه نده نیروگاه از حداکثر زمان برای روند گزینش استفاده کنه
SKY
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
0
سلام خدمت ادمین و بقیه دوستان
ادمین زمان گزینش ، استعلام و تحقیقات محلی چقدر هست؟
امکان داره این موضوع رو پیگیری کنی؟
بعد گزینش رو نیروگاه بندرعباس انجام میده یا مادر تخصصی تهران؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
0
سلام ادمین عزیز
عاجزانه استدعا میکنم به شیوه برنامه ریزی شده پیگیری و فشار رسانه ای مستمری رو بر شرکت مادرتخصصی تهران و نیروگاه داشته باشید تا در انجام گزینش تسریع شود.
ادمین تو رفیق و دوست صمیمی ما و همراه همیشگی ما تا بازنشستگی و بعد از آن هم هستی(به لحاظ حقوقی)خواهش میکنم پیگیر باش سه سال از بهترین سالهای عمر ما به هدر رفت اینو درک کن ادمین عزیز خواهشمندم به سهم خودت پیگیر موضوع باش.
سپاس ادمین
مدیر پایگاه ما قبلا هم گفتیم که در پی کار دیگری باشید و بخاطر این استخدامی وقت خود را تلف نکنید. اگر شرایط مهیا شود که استخدام می شوید وگرنه بخاطر وعده وعید چند تا مدیر که براشون زندگی شماها اولویت نیست زندگی خود را عقب نیاندازید
به ما هم پاسخ گو نیستند و ما هم نمی توانیم بیش از حد فشار بیاوریم چراکه دیگر اثری ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
خیلی عذر میخوام ادمین عزیز همیشه بهت زحمت میدیم
میشه یه لطفی کتی مجددا با آریایی راجب پرونده استخدامی ما مصاحبه ای ترتیب بدی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
0
سلام ادمین عزیز
برخی از دوستان در پیگیری هاشون به این مورد برخوردن که گیر کار در تامین بودحه حقوق و مزایا هستش و الا بقیه مراحل کلا طی شده و گزینش چندان موضوعیتی نداره.
آیا ممکنه که مشکل مالی باشه؟
خواهشمندم موصوع رو از معاونت مالی و منابع انسانی مادر تخصصی پیگیری فرمائید.
با تشکر
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
ادمین عزیز سلام
امروز از نیروگاه کرمانشاه به بعضی از بچه ها(بعضی از غیر بومی ها) تماس گرفتن در صورت تمایل هفته جدید مدارک ببرن اونجا
این یعنی چی؟
پس بقیه بچه ها چی؟
خواهشا یه پیگیری از تهران داشته باشید
با تشکر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
سلام ادمین جان
لطفا اگر از نیروگاه برق بندرعباس و اخرین اخبار استخدامی اردیبهشت ۹۴ اطلاعی دارید گزارش دهید
ممنون
مدیر پایگاه فعلا خبری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
خبرهای هست
دارن به بعضی از غیر بومی ها تماس میگرن از نیروگاه شهرهای دیگه
این خبر کمی نیست
نيروهاي شركتي تامين نيروي نيروگاه بندرعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
1
خدا اگه بخواد هيچوقت ماه پشت ابر نميمونه!
خدا رو شكر، مدارك محكمي بدستمون رسيده كه تقلب در آزمون رو محرز ميكنه و از نهاد مربوطه به جديت در حال پيگيري هستيم. مداركي كه ثابت ميكنه در احراز شرايط پذيرفته شدگان نهايي اعمال سلايق شخصي خيلي بد فرم انجام شده. مطمئن باشيد اين استخدامي به سرانجام نميرسه! از شرايط درج شده خلاف مواد قانوني در دفترچه آزمون تا دوگانگي هاي تطبيق مدارك و غيره! از ناديده گرفتن بخشنامه هاي مصوب هيات وزيران و قوانين جذب نيروي بومي مصوب مجلس تا گواهي هاي جعلي سهميه ايثارگران و احراز بومي!!! به هيچكدوم از شما آزموني ها توجهي نميشه و بي پاسخ گذاشته ميشين
خدايا شكرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه عدم آگاهی جنابعالی از مراحل استخدامی و مجوزهای جذب منجر شده است که از سر ناآگاهی نسبت به تقلب در آزمون اظهار نظر نمایید. در آزمون اردیبهشت 94 بیش از 1700 نفر پذیرش شده اند و هیچ یک غیر قانونی نبوده است. و درصورت عدم ارائه مدارک و مستندات به منظور رفع اتهام علیه شما دادخواست ارسال خواهد شد.
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
1
0
دروغ نگو دروغگو.شرکتی پارتی باز..
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
با سلام خدمت همه دوستان
فردا هممون مجددا پیگیری کنیم از تهران و نکاتی که وجود داره رو به مسولین تهران برسونیم بهرحال اگه فردا هممون تماس داشته باشیم خیلی بهتر جواب میده و تقاضای رسیدگی و تعیین تاریخ بکارگیرمون و همچنین اینکه بندرعباس دیگر تلفن جواب نمیدهد و غیره رو به گوش مسولین تهران برسونیم
و همچنین تهرانی های عزیز شما مستقیما به نیروگاه برق حرارتی تهران و دیوان عدالت اداری و بندرعباسی های عزیز شما به نیروگاه بندر مستقیما مراجعه حضوری کنیم و تقضای پیگیری کار و تاریخ دقیق بکنیم
انشاالله به یاری خدا و با کمک هم میتوانیم فشار بذاریم و تاریخ بکار گیریمون رو جلو بندازیم
خواهشا ۵ دقیقه وقت بذارید
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
با سلام
احتراما به استحضار می ریاند حسب پیگیری های صورت گرفته از تهران اخبار اعلام شده در خصوص تخلف در آزمون کذب بوده و تمامی دوستا مانند 1700 نفر شرکت کننده آزمون اردیبهشت 94 جذب خواهند شد.
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
پرونده ها دست گزینش هست ومشغول تحقیقات هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
سلام دوست عزیز می ریاند کلمه جدیده بعدشم خدمت شما عرض کنم‌میشه لطف کنید بگید از کدوم منبع و مآخذ پیگیری فرمودید که این چنین چیزی بهتون گفتند در این آزمون بدون شک تخلف شده است اگر نبود که تا هم اکنون تکلیف شما نور چشمی ها مشخص میشد ولی خدا جای حق نشسته حق این همه نیروی زحمت کش پایمان نمیشود
پاسخ ها
دوست
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت نیروی زحمت کش
احتراما اگر تا به حال با کیبورد کار کرده باشید متوجه می شدید که حرف ی و س در کنار یکدیگر قرار داشته و به جای می رساند عبارت می ریاند تایپ شده است و به اطلاع جناب عالی می رساند که علت عدم جذب مربوط به انتقال نیروهای غیربومی به استانهای محل زندگی خود بوده که برای مثال تحقیقات من برای نیروگاه شهرم توسط واحد گزینش نیروگاه صورت گرفته است و قرار است در محل زندگی خود مشغول به کار گردم. و این نامه نگاری ها منجر به زمان بر شدن جذب شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بهتون دوستانه توصیه میکنم پولتون رو خرج وکیل نکرده و پس انداز کنید چون ممکن است در آینده ای نزدیک بکار آید.
وکیل شما با وعده های پوچ و توخالی در حال اخاذی شما و سایر دوستان می باشد. و تاخیر در جذب هیچ ربطی با مساله پیگیری شما ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگه دستتون به کیبورد کامپیوتر یا گوشی خورده بود میدونستید حرف ی و س کنار هم بوده و به جای عبارت می رساند می ریاند تایپ شده است ولی نمیدونم چرا شما به جای پایمال نوشتید پایمان!!!!
موضوع تخلف رو از حراست وزارت نیرو پرسیدم که گفتند تاکنون هیچگونه تخلفی اعلام نشده و پرونده این آزمون به زودی بسته خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت دوست عزیز امیدوارم شما هم به جای اینکه تمام وقتتونو اینجا صرف کنید دنبال کاری باشید و به امید خدا تو شهر خودتون مشغول کار بگردید و منظورتون از مشغول به کار گردم هموم مشغول کار شدن هست دیگه .بعدش میشه لطف کنید بگید از چه شخصی از حراست وزارت نیرو سوال کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
1
0
سلام ادمین عزیز
مگه نگفتی چند وقت از اخرین پیگیری بگذره دوباره پیگیری خواهی کرد.پس خواهشمندیم مصاحبه ای با اقای اریایی ترتیب بدید لطفا.تو این وضعیت که هر کی یه چی میگه ما خبر موثق رو از شما میخاییم ادمین جان
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
0
با عرض سلام خدمت ادمین عزیز اقایان و دوستانی که در آزمون شرکت کردین و قبول شدین یکبار خودتون رو جای یه کارگری بزارین که ده سال عمرشو با کمترین توقع ای واسه نیروگاه گذاشت حرف من به غیر بومی هاست امیدوارم یکی باشه از وزارت خانه محترم که خداروشکر حق وعدالت رو تا امروز رعایت کردن و فهمیدن که این مشکلات بخاطر اشتباه مدیریت قبلی پیش اومده و به حق سیدمظفر و اقا امام رضا و با کمک وزیر محترم نیرو و شرکت مادر تخصصی محترم حق نیروهای شرکتی که چه شب ها وروزهایی درگرمای 50درجه وبعضا60درجه توربین خم به ابرو نیوردن گرفته بشه چون اون دنیا اه ونفرین کسانی خواستن این نیروهای شرکتی رو اذیت کنن خدا حتما خواهد گرفت اقایانی که ازمون دادین شما غیر بومی ها کلا 70و شرکتی های زحمتکش ده برابر شما هستن ولی تا امروز باز صداشون در نیومده چون یاد گرفتن به خدا توکل کنن وگرنه اگه قرار باشه فقط یکبار مثل شما جمع بشن اعتراض کنن وزیر محترمشون زیر سوال میبرن این ها احترام رو توی محیط صمیمی بنام نیروگاه اموختن شاید سن بیشتر این عزیزان سن پدر شما باشه وقتی شما درحال تحصیل در رفاه بودین و درگرما کولرتون وسرما بخاریتون خوب کار می کرد به والله این عزیزان داشتن واسه شما که مبادا اذیت بشین عرق میریختن
به ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
0
سلام دوست گرامی لحن صحبت شما اینو نشون میده که آدم فهمیده و منطقی هستید برای همین شاید حرف منو بهتر بفهمید حرف من اینه که این حرفا رو به ما نباید بگید اینا رو به اون کسانی بگید که با وجود نیروهای کافی نیروگاه اعلام نیاز کردند و ما رو با نیروگاه بندرعباس آشنا کردند وگرنه این حرفها به ما هیچ ربطی نداره و ما قانونا طبق یک آگهی استخدامی به مجوز شماره ... تو این آزمون شرکت کردیم و اومدیم جلو و در زمان شرکت در آزمون هیچ نیروی زحمتکش شرکتی رو نمیشناختیم و انتظار هیچ حاشیه ای رو نداشتیم خدا باعث بانیش رو لعنت کنه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
اصلا وزارت نیرو تو زمینه استخدام خیلی ضعیفه الان تکلیف 2066 نفر که منتظر جواب مصاحبه هستند هی امروز فردا میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
شرح ماوقع آزمون استخدامی متمرکز شرکت‌های وابسته(غیر دولتی) زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی توانیر و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اردیبهشت 1394
وزارت نیرو در مورخه 31 اردیبهشت 1394 جهت تأمین نیروی مورد نیاز، پس از اخذ مجوزهای قانونی برای جذب 1794 نفر اقدام به برگزاری آزمون می‌نماید(فایل دفترچه آزمون پیوست میباشد). پس از آزمون و چندین مرحله تطبیق مدارك سرانجام در مردادماه سال 1394 اسامی دو برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون تمامی شرکت‌ها اعلام، و تاپایان سال وضعیت استخدامی تمامی شرکت‌ها به استثنای مدیریت تولید برق هرمزگان(نیروگاه بندرعباس) مشخص گردیده و مشغول به کار می‌گردند(از این تعداد 149 نفر مربوط به شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان می‌باشد).
