کد خبر: ۴۸۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱:۱۴ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰
کارگران حجمی و شرکتی توزیع برق کشور مقابل ساختمان وزارت نیرو اقدام به تجمع کردند. آن‌ها خواستار قطع شدن دست واسطه‌ها و همسان سازی حقوق خود بودند.

به گزارش برق نیوز، نیرو‌های غیررسمی بار‌های زیادی پیش از این نیز تجمعات اعتراضی دیگری انجام داده بودند. اما به نظر می‌رسد وعده‌های داده شده برای حل مشکلات کارکنان برقی بی نتیجه مانده است.

پویش‌های اعتراضی جهت تبدیل وضعیت کارکنان غیررسمی در بخش توزیع و برق منطقه‌ای همچنان ادامه دارد و آن‌ها امیدوارند با حمایت مجلس و وعده‌هایی که از رئیسی و تیم مدیریتی اش گرفته اند به سال‌ها تبعیض در پرداخت حقوق و مزایای نابرابر پایان دهند.

بیش از ۲۰ هزار نفر از کارکنان و کارمندان شاغل در شرکت‌های برقی ایران را نیرو‌های غیررسمی شرکتی و حجمی تشکیل می‌دهند که با کمترین حقوق و مزایا در حال فعالیت هستند. شرایط صنعت برق موجب شده تا حتی همین حقوق‌های حداقلی نیز با تاخیر و یا در چند مرحله پرداخت گردد.

انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۲
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
12
35
کاش شهرستانی ها هم اینکارو میکردند واقعا اینهمه تبعیض و اجحاف و اینکه هرماه اون چندرغاز حقوق رو هم کسر میکنند خسته و ناامید و بی انگیره امون کرده..نیروهای مخصوصا حجمی دیگه دل و دماغ وامیدی به کار کردن و پیشرفت وترقی ندارند پول ما بیشترازنصفش میره به جیب پیمانکارها..وزیر محترم واقعا از حقوق کم وناچیز نیروهای حجمی اطلاع دارید ؟؟؟؟ اگر دارید پس وجدان وانصافتون کجا رفته چرا رسیدگی نمیکنید حتی کفاف خوردو خوراکمونم نمیده..آه بر قشر مظلوم کارگر ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جالبش اینجاست بعضی از رسمی هایی که هیچی حالیشون نیست فشار بهشون میاد و میان منفی میدن این نشون دهنده فطرت ... یه شخصه که بخواد از شرکتی بودن بقیه لذت ببره.
از کم بودن حقوق بقیه لذت ببره و به خودش القا کنه خوب شاید من تواناییم بیشتره که رسمی شدم
با 11 سال سابقه کار دیگه حس تنفر پیدا کردم به کل این سیستم فاسد . . .
حرفه ای
| Iran (Islamic Republic of)
به ناشناس و همه همکاران صنعت برق: وقتی ضوابط درست استخدامی و تبدیل وضعیت در کشور وجود ندارد متاسفانه خیلی از افراد از این ضعف یا خلاء قانونی استفاده میکنند.خب اگر بنده هم باشم برادر خواهر دائی و هر کسی را که در خانواده بیکار داریم استخدام میکنم مطمئنم اگر شما هم باشید اکثرا این کار را انجام خواهید داد بنابراین بهتر است بجای دعوای بیهوده و تهمت زدن به یگدیگر قوانین استخدام و تبدیل وضعیت بازنگری و اصلاح شوند که منشاء اکثر مشکلات در صنعت برق است
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
سلام
متاسفانه خیلی از نیروهایی که بخاطر ایثارگری استخدام شده اند از نظر اطلاعات تئوری برق هیچی بلد نیستن. بنده با کلی امتحان و یکسال گزینش چند سال پیش استخدام شدم با مدرک فوق لیسانس برق نیرویی که زیر دستم است با ایثارگری استخدام شد اونم فقط با یک گزینش دینی که واقعا چنین موضوعی خنده دار است و باید تاسف خورد. من با چند سال سابقه و کارشناس تجزیه و تحلیل شبکه بایستی حقوق کلا هفده تومن ولی اون بنده خدا با حقوق 22 تومن حالا چون شیفتی است. قابل ذکر است که خودم قبل استخدامی کنار کار درس خواندم و توی شبکه هم بسیار وارد هستم و کار کردم. متاسفانه خیلی از افراد فکر میکنند که کار بلد هستن.دوست عزیز که ادعای میکنی رسمی ها چیزی بلد نیستن. همین باز و بسته کردن دستور کار بهره برداری و جواب دادن و طرح های رفع مشکلات شبکه به سادگی اصلا نیست. یکی مثل من بدون ایثارگری رفتم ازمون استخدامی دادم و کلی سوالات ریاضی و فیزیک و درس های تخصصی داشتم. و بعدش هم چندین بار گزینش شدم. حقوق یک کارشناس شبکه چرا باید حقوقش از اونیکه چنین مراحلی را طی نکرده و حتی مدرک هم نداره کمتر باشه. اون موقع که ازمون استخدامی بود همین افراد پس چرا با درصد ایثارگری نتونستن توی امتحان قبول شوند. خیلی ها توی اداره این همه سال فقط یک کار روتین یاد گرفتن نه بیشتر.بین سی نفر که اینگونه استخدام شدن هنوز نمیدونن استاتور و رتور چی هست. در کل استخدام ایثارگری بایستی به شایسته سالاری انحام میشد. بین همشون ازمون میگرفتن و اونایی که برتر بودن استخدام. والا همکار دارم با مدرک سیکل یا مدرک علوم دامی فقط چون ایثارگری داشته استخدام شده. برق فقط به شبکه کنتور ختم نمیشه واقعا جای تاسف داره که توی اداره برق کار کنی ولی هنوز نتونی یک تابلو برق صنعتی ببندی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
63
43
جالبه این شرکتی ها روز اول اومده بودن میگفتن اصلا مجانی فقط میخوایم بیایم و حالا فک میکنن اگه آشوب کنن و برن مجلس میتونن به نتیجه برسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی مثبت دادم
مگه تو از کجا اومدی ... که میگی شرکتی ها ...
عجب پلیدهایی تو این سیستم هستن خدای من.
از کدوم دانشگاه ازاد اسلامی (خخخخخخخخ) مدرک گرفتی که اینقدر عر عر میکنی
میرسیم و این حقوق حروم و اضافی که امثال دل سیاهی مثل تو میگیرن که از گوشت ... رو به نفع خودمون تطهیرش میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما که مدعی هستین حتما با پارتی وارد یه جایی شدین و حقوق خوبی میگیرین که این حرفا رو میزنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با عرض سلام. بزرگوار شما با چند نفر از این قشر مظلوم و زحمت کش صحبت کردده اید آیا چیری از شرایط کاری و جایگاه آنها در اداره و رفتارهای زشتی که با این عزیزان می شود چیزی می دانید. جهت اطلاع شما و دیگر دوستان بایستی عرض کنم که افرادی که با پارتی آمده اند الان دیگر نیروی شرکتی نیستند تحت هر شرایطی که کسی نمی دونه رسمی شدن و این افراد که به دنبال احقاق حق و برقراری عدالت هستند هیچ پارتی جز خدا ندارند و بخاطر همین با سابقه حداقل 10 سال هنوز شرکتی و با حداقل حقوق قانون کار مزد می گیرند. بدون اطلاع قضاوت کردن خوب نیست و کسی به دنبال آشوب نیست همه و همه بچه ها انقلابیم و همین آب و خاکیم. این کارگران عزیز و مظلوم به دنبال حق و برقراری عدالت هستن. خواسته زیادی هم نیست افراد باتجربه با اخلاق و مهم تر فرزندان شما هستن. یا علی
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
روز اول پیش شما اومدن گفتن ما حقوق نمی‌خوایم؟؟؟
اعتراض به ضایع شدن حق و حقوق میشه آشوب؟
اینجا مجلس نیست وزارت نیرو هست شما هنوز نمیدونی چه حرفیو کجا بزنی
اصلا نمیتونی درست صحبت کنی بعد راجع به بیست هزار خانواده صنعت برق اظهار نظر میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا دهنتو ببند.
توزیع برق اردبیل
| Iran (Islamic Republic of)
همشون با رابطه اومدن و مدیران عامل متخلف با اومدن اونها پرونده هاشون رو در نهادهای نظارتی بایکوت کردن.
مم
| Iran (Islamic Republic of)
ما شرکتی هاکار میکنیم رسمیها میخورهندااونوقت انگار توکارخونه باباشون داریم کار میکنیم .بابا توهم از بیت المال حقوق میگیری دیگه .پس چرا به ما به چشم برده نگاه میکنی.باید همه یا رسمی باشند یا شرکتی اگه دولت بودجه نداره همین رسمی ها رو هم شرکتی بکنه اگه داره ما رو هم رسمی بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما خودتو ناراحت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما ... زیادی نخور .به نتیجه می‌رسیم تا ... بسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اشوب داخل ... شماس عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بهترین جواب برای شما. میگن جواب .......... خاموشی است. افرادی مثل شما به دنبال آشوب و خراب کردن و نادیده گرفتن حق کارگر هستن به فضل الهی و حمایت بزرگ مردان مجلس انقلابی و دولت مردمی انشاء الله همه کارگران شرکتی سر و سامان میگیرن و شما بمان با افکار پریشانت. الکی قضاوت نکن. شاید هم شما یکی از پیمانکاران و جیره خواران هستین که با خوردن حق کارگر جیبتان و شکم تان پر می شود. و دهانتان را باز
میکنید و قضاوت می کنید. برقراری عدالت در پرداختی ها و تبدیل وضعیت حق قانونی این بچه هاست که هم خدا و هم بنده خدا راضی میشه. این مملت جیره خواران امثال شما میخوان خراب کنن ولی کور خوندید ما پیرو رهبریم و برای این مملکت از جون مایه میزاریم و از حق خود هم کوتاه نمی یایم. جیره خور بدبخت خجالت بکش حق کارگر خوردن نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو چی میگی آخه کدوم شرکتی همچین حرفی زده آره نفس تو از جای خوبی بلند میشه باید بیای اینجوری ... بزنی کلیشون شهید شدن بعضی ها با حقوق ناچیز دارن زندگیشیون رو میگذرنن
نیرو
| Iran (Islamic Republic of)
تو کدوم عصر زندگی میکنی؟؟؟ این دوره زمونه کسی مفت و مجانی کار نمیکنه . شاید از توهماتتون اینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سلام همکاران زحمتکش من یک نیروی رسمی هستم می خواستم بگم که حق شرکتیها رو رسمی ها نخوردن و توهین به همکار هم خوبیت ندارد ولی مشکل این است که پشت تمام شرکتهای پیمانکاری مدیران ارشد سهامدار هستند یا به نام همس فرزند برادر خانم عمه خاله و مشکل شما مدیران فاسد هستند نه همکاران رسمی......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
48
31
من امتحان استخدامی دادم و دوبار توزیع قبول شدم ولی تو مصاحبه ردم کردن و حالا این شرکتی ها که با رابطه رفتن توزیع یا توانیر و .... میخوان بدون اینکه آزمون رسمی داده باشن تبدیل وضعیت بشن و اینا کسانی هستن که چندین و چندین بار امتحان استخدامی شرکت کردن و هر بار مردود شدن و حالا طلبکارن چرا تبدیل وضعیت نمیشن !! بابا روتونو برم من ... واقعا باید وزیر نیرو همه اینا رو اخراج کنه و بجاش از افراد شایسته و باسواد استفاده کنه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مردک من و امثال من که شرکتی هستیم از صفر شروع کردیم حفاری کردم بعد 12 سال تازه من رسمی نشم تویی که فقط چهار تا فرمول یاد گرفتی بری رسمی شی عجب رویی تو داری
ازمون چه صیغه ایه که هیچ جای دنیا باب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما براي همه خبر ها همين رو مي فرستيد به جاي اين همه وقت گذاشتن به خواندن مطالب داخلي وزارت نيرو مي رفتيد مطالعه تخصصي در زمينه قبولي تون مي كرديد حتماً قبول مي شديد قبولي فقط آزمون كتبي نيست اين مصاحبه هست كه توانايي هاي شما را بيان مي كند البته ممكن هست در مصاحبه موارد غير تخخصصي هم ملاك باشد پس فن بيان هم تاثير دارد لطفا از نحوه جذب در ساير كشورهاي پيشرفته يك تحقيق كن مي فهمي كه بكارگيري نيرو در آنجا با مصاحبه تاثير گذار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خب پس شما صلاحیت نداشتین که از مصاحبه رد شدین و همه این نیرو های شرکتی که الان اعتراض میکنن ده بیست سال پیش با شرایط اون موقع امتحان دادن و وارد اداره شدن و مگه الان پارتی بازی وجود نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هزاران لايك به اين حرف منطقى
نیروی شرکتی شرکت توزیع برق
| Iran (Islamic Republic of)
آیا شما تجربه این عزیزان دارید. خجالت بکش دوست عزیز تمام این عزیزان تحصیل کرده که افرادی که وارد شرکت می شوند همان ها هم برای کار آموزی میایند پیش همان های که دارید قضاوت میکنید. لازم نیست کسی اخراج بشه. فقط یک روز همین ها کافی سر کار نرن بی شک صنعت برق دچار اختلال خواهد شد. هر چه که باشی در این صنعت تجربه حرف اول میزنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بلا شک مشکلی داشتی داداش به گذشتت برگرد .وگرنه اونا جای شما یکی رو استخدام کردن به شرکتی چه ربطی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بابا شایسته و با سواد خب تو اگه عرضه داری واقعا برو یه ارگان دیگه آزمون بده چرا گیر دادی به شرکت توزیع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو بیا اینو ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما اگه با سواد بودی دوبار بهت ... نمی‌زدند. از ...سوزیت داری ... مالی وزیر میکنی. کارگر ساده ما از تو اسگل شایسته تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آخه بی ... تو از کجا میدونی که امتحان ندادن..تا زمانی که امثال تو ... هستید وضع همینه..تو که فرق شلنگ و از کابل تشخیص نمیدی ...میخوری درباره همون شرکتی هایی که تو سرما و گرما با خط گرم با جونشون بازی میکنن حرف بزنی..اره امثال تو بچه خر خون و کودن زیاده تو مملکت که فقط دفتر کتاب میفهمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا متاسفم واسه ان عزیزی که میگه شرکتیها ازاول اومده بودن مجانی کارکنند.بخدااینهانباشن برق کشورنابودمیشه .امثال شماهاکه ماموریت چندصدمیلیونی بالباس برندمیپوشید.نمیتونیددرداین قشررابفهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقای نچندان محترم بفهم داری راجب به چه کسانی صحبت میکنی با مدرک مهندس از صفر شروع کردم بعد از 13 در تمام این دوران فقط یکبار آزمون استخدامی فقط با تعداد نفرات محدود برگذار کردن اما ماندیم و سختی کشیدیم والان تو..... اینطوری... استقرا...
ناشناس
| United States of America
دوست عزیزی که در هر متن از نیروهای شرکتی و حجمی محبت اظهار نظر داری ، متاسفانه اینگونه بنظر می آید در قبال اظهار نظرات اینگونه و تغییر روند و بحث ، از نیروهای فعال در خود صنعت می باشید و یا از فعالان خوش زبان در عرصه شبکه های اجتماعی که در این گونه موارد اخذ هزینه می نماید.
که در غیر اینصورت اینگونه مستمر و یکپارچه زیر این گونه اخبار اینگونه اظهار نظر نکرده و جهت فعالیت در شرکت توزیع بصورت حجمی و شرکتی حتما مشغول بفعالیت بودید. از خداوند برایتان مقبولیت آرزو دارم.
نیرو
| Iran (Islamic Republic of)
بس که وقتت رو پای فضای مجازی تلف میکنی. برو 20 و سی هم اعلام کن من دوووووو بار قبول شدم و مصاحبه رد شدم.جایی هست مگفته باشی؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
١٢ سال حفارى كردى خب ١٨ سال ديگه ادامه بدى بازنشست ميشى چرا اينقد توفكر رسمى شدنى، اره دقيقا اونى فرمول حفظ كرده صدبرابر ارزشش از تو بيشتر چون كار زورى نياز ب فكر نداره... دولت هم بايد ادم اهل فكر رو رسمى كنه نه توى زور دار
محمد
|
Netherlands
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
45
25
چرا آزمون استخدامی وزارت نیرو برگزار نمیشه چرا کسانی ک با پارتی رفتند سر کار حالا ادعایی رسمی شدن باید بکنند ، ما ک چن سال مدرکمونو گرفتیم دربدر دنبال کار هستیم چیکار کنیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو باید بری شرکتی شی و چند سال خاک بخوری بعدش بری تو نوبت این شرکتی ها حقشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پارتی کجا بود چرا الکی چیزی میگی . ۲۰سال پیش که هنوز تو به دنیا نیومده بودی شرکتهای توزیع در به در دنبال سیمبان میگشن کسی نمی‌رفت ما رفتیم . خود من الان فوق لیسانسم داداش الکی نکو مدرک مدرک حالا انگار که از کجا مدرک داره .شما اگه سواد داشتی خوب مطمئنا آزمون های گذشته قبول می‌شدی .مورد از خود شماست
حقیقت محض
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ما هم آزمون دادیم و دقیقا با موازین اصولی آمدیم سرکار همه شرکتی ها چندین سال اخیر وزارت نیرو (توزیع و برق منطقه ای ها ) با آزمون رقابتی طبق وزن سنجش مورد تایید وزارت نیرو و با پذیرش دوبرابر ظرفیت قبولب و آزمون هم فراخوان عمومی بصورت کثیرالانتشار و مصاحبه و گزینش آمدن سرکار شیرین بیان . تحقیق کن بعد تایپ کن
ما رو از آزمون نترسون همین الان هم باشه با اقتدار قبول می شویم چون توانایی آن را داریم و همه همکاران قبولی با خودم از بهترین دانشگاه ها مدرک گرفته ایم بحث الان ما عدم عدالت در پرداخت هست و عدم امنیت شغلی

شرکتی رو مفروض به رابطه ندانید در سال های اخیر همه شرکتی های مجموعه برق با آزمون رقابتی آمده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بشین تا آزمون برگذار کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
منتظر آزمون وا نستا تو زمان مصاحبه پارتی بازی میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
4
6
سلام
آن عزیزانی که دم از آزمون استخدامی میزنند و مدعی هستند که نیروهای شرکتی با رابطه آمده اند و حالا هم مدعی تبدیل وضعیت می باشند یک لحظه کلاهشان را قاضی کنند. من در یکی از شرکت های توزیع کشور مشغول خدمتم. در ماه های اخیر کارکنانی که خود و یا خانواده شان ایثارگر بودند بدون هیچ گونه آزمونی یک شبه تبدیل وضعیت شدند. جالبتر اینکه خیلی از مدیران ارشد که ایثارگر بودند با سیگنالهایی که دریافت کرده بودند در دو سه ماه اخیر فرزندانشان را به صورت حجمی و یا شرکتی وارد شرکت ما کردند و حالا هم رسمی شدند. ما حرفی نداریم و بخیل نیستیم ولی درخواست می کنیم ما را هم با بیش از ده سال سابقه رسمی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
5
4
آقا موضوع استخدام ایثارگران قانون کشور است. توجه کنید « قانون» یعنی اینکه مجلس مصوب کرده و در بودجه دیده شده. مجوز استخدام برای نیروهای شرکتی وجود ندارد. وقتی برای موضوعی مجوز نیست چگونه می شود انجام داد لطفا کمی منطقی باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
6
10
افراد بااستعداد زیادی که فارغ التحصیل دانشگاههای معتبرند، در پیچ و خم آزمون و.. مانده اند و این آقایان بدون هر آزمونی و با جوسازی میخواهند استخدام شوند. خشت کج در سال 1397 با تسلیم شدن دربرابر اپراتور پست ها گذاشته شد
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of)
خشت رو معمار گذاشته برادر .اونی که خصوصی کرد توزیع برق رو باید محاکمه کرد نه اونی که برای یع لمه نون داره جون میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
5
4
