کد خبر: ۴۴۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
وزارت نیرو تاریخ برگزاری اولین آزمون استخدامی جدید خود با عنوان تغییر حالت اشتغال به کار شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور را اعلام کرد. بر این اساس و در اولین مرحله، ۴۵۴ نفر از شاغلین فعلی شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور را طی آزمون جدیدی که فروردین سال بعد برگزار خواهد شد استخدام رسمی خواهند شد. ثبت نام این آزمون از ۱۰ تا ۲۰ اسفند ۹۹ انجام خواهد شد.
سرویس استخدامی برق نیوز: وزارت نیرو و شرکت توانیر فراخوان ثبت نام در آزمون تغییر حالت اشتغال (به کار) در شرکت‌های توزیع نیروی برق را منتشر کرده و قرار است از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه ۹۹ از طریق وب سایت موسسه آموزش‌های تخصصی صنعت آب و برق این آزمون را برگزار نماید. متقاضیان برای ثبت نام در این آزمون باید به وب سایت www.ieht.ac.ir مراجعه نمایند. تاریخ برگزاری آزمون ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ تعیین شده است.
شروع ثبت نام آزمون استخدامی شرکت‌های توزیع برق / برگزاری آزمون فروردین ۱۴۰۰

در این آزمون‌ها فقط افرادی می‌توانند ثبت نام کنند که حداقل پنج سال سابقه کار مورد تایید در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت محل خدمت، منوط به پرداخت حق بیمه و وجود مستندات مربوط به قرارداد با شرکت پیمانکار را داشته باشند. شرکت در آزمون عمومی و کسب حداقل ۵۰ درصد امتیاز آزمون و سپس حضور در مصاحبه تخصصی و کسب حداقل ۷۰ درصد امتیاز، ملاک انتخاب نفرات برگزیده خواهد بود.

توانیر قبلا برای شرکت‌های توزیع نیروی برق هر استان سهمیه جداگانه‌ای در نظر گرفته بود که بر آن اساس لیستی از افراد مشمول توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق تهیه و به توانیر ارسال شد. شانس قبولی در این آزمون بسیار بالاست و عملا وزارت نیرو برای قانونی بودن این استخدامها، این آزمون و مراحل مصاحبه و گزینش را طی می‌کند تا شکلی رسمی به خود بگیرد.
 
این اولین مرحله آزمون تغییر حالت اشتغال به کار شرکت‌های توزیع نیروی برق بوده و قرار است طی چند سال بیش از هشت هزار نفر از کارکنان غیرسمی شاغل در شرکت های توزیع نیروی برق و پست های فشارقوی و ... تبدیل وضعیت شوند.

چندی پیش نیز شرکت مادرتخصصی برق حرارتی که متولی نیروگاه‌های برق کشور است برای تعداد ۹۲۲ نفر از نیرو‌های شاغل در نیروگاه‌ها، آزمون جداگانه‌ای برگزار کرد که پس از مشخص شدن نتایج آزمون کتبی، مراحل مصاحبه و گزینش و ... در حال انجام است.

عدم برگزاری آزمون استخدامی سراسری در برق طی دو سال گذشته
وزارت نیرو که از دو سال قبل‌تر هیچ آزمون سراسری استخدامی جدیدی برای جذب نیرو‌های مورد نیاز در شرکت‌های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو مثل شرکت‌های توزیع نیروی برق، نیروگاهها، آب و فاضلاب‌ها و... که ثبت نام عمومی داشته باشد برگزار نکرده است.

سازمان اداری استخدامی کشور بر اساس آنچه که تورم بیش از حد نیروی انسانی در وزارت نیرو اعلام کرده است اجازه استخدام در بخش شرکت‌های دولتی وزارت نیرو (مثل برق منطقه ای‌ها، مدیریت شبکه برق، ساتبا، ستاد وزارت نیرو و...) را نداده است. قرار بود برای استخدامی بخش برق در شرکت‌های دولتی وزارت نیرو، سال گذشته آزمون جداگانه‌ای در زمستان پارسال برگزار گردد که لغو شد.

علاوه بر این، وزارت نیرو برای شرکت‌های غیردولتی وابسته خود در بخش برق قرار بود در سال ۹۹ آزمون استخدامی جداگانه‌ای برگزار نماید که آنهم منتفی شد و با برگزاری آزمون‌های داخلی برای تبدیل وضعیت، در سال ۹۹ هیچ استخدامی جدیدی نداشته است و مشخص نیست!

وزارت نیرو قبلا هر ساله برای بخش‌های مختلف آب و برق شرکت‌های تابعه و وابسته خود آزمون استخدامی برگزار می‌کرد که آخرین بار، ۲۶ مهرماه ۹۷ برای شرکت‌های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو (نظیر شرکت‌های توزیع نیروی برق، شرکت‌های آب و فاضلاب و نیروگاه‌های برق) آزمون برگزار نمود. در آن آزمون، تعداد ۱۵۱۷ شغل و ظرفیت استخدامی وجود داشت.

برگزاری آزمون استخدامی سراسری در سال ۱۴۰۰
وزارت نیرو به صورت رسمی برای سال ۱۴۰۰ هیچ برنامه‌ای برای برگزاری آزمون استخدامی سراسری در بخش‌های آب و برق اعلام نکرده است، اما پیگیری‌های برق نیوز نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۰ آزمون جدیدی برگزار خواهد شد. نیازسنجی‌ها قبلا انجام شده است و دوباره نیز به روز خواهد شد و پیش بینی می‌شود هم در بخش شرکت‌های دولتی و هم در بخش شرکت‌های غیردولتی وابسته وزارت نیرو در سال ۱۴۰۰ آزمون استخدامی برگزار خواهد شد.
گفتنی است برگزاری این آزمون‌ها منوط به امکان برگزاری آزمون‌ها در شرایط کرونا است و در صورتیکه سازمان‌های مرجع مجوز آنرا صادر نمایند این استخدامی‌های جدید نیز پیگیری خواهد شد. با توجه به برگزاری آزمون تبدیل وضعیت فعلی، برگزاری آزمون‌های استخدامی سراسری وزارت نیرو به بعد از انتخابات موکول خواهد شد و احتمالا شهریور و یا بعدتر برگزار می‌گردد.

فارغ التحصیلان و متقاضیان استخدام در وزارت نیرو از اینکه تبدیل وضعیت نیرو‌های فعلی جایگزین آزمون استخدامی سراسری شود ناراضی بوده و بار‌ها در این خصوص اعتراض داشته اند. آن‌ها معتقدند نباید وزارت نیرو فرصت استخدام برابر را از آن‌ها بگیرد و مثل گذشته که به کارکنان شاغل فقط امتیاز‌های مربوط به سابقه کار در فرآیند آزمون و مصاحبه اختصاص داده میشد شرایط جذب نیرو‌های توانمند را فراهم نماید.
 
انتشار یافته: ۱۷۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
6
21
سلام. خیلی مسخره هست دولت تدبیر و امید، ۸ سال هیچ کاری نکردند ، حالا که میخوان برن دستورالعمل جدید استخدامی میزنن و نیروهای شرکتی ها رسمی میکنن ، آخه خدا لعنت کرده ها شما برای همین نیروهای رسمی حقوقشون به موقع پرداخت نمیکنین، این همه معوقه دارین بعد چطوری میخوایین نیرو رسمی کنین ؛ فقط برسه ۱۴۰۰ دیگه چهره شما رو تو تلویزیون نبینم ، خدا قوم ظالمین رو به سزای اعمالش برسونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز... استخدامی ها از بین کسایی هست که در حال حاضر شاغل هستند.... یعنی همین الانش هم دارند حقوقشون رو از طریق شرکت های واسطه دریافت میکنن.... حتی احتمالا با توجه به حذف واسطه ها، هزینه هاشون کمتر هم میشه
حق
| Iran (Islamic Republic of)
با این کار وزارت نیرو کاری می‌کنه که به جای جوانان شایسته که همیشه از طریق آزمون جذب می‌شدند افراد خودشون رو به روز رسمی کنه چون اگه اینها از طریق آزمون جذب شده بودند دیر یا زود رسمی میشدند و نیاز به آزمون مجدد نبود، که قطعاً وزارت نیرو بعد از یه دهه خودش چوب کار خود را خواهد خورد و تاوان سنگینی بابت این اشتباه خود پرداخت خواهد کرد.
شرکتی ۲۵ سال سابقه
| Iran (Islamic Republic of)
چه آزمونی چه کشکی چه دروغی به خدا وندی خدا مدیران شرکتهای توزیع در سطح کشور جزو ... مدیران در سطح کشور هستند چرا؟؟؟ به این دلیل که افراد منتخب خود را قبلا انتخاب کرده و نهایتا با این آزمون فرمالیته سعی در جذب این افراد دارند ، ما کارکنان شرکتی شاغل در شرکتهای توزیع با سابقه بالای ۲۵ سال چه گناهی کرده ایم که باید تازه به فکر شرکت در آزمون استخدامی باشیم !!!مگر میتوان با نیروهای سابقه پایین و جوان در آزمون رقابت کرد ؟؟؟اگر بدیم چرا داریم با این قرار داده‌ای کذایی و شرکتی کار می کنیم اگر خوابیم چرا حق کمترین ما تبدیل وضعیت است تا آخر خدمت با حقوق بالا بازنشسته شویم ،این دنیا که زورمان به شما نمی رسد بماند آن دنیا یقه تک تک شما را خواهیم گرفت، وزیر محترم‌نیرو که برای پرسنل شرکتی هیچ ارزشی قائل نیستی میتوانی از اختیارات خاص خودت استفاده کنی و اجازه تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی بالای بیست سال سابقه را صادر کنی ،اگر نه که شما هم به فکر قشر کارگر و کارمند شرکتی نیستی !!!شرکتهای توزیع شده قتلگاه پرسنل شرکتی و پیمانکاری ،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
14
همش فیلم وسریال .طنز راه انداختن .ازاین آزمون ها وفراخوان ها من زیاد سراغ دارم .کشک عمو .میخان 4 تا عکس بندازن بگن قانونیه کارما .برق قم 16 نفر انتخاب شدن الباقی میان سرجلسه آزمون عکس قشنگ وکامل بیافته بگن کار ما قانونیه .هم رو هم سرکار میذارن .16 نفرم اسم هاشون هست سوابق اشون هم هست .برق قم یه نفر پیام میذاره .خواستید اسامی درخدمتم.
پاسخ ها
همکار از قم
| Iran (Islamic Republic of)
سلام همکار
اگه واقعا اسامی را میدانی و اینجوری که میگی هست . طوری اطلاع رسانی کن که ما به خودمان زحمت ندیم و وقت برای خواندن بیهوده تلف نکنیم. ممنون میشم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من که مشخص ام کی هستم تو قم .همه میدونن.شما لطف کن اسمت بذار برسم خدمتت
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
4
5
سلام ما که تو شرکت مشاور و جز چارت شرکت توزیع هستیم و کار اصلی شرکت را انجام میدیم میتونیم امتحان بدهیم 10 سال سابقه کار داریم؟
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
14
یعنی ماهایی که 10 سال برق درس خوندیم کشک
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
13
اگه 1400 آزمون سراسری برگزار نشه واقعا ظلم بزرگی در حق فارغ التحصیلان برق شده........ ادمین جان ی راهی جلومون بزار برای اعتراض کردن چیکار میشه کرد ب نظر شما!!!!؟
پاسخ ها
مبارزه با بی عدالتی
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز از طریق فارس من که زیر مجموعه خبرگزاری فارس هست میتونیم کمپین تشکیل بدیم و اعتراض کنیم اگر به 50 هزار نفر برسه میره صحن علنی مجلس.
تو هر استخدامی یک میلیون نفر شرکت میکنیم 50 هزار نفر که چیزی نیست.
تو گوگل بزن فارس من کمپین رو تشکیل بده لینکش رو همه جا میزاریم و امضا جم میکنیم براش این تنها راه اعتراض گستردست.
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
سلام وقت بخیر از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یکی از بچه ها از چند ماه قبل کمپین راه انداخته ولی کلا۱۰۰نفر حمایت کردند اگه واقعا می خواین کاری کنید باید اون لینک تو هرگروهی که می شناسید قرار بدهید من لینکشو قبلا فرستادم ولی ادمین نزاشت
مدیر پایگاه ما امکان ارسال لینک های دعوت به اعتراض یا تحصن و... را نداریم.
اگر بخواند با یک سرچ ساده در گوگل به مطلب میرسند
مهندس
| Iran (Islamic Republic of)
من نحوه اعتراض رو یه صورت دقیق و صریح در پایین صفحه گذاشتم. این تنها و بهترین راهه.
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
7
20
اینکار ظلم بزرگیه به فارغ التحصیلان برق ، ازمون سراسری بزارن بعد به افراد شاغل شرکتی که سابقه کار دارند یه امتیازی بدهند تا اینکه بیان نیروهای خودشونا که باپارتی اومدن سرکار رسمی کنند، الحق و والانصاف این کارشون خلاف شرع و قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامیه ،نباید سکوت کرد، خیلی دارند به جوانان جفا میکنند هوالتشان به خود خدا
پاسخ ها
گمنام
| Iran (Islamic Republic of)
بنده به عنوان یه نیروی شرکتی که بدون پارتی سر کار رفته ام کاملا باحرتون موافقم
باید آزمون باشه وعدالت برقرار باشد
کارمند شرکتی با افتخار
| Iran (Islamic Republic of)
دوستان عزیزی که همش پارتی پارتی میگین توجه کنید بخش اعظم نیروهاس شرکتی با آزمون جذب شدند .
با احترام به عزیزان نخبه و با سواد باید عرض کنم بنده به عنوان نیروی شرکتی سرپرست دو تا از این نخبه ها که از طریق آزمون آمده اند هستم .نخبه بودن دلیل بر کارایی فرد در سیستم نمیباشد .
کارمندان زیادی هستند از دانشگاه های نا معتبر مدرک گرفته ولی بازده کاریشون از دوستانی که از ازمون جذب شده اند خیلی بیشتره اینو وزارت نیرو هم میدونه .
بطور مثال در شرکت ما نیروی جدیدی از طریق آزمون جذب شده ولی از بس که کارایی نداره به یه شهرستان دور تبعیدش کردند بارم کارایی نداره تصمیم دارند اخراجش کنند.
در ضمن فهمیدن اینکه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی برای شما هیچ ضرری ندارد زیادم سخت نیست .
موفق باشید.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
سلام سال 97 تو آزمون شرکت توزیع نفر دوم شدم ولی با کمال ناباوری نفر سوم و چهارم چون شرکتی بودن و امتیاز داشتن جا منو گرفتن خدا وکیلی این ظلم آشکار هست خدا بانی این کار رو خیر ندهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
18
23
هر چه سریعتر آزمون را لغو کنید لطفاً. من شاگرد اول از دانشگاه دولتی هستم. حق من است که امتحان بدهم نه نیروی شرکتی. اگر این آزمون برگزار شود فاجعه است. خدا برگزار کنندگان این آزمون را سر به نیست کند که باعث می شن من با شاگرد اولی برم کارگری کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقای محترم اگه تو شاگرد اولی من هم شاگرد اول از همون دانشگاه دولتی هستم که با 8 سال سابقه کار تو اصلی ترین بخش شرکت توزیع یعنی مرکزدیسپاچینگ به عنوان نیروی پیمانکار با حقوق یک کارگر ساده با یک فرزند سر کردیم و در انتظار یک اتفاق مثبت برای خودمون هستیم. برادر گرام خبر داری همکاری داریم با 17 سال سابقه کار و 3رفرزند در همین شرکت توزیع به خاطر بی کفایتی مدیران عزیز هنوز به عنوان یک پیمانکار با ایشون قرارداد مب بندند هر سال، پس خواهشن شما دیگه سنگ ننداز جلوی پای بقیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
باپول شاگرد اول بودی کوچولو
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بی خود جو نده، هفته پیش وزارت نیرو فارغ التحصیل های ممتاز رو داشت فراخوان استخدام زد، میرفتی میشدی کارگری هم نمیکردی....
منم
| Iran (Islamic Republic of)
شما نفر اول بودی قطعا صدبار آزمون گرفتن آخریش سال قبل بود میرفتی استخدام میشدی الکی هم جو نمیدادی اینا استخدام بشن یا نشن حقوق دارن و جلوی روزی شما رو نگرفتن شما بخیل هستی بماند روزیتو میخوری نه روزی دیگرانو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من با شاگرد اولی دارم کارگری می کنم ۲میلیون میگیرم. حاضرم جامو با تو که تو توزیع کارگری می کنی شرکتی و ۵ میلیون حقوق می گیری جا به جا بشم. آقایی که با پارتی بابات و فامیل رفتی جای نخبه ها رو پر کردی. اون حقوقی که می گیری حرومه.
۹محمد
| Iran (Islamic Republic of)
تو شاگرد اولی هستی ؟؟؟؟؟؟؟
فکر میکنم تو از آخر اولی
مهندس
| Iran (Islamic Republic of)
سلام دوست عزیز من خودم از افرادی هستم که از دیوان عدالت اداری رای تحصیل محدد رایگان در رشته پزشکی رو با پیگیری تنی از چند دوستان دیگر گرفتیم. چون میدونم میشه میگم . وقتی یک رای مشخص در دیوان صادر میشه رای های مشابه بسیار راحت تصویب میشن. دیوان یکبار این کار غیر قانونی رو مطابق آرای 87 تا 91 که مربوط به تبدیل وضعیت داحل شهرداری ها بوده صادر کرده بخدا قسم گرفتن رای مشابه که همین مورد ما هست بسیار راحته. فقط باید به روش صحیح اقدام کنیم. روشی که من در داخل کامنت ها گذاشتم کاملا عملیه چون ازش قبلا جواب گرفتم. فقط باید چند نفر دیگ هم اقدام کنن.
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
من با 19 سال سابقه هنوز شرکتی هستم. اون موقع شما هنوز به دنیا نیومده بودی عمو جون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقای مهندسی که دکتری بالاخره دکتری یا مهندس؟؟ولی هر کی هستی از خدا می خوام که هم به راه راست هدایتت کنه هم شفات بده البته که بعید می دونم چون تا شرکتهای تامین نیرو هستن تو هم هستی و جولان می دی متوجه منظورم می شی که؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مهندس دکتر قلابی بزودی بای بااای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سلام با اول بودن و یا آخر بودن کاری ندارم اما تو شرکت توزیع شهر خودم بابت استخدام چندین بار رفتم، که یه با نیز برای تکنسین با نمره بالا بعنوان نفر اول قبول شدم که بخاطر مدرک بالا رد کردند، خیلی از کار کنانشو میشناسم همشون با پارتی و بدون آزمون جذب شدن پس شما دوست عزیز که هم شاگرد اول هستی و در توزیع مشغول بکار هستی قبول شما از من زرنگ هستی، پس چرا از رقابت می ترسی؟
و راضی نیستید آزمون منصفانه بین همه برگزار بشه چرا؟؟؟
کارمند شرکتی با افتخار
| Iran (Islamic Republic of)
دوستان عزیزی که همش پارتی پارتی میگین توجه کنید بخش اعظم نیروهاس شرکتی با آزمون جذب شدند .
با احترام به عزیزان نخبه و با سواد باید عرض کنم بنده به عنوان نیروی شرکتی سرپرست دو تا از این نخبه ها که از طریق آزمون آمده اند هستم .نخبه بودن دلیل بر کارایی فرد در سیستم نمیباشد .
کارمندان زیادی هستند از دانشگاه های نا معتبر مدرک گرفته ولی بازده کاریشون از دوستانی که از ازمون جذب شده اند خیلی بیشتره اینو وزارت نیرو هم میدونه .
بطور مثال در شرکت ما نیروی جدیدی از طریق آزمون جذب شده ولی از بس که کارایی نداره به یه شهرستان دور تبعیدش کردند بارم کارایی نداره تصمیم دارند اخراجش کنند.
در ضمن فهمیدن اینکه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی برای شما هیچ ضرری ندارد زیادم سخت نیست .
موفق باشید.
مرتضی صالحی
| Iran (Islamic Republic of)
سلام من اقا ۲۲سال سابقه کاری داره وبخاطر اینکار تومار مغزی گرفت ورحمت خدا رفت دو ماه جبهه هم داره خواستم جایگزین بشم گفتن که باید ازمون بدی قبول شدی جایگزین میشی بنظرتون چکار کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
13
21
شرکتی ها یه سری پارتی دارای بیسواد هستند که بر اساس رابطه رفتن اونجا و همشونو جمع کن سواد دوم ابتدایی ندارن یا بجای باباشون رفتن اونجا و حالا هم طلبکارن و میخوان تبدیل وضعیت بشن . تمام پولی هم که اونجا میگیرن مثل همش حرامه و من جای معاون وزیر نیرو بودم همه این مفت خورای بیسواد رو مینداختم بیرون و بجاش افراد شایسته و لایق رو بکار میگرفتم
پاسخ ها
دانيال
| Germany
اره تو سواد داري كه اينجوري هم قضاوت ميكني و هم توهين آميز حرف ميزني،سوادو كمالاتت از نحوه ي حرف زدنت مشخصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو بابات چرا نیامد؟پولش اگه حروم بیا برو روتیر نگیر.بعدشم تو اگه ازمونم استخدام بشی شعور نداری رد میشی.لات مجازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حقیقت رو گفتی زورشون گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزيز ميدونم تحت فشاري و اين دليل نميشه حرصتو رو نيروهاي شركتي خالي كني.ايشاا.. كارت رديف بشه .
من به عنوان همكار رسمي شركت توزيع برق عرض ميكنم كه نيروهاي شركتي واقعا بيش از 50 درصد كار هاي شركت برق رو با يك سوم حقوق ما انجام ميدن خودشم به نحو احسن.
و چون از سيستم از طريق واسطه حقوق ميگيرن پس براي شما فرقي نميكنه كه رسمي بشن يانه چون تو بار ملي شركت ديده شدن .
خدا رو خوش نمياد كه اينطوري مينويسيد .
منم بطور اتفاقي ديدم خواستم كه دينمو اين طوري ادا كنم .
به حر حال پيروز باشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
13
من سه بار با کارشناسی برق شرکت کردم هر سه بار توزیع پذیرش شدم (که نشان دهنده سطح علمی من هست (ولی چون پارتی نداشتم مصاحبه رد شدم دلیلش وجود همین پارتی دارا بود//
اونوقت این شرکتی ها که هنوز تو جدول ضرب و جریان ولتاژ موندن و معلوم نیست از کدوم واحد آزاد و علمی کاربردی اومدن و هر کدوم چنبار امتحان استخدامی دادن ولی بدلیل سواد زیر صفری که داشتن هر بار بدتر از بار قبلش مردود شدن و هیچکدوم به مرحله مصاحبه نرسیدن و تنها امتیازشون اینه که پارتی داشتن یا بجای پدرشون که بازنشسته شده رفتن اونجا راحت دارن پذیرش میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سلام دوست عزیز دقیقاً شرایط منم مثل شما بوده چندین بار قبول شدم که هر بار در مرحله مصاحبه به خاطر نداشتن پارتی رد شدیم، حتی یه بار نیز برای تکنسین شرکت کردم و قبول شدم که بخاطر داشت مدارک بالا رد کردند واقعاً اون روز مغزم هنگ کرده بود وقتی بهم گفتن بخاطر مدرک بالا رد شدی، اون روز برام ثابت شد که اینها دوست دارند بی سواد استخدام کنند، خودمون را نباید ناراحت کنیم فقط می‌سپاریم به اون خدای بزرگی که خودش شاهد همه چیز هست و مطمئن باش جوان ناعدالتی هایی که در حق ما جوانان دهه شصتی شد رو بی پاسخ نخواهد گذاشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوستان عزیز منم کارشناس ارشد برق کنترل دانشگاه تهرانم، خواهشی دارم ازتون اونم اینه انقدر خودمون رو کوچیک نکنیم.... ما واقعا اگر کارمون درست باشه کار هست... کار درستی به مدرک نیست به دانشه... اینکه خیلیا با پارتی جذب میشند کاملا درسته اما همیشه راهی هست... نمونش کار در خارج از کشور (عمان نیروی برق میگیره، قطر همینطور) خودتونو ناراحت نکنید بجنگید اینارو هم واگذار کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
11
الان ۲۰۰۰نفر تبدیل وضعیت بشن چی میمونه برای ما ـمن از رشتم ۹۶.۹۷ هیچ استخدامی مهندسی برق نداشته .مگه میشه این وضع حتی یه دونه استخدامی نداشته باشه . یعنی تو این همه سال کسی باز نشسته نشده بود . الانم این وضع پیش اومده دیگه هیچ امیدی ندارم متاسفمـ برای .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من مطمنم تو هیچ علمی نداری
اگه علم داشتی که قبول میشدی توم عین همه مدرکتو از یه آشغالدونی گرفتی
پس مدرک مدرک نکن بیسواد تو شعور نوشتن رو هم نداری
مملکت که ارث پدرت نیست همه باید استفاده کنن
در ضمن این نیروی شرکتی که شما بیسواد تلقیش میکنی همون سیمبانی است که تو سرما و گرما رو شبکه کار میکنه . این سیمبان حقشو میخواد داداش
امثال شما تخمشو ندارش ۱۲ متر از پایه برن بالا
پس بمون سماقتو بمک فدات .زر اضافی هم نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقایی که از بی سواد گفتن ناراحتی، راست میگه من خودم برای تکنسین ثبت نام کردم و نفر اول شدم شرایطم از هر لحاظ اونقدر خوب بود که با قاطعیت مرا باید بعنوان قبول، اونم نفر اول اعلام می کردند به خدا فقط بخاطر داشتن مدرک بالا ردم کردند، حالا نیز برای شرکت در آزمون میگن باید کارکن شرکت توزیع باشی، حالا من باید چی کار کنم؟ فقط همین رو میگن همه اون کسانی که با عمر ما جوانان بازی کردند رو میسپارم به اون خدای بزرگ که خودش شاهد همه چیز هست.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
4
9
تمام زرنگا و نخبه ها حالا همشون کانادا و آمریکا و انگلیس تو بزرگترین و معتبرترین مراکز اونجا شاغلن و جزو مدیران ارشد اپل مایکروسافت و استاد پرینستون ام آی تی و..... با درآمدای نجومی و سرسام آور با بالاترین موقعیت شغلی و یا عده ای تو همین مملکت پزشک متخصص و دندونپزشک با درآمد بالا . اونوقت هر چی ... هستش تو توزیع و توانیر و برق منطقه ای دور هم جمع شدن .دلتون به چی خوشه من نمیدونم اخه اینا شد کار فقط خدتونو علاف کردین و هیچ ارزشی نداره حالا رفتی توزیع یا توانیر برق منطقه ای ب چه دردی میخوره کسی کوچکترین ارزشی براتون قایل نیس
پاسخ ها
اپل
| Iran (Islamic Republic of)
رسول خان تو هم حیفی اینجا بمونی برو مدیر ارشد اپل شو با درآمد نجومی بالا . برات فرش قرمز پهن کردن مثل بقیه ایرانیا که اونجان
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
8
اگه بیای توانیر و توزیع مهاباد تمام نیروها بکل بچه های کارکنان بازنشسته اونجا هستند ... پست برق دارلک مهاباد که همین دوست من رفت اونجا و تو یه واحد دورافتاده آزاد خونده بود و هر ترم اونجا مشروط بود و دو پرونده کیفری داشت که اگه لازم شد اسمشم میگم و بجای بابای بازنشستش با پارتی رفت $$$$$$
توزیع مهاباد هم تمام نیروهاش بکل از بچه های بازنشسته اونجاس که همشون بدون امتحان با پارتی اومدن اونجا که خدا شاهده همشون ضعیفترین شاگردای دوران خودشون بودن و تو عمرشون دو دقیقه لای هیچ کتابی رو باز نکردن و کاملا بیسواد و مشغول رشوه خواری و دزدی هستن اونجا $$$$
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
1
با چه مدرکی استخدام میکنند؟ همه لیسانس ها
ناشناس
|
Sweden
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
4
6
خدا به زمین گرم بزنه روحانی و اردکانیانو. یه مشت رانتی با پارتی اومدن تو کار حالا هم با ازمون اختصاصی رسمی میشن. خدا کنه هرچی میگیرید خرج دوا دکتر کنید که حق فارع التحصیلای دانشگاهو اینطوری غصب میکنید. اونوقت به اسراییل فحش میدن . شما خودت اسراییلید
خدماتی
|
United States of America
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
6
کاش یه نفر پیدا می شد لیست معرفی شده و اعلام نیاز شرکت توزیع برق استان اردبیل را بررسی می کرد
ما که دستمان به مسئولان نمی رسد ، انشاالله خدا پاسخ ناعدالتی شان را بدهد تنها آدم های آشنا و باند بازی خودشان را معرفی کردند
آقای قدیمی شاید مسئولان وزرات نیرو و اداره اطلاعات و بازرسی خودشان را به خواب بزنند ولی خدا می بیند و پاسخ شما را می دهد ، طوریکه آب از گلویتان پایین نمی رود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
الهی خرج ... خودت بشه ماهم فارغ التحصیل دانشگاه هستیم با این تفاوت که اون سالها با بدبختی و سختی مدرک گرفتیم نه مثل شما با پول و سال ۱۴۰۰ هم میشه ۱۶سال سابقه کار که عمر و جوونیمون رو تو شرکتای پیمانکاری گذاشتیم حالا جنابعالی تازه از راه رسیده حق هیچ اعتراضی نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه کسی نیست واسه پیگیری شیرتو شیر همه جا همین وضع قم هم 16 تا گذاشتن تو لیست یکی ازیکی سوگلی تر وداستان تر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقایی که میگی خرج خودت بشه، راست میگه دیگه برای تکنسین ثبت نام کردیم قبول شدم بخاطر مدارک بالا رد کردند و شما و امثال شماهارو با پارتی برداشتن حالا نیز برای استخدام کارشناس میگن باید سابقه داشته باشی، خدا ازتون نگذره من هرکس حق منو خورد همون موقع سپرم به اون خدای بزرگ که دو هفته بعد کرونا ما اومد، اونایی که کور هستن و مملکت رو به این روز انداختند خدا چشمانشون رو کور کرده، این نون ها خوردن نداره اگه یه موقع زندگیتون به فلاکت کشید مطمین باش به خاطر همین ناعدالتی و حق خوری ها بوده.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
4
8
دوستان کسانی که با رابطه و پارتی بازی میرن توزیع نیروگاه و کل وزارت نیرو و توانیر و حالا هر جای دیگه ( بالفرض کسایی که با پارتی بصورت شرکتی رفتن و حالا میخوان بواسطه همین پارتیا بشن رسمی] چون گرفتن همچین پولی طبق آیین شرع درست نیست و از قرون اول تا آخرش خلاف شرعه و حرومه پس مطمین باشین این افراد خیر تو زندگی نمیبینن و شک نکنین که تمام این پول خرج دوا دکتر برای زن بچشون میشه و به بدترین مصیبتها گرفتار میشن ،

میتوانید به نظر علمای بزرگ اسلام مراجعه کنید که به این موضوع اشاره کردن و گفتند که گرفتن چنین پولی که با پارتی بازی بوده به جد حرام است و برکت رو از زندگی میگیرد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
5
5
چرا اخبارتان را طوری میزنید که تشنج ایجاد کنید، چه ربطی بین دو موضوع است که در یک خبر اعلام میکنید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز تشنج نیست، تو این چند سال اخیر وزارت بهداشت، آموزش و پرورش و... اونقدر آزمون برگزار کردند که باید تعدادشو شمرد، اما وزارت نیرو که امید اصلی فارغ‌التحصیلان رشته برق هستش جذب نیرو آنچنانی نداشته، پس این همه نیروگاه، پست و ... ساخته میشه و نیروی بازنشسته دارم کیا می رن سر کار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا خودت به حق جوانانی که عمرشون رو در این راه گذاشتند هما عمری که خودت به ما دادی جواب ناعدالتی ها را بده.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
5
2
سلام ادمین جان
در رابطه با آمادگی برای آزمون .نمونه سوالات لطفا راهنمایی بفرمایید.تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با پای چپ میری تو مستراب یا پای راست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
3
8
من از استخدامیهای آزمون ۹۷م، همین الانم تمام پستها رو همین کسایی که با پارتی اومدن گرفتن و فردا رسمیشونم میکنن دیگه به ما رحم نمیکنن، متأسفانه تو وزارت نیرو رابطه‌بازی بیداد میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
توام یا با جانبازی پدرت رفتی یا سهمیهای....آزمون ۹۷همه بلااستثنا سهمیه ای بودن
مهرداد جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
13
4
سلام.امیدوار همچین اتفاقی بیفته بخدا ظلم هست تفاوت بین کارکنان شرکتی وپیمانی،دوستانی که همینطوری قضاوت میکنن اطلاع ندارند هم از لحاظ چارت سازمانی هم از نظر حقوق چرا باید انقد تفاوت بین نیروی شرکتی و پیمانی باشه! امیدوارم این آزمونها برگزار بشه ونیروهای پیمانی هم به حقشون برسند.
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of)
برای اینکه نیروهای که در حال حاضر رسمی هستند با ازمون سراسری گزینش شدند و حقشونه
ششششش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
5
1
با 8 سال سابقه در شرکت های پیمانکار ما مشمول ثبت نام هستیم
یاعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
15
2
کوچولوی عزیز شمایی که میگی درس خوندم درسته ولی خودتو با 10سال پیش مقایسه کن تو گیر درس بودی و عده ای در بارش و کولاک بالای تیر برق به تویی که تو گرمای خونت درس میخوندی برق پایدار و بدون خاموشی ارائه خدمت کردن حالا تویی که درس خوندی چقدر حاضری بری 10سال یا بیشتر انقدر سختی تحمل کنی ؟نیروی با زن و بچه با سابقه کاری زیاد که دارد بازنشست می شود .و تا اون فردسر پستش در شرکت برق هست شرکتی باشه یا رسمی بدون اون فرد بیرون که نخواهد شد پس فرقی نمیکند رسمی باشه یا غیر رسمی مهم اینه شرکت واسطه حذف میشود انقدر کوتاه فکر نباشید بزارید فردی که موهای سرش در شرکت برق سفید شده به حقش برسه ما مثلا کشور اسلامی هسیم چرا به این فکر کنیم نان یک خانواده ای را کم کنیم خلاصه تا شرکتیه باشه جایگاش محفوظه بدون جایگاه پر باشه تا بازنشست نشه جا برای تویی که دنبال اعتراضی خالی نخواهد شد واسا به حقشون برسن
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden
کوچولو؟؟ ببین کیا ادای بزرگانو در میارن؟؟!!!. هرچیزی قاعده قانونی داره. وقتی تویی که با رابطه و پارتی میبرنت سر کار بایدم طلب کار باشی. اصلا کسی نمیگه تو آزمون ندی. میگم باید با امثال من با هم رقابت کنی. میتونی؟؟ صد سالم اگه بتونی. مهندسی تو کشورم مرده وگرنه ما الان نباید حسرت امثال کره و ژاپنو میخوردیم. یه مشت سه کلاس سواد وقتی برخوردار از همه چین بایدم فارغ تحصیلای مملکت جمع کنن برن دیگه.
ارش
| Iran (Islamic Republic of)
درس خوندیم که برای فردا یکاره بشیم نه اینکه درس بخونیم زحمت بکشیم هزارجور تفریح و برخودمون حرام کنیم دانشگاه قبول بشیم بعد اینطوری حقمون ضایع بشه
سلیم
| Iran (Islamic Republic of)
میشه بگی تو چجوری رفتی اونجا و پارتیت کی بوده ؟ چه مزه ای داره یعمر پول حرام اونجا گرفتی ? حالا میخوای بیشتر شه و بیشتر مال حرام بخوری
علی
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام من خودم نیروی شرکتی هستم و حرفی هم که میخوام بزنم نه برام سودی داره نه ضرری
بنظرم این عادلانه نیست که ی سری ها (که خودمم ی سالی شرایط الآن اونا رو داشتم) چندین سال درس بخونن با امید اینکه ی جایی مشغول بشن بعد حضرات بیان بگن که قراره آزمون داخلی برگزار کنیم پس اونی که چندین سال درس خونده و آماده اس برای اینکه سواد علمیش سنجیده بشه چکار باید بکنه؟ چجوری وارد قسمتی بشه که دوستش داره؟اگرم اعتراض سراسری باشه که مسئولین تکونی به عقلشون بدن چند سالی گذشته و فرد با سواد مملکت به دلیل محدودیت سنی نمیتونه شرکت کنه!!!!!!
در مورد صحبتهای دوستمون هم اگه کسی سابقه ای داره زمان ثبتنام برای اون فرد امتیازی قاعل میشن و اینجوری نیست که شمایی که چندین سال زحمت کشیدید و اونی که به اصطلاح صفر کیلومتره برابر باشه (خوبه که آدم گاه گاهی گذشتشو مرور کنه) ولی در نهایت آزمون استخدامی باید برای همه باشه نه برای یسری ها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
داداش نمیفهمه بچه است ازمدرسه تازه اومد بیرون .ازخود سوگلی هاست
كارمند شركتي
|
Germany
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
11
5
اينايي كه ميان ميگن همه ي نيروهاي شركتي با پارتي اومدن و من شاگرد اولمو از اين حرفا،اينا عقل درست ندارن.ي چيزي شنيدن كه نيروهاي شركتي با پارتي اومدن.
اوني كه با پارتي اومده شركتي نيست عزيزم،خدا رو قسم ميگيريم كه هفت ساله اولا بدون هيچ پارتي و اشنايي وارد شركت توزيع شدم،ازمون و مصاحبه بين نفرات شركت كننده انتخاب شدم،هزار جور بدبختي دغو سق وارد شركت شدم و هفت ساله كه انواع بي عدالتي ها و نابرابري هارو در داخل شركت توزيع به هواي اينكه يك روزي ما هم رسمي ميشيم تحمل كردم.
چند تا ازمون سراسري برگزار شد و دانشجوها بطور رسمي وارد شدن،الان هم بعد از چند سال كه هيچ تبديل وضعيتي نبوده كاملا بجا و درسته كه ي تبديل وضعيت اساسي هم صورت بگيره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
6
11
در نظر بگیرید این شرکتی ها تو طول سالیان قبل هر کدوم چندین و چندین بار استخدامی شرکت کردن ولی هر بار مردود شدن که نشون دهنده بیسوادیشون هست . حالا همینا میخوان راحت رسمی بشن .

اگه خدایی باشه طوری زمینشون میزنه که حق تمام مظلوما رو ازشون بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تازه اونم با سهمیه‌های سابقه کار بازم قبول نشدن! خدا عقلی بده به وزیر نیرو
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
5
2
با سلام
لطفا بفرمایید این آزمون تبدیل وضعیت شامل شرکت توزیع برق تهران هم میشه؟؟ چرا اینقد نامفهومه
از منابع انسانی هم می پرسیم هیچی نمیدونن
لطفا راهنمایی کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
منابع انسانی ها میرزا بنویسن عین عریضه نویس های دادگاه ها این بازی مدیرعامل کل توزیع ومدیرعامل های استان بسته شده 6 ماه پیش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
5
2
ازمون سراسری برق اردیبهشت برگزار میشه واسه عموم هم مدیریت تولید هم ستاد اونجا شرکت کنن همه ....تواین ازمون هم فک میکنین چندنفر مهندس میگیرن ....هراستانی یک نفر ...بقیه دیپلم وفوق دیپلم و غیره هستش واسه بخش اداری هم یک یا دونفر اداری هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
2
13
چند سال دیگه گند توانیر هم مثل شهرداری ها در میاد
ناامید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
3
10
تعدادی با رانت و آشنا رفتن اونجا و حالا هم دارن نمایش و سیرک برگزار میکنن تا فامیلای خودشونو بکنن رسمی ^^^^

منم هر جا رفتم گفتن کار نیست و بعد چنروز دیدم اشنای خودشون تو همون پست رفته اونجا ^^
بخدا قصد خودکشی دارم ^^ از این همه بیعدالتی خسته شدم دیگه^^^ پیغمبر آخه ظلم و بیعدالتی تا چه حد ^ آخه مگه من شهروند این مملکت نیستم
ناشناس
|
Poland
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
4
1
آمار ۲۰۰۰ نفری که اعلام کرده اید با دفترچه آزمون (۴۵۴ نفر) مغایرت دارد
مدیر پایگاه بله حق باشماست با بخش نیروگاهی و تبدیل وضعیت های بدون آزمون هم بوده است نه فقط بخش توزیع که اصلاح شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حق باش ماست ...اعتراض کنید ...افراد بیسواد نادان نباید بخاطر پارتی رسمی بشن....جانبازها کم بودن حالا نوبت پارتیه ایناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یعنی به غیر از تبدیل وضعیت از طریق آزمون، افرادی بدون آزمون هم تبدیل وضعیت میشن؟؟؟؟
برق نیوز لطفا شفاف سازی بشه این مسئله....ممنونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
18
3
تا کور شود هر آنکه نتواند دید ی مشت بخیل و گدا اومدن نتونستن آزمون قبول شن انگار فقط این آزمونه توی دنیا در حالیکه خیلیا 20 سال سابقه دارن به تویی ک ادعات میشه با سوادی و تربیت نداری و بخیلی میارزه
پاسخ ها
یک نفر
| Germany
همه جنگ و دعواهای این صفحه دستاورد یک سیستم فاسد و پوسیدست من که دیگه دنبال استخدام و این کوفت و زهرمارها نیستم و رو پای خودم وایسادم ولی خیانتی که این سیستم فاسد به من و امثال من کرد رو فراموش نمی کنم و برای برچیده شدن این سیستم فاسد هر کاری می کنم.
دایی
| Iran (Islamic Republic of)
تو و امثال تو اولا با پارتی و اشنا رفتین اونجا و چنساله دارین حرام خوری میکنین و دوما چنساله داری استخدامی شرکت میکنی و هر بار با نمرات بسیار بسیار پایین رد میشی و اینا ثابت میکنه اصلا لیاقت شرکتی بودنم ندارین و هر چه زودتر باید بندازنتون بیرون نه اینکه بخوای بشی رسمی و بجاش افرادی با دانش و معلومات بیان اونجا که بدرد اونجا بخورن و باعث پیشرفت بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من فارغ التحصیل ۹۸ام . استخدامی۹۸رو بخاطر امثال شما لغو کردن که راحت تبدیل وضعیت بشین . شما ها با آشناهاتون نزاشتید ما هم سابقه داشته باشیم حالا ما خوبه سواد وداریم تو همونو هم نداری چه برسه به تربیت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
5
2
سلام
آیا کسانی که در لیست ارسالی شرکت توزیع به توانیر نبودن،امکان شرکت در آزمون را دارند؟با ۱۱سال سابقه در امور مشترکین و مدرک کارشناسی ارشد اسم ما توی اون لیست سلیقه ای نبوده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
2
0
سلام و خسته نباشید
ادمین دفترچه هم داره اگه داره بی زحمت منتشر کنید ببینیم شهرمون در چه وضعه؟
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
4
5
جان خودتون الکی جوش نیارید
آهای اونایی که این موضوع خیلی ناراحتتون کرده
اولا که شماهم خیلی باسواد نیستید ها دور ور ندارید یعنی اصلا جز چند دانشگاه معتبر مابقی همه سطح علمی یه شکله . دانشجوهای دانشگاه های معتبر که به عنوان دانشجویی ممتاز جذب میشن شماهم اگه ادعای باسواد بودن رو دارید در دو سال گذشته تا بخوای آزمون استخدامی بوده اونا رو شرکت میکردید اگه لایق بودید که میرفتید سر کار حتما که نباید شرکت برق باشه .
دوما : کل کشور ۵۰ کارشناس بیشتر نیاز ندارد ما بقی اون سیمبان بیچاره است که ۲۰ ساله تو گرما و سرما در حال انجام وظیفه هستند هر کدومشون چند بار دچار برقگرفتگی شدن اینا حقشون رو میخوان به شما که کاری ندارن فکر نکنم تو مامانی بری ۱۲ متر از پایه صعود کنی .

سوم : این که هزار نوع وضعیت استخدامی وجود داره مقصر من یا تو نیستیم فدات .موضوع از اصل مشکل داره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
4
1
سلام و خسته نباشید
ادمین دفترچه هم داره اگه داره بی زحمت منتشر کنید ببینیم شهرمون در چه وضعه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
توهمین سایت بالا که ادمین نوشته بری قسمت ثبت نام دفترچه هستش اصفهان یادمه۱۵نفر برق
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
4
0
زنجان سه نفر برمیداره ازبین پونصد نفر پیداکنید درصدقبولی هرنفر را
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
4
2
تو که سال ۹۸ فارغ التحصیل شدی آیا پایان خدمت داری یا خدمت سربازیت هم مانند مدرکت با ......
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
1
4
برق نیوز جان چرا برق شهرستان های مشهد اصفهان تبریز شیراز اهواز و تهران استخدامی نداره
مدیر پایگاه احتمالا مستقیم و بدون آزمون تبدیل وضعیت می کنند از لیستی که گرفته اند
بقیه جاها که رقابت زیاد بوده آزمون برگزار میشه
برق قدرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
3
6
باسلام خدمت برق نیوز،آیا امکانش هست سوالات مشابه با آزمون موسسه صنعت آب و برق بزارید،نمونه سوالاتی که مربوط با این سازمان گذاشتید تخصصی هست در صورتی که این ازمون عمومی هست سوالاتش،با تشــکر
مدیر پایگاه باشه
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
1
5
مشخصه که هدفشون از این کار چیه فقط میخوان آشناهاشونو بدون دردسر رسمی کنن همین ، چون میدونن که هیچکدومشون عرضه ندارن از طریق امتحان قبولشن و تنها راهی که داره همینه .
با این کار هم حق الناس برگردنشونه چون حق دیگرانو خوردن و هم تو قیامت باید تاوان پس بدن .

کسانی هم که با این روش ظالمانه میرن اونجا هم حق الناس برگردنشونه و هم تو قیامت تاوان پس میدن و مجازات میشن
مهندس
|
Mauritius
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
3
10
دوست عزیزم سلام. در این مرحله فقط عمل به کار ما میاد. خواهشا به این پیامی که من گذاشتم دقت کنید. تبدیل وضعیت شدن این حجم از نیروهای شرکتی به معنی عدم برگزاری آزمون بدون تبعیض استخدامی برای بخش توزیع تا حداقل 10 سال هست شک نکنید. حالا تنها یک راه حل وجود داره و اون هم این روشی هست که در ادامه میگم. از این طریق آرای بسیار خوبی از دیوان عدالت اداری گرفته شده مثل ممنوعیت تحصیل رایگان در رشته پزشکی و ... و این ارگان بسیار مرجع خوب و پاسخگویی هست. پس خواهشا اصلا این مورد رو که نمیشه از ذهنتون دور بریزید. رای مشابهی در مورد شهرداری که همیشه نیروهای شرکتیش رو تبدیل وضعیت میکرد صادر شد و دیگ این کار در اونجا انجام نمیشه.
رویه این کارو من با جزییات میگم فقط خاهشا عمل کنید اگر دوست دارید داخل توزیع با آزمون استخدام بشید و این تبعیض رو از بین ببرید:
شما تشریف میبرید شعبه دیوان عدالت در شهرستان اگر هم در تهران هستید میرید شعبه مرکزی که واقع در خیابان مخبری هست. اونجا یک شکواییه تنظیم میکنید که خطابتون را وزارت نیرو قرار میدید و موضوع شکایت هم میشه " درخواست ابطال بند 5-6 آیین نامه نیازسنجی تامین و ساماندهی نیروی انسانی شرکت های وابسته وزارت نیرو ابلاغ شده در تاریخ 24/02/99" باشه. و در متن دادنامه باید استناد بکنید به رای 87 تا 91 هیئت عمومی دیوان عدالت اداری و توضیح بدید که دستور العمل جدید مذکور مغایر صریح این رای ها هست و مطابق این آرا درخواست ابطال اون رو داریم. توجه کنیم که حتما درخواست لغو موقت هم بدید چون این مورد خیلی سریع میاد و خیلی هم مهمه. لغو موقت در صورت تعداد بالای شکایات ظرف مدت 2 هفته میاد. یک سری افراد اونجا هستند که در نوشتن شکواییه کمک میکنند بهتون فقط مواردی که مهم بود یکی موضوع شکایته یکی هم استناد به آرای شماره 87 تا 91 هیئت عمومی دیوان. به همین سادگی. دیوان مرجع بسیار خوبی هست. صد در صد جواب میده فقط باید چند نفری بشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کجات سوخته مهندس !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
والا بلا داری با این راهکار اشتباه و نابجات یک سری بندگان خدا رو منحرف می کنی چون خودت یا منحرفی یا شرکت عزیز و مفتخورت انشااللله بزودی زوود می دونی که باید سماق بمکه گرچه تا حالا هم خووب از قبل شرکتیهای بیچاره خوردین و بردین که فقط به خدا واگذارید وبسس بابا جان یه کم هم نون بازوتون رو بخورین مفتخوری بسه دیگههه
سردار
| Iran (Islamic Republic of)
دوستان این چیزی که دوستمون گفتن انجام بدید من رسمی هستم در یکی از شرکتای وزارت نیرو میبینم یه مشت مفت خور هستن تو این شرکتا الکی به این که میگن ده سال داریم فلان کارو میکنیم و... دلتون نسوزه دلتون به حال خودتون بسوزه ، اون دوستی که ده سال پیش بدون ازمون رفته مطمئن باشید یا جای پدر گرام رفته یا ... ناراضی بودی همونطور که یک روزه مدرکتو بردی منابع انسانی دادی و استخدام شدی همونطور نیم ساعته مدرکتو میگرفتی از شرکت خارج میشدی چرا تا 10 سال موندی شرکت توزیع!! دوستان حقتون بگیرید من وظیم دونستم که بگم چون قول دادم که قبول شدم دوستانی که آزمون میخوان بدن راهنمایی کنم. مطمئن باشید با این حجم استخدامی تا ده سال که نه تا 15 سال حتی یک ظرفیت هم نمیمونه چون به ازای هر سه نفر بازنشسته یک نفر ظرفیت اسخدامی میزارن لطفا دیوان برید. از اینترنتی هم میشه شکایت کرد مطمئن باشید موفق میشید و لذت پیروزی رو 100 درصد می چشید!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عقل که نباشد جان در عذاب است خودت و ملت و سر کار نزار.
نیرو سر کار نشسته و فقط داره ساماندهی و دستورالعمل ساماندهی، داره تعیین و تکلیف میشه چی مینویسه این برق نیوز چی میگی تو بابا واسه خودت چیزی که نمیدونی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سردااار!!!عجب اسمی واسه خودت انتخاب کردی!البته بعید نیست به یه سردار عزیز هم وصل باشی مثل من که به گفته شما به عموی عزیزم وصلمم!ولی سردار جان آخه تقصیر ما چیه که شرکتتون ممکنه متضرر بشه؟و بعد از این تبدیل وضعیتها دیگه نیروی شرکتی واستون باقی نمی مونه تازه بعدش هم فقط قراره آزمونهای استخدامی برگزار بشه و عملا ممکنه بیکار بشید البته بعید می دونم بیکار بشید چون شما راهشو خیلی خوب بلدید بازم یه کار راحتتر و بی دردسر تر و پولسازتر پیدا می کنید فقط یه خواهش سردار جاان شما الان داری تلاشتو می کنی پزار بقیه هم تلاششون رو بکنن لااقل این بار رو بجای راحت طلبی لابیگری وغر زدن توی یه کارزار منصفانه و عادلانه شرکت کن شاید بازم خدای نکرده شما برنده شدی ولی اگه نشدی تقصیر ما نیست باور کن اون دیگه عدالتههه و بقولی گهی زین به پشت گهی پشت به زین
سردار
| Iran (Islamic Republic of)
ناشناس پیغامتو دیدم همینقدر بلدی فارسی بخونی؟؟ دوست عزیز استخدام رسمی شدم ازمون اونهم سهمیه ازاد از یکی از دانشگاه های تاپ هم قبول شدم، دوستانی میگم که دنبال کمپین فارس من هستن، کمپین فارس من الکیه سرخودتون گول زدنه!!! اگه میخواید کاری کنید دوستانی که دنبال کار هستید و چشمتون به ازمون و دلتون خوش برید دیوان عدالت اداری، دیوان میتونید حتی بصورت اینترنتی هم شکایت کنید از دوستان آزمون براش پارتی بازی شد و حقشو خوردن از طریق اینترنت دادنامه نوشت و پیگیری کرد دیوان به سودش رای داد، چرا جمعیت فارغ التحصیل پرمدعا ساکت وایمیسته وقتی میبینن عین روز روشن حقشون خورده میشه!!! برید شکایت کنید دیوان اگه رای به نفعتون صادر شد که عالی نشد تلاشتون کردید و روحتون تا اخر عمر آزرده نمیشه!!! دوستان حرف مهندس که اولین کامنت هست گوش کنید و حتما پیگیری کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سردار به من و هیچ کس دیگه ربطی نداره که رسمی هستی و آزمون دادی ندادی چون‌بحث شخصی نیست .اینجا یک عده منتظر تبدیل وضعیت هستن یک عده هم منتظر آزمون استخدامی و همگی هم به نوعی حق دارن که نمی خوام وارد جزییات بشم خوب تا زمانی که شرکتهای تامین نیرو حذف نشن چطور می خواد برای مشاغل حاکمیتی و پستهای اصلی چارت سازمانی عدالت استخدامی برقرار بشه؟! شما که اینقدر عاقل و دانا هستی آخه چرا راهکار غلط به مردم می دی اگه واقعاا راست می گی که دلسوزی راهکار برای مشکل اصلی یعنی حذف شرکتهای تامین نیرو یَا در واقع دلالهای نیروی انسانی بده ..تا عدالت واقعی استخدامی برقرار بشه و همه به حقشون برسن نه اینکه بیشتر با این راهکارات آب تو آسیاب شرکتهای تامین نیرو بریزی واسه همین می گم خودت و اون دوست عزیز مهندست بسیار مشکوکید و گرنه این همه کامنت توی این صفحه هست زشت و زیبا درست و غلط چرا به شما دوتا پیله کردم؟ خودتون بهتر می دونید اصلا شاید هر دو تون یک نفر هستید دو روح مهندس و سردار در یک بدن..
خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
4
3
سلام اولا 2000 نفر نیست و 450 نفر هست و این گزارش اشتباهه
دوما : سیستم استخدام مملکت اینجوریه که خصوص سازی شد و به پیمانکار واگذار شد بدون آزمون استخدامی حالا چه با پارتی چه بی پارتی این سیستم هست و ادامه داره چون خود سیستم نمیخواد استخدام کنه بخاطر هزینه هایی که متحمل میشه
سوما : آزمون استخدامی ربطی به این تبیدل وضعیت ها نداره در کل سال وزارت خونه ها موظف به برگزاری آزمون استخدامی هستند و اگر کم شده بخاطر دستور دولت بوده مبنی بر عدم استخدام رسمی پس اصلا اصلا این تبدیل وضعیت ربطی به حق بقیه نداره و اینم بخاطر اینه که خودشون سیستم رو از پایه خراب کردند و موندن توش پش حرص نخورین الکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
والا بلا داری با این راهکاری اشتباه و نابجات یک سری بندگان خدا رو منحرف می کنی چون خودت یا منحرفی یا شرکت عزیز و مفتخورت انشااللله بزودی زوود می دونی که باید سماق بمکه گرچه تا حالا هم خووب از قبل شرکتیهای بیچاره خوردین و بردین که فقط به خدا واگذارید وبسس بابا جان یه کم هم نون بازوتون رو بخورین مفتخوری بسه دیگههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز شماها که شرکتی هستی چگونه جذب شدین؟ من اصلاً نمیخواهم رسمی بشم فقط می خوام شرکتی استخدام بشم، مگه شرکتی ها درست جذب شدن، تو این یکی دو سال گذشته سایت های استخدامی رو یه نگاه می انداختی در خیلی از آزمون های شرکتی، کسایی که مدارک بالا بودند رو نیز رد می کردند تا بهانه ای باشه و بتوانند افراد خودشون رو جذب کنند، این وزارت خونه بخصوص تو این چند سال از ریشه فاسد شده، نمونه اش اینکه برای جذب مدیر عامل شرکت توزیع نیز آگهی میزنند واقعاً مسخره هستش، انصافا خودتون قضاوت کنین برای مدیر عامل آگهی میزنند در حالی که باید از بین نیروهای قدیمی شایسته گزینی بشه اما برای نیروهای کارشناس و فنی که باید از بین جوانان شایسته باشه آزمون برگزار نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
عزیزم سیاست کلیه وزارت خانه ها داره جوری پیش میره که ایشالااا گوش شیطان کر شرکتهای تامین نیرو رو حذف کنن بعد شما دنبال راهکاری یا می پرسی که چجوری شرکتی جذب می کنن؟!شما فکر کن با پارتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
6
3
متاسفم براتون اگه وزارت نیرو کوتاهی کرده یا نکرده اون فردی که اندازه بابات سن داره الان بایسی اون چیزی بشه که توی گدا سفت نون بر مخوای
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
3
6
همین دوست من چنساله تو توزیعه که با پارتی رفت و تا حالا شش بار امتحان توزیع شرکت کرده هر شش بار رد شد و اصلا یه بارم نرسید به مصاحبه حالا همین میخواد بشه رسمی ##

منم سوادم ده برابر از اون بیشتره ولی حالا بیکارم و همین دفعه قبل توزیع قبولشدم و رسیدم به مصاحبه که باز هم بخاطر وجود بنیاد شهید و جانبازان و آزادگان و پارتی دارا نتونستم برم### تا قبلنا سهمیه دارا و پارتی دارا بودن حالا تبدیل وضعیت هم بهش اضافه شد ##
خدا لعنتتون کنه خدا ازتون نگذره که من هیچوقت حلالتون نمیکنم و نفرینتون کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر دوستت ک دوستی مثل تو داره
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
1
5
مث اینکه تمام بدنه توانیر و وزارت نیرو شده موروثی و کس دیگه ای رو رانمیدن !

اگه بیای توانیر و توزیع مهاباد تمام نیروها بکل بچه های کارکنان بازنشسته اونجا هستند ... پست برق دارلک مهاباد که همین دوست من رفت اونجا و تو یه واحد دورافتاده آزاد خونده بود و هر ترم اونجا مشروط بود و دو پرونده کیفری داشت و بجای بابای بازنشستش با پارتی رفت اسمش ... $$$$$$مابقی پرسنلش هم با پارتی اومدن
توزیع مهاباد هم تعدادی از نیروهاش از بچه های بازنشسته اونجاس که همشون بدون امتحان با پارتی اومدن اونجا که خدا شاهده همشون ضعیفترین شاگردای دوران خودشون بودن و تو عمرشون دو دقیقه لای هیچ کتابی رو باز نکردن و کاملا بیسواد و مشغول ...و ... هستن اونجا
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
1
10
پروردگارا چه گناهی به درگاهت مرتکب شدیم که وضعمون این شده ؟

ماها که نه آشنا داریم نه چیزی باید به کجا پناه ببریم که هر جا رفتیم حقمونو خوردن ؟

پروردگارا یعنی این بندگانت که دارن اینطوری حق خوری میکنن و حق و حقوق مظلومانی که جز تو کسی رو ندارن اینجوری پایمال میکنند ذره ای وجدان و شرف در وجودشون نیست ؟
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of)
با اختلاف بهترین و زیباترین کامنت بود
نگران نباش دوست عزیز
روز حساب نزدیکه و هکگی بابت ریال به ریالش باید پاسخگو باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
5
5
کسانی که مخالف این تبدیل وضعیت هستند ٪ ۱۰۰ نه بلکه ٪۱۰۰۰ یاا ناآگاه از قوانین استخدامی و تصمیمات اخیر کمیسیون محترم اجتماعی مجلس هستند که توصیه می کنم پیش از هر اقدامی و متضرر شدن آتی حتما حتما پیگیریهای اخیر مجلس محترم رو که انشاالله به زودی هم نتیجه میدهد، در خصوص برچیده شدن قریب الوقوع شرکتهای تامین نیرو از طریق یک جستجو ساده گوگل مطالعه بفرمایند تا متوجه شوند که چقدر این تبدیل وضعیت به نفع منتظرین آزمونهای استخدامییست.. ویاا دقیقا ازدینفعان شرکت های تامین نیرو که از این تبدیل وضعیت و برچیده شدن شرکتهایشان بسیااار بسیییار متضرر خواهند شد..ضمنا وزیر محترم نیرو یکبار برای همیشه در جهت برچیده شدن این سیستم برده داری نوین و همینطور نزدیک شدن هر چه سریعتر به عدالت استخدامی و برگزاری هر چه سریع تر آزمونهای استخدامی چنین اقدام بجا و هوشمندانه ای نموده اند حال اینکه برق نیوز عزیز به چه علت این دو مطلب کاملا غیر مرتبط را وبا چه استدلال منطقی و قانونی به هم ربط داده اید جای بسی ابهام دارد!! با توجه به اینکه بعید می دانیم که خدای ناکرده غیر مطلع و نا آگاه از کلیت و موضوعیت اصلی ماجرا باشید!!!!!
پاسخ ها
سردار
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز یادبگیر دیگران متهم به ندونستن نکن، هنوز تو راهروهای همین کمسیون این طرح مونده و کارشناسان از سازمان های دیگه دارن میان تا نظر مشورتیشون بدن مطمئن باشید تمام نیروهای .... که با پارتی رفتن ادارات حالا چه با حقوق بالا چه حقوق پایین( کسی جلوی شمارو نگرفته بود که ده سال سابقه داری با حقوق کم وایستادی اونجا لابد رییست عموت بوده یا بابات) تبدیل نمیشن و خیلی متضرر خواهند شد. طرح هم قانون نشده و به شورای نگهبان برسه مثل استفساریه ایثارگران رد خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سردار عزیز می تونم بپرسم چطور و کی رسمی شدی؟؟ البته شهامت و صداقت گفتن واقعیت رو بعید می دونم داشته باشی...ضمنا می تونم بپرسم اینجا چه می کنی؟!!!شما که نه شرکتی هستی و نه منتظر آزمونهای استخدامی!!!! پس اینجا چه می کنی و این موضوع چرا واست اینقدر جذابیت داره!!!!به نظر خودت مشکوک به نظر نمی رسی؟؟؟البته البته کسی که اینقدر با جزئیات از استفساریه ایثارگران و طرح انحلال شرکتهای تامین نیرو مطلع هست می تونه از دینفعان شرکتهای تآمین نپرو هم باشه اینطور نیست سردار؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سردار چان از کجا می دونی من شرکتیم؟؟!!! بنده از مخالفین سرسخت و شدیدا پیگیر برکناری شرکتهای تامین نیروی انسانی هستم و یقین دارم این شرکتهای مفت خور یا واضح تر بگم دزد در روز روشن بزودی زود برچیده می شن.شما هم باااش تا صبح دولتت بدمد ضمنا بجای شیطنت و دست و پا زدنهای بی خود سرتون به کار خودتون باشه و یه کم هم از عمر گران رو نون بازوتون رو بخورید..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سردار اینجوری که شما به ترتیب اولویت طرح کمیسیون و استفساریه ایثارگران و صحن و بعد همم شورای نگهبان رو می شناسی معلومه که خییلی پیگیر کار مجلسیون عزیز هستی و حسابی هم ماشالااا واردی احتمالااا هم توی راهروهای مجلس اون هم بدلیلی که خودت بهتر می دونی چند باری مجبور شدی قدم بزنی..وگرنه منتظرین آزمونهای استخدامی طفلک تا بیان اینجور چیزها رو البته با جزئیاتی که شما دقت نظر داشتین و فرمایش کردین متوجه بشن خودش یک سال طول می کشه!آخه اگه رسمی بودی واقعااا اینجور مسائل به چه دردت می خوره؟؟!!!نگو شرکت تامین نیروی انسانی ندارم که خیییلی خنده دارههه..ایشالا سال ۱۴۰۰ هم ما از دست شمام راحت بشیم هم شما از دست ما البته عصبانی نشو آرزو کردم شما هم آمیین بگی کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سردارر امروز مورخ ۹۹/۱۲/۱۳مجلس تبدیل وضعیت کلیه ایثارگریان رو تصویب کرد من یکی که نه سرپیارم نه ته پیاز ولی هر آنچه که شرکتهای تامین نیرو رو تضعیف کنه باعث خوشحالیمه..خواستم بگم شما هم یاد بگیر هیجان زده و بدون تحقیق و اشراف کامل به مسائل و جزییات افاضه فضل نکنی البته با ادبیات خودت باهات صحبت کردم و گرنه برای من رعایت ادب و احترام در هر بحثی اولویت داره
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
1
7
سلام دوستان فارغ التحصیل چرا اینجا اعتراض میکنید؟ اگه واقعا میخواید کاری کنید اصلا کمپین فارس... کشک خودتون بتنهایی برید دیوان عدالت شهرتون و از اونجا پیگیری کنید از یک حد شکایات بالا بره خودبه خود دیوان ورود میکنه به این مباحث و لغو میکنه.
پاسخ ها
مهندس
| Iran (Islamic Republic of)
با درود خدمت شما دوست عزیز. دقت کنید برای گرفتن نتیجه از دیوان دو مورد اهمیت اساسی داره.
1- استناد به آرای 87 تا 91 دیوان در داخل شکواییه که میتونید حتی اینو سرچ کنید پیداش کنید
2- گرفتن رای لغو موقت که الان این بسیار به کار ما میاد مطابق قاون اگر قانونی مشکوک به ضرر مالی جانی و غیره برای کسی بشه می تونه تا آمدن رای هیئت عمومی که عموما طول میکشه درخواست لغو موقت بده که این مورد خیلی زود صادر میشه.
من الان اینجا نمیتونم خیلی توضیح بدم چون مجالش نیست اما شما با حضور به شعب دیوان (شعبه اصلی در تهران بسیار عالی است) می تونید حویای این مورد بشید.
من خودم جزو افرادی بودم که تونستبم قانون ابطال تحصیل پولی در رشته پزشکی رو از دیوان عدالت بگیریم و کاملا به روندش آشنا هستم خواهشا با روشی که گفتم اقدام کنید چون جواب داده و خودم جواب گرفتم قبلا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همین که اسمت مهندسه بعد بابت رشته پزشکی از دیوان رای گرفتی بعد آمدی توی سایت برق نیوز و بعدم توی این صفحه بخصوص کامنت میزاری یعنی اینکه یه جای کارت ایراد داره البته کارت که نه بیشتر روح و روانت! دیگه حالا چرا و چطور و چگونه اینجا سر و کلت پیدا شده خودت بهتر می دونی آقای مهندس دکتر کارشناس حقوقدان..راستی توی سایتهای مرتبط با وزارت بهداشت هم کامنت بزار اونجا هم به حضور گرمت شدیدا نیاز دارن
مهندس واقعی
| Iran (Islamic Republic of)
همین آقا توی کامنتهای بالا مهندس بود ولی یکدفعه توی این کامنت تبدیل به پزشک شد!!!دکتر جان قلابی لااقل نسخه اشتباهی واسه مردم نپیچ و از خدا کمی بتررس
ناشناس
|
France
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
1
9
فقط اعتراض در دیوان عدالت اداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
3
2
ملتی که دنبال نامه نگاری هستید برید دنبال این ۳۱هزارتا نه ۴۰۰تا فوق دیپلم و بدبخت بیچاره،
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بانک های ا...ق...ح.. که همشون شدن سپه ۳۱ هزار نیرو استخدام دادن میشن رسمی کجایین شماها که منفی هم میدین... خوابین ها...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
5
4
دوستان عزیز چه شرکتی و چه متقاضیان محترم آزمونهای استخدامی هدف از این طرح فقط و فقط و فقططط برداشته شدن شرکتهای تامین نیروی انسانی می باشد و بس .دست مریزاااد احسنت به وزیر محترم نیرو و تیمشان که با فراست و زیرکی تماام بساط این شرکتهای مافیای نیروی انسانی را بزودی زوود جمع خواهند کرد تا از این پس راه برای برگزاری آزمونهای استخدامی و متقاضیان آن هموارتر شود
همکار توزیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
1
2
همکاران توزیع چه رسمی و چه شرکتی تا آنجا که ما می دانیم متفق القول و مصرانه خواهان برداشته شدن شرکتهای تآمین نیروی انسانی هستند حتی عده ای هم حاضرند رسمی نشوند اما از شر این شرکتهای واسط خلاص شوند.چه معنا دارد نصف حقوق پرسنل شرکتی به جیب نامبارک شرکتهای معلوم الحال مفت خور تامین نیرو برود؟؟بعد هم خودشان را موذیانه پشت پرسنل شرکتی قایم کنند و پرسنل بیچاره را بدنام کنند و همه کاسه کوزه ها بر سر آنها شکسته شود..
Barghi
|
Germany
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
3
3
با سلام خدمت دوستان و کارجویان محترم
متاسفانه برخی از دوستان به این موضع دقت ندارن این تبدیل وضعیت یعنی اون شخص در اون سمت مشغول به کاره و از شرکتی تبدیل به رسمی میشه و تو همون پست و شغلی که قرار داره و جای کسی رو نگرفته و ظرفیته جدیدی ایجاد نشده همین. اگر ظرفیتی ایجاد بشه و اون رو به فرض به این نیرو های شرکتی بدن خوب دوباره جای نیروهای شرکتی خالی میشه و باز به نیرو احتیاج دارن و طبق قوانین جدید گرفتن نیروی شرکتی در شغلهای حاکمیتی مثل برق دیگه نباید بگیرن و نیروی رسمی یا پیمانی باید بگیرن که هم به نفع شما هم هست چون در صورت استخدام از همون اول پیمانی جذب میشین .نیروهای شرکتی مثل خودم ازمون دادیم اونم با هزاران شرکت کننده و تنها تفاوت ما با نیروهای رسمی در حقوقه که شرکتهای پیمانکاری حقوقی بلکه بیشتر از مقدار قانونی از دولت میگیرن و مقدار کمی رو به نیروهای شرکتی میدن در واقع تنها واسطه هستن که ی چیزی این وسط بخورن اگه تبدیل وضعیت بشن به نفع دولتم هست چون همون حقوقشونو بده با صرفه تره تا از طریق واسطه.وسلام و ارزوی موفقیت برای همه
برابری و حقانیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
1
6
تعریف شرکتی ها = افرادی که با پارتی اومدن اونجا ( حالا پارتیشون یه فرد گردن کلفت بوده یا پدرشون بوده که بجای پدرشون اومدن اونجا که طبیعتا پدرشونم اونوقتا با پارتی یه نفر دیگه اومده چون اگه کسی شرف داشته باشه هیچوقت حق نفر دیگه ای رو ضایع نمیکنه و بچشو نمیاره بجای خودش و کلا خانوادگی به پارتی و حق خوری و مفت خوری عادت کردن و ارث پدری خودشون میدونن /0 و این افراد هنوز ابتدایی ترین مباحث رو بلد نیستن و به پشتوانه همین پارتیا پشتشون گرمه و هر روز طبلکارن و دهن به ناحق باز میکنن که چرا از رسمیا دارن کمتر میگیرن و حالا بواسطه همین پارتیا میخوان رسمی شن ( درست مث پدراشون که با پارتی های زمان خودشون ظالمانه رسمی شدن و با پول ... بزرگ شدن ( و سالیان متمادی در آزمونای استخدامی شرکت کردن و هر بار تحقیر شدن و با سرعت لاکپشتی شکست خوردن و شیرجه زدن و از مردم طلبکارن و هنوز در پیدا کردن چپ و راستشون گیج و مبهوت موندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
1
5
دوستانی که خواهان برگزاری آزمونهای استخدامی هستید اگر شکوائیه دارید و به هر جایی میخواهید اعتراضتون رو ببرید ،چه به دیوان چه مجلس یا هر کجا لطفا حتما حتما حذف شرکتهای نیروی انسانی رو خواستار بشید چون شما در حقیقت دعوا با شخص حقیقی ندارید مشکل شما به نوعی حقوقی هست و تا زمانی که شرکتهای تامین نیرو باشند و جذب نیروی شرکتی می کنند یعنی لابیگری و به قولی پارتی بازی هم پابرجاست و نه تنها حالا بلکه هیچ وقت شاهد یک آزمون استخدامی عادلانه و اصولی نخواهید بود
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
1
5
اینکار ظلم بزرگیه به فارغ التحصیلان برق ، ازمون سراسری بزارن بعد به افراد شاغل شرکتی که سابقه کار دارند یه امتیازی بدهند تا اینکه بیان نیروهای خودشونا که باپارتی اومدن سرکار رسمی کنند، الحق و والانصاف این کارشون خلاف شرع و قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامیه ،نباید سکوت کرد، خیلی دارند به جوانان جفا میکنند هوالتشان به خود خدا
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
1
8
دولت در سال اخر کارش می خاد کسانیکه با پارتی بازی امدن را استخدام کنه . پس اون فارغ التحصیلان دانشگاه بی پارتی چه بکنن. عجب مملکتیه
چرا آزمون سراسری نمی زارن
دانشگاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
6
10
اکثر شرکتی ها یه سری پارتی دارای بیسواد هستند که بر اساس رابطه رفتن اونجا و همشونو جمع کن سواد انچنانی ندارن یا بجای باباشون رفتن اونجا و حالا هم طلبکارن و میخوان تبدیل وضعیت بشن . تمام پولی هم که اونجا میگیرن مشکل داره و من جای معاون وزیر نیرو بودم افراد شایسته و لایق رو بکار میگرفتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگه می خواید افراد شرکتی نباشند و اونها رو مقصر بیکاری خودتون می دونید لطفا از وزیر محترم درخواست کنید در خصوص برکناری شرکتهای تامین نیرو تسریع کنند و گرنه خود نیروی شرکتی مثل قارچ نبوده که بخواد سبز بشه عزیز
شرکتی
| Singapore
کاری به قبل ندارم ولی از سال ۹۴استخدامی چون رسمی نبود و تنها شرکتها نیرو میگرفتن اونم هم ازمون ازمونشم خوده استان برگزار نمیکرد دانشگاه شهید عباسپور اون رو برگزار میکرد مصاحبشم کارکنان اداره برق میامدن به پرسنل همون شرکت اجازه مصاحبه هم نمیدادن و چون مجوز استخدام رسمی نداشتن و همچنین لابی شرکتهای واسطه نیروهای خودشون رو به صورت شرکتی جذب میکردن علتشم اینه بابت هر نفر پولی که از اداره برق میگرفتن تا حدود ۲۵درصدشو میزدن جیب و میزنن جالبه بدونن با تغییر شرکتهای پیمانکاری نیروی شرکتی به پیمانکار جدید واگذار میشن و این نیست شرکت جدید نیروی خودشو بیاره .قبلا رو نمیدونم ولی انصاف نیست اینجوری همه رو بی سواد دونستن من هم شرایط شمارو داشتم قطعا اگر رسمی یا پیمانی ما رو حذب میکردن که بهتر بود چون ما ازمون رو دادیم .در ضمن این تبدیل وضعیت ربطی به اینکه استخدامی بگیرن یا نگیرن نداره چون ظرفیت بخوان چه از طریق شرکتی چ پیمانی چ رسمی چ قراردادی مجبورن نیرو بگیرن اون هم با ازمون چون طبق قوانین باز نمیتونن بدون ازمون بگیرن اگر جایی رو دیدین یا کسی رو شناختین بدون ازمون استخدام شده به وزارت نیرو مراجعه بکنین و ببین جوابش رو چطور میگیرین . پس به نفع شما هم هست اگر نیرو بخوان این بحث شرکتی و قراردادی رو حذف کنن من خودم از قبول شدهای ازمون سال ۹۴هستم
سید بهزاد بذرگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
8
5
سلام دوستان . من حقیر از خرداد 75 بدون هیچ پارتی در قالب نیروی شرکتی مشغول بکار هستم و از سال 95 بعنوان استادکار خط گرم مشغول هستم . شما دوست عزیزی که مدرک کارشناسی و بالاتر داری و تازه فارغ التحصیل شدی و می ترسی از فاصله 5 متری شبکه 20 کیلوولت عبور کنی من و همکارانم با شبکه 20 کیلوولت برقدار بصورت خط گرم کار میکنیم که برق خونه و دانشگاه شما قطع نشه تا بتونی مشق شبتو بنویسی . آیا با 25 سال سابقه بعنوان سیمبان که در برف مازندران . در بحران خوزستان . در جاهای دیگر در گرما و سرما در حال خدمت رسانی بوده ایم نباید حق داشته باشیم تبدیل وضعیت شویم ضمنا اینو هم بدون که مدرک دیپلم سال 75 از لیسانس الان شما خیلی با ارزشتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما حقیر نیستی یک انسان زحمتکشی سرت رو بالا بگیر و حقت رو بگیر.‌واقعا متعجبم از این همه تواضع اون هم در مقابل آدمهای گرگ صفت و یا بر عرض معذرت نادان!
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
تررررررررر...... آره جون عمه ت بدون پارتی رفتی ما مثل خودت دراز گوش نیستیم عامد.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نمونه همین آدمهای نادان همین آقا سعیدی هست که با این ادبیات واست کامنت گذاشته بعد خودتو دست کم بگیر بگو حقیرر
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
2
4
راه اعتراض تشکیل کمپین و هممون اونجا به کمپین رای بدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا توی کمپینتون برای حذف و برکناری شرکتهای تامین نیرو و دلالان نیروی انسانی شدیدا تاکید کنید
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
کمپین و این ضخبتا همش کشکه. دوستان اگه ما ادعا داریم لایق استخدامیم باید از راه های قانونی و صحیح اقدام کنیم. مطلب دیگری ک امروز متوجه شدم اینه که این اولین آژمون تبدیل وضعیته و امسال دو یا سه بار دیگر هم میخان این کارو انجام بدن. یعنی دیگ فاتحه. راه درست همون راهیه که کاربر مهندس در بالا توضبح داده برای اعتراض از طریق دیوان.
ننننننن
| Iran (Islamic Republic of)
هیچ اعتراضی رسیدگی نخواهد شد پشت این تبدیل وضعیت نمایندگان مجلس هر شهری هستن و کلی اعتصابات و اعتراضات داشته و بسیاری از نمایندگان مجلس حتی تشکر کردند از وزیر نیرو چون این طرح یعنی جمع آوری شرکت های تامین نیرو برای همیشه پس الکی خودتونو به آب و اتش نزنین والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن این کاربر مهندس که می فرمایید پزشک قلابی از کار دراومد همه نسخه هااشم که اشتباهی والا شما با سردار و مهندس اگه احیانا یه کاربر نباشید پس سه تاییتون دستتون تو یه کاسه ست
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
4
3
سلام.بهتره به جای یاد دادن اینکه چطور در گوگل سرچ کنند تا آشوب به پا کنند .حقوق سالها زحمت با کمترین امکانات نیروهای شرکتی رو به آقایان نخبه یاد آور بشید.
شاهین
|
Czechia
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
6
5
تمام این نظراتی که میبینید در مخالفت با این طرح اینجا یا جای دیگه مطرح میشه تماماً از طرف کارکنان رسمی هست که در سنوات قبل با پارتی و بدون آزمون رسمی شدن . مثل ۱۵۰ نفری که سال ۹۴ بدون هیچ آزمونی و فقط با پارتی بازی در شرکت توزیع استان تهران رسمی شدن یا صد نفر در سال ۹۲ و یاد در همین ۵ سال گذشته با نامه و سفارش رسمی شدن . اونموقع صدای این شاگرد اولهای دانشگاه و نخبه ها و فارق التحصیل های دانشگاه ها در نمیاد . این کارمندای رسمی تحمل اینکه کارکنان شرکتی که با مدارک تحصیلی بالا و با سوابق بالا تا به حال زیر دستشون کارکردن رسمی بشن رو ندارن و شدیداً احساس خطر کردن. همین ماه گذشته ۸ نفر رسمی شدن بی هیچ آزمونی هیچ کس هم اعتراض نکرد
اونی که ادعا میکنه فارق التحصیل ممتاز هست و در حقش اجحاف میشه با این آزمون . اولا باید بدونه ما شرکتی ها با تحصیلات عالی و ممتاز دانشگاهی سالها پیش تن به کارگری و کارمندی جزع تو شرکت توزیع رو دادیم برخلاف اونها که منتظر هستن بیان در خونشون براشون دعوت نامه برای مدیر عاملی بفرستن ما سالها سختی کار و تبعیض و تحقیر و بی عدالتی رو تحمل کردیم و خطرات رو به جون خریدیم و حق مسلم ما این هست که قرار داد های ما مستقیم بشه . و این رو بدونید که اگه استاد دانشگاه هم باشی باید ده سال کار کنی تا تجربه کار رو به دست بیاری و چون تجربه نداری در مصاحبه تخصصی رد خواهی شد و اینو به یاد داشته باشید کارمندان شرکتی چه آزمون عمومی برگزار بشه یا نه هیچ وقت جاشونو به شما نخواهند داد . پس نوع قراردادشون فرقی به حال شما نخواهد کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دم شما گرم آقا شاهین با نظرتون کاملااا موافقم مخصوصا قسمت اول متنتون..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
4
3
درود خدا بر افرادی که دعا می کنند هر چه زودتر نیروی شرکتی به رسمی تبدیل بشه اونا هم اگه لازمشون نبود نمی بودن .اگه پارتی بود نیروی شرکتی با حقوق 3تومن نبودن آیا کسی که آشنا داره میاد نیروی شرکتی بشه ملا
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
3
2
با عرض سلام و خداقوت خدمت ادمین محترم
لطفا نمونه سوالات کارشناسی برق رو بزارید .ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
5
0
دوستان هم شرکتی هم منتظرین آزمونهای استخدامی بیخودی نه خودتون رو ناراحت کنید نه به جون هم بافتید و نه به هم توهین کنید مطمئن باشید کار همگیتون‌درست می شه و عدالت بزودی در مورد همگی برقرار می شه فقط آرامشتونو حفظ کنید و کمی دیگه صبر داشته باشید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
2
4
من فکر نمی کنم انقد بدخواه تبدیل وضعیت باشه اینا یه تعداد مشخصی هستن که دنبال مخ پیاده کردنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دقیقا موافقم اکثر کسانی که آگاهی و اشراف کامل به امور استخدامی دارن کاملا موافق این تبدیل وضعیت هستن البته به شرطی که یکبار برای همیشه بساط شرکتهای تامین نیرو جمع بشه
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
1
6
همین هایی که الان و مشغول به کار هستند، پس معلومه دیگه از طریق پارتی همشون جذب و استخدام شدند و الان نیز به فکر رسمی کردن خود هستند، اما وقتی وزارت نیرو خودش میاد آزمون رو فقط برای اینها برگزار می‌کنه معمول میشه که دست همشون تو یه کاسه هست، پس حق جوانانی که در رشته هایی همچون برق اونم در دانشگاه های برتر کشور سالها زحمت کشیدن چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (ناعدالتی بصورت علنی و آشکار).
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
3
12
من به عنوان یه نیروی قراردادی که بدون پارتی اومدم میگم که آقا والله قسم باید آزمون باشه
باید عدالت باشه تا افراد شایسته بیان سرکار نه فردی که 30 سال خودش و خانوادش خوردن حالا بچش رو جاش گذاشته
باید افراد مستعد و درس خوانده وارد توزیع و تولید و انتقال بشن نه فرزندان بعضا بیسواد مسئولین
مولا علی فرمودند:عدالت این است که شما هرچیزی را در جای صحیح خودش قرار بدهی
هرکسی هم که به کامنتم انتقادی داره بگوید در خدمتم برای جواب دادن
یاحق
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
رحمت به اون شیر پاکی که خوردی انسان یعنی شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن شما هم شکر خوردی
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
7
0
سلام
قابل توجه بعضی آقایون که خودشونو پاره میکنن،آقا جان شرکت توزیع کلا نیروی رسمی نداره و این آزمون هم تغییر وضعیت به رسمی نیست فقط قراره کارگری دائم بزنن که تابع قانون کار هستش و ربطی به کارمند رسمی نداره
یه نوع قرارداد درپیتی که هر موقع خواستن میتونن بگن به سلامت
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
4
3
سلام چرا افرادی که بیرون هستند نگاه. به نیروهای توزیع برقها اینگونه است شخصی با بیش از 16 _17_18سال سابقه در حال خدمت رسانی به مردم. چه در بخش فنی یا اداری هستند مانند خیلی از ارگانهای دیگر در حال تبدیل وضعیت حالت شغلی می باشند حمله ور می شوند این دوستان باید بدانند که اگر ما وضعیت شغلی ما خوب بشود راه برای انها باز می شود تا بتوانند با گستردگی کاری وزارت نیرو به خدمت رسانی به مردم بپردازنند ودر اخر همه ما برای خوب شدن وضعیت شغلی و زندگی هموطنان ما می بایست کوشش کنیم تا همه جامعه در رفاه باشند که همه ما هم جزئ این جامعه هستیم
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
5
4
تو نظرات بالا اشاره کردم یه نفری بود تو پست د... که بجای بابای بازنشستش رفته بود و خیلی خیلی سطحش پایین بود باورتون میشه همین امروز باباش تصادف کرد و مُرد ! یعنی باباش که به ناحق بچشو برده بود جای خودش و به ناحق جای نفر دیگه ای رو اشغال کرده بود همین امروز به سزای عملش رسید ! اینه میگن خدا جای حق نشسته و مطیمن باشید تمام کسانی که با پارتی وارد میشن هم خودشون هم واسطه ها یه روزی تاوان پس میدن و خیر و خوشی تو دنیا و اون دنیای دیگه نمیبینن . چند نمونه دیگه هم با چشای خودم دیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بهتره کسی رو قضاوت و نفرین نکنیم واسه کسی آرزوی بد نکنیم اماا مدیران و روسا و دست اندرکاران شرکتهای تامین نیرو رو که باعث و بانی این همه تبعیض و اجحاف و اختلاف نظر شده اند رو به خدا واگذار کنیم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
خاک بر سرت که از مرگ کسی خوشحال نشی به تاوان ربطش ندی
زمانی که میتونستیم آزمون بدیم آزمونی نمیگرفتن که قبول بشیم و همش شرکتی بود و الا در جوانی با بهترین حقوق استخدام بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چرا مرگ اون بنده خدارو ربط میدید به این موضوع
مرگ برا همه حقه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
1
8
هر کی پارتی داره میره توزیع یا توانیر و کسایی که پارتی ندارن باید برن بمیرن . تازه پارتی دارا به همینم راضی نیستن و ببین چه بیسوادایی هستن که با سابقه شرکتی هم تو امتحانای استخدامی شرکت میکنن ولی همشون رد میشن و به مصاحبه هم نمیرسن و حالا میخوان اعتراض و داد و هوار کنند بلکه بتونن تبدیل وضعیت بشن ! غافل از اینکه جای افراد شایسته رو گرفتن و این پولی که دارن اونجا میگیرن همش ... و پولی که با پارتی بدست بیاد کلا خوردن نداره
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
1
3
من که از تون نمیگذرم هر جا رفتم از توزیع و پست چون پارتی نداشتم گفتن نیرو نمیخوایم و بعد چنروز میدیدم که اشناها و بچه های بیسواد خودشونو میبردن اونجا و حالا همین بیسوادا چون رانت داشتن و سفارش شده بودن میخوان رسمی شن بدون امتحان و بدون کوچکترین شرایط عادلانه ای . من که حلالتون نمیکنم..

پس چرا هیچکدوم تا حالا نتونستین استخدام شین و هیچکدوم امتحانای استخدامی پذیرش نشدین و هر بار بدتر از بار قبلش رد شدین ؟
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
1
5
خدای بزرگ کسانی که به ناحق میرن جایی و با پارتی و سفارش وارد میشن چجوری این پولا از گلوشون پایین میره ؟ یعنی اینا نمیگن فردا قیامتی هست و باید جواب پس بدن ؟ چجوری راضی میشن حق یه بنده خدا رو زیر پا بذارن .
عبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
1
0
درمورد نیرو جایگزین درقسمت نگهبانی چه جوری نیرو حجمی جذب میشود
سید بهزاد برزگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
2
1
آقا سعید که در تاریخ 99/12/13 جواب مطلب و نوشته ی منو با بی ادبی و بی شعوری دادی اینو بدون که تو و امثال تو براتون خیلی زیادیه که حتی نمیدونید کلمه برق رو با کدوم ق غ . می نویسن حتی فاز و نول رو از هم تشخیص نمیدید .خواهشن به اندازه ی عقلت . به اندازه ی سوادت و به اندازه ی وجودت حرف بزن . حرفی که زدی برای زبانت خیلی زیادیه . توهین کنی ...........
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
2
این که شرکتی ها از سال ها پیش با آشنایی وارد شرکت شدن شکی نیس.اما یه سریاشون هسن که با رانت و پارتی ارگان های دولتی مثل برق منطقه ای و توزیع و توانیر که آشنا یا فامیل اونجا دارن وارد این شرکت ها میشن و بعد با این آزمون ها همین رانتی ها میرن داخل نه اونی که در شرکت های خصوصی خرحمالی میکنه و حقوق کمی هم به نسبت اون رانتی ها داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
0
6
ظاهرا در اردیبهشت و خرداد امسال قرار است آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برگزار شود از برق نیوز خواهشمندم پیگیری کند که آیا در این سری برق منطقه ای ها هم استخدام خواهند داشت یا خیر ؟ با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
0
0
سلام از تمدید ثبت نام خبری نیست؟
سرپرست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
سلام ببخشید منبع سوالات آزمون رو دارین سرپرست خانوار هستم میخواستم تهیه کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
1
0
عزیزان من نیروهای شرکتی دارن حقوقشون ازدولت میگرین ولی بارابط هیچ دخلی به شماکه میخواهین ازمون بدین یاندین ندارن فقط بهانه ای اوردن برای حذف اون رابط یا پیمانکار مفت خورشماها برین ببینین شرکتهای پیمانکاری خصوصی چراباید وجوداشته باشند که الان اینجور جلیز پلیز میکنین که شاید پیمانکارحذف بشه پول شرکت خصوصی بیادتوجیب همین نیروهایی دارن چندین ساله کارمیکنن در اصل موضوع نیروهای شرکتی استخدام هستن فقط پول واقعیشونومیدن به پیمانکارهای خصوصی هیچ ازمون استخدامی جدیدی وجودنداره که شماهاناراحنین عزیزان اینهافقط میخواهن شرکتهای خصوصی حذف کنن هروقت ازمون استخدامی گرفتن شماهاشامل نبودین حرف شما صحیح اگردرس خونده ای یکم فکرکنی میفهمی چی گفتمت استخدام نیروی جدیدی درکارنیست که بخواهندازمون استخدامی بگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
1
0
با عرض سلام و خسته نباشید.
عنوان: متعادل سازی حقوق کارکنان رسمی وزارت نفت و استخدام نیروی دولتی از طریق درآمد حاصله
خواهش میکنم مطالب این نامه را به عنوان یک طرح اقتصادی به رییس جمهور آینده که احتمالا جناب آقای ریسی می باشد برسانید. از کار کنان این رسانه که دارای ضریب نفوذ بالاتری نسبت به افراد معمولی جامعه دارند تقاضا دارم این طرح را به رییس جمهور آینده بدهند.
حوضه¬ی فعالیت اینجانب برق قدرت می باشد و در شرکت های برق منطقه ای، پالایشگاه، خاتم الانبیائ پدافند هوایی ارتش و ... سابقه ی فعالیت دارم.
متاسفانه نیروهای رسمی نفتی در پالایشگاه و پتروشیمی حقوقی 3 تا 6 برابر نیروهای شرکت¬های دولتی و وابسته دولتی دیگر می¬گیرند.
من با داشتن کارشناسی ارشد و تجربه ی کاری در ارگان های مختلف صنعتی به وضوح دیده ام که این حقوق زیاد به خاطر تخصص بالاتر نیست. برای مثال در زمینه ی برق کارهای برق منطقه ای چند مرتبه از کارهای برقی سایر ارگانها بالاتر و سخت تر است. من قطعا با توجه به سوابقی که دارم میگویم که در زمینه برق کارهای انجام گرفته در برق منطقه ای به مراتب سخت تر از پالایشگاه است. و این تبعیض حقوقی به خاطر تخصص نیست.
خودتان می دانید انسانها در زمانهای گذشته شرایط زندگی سختی داشتند پس انسان از لحاظ بدنی این مقاومت را دارد. اما تبعیض روح آدم را می آزارد و انسان را متلاشی می¬کند. متاسفانه نماد تبعیض حقوقی مهندسان و کارکنان نفتی هستند.
با توجه به حقوق بالای افراد رسمی نفتی که به طور متوسط 5 برابر مهندسان سایر ارگان هاست می توان یک طرح ارایه کرد که حقوق افراد نفتی از بازنشستگان نفتی تا کارکنان فعلی اگر حقوقشان نصف یا ثلث بشود می توان افراد تازه نفس را به صنعت تزریق کرد و کار ایجاد کرد. البته این یه طرح خارق العاده نیست که شما از آن اطلاع نداشته باشید، ولی بینهایت ساده و تاثیر گذار و عملیاتی است.
میدانیم که یکی از بزرگترین مشکلات جامعه ما بیکاری است. با این طرح تعدیل حقوق مهندسان نفتی حداقل چند هزار نفر میتوان نیروی جدید استخدام کرد که این برای شروع تحول عالی است.
من خواهش میکنم حقوق افراد رسمی نفتی را به شدت تعدیل کنید و نمیگویم مانند حضرت علی باشید و عطف به ماسبق کنید و هرآنچه در گذشته گرفته اند از آن ها پس بگیرید.
خواهش میکنم این فریب را نخورید که رسمی نفتی ها بگویند مثلا ما مهندسان درجه یک هستیم. من با تجربه ای که در خیلی از ارگان ها دارم در زمینه برق قاطعانه میگویم که مهندسان برق منطقه ای و بتانیر خیلی از افراد پالایشگاه نفت سطح کاری بالاتری دارند.
با این طرح می توان شاید خیلی و خیلی بیشتر از 100 هزار نفر جدید را استخدام کرد که برای کنترل و خنثی کردن احتمالی اعتصابات و ... نفتی ها این افراد را استخدام همان پالایشگاه نفت بکنید که هم کار آنها راحت تر شود و هم نتوانند اعتراض کنند.
با توجه به آمار مرکز ایران در سال 97 کارکنان وزارت نفت 112 هزار نفر هستند که این آمار شامل بازنشستگان نمی شود و قطعا تعداد بازنشستگان در همین حدود یا بیشتر از اینهاست.
لذا خواهش میکنم این طرح را جدی بگیرید جدی بگیرید جدی بگیرید و عمل کنید.
مطمئن باشید این یک گام عالی برای تحول اقتصادیست.
یا خدا میشه از زالوهای اقتصاد ایران کند و به جیب مهندسان جویای کار ریخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجتبی برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
0
2
سلام
ادمین های گرامی و هموطنان عزیز،یک سوال داشتم
از لحاظ خالص دریافتی کارکنان شرکت های توزیع (بصورت استخدام)بیشتر دریافت میکنند یا شرکت پتروشیمی بندر امام(بصورت قراردادی)
لطفا اگر جواب من را میدونید بفرمایید
گلناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
1
0
با سلام واقعا این ناعادلانه اس. الان من 10ساله که فاغ التحصیل شده ام و منتظر یک آزمون استخدامی ام که خانم مهندس برق_قدرت بخواد. چرا اگه جامعه به مهندس خانم نیاز ندارد باید چندین سال الاف بشه و تو این رشته درس بخونه.
شرکتی هایی که الان مشغولند خوش بحالشون بازم اینها درآمدی دارند. مایی که بیکاریم و دربدر دنبال کار حتی پیمانی و موقت میگردیم چی؟؟؟ سواد و تواناییمون هم بالاتره.
دولت بفکر همه باید باشه مخصوصا اونایی که اوضاعشون بدتره و بیکارن که بتونن استفاده کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
دنبال کار میگردم و ۳۰سالم است و اگ کارگر خاستی بگو ممنونم
یک نفر
|
United States of America
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
0
باید ... توی وزارت نیرویی که فقط ... این حجم از بی کفایتی از یه نهاد؟!
خدا قوت بی لیاقتا
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
0
0
سلام
دوستان عزیز در جریان باشید شرکت های مهندسین مشاور طرف قرارداد با شرکت های توزیع جهت استخدام آزمون میگیره و نفرات برتر با مدرک دانشگاهی معتبر را پذیرش میکنه و هر کسی نمیتونه تو این شرکت‌ها کار کنه،فقط نفرات شایسته و برتر رو پذیرش‌ میکنن ...
اگه کسی سواد داشته باشه میتونه تو آزمون ها شرکت کنه و پذیرش بشه و هیچ گونه پارتی بازی هم نداره...
اگرم پذیرش شدی به مدت ۳ ماه آزمایشی کار میکنی اگه شایسته بودی نگهت میدارن در غیر اینصورت با یه تیپا شوتت میکنن بیرون ...
اونایی که پارتی ندارن در آزمون های شرکت مهندسین مشاور ثبت نام کنن ...اونجا فقط سواد میخوان و لاغیر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار