آخرین اخبار پربازدیدترین ها
کد خبر: 63343
تعداد نظرات: ۶۷ نظر
۱۶:۱۰ ۱۱ /۰۵/ ۱۴۰۴

استیضاح وزیر نیرو به ۱۰۰ امضا رسید

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: استیضاح وزیر نیرو به ۱۰۰ امضا رسیده است و به زودی اعلام وصول خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، مصطفی پوردهقان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از نبود راهکار مشخص برای حل بحران برق انتقاد کرد. او گفت در حالی که مصرف انرژی در حال افزایش است، هیچ برنامه مشخصی برای مدیریت مصرف یا توسعه پایدار تولید برق وجود ندارد.

پوردهقان تأکید کرد که دولت تمام توان خود را بر نیروگاه‌های خورشیدی گذاشته است، اما این نیروگاه‌ها به دلیل ناپایداری نمی‌توانند کمبود برق کشور را جبران کنند. او خواستار تدوین دستورالعمل جامع برای تولید و مصرف برق شد.

به گفته پوردهقان، تاکنون ۱۰۰ امضا برای استیضاح وزیر نیرو جمع‌آوری شده است که بالاترین میزان امضا در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. این طرح به‌زودی در صحن علنی مجلس بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

نمایندگان امیدوارند با این استیضاح، دولت مجبور به ارائه راهکار‌های واقعی و برنامه‌ریزی جامع برای حل بحران برق شود. تحلیلگران معتقدند بدون اصلاح ساختار تولید و مصرف، مشکلات این حوزه تداوم خواهد داشت.

ارسال نظرات قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
=
captcha
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۵
تامام والسلام
13
2
ناشناس
الهی امین
ناشناس
نمایندگان عزیز میبد اردکان بافق و یزد لطفاً به فکربرکناری مدیرناتوان و ضعیف توزیع یزد جلیلی باشید اصلا از برق و مهندسی وشبکه نمیدانه فقط میدوونه کنتور چطور قطع کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۲
این استیضاح در این بازه زمانی به ثمر نخواهد رسید.
اما مستمسکی خواهد شد برای دور شدن علی آبادی از منطقه خطر تا پایان دوره مسئولیتش, با هر کارکردی که داشته یا در آینده خواهد داشت.
این یک تله از طرف هم پیاله های علی آبادی است نه منتقدان او
6
12
ناشناس
پس کی باید استیضاحش کنند؟ وقتی مملکت ترکید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۰:۴۷
وقتی بجای رسیدگی به تلفات سراغ تولید آنهم از یک منبع میروید باید در باتلاق ناترازی گیر بیفتید.
چرا از متخصصین بخش خصوصی استفاده نمی کنید و کشور را نجات دهید
17
0
ناشناس
ایشان وعده هاشونو عملی نکردند. مگر روزی که وزیر نیرو شدند، قبلش وزیر صمت نبودن و از اوضاع مطلع نبودن؟!
چطور وقتی مدیرعامل ایران خودرو شد، ۱ روزه استعفا کرد و به مپنا برگشت؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۶:۳۹
جواد نیک بین هم گفت: علی آبادی قول های زیادی داده که عمل نکرده است. مهم ترین محورهای این استیضاح وی هم نارضایتی از قطعی‌های بدون اطلاع برق و بی‌عملی در برخورد با فساد ساختاری در وزارت نیرو است.
عدم برخورد با انشعابات غیر مجاز و سوء مدیریت در حوزه تامین برق خصوصا مصارف خانگی از دیگر محورهای این طرح استیضاح است.
خوب آقای وزیر هزار بار در برق نیوز به شما گفته شد مواظب مافیای انرژی وزارت نیرو و عوامل آن باش. شنیدی؟ نشنیدی. اینم نتیجه
19
0
ناشناس
خودش رئیس مافیاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۸:۳۸
این استیضاح درست نیست وزیر وارث عملکرد قبلی ها بوده دراین شرایط تحریم ونداشتن نقدینگی مگر ایشان پیغمبر است که معجزه کندانصاف داشته باشید
فرض کنید الان نقدینگی کافی داشته باشیم جهت احداث یک بلوک سیکل ترکیبی حداقل 4 سال زمان لازم است تا ساخته شود بفکر سال بعد وبعداز ان باشید که خاموشیهای بیشتر در انتظار است کمک کنید که وزیر بتواند کار کند بخدا اشتباه میکنید
12
29
کارشناس
برای مشترکین دیماندی سقف قدرت مصرفی تعیین گردد و بالاتر از حد تعیین شده برق آزاد محاسبه شود ، ۵۰۰۰ مگاوات کاهش مصرف حداق کار است
این تجربه را توانیر با جریمه های تجاوز از قدرت دارد.
سجاد
پس چرا ایشون قول قطع نشدن برق در تابستان را دادند؟!!
پیمان
ایشون تو دوره خودش شروع به احداث چند هزار مگاوات نیروگاه کرده؟
ناشناس
اتفاقا ايشان مسئول هستند مگر قرار نبود شرکت يونيت 6000 مگا وات نيرو گاه در سال 95احداث کنه ايشان چه بلوايي براه انداختن و... الان کجايند نهاد هاييکه همسفره با ايشان (مپنا)بودند و به تحريک مستقيم ايشان مانع بستن قرار داد با يونيت شدن بيايند جواب ناترازي نه بهتر بگيم بحران برق را بدهند اينقد عقلشان نرسيد که شرکت يونيت ميخواستند سرمايه گزاري کند ولي مپنا پول ميخواست تا نيروگاه بزند
حداقل حداقلش اين بود که الان 6000 مگاوات کمتر ناترازي داشتيم
بنظر اين امتحان الهي است که علي آبادي بدان مبتلا شده است
مردم عادي را شايد بفريبي ولي از دست انتقام طبيعت و کائنات نمي توني فرار کني
علي آبادي بدون بذل و بخشش هاييکهاز محل پول هاي بي حساب کتاب مپنا مي کرد واقعا هيچ است
ناشناس
اضافه کنید عواقب مخالفت و توقف نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک را
واقعاً!؟؟
مدیر هستی یا فامیلش یا جیره خوار
بودجه اندازه کافی گرفت وقتی که قول میداد الان نماینده ها هم که صداشون بیرون اومده برای همین که بودجه زیادی گرفت قول‌های زیادی داد اگه چهار سال میشه پس .......قول میده
ناشناس
وزیری که وارث مشکلات قبلی است ...میکند قول و وعده وعید در هنگام رای اعتماد مجلس بدهد. صادقانه بگوید که مشکلات انباشته و انبوه شده من در حد توانم سعی می کنم آها را حل کنم در حد توانم متوجهید
ناشناس
اگر وارث عملکرد قبلی ها بوده چطور در دوره آقای محرابیان وزیر توانمند دولت شهید رئیسی در سه سال دولت شهید حتی یک مورد قطعی برق نداشتیم؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۸:۳۸
این استیضاح درست نیست وزیر وارث عملکرد قبلی ها بوده دراین شرایط تحریم ونداشتن نقدینگی مگر ایشان پیغمبر است که معجزه کندانصاف داشته باشید
فرض کنید الان نقدینگی کافی داشته باشیم جهت احداث یک بلوک سیکل ترکیبی حداقل 4 سال زمان لازم است تا ساخته شود بفکر سال بعد وبعداز ان باشید که خاموشیهای بیشتر در انتظار است کمک کنید که وزیر بتواند کار کند بخدا اشتباه میکنید
7
25
ناشناس
ایشان وعده هاشونو عملی نکردند. مگر روزی که وزیر نیرو شدند، قبلش وزیر صمت نبودن و از اوضاع مطلع نبودن؟!
چطور وقتی مدیرعامل ایران خودرو شد، ۱ روزه استعفا کرد و به مپنا برگشت؟!
ناشناس
خفه شو.
برا چی ماشین برقی میخواست وارد کنه.
مافیا داره.
مافیای بدبخت کردن ملت برای پر کردن جیب خودشون و ... هاشون.
تازه کار بجایی رسیده بود میخواست زنها را رییس کنه که کارگر نجفی کرد.
که آشوب و فتنه درست کنه.
همکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۸:۵۱
اي کاش واقعا نمايندگاه محترم بخاطر وضعيت برق و آب خواستار استيضاح باشند
اينهم آخر عاقبت بدست آوردن دل نمايندگان
نمک را ميخورند و نمکدان ميشکنند
14
6
ناشناس
حرف شما مصداق بارز فساد و رانت وزیر نیروست!
همکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۸:۵۱
اي کاش واقعا نمايندگاه محترم بخاطر وضعيت برق و آب خواستار استيضاح باشند
اينهم آخر عاقبت بدست آوردن دل نمايندگان
نمک را ميخورند و نمکدان ميشکنند
6
6
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۹:۰۳
کلا انرژی های تجدید پذیر به دلیل ناپایداری در هیچ کشوری برای جبران کمبود تولید در نظر گرفته نمیشوند .
فقط برای مصارف محدود و در مناطق دور از شبکه انتقال هستند. هزینه کلان و اتلاف وقت برای انرژی ناپایدار معقولانه نیست.
16
2
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۰:۰۳
خدا کنه اگر وزیر استیضاح میشه ،فرد کار کشته و غیر از این باند ... سر کار بیا
33
0
ناشناس
گشتم نبود نگرد نیست
معصوم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۸
احتمالا مشاور برق محترم (غ ر )وزیر شوند، نه ؟ بساط هوشمند سازی براه می شود و ... اووووو
موافق هستید ؟!
6
12
ناشناس
امدن اقای غ ر م هیچ فایده ای ندارد ایشون امتحانش را پس داد
ناشناس
Germany
۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۲۳:۳۱
خیلیها توی این سیستم از اولش هم اشتباهی بودند. حق دیگران را ضایع کردند و نقاب زدند و .....بیاد سریال مدیری!!
11
0
چریک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۰:۳۱
استیضاح؟!
واقعا استیضاح کسی که صنعت برق را بدرستی می شناسد، نیروگاه ساز است و در کشورهای مختلف نیروگه ساخته ، استاد دانشگاه است و تجربه کلان اجرایی دارد، برنامه دقیقی داشته و در کمتر از یک سال ۳۹۵۰ مگاوات نیروگاه ساخته یا ارتقاء واحدهای تولیدی داشته، آنقدر مسلط است که با یک جمله یک برنامه مدون را راهبری می کند، وابسته به نظام است، فارغ التحصیل تاپ لول تدین دانشگاه کشور است، هدف صهیونیست ها است چوک مغز متفکر است، عقلانی است یا حرکت در مسیر سرویس های جاسوسی دستگاه های بیگانه؟

آیا هدف ضربه زدن به کشور هست یا آباد کردن آن؟

آیا متخصص تر از ایشان در حوزه تولید کسی هست؟

آیا کسی می توانست در ۱۰ ماه شق القمر کند؟
آیا کسری آب سدها که منجر کاهش ۵ هزار مگاواتی شدا است را باید به پای یک متخصص اصیل ایرانی نوشت؟

مگر همین بزرگواران نماینده نبودند که از اردیبهشت فغان به مددر آوردن نیزوگاا های برق آبی را داشتند؟

آیا باید با فشار و در این شرایط باج خواهی کرد؟

آیا با تغییر اصیل ترین، متخصص ترین و صاحب سبک ترین وزیر نیرو ادوار، می توان مشکل را حل کرد؟

آیا می شود بدون هیچ منبع مالی کسری ۳۰ هزار مگاوات نیروگاا را در شرایط تحریم جبران کرد؟

آیا مشکل وزیر نیرو هست یا وزرای صنایع ادوار که با حذف وارادات کالاهای باکیفیت برقی نظیر کولر و یخچال و لباسشویی و .. و ادعای تولید داخل با راندمان کم و مصرف دو برابر و ایجاد شهریه کولبری با واردات کالای بی کیفیت ، مصرف برق را تصاعدی کردند و الان حدود ۳۷ هزار مگاوات از برق پیک ، برق سرمایشی است؟
آیا مقصر وزیر نیرو هست یا تولید لامپ کن مصرف داخلی ۷ وات؟ الان مصرف لامپ های LED دنیای پیشرفته حدود دو وات هست. این یعنی مصرف روشنایی دو برابر نسبت به دنیای مدرن.

آیا مشکل در مجلس نیست که حتی نتوانسته مصرف روشنایی و سرمیش مجلس را کاهش دهد؟

آیا مشکل مجلس نیست که همواره دنبال لابی برای تزریق مدیران بی کیفیت هست؟

آیا مشکل مجلس نیست که نمی تواند با کمک به حذف قیمت تکلیفی برق یا پرداخت مابه التفاوت قیمت واقعی با تکلیفی گام بردارد؟
آیا وزارت نفت امکان تامین گاز نیروگاه ها را دارد؟ تمام راه های توسعه نیروگاه ها بسته شده است. پس چطور می شود نیروگاه ساخت؟
آیا مگر الان در فنلاند و آلمان و ... که روزها و ساعات ابری وحشتناک دارند، تولید مازاد از برق خورشیدی ندارند؟
آیا مجلس نیست همواره با یک سرمایه خوار وارد وزارت نیرو می شود و برای کارخانه های با شدت انرژی بالا برق می خواهد بدون مشارکت در توسعه شبکه بالادست؟
آیا مجلس نیست که هر روز دنبال استخدام نیروی بی کیفیت در برق ها از وزیر هست؟ آیا این نیروها نیستند که سیستم را بهم می ریزند؟

آیا تا بحال مجلس بدنبال اخذ مجوز استخدام برای یک نخبه بودا است؟

چا کسی صنعت برق را رشد می دهد؟ نیروی بی کیفیت با مدرک جعلی تر و بی کیفیت تر از رژیم صهیونیستی یا یک نخبه؟

آیا اروپا برق نیروگاه گازی دارد یا برق آبی و هسته ای؟

دنبال چه هستید؟ بهم ریختن کشور؟
آیا به فرمایش رهبری توجه دارید؟

آیا تابحال از وزیر نیرو خواستار ازدواج که حداقل ۴۰ درصد نیروها را نخبگان داشته باشد؟

من فکر می کنم این ۱۰۰ نماینده سوراخ دعا را اشتباه دیده اند. آن سوراخ دعای شما دیوار ندبه صهیونیست هاست نه شاهراه اقتدار و توسعه نظام جمهوری اسلامی.

شما اگر می خواهید برق را نجات دهید باید:
۱. توجه ویژه به تولید برق خورشیدی با کمک به جذب نقدینگی
۲. اصلاح قیمت برق
۳. جذب نخبگان
۴. کمک به تامین گاز نیروگاه ها
۵. عدم تحویل مدیران بی کیفیت
۶. عدم دخالت در بدنه مدیریت وزارت نیرو
۷. تامین حداقل ۳۰ میلیارد دلار برای توسعه نیروگاه ها در ۳ سال
۸. جلوگیری از ورود قانونی و کولبری کالاهای برقی با راندمان کم
۹. ارائه راهکار و تامین منابع مالی برای پرداخت بدهی وزارت نیرو
۱۰. تهاتر و فایناس با کشورهای دوست

و مهمتر از آن اینکه:

حذف نیروهای انقلابی متخصص یعنی تیشه به ریشه خود زدن.

و

باید به منویات مقام معظم رهبری توجه داشت

و

از خود بگذریم و به فکر منافع خویش نباشیم. باید مثل باکری، در مسیر همت، اندیشه سلیمانی، قدرت باقری و دانش و اخلاص ...

مراقب باشیم در دام پروپاگاندای صهیونیسم و امپریالیسم نیفتیم.


از دکتر علی آبادی حمایت کنید، او و امثال او را نرنجانید، نکنید کاری که او هم دلسرد شود و بگوید وای بروزی که انقلابیون دلسرد شونو.

وای بر ما وای بر ما وای بر ما
9
31
علی
احتمالا شماهم گماشته کسی هستید
ناشناس
اینهمه قصه گفتی که چی؟
همچنان سه روز در هفته برق و آب نداریم!
اقای علی ابادی شمشیر بیخ گلوش بود بیاد وزیر بشه؟
انواع و اقسام وعده های دروغ و عمل نکرده ایشون تو خبرگزاری هست.
ته کاری که کرده گرانی و قطعی! اینارو ننه جون کروبی هم بلده
ناشناس
چی میگی زبون بسته! تازه تایپ کردن را یاد گرفتی؟! کپی پیست از سایتهای زرد! مهمترین عامل نارضایتی مردم همین وضعیت فشل مدیریتی محبوب شماست! کسی که چند سال در وزارتخانه کار کرده باشد میفهمد چقدر اوضاع فشله! بسه جفنگ نوشتن و گفتن! شعار بسسسسهههه!
ناشناس
کمتر چرت و پرت بنویس! استیضاح حق قانونی مجلس بخاطر عملکرد بد وزیر است! آسمون ریسمون بافتن نداره! حتما یک سر به روانشناس بزن. بدجوری نامیزونی
ناشناس
عالی بود دقیق و متناسب
ناشناس
من متخصص بهینه سازی بخش خصوصی با رزومه ای قابل توجه هستم ، وزیر را نمیشناسم ولی میدان قصد دارد کار کند همین مجلس نمیگذارد اگر قانون مانعزدایی را اجرا و قیمت واقعی کند همین نمایندگان دسته دسته اعتراض مردم خود را جمع کرده و اعتراض میکنند ، دست وزیر هرکس که میخواهد را باز بگذارید و حمایتش کنید وزیر با همکاری بخش خصوص گمنام میتواند ناترازی را چاره سازد بنده بعنوان سرباز بهینه سازی با ۲۵ سال فعالیت میدانی در صف اول می ایستم پشت سر اقای علی ابادی و با مشکلات نبرد خواهم نمود و ناترازی را که علت عمده اش تلفات است را کاهش میدهیم . نظر من اصلا جانبدارانه نیست و با وزیر هیچ ارتباطی ندارم فقط میدانم میخواهد کار کند میدان میخواهد، جسارت دارد حمایت ندارد.
ناشناس
وزیر نیرو بسیار عالی کار می کند. عده ای که بدنبال کاسبی هستند، استیضاح را مطرح می کنند. الان زمان کاسبی نیست. الان وقت ماهی گرفتن از آب گل آلود نیست. الان ایران نیاز به چنین مردان باغیرت و متعصب و فرهیخته دارد
جوادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۴
از محورهای استیضاح مدیریت منابع آب است.
وقتی فردی را در آب تهران منصوب می کنند که حتی نگهبان های آب تهران تعجب می کنند. با مدرک علوم سیاسی مبانی آب را هم نمیدونه. فقط و فقط فکر امتیاز دادن به بالادستی ها و آوردن فک و فامیل خودش است . تمام مهندسین خبره را بازنشسته می کنه. برادر رئیس ستاد جلیلی در آب را بدون هیچ گونه تخصصی و فقط با سابقه متصدی دفتری می کنه معاون برنامه ریزی. فکر ساخت ویلای شخصی در لتیان ه و گرده گرفتن با امثال .... و..... و ..... وقتی جلسات برنامه ریزی آب شرکت ۲۸ ماه تعطیل میشه . وقتی حریم و بستر رودخانه میشه جایی برای زدوبند و معامله، و معاون آب و ابفا همه را می بیند و چشم پوشی می کند و نهادهای نظارتی هم سکوت، اوضاع بهتر از این نخواهد شد
این یعنی نابود کردن آب کشور و تهران
8
2
محمد
مدیرعامل آب تهران با بده بستان با معاون مجامع شرکت مدیریت پای نابودی تهران ایستاده. بیش از ۵۰ نفر از بستگانشان را استخدام کرده اند. ۲۰۰ ، ۳۰۰ نفر را با این پارتی بازی‌ها بی انگیزه و مجبور به خروج کرده اند. بازسازی ویلای طالقان معاون شرکت مدیریت توسط کدوم پیمانکار با پول دولت انجام میشود؟
چرا حراست وزارت نیرو ساکته؟
چرا نهادهای نظارتی رسیدگی نمی کنند.
همکار
بحران آب در تهران کاملا قابل پیش بینی بود وقتی ۸ ماه قبل برادر این آقا معاون سازمان مدیریت با لیسانس علوم فرهنگی و سابقه مسول دفتری می‌شود معاون برنامه ریزی و قراره برنامه ریزی آب تهران را انجام بده و هر را از بر تشخیص نمیدهد . وقتی راننده مدیرعامل یه شبه میشه مدیر حراست و روابط عمومی!!!!!! وقتی یه طلبه ) خواهرزاده مدیرعامل میشه مدیربازرسی و از همه مهمتر وقتی یه فردی حراستی با تحصیلات علوم سیاسی میشه مدیرعامل. و وقتی که همه این حرفها به معاون آب گزارش می‌شود ولی اقدامی نمی‌شود انتظاری بیشتر از این نیست
شنیده شده فرزند ۳ نفر از مدیران منابع آب و دختر نماینده دیوان محاسبات توسط مدیرعامل استخدام شده اند
اینها عامل نابودی و نفوذ هستند. دشمن کنار خودمان است
باید اینها محاکمه شوند
کمالی
شهوت مقام
باندو باندبازی
سیاسی کاری
قوم گرایی و
پست فروشی عامل بدبختی آب کشور
همایون
به ۵۰ نفر استخدام فک و فامیل اضافه کنید
پسر ذیحساب شرکت مدیریت
برادر مدیرکل دفتر بهره برداری شرکت مدیریت
دختر رئیس حوزه
پسر دایی و عموی فلانی
بیشتر از ۲۳ نفر سفارشی معاون شرکت مدیریت آورده
اینجا ... بیداد می کنه
ناشناس
Germany
۱۴ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۰:۲۱
آقای وزیر اگر رفتی پشت اون تریبون داغ که از خودت دفاع کنی بگو به نمایندگان که اول اون افرادی که میلیارد میلیارد بودجه های بهره وری را بجیب زدند و در پشت پرده با دوستان تقسیم کردند را از سواحل مختلف دنیا مثل استرالیا بکشید بیارید اینجا جواب پس بدهند سپس بیاین سراغ من که وارث اتفاقات گذشته هستم ، همه خوب میشناسند چپاولگرانی که پولها را بلعیدند و با کمال پررویی دهن خود را پاک کردند ، خداوند بحساب اینها خواهد رسید و هرکس که از آب گل الود برق ماهی های درشتی گرفتند
6
2
بهینه ساز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۰:۳۶
اقای وزیر دست همکاری بخش خصوصی را رد نکن من با سابقه طولانی و مفید قدرت خوبی در حمایت شما در رفع ناترازی دارم مدیریت امور مشترکین کل از فعالیتم اطلاع دارند حضوری باهم صحبت نموده ایم
امکان رفع ناترازی وجود دارد.
اول از همه
گلوگاههای تلفاتی شناسایی شده و رفع گردند
بیش از ۵۰ درصد کار حل خواهد شد
من سرباز بهینه سازی نفر دوم صف پشت سر وزیر می ایستم و نبرد میکنم
بعنوان یک رای و به سهم خودم با استیضاح مخالفم
1
6
ناشناس
احیانا شما اون بالاتر نگفتی وزیر رو نمیشناسی؟!
برو دست بردار.
...
نه بالا نه پایین من حرفی نزدم که میشناسم و نمیشناسم چرا خوبم میشناسم اگر تو بقالی ببینمش میشناسمش همه میشناسنش ولی نه اون آشنایی که شما دلت میخواد ممکنه من از همین وزیر تا چند روز دیگه به پزشکیان شکایت کنم ولی دلیل نداره موافق استیضاح باشم چون یک وزیر دیگه میاد با همین خط مشی فرقی نداره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۹
حالا این وزیر استیضاح بشه و یک وزیر دیگه بیاد مشکل کم آبی حل میشه؟
مشکل مالی در خرید تجهیزات نیروگاهی حل میشه؟
چرا برخی از نمایندگان فقط برای تبلیغات در حوزه انتخابیه خودشون دارند یک وزارتخانه را در اوج بحران های برق و آب، درگیر تغییر مدیریتی می کنند؟مگه همین شماها چند ماه پیش به این وزیر رای بالایی ندادید؟
5
1
ناشناس
مشکل اصلی ایشون دروغگویی در وعده های خودشه.
محمد
اگر هم ایشان بقول شما دروغگو هستند، بخاطر رای اعتماد نمایندگان در پست وزارت نشستند. بنابراین نمایندگان بخاطر این اشتباه غلطشان باید پاسخگو باشند. مگر اینکه در اجرای قول هایی که به نمایندگان دادند تا در حوزه انتخابیه شان بدرخشند یا منافع اونا را تامین کنند دروغگو از آب درآمده باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
با سلام، لطفا یکی از سوالات از آقای وزیر در صحن علنی یا غیر علنی این باشد که جناب وزیر عزیز،
از فروش مخزن های آب به مردم چقدر سود کردید؟ از کی تولیدات را شروع و اماده تزریق به بازار بودید؟ در این بین به زرر و زیان مردم هم فکر کرده بودید؟ مردمی که نگاه حسرت به برنج ۳۰۰هزارتومانی دوخته، آه حسرت تو دلشون و سرخی صورت از غیرتشان، فکرشان بودید؟
موقع دادن فتوای خرید اجباری مخزن آب به مردم بجای خدمت به مردم به فکر آبروی خود بودید یا آبروی مردم(پدر خانواده)؟
باز هم کم کاریتان را به این شکل پوشش داده و باز هم از مردم هزینه کردید!! چرا؟
می خواهید راه حل عبور از این بحران در همین کلان شهر تهران را به شما بگویم. خیلی سخت نبوده و نیست منتها دوستان با سواد و متخصص صنعت فقط خودشان را قبول داشته و دارند نه نظرات دیگران را ،که نگاه استحزائی بهشون دارند.
ولی در کل خوب مافیایی در بازار خرید و فروش مخزن آب ایجاد گردید، دمت گرم، ایجاد بحران برای برون رفت از بحران دیگه.
ممنون.
9
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مرداد ۱۴۰۴ - ۲۰:۴۴
استیضاح خالی کافی نیست ایشان باتفاق آقایان محرابیان و نامجو که خسارت‌های سنگین وجبران ناپذیری به آب وبرق کشور زدند باید محاکمه وبه اشد مجازات برسند آقای علی آبادی از اول تو بدنه اصلی وزارت نیرو بوده و سردسته رانت و مافیا هست تو این وضعیت وخیم هم رحم نکرده و ناتوانی انرژی تجدیدپذیرو بهونه ای برای سودجویی اعوان وانصار خودشون کرده.
11
0
ناشناس
بهتون قول میدم انرژیهای تجدیدپذیر هم دردی رو دوا نخواهد کرد. خدا میدونه چه مافیایی پشت پنل‌های خورشیدی وتجدیدپذیرها وجود داره.
ناشناس
استیضاح درست نیست کمک کنید کارکندتمام کمیسیون انرزی را روی همبگذارند ناخن علی ابادی نمیشوندتورا خدا دستاز استیضاح بردارید سال اینده خاموشی 8 ساعته خاهید داشتاز ما گفتن بعنون یک مدیر صنعت برق با 40 سال سابقه
حق گو
بزرگوار اسم وزیران گذشته رو اوردید ولی اسمی از اردکانیان نیاوردی کسی که به صراحت گفت من به خاطر چند ساعت پیک زیر بار نیوگاه سازی نمیرم همه اطلاع دارند که نیروگاه سازی از زمانی که موافقت اصولی ان اوکی میشود تا بهرهبر داری کم کم خوشبینانه 4سال طول میکشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۸
و مورد بعدی اینکه ، استیضاح وزیر بشدت کار مضری میباشد. اولا که آقای علی آبادی کسیست که سالها در وزارت نیرو و بخشهای مختلف آب و برق بوده اند در بخش صنعت هم که وزیر بوده اند ، پس ایشان کاملا موارد کلان و خرد را واقف هستند. رفتن ایشان قطعا گزینه بهتری را بهمراه نخواهد داشت ضمن اینکه در این شرایط 3 ماه هم وزارتخانه بی وزیر خواهد ماند .تمام مدیران با احتیاط حرکت خواهند کرد چون قطعا با وزیر جدید رفتنی خواهند بود و تیمی دیگر بر مسند مینشیند . اوضاع آب و برق هم هیچ ربطی به وزیر فعلی و قبلی ندارد. این موضوع ریشه ایست و وزیر احتمالی جدید هم کاری نمیتواند انجام دهد. پس استیضاح بیخود نفرمایید . اگر پزشکیان هم وزیر نیرو بود کاری نمیتانست انجام دهد . برق سرمایه گزاری کلان داخلی و خارجی میخواهد که توانش فعلا نیست. آب نیز بهمچنین نیاز به مشاوران بزرگ خارجی و قراردادهای کلان آب شیرین کن . بارور سازی ابرها و .... دارد که سرمایه گزاری آن از برق هم بیشتر است .پس نه دست علی آبادی هست و نه در توان او. استیضاح بیجا مانع کار است. لطفا راه دیگری مجلس دنبال کند که کمک و همراه وزارت خانه باشد. قوانینی تصویب کند که اجازه سرمایه گذاری بدهد اصلا مکلف کند . پول بدهد به وزارت نیرو بودجه طرحهای عمرانی را افزایش دهد . تمامی پروژه ها بدنبال اندک ریالی برای عدم توقف هستند.
3
7
ناشناس
... نگو
ناشناس
کاملا صحیح است. استیضاح فقط سیاسی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۶
علی آبادی و محرابیان و اردکانیان ...هستنند و بودند ....
می فهمید.
مصونیت دارن کاریشون ندارن.همه ی نماینده ها هم میگن معاونت ....خودت پاک پاکی.
5
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۸
با وجود همچین ....ویژه خوار دانه درشتی همه ....کوچیکا تو شرکتهای توزیع برق دارن آزادانه زندگی و ....میکنند
3
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۵:۱۰
یه نفر تو تلویزیون داد میزد میگفت اسراییل نمیخواد ما را بکشی .این ....خودشون ما را میکشند.
6
0
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۴ - ۲۰:۳۴
زودتر بهش پایان بدید اصلا عین خیالش نیس ی وزیر نیرو مثل وزیر نیروی شهید رئیسی ی بار برق ما قطع نشد
5
9
علی
وزیری که کاملا اطلاع داره زیر مجموعه اش یک سرس آدم ... و ...هستند ولی اصلا کاری بهشون نداره..... به درد وزارت نمیخوره
ناشناس
دوران رییسی دوران رانتخوارای ر... ادای مذهبی در بیار بود.الان همونا سرجاشونن دارن با ....بازی میکنند و حالش میبرن.
کسی هم لو نمیده ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۶
هر کدام از وزرا. قطعا تجاربی. دارند. همین طور که. در شرکت ها افراد طی سال ها اموزش عملی تجربی کسب میکنند وزارت نیز همین گونه است. تجربه ودانش با هم موجب. بهبود است واقعا چرا این فرهنگ نشده در کشور از ریاست جمهوری و وزارت خانه ها و ... از گذشتگان در کسوت مدیرومعاون قایم مقام ومشاورین.به صورت مفهومی وواقعی استفاده شود وبلافاصله بعد از خاتمه دور. هم کنار وبه فراو‌شی سپرده میشوند چرا ؟
4
0
ناشناس
France
۲۱ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۰
از آقای دکتر رجبی مشهدی تمنا دارم به وضعیت برق باختر اراک رسیدگی ویژه کنند قبل از اینکه دیر شود
2
0
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۴ - ۲۳:۴۳
وزیر نیرو باید برود یه مغازه عنبر نسارا فروشی بزند بهتر است تا بر کرسی وزارت نیرو بنشیند ✓
هرچه زودتر برود به نفع مردم هست
0
0