ما داخل سیستم هستیم و نزدیک به ۲۰ سال کار کردیم آخه کدوم پارتی این کارهایی ما کردیم پارتی نمیخاست خداحق ما رو از غرض ورزان بگیره انشاالله،صحبت از کسانی هست اینها تو چارت هستن و تا بازنشست نشن جایی خالی نمیشه شما بپری توش ،برا شما که فرقی نمیکنه؟ اینقدر سم پاشی نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
4
1
چرا. بر اساس عدالت و نوع مشاغل بايد تفاوت بين حقوق رسمي وپيماني اساسا وجود داشته باشد. واساسا چرا نبايد نظام پرداخت مبتني بر. شرايط كار وجود داشته باشد جالب اينكه پيمانكاران نيز اساسا هيچ نقشي در مديريت پرسنل ندارند وفقط بر اساس نوع قرار داد. پرداخت حقوق را انجام و درصد بالا سري خود را بعنوان حق الزحمه. دريافت مي كنند ولي وجود انها يك نكته مثبت دارد اينكه مسولان ومديران جهت هر گونه اشتغال فرزند وجايگزين عمدتا از اين بخش پيمانكاري استفاده مي كنند وايكاش درك درستي از برابري شغل هم وجود داشت تا حقوق همه محترم ورعايت شود. منابع مالي ان نيز قطعا در سازمانها وجود دارد. برخي شركتها وسازمانها اساسا نياز به مدرك دانشگاهي بالا هم ندارند وليكن شرايط كشور در توليد مدرك و ادارات در ادامه مسير و با توجه به حتي عدم نياز به مدرك وليكن اجراي يد. خود موجبات ترغيب به مدرك گرايي كه واقعا اگر ارزيابي هم شود عملا نقطه مثبت واثر گذار در شركتها هم نيستند در حاليكه جايگزين ان بايد. توجه به تخصص وعملكرد و مشاركت باشد ونه پول مدرك كه مشكل اصلي شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
3
5
با سلام
چرا کسانی که ازمون تبدیل وضعیت دادن بعد از کذشت 8 ماه و انتخاب تعدای شرکت کننده به طور مخفیانه و اعتراض بقیه شرکت کنندها حالا برق استان تهران اعلام میکند هر کس کارنامه میخواد حضوری بیاد ستاد کارنامه بگیرد کتبی بگیرد مگر ما ثبت نام اینترنتی نکردیم مگر هزینه پرداخت نکردیم وظیفه برگذار کننده ازمون هست که کارنامه رو داخل سایت بزاره و اعتراض رو از طریق سایت قبول کنه
این کارها فقط باعث میشه نا سالم بودن ازمون بیشتر به نظر برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یک مسلمان نجیب شیرپاک خورده از بالا دستور بده معاون منابع انسانی توزیع استان تهران عوض شه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
منابع انسانی شرکت توزیع برق استان تهران ؛ فکری به حال باند بازی در بهره برداری کند. چقدر ماموریت نشسته ؛چقدر اضافه کارهای الکی به پرسنل رسمی و قراردادی . واقعا دیگه حالمون داره از این سو مدیریت بهم میخوره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ما که در مناطقیم شاهد این بی عدالتی ها هستیم. خدا عاقبتشان را...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
3
4
حالا تو یه امتحان الکی دادی ادعای استخدام شدن داری ولی کسی که 20 سال تو سرما و گرما داره کار میکنه حق نداره استخدام بشه؟؟؟؟
کی گفته که نیروهای شرکتی همه با پارتی اومدن؟؟اگر هم اومده باشن بعضیاشون بالاخره زحمتشونو کشیدن...نه مثل تو خوابیده باشن تو خونه و منتظر باشن هروقت آزمون اعلام کردن پاشی برن امتحان بدی
نمیدونی چرا حرف بیخود میزنی؟؟
تو هم بیا 20 سال کار کن بعدش ادعا کن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
4
7
آقا کم چرت و پرت بگو
شاید نیروهای حجمی با پارتی و رفیق بازی وارد سیستم شده باشن که اکثریت هم نیروهای آژانس هستن ولی نیروهای شرکتی اینطور نیستن..در ضمن اکثریت نیروهای شرکتی در بخش های حوادث و بهره برداری کار میکنن که همین الانش دوبار فراخوان واسه نیرو دادن هیچکس استقبال نکرده..
بجای اینکه به تجمع نیروهای شرکتی اعتراض کنی برو ببین واسه استخدام فرزند ایثارگرا که اکثراً سابقه های کمی دارن چجوری دارن کاراشونو سریع انجام میدن که رسمی بشن..
پرسنل شرکتی شرکت توزیع برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
4
4
تبدیل وضیعت و برقراری عدالت حق همه نیروهای شرکتی می باشد. آقایان مسئول... آقای وزیر و جناب آقای کردی بفکر این قشر مظلوم باشید. دعای چن هزار خانواده پشت سر شماست.
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
4
6
اینا اول اسم پارتی هاشونو بنویسن کی بوده و چطوری رفتن سرکار بعد بیان اعتراض کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
2
5
شرکتای توزیع تو حقوق کارمندای رسمیش مونده الان شرکت توزیع استان ...نصفه حقوقو سربرج میده بقیشو نیمه ماه بعد...بعد چجوری بیاد این همه نیرو شرکتی رو رسمی کنه ..فقط و فقط ی راه حل داره،اونم اینکه پول فیشهای برق بجای واریز ب خزانه ب حساب خود توانیر واریزشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
3
7
ای خدا گناه من چی بوده که چون پارتی نداشتم نتونستم شرکتی برم توزیع برق و حالا بخوام سرو صدا کنم و برم مقابل وزارت نیرو شلوغ کنم تا وضعیتم تغییر کنه و بتونم رسمی شم *** ایخدا گناه من چیبوده که نه پارتی دارم نه سهمیه دارم *** یعنی فاصله من تا اینکه بتونم برم سرکار فقط یه پارتیه یعنی ***
ایخدا میگن جای حق نشستی پس چرا حق منو و امثال منو که پارتی نداریم از کسانی که حقمونو ظالمانه و ستمگرانه خوردند و با پارتی تونستن وارد توزیع و وزارت نیرو بشند و حالا میخواند با شلوغ بازی خودشونو رسمی کنند نمیگیری **
برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
4
6
بزرگترین مافیای کشور تو همین وزارت نیرو می باشند این کارگران انتظار زیادی ندارن دوست دارن پيش خانواده شرمنده نباشن پس خواهشن مشکل این قشر زحمت کش رو حل کنید
ناشناس
|
France
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
1
5
کسی که با سفارش دیگران تو مصاحبه ی اخیر نمره آورد یا برای خودش مدرک سهمیه جعلی مثل همکار حادثه دیده درست کرد و داره تبدیل وضعیت میشه و حق یکی دیگه رو خورده
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
سلام بنده چند سال پیش با ازمون استخدامی و کلی مصاحبه و گزینش های سخت استخدام شدم ضمنا قبلش هم برقکار شبکه بودم و کنار کار درس هم خواندم و خیلی سختی کشیدم.اینو به همکارانی میگم که به قول خودشون از حفاری شروع کردن دوست عزیز شما راحت میتونستی درس بخونی همون چهار تا فرمول را یاد بگیری چون همون چهار تا فرمول باعث همین طرح های بهره برداری در شبکه است. بیا و کلنگ نیست که برداری و کیلویی ترانس نصب و شبکه احداث کنی. همین چهار تا فرموله که بفهمی چطور دستورکار باز کنی چطور توی جلسات حرف بزنی.بنده الان کارشناس تجزیه تحلیل شبکه ام و هر روزم با همین فرمول ها کنار تجربه ام دارم کار میکنم و بازرس بازدید لوازم سوزی هم هستم. شما که از حفاری امدی خوب سنسور ptc چیه نحوه تنظیم رله ها چگونه است. خیلی از همکارانم توسط این ان وارد شدن. موقعی که رفتم ازمون بدم بهشون گفتم شماها که ایثارگری دارید چرا شرکت نمیکنید. الان که مثل اب خوردن استخدام شدن.طرف برقکاره حقوق بالای بیست میگیره منم که کارشناسم هفده تومن. اون با مدرک سیکل من با مدرک فوق لیسانس. طبق قانون توی کشورهای اروپایی حقوق یک برقکار حداقل سیصد یورو پایبن تر از یک مهندس است اینجا فرق نداره مدرکت چیه
سیکل یا علوم دامی. اخه موندم علوم دامی یا رشته مامایی چه ربطی به اداره برق داره ولی چون ایثارگری داره باید استخدام بشه
ناامید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
2
6
من حاضرم با سه میلیون برم اداره برق و بصورت شرکتی اونجا باشم . یعنی شرکتیا که حالا دو برابر این مبلغو میگیرن من بخدا حاضرم با نصف این پول برم اونجا .
هر کدوم از مسولین که پیام منو میخونه فکری برام بکنه چون بیکارم و با سه میلیون حاضرم صادقانه تو توزیع باشم . سوابق علمی و تجربی هم زیاد دارم و ارشد برق دارم از یه جای خوب . خواستین آدرس شمارمم میدم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما الان این حرف رو میزنی. وقتی اومدی سرکار یکماه بعدش مدعی میشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نامردی اگه شمارت نذاری .زیر کولر گازی نه .بری تو شبکه کارکنی یا خدمات نظافت کنی.قبول؟شمارت بذار اگه مردی یه نوشته هم بده تا اخر عمر سه تومن ارزش پولی الان میخام.برو من که میدونم چی تو سر داری .تو یه نیرو رسمی شرکتی اومدی بزنی تو سر ما کارگرها.خودتی نذار اسمت ببرم ابروت بره نامرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
6
4
آقا چرا وقتی حرف حق حقوق میشه یه سری ها گارد میگیرن.
اون آقای ناشناسی که نظر داده ،مگه تو میخوای حقوق این کارگرهای زحمتکش رو بدی که اینجوری عصبی میشی
این دوستان شرکتی هم آزمون دادن هم گزینش شدن بعد شرکتی شدن
شما خودتو ناراحت نکن
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
4
5
این دوستانی که تجمع کرد بودن و خواستار حق و حقوقهای یه بحقشان بودن همه آزمون دادن و گزینش شدن ،
و اکثرا سابقه کار بالای دارن ۱۲ سال سابقه تا ۲۰سال سابق شرکتی و همه از نیروهای کار بلد شرکت توضیع هستن ،
و امید دارم مسئولین این خواسته هارو شنیده باشن و رسیدگی کن
پاسخ ها
به وحید
| Iran (Islamic Republic of)
هنوز بلد نیستی توزیع رو درست بنویسی اونوقت میگی با آزمون اومدی تو ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
5
2
آقا محمد و آقای ناشناس پاسخ سوال شما اینه ، به همون دلیلی که وزیر محترم و مجلس اسما انقلابی تصمیم گرفتن ایثارگر ... رو تبدیل وضعیت کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
3
2
خدایا ریشه شرکت خای پیمانکاری را بخشکان . یه عده پیش خودشون نمیگن اگه اینا پارتی داشتند چرا تبدیل وضعیت قراداد نشدند با حقوق 4 تومان با تورم 40% وایستادن 15 سال . اگه پارتی داشت که مثل حیلی ها تبدیل وضعیت میشدند. اگه راستشو بخواین این رسمی خا هستند که وارتی داشتند نه حجمی ها .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
1
0
چرا نظرات ما رو ثبت نمیکنی
عزیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
1
4
اینه میگن چیزی که با شایستگی بدست نیاد هیچوقت آدم قدرشو نمیدونه - اینا هم چون با پارتی رفتن حالا قدرشو نمیدونن و روز بروز پرروتر میشن

وزیر محترم یه فیلتر بذار تا شایسته ها بتونن وارد مجموعه های وزارت نیرو بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
0
1
بعضی چرا میگن
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
5
6
تف برشرفتون پس تا کی شرکتی بی شرفها کدوم پارتی یعنی 21 هزار نفر با پارتی رفتن اگه به گفته شما وبه فرض حرف شماهای ...کش درست باشه خود مدیران نظام خواستن الانم چون جوانیشونو گذاشتن باید فکری به حالشون کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این هم از ادب یه شرکتی که داره فش میده . میدونی چرا جوش آوردی چون با پارتی بازی رفتین و چیزی حالیتون نیست و حالا میترسین بیرونتون کنن .
کریم
| Iran (Islamic Republic of)
باید کلا وزارت نیرو و توزیع افرادی رو برداره که تو آزمونهای قبلی به مرحله مصاحبه راه پیدا کردند و مرحله اول رو قبول شدن و جزو نفرات ذخیره مصاحبه بودن چون حق این افراده استخدام رسمی شن
ادب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
0
4
از همین کامنتا میشه به ادب و تربیت این ... پی برد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
1
6
کمپین استخدام نفرات ذخیره مصاحبه آزمونهای سراسری وزارت نیرو

وزیر محترم و دولت انقلابی لطفا از نفراتی در توزیع برق استفاده کنید که دوره های قبل در آزمونهای سراسری وزارت نیرو در مرحله آزمون کتبی قبول شده اند و به مرحله مصاحبه راه یافته اند و جزو نفرات ذخیره مصاحبه هستند . چون این افراد حقشونه استخدام بشند و استعدادشو دارند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
با سلام البته با اصلاح بندهای این کمپین بنده هم موافقم
1- اولویت رسمی شدن دوستان نه تنها آزمون استخدامی قبلی بلکه نفرات وارد مرحله مصاحبه شده از 16 سال پیش
2- اولویت دوم نفرات منتخب در آزمونهای داخلی با استناد به دستورالعمل وزارت نیرو مبنی بر جذب نیروی شرکتی با تعهد تبدیل وضعیت 5 ساله که متاسفانه تا کنون بلاتکلیف بوده اند.
3- علاوه بر سواد آکادمیک نفرات جذب شده دارای سواد فنی و تجربه فنی داشته باشند.
با ان شرایط با این کمپین موافقم
یوسفی
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا خیلی گل گفتید منم موافقم که عزیزانی که وارد مصاحبه شده اند، از سال 85 تا حالا باید لیستی تهیه بشه و حتما استخدام بشند چون با گذراندن آزمون علمی و قبول شدن در آن نشون دادند که لیاقتشو دارند
توزیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
3
6
قابل توجه مسئولان وزارت و توانیر. در توزیع برق ...در چهار سال اخیر تعداد زیادی نیروی حجمی و از شهر مشخصی توسط مدیرعامل سابق بدون هیچ گونه آزمونی جذب شدند و الان اسامی آنها به عنوان مشمول ایثارگری ارسال شده. در حالیکه نیروی شرکتی با ۲۱ سال سابقه باید همچنان مورد اجحاف قرار بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
5
5
من بعنوان کسی که سالهاست در شرکت توزیع دارم کار میکنم واقعا باخواندن این مطالب احساس تاسف خوردم.. همه میدونن چقدر داره در حق این عزیزان شرکتی ظلم میشه، متاسفانه این بی قانونی ها و سیستم برده داری باعث شده که نیروهای شرکتی که بعضا خیلی هاشون از این رسمی های نور چشمی هم باسوادتر، باشخصیت تر؛ فنی تر و متعهدتر هستند همیشه در حقشون خیانت بشه. باهیچ منطقی جور در نمیاید وقتی دونفر در یک ساعت مشخص میان سرکار و در یک ساعت مشخص تعطیل می کنن و کارهاشون هم یکسان هستش یکی سه برابر دیگری حقوق و دستمزد بگیره.. آقایون مسئول از خدا کمی بترسید و اگه کمی بیانات مقام معظم رهبری رو اجرایی کنید که بارها در مورد اجرای عدالت اجتماعی گوش زد کردند، یک بار برا همیشه باحذف شرکت های واسطه به این همه ظلم پایان بدین. به والله فردای قیامت آه زن و بچه های این نیروهای مظلوم شرکتی دامنتون رو خواهد گرفت... و اگه کمی عدالت وجود داشت حتی کسی به خودش اجازه نمیداد با این چرندیات حتی اینجا هم این مظلوم های صنعت برق رو تحقیر کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
6
8
خیلی از کارگرها واقعا کاربلد و زحمت کش هستند و باید رسمی شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands
مستقل از این که کار بلد هستند یا نیستند، این نظام شرکتی و غیر شرکتی ناعادلانه، غیرمتطقی و فساد زاست.
نیروی شرکتی شرکت توزیع برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
3
6
جناب آقای وزیر نیرو. دولت مردمی. مجلس انقلابی. اجرای عدالت و تبدیل وضعیت حق تمام این عزیزان زحمت کش است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نه فقط حق فرزندان ایثارگر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نه قربان افرادی که سابقه ایثارگری ندارند بسیار باسابقه تر و با لیاقت تراز از افرادی هستن که سهمیه ایثارگری دارند. شما که سهمیه دارید خدا رو شکر کنید که کاراهای شما داره انجام میشه و لطف بفرمایید اظهار نظر برای دیگران هم نفرمایید.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
1
1
سلام خدمت دوستان رسمی شرکتی حجمی و
یه سوال از شما عزایزان داشتم کارمند رسمی شرکت توزیع بیشتر حقوق میگیره یا اپراتور رسمی برق منطقه ای یا کارمند رسمی برق منطقه ای
ممنون میشم یه آماری از حقوق دریافتی این سه شغل بدید پیشرفت شغلی تو کدوم بهتره من خودم اپراتوری رو بخاطر شیفت کاریش بهتر میدونم ممنون میشم جواب بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
3
4
چند نفر شرکت توزیع مامور کرده بیان تو برق نیوز بر علیه نیروهای شرکتی و حجمی کامنت بزارن.
مجتبی
|
France
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
1
0
با درود فراوان . اول از همه حق گرفتنیست . بحث چرا شرکتی اومدین نیست .روشی هست که از بالا برای آقا زاده هاشون گذاشتن که سواد ندارن بیان امتحان بدن راحت از این طریق بدون دردسر میان توی سازمان.بعدش هم راحت تبدیل وضعیت میشن .نه مثل ما بدبخت بیچاره که هزار نفر و ببین و منت و خواهش و امتحان و...
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
1
2
با درود فراوان خدمت همکاران عزیز شرکتی. این آزمون ها بصورت ... و .... که به نوعی فریب اذهان عمومی را رقم میزند تا نگاه عدالت محورشان گوش فلک را کَر کند. تا صدای حق خواهی را خاموش نگه دارند .اولا نظام سرمایه داری مخالف این نگاه میباشد که نیروها تبدیل گردند .دوم این نوع شیوه خصوصی سازی با اصل ۴۴ منافات دارد .در واقع این قانون راه حل برون رفت مسولان از مشکل بی کاری نور چشمی هایشان می باشد .لذا بصورت غیر شفاف این راه طی خواهد شد ...مانند هفت تپه ،دشت مغان و ..... این صدا باید هر چه رسا تر به گوش مسولان رشانده شود تا جلوی این بی عدالتی ها گرفته و دست های پشت پرده بریده گردد.بنابراین وقت و انرژیتان را برای اثبات خود به هدر ندهید و همبستگی و وحدت رویه جهت درخواست جمعی از مسولان هدف نهایی باید باشد .به امید روز بهتر یا حق
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
1
2
منم شماره بردار برق شرق گرگان هستم۹ یا ۸سال دارم کار میکنم وقتی خودمون به خودمون ضربه میزنیم وقتی مسئول میاد نیروی تازه کار بالاشهر حوزه آپارتمانی میدهد اونوقت من بخاطر اینکه زبون بازی چاپلوسی یاد ندارم میروم حوزه روستایی یا ویلایی شهری میگیرم ولی این مسئول شرکتی نفهم بسوزه که کسایی کمتر از سابقه خودش رسمی بشوند ولی خودش توی حسرت رسمی شدن بسوزه و بمیره حداقل خودمون برای سابقه کاری مخصوصا قرائت برق که کار فرسایشی هست احترام قائل بشویم اونوقت انتظار عدالت از بعقیه داشته باشیم اون مدیری هم همه شماره برداران اخراج کرد یا کمیته انضباطی کار فرستاد الان به پستی و حقارت افتاده که درآرزوی مدیرعاملی الان کسی تره برایش خرد نمیکند پس اول انسان باشیم و برای سابقه کاری همکاران احترام قائل بشویم.......
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
1
سلام منم شماره بردار برق شرق هستم تا الان ۳سال کار کردم همه خر کردم سختی هم نکشیدم پشت همه هم حرف زدم خودمم به گیجی و خنگی میزنم رسمی هم که بشوم دیگه برای کسی تره هم خرد نمیکنم حقوقم از اداره میگیرم همشم دنبال دلالی و زیراب زنی هستم یه مسئول احمق که داشته باشم با یه نون و پنیر میشه خره حلقه بگوش که من دارم مثل ر... که همه خول کردیم حوزه خوب داریم و روی قدیمی ها منو با ... کمش کردیم مسئول ما بنده خلق نیست مسئول شکمش هست ...
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
2
2
سلام من ۱۷ سال از بهترین روزهای عمرم وتوی اداره برق با کم ترین حقوق و سخترین و پر خطر ترین کارو گزروندم توی یکی ازمناطق برقهای البرز هنوز رسمی نشدم نمی دونم کی میخوان به ماهم یه نگاهی کنن همکارای من که زیر ۱۰ سال سابقه دارن بایه نامه ایثارگری چرا باید رسمی بشن مگه ماها ادم نیستیم زن و بچه ندلریم تاکی این بی عدالتی بایدباشه کجای اسلام وقران نوشته هروز تبعض باید بیشتر بشه بهتون قول میدم اگه این پارتی بازی به سرانجام برسه بیشترین حوادث سوختگی رو شاهد خواهید بود چون دیگه برای کسی امیدی یاشوری نمی مونه که بخواد کارکنه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار