کد خبر: ۴۰۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
در آیینی که با حضور عبدالرسول پیشاهنگ معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و توکلی مدیر کل حراست و امورمحرمانه این صنعت در نیروگاه رامین برگزار شد، مدیرعامل جدید و عضو هیئت مدیره این نیروگاه معرفی و از خدمات ناصر محمدی مدیر عامل پیشین این مجموعه صنعتی تقدیر شد.

به گزارش برق نیوز؛ در آیینی که با حضور عبدالرسول پیشاهنگ معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و توکلی مدیر کل حراست و امورمحرمانه این صنعت در نیروگاه رامین برگزار شد، خلیل محمدی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این نیروگاه منصوب و از خدمات ناصر محمدی مدیر عامل پیشین این مجموعه صنعتی تقدیر شد.
 
عبدالرسول پیشاهنگ معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور ضمن تقدیر از خدمات شایسته ناصر محمدی مدیر عامل پیشین این نیروگاه اظهار داشت: استان خوزستان سرزمین مقدسی است که شهدا و ایثارگران زیادی را در خود دیده و خرسندیم که نیروگاه رامین طی ۴۰ سال فعالیت مستمر خود توانست با تولید این انرژی انرژی حیاتی نقش مهمی را در ایجاد و توسعه زیرساخت های استان خوزستان ایفا نماید. وی نیاز شبکه سراسری برق کشور در همه فصول سال به تولید برق این نیروگاه را نشان از اهمیت این مجموعه تولیدی در صنعت برق دانست و گفت : در فصل تابستان و پیک مصرف برق در شرایطی که اکثر نیروگاه های برق آبی از مدار خارج می باشند به نیروگاه رامین فشار مضاعفی وارد می شود و به همین دلیل همیشه قدردان تلاش ها و همت والای کلیه کارکنان و مدیران این مجموعه هستیم.

پیشاهنگ با اشاره به تخصص ها و تجارب ارزشمند کارکنان نیروگاه رامین در بخش‌های مختلف از پتانسیل این نیروگاه به منظور ایجاد یک مرکز آموزشی- تخصصی در صنعت برق کشور خبر داد و افزود : کشورهای غربی همواره سعی نمودند کشورمان را در همه زمینه‌ها مورد تحریم خود قرار دهند و ما نیز سعی نمودیم با تلاش و تمرکز بر استعدادها و توانمندی های خود ، نیازها و چالش های فنی - مهندسی در صنعت برق را مرتفع نماییم.معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی و اعتماد به تولیدکنندگان داخلی و شرکتهای خدمات مهندسی ایرانی را مهمترین راه برون رفت و کلید توسعه و پیشرفت کشورمان به ویژه در صنعت برق دانست و بر اهتمام مدیران و کارکنان خلاق صنعت برق در این خصوص تاکید نمود.

پیشاهنگ ضمن آرزوی موفقیت برای خلیل محمدی مدیرعامل جدید این نیروگاه ، قانونمداری ، تعامل با مسئولان استانی ، مشورت با مدیران صنعت برق ، صیانت از محیط زیست، افزایش سطح آمادگی واحدهای تولید برق ، کاهش خروج های اضطراری واحدهای تولید برق و همچنین بهبود راندمان واحدهای نیروگاهی را مهمترین برنامه و انتظار خود از مدیریت جدید عنوان نمود.

ناصر محمدی مدیرعامل پیشین نیروگاه رامین نیز به ارائه گزارشی از دستاوردها ، وضعیت واحدهای تولیدی، اقدامات انجام شده و پتانسیل این نیروگاه در بخش های مختلف پرداخت . وی ضمن تقدیر از همکاری و همدلی مجموعه نیروگاه رامین، تولید پایدار این انرژی حیاتی را مرهون همت و تلاش کلیه کارکنان و مدیران این نیروگاه دانست و با اشاره به پتانسیل این نیروگاه اظهار امیدواری نمود با حضور مدیریت جدید شاهد بهبود عملکردها ، تولید پایدار انرژی برق و استمرار خدمت رسانی به مردم باشیم.

خلیل محمدی مدیر عامل جدید این نیروگاه ۱۸۵۰ مگاواتی نیز به بیان اهداف و برنامه‌های خود به منظور تقویت این نیروگاه پرداخت و اظهار داشت و با یادآوری مسیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسئولیت پذیری و تعهد به آرمانهای کشور عزیزمان اظهار داشت: خدمت در سرزمین خوزستان که یادآور حماسه و ایثار ملت شریف ایران اسلامی است آرزو و توفیقی است که نصیب اینجانب شده و امیدوارم با همت همدلی وهمکاری همه مجموعه نیروگاه رامین بتوانم دین خود را به این سرزمین و مردم آن ادا نمایم.

وی برنامه ریزی هوشمندانه و استراتژی و مبتنی بر دانش و تخصص را مهمترین رویکرد خود به منظور تحقق رسالت این نیروگاه دانست و با اشاره به پتانسیل بالای سرمایه‌های انسانی و تجارب ارزشمند تلاشگران نیروگاه رامین اظهار امیدواری نمود با تدوین افق‌های هدفمند و استفاده حداکثری از توانمندی ها و پتانسل بالای آنان شاهد بهبود نقاط قوت و رفع چالشهای این مجموعه در صنعت برق کشور باشیم.
.
گفتنی است خلیل محمدی مدیرعامل جدید نیروگاه رامین  بیش از این نیز معاونت فنی مهندسی و عضویت هیئت مدیره نیروگاه شازند را عهده دار بود.
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
1
لطفا تکلیف شرکت تولید نیروی برق شهید رجایی هم مشخص کنین بیش از یکساله بدون مدیر هستش نه مدیر مالی داره نه معاون مالی و نه مدیرعامل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
مبارک است انشا..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
انتصاب آقاي مهندس خليل محمدي يكي از مديران خوب ، تلاشگر وفهيم را تبريك عرض مي كنم.براي ايشان آرزوي سلامتي توام با موفقيت دارم.
یار قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
با سلام . ضمن ارزوی موفقیت برای همه انسانهای بزرگواری که همواره در جهت رفاه حال همکاران خود ثابت قدم و پرتلاش هستند . با عنوان یک همکار قدیمی برای اقای مهندس خلیل محمدی آرزوی توفیقات روز افزون را دارم . همچنین امید وارم حضور این بزرگوار برای همکاران محترم نیروگاه رامین پر از خیر و برکت باشد .
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
آقا این مهندس محمدی رو ما اززمان دانشگاه میشناسیم
فردی فعال ، مخلص، درسخوان ، باصداقته
آرزومند موفقیت برای ایشان
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
آقا این مهندس محمدی رو ما اززمان دانشگاه میشناسیم
فردی فعال ، مخلص، درسخوان ، باصداقته
آرزومند موفقیت برای ایشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
براي جناب مهندس خليل محمدي كه از مهندسين خوب صنعت برق مي باشد ارزوي موفقيت وانشالله با كمك همه مجموعه نيروگاه وپشتوانه شركت هليدينگ و استان منشا بهبود در نيروگاه رامين باشد و لازم است از خدمات جناب مهندس ناصر محمدي نيز كه قطعا متشا بهبود فرصتهايي متناسب با دوره مسوليت برده تقدير وتشكر وارزوي سلامتي نماييم و همواره بايد مجموعه بدانيم كه موفقيت وبهبود محصول مشاركت وتلاش مشترك همه اجزا يك سازمان و صرفا انجام وظيفه هر يك در مسوليتي است كه بدان اشتغال دارد و بدون نشاركت وپشتوانه نبايد هيچگاه انتظار موفقيت را داشت. وتجارب ان نيروگاه مبين اين موضوع است كه فضاي مشاركت همه در جهت كمك به مديريت بايد گسترش يابد واگر قبلا نبوده ويا كمتر بوده بمنظور ارتقا و چشم انداز اتي ساختار تيازمند تغيير نگرشها ومشاركت همه ميباشد وقطعا با تغيير نگاه ونشاركت قطعا منافع متوجه همه پرسنل خواهد بود انشالله محقق ورشد وشكوفايي ان تيروگاه با كمك همه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
این بنده خدا را هم آن عناصر خودسر نیروگاه رامین که داعیه مالکیت بر نیروگاه را دارند و تا سهمشون تامین نشود بیکار نمیشینند نابود خواهند کرد. تجارب مدیر عامل های پیشین نیروگاه رامین موید این نکته است. ناصر محمدی آدم سالمی بود که باج نداد
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
در رابطه با مهندس ناصر محمدي مديرعامل قبلي نيروگاه رامين بايد گفت كه ازنظر شاغلين در نيروگاه كارنامه بسيارضعيفي در نيروگاه داشته است و اولين مديري است كه دوره دو ساله مديريت را تمام نميكند
به اين دليل به مهندس خليل محمدي ميگوييم اگر ميخواهي در نيروگاه موفق باشي و نظر كاركنان را با خود همراه كني و موفق باشي معاونت مالي و معاونت توليد نيروگاه را تعويض كنيد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
تغييرات مديريتي زرد هنگام در نيروگاه نيازمند. واكاوي جدي است و اگر تحليلي صحيح از اين تغييرات وعوامل موثر بر ان صورت نگيرد ضمن انكه هم براي نيروگاه وهم استان خوزستان كه سرزمين مقدس است وهم براي شركت برق بسيار نگران كننده و با شناخت موارد ومشكلات است كه مي تواند نيروگاهي كه از لحاظ قدمت وتكنولوژي شرقي و اقليم محيطي و منطقه اي متفاوت از ساير نيروگاهها و هم از جهت پرسنلي واثرات ان بر عملكردتوليد ومديريتي مي باشد. چشم انداز بهتري را بخصوص در شرايطي كه تجديد ساختار از توانير به برق حرارتي كه شناخت بسيار كمتر از توانير قطعا دارد و همچنين كشور تيز در مرحله گذار از مناصباتي. ميباشد لذا براي بزرگترين نيروگاه حرارتي جنوب شناخت. و پيشگيري جهت حفظ ارزشها ي ساختاري ومنابع بسيار مرثر است چرا كه تغييرات زود هنگام مويد عدم شناخت و برنامه ريزي صحيح در جهت بهبود اينده در جهت تامين منافع متقابل سازمانها و پرسنل مي باشد ونيروگاه رامين نيز كه از ان به دانشگاه تعبير ميشد الان از حالت دانشگاه فني ببايد به داتشگاهزعلوم انساني و مديريتي تبديل گردد بهر جهت انشالله همه در جهت بهبود اوضاع وشرايط با درك اساسي از اهداف ومنافع مشترك و حفظ كرامات وتكريم همه منابع انساني بصورت واقعي براي هر چه بهتر شدن با هم. در انجام مسوليتها كوشا و تلاش گر باشيم
كريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
متاسفانه عملكرد بسيار بد مدير عامل قبلي چه از لحاظ پرسنلي چه از لحاظ فني واحدهاي نيروگاه باعث تغير مدير شده و اميدواريم جناب اقاي مهندس خليل محمدي طبق اظهارات دوستان در رابطه با سابقه و اخلاقشان با تغيرات در كابينه مديريت كارنامه روشني از خودش در نيروگاه رامين به جا بگذارد . انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
با سلام خدمت همه همکاران زحمتکش نیروگاه رامین. واقعاً آدم می مونه که توی نیروگاه رامین چه میگذره؟ چرا نیروهای زبده و شناخته شده اش دل می کنند و از این نیروگاه بزرگ و ملی به جاهای کوچک دیگه کوچ میکنند؟ مدیران عاملی که در جند سال گذشته در این نیروگاه مسئولین بعهده گرفته اند آیا بررسی شد آیا موفق بودند نبودند از چه ابزاری استفاده کردند شما اگر نیروهای لازم را نداشته باشی بیل گیتز هم باشی موفق نخواهی بود. در حال اکنون سیستم منابع انسانی نیروگاه از مدیرعاملی وضعیتش خرابتر است. معاونت مالی بیسواد و بی مسئولیت، معاون مهندسی فرصت طلب و بی صلاحیت، معاون منابع انسانی بی دغدغه و نون به نرخ روز خور مدیر منابع انسانی سودجو و اهل بخیه، روابط عمومی حاشیه ساز و بیمار و بی شخصیت و .... همه و همه دست بدست هم دادند تا این نیروگاه به وضع فلاکتبار کنونی دچار شود. این مهندس پیش آهنگ کیه هر وقت دلش خواسته یک نفر را پرت کرده رامین اصلا کسی بقکر نیست ما پرسنل چه میکشیم. چرا نیرویی که از نیروگاه هیچ نمی دونه از اراک آوردن تا نیروگاه را داغون کنه و بره؟ این همه آدم توانمند و تحصیلکرده و دکتر و مهندس توی نیروگاه بود کجا رفتند؟ قدرشان را ندانستند کجا رفتند؟ چرا اینهمه مشاول یا به اصطلاح مشاور داره این نیروگاه؟ ما پرسنل عادی چه گناهی کردیم که باید تاوون ندانم کاری آقای پیش آهنگ را بدهیم؟ نماینده مجلس کجاست؟ رئیس اطلاعات استان کجاست؟ استاندار کجاست؟ چرا بررسی نمی کنند چه اتفاقاتی در رامین افتاده؟ یک عده توی نیروگاه رامین دنبال حاشیه درست کردن برای هر مدیر عاملی هستند این افراد یک روز ماهشهر هستند یک روز اهواز هستند یک عده بیکار هستند که کارشون در روز نوچه بازی است خان و خانی روی صندلی می نشینند چای قند پهلو می اندازند بالا و به ریش پرسنل می خندند. ما هر روز استرس و تنش داریم. بابا یک بار کار این نیروگاه را یکسره کنین می خواهید بفروشیدش بفروشید می خواهید نگه دارید درست نگهدارید. دارید حراجش میکنید آقای مسئول برق نیوز من نمیدونم اسمتون چیه تو رو خدا به بالا انتقال بدید داره نیروگاه نابود میشه این آقای پیش آهنگ کیه ما که کارگریم نمیدونیم ایشان کیه ولی میگن اون نفرات را مدیر عامل میکنه پس چرا نیروگاه رامین را داره خراب میکنه؟ تورو خدا حرف من را بعنوان یک کارگر منتقل بکنید. ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
من از پرسنل قدیمی نیروگاه رامین هستم با شناختی که از مهندس ناصر محمدی دارم انسان والایی است که به هیچ وجه اهل باج دادن و رانت نیست و با توجه به سمتی که آقای پیشاهنگ به فرزند خواهرشان دادن (مدیر عامل لوشان ) مطمئا هستم به بحث صلاحیت داشتن در کار نبوده است
پاسخ ها
همکار از نیروگاه شهید رجایی
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام ، در تعجبم که خدماتی که آقای پیشاهنگ به صنعت برق کردند رو فراموش میکنید این نشان میدهد که شما از صنعت برق نیستین وگر نه بزرگان صنعت برق را تخریب نمیکردین.
تا آنجایی که من اطلاع دارم پیشاهنگ شیرازی هستند و هیچ نسبتی با مدیرعامل لوشان ندارند شایعه شده متاسفانه، آقای شجاعی که قبلا جانشین آقای فرهور در نیروگاه شهید رجایی (که واقع برند شده در صنعت برق ایران ) بودن و کل کارهای نیروگاه شهید رجایی را ایشان مدیریت میکردند و محبوبیت خاصی هم داشتند جهت اطلاع عرض کنم که ایشان اهل سربند اراک هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
سلام آقای مهندس خلیل محمدی
با عرض تبریک به استحضار می رساند تا معاون مالی رامین عوض نشه بیل گیتس هم مدیرعامل بشه بی فایده اس
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
با سلام
تمامی نظرات را با دقت و وسواس خاصی مطالعه کردم برداشت اینجانب از اوضاع نیروگاه رامین اهواز این است که اولاً با بی تدبیری برخی مسئولین امر خلیفه کشی باب شده و دیگر اینکه حاشیه نیروگاه بر متن غلبه کرده
بر خلاف نظر یکی از دوستان که ادعا کردن آقای مهندس خلیل محمدی سواد نیروگاهی ندارن باید عرض کنم که در وزارت نیرو کمتر کسی مثل ایشان مسلط به مباحث فنی نیروگاه ها داریم .
از طرفی تسلط ایشان به قوانین کار و امور اجتماعی نیز در نیروگاه شازند اراک زبانزد بوده و هست .
سالهاست که با ایشان در نیروگاه شازند اراک همکار هستم و با اخلاق ایشان آشنایم.
هر کسی اهل کار نیست به فکر یه کار بیرون نیروگاه باشه
همکار رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
1
هر روز از خواب بلند میشیم انتظار داریم یک اتفاق بد توی نیروگاه رامین داشته باشیم. این چه شرکتی است که تصمیمهاتی که برایش میگیرند از سر نابود کردنش است. من با آقای محمدی مدیرعامل قبلی موافق نبوده و نیسم اما ایشان هنوز مدتی نبود که مدیر عامل شده بود چرا برق توبلید حرارتی عوضش کرد ؟ آقایی که در تهرران نشستی و برای نیروگاه رامین تصمیم میگیری مشکل نیروگاه رامین عوش کردن مدیر عامل نیست مشکل رامین نگاه شما به این نیروگاه است. من قبول ندارم که نیروگاه رامین نیروهای خوبی داشته اگر نیروهایی داشته است چرا اجازه دادند از نیروگاه بروند یا چرا نیروهایی که از این نیروگاه رفتن را ملزم نمیکنند برگردند و آنحا را اداره و درست کنند. خوزستانی زیاد داریم که می توانند مشکل مدیریت این نیروگاه را حل کنند چرا رفتید از اراک آدم میارید نیروگاه رامین دانشگاه نیروگاه ها ست. علاوه بر این همه نیروگاه می دوانند که مدیر عامل چرا عوض شد. چرا مدیر عامل جوان اجازه عوض کردن مدیر حراست را نداشته باشمند. مدیر مالی بچه خوبی بود اما چرا عوض شد؟ برعکس ... باید که هیچ کش چشم دیدنش را نداره. همه نشستند برای مدیر عامل خط و نشان میکشند آقایی که یک پا دارد و هر روز یک طرف و یک شرکت است چرا ول نمیکنید برادر؟ چرا سهم خواهی میکنن باند برای خودشان تشکیل داده اند یک عده هم نوچه جمع کرده اند. یک گروه دیگر هم که ادعای ... دارند و پرسنل ر ا تحریک هم میکنند. اگر برق تولید حرارتی نجنبد این نیروگاه بزرگ که بحق قلب تپنده صنعت برق است نابود خواهد میشد. ما گفتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
0
جواب این همکار رامینی را خوب می دانم اما روی صحب من با آقای دکتر پیشاهنکی مدیر عامل برق حرارتی مادر تخصصی است. همه ما کارکنان رامین می دانیم مشکل نیروگاه کجاست اما تهران نشینها نمی دانند و همین ندانم کاری نیروگاه رامین را نابود کرده. نظر پرسنل در مورد مهندس ناصر محمدی بد نبود ولی ایشان جسارت لازم برای حل مشکلات رامین را نداشت و درگیر دانشگاهش هم بود و مشورت خوبی هم بهش ندادند. من کارشناس با حدود 15 سال سابقه میدانم برای حل مشکل رامین چکار باید کرد اما آقای ناصر محمدی و برق حرارتی نمی داستند یا نمیخواستند بدانند. من حرف شما را قبول ندارم. نیروهای خوب و متخصصی در نیروگاه بودند که رفتند به استانهای دیگر و به شرکتهای دیگر منتقل شدند کلی نیروی پا در هوا و بیکار و به اصطلاح مشاور هم در نیروگاه داریم مشکل حالای رامین نبودن تخصص انسانی و دلسوزی است. چرا مشکل مالی نیروگاه را حل نمیکنند تغییراتی که در نیروگاه رامین رخ داده اصلاً درست نیست. چرا معاون مالی بی خاصیت و صلاحیت را عوض نمی کنند اما مدیر مالی را برداشتند. بین همکاران شایعه انداختند که آقای ناصر محمدی مدیر حراست را بدون هماهنگی با بالا و تهران بدلیل مخالفت با عذل مدیر مالی برداشته. مگر چنین چیزی هم میشه؟ من که یک کارشناس ساده هستم باورم نمیشه. حالا خدا کنه این آقای محمدی اراکی که مثل انار سر بسته است و معلوم نیست چطوریه خوب از آب در بیاد. آقای خلیل محمدی آقای دکتر پیشاهنگ مشکل نیروگاه رامین انسانی است پول نیست بخدا مشکلش زیاده طلبی برخی آقایان است که از سه تا مدیر عامل قبلی دارند سهم خواهی می کنند و تمام هم نشده. یک روز اهواز یک روز ماهشهر یک روز دفتر تهران! ضمناً تا این شرکت مدیریت تولیدی که بالای سر رامین گذاشته اند و یک مشت آدم بیسواد و بی عرضه و در پیت در آن کار میکنند و بفکر مشکلات مالی نیروگاه نیستند. براشته یا عوض نشه مشکلات رامی هم حل نمیشه. بنظر بنده مدیر عامل جدید آقای مهندس خلیل محمدی باید با مدیر عاملهای قبلی مخصوصاً مهندس عین اله صالحی یا دکتر صالحی معاون بازنشسته چند سال قبل که زمان آنها ما مشکلی نداشتیم مشورت کنه و با کمک برق حرارتی از نیروهای زبده داخل و بیرون نیروگاه استفاده کنه اما اولین تغییر باید معاون بی صلاحیت مالی باشه بعدش هم روابط عمومی و منابغ انسانی و معاون مهندسی.. باشد. ما کارکنان باید فقط تحمل کنیم کاری که از دستمون ساخته نیست. یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
0
نيروگاه رامين با توجه له تكنولوژي وموفعيت جغرافيا ومنطقه اي ان بسيار حايظ اهميت براي استان وكشور است و نوع تغييرات در داخل ان نشان از عدم شناخت واستراتژي براي اينده است و تا مشكلات ان كاملا احصا نشود موفقيت كمتر حاصل است والبته اين را هم بايد اضافه كرد كه گاهي نگاه ومناسبات داخلي در ايجاد مشكلات واقعي بصورت پيدا ونهان انچنان شدت مي يابد كه ترسيمي از بهبود را ناممكن مي نمايد اگر چه واقعا اينطور هم نيست و اندك افرادي از درون نيز كه هنوز تصور تقويت باندي در جهت مخالفت دارند بايد بپذيرند نيروگاه متعلق به يك استان وملت است و براي نيروگاهي با تكنولوژي سخت و همكاران كوشا انها هم بايد به موفقيت گروهي بواسطه منافع مشترك موضوعات را علمي و الهي بپذيرند چرا كه مهم نيست ظاهر انها چه نمودي دارد بلكه نهان انها از منظر الهي واقعا موجبات خسران است وبنابراين هم رويه ها بايد تغيير كند وهم به كيفيت بهبود مشاركت كنند و از جهت بيرون هم همه مسولين مرتبط همان نكاه نيروگاههاي ديگر را به رامين داشته باشند ويكبار از دنبال بهبود ان هستند (البته نبايد الان هم فكر شود بد است )يكبار وفقط يكبار انچه را ميتواند عوامل تفاوت در رامين با ساير نيروگاهها باشد هم از زبان مجموعه رامين در تمام سطوح وهم خاستكاه بالا دستي و انچه مشكلات است بررسي قطعا موجبات بهتر شدن وهدف گذاري حال واينده براي اين نيروگاه بزرگ كه طييعتا ادمهاي بزرگ هم دارد خواهد بود والا بدون ان انتظار فرج از مديريت جديد هم عبث خواهد بود
فرزند خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
0
0
سلام بر همگی من کامنتهای پذسنل را خواندم و از برق نیوز بخاطر انتشار کامنتهای همکاران تشکر می کنم. اما نکته ای که می خواهم مطرح کنم اینه که چرا هر بار می خواد تغییری در نیروگاه بزرگی در حد مدیرعامل در رامین صورت بگیرد دست نیاز به خارج از استان دراز می شود؟ قبل از آقای مهندس ناصر محمدی فردی از بندر عباس بعنوان مدیر عامل آوردند که اگر چه انسان بدی نشان نمیداد اما مدیر عامل خوبی نبود و اتفاقاتی افتاد که نباید می افتاد. نتایج رفتارهای اشتباه ایشان را مدیر عامل بعدی بدوش کشید که آن شد که می بینیم. در حال حاضر در نیروگاه و بیرون آن افراد رامینی زیادی داریم که میتوانستند مدیر عامل شوند استادان دانشگاه با مدارج بالای تحصیلی و تجربی هم هستند اما به خاطر غفلت نیروگاه ازشان دعوت نشد. من کارمندم معمولی هستم اما میدانم مشکل نیروگاه کمبود پول و رفتارهای اشتباه افرادی است که حدود 20 سال است در رامین حاشیه درست میکنند. در سمت های مختلفی هم بوده اند اما تا نیروگاه را تقدیمشان نکنند ول نمی کنند. آقای دکتر پیشاهنگ برق حرارتی کشور هم دقیقا می دانند در رامین چه میگذرد اما کاری از دستشان بر نمی آید چون باید جواب نماینده ها و بالاتر را بدهند. الآن جو بدی در نیروگاه درست شده شخص توانمند و سالمی هم در کنار مدیر عامل نیست که بهش صادقانه کمک کنه اما آنچه که مشخص و واضح است آقای مهندس خلیل محمدی باید دست به تغییرات بزرگ و زیادی بزند والا نیروگاه همینطور ادامه می ددهد تا از داخل نابود بشود. درتمام سمتها ما نیاز به چابجایی داریم. اولین جابجایی باید معاون مالی و پشتبانی باشه که در حد نیروگاه نیست یک مدیر مالی توانمند هم باید از بیرون آورده شود معاون تولید هم در حد سمتش نیست و البته معاون منابع انسانی که بنظر اکثر پرسنل باید فوراً عوض شود. والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
0
0
آقای برق نیوز که اسمتون را بلد نیستم اما میدونم حرفهای پرسنل رامین و ناراحتیهاشون اهمیت میدید و چاپ می کنید لظفا اینها را به آقای پیشاهنگ مدیر عامل برق تولید حرارتی منتقل کنید. ما پرسنل پیمانکار هر روز استرس داریم که وضعیتمان چه میشه. آیا کسی بفکر ما هست؟ مدیرای فعلی رامین هیچکدام بفکر نیروگاه نیستند فقط فکر خودشان هیتند مدیر عامل قبلی آدم خوبی بود ولی کاری براما نکرد چند نفر هم کنارش بود که در حد نیروگاهی رامین نیستند ما از مددیر عامل جدید می خواهیم تغییرات بدهند در معاونین و مدیران و کسانی آورند که تئوانایی ئ تحربه خوب دارند. ما سالهاست در رامین کار میکنم اما بعد از زمان مهندس احمدی و مهندس صالحی و مدیراشون روی خوش ندیدیم.کاش دوباره بیان همیشه ورزش میکردیم خوشحال بودیم اما چند ساله دیگه همش استرس داریم. نگذارید نیروگاه خراب شود. همین را از مدیر عامل چدید می خواهیم
تولید برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
با سلام
شکی وجود ندارد که پاسخ تعریف و تمجید از شجاعی را خودش نوشته است چون حتی یک نفر از پرسنل نیروگاه شهید رجایی حتی خود مهندس فرهور نیر چنبن اعتقادی راجع به توانمندب شجاعی ندارو که بدون طی مراحل لازم و با اعمال نفوذ پیشاهنگ نگهبان منافع در حیاط خلوت جدید باند مادر تخصصی تولبد در لوشان شده است
همکار از نیروگاه شهید رجایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
باشد که خداوند خود قضاوت کند، متن بالا رو من نوشتم که در نیروگاه شهید رجایی کار میکنم و قسم جلاله می خورم که هیچ نسبت و ارتباطی جز همکار قبلی با مهندس شجاعی ندارم، اینم بگم تا بیشتر بسوزید که خیلی حسودین و تفکر جهان سومی دارین علاوه بر مهندس شجاعی مهندس دیناروند هم تربیت شده نیروگاه شهید رجایی هستند که با شایستگی مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح شدن، و به زودی همکار دیگرمون هم میفرستیم اهواز تا نیروگاه رامین را متحول کنیم لطفا تا از چیزی مطمئن نیستید به زبان نیارید عمر انسان کوتاهه و فردا باید محضر حق تهمتتان را جوابگو باشین
تولید برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
با سلام
متنی که در حمایت از شجاعی نوشته شده نشاندهنده ان است که نویسنده با حمایت شجاعی از شازند به شهید رجایی منتقل شده و پست گرفته است .لطفا برند شهید رجایی را به نفع اقلیت باند شازند مصادره نفرمایید در لیاقت و تخصص مهندس دیناروند شکی وجود ندارد همچنین اقای مهندس خلبل محمدب نیز مدیر توانمندی است ولی متاسفانه نه شجاعی و نه نیروهای مورد حمایتش جزو مدبران کارامدی که شهید رجایی را متحول کنند نیستند و حساب مهندس فرهور از باند شازند جدا است و استفاده از ادبیات مذهبی نیز توجیه کننده باند بازی افراد ضعیف و غیر متخصص که بدون ضوابط و از روی ارادت سالاری جابجا شده و پست می گیرند نیست برادر
پاسخ ها
خوزستان
| Iran (Islamic Republic of)
به جوانان فرصت داده بشه بد نیست مطمئنا بهتر از پیرمرد ها مدیریت میکنن
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار