۰۸:۳۱ ۰۲ /۰۴/ ۱۳۹۹

مدیرعامل توزیع برق مازندران با دستور از بالا برکنار شد/ تغییرات پیش رو در دیگر استان‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با دستوری که از بالا به وزیر نیرو داده شد دو روز قبل ترحکم برکناری اش به صورت غیررسمی ابلاغ و دیشب از این سمت برکنار شد. از گزارش تخلف مدیران برقی و رسانه‌ای شدن آن، دو تغییر دیگر در مدیریت برق‌های استانی و دلیل ایجاد برکناری غفاری و... را در این گزارش می‌خوانید.
کد خبر: 42063

سرویس صنعت برق نیوز: رضا غفاری که از طریق فراخوان شایسته گزینی در اردیبهشت۹۸بجای شهابی مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان مازندارن منصوب شده بود دیشب بال دستوری که به وزیر نیرو داده شد از این سمت برکنار شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، رضا غفاری در اقدامی عجیب روی فیش حقوقی خود آیتم‌ها و پاداشی را اضافه می‌کند که گزارش این اقدام به هیئت دولت و حتی روحانی می‌رسد. بنا بر این گزارش شخص روحانی به وزیر نیرو در این خصوص تذکر داده و دستور برکناری اش را صادر می‌کند و وزیر نیرو نیز که از این اقدام عصبانی شده است آنرا اجرائی می‌کند.

فعلا معاون این شرکت بجای غفاری بعنوان سرپرست انتخاب شده است تا دوباره در آینده برای این سمت فرد شایسته دیگری را انتخاب کنند.

دو مورد تخلف اداری و مالی در سطح مدیران برقی کشور گزارش شده است که مستندات آن‌ها به زودی منتشر می‌شود. در یکی از آن‌ها گفته می‌شود بازرسی کل کشور ورود کرده و حتی مدیر فعلی نیز بعنوان متخلف تایید و با قید وثیقه آزاد است.

دو تغییر دیگر نیز در راه است که یکی دیگر نیز مربوط به برق منطقه‌ای مازندران است و قرار است نعمتی نیروگاه نکا بجای افضلی در این سمت معرفی شود.

در توزیع برق قزوین نیز خبر از رفتن مدیرعامل فعلی می‌شود و گفته می‌شود خواجه وند معاونت فعلی این شرکت قرار است به جای وی در این مسند قرار گیرد. انتشار خبر غیر رسمی حضور خواجه وند بجای بهادیوند چگینی حاشیه‌هایی را به دنبال داشته است که ممکن است حضور وی در این سمت را تحت تاثیر قرار دهد. قزوین درگیر مسائل عجیبی شده است و دو طیف مختلف در پی مصادره مدیریت و سمت‌های آن به نفع خود هستند. حاشیه‌هایی که به نظر نمی‌رسد اجازه دهد این شرکت به درستی انجام وظیفه نماید.

از شبیهی، کردی و رخشانی مهر بعنوان نامزد‌های اصلی حضور در برق منطقه‌ای تهران نام برده می‌شود که به نظر می‌رسد وزیر نیرو و همایون حائری با حضور کردی در این سمت موافق نیستند. شبیهی به دلیل رفاقت با حائری شانس بالاتری برای حضور در این سمت دارد. قبلا به صورت غیررسمی گفته میشد که شبیهی بجای رخشانی مهر در معاونت هماهنگی توزیع توانیر قرار می‌گیرد و رخشانی مهر به مدیرعاملی شرکت برق منطقه‌ای تهران منصوب خواهد شد.
 
از برق منطقه ای خراسان نیز خبرهایی مبنی بر تغییر مدیرعامل به گوش می رسد که البته هنوز قطعیت آن تایید نشده است. قابل ذکر است بر اساس دستورالعمل وزیر نیرو مبنی بر ایجاد فرصت برابر و لزوم طی شدن فرآیند شایسته گزینی، همه موارد ذکر شده باید از طریق فراخوان شایسته گزینی معرفی و منصوب شوند. به دلیل ورود صنعت برق به پیک برق تابستانی تغییر تحولات کمتر انجام خواهد شد و تلاش می شود تا در این شرایط که کشور در بحران کمبود برق قرار دارد حاشیه های این صنعت کمتر گردد اما به نظر می رسد برخی از مدیران نیز با علم به این موضوع، در تابستان با فراغت و اطمینان بالاتری در پی بهره برداری مطلوب خود هستند.

