کد خبر: 58400
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
۱۴:۴۳ ۰۶ /۰۴/ ۱۴۰۳

جوایز مرحله اول پویش با انرژی به مشترکان خوش مصرف برق اهدا شد

مدیرکل امور انرژی و مشتریان گفت: در مرحله اول جوایز پویش «با انرژی» ۱۵ خودرو و ۱۵۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به مشترکان خوش مصرف اهدا شد.

به گزارش برق نیوز، عبدالامیر یاقوتی مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت: اولین مرحله جوایز پویش «با انرژی» روز گذشته انجام شد و این جوایز در مراحل بعد نیز تا پایان تابستان به صورت ماهانه اجرا خواهد شد.

او درخصوص جزئیات این جوایز گفت: بر اساس قرعه کشی که انجام شد ۱۵ مشترک برنده خودرو شدند، ۱۵۰ مشترک برنده ۱۰۰ میلیون، ۱۵۰۰ مشترک برنده ۱۰ میلیون و ۱۵ هزار مشترک برنده جایزه ۱ میلیون تومانی کمک هزینه خرید لوازم خانگی شدند. از بین قبوضی که صادر شده حدود ۲۰ درصد مشترکان بیش از ۱۰ درصد صرفه جویی برق داشتند و در قرعه کشی شرکت کردند.

یاقوتی گفت: در مراحل بعدی جوایز بر اساس میزان صرفه جویی و امتیازی که مشترکان جمع آوری کرده اند اعطا خواهد شد و فرصتی میسر شده تا همه مشترکان از این پاداش‌ها بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
=
captcha
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
چطور ۱۵ هزار مشترک برنده یک میلیون تومان شدند در صورتی که داخل اپ نوشته ده هزار شرکت کننده کل پویش و ثبت قبض پس چرا به ما هیچ جایزه ای ندادید اصلاً اسامی برندگان رو کجا زدید؟!!!!!؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
اگه راست میگید پس جایزه هامون کجاست ؟ اسامی کجاست؟؟
Vahid
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
دروغ که شاخ و دم نداره قبض مار که همینجوری از روی شیکمشون نوشته بوند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
کل شرکت کنندگان این طرح طبق اعلام سایت با انرژی تا تاریخ ۶ تیر ۱۱ هزار نفر هستند چجوری شده که به ۱۵ هزار نفر جایزه دادن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
خدایا خودت کمکم کن بد جور نیاز دارم برنده بشم الهی به امید تو دیگه حتی شبها هم یک لامپ روشن می‌کنیم گرفتاریم تا شاید برنده بشیم
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۱
به اسم جایزه واسه ملت ولی خدا میدونه این جوایز یه نوع پول شویی واختلاسه. هیچکی دیگه این چیزا رو باور نمیکنه. ماشین ها رو به اسم خودتون و بستگانتون میزنید و پولای کلان رو هم همینطور. بخورید نوش جونتون
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۹
کار خوبی است..چطور ثبت نام کنیم..چون error صادر میشه هی؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
تو جیب ما را نزن. جایزه نخواستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۹
اگردولت صادق الوعد هستید به صورت نمادین فردی که خودرو به او اهدا شده را در مراسمی معرفی کنید اما نیستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
درود، وقت به خیر. آقای حق‌گو، ناظر صداوسیما، در روز قرعه کشی در شبکه نسیم اعلام کردند که اسامی برندگان در سایت گذاشته می شود. من در سایت صداسیما، سایت اداره برق و سایت باانرژی نگاه کردم و هیچ اسامی از برندگان گذاشته نشده است. در سایت باانرژی فقط با وارد کردن شماره قبض می‌توان دید که قبض خودتان برنده شده یا نه، ولی اینطور مشخص نمی شود که آیا به همان تعدادی که گفته شده، جایزه داده می شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
سلام تاقرعه کشی فقط ۹۰۰۰نفرتوباانرژی ثبت نام کردندچطور۱۵۰۰۰فقط جایزه یک میلیونی دادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
ماشین وجایزه های بزرگ میبریدبراخودتون پ ماکه نیازداریم کم مصرفیم چی
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
سلام بی زحمت اسامی برندههارو اعلام فرمایید ومردمو سرکارنذارین
Man
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
مسئولین دانشمند طراح این طرح برای مستاجرینی که هر سال جابجایی دارند و کنتورشون عوض میشه! مبنا را شناسه قبض و کنتور قرار داده اند!!ببینید امور کارشناسیه ملت تحت تدبیره چه کارشماسانه دانشمندیست!!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
سلام من به شماره تماس ...از گردونه برنده سیم کارت اعتباری شدم پیامکی که کد تخفیف بوده پاک شده دوباره بفرستید تشکر
دکترعلی محمدی
به نام خداباعرض سلام و عرض ادب جایزه هزارمیلیاردتومن به من بدهندحقم است چونکه خیلی کرم برق مصرف میکنم بنده کاندیدای سازمان ملل متحد هستم سریعاجایزه رابدهید که حساب کنم اگه دروغ گفتی همه شماروبیرون میکنم ازایران