با پیگیری های مکرر، وزارت نیرو از مسئولیت شانه خالی کرده و شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی را مسئول رسیدگی به آزمون عنوان می‌نماید(برگزار کننده آزمون وزارت نیرو و توانیر می‌باشد)، این سازمان نیز با بهانه‌هایی از قبیل نبود بودجه!!(از اردیبهشت ماه 1394 تاکنون وزارت نیرو دو مرحله دراسفند 1395و اردیبهشت 1396 اقدام به برگزاری آزمون استخدامی و جذب 2216 نفر نموده است)، برگزاری آزمون توسط توانیر و وزارت نیرو(شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در 15/7/1394 از بدنه شرکت توانیر جدا شد) و یا تغییر مدیریت نیروگاه!! و همچنین عدم نیاز به نیرو در این نیروگاه!!(چرا اعلام نیاز گردیده است؟؟) از پذیرش افراد امتناع نموده، نهایتاً با پیگیری‌های صورت گرفته نیروگاه بندرعباس پس از گذشت قریب به دو سال و اعلام برطرف شدن مشکل بودجه در بهمن‌ماه سال 1395 اقدام به برگزاري مصاحبه تخصصی نمود. مجدداً با اعتراض افراد پذیرفته شده نسبت به طولانی شدن روند استخدامی، با تأخیر زمانی غیرقابل قبول نیروگاه بندرعباس در خردادماه 1396 با ارسال نامه به قبول شدگان نهایی از آنها براي ادامه‌ي مراحل استخدامی (آزمایشات استخدامی و ارایه گواهی عدم سوء پیشینه) دعوت به عمل آورد.
با توجه به انجام مصاحبه تخصصی و آزمایشات این انتظار می رفت که روند استخدامی سرعت بیشتری به خود بگیرد اما پس از گذشت قریب به 6 ماه از زمان آزمایشات و 32 ماه از برگزاری آزمون، مسئولین شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با بهانه‌های قبلی و بهانه کردن عدم اتمام گزینش و تحقیقات(مدت زمان قانونی گزینش طبق دستورالعمل استخدامی وزارت نیرو سه ماه) و با عنایت به بیش از 5 بار فراخوان افراد پذیرفته شده به بندرعباس برای انجام فرآیند استخدامی!!(در برخی موارد بدون هدف و جهت اقدامات تکراری) موجب ناراحتی و افزایش نارضایتی افراد پذیرفته شده گردیده‌اند، اخیراً پس از اعتراض حضوری و انفرادی افراد پذیرفته شده در تهران جناب آقای مهندس آریایی(معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی برق حرارتی) ضمن مصاحبه‌ای با سایت خبری برق نیوز در مورخه 28/5/1396 از جذب نیروهای بومی تا پایان شهریورماه خبر داد "عین عبارت: طی یک ماه آینده افراد بومی در پست های خود مشغول به کار شوند" (متن کامل پیوست می باشد) و افزود سایر افراد غیربومی نیز ظرف مدت کوتاهی در سایر شرکت‌های وابسته و سایر استانها جذب خواهند شد. حال پس از گذشت بیش از 4 ماه از این مصاحبه ضمن عدم پاسخگویی مسئولین رده بالای شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی(تلفنی و حضوری) کارمندان این سازمان با تکرار بهانه‌های قبلی و عدم اتمام گزینش، با وعده جذب تا پایان سال 1396 و اوایل سال 1397 موجب افزایش نگرانی افراد پذیرفته شده گردیده‌اند. اکنون با توجه به عدم پایبندی مسئولین شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی به قول‌ها و وعده‌های خود خواهشمند است مسئولین وزارت نیرو پاسخگوی افراد پذیرفته شده باشند. در غیر این صورت با توجه به طولانی شدن روند استخدامی و عدم پایبندی مسولین مربوطه به قول های خود تعداد کثیری از افراد پذیرفته شده جهت پیگیری روند استخدام خواستار تجمع قانونی در مقابل درب مجلس شورای اسلامی و وزارت نیرو می باشند.
با تشکر(جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اردیبهشت ماه سال 1394 وزارت نیرو)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
ادمین عزیز من نظر کاربر بالا رو خیلی پسندیدم اگه من بخوام اینو مکتوب کنم و طی یک نامه اعتراضی به چندتا از ارگانها بفرستم و تقاضای پیگیری کنم به چه ارگانهایی باید بفرستم فقط وزیر نیرو و رئیس مجلس به این مورد مربوط میشه یا ارگانهای دیگه مثل سازمان امور اداری و استخدامی، دیوان عدالت اداری و ... هم با این جریان ما مرتبط هستند و رسیدگی بعد این مشکل در حیطه وظایف اونا هم هست راهنمایی بفرمائید لطفا
مدیر پایگاه ما که نمیتونیم به شما خط بدیم
شما خودتون اگر فکر می کنید تاثیرگذاره بفرستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
0
♦در نشست دکتر “احمد مـرادی” نماینده شریف هرمزگان و عضو کمیسیون انرژی با آقای دکتر اردکانیان وزیر محترم نیرو موارد ذیل مطرح و اجرای آنان مورد تاکید قرار گرفت : 1⃣ تسریع در اتمام آبشرین کن ۱۰۰ هزار مترمکعبی بندرعباس 2⃣ تسریع در اتمام پروژه آبرسانی به جزیره قشم بالاخص غرب جزیره 3⃣تبدیل وضعیت کارکنان واجد شرایط شرکت شرکت توزیع برق استان و نیروگاه برق از شرکتی به قراردادی 4⃣ تسریع در جذب و بکارگیری نیروهایی که در آزمون استخدامی شرکت کرده و پذیرفته شده اند 5⃣تسریع در شروع بکار نیروگاه برق سیریک 6⃣ تضمین در اختصاص سهمیه آب از محل آبشرین کن یک میلیون مترمکعبی برای هرمزگان 7⃣ تعیین تکلیف پساب فاضلاب هرمزگان‌
8️⃣ استفاده از نیروهای بومی در هیئت مدیره شرکت توزیع برق استان
9️⃣ تخصیص اعتبار جهت تسریع در آبرسانی به روستاهای استان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
0
سلام ادمین عزیز
از شما خواهش میکنم با توجه به اینکه چهار ماه از مصاحبه مهندس آریایی میگذره و ایشون قول یک ماهه واسه جذب بومی ها داده بود و هیچ اقدامی نکردند و اخیرا هم که به مهندس اشتیاقی و قیصری زنگ میزنیم میگن ایشالا قبل عید و اگه نشه سال دبگه، این موضوع رو از وزارت نیرو پیگیر بشید و با آقای مهندس مهاجری مصاحبه کنید. خواهش میکنم.
ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
با سلام خدمت ادمین محترم لطفا اگه براتون مقدوره پیگیری در مورد تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هم بشه ازتون خیلی ممنون میشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
سلام ادمین عزیز
چهار ماه از مصاحبه اریایی گذشت ولی متاسفانه روند گزینش بسیار کند پیش میره.و همچنان بلاتکلیف میباشیم و تاریخ مشخصی برای شروع بکار به ما اعلام نکرده اند.
و دیگه به ماه های اخر سال رسیدیم.
خواهشمندم موضوع رو از آقای اریایی پیگیری کنید و به ایشان بگوئید که نسبت به مصاحبه ای که انجام دادن پاسخگو باشن هر چند که مدعی هستن که این مصاحبه رو نکردن و دیگری کرده به هر حال ایشان مسول رسیدگی به پرونده استخدامی ما هستن و تفویص اختیار از ایشان صلب مسولیت نخواهد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
تا اونجا که من خبر دارم تازه هفته پیش یک عده از بچه ها مصاحبه عقیدتی دادن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
سلام ادمین عزیز چنانچه مسولین وزارت نیرو و مادر تخصصی برق حرارتی حاضر به مصاحبه پاسخگویی به افراد پذیرفته شده در خصوص زمان و نحوه جذب نیستند لطفا گزارش بذارید تا تمام دوستان بدونند که این دوستان جوابگو نیستند. بعد 32 ماه حتی یه نفر حاضر نیست یه لیوان آب بده دست ما
مدیر پایگاه مصاحبه نکردن یک مدیر نمی تواند خبر منفی تلقی شود ولی پاسخ منطقی ندادن بله
هر مدیری حق دارد که با رسانه مصاحبه کند یا نکند و رسانه نمی تواند به دلیل اینکه یک مدیر حاضر به مصاحبه با وی نشده از وی نام برده و علیه او فضا سازی کند
با این وجود این مدیران موظفند تکلیف شما را روشن کنند و این را باید پاسخ دهند حالا از هر طریقی که باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
چرا نظرات رو منتشر نمیکنید؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
عجیبه و واقعا برام سواله چرا نظر من منتشر نشده؟!!
حدود دو سه هفته پیش من فقط نوشتم که "تا اونجا که من اطلاع دارم یک هفته پیش تازه عده ای مصاحبه عقیدتی دادن" کجای این نظر مشکل داشته که منتشر نشده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
درود برشما وخسته نباشید،جزوه عقیدتی سیاسی باجواب دارین
مدیر پایگاه سلام
متاسفانه جزوه عقیدتی نداریم، با جستجو اینترنت می توانید منابع خوبی را بیابید.
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
سلام
ادمین جان داستان واگذاری نیروگاه بندر به بخش خصوصی چیه که تو خبرها گذاشتید؟
مدیر پایگاه توی خود خبرش توضیحات هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
ادمین عزیز لطفا پیگیری کنید آدرس ساختمان جدید شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی کشور جهت انجام امور اداری و منابع انسانی که اخیرا دچار حریق شده بود کجا میباشد
مدیر پایگاه اعلام کردن که همونجا و در ساختمان کناریش هست
بومی بندر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
1
سلام ادمین جان
ما بعد آزمون سراسری وزارت نیرو سال ۹۴ و مصاحبه و گزینش
پذیرفته نهایی شدیم
الان ما رو معرفی کردن نیروگاه ایسین(۱۰ نفر)
وقتی مراجعه کردیم نیروگاه گفتن اینجا باید با پیمانکار قرارداد ببندید
یعنی ما بعد از سه سال صبر و سختی حالا به عنوان نیرو شرکتی شروع بکار کنیم.
این واقعا ظلمه...
ادمین خواهشا ما رو راهنمایی کنید در این نوع قراردا
با تشکر
مدیر پایگاه شاید به صورت موقت قراره اینطوری باشد وگرنه نباید در سیستم پیمانکاری باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
سلام ادمین عزیز اگر در مورد نوع قرارداد 10 نفری که به ایسین فرستاده شدند پیگیری کنید ممنوع میشیم. چون بعد از سه سال و گذشتن از هفت خوان رستم تازه میگن برید با پیمانکار قرارداد ببندید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار