۱۹:۰۳ ۱۳ /۰۷/ ۱۳۹۸

لغو آزمون استخدامی وزارت نیرو در بخش برق

سازمان اداری استخدامی کشور بر اساس آنچه که تورم بیش از حد نیروی انسانی در وزارت نیرو اعلام کرده است اجازه استخدام در بخش شرکت‌های دولتی وزارت نیرو را نداده و صرفا در بخش آب، آنهم به تعدادی کمتر از نیاز اصلی اعلام شده اجازه استخدام همزمان با هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی را داده است. در ۸ سال گذشته تعداد کارکنان صنعت برقی دو برابر شده که برخلاف سیاست های کوچک سازی دولت است.
کد خبر: 39290
سرویس استخدامی برق نیوز: سازمان اداری استخدامی کشور به وزارت نیرو مجوز استخدام در بخش برق را نداد. با اینکه تعداد نیاز‌های استخدامی در بخش شرکت‌های دولتی صنعت برق وزارت نیرو به حدنصاب لازم رسیده بود، ولی همزمان با هفتمین آزمون مشترک استخدامی دستگاه‌های اجرایی، استخدامی ندارند و صرفا بخشی از استخدامی‌های حوزه آب انجام خواهد شد.

سازمان اداری استخدامی کشور بر اساس آنچه که تورم بیش از حد نیروی انسانی در وزارت نیرو اعلام کرده است اجازه استخدام در بخش شرکت‌های دولتی وزارت نیرو را نداده است. قرار بود برای استخدامی بخش برق در شرکت‌های دولتی وزارت نیرو و همچنین مابقی رشته‌های مربوط به شرکت‌های آب و فاضلاب، آزمون جداگانه‌ای در زمستان امسال برگزار گردد که این برگزاری این آزمون در سال ۹۸ منتفی است.

نیازسنجی بیش از ۱۰۰۰ نفر در شرکت‌های دولتی وزارت نیرو در بخش برق نظیر برق منطقه‌ای ها، حوزه ستادی وزارت نیرو، مادرتخصصی‌های توانیر و برق حرارتی، مدیریت شبکه برق ایران و... تعدادی از شرکت‌های دولتی آب و فاضلاب انجام شده بود که مجوز استخدامی آن‌ها صادر نشد.

قرار است وزارت نیرو برای شرکت‌های غیردولتی وابسته خود در بخش برق در نیمه اول سال آینده آزمون استخدامی جداگانه ای برگزار نماید.

وزارت نیرو هر ساله برای یخش‌های مختلف آب و برق شرکت‌های تابعه و وابسته خود آزمون استخدامی برگزار می‌کنند که در آخرین آزمون، ۲۶ مهرماه ۹۷ برای شرکت‌های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو مثل شرکت‌های توزیع نیروی برق، شرکت‌های آب و فاضلاب و نیروگاه‌های برق برگزار کرد و در آن ۱۵۱۷ ظرفیت استخدامی وجود داشت و در آزمون سال ۹۸ استخدامی در بخش دولتی خواهد داشت و برای شرکت‌های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو استخدامی ندارد.

در هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی که آذرماه امسال توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود فقط بخشی از ظرفیت‌های حوزه آب استخدام خواهند شد.

مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو گفت: با توجه به مجوز‌های اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین نامه تامین اعتبار صادره توسط سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شده است تا در جریان این آزمون ۴۳۸ نفر در شرکت‌های دولتی وزارت نیرو شامل حوزه ستادی، شرکت‌های آب منطقه‌ای، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی جذب شوند.

دفترچه ثبت‌نام هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی شامل شرایط ثبت‌نام، نیاز‌های استخدامی و شرایط احراز مشاغل، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود.
ارسال نظرات قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
=
captcha
انتشار یافته: ۴۲۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
چطور چند ردیف برای برق منطقه ای هست و ما ثبت نام کردیم؟؟؟
عالم
Japan
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
خداروو شووکرر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴
برای من سوال اینه که تورم بیش از حد نیرو از راه جذب سراسری بوده یا از راه پسر عمو و پسر خاله و را غیر مستقیم؟!
توی این سیستم از راه مستقیم آدم به جایی نمیرسه باید رفت سراغ راههای دیگه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴
برای من سوال اینه که تورم بیش از حد نیرو از راه جذب سراسری بوده یا از راه پسر عمو و پسر خاله و را غیر مستقیم؟!
توی این سیستم از راه مستقیم آدم به جایی نمیرسه باید رفت سراغ راههای دیگه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
واقعا خدا پدر سازمان امور استخدامي رو که اين آزمون رو کنسل کرده بيامورزد آقاي وزير ميخواد بگه من از طريق آزمون دارم نيرو ميگيرم و خلاصه براي خودش تبليغ کنه ولي شما يه سر بزنيد تو شرکتهاي توزيع برق و آب و فاضلاب هاي شهري ببينيد اصل و اصول برده داري مدرن را چگونه اجرا ميکنن البته من از اين افراد که بصورت حجمي دارن انجام وظيفه ميکنن عذر ميخوام ولي اگر چنانچه آقاي وزير ميخواد نام نيکي از خودش بجا بزاره بياد به ازائ نيروي بازنشسته و خروجشان از اين شرکت اين بندگان خدا را تبديل وضعيت نمايد و سرو سامان دهد آقاي وزير وزارت نيرو فقط دفتر وزير نيست که نيرو رونياورده استخدام ميفرماييد (تامين نيرو)بد نيست يه خورده ملي فکر کنيد نا سلامتي وزيري گفتن نه ديدار مردمي داري نه کارمندا ميتون ببيننت و... بودنت با نبودنت يکيه برا کارمندا
عارف برقی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
سلام
با تشکر از برق نیوز
مهندس برق
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
نمیدونم کسی ک میاد زیر این خبر خداروشکر میکنه هدفش چیه، اما من فکر نمی‌کنم هیچ وقت درد یه جوونی که تمام امیدش ب این استخدامیاس و هیچ پارتی و... نداره درک کنه، درد درس خوندن انتظار و ناامیدی ....، دنیا همش رو یه جور نمیچرخه، تو نمیدونی با این خبر امید خیلیا ناامید شد بعد میای خداروشکر میکنی...
مهندس امیر
والا بخدا ، منم پارسال وقتی این خبرو شنیدم یه مدت افسردگی اومد سراغم
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
سلام . پس رسما دیگه هیچ آزمونی هیچ وقت برگزار نمیشه دیگه ؟ خیالمون راحت ؟
برق نیوز
امسال نیست و یه احتمال ضعیف وجود داره که سال بعد باشه که اونم توصیه نمی کنیم بخاطرش وقتتون رو هدر بدید و بیکار بمونید
سعید
Germany
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
برق نیوز ممنون بابت زحمات.
میخاستم بدونم سال بعد شرکت های توزیع جذب نیرو دارند؟؟؟؟؟؟
برق نیوز
بله
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
سلام ادمین عزیز
چرا خوش خبر نبودی!!!
یکسال هزینه ی مالی، روحی روانی و زمانی کردیم و آخرش این شد!
اینکه در جواب سجاد گفتید یک احتمال ضعیف برای سال دیگه وجود داره تا اندازه ای تسکین دهنده ی درد و ناراحتیم شد، کاش این مورد رو بازم پیگیری کنید
بخدا همه ی درها به رومون بسته شده!
شما لطفا توی این تاریکی ها یه نور امید بخشی برامون روشن کنید
برق نیوز
قرار بود استخدامی باشه و حتی نیازها هم جمع آوری شده بود ولی نشد. وزارت نیرو پیگیر مجوز استخدامی جدید شده و ممکنه موافقت شده ولی زمانبره چون اگه میخواستن همین الان مجوز میدادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
برای ما که هیچ پارتیی نداریم حتی بصورت شرکتی وارد برق های منطقه ای بشیم دلمون به ازمون خوش بود
البتع ازمون هم پوشش هست واسه جذب نورچشمی ها

لعنت به مفسدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
برق نیوز پس چرا اصلاحیه یا اطلاعیه تو سایت سنجش نیس؟؟ما ۴۵ تومن واریز کردیم ثبت نام کردیم

الکی میخوان ملت برن سر جلسه ازمون بشینن؟؟کم ملتو بازی بدین
برق نیوز
اطلاعیه چی؟ در بخش شرکت های دولتی صنعت برقی قبلا قرار بود استخدامی باشد که نشد. ربطی به استخدامی فعلی سنجش ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
22سال نیروی شرکتی توزیع برق هستم ااما خبری نی چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲
فقط قوه قضاییه یه کارگروه تشکیل بده ، ببینه چند صد نفر پارتی استخدام شدند و از جیب دولت می خورند .
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
سلام
بخوام حرف بزنم دنیای حرفم
فقط ی چیز اونم این که انتظار خیـــــــــــــلی بده ولی بدتر از اون انتظار بی حاصله ادمین.
هندسه دان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
این سازمان برنامه و بودجه وزیر مجموعه هاش شدن عامل دردسر.
کشوری که مجلس داره وجود سازمان برنامه ریزی چطور توجیه میشه.
یعنی وزارت نیرو نمیفهمه میگه ما نیرو میخوایم. اونها میگن نه بسه استخدام نکن.
قبل از سال 92 این سازمان وجود نداشت بیکاری هم انقد وجود نداشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
برق منطقه ای تو دفترچه کارشناس برق قدرت میخواد تو بخش نیروگاه های برق آبی
پس چرا میگین مجوز باطل شده
تو دفترچه که هست
برق نیوز
قرار بود برای همه برق منطقه ای ها و دیسپاچینگ ها و توانیر و ... یکجا بیش از 700 نفر استخدامی شود که دیگه نشد این چند نفری که در نیروگاههای برق ابی می خواهند و زیر نظر آب نیرو یا سازمان آب و برق خوزستان هستند با اون فرق دارد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
این تورم نیرو کی به وجود اومده که ملت خبر ندارند؟
من که درخواست دادم برا کار، لینک ارتباط مردمی وزیر نیرو یک پاسخی فرستاد که هنوز بعد از یک سال دارم شماره نامه ها رو می خونم. نهایتاً نتیجه گرفته بود که جز با آزمون هیچ راهی برا جذب وجود ندارد. تاسف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
سلام میشه حداقل سال 99 یه آزمون نفت بذارین تال دل ملت خوش باشه . لطفا شرایط الکی هم نذارین مثل تافل و نخبگان و دانشگاه تهران و.... ما معمولیهای دانشگاه خوزستان و اراک و اهواز مگه آدم نیستیم. پس کی این آزمون نفتی که قرار بود 2500 نفر بگیره رو میزارین. انقد بیکاری زیاد شد که سحر تبر رو بازداشت کردن و تتلو ادعای پیامبری کرد و آیه نازل میکنه. بدبختمون کردید رفته. خدایا توبه. تازه این آزمون وزارت نیرو که قرار بود 700 نفر بگیره رو هم منحل کردید. اجرکم عندالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
خوب کاری کردین دوباره عوام فریبی نکردین و اطلاع دادین. برق هست و سیمهای لای دیوار هم سرجاشون. نمیدونم این رشته بیخود رو برای چی تبلیغ می کنن!؟
مهندس برق
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
آدمین محترم نمیدونم این نظر منو تایید میکنید یانه ولی از بچها میخام این موضوع از طریق قوه قضاییه پیگیری کنن چجور این تورم بوجود اومده؟ مگر ن اینکه میگن همه باید از طریق آزمون استخدام شوند پس کدام آزمون بوده ک این تورم را ب وجود آورده؟ من خودم پیگیری میکنم.خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینگه خودشان تغییر دهند وقتی ما سکوت کنیم و خیلی راحت از این موضوع بگذریم ففقط در حق خودمون ظلم کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
در برخي شركتهاي اب منطقه اي وفاضلاب كشور براي همين تعداد نيرو ماههايت حقوق پرداخت نشده وعليرغم لزوم توجه به معيشت مارگر در اميزههاي ديني ليكن كمترين توجه به موضوع حقوق نمي شود اگر چه پرسنل بمنظور رفاه وتامين شرايط براي مردم كار خود را انجام مدهند ليكن اين سوال مطرح است چه عاملي در برخي استانها و شهرها وجود دارد كه مسولان اينقدر نالايق وبي توجه به موضوع هستند خواهشمندم واحدههاي ستادي حتما ورود وقبل از هر گونه حادثه به لصلاح مديريتي و ساختاري بپردازند وبعد بفكر تامين نيرو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
به عنوان کسی که 3 سال در این زمینه کار کردم و رها کردم پیشنهاد میدم که به تمام اقوام و اطرافیانتون برای اینکه یه کار خیر در کل زندگی تون کرده باشید بگویید: مهندسی علی الخصوص برق نخونن که بیچاره و الاف میشن و از زندگی بهره ای نمی برند.
خشا یار
خداخیرت بده
ياس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
سلام خدمت عوامل سايت برق نيوز
لطفا يه خبر در خصوص حذف تكنسين هاي آزمون استخدامي مهر ماه سال ١٣٩٧تهيه كنين ،كه شركت مادر تخصصي توليد بدون توجه داره همه نفرات قبولي رو بخاطر داشتن مدرك ليسانس حذف ميكنه در صورتي كه در سالهاي گذشته نفراتي با مدارك كارشناسي و ارشد براي مشاغل تكنسيني پذيرفته شده اند و الان مشغول بكارند و در آزمون هاي آتي قراره بند ده دفترچه رو حذف كنن ضمنا در ازمون فراگير مرحله هفتم اين بند رو حذف كردن ،لطفا پيگيري كنيد با تشكر
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
با سلام من الآن دقیقا نفهمیدم که شرکتهای غیر دولتی(وابسته) سال آینده استخدانی دارند یا نه؟
ی جا گفتید:
قرار است وزارت نیرو برای شرکت‌های غیردولتی وابسته خود در بخش برق در نیمه اول سال آینده آزمون استخدامی جداگانه ای برگزار نماید.
و جای دیگه گفتید:
آزمون سال ۹۸ استخدامی در بخش دولتی خواهد داشت و برای شرکت‌های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو استخدامی ندارد.

برق نیوز
سال بعد ازمون شرکت های وابسته قطعا انجام میشه ولی شرکت های دولتی معلوم نیست
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
با سلام
وزارت نیرو.قبول شدگان سال 97 رو.کی میخاد براشون دوره.بزاره و شروع بکار کنن یکسال بیکاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
سلام
یه سوال
اگر مهندس برق در آب قبول بشه دیگر نمیتونه در برق منطقه ای و یا برق توزیع شرکت کنه؟
برق نیوز
وزارت نیرو دستورالعملی داره که تاکید داره هر نفر یکبار می تواند در آزمون استخدامی دولتی وزارت نیرو پذیرفته شود
البته ممکنه رعایت نشود
مهندس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
سلام ادمین جان خدا قوت.
این که گفتید شرکت های وابسته به وزارت نیرو نیمه اول سال ۹۹ جذب دارند، با قطعیت گفتید خبری چیزی گفتن که اینجور با قطعیت می گید؟؟؟؟
برق نیوز
بله قراره داشته باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
سلام ادمین جان تو رو خدا یه خبر درست درمون بهمون بده خدایی تنها امیدم فقط همین ازمون بود که اونم برگزار نشد پدرمم یک ریال نداره که بخوام شغل ازاد دست و پا کنم یکسال خوندم اخرشم برگزار نکردن ازمونو
برقی بیمصرف درابفا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
واقعا ... دیوانه زنجیری هست کار کردن نیروهای شرکتی حجمی قراردادی تو وزارت نیرو شده کار کردن ...
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
اینکه آزمون امسال به هر دلیلی لغو شده امکان داره سال بعد بخش دولتی که چهار ساله آزمون نداشته از تورم نیروش کم بشه و آزمون برگزار کنه؟؟!
برق نیوز
فقط وزارت نیرو اینجور بوده که اونم سال قبل آزمون داشت ولی امسال محدود شد
سال بعد هم استخدامی داره ولی ممکنه مجوز استخدام نیروی زیادی بهش داده نشد و محدود باشه
البته برای شرکت های غیردولتی ازمون داره ولی پذیرشش هم خوبه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
برق منطقه ایی ها چهار ساله که آزمون نداشتن چطور حجم نیروشون زیاد شده که تورم نیرو دارن ؟؟ سال بعد برق منطقه ایی هام آزمون دارن یا اینم مثل سایر وعده ها تهش تورم میگیره لغو میشه؟؟ :)
برق نیوز
الان نمیشه دقیق گفت چون با عوض شدن یک مدیر همه چیز عوض می شود احتمالش کمه که ازمون داشته باشند و اگر هم داشته باشند ممکنه بصورت محدود باشه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
سلام ادمین عزیز از شرایط سنی آزمون توزیع سال آینده خبر دارید؟لیسانس 30 سال هست یا بیشتر
برق نیوز
مثل قبله
مهندس برق
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
سلام ادمین محترم
حدس می‌زنید آزمون شرکت غیردولتی وزارت نیرو چ زمانی از سال 98 برگزار بشه؟ اوایل سال یا....
برق نیوز
98 برگزار نمیشه
برق
United States of America
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
سلام
برق نیوز از تعداد نفراتی که قراره تو ازمون سال آینده بگیرن اطلاعی نداری ؟؟آیا ظرفیت پذیرش قابل توجه هست ؟؟
برق نیوز
معمولا بالای 1000 نفر که بشه آزمون میگیرند
یکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
تورم نیرو در حوزه نیروهای بیسواد و بیخود و با رانت و پارتی وجود داره. من مهندس نیروگاهم. بشدت کمبود نیروی فنی داریم. بازنشسته ها رو فراخوان به کار کردند. وضعیت نفت هم به همین صورته. نیرو اداری بیخود به وفور یافت میشه و نیرو فنی کم دارند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
ادمین محترم ، آزمون استخدامی شرکت های تابعه غیر دولتی وزارت نیرو مثل شرکت توزیع که گفتید قطعا برگزار میشه ، قطعی هست واقعایا دوباره سرکاریم؟؟!!! و اینکه اگر برگزار میشه چ برجی از سال ۹۹ برگزار میشه ؟
برق نیوز
تاریخ دقیق مشخص نیست
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
ای کاش به ده سال پیش برگردم هیچ موقع دانشگاه نمی‌رفتم، کارگری میکردم خیلی بهتر بود
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
ای کاش به ده سال پیش برگردم هیچ موقع دانشگاه نمی‌رفتم، کارگری میکردم خیلی بهتر بود
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
من مطمئنم تا 1400 هیچ آزمونی در کار نیست مثل امسال که گفتن هست و الان مشخص شد که نیست
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
سلام و عرض ادب،خدمت ادمین محترم و زحمت کش
با توجه به این خبر شرکت های توزیع تعداد هزار نفر در نیمه اول سال 99،نیرو میگیرند؟درست فهمیدم؟؟
برق نیوز
بله
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
ادمین ایا نیروگاه و پست ها هم جزو غیر دولتی ها هستن؟
برق نیوز
پست ها بله ولی نیروگاه ها برخی دولتی اند و برخی خصوصی
ستار
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
سلام ادمین منظور از شرکت های وابسته غیر دولتی نیروگاه پست برق ایناست؟؟
ستار
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
ادمین جان نیمه سال یعنی به احتمال فراوان اردیبهشت ؟یعنی ثبتنامش از کی شروع میشه تخمینی؟؟؟
برق نیوز
یا اردیبهشت و یا شهریور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
من کلا بی خیال وزارت نیرو شدم واقعا بیشتر از این منتظر موندن اشتباهه
بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
با سلام
لطفا در رابطه با استخدام وزارت نیرو در سال ۹۹ پیگیری بفرمایید. این همه جوان بیکار منتظر یه خبرند.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
با سلام خدمت همه دوستان و ادمین
میخوام برای آزمون اپراتوری شرکت کنم و یکی از مواد آزمون ایمنی در برق هست به نظر شما و ادمین چه مؤلفی جامع تره و آیا خود وزارت نیرو کتابی معرفی کرده؟
اگه راهنماییم کنید ممنون میشم
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
با سلام
این پیام صرفا بخاطر تشکر از زحمات مفید سایت برق نیوزه
بنده هر وقت خبری در حوزه برق بهم میرسه،موثق ترین اخبار از برق نیوز بوده،ممنونم
برق نیوز
ممنونم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۶
برق نیوز محترم شما توی خبرتون نوشتین که فقط بخشی از ظرفیت های حوزه اب ازمون برگزار میشه ایا این جمله تون به معنای اینه که نیازهای بخش اب بیشتر از این تعداد(438) بوده اما فقط با این تعداد موافقت شده و باز هم کمبود نیرو هست؟ و احتمال ازمون در اینده هست؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین
برق نیوز
بله وزارت نیرو بیشتر درخواست داده بود ولی با همین تعداد موافقت شد. کمبود نیرو دارند
امینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
سلام برق نیوز محترم ایا احتمالش هست سال اینده شرکتای بخش اب و (هم وابسته و هم دولتی) ازمون بگذارند؟؟؟
امینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
سلام برق نیوز محترم ایا احتمالش هست سال اینده شرکتای بخش اب و (هم وابسته و هم دولتی) ازمون بگذارند؟؟؟
برق نیوز
بله
ستار
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
پس کی وزارت نیرو اعلام میکنه کی وچه ماهی دفترچه ثبت نامش میاد خسته شدیم چرا کسی فکر ما جونا نیست
Nima
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
با سلام. با حکم دیوان عدالت اداری وزارت نیرو مکلف به استخدام بنده به عنوان نفر ذخیره (با توجه به عدم مراجعه نفراصلی) بعد گذشت چندین سال شد. میخاستم بدونم توی این موارد وزارت نیرو لایحه تجدید نظر به دیوان میده یا قانع و تمکین میکنه و نفر رو استخدام میکنه؟
برق نیوز
معمولا درگیر نمیشه و قبول میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
برق نیوز محترم خواهشمندم گزارش یا مصاحبه ایاز وضعیت کمبود نیرو در وزارت نیرو ارائه بفرمایید حداقل بدونیم اگکر قراره نیرو بگیرن اماده باشیم یا نه
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
سلام سال 97نیروگاهها آزمون میگذارند برای جذب تکنسین .بعد از آزمون شروع به استعلام مدرک کارشناسی می کنند در مفتح از 45نفری که قبول شدند30نفر رد میکنند به بهانه مدرک لیسانس.بعد همین 30نفر رو بصورت شرکتی با بند پ استخدام میکنند
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
یه سوال داشتم قرارداد خرید خدمات چطوریه حقوق و مزایاش گه فرقی با سایر قراردادها داره؟ صدا و سیما با این نوع قرارداد ارزش داره بریم امنیت شغلی داره؟؟
ستار
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۷
سلام ادمین جان من یه ازمون برا سیکل ترکیبی دادم قبول شدم حالا منو طرف عصر خواستن برا مصاحبه خیلی تو سایت نوشتن من طرف صب مصاحبه دارم ایا ربطی دلره به نمره ای که اوردیم یعنی اونایی طرف صب میان نمرشون بالا تره؟توراخدا جواب بدین
برق نیوز
دلیل دعوت به مصاحبه ممکنه امتیاز باشه ممکنه مسائل دیگه
در مجموع مصاحبه ها به دلیل نزدیکی امتیاز کتبی از اهمیت بالایی برخورداره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۸
ادمین جان من تو سه راهی موندم چکار کنم
ازمون تو ۹۹ داره یا ۱۴۰۰؟
اگه ۹۹ داشته باشه امکانش هست ۱۴۰۰ هم داشته باشه؟
با تشکر
برق نیوز
بله
معمولا هر ساله یک ازمون رو دارند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
ادمین جان،
لطفا یه پیگیری بفرمایید ببینید ۹۹ قطعا ازمون هست؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
بنظرم دلتون رو الکی خوش نکنین به این آزمونها همش کشکه
درسته ادمین؟
برق نیوز
الکی نیست ولی شانس اینکه رشته و شهر مورد نظر را بخواهند کمه و اگر هم بخواهند شانس قبولی خیلی پایینه چون رقابت بالاست و اگر هم قبول شوید فرآیند استخدام یکی دو سال طول میکشه
زندگیتون رو بخاطر ازمون استخدامی تعطیل نکنید
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
سلام.مدیر ببخشید آزمون شرکتهای وابسته تو نیمه اول سال آینده قطعی هست؟یا اونم ممکنه تغییر پیدا کنه یا اصلا حذف بشه
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
اعلام کردن ازمون استخدامی اموزش و پرورش اردیبهشته ۹۹ بقیه ارگانها هم میتونن همزمان با دفترچه ان استخدام داشته باشن. شاید وزارت نیرو هم فراخوان بده
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
سلام ایا سال 99شرکت توزیع استخدامی داره؟زمانش کی هست؟چند نفرمیخوان؟
برق نیوز
بله
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
سلام.تاریخ آزمون استخدامی شرکت توزیع برق کی هست؟آیا اصلا نیرومیخوان؟
برق نیوز
بله میخوان و تاریخ دقیق مشخص نیست و احتمالا میره برای شهریور به بعد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
با سلام. مگه شرکت توانیر یا همان شرکت های توزیع نیروی برق دولتی نیستند و نباید با ازمون دستگاه اجرایی برگزار شوند پس چرا میگید جدا برگزار میشه؟؟؟
برق نیوز
خود شرکت توانیر و برق منطقه ای ها دولتی هستند ولی شرکت های تزویع برق از لحاظ اساسنامه خصوصی به حساب می آیند و می توانند مستقلا ازمون داشته باشند ولی دولتی نه
ساحل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
با سلام. ببخشید برق نیور وابسته به وزارت نیرو است؟ اطلاعاتی که میذارید منبعش کجاست مثلا میگید امسال استخدامی هست. مسئولین که نمیگن پس کجا.........
سپاس
برق نیوز
این رسانه مستقل است و به جایی وابستگی ندارد
اطلاعاتی هم که منتشر میشود از منابع مستقل خبری خود در وزارت نیرو می گیریم. دوستانی داریم که در این خصوص اطلاعات دقیق تری دارند
انسیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
با سلام . لطفا بگید گفتن آزمون نیمه دوم ساله درسته و بعدش چه بخشیه آبه یا برق
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
سلام.امسال ازمون داره؟
سوال بعد :سن ازمون برای کاردانی و کارشناسی حداکثر چند سال است؟
برق نیوز
مثل قبله
دفترچه های سالهای قبل رو ببینید
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
با سلام خدمت برق نیوز عزیز و ارجمند
آیا زمانی برای برگزاری آزمون شرکت های توزیع معلوم نشده؟ از تعداد نیازهاشون چطور؟
برق نیوز
فعلا تا بعد از کرونا تصمیم گیری قطعی نمیشود
مصطفی
Germany
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
سلام.معافیت پزشکی گیر میدن؟
برق نیوز
نه برای همه مشاغل
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۵
واسه برق منطقه ای ها دیگه نیرو نمی خوان
برق نیوز
بله میخوان
سال قبل نگرفتند
البته برق منطقه ای ها چون دولتی هستند احتمالا با دستگاه های اجرایی برگزار شود که در این شرایط کرونا هیچ تاریخی مشخص نیست
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
سلام.آیا شرکت توزیع برق خوزستان سال1399استخدامی داره؟تاریخش معلوم نیست؟
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
سلام.مدیر بزرگوار یه لطفی بکن از این دوستانی که میفرمایید در توانیر دارید این آزمون شرکت وابسته رو دوباره بپرسید که آیا آزمون هست یا با وضع موجود کشور رفت واسه سال دیگه؟ سپاس از لطفتون
برق نیوز
قرار بوده آزمون باشد و نیازسنجی ها هم انجام شده ولی بعید است تا رفتن کرونا اقدامی شود
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
سلام.مدیر بزرگوار یه لطفی بکن از این دوستانی که میفرمایید در توانیر دارید این آزمون شرکت وابسته رو دوباره بپرسید که آیا آزمون هست یا با وضع موجود کشور رفت واسه سال دیگه؟ سپاس از لطفتون
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
ممنون از پاسخ شما به کامنت من
جهان بین
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
با سلام و عرض ادب خدمت مدیر زحمت کش سایت برق نیوز و جا دارد از پیگیری هایی که بی منت واسه مردم سرزمینمان انجام میدهید تشکر بنمایم
سوالی داشتم خدمتتان که آیا امسال شرکت های وابسته برنامه ای برای استخدامی دارند یا خیر ؟چون با یکی از مدیر عاملان توزیع برق که جلسه ای داشتیم سوال کردیم گفتند ،تا امروز نه برنامه نیازسنجی برای سال جاری در اینخصوص از ما خواستن ن ما چیزی تحویل دادیم ، حالا با توجه به گفته های ایشان آیا امکان برگزاری آزمون تا پایان سال ۹۹ وجود دارد یا خیر ؟ چون در جوابیه یکی از پیام ها شما فرمودید نیازسنجی ها انجام شده اند
برق نیوز
از سال قبل نیازسنجی ها انجام شده و دوباره برای سال جدید هم ادامه خواهد داشت
ازمون هم قرار بود باشه که فعلا همه چیز به تعویق افتاده
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
با سلام و خسته نباشید
برق نیوز عزیز حداقل یک خبر از وضعیت استخدامی شرکت های توزیع در سال جدید بگیرید شما رسانه خبری هستید حداقل یک گزارش تهیه کنید. یک مصاحبه ای بگیرید.
ممنون
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
سلام برق نیوز خبر جدیدی در مورد استخدامی سال جدید نداری؟
حداقل یعنی ما نباید شانس شرکت در یک رقابت عادلانه رو داشته باشیم؟ اینکه یک فرصت آزمون داشته باشیم؟ مایی که پارتی نداریم باید بتونیم آزمون بدیم اینکه بخایم تو یه آزمون شرکت کنیم و رقابت کنیم خواسته زیادیه؟ من خودم از گیلان هستم شرکت های توزیع گیلان اخرین ازمونی که درخواست نیرو داشتن 5 یا 6 سال پیش بود. یعنی کسی تو این استان ما بازنشسته نمیشه یعنی اینا نیاز به نیرو ندارن

ببخش برق نیوز عزیز دلم پر بود.
برق نیوز
آزمون های دولتی و وزارت نیرو نیاز به یک سری مجوز ها و هماهنگی ها داره که قرار بود امسال انجام بشه ولی هنوز بخاظر کرونا ادامه پیدا نکرده است
بله نیاز دارند ولی این نیاز با سیاست گذاری های دولتی فرق داره
دولت و مجلس مخالف بزرگ شدن وزارت نیرو و بدنه دولتی هستند ولی با این وجود بازم نیاز دارند چون خیلی ها بازنشسته میشوند و سمت ها و چارت های جدید شکل می گیرد
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
سلام. خسته نباشید.
لطفا برای رضای خدا یکبار دیگر هم پیگیری کنید که ایا ازمونی برگزار میشود یا نه؟
ممنون... متاسفانه وزارت انگار برنامه ای برای جذب ندارد. با اینکه کلی بازنشسته در دو سال قبل و امسال دارد.
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷
جدول تراز مشاغل و ردیف شغلی و پستهای بنادر و كشتيراني هم ٦٢٣ نفر در زمينه هاي تخصصي احصا شده، شايد هم این سازمان تعدادي برق جذب كنه. هرچند کرونا هم شرایطش مشخص نیست. گفتن احتمالا پیک دوم پاییز همراه با پیک انفلونزاست. اگر حداکثر ازمونی تا پایان مهر یا ابان، انجام نشه بعد شاید دوباره اوضاع برای ازمون مناسب نباشه
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸
سلام.‌با اینکه اینهمه وزیر نیرو نشست خبری برگزار میکنه،،،، نمیدونم چرا هیچ خبرنگاری پیگیر ازمونی ک قرار بود بهار سال قبل انجام بشه و یکسال گذشت و خبری نیست رو پیگیر نمیشن
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
سلام ادمین جان
تا جایی که یادم میاد آخرین آزمون برق منطقه ای ها اسفند 94 بوده و از اون زمان دیگه استخدامی نداشته اند . پس چطور جای بازنشسته ها رو پر میکنند ؟ با توجه به اینکه دولت مختلف بزرگتر شدن بدنه دولتی وزارت نیرو هست ، جنابعالی احتمال میدید که آیا باز هم مثلا در یکی دو سال آینده استخدامی داشته باشند ؟ اصلا امکان داره دیگر هیچ وقت در برق منطقه ای ها استخدامی در دستور کار نباشه ؟ ممنون
برق نیوز
دولت بیش از حد نیاز قبلا استخدام کرده
تعدادی از نیروهای شرکتی و قراردادی که توی شرکت ها کار میکردن (بصورت رسمی نبودن) را می خواهند تبدیل وضعیت کنند و از این افراد بجای افراد بازنشسته استفاده کنند
مهندس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
سلام
پس با توجه به کامنت ها میشه فهمید که در برق منطقه ای ها دیگه استخدامی نخواهد بود ؟ درسته ؟