با اینکه قبلا بار‌ها در خصوص بروز تخلفات اداری و مالی در سطوح مدیران و معاونت‌های برخی از شرکت‌های استانی و شهرستانی هشدار داده شده است و رسانه‌ها به سختی و به صورت سربسته به برخی از آن‌ها اشاره کرده اند، اما عزمی برای برخورد وجود ندارد و عجیب‌تر آن است که رسانه‌ها بعنوان مجرم تحت تعقیب قرار گرفته که چرا به مدیران تهمت می‌زنید. بهتر است توانیر و بازرسی این شرکت و وزارت نیرو، خود پیش قدم شده و قبل از آنکه گزارش تخلفات و فساد‌های مدیران رسانه‌ای شود به آن‌ها بپردازند و در خصوص برخورد با آن‌ها گزارش دهند.
ارسال نظرات قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
=
captcha
انتشار یافته: ۴۰۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۶
ناشناس
Germany
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
ازوزیرمحترم نیرو خواهش داریم واقعا اگه شایسته کاری توانتخاب مدیران داره درعمل نشون بدند آقای علی اکبرنصیری مدیرعامل شرکت توزیع گلستان براساس چه شایسته ایی انتخاب شده ؟ایشون دربرق متطقه ایی تهران سمت بالایی نداشتن وهیچ کدوم ازنیروهای مهندسی ایشون روقبول نداشتند خواهش میکنیم ایشون رو عوض بکنن همینطورآقای خدری مدیرعامل توزیع خوزستان ایشون هم همینطورسوادنداره یه آدم قد و مغرور و ...
ناشناس
نصیری ببین .... کیه برا همون سمت دادن
خدری هم از این مدیرعامل سفارش شده هاست
ناشناس
Germany
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
ای کاش به ...متعدد چندساله از پاداش های نامتعارف و رنگارنگ تا رانت های بزرگ مربوط به مدیرعامل و قائم مقام توزیع ...هم کسی توجه می کرد صدای چند ساله پرسنل با وجود ورود نهادهای بازرسی و تایید تخلفات سنگین هنوز بجایی نرسیده است.
ناشناس
ای کاش رسیدیگی میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
این هم از «شایسته‌گزینی» آقایان!
110
Sweden
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
چرا برخورد نمي شه؟؟حراست ها دارن چيكار ميكنن؟؟آقاي متولي زاده خبر داري در برق منطقه اي مازندران چه خبره؟؟؟وقتي كسي مثل افضلي 10 سال در يك سمت باشه با ... وفشار معلومه كه فساد ايجاد ميشه؟؟آقاي محبي حراست يكبار شده بياي دنبال داستان رو بگيري ببيني چه خبره از ... آقايان و ... گسترده؟؟همه اينا سندش هم موجود هست.منتها عزمي براي رسيدگي نيست..واي به روزي كه برملا بشه وكاسه صبرها پربشه..
ناشناس
واقعل
مازنی ریکا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مشکلات شرکت توزیع برق مربوط به معاونت ها هم میشه ،کسی بیاد رسیدگی کنه
110
Sweden
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
برق نيوز عزيز لطفا انتشار بده.كوتاه نياين.واگرنه شما هم در اين دزدي ها وحرام خوري ها شريك هستين.امروز وفردا قيامت بايد پاسخگو باشين..بنام مسكن كلاردشت چه بريز وبپاشي كردند وبيت المال رو به يغما بردن.مسكن كه براي عده محدوي از پرسنل بود.اما افردي طي نزديك 8 سال ماهي 25 روز ماموريت اداري رفتن براي انجام كار.زمين از بيت المال.از كابل ونيروي اداره وسيم وترانس بيت المال براش استفاده كردن.اين دزدي نيست؟؟آيا پول ويلاي تفريحي تعدادي از همكاران بايد از بيت المال پرداخت بشه يا خودشون بدن؟؟حراست توانير كجا هستي؟؟دارين چه كار ميكنيد؟؟؟برق نیوز با يك ويلا وماهي وبرنج شما رو خريدن؟؟ بجاي اينكه انرژي وسرمايه اداره مصروف خدمت به مردم وتوليد برق بشه هي ميان واد بيخودي ايجاد ميكنن بنام واحد رفاهي نقليه ورزشي.كاري رو كه قبلا 2نفري انجام ميشد رو حالا 20 نفر بايد انجام بدن ودفتري وتشكيلاتي كذا وكذا ومسئول واضافه كار وماموريت وكوفت وزهرمار كه آقاياون بخور بخور وتفريحاتشون برقرار باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
باز هم یک مهره سوخته در توزیع برق مازندران که بانی و باعثش به هفت هشت سال قبل برمیگردد . کسی که در یک مدیر امور برق شهرستان کوچک بود در دوره مدیرعاملی مهندس جعفری در مازندران به صورت آسانسوری پیشرفتش دادند و ایشان این ظرفیت این جایگاه رو را نداشتند . خداوند عاقبت همه ما رو ختم بخیر کند .
110
Sweden
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
ميدونين در شركتي كه درست كرده بودن بنام ب آ چه دزدي هايي شده وچه پول هايي جابجا شد؟؟چرا كسي صداش در نمياد؟؟چرا همه ساكت ان؟؟الان كه مثلا منحل شده اما 3 شركت ديگه كه دردلش بودن دوباره دارن با برق ميندن وبخور بخور.معاون پشتيباني دخترش رو تازه برده اونجا سركار!!!از زمين وساختمان برق استاده ميكنن بدون پرداخت اجاره وهمينطور دارن ميخورن.آقاي بازرسي وآقاي حراست چرا كبار نمياي شخم بزني قشنگ اين پرونده هاي فساد رو ؟؟اينكه از مديرحراست اينجا كه خودش عامل مديرعامل ومعاون مالي هست بپرسي وبعد بگي خبري نيست كه نشدكار.اصلا اين آقا رو كي مديرحراست كرده؟؟از آبدارچي ونگهبان وباغبون بپرسي همه و همه ميگين اين آقا 2 تا گوسفند نميتونه ببره چرا بده كه حراست مجموعه اي رو دادن دستش.2 تا نيروي خوب ومومن وانقلابي هم كه تو دفتر هستند رو همش تهديد به اخراج ميكنه ونمي ذاره كاري انجام بدن.كسي زده ميشه ومدارك ومستندات جمع آوري ميشه اما اين مدير حراست همه رو لاپوشاني ميكنه.دوستان ما هم كه قرارداد معين هستندتو حراست وزورشون نمي رسه.آقاي محبي كجايي؟؟چه ميكني؟؟بخدا فردا قيامت پوست از تنتون ميكنن كه انقده بي تفاوت هستين.چرا عزمي ندارين براي برخورد؟؟چرا مماشات؟؟چراسهل انگاري؟؟؟
علی
Belize
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
غفاری قربانی حمایتش از پرسنل شد.
همه‌ما پرسنل توزیع برق مازندران در اسفندماه حقوق نجومی گرفتیم.
چون چهار ماه معوقات یکجا پرداخت شد.
متاسفم برای مجموعه وزارت نیرو!
110
Sweden
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
سرمايه گذار اومده تو شركت برق منطقه اي مازندران وبراي دريافت وامش مراجعه كرده به ذاكري فر.ايشون ... خواسته تا كارش رو انجام بده وشخص معرفي بشه براي وام.طرف تا ... راضي شده.درگيري شده.سر وصدا شده.برخورد فيزيكي شده.حراست اومده وجدا كرده ..چي شد آخرش؟؟... با وقاحت تمام بر سر كار حاضره.حراست هم به تذكر شفاهي بسنده كرده كه ديگه اينكار رو نكني .كاره بديه!!!يك فاسد مالي واخلاقي مثل ... كه همه وهمه بلا استثنا ميدونن دزد وپدرسوخته هست ميايد ميشه مدير ....بقدري در مسكن كلاردشت خورده صداي رفيقاشم در اومده.از مديرعامل هم بقدري ضعف گرفته وكه اونم حرف زنش نيست.من نميدونم واقعا شركت توانير ومسئولانش خبر ندارن؟اگه خبر ندارن كه ...بر سرشون واگر خبر دارن وسكوت كردن لعنت خدا وآه اين مردم پشت سرشون...مطمئن باشين به زودي وقت محاكمه شما فرا ميرسه.نشد هم راسا اقدام ميكنيم.برق نيوز حمايت كن.زوم كن رو برق منطقه اي مازندران وگلستان.با دو تا ويلا و2 كيسه برنج وماهي وپرتقال وپلاژ خوب در اختيارتون گذاشتن دنيا وآخرتتون رو نفروشين.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
درج آيتم پاداش در فيش حقوقي يک فساد و تخلف آشکار است و براحتي قابل پيگيري ولي آيا وزير نيرو و رئيس جمهور به همين اندازه به فساد ساختاري نيز حساسيت دارند؟ وقتي يک نفر تخلف ميکند براحتي قابل برخورد است ولي شيوه نوين تخلف درگير نمودن تعداد زيادي از افراد و گرفتن شاه ماهي است.
نمونه مشخص آن در پژوهشگاه نيرو قابل لمس است. جايي که رئيس آن با اتخاذ شيوه پول پراکني بين تعداد وسيعي از دانشگاهيان و شرکتها اصل موضوع را زير آن مخفي نموده است.
تعدادی قراردادهاي بدون منابع مالي که 90 درصد آنها پرداخت نمي شود يا در گير و دار امور اداري سالها معطل ميماند در مقابل ده درصد قراردادهاي ... براي ... پژوهشگاه که البته پولشان پرداخت ميشود.
و البته استخدام بسياري از فرزندان وابستگان و دوستان در بين شانتاژ جذب هيات علمي.
پرداختهاي آنچناني به معدودي از افراد و بدون باقي گذاشتن هيچ رد و اثري با اختراعي به نام صندوق بهره وري. نظام پرداختي که براحتي رئيس پژوهشگاه را از پرداختهاي پاداش از محل اعتبارات خارج از شمول رهانيده و ديگر مي تواند بدون هيچ امضا و تنها با يک اشاره هر چه ميخواهد به هرکسي بپردازد.
تبديل پژوهشگاه به حياط خلوت بازنشستگان و دو شغله هاي متعدد در ازاي جلب حمايت مديران داراي نفوذ در وزارتخانه و وعده بکارگيري آنها پس از بازنشستگي و در مواردي حتي درخواست بازگشت به کار بازنشستگان و در مقابل سکوت وزارتخانه در مواجهه با حجم بي سابقه بدهيهاي ايجاد شده براي پژوهشگاه و نداشتن حتي يک محصول واقعي تحقيقاتي مفيد براي صنعت برق. آنچه رخ داده فقط رونمايي از کتابهاي سفارشي و نمايش اعداد و ارقام بوده. کدام محصول سخت افزاري و نرم افزاري در صنعت برق را ديده ايد که آرم پژوهشگاه روي آن حک شده باشد. در اين بين بسياري شرکتهاي کوچک و بزرگ که با هزينه غير دولتي به تحقيق و توسعه و رفع مشکلات صنعت برق مشغولند.
و البته ترفند جالب ديگر پژوهشگاه تغيير و تحولات وسيع در مديران توسط رئيس پژوهشگاه است که باعث شده منويات ايشان در ميان تلاطمهاي ايجاد شده براي کارکنان پژوهشگاه براحتي پياده شود. بسياري از سمتهاي پژوهشگاه پست رئيس خالي است ولي معاون آن رئيس وجود دارد. بسياري مديران با ورود ايشان به تدريج و با انگ همراهي نکردن کنار گذاشته شدند و بعد از چند سال دوباره برگشتند به سمتهاي سابق. احتمالا تنبيه موثري بوده! نمونه بارز معاون پشتيباني، مدير مالي و مدير بازرگاني که رفتند و بعد از تحولات دروني برگشتند.
خلاصه هيچ چيزي قانوني و غير قانوني نبوده که رئيس پژوهشگاه خواسته باشد و در آب گل آلودي که ايجاد کرده آنرا اجرايي نکرده باشد.
در همين آخرين اقدامات و پس از فراخوان صورت گرفته براي انتخاب رئيس پژوهشگاه با حمايت دوستانش براحتي فراخوان را بي نتيجه کرد و در فرصت ايجاد شده در حال انتصابات متعددي است بشکلي که فرد بعدي فقط چند سال طول بکشد تا بتواند بر اوضاع پژوهشگاه مسلط شود.
ناشناس
United States of America
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
اگه از من سوال کنید به عنوان یکی از اعضای بدنه برق قزوین مهندس خواجه وند هم میتونه گزینه خوبی باشه ولی در شرایط فعلی تغییرات اصلا به صلاح شرکت نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
آقاي حايري خيلي دوست داشت سير صعودي پيشرفت در گرفتن پست رابا خودشو سرباز و ذوب شده در مقابل مدير بالادست ادامه دهد ولي فکر نميکرد زير آبي رفتن هاش کار دستش بده ومچشو بگيرن بخاطر کوتاهي در ماموريت هاي محوله و لذا وقتي ايشان از مدير عاملي توانير عزل شد معاون وقت برق آقاي کردي رو بجا ايشان معرفي کردن و براي حائري خيلي گران تمام شد که مدير عامل يکي از برق هاي منطقه ايش بياد جاشو بگيره به اين راحتي کارهارو هندل کنه و اينجا بود که کينه عجيبي از اين افراد به دل گرفت و وقتي اردکانيان بعنوان وزير معرفي شد با واسطه گري بهزاد پيش اردکانيان که در حق حائري ظلم شده اردکانيان حائري رو بعنوان معاون برق معرفي کرد و الا حسابشو کني کردي يکي از شايسته ترين هاست براي برق منطقه اي تهران البته اگر حائري و به طبع آن اردکانيان دست از کينه هاي قديمي بردارند با تشکر از برق نيوز عزيز
ناشناس
کردی جز اینکه پشتش به کسی گرمه چه نبوغی به خرج داده تا الان؟
علی
پشت کردی قبلا به داییش گرم بود . الان داییش هم کاره ای نیست
برق نیوز
منصوب شد
ناشناس
بالاخره حائري و... در مقابل کردي سر تعظيم فرود آوردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
ما را به دروغ متهم نکنید قبل از اتهام دروغ به کامنت نویسان برق نیوز از درستی آن مطمئن بشید. در شرکت قطعات توربین شهریار که یکی از شرکت های درپیتی و بی صاحاب صنعت برق است مدیر عامل بازنشسته 36 سال سابقه مه هر دری می زند که بماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
سلام برق نيوز.

دستت دردنكنه از درج خبر.

چرا اينطوري شد.؟؟ مطمينيد دلايل ديگه اي از جمله ... با پيمانكاراني مثل اولادي.قاسمي.كاظمي.سروي.بابايي نورآرا.حيدري مازيار صنعت نيست!!!!!!!!
....
يا مسائل ...؟
محمد محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
متاسفانه برخی از مدیران دفاتر حراست مهره های مدیران عامل شده وبا دریافت اضافه کاری ومزایا اقدام به پرونده سازی جهت پرسنل و مخالفین در شرکت ها می کنند در عوض تخلفات مدیران را سر پوش می گذارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
حالا آیتم ها چه بوده ؟
کهگیلویه وبویراحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
سلام.مدیرعامل توزیع استان محروم وبدبخت کهگیلویه وبویراحمد چیشد خبری از تغییرش نیست?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
اگر به سوابق اقاي خدري مدير عامل توزيع خوزستان در تعاوني مسكن مهندسي برق تهران نيم نگاهي شود بسياري از زوايا روشن ميشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۴ سال انواع تخلفات اشکار از اختلاس ۳۰ میلیاردی و زد خورد های اداری و .... داشتیم. کسی ککش نگزید.
سید محمد کاظم نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
مدیر محترم سایت شمال نیوز
اگر هر کسی در خصوص مسکن کلاردشت ادعایی دارد با اسناد و مدارک مثبته به هر مرجع قانونی و قضایی مراجعه کند اینجانب مدیر عامل آن مجموعه هستم و با کمال افتخار در چارچوب قانون و بدون دریافت یک ریال حقوق در طی این سالیان مجموعه ای را برای سیصد نفر از کارکنان برق منطقه ای ساخته ایم که ۲۰۰ نفر از اعضا تعاونی از نگهبان و اپراتور و آبدارچی و کارمندان جزء شرکت هستند و بقیه کارمندان عادی و در رده های مختلف سازمان میباشند اگر آنهایی که این مسائل را مطرح میکنند با شناسنامه خودشان را معرفی کنند تا سیه روی شود آنکه در او غش باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
شرکت توزیع برق مازندران در وصول مطالبات سال 98 از بین 39 شرکت در رده سی و یکم ؟؟!! قرار گرفت و آقایان پایان سال کارانه های آنجنانی !! بابتش گرفتند و بعضی از همکاران مالی و کمیته نقدینگی بعلت اینکه حقوق اسفند رو پرداخت کردند باز هم کارانه های آنچنانی گرفتند . معلومه که حقوقشان نجومی میشود !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
مدير بازنسشته برق مازندران بايد پاسخگو باشند كه خارج از پروسه فراخوان و با لابي هاي آقاي ...، وزير را مجبور به انتخاب مدير فعلي كردند كه آبروي صنعت برق را خدشه دار كردند.....
حتما از ديشب لابي هايشان را براي مدير جد شروع كردند!!!!
منافع شركت توزيع ظرف ٣٠ سال گذشته براي آقای جعفری و غيره كافی نبوده است، بازهم دست از صنعت برق استان بر نمي دارند!!!!
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
سلام با رفتن افضلی بحران برق مازندران به پایان خواهد رسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
درود
این مطالبی که می نویسید شایسته مدیر لایقی مثل مهندس غفاری نیستش ایشون قربانی حمایت از همکاران شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
اگر گزارش برق نیوز درست باشد! و راست آزمایی ان هم تایید شود باید وزیر نیرو جناب حائری را بخاطر این همه بی تدبیری و بی لیاقتی برکنار نماید.
چیدن اسامی چون شبیهی،رخشانی مهر در کنار نام کردی مدیر عامل موفق توانیر در زمان فلاحتیان، توهین بزرگ به سیستم مدیریتی صنعت برق است . شاید گفته برق نیز درست باشد که رفقات شبیهی با حائری بالاتر از شایسته گزینی باشد که وزیر نیرو داد ان را می زند و کینه ورزی اتشی باشد بر خرمن صنعت برق. صنعت برق با رفقات و کینه اداره نمیشود جناب وزیر!
توزیع قزوین در غیاب خواب حائری وارد تفرقه مدیریتی شده و معلوم نیست چه خواهد شد؟
غفاری با رفقات ... مدیر شد نه با شایسته گزینی وزیر و دردناکتر اینکه اخطارش را وزیر میگیرد ،وزیری که شب و روز تلاش میکند صنعت برق را افتخار افرین معرفی کند ولی حائری چنان در بی خبری رفقات و کینه توزی است که رئیس جمهور باید مدیر خاطی را شناسایی و برکنار کند .تا کنون سابقه نداشته رئیس جمهور وارد حوزه کاری شرکت توانیر شود .صنعت برق در دوران نالایقان و رفیق بازان و کینه توزان چنان در خود غرق شده که توان و قدرت دیدن حقایق را ندارد و باید رئیس جمهور و بازرسی کل سکان اداره این صنعت را بدست بگیرند.
به وزیر محترم و پرتلاش وزارت نیرو توصیه میشود معاونت امور برق را منحل و حائری را برکنار نمایند تا همگان بدانند صنعت برق را نمی توان با رفاقت و کینه اداره کرد.
امیدوارم در اینده خبرهای خوب از صنعت برق داشته باشیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
امیدوارم مهندس غفاری برگردد و حقانیتش ثابت بشود
ناشناس
Czechia
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
تشکر بابت خبرهای تغییر و تحولات
برق نیوز عزیز
دو تا سوال برام پیش اومد که دست شما رو میبوسه

چند وقت پیش میگفتن خود مهندس فسمت که فعلا سرپرست برق تهرانه هم جزو گزینه هاست. درسته؟

مهندس ریاحی که تازه مدیر عامل برق خراسان شده اون هم از طریق به اصطلاح فراخوان خود آقایون. پس قضیه اش چیه که دارن عوضش میکنن؟ شفاف تر بنویس لطفا
سامان
Israel
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
واقعا حق جناب آقای مهندس غفاری این نبود،
به نظر شما گناه کرد که شب عید ۴ماه معوقه و رفاهیات ۲۷۰۰ پرسنل و یکجا پرداخت کرد؟؟؟؟ که پرسنل شرکت توزیع برق مازندران در برابر زن و بچه خودشون شرمنده نباشن... مهندس غفاری چوب چنتا از آدمای نااهل دور خودشو خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
سلام
آقای به ظاهر محترم که به همه تهمت میزد و با بی ادبی با پرسنل برخورد میکرد و به شخصی مثل من که ۱۵ سال جوانی و زندگیمو گذاشتم پای توزیع و در آخر با بی احترامی اخراج شدم و حالا باید بدتر از اینها به سرش بیاد و اخراج بشه و خانواده خودش برن پیش قاضی التماس کنن خدا جای حق نشسته و حق مظلوم رو نمیذاره پایمال بشه .
ناشناس
Germany
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
وا اسفا . . . .
اقایان وزیر فقط تفریح شون شده مازندران. اقای غفاری در حد مازندران نبود. اقای وزیر به خاطر فشار اقای ادیانی کسی که جز افراد فراخوان نبود را مدیرعامل کرد. در غرب مازندران که مدیرعامل مشغول .... خودش هست. کاش در غرب مازندران مدیرعامل بومی داشتیم تا دلش به حال مردم میسوخت.
دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
باسلام؛
متاسفانه اگر مدیری هم اگه بخواد کار کنه و معوقات سه ماهه و 4 ماهه و 8 ماهه را پرداخت کنه که حق طبیعی و قانونی پرسنل هست و قانون آن را پیش بینی کرد متاسفانه بخاطر سهل انگاری یک کارشناس و یا واحدهای مالی یکجا نوشته ریز آیتم ها و توضیحات نوشته نمیشه و این بلا سر مدیرش میاد.
اگه اینجوری باشه همه پرسنل شرکت توزیع برق مازندران و سایر شرکتها نجومی بگیر هستن و باید بگیرنشون. اینجوری که نمیشه کار کرد و ادامه داد.

بیاین تو شرکت ما بررسی کنید نجومی بگیر بیشتر داریم.

خدایا عاقبت همه رو بخیر کن و افرادی که تهمت میزنن را به عاقبت کارشون برسون.

افرادی که تصمیم میگیرن و بدون تحقیق لازم تصمیم رو اجرایی می کنن حدیث زیر و توضیحات رو بخوانید خیلی خوبه ...

امام صادق سلام الله علیه : مَن عَیَّرَ مُؤمِناً بِذَنبٍ لَم یَمُت حَتّى یَرکَبَهُ
کسى که مؤمنى را براى گناهى سرزنش کند، نمیرد تا خودش آن گناه را مرتکب شود. میزان الحکمة: ح ۱۴۸۵۴
ودلیل آن هم روشن است، چون اولا: « سرزنش وملامت » دیگران در دین محکوم است ولو اینکه سرزنش تو از گناه باشد! وثانیا : امر به معروف لازم و واجب است ولی کسی نمی تواند شخص مرتکب منکر را ملامت کند بلکه عمل شخص منکر بوده لذا باید فعل منکر را تقبیح کرد نه عامل به منکر را !
کارشناس
Germany
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
حقوق همه مدیران عامل توسط شرکت توانیر پرداخت می‌‌شود و حقوق مدیرعامل در اختیار خودش نیست که بخواهد آیتمی به آن اضافه کند. من مدیرعامل برق مازندران را نمیشناسم ولی حدس میزنم این بنده خدا جلوی درخواستهای غیرقانونی مقاومت کرده و با برچسب زدن توسط ذینفعان، دستور برکناری ایشان صادر شده است. اگر بنا بر برخورد با مدیران متخلف بود که سه نقطه ... !
دنا سرافراز
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
باسلام
توزیع استان ک.ب رو دریابید تاکی باید صبر کرد تورو خدا به داد ما پرسنل توزیع ک.ب برسین
دلسوز توانیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
تغییر بدین بخاطر چندتا مدیرعامل نالایق سرمایه انسانی رو ناراحت نکنید ازجمله مدیرعامل توزیع قم،مازندران کهگیلویه وبویراحمد،کردستان،و...
ر م
تو توزیع قم که دیگه برای نیروی انسانی و سرمایه های مادی و معنوی شرکت چیزی باقی نمونده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
برق نیوز محترم
اگر آی پی کامنتها اعلام بشه چی؟!! برای افراد یا سایت شما مشکلی پیش نمیاد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
با سلام
وقتیکه پول برق مردم رو باید شرکت واریز کنه به حساب خزانه و بعد سر ماه برای گرفتن حقوق پرسنل ، مدیرعامل و معاون و مدیر مالی صدبار بروند توانیر و با خواهش و التماس حقوق رو بگیرند معلومه که در یک ماه معوقات + حقوق + عیدی با هم مبلغش زیاد میشه. بماند برای همین موارد هم اقای غفاری وام گرفته . از توانیر ابی گرم نشد. حالا ایشون رو برای چی اتهام زدند خدا میداند . مازنی ها به خودشون هم رحمی ندارند. بیچاره شهابی هم از این مازنی ها بی نصیب نشد.
1101
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
در پاسخ به 110 آن چبزي گفتين كاملا برعكسش اتفاق افتاده ،سرمايه گذار فحاشي وكتك كاري كرده طوري كه حراست دستو داده ديگه به اداره راه ندنش و اداره ازش شكايت كرده
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
با سلام
برای حکم دادن در سطح مدیران عالی یک سازمان بدون تحلیل و به بهانه حقوق نجومی در فیش یک ماه برای صنعت و مسئولین باید تاسف خورد. مدیرعامل برق مازندران قربانی اجرای تعهد سازمانی به مطالبات پرسنل در شب عید شده است که اگر به این بهانه باید برکنار شود چه خوب بود اسناد و سند های مالی مدیران عامل شرکت های دیگر صنعت نیز به طور غیر شفاف جدا از حقوق به حساب انها واریز شده نیز برکنار شوند اگر کسی با شفافیت و سلامت کامل حقوق قانونی خود را که جز مطاالیات و معوقات قانونی بوده در فیش آورده گناهکار است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
سلام برق نیوز چرا وقتی اصل ماجرا رو نمی دونی خبر چاپ میکنی ؟ آقای مهندس معوقات چهار ماه خودشو با اضافه کاری که توانیر هر سه ماه اعلام میکنه دریافت کرده اگه دنبال مقصر میگردین باید وزیر نیرو رو مقصر گرفت بلائی که بر صنعت برق آورد هیچکس نیاورد. چرا اجازه داد یارانه ها و معیشتی از محل برق پرداخت شود تا شرکتها دچار مشکل شوند و حقوقهای شرکتهای توزیع ۵۰٪ پرداخت شود.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کاش یکی از همین حکم های بالادستی هم به برق اهواز برسه و دوهزار پرسنل خسته و درمانده را نجات بدهد
امیر
این کار از زمان احمدی نژاد باب شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
واقعا یا برق همه را مجانی که ظلم به دولت هست یا کنتور برد همه ...صدبار پیام دادیم و نیاز به انتشار این پیام نیست ولی در پاکدشت و کهریزک برق دزدی فراگیر شده...مثال..پاکدشت میدان قوهه به سمت قلعه نو باطریسازی ... با برق دزدی درامد پنج میلیونی د روز...روستای قلعه نو پاکدشت...طالب اباد کهریزک .......بررسی......اگه بررسی شود حدود هزار مگاوات مصرف کاهش می یابد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
آقای برق نیوز کامنتها را چراحی نکن شما یک مجموعه رسانه ای هستید لااقل یک سوالی از منابع داخلیتون در شرکت قطعات توربین شهریار بکنید اگر گفتند دروغه حذف کن نه همینطور کشکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
از این داستان ها در مازندران زیاده.
مگر دو سال پیش یکی از کارمندان ساده شرکت توزیع غرب با ۳۰ میلیارد اختلاس متواری شد کسی حرفی زد. اتفاقا فرح زاد هنوز میگه داریم بررسی میکنیم. یا اختلاس در شهرستان نوشهر و محموداباد که اون ابروریزی بزرگ در سطح کشور بود. و فرح زاد همچنان در حال بررسی هست. از این نمونه اختلاس ها در غرب زیاد داشتیم. کسی نیست پیگیر قضایا باشه.
ناشناس
France
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
متاسفانه مبارزه بافسادچندلایه درشرکت توزیع مازندران چنین هزینه ای داره که مدیران ومعاونین چندین ساله این شرکت عرضه چنین کاری نداشتن که همچنان دراین منصب باقی موندن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
با سلام
ما آخرش نفهمیدیم برق منطقه ای مازندران چرا حقوق هارو نصفه پرداخت میکنه آخه جالبه که پول حقوقو کامل از مرکز میگیره نصف و اول ماه به کارمندا میده نصف دیگشو آخر ماه .. اگه خودمدیران ارشد برق منطقه ای نصفه حقوق میگیرن پس چیجوری نیروگاه برق و ویلا و کارخونه دارن؟ عجب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
وقتی اداره برق نیروی شرکتی داره و استخدام نکرده پس ،رف دلسوز نیست و خودش پول می گیره و برق غیر قانونی درست می کنه البته بین انها انسانهایی شریف هست ولی گاهی به دلیل استخدام نبودن کاری می کنند که نباید بکنند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
کسانی که با ... پیشرفت کنه به دستور دیگه برکنار میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
با سلام و احترام.واقعا در بحث شایسته گزینی وزارت نیرو آدم حیرت میکنه!! ملاک انتخاب مدیران عامل برق های منطقه ای چیست!؟فردی بی ادعا و مومن متعهد و متخصص با سابقه ایثارگری را می شناسیم که بدون هیچ چشم داشتی و بی آنکه از سهمیه رزمندگان استفاده کرده باشد با سهمیه عادی و شرایط دانشجوی نخبه دکترای برق گرفته و مدیر و سابقه کارکاملا مرتبط فنی و شناخت کامل از شبکه برق دارد وچون عضو هیچ باند و گروهی نیست در فراخوان مدیرعاملی یکی از شرکت های برق منطقه ای شمال کشور ایشان رابراحتی کنارگذاشته اند!،آنوقت به سفارش معاون برنامه ریزی شرکت توانیر فردی با سواد کم و رشته غیرمرتبط وکلا از هر لحاظ پایین تراز ایشان را بعنوان سرپرست یکی از شرکت های برق های منطقه ای شمال معرفی می نمایند.این است معنای عدالت و شایسته گزینی!معنای تعهد و تخصص!از وزیر محترم نیرو و مدیرعامل محترم شرکت توانیر که از افراد دلسوز مومن و متعهد نظام مقدس اسلامی با سابقه ایثارگری می باشند خواهشمندم تا دیر نشده در این خصوص فکری بکنند.در غیر اینصورت وبا ادامه وضعیت کنونی در آینده شاهدخسران و لطمات جبران ناپذیری در آن شرکت برق منطقه ای خواهیم بود.
شهروند قزوین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
به نظر بنده یک روز هم یک روز است تا مدیرانی که از بیت المال استفاده کردند هر چه زودتر به سزای اعمالشان برسند.نه اینکه بهشون فرصت اختلاس های بعدی داده شود.شرکت توزیع برق قزوین با فیش های .... که به مدیران حراست پرداخت کردند.باعث شده است بر روی کارهای مدیر سازمان سرپوش بگذارند.این حق مردم است.در این شرایط اقتصادی مال بیت المال را به جیب خود میزنند. تا الان هم ایشان مانده اند خیانت به نظام است
ناشناس
خودت فیش حقوق حراست رو دیدی یا اقا دزده برات اورده ...
وقتی چیزی نمیدونی .... گلواژه نشخوار نکن
ناشناس
United States of America
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
خدا عاقبت همه ما را به خیر کند....
کسی از فرداها خبر نداره...
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
سلام با رفتن افضلی بحران برق مازندران به پایان خواهد رسید
بیابانگرد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
اولین مدیر عاملی که رخشانی مهر منصوب کرد مصادف دارد می شود با خداحافظی اش.

هر کسی را بهر کاری کاشتند. توزیع روزهای بدش را پشت سر می گذارد. اختلاس ارتشا و ...
انواع اشتباهات مدیریتی با خریدهای تجمیعی که پر از فساد است استارت خورد. فساد در خرید و کیفیت.

انگلیسی ها می گویند که پول مفت نداریم که جنس ارزان بخریم.

الان پول نفت داریم که جنس بنجل را گران هم می خریم اونم فله ای.
ناشناس
Denmark
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
... خودش منبع فساده و توانیر داره یه طبری دیگری رو به کشور معرفی میکنه. یه سر به برق ... بزنید و زد و بند آقای ... با اساتید دانشگاه رو برای مدرک دکتری خودش ببینید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
گزارش برق نيوز مثل شعر حافظ است كه گر پرده بر افتدنه تو ماني و ... دارو دسته ... با تمام توان در حال درنورديدن و غارت هستند اعضاي اين دارو دسته شامل ... و.... و.... و اخيرا .... با نام رفيق هستند . هنوز كاركنان برق ... را بعنوان مدير عامل نمي شناسند با اين وضع چگونه اين شخص رفيق ... است . تا ديروز قرار بود ... بخاطر پرونده هاي متعدد و ورود حراست وزارت نيرو حكم كارشناسي بگيرد چي شده كه الان رفيق از اب درامده و قراره برود بالا. ولي گويا وزير از رفتار وی خشمگين شده و انتظار ميرود در روزهاي پيش رو به خشم وزير گرفتار شود و اين پايان دارودسته ... خواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
خواهشا فکری بحال اوضاع بسیار نابسامان توزیع برق غرب مازندران هم بشود.چرا توانیر رسیدگی نمی کند .؟!جناب متولی زاده عزیزباورکنید وضع شرکت بسیار بحرانی است لطفا ساماندهی بفرمائید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
با توجه به دوستی جناب ... و ... بعید میدونم ایشون اگه شرکت توزیع برق قزوینم بفروشه از سمتش برش دارن ایشون در زمان انتصاب نیز در کارگزینی و به علت تخلفات اداری در ستاد بودن و هیچ کس فکر نمیکرد که اینقدر مملکت هرج و مرج باشه ایشون به واسطه لابی بشه مدیر ضمنا ایشون غیر رسمی اعلام کرده تونسته پرونده های تخلفاتشو به واسطه لابی روپوشونی کنه به امید روزی که همه مفسدین از رو زمین جمع شن
همکار قزوین
اره راست میگی درست کار کردن همه جا جواب نمیده .... به مزاج بعضیا خوش نمیاد و سریع ورت می دارن ..
اگه منظورت اینه ..... برو پاچه خوار
ناشناس
Netherlands
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
متاسفانه علت این همه تخلف اجحاف و تبعیض در بدنه صنعت برق خصوصا توزیع تا کارآمدی بخش های نظارتی خصوصا حراست شرکتها و نهایتا حراست توانیر و وزارت نیرو می باشد وقتی مدیر حراست خود را مدیون مدیر عامل مربوطه می داند چگونه می تواند در برابر زیاده خواهی ایشان برخورد نماید خوب باید منتظر خبرهای بدتر از این هم باشیم
Saman
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
واقعا برای کسی که همچین تصمیمی گرفت باید تاسف خورد،
مگر می‌شود مهندس غفاری که ۴ماه معوقه و رفاهیات ۲۷۰۰پرسنل شرکت توزیع رو واریز کرد شب عید ، که تمامی همکاران جلوی زن و بچه خودشان سربلند باشن اینجور برکنار بشه؟؟!
مهندس چوب آدمای نا اهل دور خودشو خورد...
ناشناس
Denmark
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
برق منطقه ای تهران باید به فکر خودش باشه. شبیهی واقعا در حد اندازه مدیریت برق یک شهرستان هم نیست چه برسه برق تهران. کسی که در زمانی نه چندان دور از جواب دادن به یک نامه در حوزه فنی و تلفات عاجز بوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
سلام برق نیوز چرا نظرات رو منتشر نمیکنی؟نترس ما پشتتیم هیچ غلطی نمیتونن بکنند.
برق نیوز
عدم انتشار بخاطر ترس نبود بلکه به خاطر حساسیت نظرات این خبر باید با تایید مدیریت منتشر میشد که کمی طول کشید. روز حساب که برسه هیچ کس نمی تواند جور دیگری را بکشد و ما هم باید خارج از احساسات و در قالب قانون مطبوعاتی ایران عمل کنیم.
ناشناس
Germany
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
با سلام خدمت برق نیوز های محترم با این حساب و خبرهای اخیر مشخص شده که شایسته سالاری و فراخوان برای انتصاب ها در بدنه وزارت نیرو فقط یک شوی تبلیغاتی بوده بطوریکه در تعداد زیادی از انتصابات در بدنه مدیریت های ارشد برق در شرکتهای مادر تخصصی ، برق منطقه‌ای و توزیع روابط بجای ضوابط حکم فرماست باید فکری بحال مدیران عامل شرکتهای برق کرد که نماینده صنعت برق در استان‌ها هستند زیر ساخت صنعت برق با عملکرد تبلیغاتی مدیران در استان‌ها در خطر است . بهتر است بازنگری کلی در انتصابات انجام شود والا آینده این صنعت در هاله ای از ابهام قرار میگیرد
قزوین
United States of America
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۰
فارغ از همه این مسائل جابجایی مدیر عامل توزیع ...یه اتفاق مبارکه که دل همه رو شاد میکنه
به زودی با اعلام حکم قضایی آقایان راهی بند مختلصین میشن و حق بیت المال استیفا میشود
ناشناس
شتر در خواب بیند چنبه دانه ......
اونوقت حتما ادمهایی مثل تو می خوان حکم بالاتر بگیرن آره ..... برو درست کار کن ... تهمت و دروغ و اراجیف سر هم نکن .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۳
عاقبت رانت، فشارهاي سياسي و لابي گري بجاي شايسته گزيني!!!!!
قطعا دلسوزان و يزرگان صنعت برق مازندران مي دانستند كه انتخاب ارديبهشت ٩٨، انتخاب مناسبي نبود....
ولي افسوس كه در اينگونه انتصاب ها، باندهاي قدرت و ثروت تصميم مي گيرند!!!!
اي كاش مصوبين اين انتصاب، پاسخكو باشند!!!!
ناشناس
Belize
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۶
اشتباه بزرگ غفاری این بود که معاونینش رو عوض نکرد
همونا هم کارش رو ساختن
من اگه بودم معاونین و تمام فرزندان عزیزشون که از کانالهای مختلف با دیپلم و لیسانس شیلات و ... آوردن سرکار اخراج میکردم تا اینجوری شرکت رو‌ دچار بحران نکنن
اشتباه بزرگ غفاری این بود و لا غیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰
سلام و درود خدمت همه آزادمردان
در ارتباط با پرداختی به پرسنل شرکت توزیع مازندران باید شفاف سازی انجام گیرد تا ذهن همه روشن شود چون شاید خدا را خوش نیاید به ناحق قضاوت بکنیم بواسطه کمبود نقدینگی چندین مزایای رفاهی و انگیزشی پرسنل شرکت پرداخت نگردید که به ناچار ازسوی مدیریت شرکت و مجموعه دست اندرکار شرکت و حمایت توانیر و مساعدت ویژه بانک صادرات امکان تامین حقوق و مزایای اسفند و کل مطالبات شرکت و مبلغی هم برای تامین قسمتی از مطالبات فروشندگان و پیمانکاران مقدور گردید لذا همت والا از سوی همه ،امکان این پرداختها را فراهم آورد لذا مجموعه مطالبات ناخالص قبل از کسر کسورات پرسنل موجب صدور مبلغ بالا برای همه شده که شاید شبهه انگیز بوده هرچند رضایت همه پرسنل را بخاطر پرداخت در آخرین روز سال فراهم آورده اما فردی مغرضانه فقط فیش مدیرعامل را دست به دست کرده و موجبات این مشکل شده ای کاش فیش همه پرسنل شرکت را قبل کسورات به معرض همه بزارن تا چنین قضاوتی انجام نمی شد بهرحال انجام چنین کاری شهامت و شجاعت مدیران آینده را برای تامین نقدینگی ومنابع مالی جهت رفع مشکلات دچار مشکل خواهد نمود امید به آنکه همه حقیقت را بگیم و آزاد مرد باشیم و برای قضاوت اگر فیشی به ما می دهند فیش همان ماه همان شخص را هم بگیریم ودر معرض قضاوت قرار بدهیم.از خداوند می خواهم به همه ماکمک بکند آنچه حق و درست را بگوبیم.
ناشناس
Germany
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲
توزیع برق استان اصفهان با بهره گیری از بودجه های استانی که رصد نمی شود چه کردند.
اینها که زیمبال و زیمبو راهدانداختند چرا وضعیت شبکه و پرسنل بد است .
اوضاع خراب و فساد و زد و بند بخاط یک مدیدگر عامل فسیل بی حال ... است.
الان مدیران و کارشناسان بی خاصیت چون مجیزگوی مدیر عامل هستند در تصنیم گیری البته بد دخالت دارند اما متخصص های باسواد کنار زده شدند.
استان لصفهان نیاز به یک بازرس ویژه وزیر برای بررسی اوضاع و سیستم جدید مدیریت دارد.
بازنشسته کنید این مدیرعانل ناتوان را که کارش لابی و پاچه خواری است.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
با سلام و احترام. برق نیوزجان تو مازندران خبرا رو بیشتر دقت کن اینجا مرکزش زیرابه نه ساری. نیروگاه خصوصیه و مدیرعاملش نمیتونه به برق منطقه ای که دولتی هست انتقال پیدا کنه. اقای افضلی ادم پاکدستی هستن و دوستانی که غرضورزی میکنند احتمالا نتونستند از ایشون باج بگیرند که ناراحت هستند. به هر حال همه چیز از عملکرد هر شخص پیداست و تو این اشفته بازار قضاوت، قاضی خداست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
بعیده اقای ... از قزوین بره ایشان با جو حراستی که تو شرکت ایجاد کرده و پشتیبانی حراست داره خون پرسنل رو به شیشه میکشه آقای م خ هم در حال حاضر در معاونت خودش مشکل داره و اصلا گزینه مناسبی نیست
همکار
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
باسلام برق نیوز محترم از مسائل ذکر شده که عنوان شده که بگذریم ورسیدگی را به عهده اهل فن بگذاریم مشکل دیگری در توزیع قزوین برای مردم وهمکاران بوجود امده اینکه سیستم خدمات مشترکین به مدت دوهفته قطع ک برنامه قبلی با مدیران به تعامل نرسیده وبرنامه جایگزین کاملا ناقص ونا کارامد است جدا از همه مسائل امیدواریم مردم اذیت نشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
پیشنهاد می کنم به مدیریت مالی شرکتهای برق منطقه ای در اسرع وقت سیدگی شود.درست زمانیکه پیمانکاران و مشاوران ماههاست از قبل عید تا کنون با پرداختی بسیار ناچیز یا عدم پرداختی صورت وضعیت ها مواجهند اقایان برا پرسنل خود که در ایام کرونا شرکت نیمه تعطیل بوده پاداش ها هزینه های مازاد درمان و اضافه کاری ها پرداخت می کنند .مبالغ قراردادهای یکطرفه حق الزحمه ها بخش خصوص بسیار پایین متاسافنه اقایان هیچ اشرافی به شرکت داری بخش خصوصی ندارند و فقط 4 تا شرکت بزرگ و ثروتمند تهران رو میبینند.
ناشناس
Germany
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
آنقدر اوضاع مملکت از لحاظ اقتصادی خراب هست که هرکی بیشتر شو بده برنده هست.
توزیع گرفتار نمایش اشا و البته پشت صحنه فساد وحشتناک.
هرکسی به اندازه خود الان مشغول میل است.
سینما را ببینید, نمایش فیلم برای همه و پشت صحنه خوردن بعضی ها زمانیکه اکثریت قاطبه در حال فیلم دیدن هستند.

فیلم سینمایی امروز صنعت برق
توزیع در فساد
است ببینید و بعدا بشنوید و بخندید
همكار شركت توزيع مازندران
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
توجه توجه

از برق نيوز بخاطر شفاف سازي بسيار ممنونيم.
1- استان مازندران همكاران خوب،بسيجي،انقلابي و مستعدي دارد .
بيشترين تنش در اين استان هست. اكثر مديران عامل با درگيري از اينجا بركنار ميشوند.
2- قابل توجه عزيزان ،در سلامت فيش حقوق مديرعامل بحثي نيست ، اين بركناري نتيجه يك شيطنت بود كه قرباني موضوع آقاي غفاري شد. اما به نظر بنده آقاي وزير بايد همه نجومي بگيران مازندران از جمله اعضاي محترم هيات مديره و معاونين شامل آقايان نبوي ،سماكوش، كبيريان،رحماني،اسدي گرجي، سپري،زينتي، اسلامي حراست ،هادي يوسفي را ميخواستند،اعلام و آنها را هم اخراج ميكردند .
چرا فقط مديرعامل؟
3- فساد اخلاقي و اداري مالي بيداد ميكند.
از زمان ... اين فساد توسعه بيشتري پيدا كرد.
گستردگي فساد در مراكزي است كه از بالا دست نشات ميگيرد. نه از پايين دست.
يكي از آنها خدايي ناكرده می تواند تباني مديرحراست با عوامل براي لكه دار كردن چهره ي خادمين به نظام و مديران نخبه باشد. تا فضا را براي تاختن خودشان و عواملشان هموار كنند.

آقاي وزير آقاي بازرسي آقاي حراست كل؟
برويد بدنبال بررسي عملكرد حراست.
برويد بدنبال عملكرد كميته هاي تخصصي فني .پيمانكاري و از اين قبيل. برويد عملكرد امور مالي را ريز به ريز بررسي كنيد.


ببينيد زينفع تصميات و دستورات چه كسي هست؟؟
مراد
Sweden
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
آقاي كاظم نژادچرا هول شدي؟اين سايت برق نيوزه نه شمال نيوز كه سبيلش رو چرب كني وبرات تيتر دلخواهت رو بزنه ؟
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
آقاي ...كاملا مبرهن ومشخصه كارهاي غيرقانوني شما در مسكن كلاردشت.درنظام پيشنهادت وبريز وبپاش ها وبن هايي كه بعنوان فلان وفلان پخش كردين وبعضي ها منجمله خودتون زندگيتون فقط از اين بن ها ارتزاق شده.سابقه شما هم مشخصه.چه وقتي تو جهاد بودي وچه الان.سرمايه هاي باد آورده رو از كجا آوردي؟؟تو اين چند سال چيكار كردي كه چند خودرو وملك برا خودت بهم زدي؟؟پدرت هم كه يك روستايي ساده بود.واقعا حقوق كارمندي مگه كفاف ميده كه بشه اين همه سرمايه بهم زد؟؟؟ غير از ... هيچ چيز ديگه اي نيست.شما با چه مدركي اومدين تو اين اداره؟؟ چجوري دكتري گرفتي؟؟كي وقت كردي ؟شما كه مدعي هستي من شب وروز براي مجمع كار كردم واز جيب گذاشتم!!!مداركش هم موجوده.اما به وقتش وبه اهلش تحويل داده ميشه.چون مديرحراست هم از تيم شماست ولاپوشاني ميكنه.اما به وقتش نوبت شما هم ميرسه فساد شما هم سر فرصت با مدرك اثبات خواهدشد!!فكر نكن چون حالا خانومت وكيله ميتوني در بري.خير..به زودي متوجه ميشي.دخترت رو بي ضابطه آوردي تو مجموعه با ديپلم. فقط وفقط مرخصي اداري رفت ودرس خوند كه بشه دكتر.واقعا اگه كار ميكرد وتو اداره بود وقت ميكرد به اين زودي دكترا بگيريه؟؟چجوري اورديش سركار؟با نامه به بهزاد.تيتر نامه رو بگم خدمتت؟؟جناب مهندس بهزاد عزيزچهره ماندگار صنعت برق و... اونوقت مياي براي اپراتور ها ميگي من اصلا خبر نداشتم دخترم ميخواد برق بياد سركار؟؟دروغ تا چه حد؟؟ميگي صبح ديدم دخترم داره لباس اداري مي پوشه.اومدم اداره ديدم دخترمم اومده وميگه بابا من مشغول شدم!!چقد دروغ؟؟خجالت بكش.شما منفور ترين شخص در برق ... هستي.وقتي همه مجموعه از يك نفري رضايت ندارند ونه تنها رضايت ندارند بلكه اون رو عنصري نامطلوب ميشناسن حتما ويقينا وشرعا وعرفا اون شخص مشكل داره.شما بيا يك نظر سنجي بذار تو روابط عمومي كه الان مديرش هستي تا ببيني اينجور هست يا نه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
خدمت خوانندگان عزیز و دست اندرکاران برق نیوز
شاعر می گوید :
دلا بیچارگی از تنگدستی است
فقیر بی پناه مغبون هستی است
گرسنگی بلایی جان گداز است
بلایی بدتر از آن خود پرستی است
یکی نان جبین در سفره اش نیست
یکی دیگر به فکر عیش و مستی است
که در آن جایی که جمعی بی نوایند
یقنا دست یاری نیست مستی است
اگر دستی گرفتی نیک بر دست
بدان شاد و خندان حی و هستی است
****
در تمام ادوار تاریخ مورخان بر این باورند که تمامی انسانهایی که به زیر دستان خدمت نموده اند دچار چالش عظیمی شده اند . اگر مدیرعاملی جایگاه خود را به خطر انداخته و توسط وام بسیار بزرگ معوقات پرسنل را پرداخت نماید (45% که چهار ماه عقب مانده بود) و دل آنها را شاد نماید و حق پرسنل را ادا نموده باسد جالب نیست آن را به مسائل اخلاقی و ..... نسبت داد. چرا که خدا در قرآن می فرماید: "بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ"
وای بر عیب جوی طعنه زن ......لذا بنده این عمل را پسندیده نمی دانم . آقای مهندس غفاری همکار خوب ما بوده است لذا خواهش می کنم شان همکاری ایشان را حفظ نمایید چرا که ما در طول خدمت خود بهترین ساعت های زندگی را با هم سپری می نماییم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
جناب آقای وزیر
جناب آقای متولی زاده
با عرض سلام
خواشمندیم پاداش هایی که مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت توزیع چهار محال و بختیاری گرفته و می گیرند هم قابل بررسی است.
چهارسال حمایت بی وقفه از یک پیمانکار هم شهری مدیر عامل که کل استان در حوزه خدمات مشرکین دارد قابل تامل است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
اوضاع شركت برق منطقه اي گيلان نيز اسفبار است سرپرست جديد كارايي لازم رو نداره.بايد فكري كرد.وزير محترم نيرو لطفا مستقيما در انتصابات ورود فرمايند!!!!!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
ایا مدیر عامل برق استان مرکزی عوض میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
من یکی از پیمانکاران شرکت توزیع هستم.بنظر بنده آقای غفاری حذف شدند چون برای تخلفات بعضی از افراد یک مهره مزاحم بودن.چطور میشه آقای رمضانعلی سلیمانی رییس اداره تنظیم لیست شرکت توزیع برق مازندران با وجود بازنشستگی هنوز مشغول بکار هستن و با .... از پیمانکاران هنوز در سمت خود باقی موندن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
واقعا باید به حال شرکت توزیع قزوین گریه کرد مدیر عامل فعلی اینقدر بی تجربه هستش که بعد از حضور اقای مهندس جبارزاده صد سال پست رفت داشتیم و دیگه نمیشه به دوران اوج فکر کرد اگر معاونت مهندسی که اسمش تو متن امده بشود باید این زمان رو به هزار سال تعمیم داد چون بی تجربه هستش و یک نیروی کاملا حراستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
به امید روزی که منشا فساد از توزیع قزوین که خودش از افراد متخلف بود با حکم دادگاه و وزیر برکنار بشود
همکار قزوین
منشاء فساد افرادی مثل شما هستن که بدون اطلاعات و سواد و وجدان تهمت میزنید و حاشیه سازی میکنید ...
برو داداش خدا روزیت رو یه جای دیگه حواله کرده
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
برق منطقه ای مازندران که واقعا نیاز به دگرگونی اساسی داره تهمت نمی زنم چون سندی ندارم ولی وزارت باید بازرس هایی سالم در بخش فنی و مالی و حقوقی بفرسته یه حسابرسی تو این 10 - 11 سال گذشته داشته باشن ببینن چه خبره
یعقوب
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
در شرکت توزیع برق استان مرکزی می گویند خبرهای هست لطفا در برق نیوز چاپ بفرمایید
ناشناس
Denmark
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
یه‌ سری هم به برق باختر بزنيد.ببینید کاندید مدیرت برق تهران داره چه گندی میزنه.معاون برنامه ریزی لیانس کامپیوتر داشت و با برگزاری همایش GIS به معاونت برنامه ریزی رسید. پخش بار ساده هم بلد نیست. مدیر عامل هم دنبال اینه زودتر به کمک ایشون بشه اقای دکتر.
همکار توزیع
United States of America
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
سلام و درود خدمت همه آزادمردان
در ارتباط با پرداختی به پرسنل شرکت توزیع مازندران باید شفاف سازی انجام گیرد تا ذهن همه روشن شود چون شاید خدا را خوش نیاید به ناحق قضاوت بکنیم بواسطه کمبود نقدینگی چندین مزایای رفاهی و انگیزشی پرسنل شرکت پرداخت نگردید که به ناچار ازسوی مدیریت شرکت و مجموعه دست اندرکار شرکت و حمایت توانیر و مساعدت ویژه بانک صادرات امکان تامین حقوق و مزایای اسفند و کل مطالبات شرکت و مبلغی هم برای تامین قسمتی از مطالبات فروشندگان و پیمانکاران مقدور گردید لذا همت والا از سوی همه ،امکان این پرداختها را فراهم آورد لذا مجموعه مطالبات ناخالص قبل از کسر کسورات پرسنل موجب صدور مبلغ بالا برای همه شده که شاید شبهه انگیز بوده هرچند رضایت همه پرسنل را بخاطر پرداخت در آخرین روز سال فراهم آورده اما فردی مغرضانه فقط فیش مدیرعامل را دست به دست کرده و موجبات این مشکل شده ای کاش فیش همه پرسنل شرکت را قبل کسورات به معرض همه بزارن تا چنین قضاوتی انجام نمی شد بهرحال انجام چنین کاری شهامت و شجاعت مدیران آینده را برای تامین نقدینگی ومنابع مالی جهت رفع مشکلات دچار مشکل خواهد نمود امید به آنکه همه حقیقت را بگیم و آزاد مرد باشیم و برای قضاوت اگر فیشی به ما می دهند فیش همان ماه همان شخص را هم بگیریم ودر معرض قضاوت قرار بدهیم.از خداوند می خواهم به همه ماکمک بکند آنچه حق و درست را بگوبیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
این حق مهندس غفاری نبود..ما پرسنل برق مازندران به علت داشتن معوقات همه اسفندماه حقوق نجومی گرفتیم.