کد خبر: 31248
تعداد نظرات: ۲۴۰ نظر
۱۹:۲۵ ۰۳ /۰۲/ ۱۳۹۷

برگزاری آزمون استخدامی وزارت نیرو سال 97/ استخدام گسترده شرکتهای وابسته وزارت نیرو

جزئیات برگزاری آزمون جدید استخدامی وزارت نیرو در سال 97 برای شرکت های وابسته و تابعه در بخش های مختلف آب و برق نظیر شرکت های توزیع نیروی برق، شرکت های آب و فاضلاب و... اعلام شد. وزارت نیرو در نظر دارد تابستان 97 از طریق برگزاری آزمون جدید استخدامی نیروهای مورد نیاز این وزارتخانه در بخش های مختلف آب و برق را استخدام نماید.

سرویس علمی برق نیوز: معاون مدیرکل منابع انسانی وزارت نیرو در گفت و گو با خبرنگار برق نیوز اعلام کرد: وزارت نیرو در تابستان سال جاری برای شرکت‌های غیردولتی و وابسته وزارت نیرو بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی جدید استخدام خواهد کرد.

مهندس حمیدرضا کهپود بیان داشت: بیان داشت: با توجه به اینکه علیرغم تنظیم و ارسال سند برنامه ریزی شرکت‌های دولتی تاکنون مجوز استخدام برای شرکت‌های دولتی (تابعه) زیر مجموعه وزارت نیرو از جمله شرکت مادرتخصصی توانیر، برق منطقه ای‌ها و... صادر نشده است، استخدامی‌های شرکت‌های دولتی وزارت نیرو به ششمین آزمون استخدامی همزمان دستگاه‌های اجرائی موکول خواهد و در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرائی که به زودی برگزار می‌شود وزارت نیرو استخدامی نخواهد داشت.

این مقام مسئول در خصوص برنامه وزارت نیرو برای استخدامی شرکت‌های دولتی و غیر دولتی وزارت نیرو در سال ۹۷ گفت: با توجه به اینکه تاکنون مجوز استخدامی فقط برای دو حوزه ستادی و مادرتخصصی برق حرارتی به تعداد ۳۴ نفر اخذ شده است و برای دیگر شرکت‌های دولتی این سازمان از جمله توانیر، شرکت‌های آب منطقه‌ای و ... مجوزی دریافت نشده است، جذب افراد موکول به ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی می‌شود که احتمالا بعد از آزمون شرکت‌های غیردولتی (وابسته) وزارت نیرو برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌های غیردولتی وزارت نیرو به برق نیوز گفت: طبق نیازسنجی وزارت نیرو از این شرکت‌ها قرار است در تابستان سال جاری بیش از ۱۰۰۰ نفر نیرو از طریق آزمون استخدامی و مصاحبه جذب گردد. هنوز تاریخ دقیق مشخص نشده و قرار است سازمان سنجش آموزش کشور این آزمون را برای وزارت نیرو برگزار نماید.
 
توضیحات تکمیلی:
شرکت‌های توزیع نیروی برق، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری از جمله شرکت‌های غیردولتی وابسته وزارت نیرو به شمار می‌روند. در آزمون قبلی برای شرکت‌های غیردولتی (وابسته) وزارت نیرو که ۲۲ اردیبهشت سال ۹۶ توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد بیش از ۱۵۰۰ نفر ظرفیت استخدامی وجود داشت که از این تعداد ۱۰۶۰ نفر ظرفیت استخدامی مربوط به شرکت‌های برقی بود. آخرین آزمون شرکت‌های دولتی (تابعه) وزارت نیرو نیز در تاریخ ۳ شهریور ۹۶ همزمان با چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

بر اساس تجارب قبلی، حدودا یک سوم ظرفیت کل پذیرش در شرکت‌های برقی به خود رشته برق اختصاص دارد و مابقی به دیگر رشته‌ها نظیر مدیریت، عمران، کامپیوتر، حسابداری، اقتصاد، شیمی، مکانیک، حقوق، فناوری اطلاعات، علوم اجتماعی و ارتباطات، فیزیک، زیست و... اختصاص می‌یابد.

آزمون استخدامی جدید وزارت نیرو در سال ۹۷ برای شرکت‌های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو را نیز سازمان سنجش آموزش کشور بصورت جداگانه برای این وزارتخانه برگزار می نماید. با توجه به اینکه از زمان شروع ثبت نام تا برگزاری آزمون فرصت کمی وجود دارد به متقاضیان توصیه می شود از حالا برنامه ریزی خود را برای حضور انجام دهند.
 
تیم علمی برق نیوز، سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو سالهای گذشته را جمع آوری کرده و به صورت تشریحی پاسخ داده است.این پکیج شامل چند دوره سوالات سازمان سنجش در آزمون استخدامی وزارت نیرو بوده و هم شامل سوالات سالهای گذشته استخدامی وزارت نیرو که توسط موسسه صنعت آب و برق برگزار می شود می باشد. برای اطلاعات بیشتر و تهیه به لینک زیر مراجعه کنید:
 
برای آگاهی نسبی از شرایط و جزئیات کلی آزمون پیشنهاد می‌گردد آخرین دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو را مطالعه نمایید. احتمال تغییر شرایط در آزمون‌های بعدی وجود دارد، اما تا انتشار دفترچه جدید آزمون، دفترچه‌های قبلی بهترین منبع برای اگهی از شرایط کلی هستند. همه دفترچه‌های ثبت نام آزمون‌های چند سال گذشته وزارت نیرو در بخش‌های دولتی و غیردولتی بصورت یکجا جمع آوری شده است. برای تهیه به لینک زیر مراجعه کنید:
 
برای اطلاع از تفاوت‌های استخدامی وزارت نیرو در بخش‌های مختلف به خبر زیر مراجعه کنید:
 
کانال تلگرامی اخبار استخدامی های وزارت نیرو و استخدام های برق:
برای اطلاع از آخرین اخبار استخدامی مربوط به وزارت نیرو به کانال تلگرامی زیر ملحق شوید. برای عضویت روی لینک زیر کلیک کرده یا در تلگرام گوشی خود عبارت estekhdam@ را جستجو نموده و سپس join را بزنید.
برچسب ها: حمیدرضا کهپود برق استخدام وزارت نیرو 97 آزمون استخدامی جدید وزارت نیرو استخدام برق وزارت نیرو آزمون استخدامی وزارت نیرو آزمون استخدام شرکت های توزیع برق آزمون استخدام شرکت های برق منطقه ای 97 استخدام برق وزارت نیرو 97 استخدام شرکت های اب و فاضلاب 97 استخدام نیروگاه ها 97 استخدام توانیر 97 استخدام وزارت نیرو سال 97 مصاحبه استخدامی وزارت نیرو دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو 97 شرایط استخدام وزارت نیرو دانلود سوالات استخدامی وزارت نیرو سوالات استخدامی برق وزارت نیرو سوالات استخدامی وزارت نیور با پاسخ تشریحی ددانلود رایگان سوالات استخدامی وزارت نیرو دانلود رایگان سوالات استخدامی برق وزارت نیرو دانلود سوالات استخدامی شرکت های توزیع برق دانلود سوالات استخدامی توانیر نمونه سوالات استخدامی نیروگاه ها فرق استخدامی های وزارت نیرو نوع استخدامی های وزارت نیرو حقوق و مزایای استخدامی وزارت نیرو حقوق استخدام توزیع برق
ارسال نظرات قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
=
captcha
انتشار یافته: ۲۴۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
admin مرکز ازمون دیگه ازمون برگزار نمیکنه ؟ همه رو سنجش میخاد برگزار کنه ؟
برق نیوز
فعلا قراره همه رو سنجش برگزار کنه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
سلام مدیر خسته نباشید و خدا قوت..شادمون کردید..فقط یه سوال داشتم از خدمتتون , برا رشته ICT هم امسال جذبی خواهند داشت یا فعلا تو بایکوت هست..!؟ میتونید به پرس و جویی بکنید..ممنون میشم
برق نیوز
هنوز اطلاعات دقیق رشته ها رو نداده اند و بر اساس دفترچه های قبلی می توان فهمید حدودا چه رشته هایی را نیاز دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
باسلام
ممنون بابت پیگیری ها تون
ببخشید با توجه به اینکه پارسال آزمون فراگیر 1بار برگزار شد شما احتمال میدین که ششمین آزمون حداکثر چه زمانی برگزار میشه؟ آخر سال یا سال بعد؟
ممنون
برق نیوز
قراره اونم توی همین بهار تا اوایل تابستان برگزار بشه
دستگاه های دیگه اعلام نیاز کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
والا من پارسال قبول اولیه شدم و مصاحبه هم رفتم که خیلی مصاحبمم خوب بود ولی قبول نهایی نشدم. خیلی ضربه روحی خوردم چون یکسال دنبالش بودم و تا دقیقه 94 هم هیچی معلوم نبود. بچه ها گول اینا رو نخورید، اینا انقدر تو فکوفامیلشون بیکار دارند که نمیزارن کسی قبول شه. الکی عمرتونو هدر نکنید من الان پذیرشم اومده دارم برای دکتری از ایران میرم، ایکاش می تونستم بمونم و همینجا کار کنم و زندگی کنم ولی نمیزارن.
برق نیوز
ما ده ها نفر رو میشناسیم که بدون هیچ پارتی ای قبول شده اند. باید دید چطور مصاحبه را داده اید و ایا رقبای شما از شما بدتر بوده اند یا نه
ناشناس
من بدون هیچ پارتی قبول شدم داداش شما هم نا امید نشو بشین خوب بخون امسال قبولی من سال 94 برق منطقه نخونده بودم مثل شما رد شدم 96 با رتبه خوب قبول شدم خدایی از وقتی آزمونها رو دادن سنجش عدالت رعایت شده اگر دست خود مرکز آزمون وزارت نیرو بود میشد دست ببرن تو نتایج ولی الان دست کاری کردن نتایج خیلی مشکله
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
سلام ما شاغل در امور برق هستیم آیا میتونیم در آزمون استخدامی شرکت کنیم؟؟
برق نیوز
اگر استخدام رسمی نباشید و منعی برای استخدام بعدی نداشته باشید بله می توانید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
سلام ادمین پس چی شد قرار بود اول شرکت های دولتی باشه بعد غیر دولتی ها !!!!یعنی دولتی ها کی قراره آزمونش باشه؟؟؟اگه با فراگیر ششم باشه تقریبا میره به آخر 97 نه؟؟؟؟؟
برق نیوز
فراگیر ششم احتمال زیاد میره برای سال بعد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
با سلام بنده بدون پارتی قبول شدم هیچ کس را جز خدا نداشتم امید داشته باشید
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
بنظرتون هزینه بسته آزمون زیاد نیس؟
برق نیوز
هزینه بسته کدام آزمون؟
ثبت نام دولتی یا پکیج سوالات؟
هر دو زیادند ولی کاش میشد شرایطی اتخاذ کرد که با هزینه پایین تر ارائه شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
سلام
ببخشید اوایل تابستان پنجمین آزمون فراگیره.،ولی شما گفتین که واسه ادارات دولتی به ششمین آزمون فراگیر موکول میشه واسه ادارات دولتی میگم که آیا آخر ساله آزمونش یا میفته واسه ساله بعد؟
ممنون
برق نیوز
ما که بعید می دونیم در شرایط فعلی دولت بتونه در سال دو آزمون دولتی برگزار کنه
به احتمال زیاد میفته سال بعد. فقط در سال 94 دو آزمون دولتی دستگاه های اجرایی برگزار شد و بعد از اون سالی یکی بوده
جمشید عماد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۹
سلام خسته نباشید. توروخدا به گوش مسئولین برسانین مگه اونایی که دوسه سال سنشون از ازمون گذشته جز این مملکت حساب نمیان که شرایط سنی میذارن. گناه کردیم دیر ادامه تحصیل دادیم بخاطر مشکلات
sahar
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
سلام،من رشته ی مهندسی آب خوندم.میتونم شرکت کنم توی آزمون؟
سالهای گذشته رشته ی ما رو می خواستن؟
برق نیوز
بله برای بخش های آب و فاضلاب
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
سلام،دوستانی که مرحله اول قبول شده بودن دوره های قبل ،درصد ازمونشون چند درصد بود،لطفا بگید
mohamad
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
من سال قبل توزیع مازندران قبول شده بودم که تو مساحبه رذ شدم میانگین درصدام 38 بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
باسلام
ببخشید آگه تلگرام فیلتر شه این کانال و باید کجا دنبال کنیم؟
ممنون
برق نیوز
فعلا تصمیم به فیلتر نیست. در حال ایجاد کانال های دیگر در پیام رسان های داخلی هستیم که به موقع اطلاع رسانی می شود
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
اقا محمد چقدر خونده بودی؟تخصصی خوب زدی؟من اولین باره میخوام ازمون بدم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
با سلام خدمت آقا محمد،لطفا لیست کتابهایی رو که مطالعه کردید رو بگید تا ما هم استفاده کنیم. با سپاس
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
با سلام
تابستان یعنی برج 4 تا 6 امسال (1397) قراراه ثبت نامش بیاد ؟یا سال بعد؟
1000 نفر نیرو میخوان؟
لطفا مختصرا توضیحی بدین با تشکر از شما
برق نیوز
بله تابستان امسال قراره ثبت نام شروع بشه و در فاصله کمی هم آزمون برگزار می شود. بیش از 1000 نفر استخدامی دارند که نسبتا بالاست گرچه نسبت ه جمعیت بیکاران خیلی کمتر است.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
باعرض درود واحترام خدمت ادمین گرامی
خواستم بدونم تکلیف اپراتورهای قرارداد حجمی که با آزمون ومصاحبه تخصصی وگزینش از طریق پیمانکار واسه شرکت های برق منطقه ای کار میکنن چه میشودآیا برنامه ای هست که این نیروها تبدیل وضعیت بشن یا تا آخر همینطور میمونن.
ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید
برق نیوز
فعلا نه
هنوز اپراتورهای برق قراردادمعین هم تعیین تکلیف نشده اند
وزارت نیرو برنامه درازمدتی داره که سالی 10 درصد از اینها را تبدیل وضعیت کند طی ده سال ولی در همین مورد نیز اقدام قابل توجهی صورت نگرفته و فقط گفته اند تصمیم داریم
در مجموع وزارت نیرو به دلایل اقتصادی و قانونی از استخدام سرباز می زند و نظرشون بر اینه که افراد در سیستم هم راندمان کمتری دارند و هم هزینه بالاتری لذا بهتره توسط بخش خصوصی مدیریت شوند
حسین
Germany
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
سلام ایا وزارت نیرو برای کارمندان قراردادی که بخوان در امنحان شرکت کنن امتیاز سن یا معافیت از شرط سن در نظر گرفته؟
برق نیوز
بله شرایط سنی فرق داره و امتیازهای خاصی هم دارند. البته شرایط استفاده هم توضیح داده شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
باسلام
ببخشید چقد امکان داره که آزمون ادارات دولتی در ششمین آزمون فراگیر برگزار نشه وبه دیرتر از آون موکول بشه؟
ممنون
برق نیوز
خودشونبه صراحت گفتند فقط که برای پنجمین آزمون تعداد استخدامی کم است و استخدامی ندارند
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
سلام- آیا رشته کامپیوتر یا it رو جدب میکنند یا نه ؟
سن استخدامی برای کارشناسی تا چند سال است؟
با تشکر
برق نیوز
بر اساس تجربه های قبلی حداكثر 30 سال براي مقطع كارشناسي در نظر می گیرند
يگانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
سلام وقتتون بخير
من رشته ي معماري خوندم ميتونم تو آزمون شركت كنم؟؟؟.
برق نیوز
بهترین پیشنهاد ما بررسی دفترچه سال گذشته است برای مشاهده شرایط و رشته های مورد نیاز
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
سلام..فوق دیپلم مکانیک میگیرن؟؟برای بچه های جانباز20درصدافزایش سن دارن؟؟
برق نیوز
کلا استخدام تکنسین و کاردانی خیلی کم شده و باید دید در دفترچه امسال هست یا نه
قبلا در برخی از آزمون ها کلا نمی گرفتن
در خصوص شرایط سنی هم بله افزایش سن دارند
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۰
سلام
زمان ثبت نام چه تاریخی است
برق نیوز
از همین سایت اعلام می شود
احتمالا اواسط تابستان
محمد
Germany
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
سلام ما که کارمند قراردادی زیر مجموعه هستیم با مرک ارشد سن بالای 42 امیدی برا ثبت نام داریم؟
برق نیوز
سابقه كار در شركتهاي تابعه (دولتي) اعم از نيروهاي انجام كار معين، قرارداد كارگري، طرحي، تعاوني و حجمي و شركتهاي
وابسته غيردولتي اعم از تأمين نيروي ان ساني، شركتي، حجمي و طرحي زيرمجموعه صنعت آب و برق حداكثر 8 سال یا 96
ماه، مشروط به ارائه تأييديه سازمان مربوط و گواهي پرداخت حق بيمه به سازمانهاي بيمه معتبر
متقاضی استخدام
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
با سلام و تشکر از اطلاع رسانی بموقع تان..لطفا بفرمایید دفترچه ازمون غیر دولتی 1397 را چطور میشه تهیه کرد؟ثانیا ایا لیسانس کارشناسی مدیریت صنعتی هم میتونه در ازمون شرکت کنه..؟
برق نیوز
هنوز دفترچه ثبت نام جدید نیامده و ثبت نام شروع نشده
اگر بیاد همین جا اطلاع رسانی می شود
رسول مدادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
برق منطقه ایی ها استخدام دارن تو این آزمون؟
استخدام پیمانی منظورمه.
ممنون میشم جواب بدین
برق نیوز
نه برق منطقه ای ها استخدام ندارند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
سلام..توازمون تابستان نیروگاهها هم استخدامی دارن؟؟
برق نیوز
ازمون نیروگاه ها با مادرتخصصی تولید است و هنوز برنامه ای ندارند
هانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
سلام.
اززمان آمدن دفترچه تابرگزاری آزمون حدوداچند روز طول میکشه؟
درصدعمومی واختصاصی چنددرصدبزنیم احتمال قبول شدن درآزمون وجوددارد؟
برق نیوز
معمولا یک ماه بیشتر زمان نمی دهند
در خصوص درصدهای قبولی برای رشته ها و آزمون ها و رده های شغلی مختلف فرق داره
قبلا حد نصب حداقل 50 درصد بود بعد کردند حدنصاب وزنی یعنی از متوسط کل کمتر نبوده باشی
بعد از اگر از حد نصاب بالاتری بودی اونوقت به ترتیب از بالاترین امتیاز انتخاب می کردند تا به دو برابر ظرفیت مورد نیاز برسند
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
با سلام و خسته نباشید
مدیر اعضای محترم بنده یه سوال که خیلی واسم مهمه دارم

اینکه بنده رشته لیسانس الکترونیک دارم
و فرزند جانباز 30 درصد هستم
استخدامی رشته های برق گرایش قدرت میخواد بیشتر
من رشته الکترونیک هستم و بنیاد شهید و امور ایثارگزان گفته از گرایش رشته معاف هستین (یعنی رشته برق قدرت میخوان میشه با رشته الکترونیک شرکت کرد)فقط گفته گرایش نه رشته
یعنی گرایش اون رشته

خواستم بدونم شما میتونی راهنمایی کنین که این صحت داره
ممنون میشم
با توجه به اینکه از شر سن و معدل معاف هستیم
برق نیوز
نه چیزی در این خصوص نشنیده ایم. در آزمون قبلی محدویت گرایش برای همه افراد بوده و فرقی نداشت
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
نیروگاه شهید رجایی که طی 4 سال گذشته حدود 300 نفر نیرو با سفارش مدیران و فامیلهای مدیران و معاونین و قائم مقامها و ... جذب کرده که همشون یا غیرانتفاعی یا آزاد و واقعا بوق هستند اونوقت فارغ التحصیلای دانشگاههای دولتی بیکارن واقعا اینایی که مسئول مدیر عامل این نیروگاه هستن و بایستی نظارت داشته باشن اصلا وجود دارن و آیا شب با وجدان راحت میتونن بخوابن با این عملکرد افتضاح- مسئل رسیدگی به این موارد کیه؟ یه بررسی ساده در این نیروگاه انجام بشه همه چی گندش درمیاد به قرآن- من خودم با بیست سال سابقه خواهرزادم که فارغ التحصیل مکانیک دانشگاه دولتی بود هیچ کاری نتونستم بکنم اینقدر که اطرافیان مدیرعامل و منابع انسانی پرسنل ناتوان و ضعیف جذب کردن - تو رو خدا چاپ کنین- اگه خواستین با یه پرس و جوی ساده میتونین حقیقت گفته های بنده رو دریابین
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
سلام مدیر خسته نباشید..میخواستم ازتون خواهش کنم شما که با وزارت و مسئولینش در ارتباط هستید بگید حداقل دفترچه رو نهایتا تا خرداد منتشر کنن ازمون رو هم اواسط تابستان که میخوام بگیرن این بین دوماه فرصت هست تا بشینیم بهتر بخونیم..بعضی مشکلات دارن گرفتاری دارن بعضیا منابع رو گم کردن یا ندارن و هزارجور مشکل دیگه..لااقل دفترچه زودتر منتشر بشه ازمونش رو هم هروقت خواستن بگیرن..اصلا هم دفترچه منتشر بشه هم ثبت نام کنن ازمونشو هم دو ماه دیگه بگیرن..یعنی نمیتونن همچین کاری کنن..همه چی که دست خودشونه.!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
سال گذشته شرکت های آب منطقه ای جذب بدون آزمون نخبگان داشتند و گفته شده بود که در آینده نزدیک شرکت های توزیع برق هم جذب نخبگان بدون آزمون خواهند داشت، کسی خبری داره از این قضیه؟
برق نیوز
نه استخدام نخبگان صورت نگرفت
در این خصوص پیگیری خواهیم کرد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
سلام .خسته نباشید.تاریخ دقیق برگزاری و آدرسش رو میتونید اعلام کنین ممنون میشم
برق نیوز
هنوز تاریخ دقیق مشخص نشده است
سعید خلیلی
Singapore
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
با سلام بنده رشته علوم و مهندسی اب گرایش سازه ابی بودم..پارسال عمران اب گرفت ولی رشته ما رو نگرفت...چرا؟؟؟
بنده الان ۴سال در شرکت خصوصی مشاورآب و فاضلاب قرار دادی ام
...آیا امسال امیدی هست رشته ما هم باشه؟؟؟آیا امتیاز داره بودن در شرکت خصوصی اب و فاضلابی؟؟؟؟؟
برق نیوز
بازم مشخص نیست. اینا هر سال تغییراتی دارند که ممکنه بگیرند
power
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
بنده سال قبل در ازمون استخدامی شرکت توزیع رشته برق قدرت شرکت کردم. با میانگین 37 مردود شدم. امتحانات استخدامی سخت تر از کنکور شده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
با سلام. اگر امکان دارد اطلاعات از درصد های دورس عمومی و تخصصی دعوت شدگان به مصاحبه ارائه دهید.
برق نیوز
درصدهای هر آزمون و برای هر رده شغلی و رشته و سهمیه فرق دارد
iii
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
فعلا که ما دوازده ماهه علاف شروع بکاریم برای توزیع کلا شرکتهای وابسته خوب نیستن اگر واقعا سواد دارید و دانشگاه خوب رفتید برق منطقه و آب منطقه عالیه این توصیه برادرانه منه منطقه ها (آب و برق)هم امنیت بیتشری دارند هم کارهاشون منظم تره
kiasaki
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
با سلام و عرض احترام
بنده کارشناس ارشد مهندسی برق کنترل هستم آیا میتونم برا آزمون برنامه ریزی کنم یا این آزمون فقط برای گرایش قدرته!!!!!!؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
برق نیوز
از همه گرایش ها می گیرند ولی قدرتی ها بیشتر استخدامی دارد. البته در یکی از ازمون ها یک گرایش را نخواستند ولی در بقیه آزمون ها از همه گرایش ها پذیرش وجود داشت
powerman
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
با سلام
رشته برق گرایش کنترل هم میتونن شرکت کنن؟؟
برق نیوز
مشخص نیست یک سال بوده یک سال نبوده
Mohsen
با سلام
برای رشته الکترونیک چطور؟
ایا برای انها هم ظرفیتی در نظر گرفته شده است؟
برق نیوز
بله
معمولا از این رشته هم می گیرند
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
باسلام.لطفا بگید که سهمیه بومی برا هر استان درنظر میگیرن یا نه؟
ناشناس
Spain
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
به نظر مي رسه نيازي به برگذاري آزمون نيست همه شركتها مثل برق ... عمل كنند معاون منابع انساني اين شركت برادر خود را كه در بخش خصوصي بود بدون هيچ دردسري به عنوان كار معين وارد شركت كرد و در يكي دو ماه ديگر هم با دادن يك پست سازماني مديريتي از خدمات ارزنده ايشان اسفاده خواهيم كرد اگر همه بدين شكل عمل نمايند تمامي مشكلات بزودي حل خواهد شد ان شا الله
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
با سلام خدمت مدیر و اعضا
خواهشا پیگیر بشین و زنگ یزنین و درخواست کنین برق گرایش ها الکترونیک هم بزاره دوستان مطمن باشین با پیگیری این اقدام عملی میشه من زنگ زدم گفتن درخواست ها زیاد شه میزارنش

شمارش
02181606450
تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۷
مدیر محترم سلام
یه خواهشی ازتون دارم این مطلب روبه گوش مسئولین برسونید کجای دنیا یه کارشناس با یه دکترا دریه آزمون یکسان رقابت میکنند؟
فاطمه
United States of America
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
باسلام
گرایش ارشد من مهندسی عمران- محیط زیست هست، پایان نامه من هم در مورد تصفیه فاضلاب هستش، در آزمون وزارت نیرو گرایش من هم جز موارد استخدامی هست؟
برق نیوز
در آزمون های قبلی از این رشته گرایش استحدامی وجود داشته است
محمد بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
باسلام دهه شصستی ها که سنشان بالای سی میشود باید یه کاری بکنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
سلام مدیر وقت بخیر و خسته نباشید..آقا خبری نشد از این وزارت خونه خواب آلود.!دفترچه رو کی منتشر میکنن.!؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
دوستان دلتون رو خوش نکنین برین سراغ کارایه دیگه درسته ادمین؟
برق نیوز
از چه لحاظ؟
این آزمون برگزار میشه و فرصت خوبیه اما به هر حال محدودیت داره و توصیه نمیشه زندگیتون رو بخاطر آزمون کنسل کنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
سلام
ادمین عزیز لطفا توضیح بدین شرکت های غیر دولتی ورارت نیرو برای افرادی که رشتشون برق و اب نیست جای مناسبی برای کارکردن هستش؟
و سوال دوم اینکه با توجه به اینکه قرارداد معین هستن ایا امنیت شغلی وجود داره؟
برق نیوز
امنیت شغلی دارند و محل کارش هم خوبه البته نمیدانیم منظور شما چیست؟ اگر در شرکتی که کارش تخصص شماست کار کنید بله بهتره ولی خیلی از رشته ها همه جا میتونن کار کنند
وحیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
سلام
منابع آزمون رو از کجا میتونم پیدا کنم؟ دفترچه راهنمای سال قبل و از کجا دانلود کنم؟
مرسی
برق نیوز
بله
محمودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
با سلام خدمت ادمین و دوستان.من خودم سال 94 استخدامیش قبول شدم و مصاحبه هم رفتم و مصاحبه ام خیلی بد بود کاری با این ندارم و رد شدم و خیلی خیلی افسرده هم شدم و حالا هم غصه شو میخورم هرروز خدا.من سر همین رفتم تهران و همین آقای مهندس کهپود رو ملاقات کردم و خیلی دلسوزانه راهنماییم کرد و یه راهنمایی هم کرد که بدردم خورد ولی نتیجه نداد باز.در کل واقعا انسان شریفی هستن و کمتر تو اداره جات انسان مسئول و شریفی چون ایشون پیدا میشه.اخیرا هم تماسی داشتم با ایشون باز هم به همون صورت بودن و راهنماییاشونو دریغ نکردن.بااینکه منو نمیشناختن و یادشون نبود.انشالله همیشه پایدار و سرافراز باشند.یه سوال داشتم از ادمین چرا هنوز که هنوزه نتایج و کارنامه ازمون 31 اردیبهشت 94 منتشر نمیشه.واقعا اینقدر عدم سازمان دهی و بی مسئولیتی در مرکز آزمون وزارت نیرو هست؟ و تعجبم بیشتر از اینه که چرا داوطلبان اون آزمون پیگیر نمیشن و نشدن.این حق ماست که بدونیم کارنامه مون در چه وضعیتیه؟واقعا متاسفم.همین
برق نیوز
در این خصوص ما هم پیگیری کردیم و پاسخ منطقی ندادند. قرار بود هم کارنامه منتشر شود و هم سوالات و پاسخ ها
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
با سلام
آیا وزارت نیرو هم برا دولتی و هم غیر دولتی امسال آزمون داره؟
برق نیوز
بله
فعلا برای غیردولتی ها برنامه دارند
ناشناس
Singapore
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
ﺳﻼﻡ ﺧﺪﻣﺘﺘﻮﻥ. ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻟﻄﻔﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ
ﺍﻃﻼﻉ ﺩﺍﺭﻩ ﺟﻮﺍﺑﻤﻮ ﺑﺪه(ادمین یا بقه کاربران سایت).ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﻟﻄﻔﺘﻮﻥﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﯿﺸﻢ . ﺳﻮﺍﻟﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺑﺮﻕﻗﺪﺭﺕ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﺩﺭ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺨﺎﺑﺮﺍﺕ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺍﯼ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﯾﺎ ﺍﺭﮔﺎﻧﻬﺎﯼ ﺯﯾﺮ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻧﯿﺮﻭ
ﻣﺜﻞ ﺗﻮﺯﯾﻊ ﯾﺎ برق ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺍﯼ؟ﺍﺯﻫﻤﻪ ﻟﺤﺎﻅ ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﻣﺰﺍﯾﺎ ﻭ … .ﻟﻄﻔﺎ ﺑﺎ ﺟﺰﯾﯿﺎﺕ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﮐﻨﯿﺪ. ﻣﻤﻨﻮﻥ.
برق نیوز
قاعدتا در شرکت های توزیع و برق منطقه ای بهتره چون مرتبط تر و امکان پیشرفت و بهره برداری بیشتری دارد
از نظر حقوق و مزایا هم در حالت مشابه به هم نزدیک هستند و اینقدری اختلاف ندارند که بخاطر حقوق، آینده کاری اش را تحت تاثیر قرار دهد
Amiri
United States of America
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
با سلام من پدرم جانباز ٢٥ درصد هست كارداني رشته برق الترونيك دارم و الان دانشجوي كارشناسي هستم و سي سال دارم
سوالم اين بود كه ايا ميتونم تو اين ازمون شركت كنم من!؟يعني راهي يا استثنايي برا ماهايي كه دانشجو هستيم نيس؟؟و اگر كارداني نخواستن نميتونم شركت كنم؟؟
برق نیوز
می توانید با مدرک کاردانی ثبت نام کنید البته اگر استخدام کاردانی در این آزمون باشد. در خصوص سن هم سوابق شما و یا رزمندگی پدرتان مشکل را حل می کند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
سلام مدیر خسته نباشید...آقا بنظرتون هفته بعد شنبه یا در طول هفته امکان تحرکی از وزارت نیرو میره یا نه.!!؟؟ مثلا همزمان با انتشار دفترچه ازمون فراگیر , اینا هم بخوان دفترچه منتشر کنن یا مثلا چند روز بعدش .!؟؟
برق نیوز
نه فعلا برنامه ای نیست تا تابستان
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
سلام
عرض خسته نباشید
ادمین خواهش میکنم شما که دسترسی دارید یه اطلاع دقیقی از تاریخ ثبت نام و برگزاری بگیرید
ب شخصه چندین ماهه منتظر این آزمونم ..
برق نیوز
گرفتیم همین خبر
دیگه تا تابستان خبر جدیدی ندارند ولی از الان باید آماده باشید چراکه ممکنه یکماه ثبت نام و آزمون انجام شود
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
سلام ادمین
من کارشناسی برق الکترونیک و کارشناسی ارشد برق قدرت دارم
باید تو آزمون فقط کد شغلهای قدرت انتخاب کنم یا میتونم کد شغلهای الکترونیک هم انتخاب کنم ( امکانش هست؟) با تشکر
برق نیوز
هر کد شغل یک سری رشته گرایش را قبول می کند اگر رشته گرایش شما با کدشغل مطابقت نداشته باشد خود سیستم ثبت نام خطا می دهد
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۵
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم واسه رشته برق قدرت چه دروس تخصصی میاد؟عمومی هم میاد اصن؟من بار اوله میخوام شرکت کنم ممنون میشم جواب بدید.
برق نیوز
بله عمومی هم هست
دروس تخصصی معمولا ماشین، مدار، بررسی، الکترومغناطیس، ریاضیات و..
منصاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
باسلام وخسته نباشید به خودم اولا اینکه مدرک لیسانس اش ادم بگیره همه جا کار هست ثانیا این ... ها چیه که میگند باید ازمون بده
به خاطر یک لقمه نون ازمون استخدامی و این مسخره بازی ها گذاشته ... که توی این کشور ابر ثروتمند این ادعاها و گدا بازی ها درست کرده
مهرانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
با عرض سلام وخسته نباشید
من خودم کارمند سازمان آب هستم با قرارداد شرکتی رشته تحصیلیم کارشناسی حسابداری بازرگانی هست
سن28سال
چه کتابهایی مد نظرتونه از الان شروع کنم به خوندن
خواهشا جوابمو بدید
ناشنای
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
سلام پذیرش برای خانم هایی ک برق قدرت خوندن هم داره ؟
برق نیوز
بله داره
ناشناس
همین خانوما مارو بدبخت کردند. پارسال رقیبم یه خانوم بود که قبول شد. امیدوارم که خیرشو نبینه
fateme21
Iraq
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
سلام
من دكتراي برق دارم ميخونم و دفترچه استخدامي اموزش پرورش رو خوندم كه فقط مرد ميخواست!
ايا در مورد وزارت نيرو هم همينطور هست اگه اره كه وقتم رو تلف نكنم
ممنون ميشم اگه پاسخ بدين
برق نیوز
وزارت نیرو هم مرد بیشتر می خواهد ولی اینطور نیست که فقط مرد بخواهد و بخشی از استخدامی اش مربوط به خانم هاست
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۱
باسلام خدمت ادمین عزیر یک سوال داشتم من نیروی پیمانی آب وفاضلاب شهری با17سال سابقه کار و مدرک فوق دیپلم حسابداری و38سال سن آیا می توانم در این آزمون شرکت کنم باتشکر
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵
باسلام خدمت ادمین عزیر یک سوال داشتم من نیروی پیمانی آب وفاضلاب شهری با17سال سابقه کار و مدرک فوق دیپلم حسابداری و38سال سن آیا می توانم در این آزمون شرکت کنم باتشکر
برق نیوز
سال گذشته تا سن 40 سال به شرط داشتن شرایط افزایش سنی می توانست در آزمون شرکت کند. امسال باید ببینیم شرایط تغییر می کند یا نه
ارام
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
خواهش میکنم از دوستان یا ادمین به گوش مسولین برسونید عدالت در گرایش های برق رعایت کنند. چرا من با ارشد مهندسی برق گرایش الکترونیک تا حالا نتوستم در ازمون های وزارت نیرو شرکت کنم!!!!!!چرا فقط گرایش قدرت در دفترچه ازمون هست و فقط مرد!!!!!!!!
برق نیوز
سلام
چون اکثر کارهایی که در وزارت نیرو در سطوح تولید و توزیع و انتقال برق انجام می شود در حیطه گرایش قدرت می باشد.
البته در برخی پست ها نیاز به مهندس الکترونیک نیز وجود دارد ولی نسبت به گرایش قدرت کمتر است.
محمدتقی
France
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
سلام .
من فوق لیسانس برق قدرتم اولین بارمیخوام شرکت کنم سی سال سن دارم ایاسنم میخوره به ازمون واینکه چه سوالاتی یاتستی یاکتابهای بایدبخون که دربیام ایالینک این سوالات که هفتادوپنج هزارتومنه یاچهل هفت تومانه باید هردوش بگیرم بخونه یاچیزهای دیکه ای هم هست.
ممنون میشم راهنمایم کنید
برق نیوز
سلام
بله احتمالا شرایط سنی را شما خواهید داشت.
شما باید به تست زنی در دروس تخصصی مانند مدارهای الکتریکی، ماشین، بررسی سیستم های قدرت و ... مسلط باشید.
پکیج نمونه سوالات ما برای آمادگی بیشتر برای آزمون استخدامی است و منبع اصلی نیست.
با مطالعه این پکیج، می توانید با نحوه سوالات آزمون وزارت نیرو آشنا شوید.
محمدتقی
France
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
سلام .
من فوق لیسانس برق قدرتم اولین بارمیخوام شرکت کنم سی سال سن دارم ایاسنم میخوره به ازمون واینکه چه سوالاتی یاتستی یاکتابهای بایدبخون که دربیام ایالینک این سوالات که هفتادوپنج هزارتومنه یاچهل هفت تومانه باید هردوش بگیرم بخونه یاچیزهای دیکه ای هم هست.
ممنون میشم راهنمایم کنید
برق نیوز
بله به سنتان می خورد
اگر صرفا میخواهید در ازمونی که سنجش برگزار می کند همین بسته با هزینه کمتر را بخرید و اگر تصمیم دارید در دیگر آزمون های وزارت نیرو هم شرکت کنید هر دو پکیج مناسب هستند
faeze
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
سلام و خسته نباشين
اين استخدامي مربوط به نيروگاه برق هم ميشه؟
يا فقط شركت توزيع هست؟
برق نیوز
قراره برای نیروگاه ها هم استخدامی داشته باشند
ناشناس
Singapore
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
سلام.اگه کسی در ارگان دیگری به صورت پیمانی 10 ساله مشغول به کار باشد آیا میتواند در آزمون استخدامی وزارت نیرو شرکت کنه؟بعد از قبولی تکلیف چی میشه؟آیا ارگان مبدا اجازه میده که از اونجا بیایم بیرون و در ارگان مقصد مشغول به کار شویم؟خواهشا جواب بدید سوالاتمو خیلی ممنون.